Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR410.68 FtUSD394.01 FtCHF434.78 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Hús Futár #24371. hozzászólásáraNem. Én már kettőt cseréltem. Mindegyiken átszakadt a membrán és le levegősödött Ráadásul nem is olcsó. 44 ropi volt. Most bírja kb kettő éve cseréltem.
Válasz mtz1221 #24365. hozzászólásáraKöszi a tippet holnap megnézem . Ismerős szitu zetoron nyáron játszom a bordás tengely javítást mert nem cserélem az biztos .
Válasz Hús Futár #24364. hozzászólásáraJut eszembe minél hamarabb emeld fel az elejét a súlytartónál, és ha minimális mozgása is van a hídnak, vedd le a bordástengelyt az első kúpfogaskerékről még nem lesznek a perselyek kicserélve. Ez az egy nyűgje van mindnek, hogy lekapja a mozgás miatt a bordákat az első difi tengelyéről. Belehet a bordástengely helyett rakni valaminek a kardánkeresztjét, utána nincs tovább gond.
Válasz mtz1221 #24361. hozzászólásáraEz volt helyben és ismerem új kora óta . Meg pár eszköz is jött vele vissza állok kisebb gépekre . Mechanikus irány váltós .
Üdv kollégák!
2022 december talán 7.-én tettem ajánlatot 3 földre, azóta semmi értesítés. Érdemes még várni valamit?
Gondoltam egy e-mailre csak futja nekik ha nem nyertem meg, vagy tévedek, és csak azzal állnak szóba akinek fizetni is kell?
Válasz 5465 #24349. hozzászólásáraAz este be aludtam. Szóval ha direkt árammal menne gond nélkül, akkor az indító kulcsod v a reléje v a vezetéke szórakozik.
Válasz 5465 #24347. hozzászólásáraMeg kéne nézni hogy áram alatt van e indítási pozícióban, akkor adni neki direkt áramot próbára. Írj rá Csavarkulcsra, ő vágja rendesen ezt a részét.
Tisztelt Hozzáértő Kollégák,
Ki mire tippelne:
MF5465 2008-as, Perkins motoros.
Ma kb. 5 óra szántás után, tábla közepén, menet közben leállt a motor.
Újra lehetett indítani, de aztán újra leállt ( és még tízszer, mire hazaértem)
Üzemanyag volt benne, légszűrő tiszta, stb.
Sziasztok márkatársak!
Ha érdekel valakit a 7718S Dyna6-om (lásd, az avatarom), az keressen meg privátban. Ha nem muszáj, első körben nem tenném fel a hirdetések közé. 2020 végi forgalombahelyezés, kb. 1.200 üó, RTK-n, ISOBUS-on és keréksúlyokon kívül full extrás. Nagyobb Ferga (7724S) jönne helyette.
Válasz R Sándor #24338. hozzászólásáraMit melegít elő az olajon szerinted a jéghideg hűtővíz??? Ahogy a motor melegszik úgy az olaj is, de az olaj az előbb mint a víz mert nem csak a hüvely falával hanem a surlódó más alkatrészekkel és találkozik a motor járása közben. A T-150 trakiban indítod be a kismotort s tolja az olajat mindenhová, álló motornál már van mindenhol olaj 3 báros nyomással! Na azt találta ki a ruszki nagyon de nagyon faszán!
Válasz Aleyei #24322. hozzászólásáraSzerintem egy egy fasz megoldás szakmailag, elrohad a hűtő belseje a víztől s belekeveredik a víz az olajba! Egyszerűbb lenne meg jobb is egy sina hűtő az olaj hűtésére, én azt gondolom!
Válasz Aleyei #24332. hozzászólásáraNekem és sisu motorban trutymos volt a fagyálló. Ez valahol kiülepedett és azért nem volt fűtés a trakiban. Egyébként szerintem nincs köze a hőcserèlőnek a futeshez ,mert abban állandóan keringeni kell a víznek , nem csak akkor ha nyitva a fűtés csap.
Válasz Aleyei #24327. hozzászólásáraÉrdekes. Én levenném a radiátor csöveit a motor térnél, és átfújnám levegővel. Utánna meg termosztát és kupak csere.
24427 hozzászólás
Válasz mtz1221 #24373. hozzászólásáraHolnap leveszem és teszek fel képet annyi tuti hogy 4 csavaros felfogatása van és nincs rajta ülepítő pohár .
Válasz pumpedli72 #24372. hozzászólásáraEz, vagy az újabb megy bele ?
https://www.google.com/search?sca_esv=c839f9702c677c11&hl=hu&sxsrf=ADLYWILGDqfsK8oXUyR7iossgduOxKzktQ:1722173869120&q=ac+pumpa+membrana&udm=2&fbs=AEQNm0CRjlOtE433-CvsDZEksQ8zUchZAntv9lLo-e4ZT42rap1dyMd2XV4R3wiTnVydibmPT99UKIC8UdhctFOzfuQpTs5TFO4qmOET7yphPils4XIxwA82iSPwB5WqLElTX67sJuW9QomgP0FWd9-GZYZtSTTDLD9VyEe2XAop33aIzHwqPzhZ4dpeiW-3fIrtvTbsR8E0VWDbxjsdxDbNyHx-d5cByBQCy700EXPLozJxsLKsx8w&sa=X&ved=2ahUKEwicgNfN7cmHAxX5hf0HHdVUGzsQtKgLegQIFhAB&biw=1117&bih=490&dpr=1.72
Válasz mtz1221 #24373. hozzászólásáraItt nézz szét, 100 fajta van belőle.
Válasz Hús Futár #24369. hozzászólásáraKéped van róla, nehogy az olcsó szlovénből legyen rávaló.
Válasz Hús Futár #24371. hozzászólásáraNem. Én már kettőt cseréltem. Mindegyiken átszakadt a membrán és le levegősödött Ráadásul nem is olcsó. 44 ropi volt. Most bírja kb kettő éve cseréltem.
Válasz RARGAkèny #24370. hozzászólásáranem egy készi tápszivattyú amire én gondolok
Válasz Hús Futár #24369. hozzászólásáraErre gondolsz?Mert ez csere, kb 8-9e. órát bírt. Akkoriban nèztem mi baja volt, azt hiszem valahol meg szorult.
Érdeklődnék hogy a Perkins motor tápszivatyúja javítható vagy komplett cserés ? 5465-ös az alany .
Válasz pangi #24367. hozzászólásáraAkkor minden ok, keverem a 2tőt.
Válasz mtz1221 #24365. hozzászólására5465-ön van kardánkerszt,soha nem lesz vele gondja.
5455-ön nincs,az a szopós!
Válasz mtz1221 #24365. hozzászólásáraKöszi a tippet holnap megnézem . Ismerős szitu zetoron nyáron játszom a bordás tengely javítást mert nem cserélem az biztos .
Válasz Hús Futár #24364. hozzászólásáraJut eszembe minél hamarabb emeld fel az elejét a súlytartónál, és ha minimális mozgása is van a hídnak, vedd le a bordástengelyt az első kúpfogaskerékről még nem lesznek a perselyek kicserélve. Ez az egy nyűgje van mindnek, hogy lekapja a mozgás miatt a bordákat az első difi tengelyéről. Belehet a bordástengely helyett rakni valaminek a kardánkeresztjét, utána nincs tovább gond.
Válasz mtz1221 #24363. hozzászólásáraadagolós Perkins 2008-as a gép
Válasz Hús Futár #24362. hozzászólásáraAz lesz az igazi, ha mechanikus. Sok szerencsét hozzá. Adagoló vagy crdi ???
Válasz mtz1221 #24361. hozzászólásáraEz volt helyben és ismerem új kora óta . Meg pár eszköz is jött vele vissza állok kisebb gépekre . Mechanikus irány váltós .
Válasz Hús Futár #24353. hozzászólásáraAz meg hogy ??? Mikori évjárat, mi pénz ??? Hogy hogy nincs Dyna, csak hi-lo van benne, írányváltó milyen ???
Válasz pangi #24359. hozzászólásáraOK köszönöm
Válasz Hús Futár #24358. hozzászólásáraVolt egy NH-m,abba is a fuchs olajat raktam.Az Nh-s oil azt hiszem nem jó az MF-be.
Ambra Multi G 10W 30-as jó lehet bele mert a zetorban olyan van és akkor nem kell félni a keveredéstől ?
Válasz Hús Futár #24353. hozzászólásáraÜdv. Én csak gyári olajokat használok, MF Power hc plus 10 w 40 megy bele
Válasz Hús Futár #24355. hozzászólásáraigen
Válasz pangi #24354. hozzászólásáraEz váltó olaj ?
Válasz Hús Futár #24353. hozzászólásáraÜdv.AGRIFARM STOU MC PRO SAE 10W-40
8 éve ezzel használom,kb 3200 üó-ra ment bele azóta.
Ma beléptem én is Fergusson tulajok sorába . Az alany egy 5465-ös , kérdésem az lenne milyen olajat használjak a váltójába ez még nem Dyna váltós .
Üdv kollégák!
2022 december talán 7.-én tettem ajánlatot 3 földre, azóta semmi értesítés. Érdemes még várni valamit?
Gondoltam egy e-mailre csak futja nekik ha nem nyertem meg, vagy tévedek, és csak azzal állnak szóba akinek fizetni is kell?
Válasz 5465 #24349. hozzászólásáraAz este be aludtam. Szóval ha direkt árammal menne gond nélkül, akkor az indító kulcsod v a reléje v a vezetéke szórakozik.
Massey Ferguson válto nyuszi bèka kapcsolót mi kapcsolja?
Válasz mtz1221 #24348. hozzászólásáraKöszi
Válasz 5465 #24347. hozzászólásáraMeg kéne nézni hogy áram alatt van e indítási pozícióban, akkor adni neki direkt áramot próbára. Írj rá Csavarkulcsra, ő vágja rendesen ezt a részét.
Válasz mtz1221 #24346. hozzászólásáraIgen, adagolós.
Utóbbira tippelek
Azzal mit lehet kezdeni?
Válasz 5465 #24345. hozzászólásáraAdagolós ? Akkor üzemanyag rendszerben valahol valami. Vagy adagolón a leállítási mágnes szelep piszkál.
Tisztelt Hozzáértő Kollégák,
Ki mire tippelne:
MF5465 2008-as, Perkins motoros.
Ma kb. 5 óra szántás után, tábla közepén, menet közben leállt a motor.
Újra lehetett indítani, de aztán újra leállt ( és még tízszer, mire hazaértem)
Üzemanyag volt benne, légszűrő tiszta, stb.
Válasz janos.kindl #24343. hozzászólásáraKatt a nick nevemre (Lackó) és már tudsz is privátban írni
Válasz Lackó #24342. hozzászólásáraKérhetek egy privát elérhetőséget?
Sziasztok márkatársak!
Ha érdekel valakit a 7718S Dyna6-om (lásd, az avatarom), az keressen meg privátban. Ha nem muszáj, első körben nem tenném fel a hirdetések közé. 2020 végi forgalombahelyezés, kb. 1.200 üó, RTK-n, ISOBUS-on és keréksúlyokon kívül full extrás. Nagyobb Ferga (7724S) jönne helyette.
Válasz Ares 826 #24340. hozzászólásáraIsmertem a T-150 trakit nekem is volt, kb 3 szezont dolgoztam vele ,
Válasz R Sándor #24338. hozzászólásáraMit melegít elő az olajon szerinted a jéghideg hűtővíz??? Ahogy a motor melegszik úgy az olaj is, de az olaj az előbb mint a víz mert nem csak a hüvely falával hanem a surlódó más alkatrészekkel és találkozik a motor járása közben. A T-150 trakiban indítod be a kismotort s tolja az olajat mindenhová, álló motornál már van mindenhol olaj 3 báros nyomással! Na azt találta ki a ruszki nagyon de nagyon faszán!
Senstronic érzékelő túl nagy frekvencia időköz, az mit jelent?
Válasz Ares 826 #24336. hozzászólásáraEz elvileg jobb mert elomelegiti az olajat és külső hőmérséklettol függetlenül hűti sz olajat
Válasz Ares 826 #24336. hozzászólásáraMár az mtzk-nek is ott van.
Válasz Aleyei #24322. hozzászólásáraSzerintem egy egy fasz megoldás szakmailag, elrohad a hűtő belseje a víztől s belekeveredik a víz az olajba! Egyszerűbb lenne meg jobb is egy sina hűtő az olaj hűtésére, én azt gondolom!
Válasz R Sándor #24334. hozzászólására Ja és locsoló tömlő és kb 3 bár oldotta meg a problémát.
Válasz Aleyei #24332. hozzászólásáraNekem és sisu motorban trutymos volt a fagyálló. Ez valahol kiülepedett és azért nem volt fűtés a trakiban. Egyébként szerintem nincs köze a hőcserèlőnek a futeshez ,mert abban állandóan keringeni kell a víznek , nem csak akkor ha nyitva a fűtés csap.
Válasz BolliKat #24331. hozzászólásáraKöszönöm a robbantott ábrát!
Válasz R Sándor #24329. hozzászólására6 hengeres perkins!
Válasz Aleyei #24322. hozzászólására
Válasz mtz1221 #24328. hozzászólásáraAz első és utolsó megvolt! Nem használt!
Válasz Aleyei #24327. hozzászólásáraSisu motor?
Válasz Aleyei #24327. hozzászólásáraÉrdekes. Én levenném a radiátor csöveit a motor térnél, és átfújnám levegővel. Utánna meg termosztát és kupak csere.