Hirdetés
Fórum
Massey Ferguson 5445/5455 traktorok
Létrehozta: gergigergo , 2009-12-18 17:31:37
Kedvencekhez
Segítség
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Körbálázót, de milyet? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
- Direktvetés, no-till. új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Massey Ferguson traktorok új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Case IH traktorok új
612 hozzászólás
Válasz #310. hozzászólásra
Nagyon ne húzd az időt!
Ennyire azért nem egyszerű
Nem mindenre ad hibakódot!
Szerencsére!
Nem biztos hogy egy szenzor hibája miatt van!
És erre is csak akkor ad hibakódot, ha szakadt, vagy rövidzárt. Ha folyamatos jelet ad, akkor ehez igazítja az üzemet.
De még nem tudjuk mi az.
Váltasz nicket?
Hello pista ujra itt!!!
Válasz #305. hozzászólásra
Még nem beszéltem velük, majd jövőhéten felvázolom nekik a témát. Azért az a motorvezérlő vagy szabályozó anyira bonyolult nem lehet. én nem értek hozzá, de ha valami program fut rajt ami értékeli a szenzorokat és az alapján mozgat valami elektromos bizbaszt, akkor igazán jelezhetne ha valami nem stimmel neki.
Válasz #308. hozzászólásra
Gyári javításiból lesz kiollózva.
Szöveg, aztán oszd be
Lábam?
Menni már tudok, de aludni nemigen.Minden mozdulatra görcsöl
Tehát keveset alszom.
Nem baj....legalább hosszabbak a napok.És jobban halad a meló
Válasz #307. hozzászólásra
Ok!
Skiccek is legyenek!
Lábad gyógyul?
Válasz #306. hozzászólásra
holnap megy
kalibrálásnak híjják....mérnök úr
Válasz #305. hozzászólásra
Hi!
Kuplungbeállításos jegyzetedet várom!
Válasz #304. hozzászólásra
Szia Sö......Sp.....izzzé....válthatnál nicket!
Még mindig olcsóbb egy kiszállás akárhonnan, mint ha nem tudod úgy használni a géped, mint amiért kifizetted a sok-sok pénzt.
Viszont nagyon gyorsan kell cselekedni, hogy még olcsóbb lehessen.
Lámpakigyulladás? Nem mindig szeretjük. Ezek a motorok már nagyon okosak, de még mindig nem annyira, mint az ember. Az egész egy logikai folyamat, amit nem egyszerü megérteni, elmagyarázni meg mégúgysem.
Beszéltél a kereskedőddel? Írd már le légyszi EMILben hogy mit mondott.
Hello Mfpisti
Mielőtt még kihivnám a szervizeseket megírhatnád emailbe , hogy mennyiért jönnek ki és mennyi az órabérük. fehérvártól én olyan 110km re vagyok.
meg az érdekelne még, hogy ezeken a szar motorokon van egy csomó szenzor meg egy vezérlő namármost ha valami probléma lenne nem kellene valami lámpának kigyuladnia a műszerfalon?
telefonba mondtál valamit a hidraulika lassúságáról is , hogy lehetne megoldani
Válasz #296. hozzászólásra
Ezt a grubberest dolgot meg kell hogy cáfoljam.
Nagyon szárazban nem jó, csak rángatja a gépet, de a legtöbb esetben nagyon jó munkát végez, és viszonylag kis fogyasztásból. (14-15l/ha 15-20 cm) Itt pedig nincs homok! Búza alá szinte mindenhol ezzel nyomtuk és fogjuk is.
Repce alá kicsit kockázatosabb, mert ha nem lesz eső akkor rögösebb marad, de közel sem annyira mintha szántva lenne, és megtárcsázva.
Tavaszi alá még nem próbáltuk, Feri szerint alkalmazható.
Válasz #300. hozzászólásra
jaja de mostjön a végére a java(apasör)
Válasz #298. hozzászólásra
A rangerünk is szívó perkins, húsz éves forma. Tápszivattyúja is halovány, mégis pöccen reggel.
Amikor nemvolt töltés és merűlt az akksi kkr meg a jóöreg traktorosok nyomták bele a hidegindítót, koppant akkorákat mint az állat, de megy és megy.
Már töltés is van rajta, kapott egy MTZ generátort,töltésjelző ruszki órát, egy jó akksit, legyártottunk ble új függőcsapot a hátsó hídak végin a kormányzott véglehajtáshoz, így már nem terpeszt. Egészen jó a gép, még megjavítjuk a lámpákat, fűtést, ajtók felkerűlnek és igazi éjjeli szárítósgép lesz.
A lényeg,hogy a perkins ha kicsit is jó akkor indúl könnyen
Válasz #299. hozzászólásra
látom megártott az apaság
és ez még csak rosszabb lesz
Válasz #297. hozzászólásra
száncsááál barbi!
Válasz #295. hozzászólásra
azért ma még nem volt fagy. pöcre kellett volna indulni. az öregebbet én indítottam csak úgy megszokásból. az pöccent rendesen. azzal más probléma volt
Válasz #296. hozzászólásra
akkor szántsál vazze!
Válasz #293. hozzászólásra
Én egy jópár félét próbáltam repce alá optimális talajállapotokban augusztusban-szeptemberben, éjjel nappal tesztelgettem végig az összes táblán, még amibe nem az ment ottis, de összevissza 5hektárt tudtam épkézláb megcsinálni. Azt sem a kívánt mélységben...
Pedig ettő nagyobb akarattal senki sem lendült volna meg, tisztára transzba voltam, hinni akartam a grubberosoknak, de rájöttem az csak a homokra jó...
nem az agyagba! Ez nem omlik ,ez gyúródik, köcsögöt lehet formálni a fődekből. Ide a legjobb az őszi eke meg a jó téli fagy.
Az IH tárcsa sem végez jó munkát.
Válasz #294. hozzászólásra
van izzítás rajt, de csak azé hogy rá lehessen mondani:izzíts!
Az újabb perkinseken az izzítógyertyás, na az az izzítás! (meg az 50-es mtz motoron!!!)
Válasz #292. hozzászólásra
én se tudom a csávó mire gondolt. állítólag jcb szervizes. potyára mentem ma 600 km-t
Válasz #291. hozzászólásra
Szerintem jók a grubberok, de nem mindegy milyet, mikor, és milyen talajon használsz.
Nem olyan "ész nélküli" szerszám mint az eke.
Válasz #290. hozzászólásra
nem tom mire gondolsz....ezeknél az izzítás szart se ér.
Nem szibériába készültek.
Vagy jó egy motor, és beindul, vagy nem és akkor hiába izzítasz.
Válasz #289. hozzászólásra
Azt mondják nem messze, hogy nem is lehet mélyebbre húzni, mert nembírja nagy johni sem, plusz munkája sem jó csak gyúrja az agyagot.
Én nem hiszek a grubberekben, kipróbáltam belőlük, szakadt minden, és egykét helytől eltekintve jó munkája nem volt sehol...
EKÉT A NÉPNEK ÉSZAKBORSODBA!
(MF ekét)
Válasz #287. hozzászólásra
hi bátyja!
néztem ma egy pörkinszes jcb-t. sima nem turbós. 2004-es. a koma a izzitott 15s-ig. dadogva indult
ez az izzitásdi megfogott nagyon
Válasz #288. hozzászólásra
7465
Mittomén ....amig ki nem próbáljuk.
A topdown 20 centi alatt nehezebb huzni mint a cultust.
Válasz #287. hozzászólásra
node 7465 avagy 7485????
8690-es 4méteres Topdown-al mit tudna kezdeni errefelé?
Válasz #286. hozzászólásra
az
Szakmáron milyen 7000-es van?
Válasz #280. hozzászólásra
rapidos
Válasz #279. hozzászólásra
lehet kezdeni a befizetést
Válasz #278. hozzászólásra
Lövésem nincs honnan veszik a súlyadatokat a prosikban.
Az a biztos ha levisszük a közeli tüzép telepre a mázsára, és megmérjük.
Válasz #278. hozzászólásra
Misu!
Én megmértem zsír újkorában az 5455-öt 5tonnát nyom!
Ezen súly semmi sem volt, még az orrsúlyok is kevesebben vannak mint kellene, ebből a télen ha végre odajutok gyártok is rá még plusszba két szélesítettet a kos két végére.
Válasz #278. hozzászólásra
valamit elnézhettél 5465 meg 5475 6 henger 5470 meg 5480 4 sisu motorral tehát nem lehet nehezebb. A 6465 sztem ugyanaz a motor mint 5465.
Válasz #279. hozzászólásra
Majd Pisti megmondja!
Használtban hirdettek a régebbit, igaz 150 lovasnak.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/MASSEY-FERGUSON-7465/20100301-230125/
azért arra is befizetek van e eladva 7465ös az országban..........
Válasz #277. hozzászólásra
A prosi szerint szárazon az
5465 és az 5470 - 4500 kg,
6465 - 5240kg
6470 - 4610 kg !!! - itt lehet történt valami elírás.
7465 - 5810 kg
Válasz #276. hozzászólásra
Szerintem egy 6465-ös nem nehezebb egy 5465-nél, a 7465 talán. Az árak köztük meg milliókban mérhetőek.
Válasz #256. hozzászólásra
Szerintem meg a valtra váltója annyiban jobb, hogy a 2 power fokozat között van még egy köztes, csak másik csoportban. Az mf-nél a dyna 6 ilyen.
Vadmalac, még elfelejtettem, hogy a valtrák hidraulikusan letehető hashúzóval, tárcsahúzóval vannak, az mf-en ez fix, igaz lehet kérni azt is hidraulikusra.
Nekem az 5400-sok könnyűnek tűnnek talajmunkára, bár a pontos tömegét nem tudom. A 110 le-es valtra 5850 kg pótsúlyokkal az biztos. A 6400-as mf-ek már persze más súlycsoport.
Árban kb. mi a különbség az 5470 a 6475 és a 7465 között?
Mindegyik 125 le-ős, csak más-más ruciban.
Válasz #274. hozzászólásra
Hali!
Valami olyasmit is rakhattak volna rá mint ami a kamionokon van a fülkénél.Az is ilyesmi csak komolyabb.
Válasz #273. hozzászólásra
Szia!
Az első rugózás megegyezik, az egyszerűbb fülkerugózással tudott így olcsóbb lenni.
A Renault-on van hasonló, asszem!
Válasz #261. hozzászólásra
Valami ilyesmi van a Valtrákon is.Miért nem a 6400-esek légrugóját rakták rá? Ez visszafejlődés.A hídrugózás is valami kezdetleges lesz az 5400asokon?
Válasz #271. hozzászólásra
Igen elgondolkodtató, hogy van-e értelme, bár multkor valaki még a 24 litert is sokallta...
Válasz #270. hozzászólásra
nem vettem , valahogy éreztem, hogy fölösleges lenne , a meglévőt sem tudjuk használni
Válasz #268. hozzászólásra
Ekét vettél?
Válasz #268. hozzászólásra
Vigyázz, szavadon foglak!!!
Válasz #266. hozzászólásra
(most mondhatnám neki , h. az mf ről mindíg a xar dolgook jutnak az eszembe, de nem mondom)
tényleg faxa ennek a mittoménhanyas fergának a fülkerugózása, már csak ezért is érdemes lenne venni 1-et
Válasz #262. hozzászólásra
Igen, ebben az utólagos beépítésben mások is spekuláltak...
Az első bakok is mások:
Válasz #263. hozzászólásra
Vajon miért pont ez jutott eszedbe????
Válasz #242. hozzászólásra
Az erdészetivel ma is szántottam gond nélkül pedig a héten 45mili,és még 30L-en belül vagyunk épphogy
Válasz #261. hozzászólásra
pdf be rajzolt képen nem így nézett ki
Válasz #261. hozzászólásra
jé ez pont olyan mint a régi 1100-as dácia lengéscsillapítója