Gázolaj árak 627 Ft Benzin árak 617 Ft EUR 409.67 Ft USD 390.47 Ft CHF 437.64 Ft GBP 496.52 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24418 hozzászólás
#24418 -subi
2024-12-14 15:15:09

Válasz BolliKat #24416. hozzászólásáraA tábláról le van kopva a szám és nincs beütve sehol.

#24417 mtz1221
2024-12-13 12:29:08

Válasz BolliKat #24416. hozzászólásáraLehet csak papírokat keres hozzá, virág nyelven. smile lolsmile lolsmile lol

#24415 -subi
2024-12-12 09:15:19

Sziasztok!
Adott egy 2008 Sisu motoros 6485 traktor, aminek az oldalán van a motorkódja.
Viszont ennek lekopott.Tudna esetleg valaki segíteni?

Nincs profilkép
#24414 envagyok2
2024-12-05 21:44:22

Válasz szanberg #24411. hozzászólásáraazért ezt lehetett úgy olvasni, hogy az eleje valamiért nem zár. mondjuk tény, az bennem sem merült föl, hogy be sincs kapcsolva, hahaha

#24413 Hús Futár
2024-12-05 20:06:12

Válasz szanberg #24411. hozzászólásáraIgazából nekem azért furcsa mert egyik Zetoromon meg a Nyuszin de még a krisztálokon sem kellet soha használni csak menekülésre a difit de azt is 10 évente egyszer . Arról nem is beszélve hogy az első hajtásoknál sosem tapasztaltam ilyen .

#24412 mtz1221
2024-12-05 13:21:23

Válasz szanberg #24411. hozzászólásáraHallod, nagyon megszoktad te az mf-eket.smile tongue Csak összezárta a kora beli carraro és zf is, valahogy más módon. smile whistling

#24411 szanberg
2024-12-05 06:34:18

Válasz Hús Futár #24409. hozzászólásáraHát önmagától nem is fogja zárni hallod!

Olvastam a kérdést de nem is értettem igazansmile sweatdrop

#24409 Hús Futár
2024-12-04 21:06:16

Válasz Zoli 63 #24408. hozzászólásáraSzia nem kell lejjeb engednem mert ezen a mélységen is mikor kéne kapaszkodni rendesen akkor egyszer csak ledifferál . De már sikerült rájönni mi a gondja , difizárral kell szántani és akkor zárja olajjal az első difizárat is , egy szervizes mondta .

#24408 Zoli 63
2024-12-04 00:06:06

Válasz Hús Futár #24407. hozzászólásáraEngedd lentebb az ekét megtorpanásig, és akkor kénytelen megmutatni a keményebb barázdában is a kaparást , a fenti lazább talajon szlippelni szokott mint a hátsónál is , igaz én 10 éve már eke nélkül élek, lehet rosszul gondolom .

#24407 Hús Futár
2024-12-03 23:47:22

Válasz mtz1221 #24406. hozzászólásáraIgen az eleje elkezd forogni a tarlón az helyett hogy fogna a gép .

#24406 mtz1221
2024-12-03 23:24:07

Válasz Hús Futár #24405. hozzászólásáratarlón lévő kerék gyorsabban kezd forogni ? Mármint az elején ? Ha ott akkor vagy nincs benne kényszerzárású első difizár, vagy szét van kopva. Ahogy írták kösd ki egy fához, mindjárt megmutassa magát.

#24405 Hús Futár
2024-12-03 21:34:22

Válasz envagyok2 #24404. hozzászólásáraEgyenlőre nem próbáltam még neki semminek csak ma kinn voltam szántani és azt vettem észre hogy mikor fogni kellene akkor a tarlón lévő kerék gyorsabban kezd forogni míg a barázdás csak gurul .

Nincs profilkép
#24404 envagyok2
2024-12-03 21:18:11

Válasz Hús Futár #24403. hozzászólásáranem elcsúszik a kuplungja? próbáltad már nekitolni nagy fának, ott mit mutat? kormányszögszenzor van benne? nem függ kormányállástól?

#24403 Hús Futár
2024-12-03 20:14:39

Olyan Kérdésem lenne hogy a 5465ös első hajtása miért differál le szinte azonnal ha terhelést kap . Sokszor úgy érzem mintha csak hátsóhajtással szántanák vele .

Nincs profilkép
#24402 reszler16
2024-10-29 18:19:52

Válasz subikiss #24401. hozzászólásáraAz hogy Dyna6 tág, pontos gép típust írhattál volna. De Dyna6 esetén vagy T váltókar vagy multipad van. A gépben van országút és szántóföldi üzemmód. Országútban minden sebesség csoportot átlép ha tolod neki vagy ha van Autodrive az is átlépi. De szántóföldi üzemmódban csak az adott tartományban tud váltani magától, de ezt is át lehet léptetni ha akarod a T kar esetén az oldalán lévő gomb nyomása és löksz neki egy sebességet vagy ha multipad van akkor ez a gomb a kar hátán van és ugyanúgy tolsz egyet és már át is lépi a tartományt, de vissza is csak az említett gombbal lehet váltani. Mondjuk ez a is leírás a igaz a Dyna4-re is.

#24401 subikiss
2024-10-20 21:27:20

Válasz szanberg #24400. hozzászólásáraIgen erre gondoltam. Lehet véletlen ellent tekerve nem is figyeltem azt.

#24400 szanberg
2024-10-20 19:58:23

Talajmunkában úgy sem kapcsolgatod, amikor meg az úton gurul akkor simán átváltja.

De szerintem arra gondolsz, hogy nem kéne kuplung nélkül átkapcsolnia?

6400-ban van az a potméter a jobb oldalon ami az automata sebességfokozat kapcsolást állítja, ha jobbra vagy balra egy klikket tekersz rajta "speed" feliratra, akkor csinál ilyet, hogy kuplung nélkül végig kapcsolhatod.

Nincs profilkép
#24399 Pippó89
2024-10-20 19:32:26

Válasz subikiss #24398. hozzászólásáraSemmi, van egy kisebb rántás mikor csoportot vált.
Mindig így használjuk.

#24398 subikiss
2024-10-20 19:05:22

Dyna6 váltós gép mikor kuplung nélkül váltja a csoportot olyankor mi van?

#24397 Hús Futár
2024-09-24 00:47:04

Válasz Mézga #24396. hozzászólásáraelhiszem de sajnos nekem ez az 54-es van csak ezt szeretném meghúzni a motorját .

#24396 Mézga
2024-09-23 05:49:52

Válasz Hús Futár #24395. hozzászólásáraa 64-esnek ezerszer jobb a váltója

#24395 Hús Futár
2024-09-22 23:06:06

Válasz Mézga #24394. hozzászólásáraOK köszi akkor nem bántom az 54-es marad 130 lovas majd nem lesz 140 .

#24394 Mézga
2024-09-22 21:07:22

Válasz Hús Futár #24392. hozzászólásáraMivel az MF traktorgyártását Franciaországban összpontosította, egy új
A 6400-as sorozat mellett 2003 őszén bemutatták az olcsóbb 5400-as sorozatot is. Technikai különbségek
A drágább készletek minimálisak voltak. Mind a traktor alapszerkezete, mind
A fülke kerete ugyanaz volt. Műszeregység és egyéb kezelőszervek részei
a régebbi 6200-as sorozatból kölcsönözték. A hangszigetelés veszélybe került, és
A zajszintet 76 dB-ben határozták meg, ami szintén a vizsgálati eredmények szerint volt
optimista olvasás. A sebességváltót a korábbi alapmodellekben használták
16+16 sebességes 2 sebességes gyorsváltóval és mechanikus alapáron
irányváltással. A hidraulika nyílt rendszeren alapult.
Meglepő megtakarítási cél volt a 6000-es sorozatú vontatókar tapintása
helyettesítés nyomórúd tapintással.

#24392 Hús Futár
2024-09-22 08:29:39

Válasz Mézga #24391. hozzászólásáraIgen a régire gondoltam gondoltam , akkor a váltója megegyezik az 5465-össel .

#24391 Mézga
2024-09-22 07:04:09

Válasz Hús Futár #24390. hozzászólásáragondolom a régiekre gondolsz. A első 6465-ben (ami még nem dyna6) egy nyúl-békás váltókarral kapcsoltad a 2*4 csoportot és terhelés alatt az irányváltóval 4 fokozat volt (32-es váltó, a 6280-ban is olyan váltó van). Később a dyna6-nál 4 csoport van és az irányváltóval terhelés alatt 6 fokozat.

#24390 Hús Futár
2024-09-20 22:35:53

Érdeklődnék a 6465 vagy 6475 váltója ami nem Dyna váltó mennyibe külömbözik az 5465-ös váltójával ?

Nincs profilkép
#24389 envagyok2
2024-08-22 23:19:05

Válasz BolliKat #24388. hozzászólásárahali, kompresszor nyomócsövének hűtésére nem láttál valahol valamit? nagy átmérő, sok levegőt kéne lehűteni...

Nincs profilkép
#24388 BolliKat
2024-08-22 20:46:05

Válasz subikiss #24387. hozzászólásáraElvileg a kapcsoló nyűgös.

#24387 subikiss
2024-08-21 17:06:05

2006-os 6465 ön a hidrugó lámpája 4 gyorsat villog kis szünet és egyet. Mit jelenthet?

Nincs profilkép
#24386 Zsolesz100
2024-07-30 22:33:47

Üdv.
Massey 8600as szérián állított már valaki szelephézagot?

Létezhet, hogy turbót, kipuffogót mindent le kell bontani róla? Vagy lefér valahogy a szelepfedél?

Nincs profilkép
#24381 BolliKat
2024-07-28 22:31:37

Válasz pumpedli72 #24378. hozzászólásáraAz övé még adagolós motor, mechanikus kézi tápszivattyúval.

f

#24380 mtz1221
2024-07-28 22:30:32

Válasz pumpedli72 #24378. hozzászólásáraUgyan ez van a régi ford dieseleken is, bontóban lehet találni dögivel.

#24379 Hús Futár
2024-07-28 22:27:07

Válasz pumpedli72 #24378. hozzászólásáraNekem nem ilyen van rajta . Tank mellett a gép bal oldalán a két szűrő és a jobb oldalán a kézi tápszivattyú .

Nincs profilkép
#24378 pumpedli72
2024-07-28 22:09:24

Válasz Hús Futár #24376. hozzászólásáraA középső fekete gombos szűrő illetve tápszivattyú egyben.

Nincs profilkép
#24377 pumpedli72
2024-07-28 22:07:26

#24376 Hús Futár
2024-07-28 21:45:07

Válasz mtz1221 #24373. hozzászólásáraHolnap leveszem és teszek fel képet annyi tuti hogy 4 csavaros felfogatása van és nincs rajta ülepítő pohár .

#24373 mtz1221
2024-07-28 15:34:15

Válasz Hús Futár #24369. hozzászólásáraKéped van róla, nehogy az olcsó szlovénből legyen rávaló.

Nincs profilkép
#24372 pumpedli72
2024-07-28 14:48:32

Válasz Hús Futár #24371. hozzászólásáraNem. Én már kettőt cseréltem. Mindegyiken átszakadt a membrán és le levegősödött Ráadásul nem is olcsó. 44 ropi volt. Most bírja kb kettő éve cseréltem.

#24371 Hús Futár
2024-07-28 13:20:17

Válasz RARGAkèny #24370. hozzászólásáranem egy készi tápszivattyú amire én gondolok

#24370 RARGAkèny
2024-07-28 13:16:39

Válasz Hús Futár #24369. hozzászólásáraErre gondolsz?Mert ez csere, kb 8-9e. órát bírt. Akkoriban nèztem mi baja volt, azt hiszem valahol meg szorult.

#24369 Hús Futár
2024-07-28 13:06:22

Érdeklődnék hogy a Perkins motor tápszivatyúja javítható vagy komplett cserés ? 5465-ös az alany .

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Sokakat vonz a kihívás, amit úgy hívnak: agrárium +VIDEÓ
Sokakat vonz a kihívás, amit úgy hívnak: agrárium +VIDEÓ
AgroVIRTUS: Praktikus, gyakorlatias tudást kaptak a résztvevők.
Támogatott tartalom
Vissza nem térítendő támogatás a terménytisztítók-, tárolók-, szárítók és a vetőmagüzemek fejlesztésére!
Állványos nagyméretű Flasnicug
Állványos nagyméretű Flasnicug

185.000 Ft

Flasnicug,  láncos motor kiemelő
Flasnicug, láncos motor kiemelő

18.500 Ft

GEO IGN 105 erősített talajmaró
GEO IGN 105 erősített talajmaró

450.000 Ft

Claas Mega kukoricakosár
Claas Mega kukoricakosár

180.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]