Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Azt hiszem tavaly beszéltünk erről a dologról, de a lényeg, hogy én felajánlottam neked egy 3 fejes ágyekét ajándékba ha össze jön a traktor bót.
Természetesen most is fenntartom az ajánlatomat, annyi változás történt, hogy idő közben ami volt nekem felesleges 3-as Fortschritt B125-ös eke, azt apám oda adta egyik ismerősének szintén ajándékba Nem volt rá foglalás téve hehe
Viszont van itt helyben idős kollégáknak néhány kis 3-as eke amit ilyen traktorral használtak, egy használhatót nézek neked ezekből és ha nem a Balaton alatt vagy az ország pont átellenző sarkában, akkor el is viszem neked valamikor, természetesen ezt is ingyen.
Írj már, hogy mi a helyzet, mert akkor neki kezdek intézkedni.
Válasz F-A-R-M-E-R #23967. hozzászólásáraMert túl komplikáljátok az életet. Itt több 8160-as vacaknak le lett esztergálva a difitengely és rálett húzva ékkel egy kardánkereszt, aminek a másik fele nem e megegyezett a bordás tengely bordáival.
Válasz Ares 826 #23971. hozzászólásáraTanultam belőle akkor, ès rendszeresen zsîroztam. De itt inkább a felhegesztett Lemart bordák voltak puhàk, folyamatosan kapta a pofozàst előre hàtra menetben, aztàn ennyi.
Válasz branyi6405 #23969. hozzászólásáraEzt fel kellene fémszórással hegesztetni és maratni rá egy 21 bordás megoldást és olyan hüvelyt is felrakni rá! Az a megoldás szerintem sokkal de sokkal tovább bírná! A jojókon nekem így vannak gyárilag a hüvelyek!
Válasz F-A-R-M-E-R #23967. hozzászólásáraEzt nem.lehet normálisan megcsinálni? Bármelyik járművön legyen az féltengely kardán,ha lafog meg nem zsiros megeszi. Szoval kéne rá egy fix rögzitett kardán tárcsa egy arra csavarozott kardánal amiben csuklo van meg csuszka . Akkor a kardán faszul de az nem akkora zsé mint a kupkerék tengye. A kupkerék csonkra nem lehet egy arra gyártott kardántárcsát rátenni ami egy belső bordás csőtengelyen van ami hosszirányban jasitott és egy 12csavarral a hasiték összeszorithato plusz fémragaszto és egy anyagot képezne a csonkal? Kicsit monyk megoldás ez a lafogo bordás hüvely . Ha ugy gondolod hülyeséget irtam akkor ok. Egyszerű otthon alakitott meghajtások igy soha nem készültek mert ez az eredmény. Van olyan cég aki ezt tuti megoldaná. Igaz átalakitás de lehet 200bol megcsinálná örökre.
Válasz branyi6405 #23966. hozzászólására2-3000e. Óránként perselyezni kellene hidat, ezt8 èvvel ezelőtt már újították, fel lett hegesztve tengely azt lemarva, eredeti lehet többet kibírja, csak akkor volt nettó fèl Milla a tengely, azt ez a megoldás lett inkább. Így nèzett ki akkor...
Válasz mtz1221 #23885. hozzászólásáraÜdv:"Semmi tapasztalat nélkül",megmutatom ha sikerül képet feltöltenem az mf 5445 képeken amit vettem,
Lehet valakit érdekel, majd ezután "Szanberg Mátéval"történő beszélgetés után mi történt !!!
Válasz mtz1221 #23947. hozzászólásáraDe van szerintem érzékelő ha nem nyomom be akuplungot akkor nemnindul de az a furcsa hogy néha melegen is csinálja nem csak hideginditáskor!
Válasz Aleyei #23942. hozzászólásáraElvileg ez megy oda:
https://www.malpasonline.co.uk/itm/Draft-Hydraulic-Control-Components/Oil-Seal-33x67x15mm/42160
Válasz Ares 826 #23932. hozzászólásárane viccelj te, 15 dollárér kb. a mindent is megkapod
https://www.tradebit.com/filesharing.php/search/0/massey+fergusson
de axiálnál claasos katalógust is tudsz venni az areshoz is sztem, ott meg a claasos cikkszámok vannak.
Válasz gabika82 #23930. hozzászólásáraLégtömegmérő gond. Ha adsz neki egy kevés startsprét akkor mit csinál ??? Ha akkor jó én a az ac és az adagoló körül kezdeném .
Nekem Landinim van, emiatt néhány modellnél vannak átfedések, így találtam egy bosnyák oldalról ide: https://technikarolna.pl/
Kb. minden traktorhoz van alkatrészük, és tartoznak hozzá katalógusok is, ha a katalógust valamiért az oldalon nem tölti be rendesen, akkor csak ki kell másolni a címsávból a linket, és a kereső megtalálja hová van feltöltve, például a 6160-ashoz: https://issuu.com/weirenyi3443730/docs/massey_ferguson_6160_tractor_service_parts_catalog
De szerintem valamennyi traktor katalógusa fel van töltve.
Aki nem tud lengyelül, az simán fordítassa le az oldalt a böngészővel, úgy már egész jól el lehet navigálni.
Nincs semmilyen érdekeltségem ehhez az oldalhoz, nem is reklámozni akarom, csak engem is felbosszantott hogy a magyar szervíz, illetve alkatrészellátás egy 25 éves traktorhoz nagyjából nulla. Én már rendeltem innen, megbízhatóak, és jóval olcsóbbak, mint az eddig általam ismert források. Átutalással fizettem, és csomagban kaptam a portékát. Nyilván valamennyi onlineshopping rutin szükséges hozzá, de nem bonyolult. Az alkatrészek minőségével kapcsolatban még nincsen annyi tapasztalatom, hogy releváns véleményt tudjak mondani.
Válasz später77 #23934. hozzászólásáraNekem a jojó váltói mind ferga hexasift több helyről próbálok hozzájuk mindig alkatrészt keresni. Ahol olcsóbb ha sikerül onnét veszek hozzájuk cuccot. kicsit keresgetni kell és sokat de nagyon sokat lehet spórolni ugyan annál az alkatrésznél.
24434 hozzászólás
Válasz Masina93 #23927. hozzászólásáraSzia!
Kerestem vissza itt valamit, aztán most látom csak, hogy mi történt, le cserélted a T25-öst MTZ-re.
Azt hiszem tavaly beszéltünk erről a dologról, de a lényeg, hogy én felajánlottam neked egy 3 fejes ágyekét ajándékba ha össze jön a traktor bót.
Természetesen most is fenntartom az ajánlatomat, annyi változás történt, hogy idő közben ami volt nekem felesleges 3-as Fortschritt B125-ös eke, azt apám oda adta egyik ismerősének szintén ajándékba Nem volt rá foglalás téve hehe
Viszont van itt helyben idős kollégáknak néhány kis 3-as eke amit ilyen traktorral használtak, egy használhatót nézek neked ezekből és ha nem a Balaton alatt vagy az ország pont átellenző sarkában, akkor el is viszem neked valamikor, természetesen ezt is ingyen.
Írj már, hogy mi a helyzet, mert akkor neki kezdek intézkedni.
Válasz Ares 826 #23982. hozzászólásáraMár meg is történt a forditás !
Válasz branyi6405 #23974. hozzászólásáraA hüvelyen látszik azért egy kis kopás, én megfordítva tenném vissza!
Válasz branyi6405 #23980. hozzászólására“Nem baj ha hosszú, csak vastag legyen” - mondta az egyszeri asszony
Válasz F-A-R-M-E-R #23978. hozzászólásáraTiéd mindha hosszabb lenne a keleténél !
Válasz F-A-R-M-E-R #23978. hozzászólásáraÉn évi színten 70-80 órát teszek bele ! Most van 5700 üzem óra !
Válasz branyi6405 #23974. hozzászólásáraEbben mennyi üzemóra van??
Ez teljesen rendben van.
Èn is megnèztem reggel.
Válasz zoli6886 #23954. hozzászólásáraKépen keresztül megvigyázottnak tűnik. Sok jó szórakozást vele.
Válasz F-A-R-M-E-R #23967. hozzászólásáraMert túl komplikáljátok az életet. Itt több 8160-as vacaknak le lett esztergálva a difitengely és rálett húzva ékkel egy kardánkereszt, aminek a másik fele nem e megegyezett a bordás tengely bordáival.
Válasz branyi6405 #23974. hozzászólására
Válasz branyi6405 #23973. hozzászólására
Válasz F-A-R-M-E-R #23972. hozzászólásáraMa sikerült szétszednem ! Az enyém igy néz ki !
Válasz Ares 826 #23971. hozzászólásáraTanultam belőle akkor, ès rendszeresen zsîroztam. De itt inkább a felhegesztett Lemart bordák voltak puhàk, folyamatosan kapta a pofozàst előre hàtra menetben, aztàn ennyi.
Válasz F-A-R-M-E-R #23967. hozzászólásáraAzért ha néha meg is kennéd egy kis zsírral azért nem haragudna meg ám!
Válasz branyi6405 #23969. hozzászólásáraEzt fel kellene fémszórással hegesztetni és maratni rá egy 21 bordás megoldást és olyan hüvelyt is felrakni rá! Az a megoldás szerintem sokkal de sokkal tovább bírná! A jojókon nekem így vannak gyárilag a hüvelyek!
Válasz F-A-R-M-E-R #23967. hozzászólásáraKedden én is szétszedem és megnézem az enyém milyen álapotban van ! Remélem lesz rá időm !
Válasz F-A-R-M-E-R #23967. hozzászólásáraEzt nem.lehet normálisan megcsinálni? Bármelyik járművön legyen az féltengely kardán,ha lafog meg nem zsiros megeszi. Szoval kéne rá egy fix rögzitett kardán tárcsa egy arra csavarozott kardánal amiben csuklo van meg csuszka . Akkor a kardán faszul de az nem akkora zsé mint a kupkerék tengye. A kupkerék csonkra nem lehet egy arra gyártott kardántárcsát rátenni ami egy belső bordás csőtengelyen van ami hosszirányban jasitott és egy 12csavarral a hasiték összeszorithato plusz fémragaszto és egy anyagot képezne a csonkal? Kicsit monyk megoldás ez a lafogo bordás hüvely . Ha ugy gondolod hülyeséget irtam akkor ok. Egyszerű otthon alakitott meghajtások igy soha nem készültek mert ez az eredmény. Van olyan cég aki ezt tuti megoldaná. Igaz átalakitás de lehet 200bol megcsinálná örökre.
Válasz branyi6405 #23966. hozzászólására2-3000e. Óránként perselyezni kellene hidat, ezt8 èvvel ezelőtt már újították, fel lett hegesztve tengely azt lemarva, eredeti lehet többet kibírja, csak akkor volt nettó fèl Milla a tengely, azt ez a megoldás lett inkább. Így nèzett ki akkor...
Válasz F-A-R-M-E-R #23964. hozzászólásáraMiért történik a lenyalás ? Lehet elene valamit tenni vagy ez természetes ?
Válasz F-A-R-M-E-R #23964. hozzászólásáraNagyon nagy baj ez,sajnálom.
Én különbem csak 1 hobbista vagyok.
az 5445-ben most van 5100 üh. !!!
Válasz zoli6886 #23963. hozzászólásáraNekem most ment szét 5455 eleje,difitengőlyt megint lenyalta, úgyhogy ugrott is 1 milla
Válasz F-A-R-M-E-R #23962. hozzászólásáraMár régen meg kellett volna tenni !!!!
Válasz zoli6886 #23954. hozzászólásáraFelhívom én is Mátét, hátha Hétfő reggel, már 3 klásssz, vs Ferga lessz az udvarban
Válasz BolliKat #23960. hozzászólásáraMindkettőt
Válasz zoli6886 #23955. hozzászólásáraÜdv
Akkor most 5445 vagy 5610 a vásárlás tárgya?
Válasz csontii #23958. hozzászólásáraMost vásároltam,egyenlőre nem gondolkozom
eladásban !!!!
Válasz zoli6886 #23957. hozzászólásáraVan már rá vevő?
Válasz csontii #23956. hozzászólásáraMikor eladom !!!!
Válasz zoli6886 #23955. hozzászólásáraMikorra fog megtérülni ez a beruházás?
Válasz zoli6886 #23954. hozzászólására
8db 55kg agco orsúly + 1 db 60kg
-pótkocsi húzó
-alsó húzó 2db
-bála tüske
-krokodil
-lapát
-raklapvilla
-2321 üzemóra-2015 forg.helyezés
-quicke rakodó 56
-mf 5610 dyna 4
A birtokméret továbbra is CSAK 15 HEKTÁR !!!
"sajnos"
Válasz mtz1221 #23885. hozzászólásáraÜdv:"Semmi tapasztalat nélkül",megmutatom ha sikerül képet feltöltenem az mf 5445 képeken amit vettem,
Lehet valakit érdekel, majd ezután "Szanberg Mátéval"történő beszélgetés után mi történt !!!
Válasz envagyok2 #23940. hozzászólásáraNekem van a jojóhoz szerencsére, az ismerősnek mondtak ennyi a szomszéd településen!
Válasz 5465 #23950. hozzászólásáraÚgyhogy műszak végeztével este megy be az akksi a kazánházba és akkor reggel pöcc - röff
Válasz mtz1221 #23947. hozzászólásáraDe van szerintem érzékelő ha nem nyomom be akuplungot akkor nemnindul de az a furcsa hogy néha melegen is csinálja nem csak hideginditáskor!
Válasz mtz1221 #23949. hozzászólásáraAz.
Amúgy teljesen jó gép, csak erre ilyen makrancos.
Válasz 5465 #23948. hozzászólásáraPerkins ??? Azok nálam is izzítógyertya nélkül még tavasszal/ősszel sem szeretnek.
Válasz mtz1221 #23947. hozzászólásáraNekem (főleg hideg időben) csak fullra feltöltött akkumulátorral indul el.
Válasz gabika82 #23946. hozzászólásáraCsak hülyültem vele. Az üzemanyag csövekkel, Ac pumpával kezd. Kuplungon nincs elektromos érzékelője ???
Válasz gabika82 #23945. hozzászólásáraSzerintem ebbe olyan nincs! De lehet tévedek!
Válasz mtz1221 #23939. hozzászólásáraHelló ! Ez a légtömegmérőt hol találom? Bent?
Válasz BolliKat #23943. hozzászólásáraKöszi szépen a segítséget!
Válasz Aleyei #23942. hozzászólásáraElvileg ez megy oda:
https://www.malpasonline.co.uk/itm/Draft-Hydraulic-Control-Components/Oil-Seal-33x67x15mm/42160
Válasz BolliKat #23941. hozzászólására
Válasz Aleyei #23928. hozzászólásáraÜdv
Az alsó tengelyre gondolsz? Vagy a felsőre, amire az emelőkarok mennek?
Válasz Ares 826 #23932. hozzászólásárane viccelj te, 15 dollárér kb. a mindent is megkapod
https://www.tradebit.com/filesharing.php/search/0/massey+fergusson
de axiálnál claasos katalógust is tudsz venni az areshoz is sztem, ott meg a claasos cikkszámok vannak.
Válasz gabika82 #23930. hozzászólásáraLégtömegmérő gond. Ha adsz neki egy kevés startsprét akkor mit csinál ??? Ha akkor jó én a az ac és az adagoló körül kezdeném .
Válasz Ares 826 #23936. hozzászólására2640-es nem 1 mai db de teszi a dolgát ill a költségvetés ezt engedi egyenlőre!
Válasz Aleyei #23931. hozzászólásáraSziasztok!
Nekem Landinim van, emiatt néhány modellnél vannak átfedések, így találtam egy bosnyák oldalról ide: https://technikarolna.pl/
Kb. minden traktorhoz van alkatrészük, és tartoznak hozzá katalógusok is, ha a katalógust valamiért az oldalon nem tölti be rendesen, akkor csak ki kell másolni a címsávból a linket, és a kereső megtalálja hová van feltöltve, például a 6160-ashoz: https://issuu.com/weirenyi3443730/docs/massey_ferguson_6160_tractor_service_parts_catalog
De szerintem valamennyi traktor katalógusa fel van töltve.
Aki nem tud lengyelül, az simán fordítassa le az oldalt a böngészővel, úgy már egész jól el lehet navigálni.
Nincs semmilyen érdekeltségem ehhez az oldalhoz, nem is reklámozni akarom, csak engem is felbosszantott hogy a magyar szervíz, illetve alkatrészellátás egy 25 éves traktorhoz nagyjából nulla. Én már rendeltem innen, megbízhatóak, és jóval olcsóbbak, mint az eddig általam ismert források. Átutalással fizettem, és csomagban kaptam a portékát. Nyilván valamennyi onlineshopping rutin szükséges hozzá, de nem bonyolult. Az alkatrészek minőségével kapcsolatban még nincsen annyi tapasztalatom, hogy releváns véleményt tudjak mondani.
Válasz Aleyei #23933. hozzászólásáraMilyen géped van??? Nekem a jojó váltói ferga széria, mind a kicsi és a nagy is.
Válasz später77 #23934. hozzászólásáraNekem a jojó váltói mind ferga hexasift több helyről próbálok hozzájuk mindig alkatrészt keresni. Ahol olcsóbb ha sikerül onnét veszek hozzájuk cuccot. kicsit keresgetni kell és sokat de nagyon sokat lehet spórolni ugyan annál az alkatrésznél.