Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Kukorica terményárak új
- Direktvetés, no-till. új
- Haszonbérleti szerződés új
- Repce felvásárlási ára új
- Mtz 82 kormányzás új
- T-25/A kistraktor új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
Milyen vis maior változások léptek életbe?
A szabályozás a folyamatban lévő ügyekre is alkalmazandó.
Hirdetés
250 hozzászólás
Válasz envagyok2 #149. hozzászólásáraHolnap kipróbálom. Köszi a segítséget!
Válasz pumpedli72 #146. hozzászólásáramondjuk ha amperkijelzős akku töltőre raktad, megnézhetnéd mekkora ampert mutat a töltő
ugya 35 watthoz 3 ampert kéne mutatnia. vagy ampoermérőt is berakharsz a töltő körére, és akkor látod, hogy mennyi a tényleges felvétele.
Válasz .Richard. #145. hozzászólásáraMikor világít 12.8 v a multiméter szerint
Válasz pumpedli72 #146. hozzászólásáraakkor papír szerint nem vehet fel több áramot, de ettől még lehet hogy kicsi kínai azt rakott a zacskóba, amit épp talált a földön... mérj feszültséget amikor be van kötve...
Válasz envagyok2 #144. hozzászólásáraA h4.-55w. A led 35w.
Válasz pumpedli72 #143. hozzászólásáraAkkor mérd a feszt mikor világit a gyertyafény! Akkor lehet csak 6volt lesz. Lehet több áramot fesz fel mint a halogén és kevés neki.
Válasz pumpedli72 #143. hozzászólásárateljesítményben van különbség a led és a h4 között? melyika nagyobb teljesítményű?
Válasz envagyok2 #142. hozzászólásáraEgy akkutöltőre ráraktam ott rendesen világított. Kevés neki a volt? Multiméter szerint 12.8 v van a vezetéken a gépen. Nem értem...
Válasz pumpedli72 #141. hozzászólásáraés rátetted a led lámákat egy akku két sarkára? ott is csak pislákolnak?
Válasz envagyok2 #140. hozzászólásáraIgen mértem. Minden oké. 12.8v a kimenő terhelés alatt. A régi hagyományos h4 reflektor tökéletesen működik.
Válasz pumpedli72 #139. hozzászólásárafeszültséget mértél?
nem lehet, hogy a ledeknek nem elég a 12 v, hanem mondjuk 24-eset vettél?
Sziasztok! Ma el határoztam magam, hogy kicserélem a ferga 5465 gépen a kettő oldalsó irányjelző feletti munkalámpát ledesre. Bekötöttem de kb fele fényerővel világít mint kellene. Konkrétan mint a teamécses. Pedig pozitív a pozitívhoz stb. lett bekötve. A munkalámpa is 12v ról megy. Vissza raktam a régit az tökéletesen működik. Mi lehet a probléma?
nem tudja valaki, hogy 8270-8280-asoknak a jobb oldalán azt a cső alatti hidraulika szűrőt hogy kell cserélni? van ennek valami trükkje, hogy kell a csövet visszatenni a helyére? baromi kínlódással, feszegetéssel megy csak nekem, el nem hiszem, hogy ennek így kell lennie.
plusz valami gumidarabot találtam a szűrőbe, vagy valami o gyűrű átment a fogaskerekek között, és attól ilyen, vagy ez mi lehet vajon?
Válasz VMisi #136. hozzászólásáraKöszi megpróbálom azt is!!
Válasz gabika82 #135. hozzászólásáraa 2-es "dobozt" vette ki a szervizes. A saruknál finom drótkefe, kontakt spray és jó lett.
Válasz tri #134. hozzászólásáraezen melyik a test?
Válasz gabika82 #133. hozzászólására6100 series lift controll
Válasz tri #131. hozzászólásáraSzia köszönöm a választ hidraukikának merre van a testelése nem tudod veletlenül?
Válasz gabika82 #130. hozzászólására6100 series hibakódok
Válasz gabika82 #130. hozzászólásáraEzek általában kontakt hibák miatt halnak meg, nincs test, nem érintkezik valahol-valami. Szívás.
Az 1-8 egyébként a le-fel kapcsoló hibáját jelenti, de ne vegyél rá mérget, mert ahogyan írtam lehet, hogy teljesen máshol nem érintkezik valami, csak az az áramkör szarakodik
Sziasztok!6160 as mf el lenne hidraulika gondom se kintröl.se bentröl nem megy biztositék jó az orrába a hibakód jelző 1 villog utáma 8 at gondolom ez 18 hibakód akar lenni!valaki nem járt még így?smile confused
Válasz zoltan.horvath40 #109. hozzászólásáraElkéstem a válasszal, de azért leírom :D Kuplungot kellett cserélni, váltónak asszem nem volt baja, illetve a motoron kellett újítani, mert kopogott. Az üzemóra állás valahol 9 és 10 ezer között volt akkor. Ugyan rálocsoltunk pár milliót, de azóta jó.
Válasz gazda28 #117. hozzászólásáraSzia.
Megoldódott a gázpedál problémád?
Ha igen..mi volt a gond??
Sziasztok!van egy 5455 ferguson
az a hiba hogy fékezéskor az első két kerék nem fog be
pedig a müszerfalon a lámpa kivilan (amelyik azt jelzi hogy bevan kapcsolva az első hajtás)
mitől van az hogy nem fog az első keréken fék?
Sziasztok!
MF 5445 szeretnék segítséget kérni.
Turbó a kompresszor oldalán a nyomócsőbe elkezdte engedni az olajat.
Kicseréltem gyári Garett turbóra. 5 munkaóra után nem is folyik, hanem lassan már ömlik a nyomócsőbe. Mi lehet a hiba oka? Gyári turbó rossz?
Visszafolyó csövet levettem nincsen benne semmi akadály.
Válasz khkkorona #123. hozzászólásáraHa a vezetékelés hibás,jelezhet.
Válasz khkkorona #123. hozzászólásáraattól még a lámpa tartozhat hozzá
Válasz balazoooo #122. hozzászólásáraÚj légszűrök vannak benne!
Válasz khkkorona #121. hozzászólásáralégszűrő eltömődöttségét?
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy ez az ikon mit jelent?
MF750
Válasz mtz1221 #119. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=+ferguson+28&tbm=isch&ved=2ahUKEwjKh7Ph6ubwAhU4AGMBHSQMBUAQ2-cCegQIABAA&oq=+ferguson+28&gs_lcp=CgNpbWcQDDIECAAQEzIICAAQBxAeEBMyCAgAEAcQHhATMggIABAHEB4QEzIICAAQBxAeEBMyCAgAEAUQHhATMggIABAFEB4QEzIICAAQBRAeEBMyCAgAEAUQHhATMggIABAFEB4QEzoGCAAQBxAeOggIABAIEAcQHlCWyQVYp9IFYPbcBWgAcAB4AIABlwGIAa0FkgEDMi40mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=A_qtYIr6MbiAjLsPpJiUgAQ&bih=590&biw=1270&rlz=1C1GCEA_enRS933RS933
Válasz sandoreszenyi0 #118. hozzászólásárahttp://ferguson 28
Sziasztok!
Az alábbi traktor beazonositására szeretnék segitséget kérni.
Sziasztok egy 5455 ös ről lenne szó az a hiba hogy elmegy a gáz hiába nyomom nem megy
Le kell állitani a gépet és utána ujból müködik de van amikor csak masodik vagy harmadik inditasra müködik csak a gáz. És a fordulatszámmérő ugrál össze vissza
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm
Válasz Celtises #115. hozzászólásáratudod mi lehtet a baj?
Válasz gazda28 #114. hozzászólásáraHelyileg gondoltam.A távgyógyítás nem megy annyira.
Válasz Celtises #113. hozzászólásáraNa itt vagyok mi a velemenyed mi lehet a baj?
Válasz gazda28 #112. hozzászólásáraMerre vagy? Segíteni akarok.
Sziasztok egy 5455 ös ről lenne szó az a hiba hogy elmegy a gáz hiába nyomom nem megy
Le kell állitani a gépet és utána ujból müködik de van amikor csak masodik vagy harmadik inditasra müködik csak a gáz. És a fordulatszámmérő ugrál össze vissza
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm
Sziasztok!
Mf 5465 traktorrall kapcsolatban lenne kérdésem.
Munka közben a váltó időközönként magától felfelé vált majd az 1 csoport elkezd villogni. Talán 6 gyors szünet 2 lassú szünet és 3 lassú ez ismétlődik.
A traktort leállítom majd ismét beindítom, ekkor nem mutatja hogy milyen sebességben van csak a műszerfalon jelzi az a, b, c vagy d-t de a váltókarnál nem jelez, csak akkor ha a kar oldalán megnyomom a gombot.
Mi lehet a probléma.
Segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok
Van egy 7615 dyna 6 os traktorunk es az lenne a problema hogy automata kardannal nagyon keson kapcsol be. Hidegebb olajnal meg egeszjo de ahogy melegszik az olaj egyre lassabban kapcsol. Meg lenne meg egy kis baj hogy a fuggesztomu nehezen emel nagyobb sulynal (pl vetogep megrakva)ezen nem lehet vhogy allitani. Remelem tudtok segiteni.
Válasz adjfelhasznalonevet #108. hozzászólásáraMi okozta a hibát?
Válasz szanberg #107. hozzászólásáraKöszönöm! Azóta szervizbe ment, ott átnéznek rajta mindent.
Válasz adjfelhasznalonevet #106. hozzászólásáraValamelyik kapcsoló a váltó oldalán, vagy a kuplungé, vagy akár az irányváltó kar is lehet rossz.
De ezt csak szerviz fogja tudni melyik ez a kód, vagy akinek volt vele baja.
Tiszteletem mindenkinek!
Van egy 5465-ös traktorunk, ami érdekes dolgot produkál. Első gazdái vagyunk, még ilyen hiba nem fordult elő. Az irányváltó kart amikor előremenetbe rakjuk, nagyot ránt a gép és úgy indul el. Tolatni néha tud, néha nem. Időnként gondol egyet, és a jobbkéz felőli csoportváltónál villogtatni kezdi a számokat, konkrétan a 3-ast 3-szor, utána nagyon gyorsan néhányszor, aztán ismét lassabban 7-szer.
Tudna valaki segíteni, hogy mit kellene tennünk? A kezelői könyvében semmilyen hibakódokról szóló rész nincs. Dolgozni tud, csak ezek a nyűgök előjönnek időnként. Nem akarnám, hogy esetleg még nagyobb baja legyen.
Köszönöm, ha valaki ad 1-2 tippet!
Válasz MtzMakai #104. hozzászólásáraDe mi okozza ?
Válasz kavics64 #103. hozzászólásáraMég olyat is, hogy eltört...
Látott-e már olyat valaki hogy egy féltengely ki-be csúszkál és kopog menet közben !
Válasz medikus #94. hozzászólásárabocs, tájszólás
pislog
Válasz medikus #100. hozzászólásáraAkkor már csak egy megfejtést várunk!
Kunkod=