Gázolaj árak 660 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 411.18 Ft USD 394.63 Ft CHF 435.35 Ft GBP 486.85 Ft

Fórum

Massey Ferguson 5445/5455 traktorok

Létrehozta: gergigergo , 2009-12-18 17:31:37

Kedvencekhez Segítség

612 hozzászólás
#312 Mfpisti
2010-12-03 21:46:40

Válasz #310. hozzászólásra

Nagyon ne húzd az időt!
Ennyire azért nem egyszerű
Nem mindenre ad hibakódot!
Szerencsére!
Nem biztos hogy egy szenzor hibája miatt van!
És erre is csak akkor ad hibakódot, ha szakadt, vagy rövidzárt. Ha folyamatos jelet ad, akkor ehez igazítja az üzemet.
De még nem tudjuk mi az.
Váltasz nicket?

Nincs profilkép
#311 John Deere 8345R
2010-12-03 21:45:07

Hello pista ujra itt!!!

#310 Sötét Paraszt
2010-12-03 21:42:41

Válasz #305. hozzászólásra
Még nem beszéltem velük, majd jövőhéten felvázolom nekik a témát. Azért az a motorvezérlő vagy szabályozó anyira bonyolult nem lehet. én nem értek hozzá, de ha valami program fut rajt ami értékeli a szenzorokat és az alapján mozgat valami elektromos bizbaszt, akkor igazán jelezhetne ha valami nem stimmel neki.

#309 Mfpisti
2010-12-03 21:40:34

Válasz #308. hozzászólásra

Gyári javításiból lesz kiollózva.
Szöveg, aztán oszd besmile scared
Lábam?
Menni már tudok, de aludni nemigen.Minden mozdulatra görcsölsmile nonono
Tehát keveset alszom.
Nem baj....legalább hosszabbak a napok.És jobban halad a melósmile rolleyes

#308 VMisi
2010-12-03 21:36:44

Válasz #307. hozzászólásra

Ok!
Skiccek is legyenek! smile smilesmile smile

Lábad gyógyul?

#307 Mfpisti
2010-12-03 21:34:08

Válasz #306. hozzászólásra

holnap megysmile w00t
kalibrálásnak híjják....mérnök úrsmile rolleyes

#306 VMisi
2010-12-03 21:24:30

Válasz #305. hozzászólásra

Hi!
Kuplungbeállításos jegyzetedet várom! smile smilesmile smile

#305 Mfpisti
2010-12-03 21:21:33

Válasz #304. hozzászólásra

Szia Sö......Sp.....izzzé....válthatnál nicket!
Még mindig olcsóbb egy kiszállás akárhonnan, mint ha nem tudod úgy használni a géped, mint amiért kifizetted a sok-sok pénzt.
Viszont nagyon gyorsan kell cselekedni, hogy még olcsóbb lehessen.
Lámpakigyulladás? Nem mindig szeretjük. Ezek a motorok már nagyon okosak, de még mindig nem annyira, mint az ember. Az egész egy logikai folyamat, amit nem egyszerü megérteni, elmagyarázni meg mégúgysem.
Beszéltél a kereskedőddel? Írd már le légyszi EMILben hogy mit mondott.

#304 Sötét Paraszt
2010-12-03 21:10:13

Hello Mfpisti

Mielőtt még kihivnám a szervizeseket megírhatnád emailbe , hogy mennyiért jönnek ki és mennyi az órabérük. fehérvártól én olyan 110km re vagyok.

meg az érdekelne még, hogy ezeken a szar motorokon van egy csomó szenzor meg egy vezérlő namármost ha valami probléma lenne nem kellene valami lámpának kigyuladnia a műszerfalon?

telefonba mondtál valamit a hidraulika lassúságáról is , hogy lehetne megoldani

#303 VMisi
2010-12-03 20:55:00

Válasz #296. hozzászólásra

Ezt a grubberest dolgot meg kell hogy cáfoljam.
Nagyon szárazban nem jó, csak rángatja a gépet, de a legtöbb esetben nagyon jó munkát végez, és viszonylag kis fogyasztásból. (14-15l/ha 15-20 cm) Itt pedig nincs homok! Búza alá szinte mindenhol ezzel nyomtuk és fogjuk is.
Repce alá kicsit kockázatosabb, mert ha nem lesz eső akkor rögösebb marad, de közel sem annyira mintha szántva lenne, és megtárcsázva.
Tavaszi alá még nem próbáltuk, Feri szerint alkalmazható.

#302 szanberg
2010-12-03 20:46:23

Válasz #300. hozzászólásra

jaja de mostjön a végére a java(apasör)smile lol

#301 szanberg
2010-12-03 20:45:25

Válasz #298. hozzászólásra

A rangerünk is szívó perkins, húsz éves forma. Tápszivattyúja is halovány, mégis pöccen reggel.
Amikor nemvolt töltés és merűlt az akksi kkr meg a jóöreg traktorosok nyomták bele a hidegindítót, koppant akkorákat mint az állat, de megy és megy.
Már töltés is van rajta, kapott egy MTZ generátort,töltésjelző ruszki órát, egy jó akksit, legyártottunk ble új függőcsapot a hátsó hídak végin a kormányzott véglehajtáshoz, így már nem terpeszt. Egészen jó a gép, még megjavítjuk a lámpákat, fűtést, ajtók felkerűlnek és igazi éjjeli szárítósgép lesz.

A lényeg,hogy a perkins ha kicsit is jó akkor indúl könnyen

#300 Mézga
2010-12-03 20:42:47

Válasz #299. hozzászólásra

látom megártott az apaságsmile lol
és ez még csak rosszabb lesz

#299 szanberg
2010-12-03 20:41:21

Válasz #297. hozzászólásra

száncsááál barbi!
smile aikido

#298 Mézga
2010-12-03 20:30:58

Válasz #295. hozzászólásra

azért ma még nem volt fagy. pöcre kellett volna indulni. az öregebbet én indítottam csak úgy megszokásból. az pöccent rendesen. azzal más probléma voltsmile mad

Nincs profilkép
#297 .Szabi.
2010-12-03 20:26:55

Válasz #296. hozzászólásra

akkor szántsál vazze!smile tongue

#296 szanberg
2010-12-03 20:24:25

Válasz #293. hozzászólásra

Én egy jópár félét próbáltam repce alá optimális talajállapotokban augusztusban-szeptemberben, éjjel nappal tesztelgettem végig az összes táblán, még amibe nem az ment ottis, de összevissza 5hektárt tudtam épkézláb megcsinálni. Azt sem a kívánt mélységben...
Pedig ettő nagyobb akarattal senki sem lendült volna meg, tisztára transzba voltam, hinni akartam a grubberosoknak, de rájöttem az csak a homokra jó...
nem az agyagba! Ez nem omlik ,ez gyúródik, köcsögöt lehet formálni a fődekből. Ide a legjobb az őszi eke meg a jó téli fagy.
Az IH tárcsa sem végez jó munkát.

#295 Mfpisti
2010-12-03 20:23:52

Válasz #294. hozzászólásra

van izzítás rajt, de csak azé hogy rá lehessen mondani:izzíts!
Az újabb perkinseken az izzítógyertyás, na az az izzítás! (meg az 50-es mtz motoron!!!)

#294 Mézga
2010-12-03 20:21:27

Válasz #292. hozzászólásra

én se tudom a csávó mire gondolt. állítólag jcb szervizes. potyára mentem ma 600 km-tsmile cursing

#293 Mfpisti
2010-12-03 20:20:21

Válasz #291. hozzászólásra

Szerintem jók a grubberok, de nem mindegy milyet, mikor, és milyen talajon használsz.
Nem olyan "ész nélküli" szerszám mint az eke.

#292 Mfpisti
2010-12-03 20:19:13

Válasz #290. hozzászólásra

nem tom mire gondolsz....ezeknél az izzítás szart se ér.
Nem szibériába készültek.
Vagy jó egy motor, és beindul, vagy nem és akkor hiába izzítasz.

#291 szanberg
2010-12-03 20:08:38

Válasz #289. hozzászólásra

Azt mondják nem messze, hogy nem is lehet mélyebbre húzni, mert nembírja nagy johni sem, plusz munkája sem jó csak gyúrja az agyagot.
Én nem hiszek a grubberekben, kipróbáltam belőlük, szakadt minden, és egykét helytől eltekintve jó munkája nem volt sehol...

EKÉT A NÉPNEK ÉSZAKBORSODBA!
(MF ekét)smile cowboy

#290 Mézga
2010-12-03 20:07:46

Válasz #287. hozzászólásra

hi bátyja!

néztem ma egy pörkinszes jcb-t. sima nem turbós. 2004-es. a koma a izzitott 15s-ig. dadogva indult

ez az izzitásdi megfogott nagyonsmile confused

#289 Mfpisti
2010-12-03 20:04:43

Válasz #288. hozzászólásra

7465

Mittomén ....amig ki nem próbáljuk.
A topdown 20 centi alatt nehezebb huzni mint a cultust.

#288 szanberg
2010-12-03 19:59:18

Válasz #287. hozzászólásra

node 7465 avagy 7485????
smile karateka

8690-es 4méteres Topdown-al mit tudna kezdeni errefelé?

#286 szanberg
2010-12-03 19:52:15

Szakmáron milyen 7000-es van?

#284 Mfpisti
2010-12-03 19:40:25

Válasz #279. hozzászólásra

smile lol
lehet kezdeni a befizetéstsmile scaredsmile thumbupcool

#283 Mfpisti
2010-12-03 19:39:51

Válasz #278. hozzászólásra

Lövésem nincs honnan veszik a súlyadatokat a prosikban.
Az a biztos ha levisszük a közeli tüzép telepre a mázsára, és megmérjük.

#282 szanberg
2010-12-03 18:14:00

Válasz #278. hozzászólásra

Misu!
Én megmértem zsír újkorában az 5455-öt 5tonnát nyom!
Ezen súly semmi sem volt, még az orrsúlyok is kevesebben vannak mint kellene, ebből a télen ha végre odajutok gyártok is rá még plusszba két szélesítettet a kos két végére.

#281 Sötét Paraszt
2010-12-03 17:13:12

Válasz #278. hozzászólásra

valamit elnézhettél 5465 meg 5475 6 henger 5470 meg 5480 4 sisu motorral tehát nem lehet nehezebb. A 6465 sztem ugyanaz a motor mint 5465.

#280 VMisi
2010-12-03 17:10:49

Válasz #279. hozzászólásra

Majd Pisti megmondja!

Használtban hirdettek a régebbit, igaz 150 lovasnak.

http://www.agroinform.com/aprohirdetes/MASSEY-FERGUSON-7465/20100301-230125/

#279 Heccmaster
2010-12-03 17:05:08

azért arra is befizetek van e eladva 7465ös az országban..........smile blink

#278 VMisi
2010-12-03 16:54:34

Válasz #277. hozzászólásra

A prosi szerint szárazon az
5465 és az 5470 - 4500 kg,

6465 - 5240kg
6470 - 4610 kg !!! - itt lehet történt valami elírás.

7465 - 5810 kg



#277 Sötét Paraszt
2010-12-03 16:21:23

Válasz #276. hozzászólásra

Szerintem egy 6465-ös nem nehezebb egy 5465-nél, a 7465 talán. Az árak köztük meg milliókban mérhetőek.

#276 VMisi
2010-12-03 16:00:50

Válasz #256. hozzászólásra

Szerintem meg a valtra váltója annyiban jobb, hogy a 2 power fokozat között van még egy köztes, csak másik csoportban. Az mf-nél a dyna 6 ilyen.

Vadmalac, még elfelejtettem, hogy a valtrák hidraulikusan letehető hashúzóval, tárcsahúzóval vannak, az mf-en ez fix, igaz lehet kérni azt is hidraulikusra.
Nekem az 5400-sok könnyűnek tűnnek talajmunkára, bár a pontos tömegét nem tudom. A 110 le-es valtra 5850 kg pótsúlyokkal az biztos. A 6400-as mf-ek már persze más súlycsoport.

Árban kb. mi a különbség az 5470 a 6475 és a 7465 között?
Mindegyik 125 le-ős, csak más-más ruciban.

Nincs profilkép
#275 lac*
2010-12-02 19:55:03

Válasz #274. hozzászólásra

Hali!

Valami olyasmit is rakhattak volna rá mint ami a kamionokon van a fülkénél.Az is ilyesmi csak komolyabb.

#274 Fergis
2010-12-02 19:40:11

Válasz #273. hozzászólásra

Szia!

Az első rugózás megegyezik, az egyszerűbb fülkerugózással tudott így olcsóbb lenni.
A Renault-on van hasonló, asszem!

Nincs profilkép
#273 lac*
2010-12-02 19:23:51

Válasz #261. hozzászólásra

Valami ilyesmi van a Valtrákon is.Miért nem a 6400-esek légrugóját rakták rá? Ez visszafejlődés.A hídrugózás is valami kezdetleges lesz az 5400asokon?

#272 Fergis
2010-12-02 18:42:59

Válasz #271. hozzászólásra

Igen elgondolkodtató, hogy van-e értelme, bár multkor valaki még a 24 litert is sokallta...

Nincs profilkép
#271 grün-dy
2010-12-02 18:32:00

Válasz #270. hozzászólásra

nem vettem , valahogy éreztem, hogy fölösleges lenne , a meglévőt sem tudjuk használni smile cursingsmile cursingsmile cursing

#269 Fergis
2010-12-02 18:27:07

Válasz #268. hozzászólásra

Vigyázz, szavadon foglak!!!smile lol

Nincs profilkép
#268 grün-dy
2010-12-02 18:25:06

Válasz #266. hozzászólásra

(most mondhatnám neki , h. az mf ről mindíg a xar dolgook jutnak az eszembe, de nem mondom)smile surrendersmile surrender smile lolsmile lolsmile lol

tényleg faxa ennek a mittoménhanyas fergának a fülkerugózása, már csak ezért is érdemes lenne venni 1-etsmile tonguesmile tonguesmile tonguesmile tongue

#267 Fergis
2010-12-02 18:22:36

Válasz #262. hozzászólásra

Igen, ebben az utólagos beépítésben mások is spekuláltak...
Az első bakok is mások:

#266 Fergis
2010-12-02 18:18:52

Válasz #263. hozzászólásra

Vajon miért pont ez jutott eszedbe????smile lol

#265 Claastra
2010-12-02 18:07:14

Válasz #242. hozzászólásra

Az erdészetivel ma is szántottam gond nélkül pedig a héten 45mili,és még 30L-en belül vagyunk épphogysmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#264 Sötét Paraszt
2010-12-02 17:59:51

Válasz #261. hozzászólásra

pdf be rajzolt képen nem így nézett ki

Nincs profilkép
#263 grün-dy
2010-12-02 17:57:12

Válasz #261. hozzászólásra

jé ez pont olyan mint a régi 1100-as dácia lengéscsillapítója smile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Új programmal segítik a dolgozók azonnali munkába állását
Új programmal segítik a dolgozók azonnali munkába állását
A vissza nem térítendő támogatás összege maximum 54,24 millió forint lehet.
Hiába drágulnak a szántók, így is olcsók vagyunk Európában – persze, mihez képest...
Hiába drágulnak a szántók, így is olcsók vagyunk Európában – persze, mihez képest...
Így sem kis anyagi teher vár arra, aki most alapozná meg gazdaságát...
Eladó dízel/gázolaj szivattyú IBC tartállyal
Eladó dízel/gázolaj szivattyú IBC...

39.000 Ft

Eladó fejes káposzta
Eladó fejes káposzta

220 Ft

Tisztított vörös köles eladó!
Tisztított vörös köles eladó!

160 Ft

Traktorra szerelhető targonca torony
Traktorra szerelhető targonca torony

250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]