Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR409.17 FtUSD398.72 FtCHF435.73 FtGBP492.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Jó, de ez egy igencsak fullos gép (50 km-es Dyna VT váltó, Quadlink hídrugó, Optiride fülkerugó, fronthidró, ECO TLT stb.). Nem tudom kinek van igénye egy ennyire felszerelt 140-es traktorra, gyakorlatilag ugyanazt tudja mint egy 300 lovas nagy traktor. JD-ben szerintem 30+ lenne, jól el vannak szállva az árak...
Szerintem is motornál 250óra a korrekt. Hajtóműnél függ hogy egybe van minden vagy hatómű- hidraulika külön külön? Ha egyben van akkor 1000óra az én régi fergám gyári előírása ha jóltudom. 2000órát sokallom.Sima mechanikus váltónál ok lehet de itt a lamellás részeknél nem igazán.
400 ü.ó át mentek egy motorolajjal?
Én mindenben max 250-et de viszont a derekában meg csak 800-at?
Én azzal 2000 ü.ó át tüztem ki.
Gázolajba teszel valamilyen adalékot pl 2T-s olajat?
Maximálisan meg vagyok vele elégedve eddig!
Mondjuk csak 300ü.ó át használtam mert 1200 ü.óval vettem.
Vet, szánt ill. szállít eddig mindenhol jól vizsgázott!
Komfortos csöndes fülke, egyszerű a kezelése.
Hátrányai: nagyon az elejére kocentrálódik a súlyelosztás pl. szállításnál elsőkeréknélkül nem indúl el kicsit lazább talajon, lassú a hidraulika főleg ha vetésnél úszóba teszi az ember a vonólapot, elektromos gyengeségek pl.: hátsó munka lámpa néha gondol egyet és ki be kapcsol, ventilátor kapcsoló gyakran megadja magát, kicsi a tank kapacitása!
Kb ennyi jött le 300 ü.ó alatt!
Megpróbálok segíteni
motorolajat és szűrőt( motorolaj és hidraulikaszűrő) valamint az első lehajtásokban 400 óránként váltó olajat 800 óránként légszűrő az meg szerintem használattól függő
ja és a hátsó tengelynél a csapágyakat 400 óránként zsírozni 4-5 nyomás a többi zsírzási pontot meg 50 óránként ha jól emlékszek
első lehajtásokban hajtóműolajat gl5 motor olaj meg 10w40
5465ös fergám van de sajnos nincs hozzám semmi dokumentációm, gépkönyvem! Esetleg tudtok ebben segíteni?
1500ü.ó van benne
Ti hány üzemóránként cserélitek a motor olajat, váltó olajat, hídban az olajat? Illetve a légszűrőt?
Köszönöm!
Sziasztok!
Kezdem az elejéről. Massey Ferguson MF4225 hydraulika szivattyút keresnék. Ez egy iker szivattyú, amit lenyomáspróbáztattam. A kormány szervó része 60 bart tud. Azt mondják, javítani nem tudják. Az ebay-en találtam egyet, 140.000.- forint, de itthon mindig 250.000 forintról beszélgetnek.
Ha valaki tud ebben nekem segíteni, felújítás, új beszerzése, stb, kérem írjon!!!
Köszönettel
talán ha kicsit értelmesebben leírnád mi a gondod. Milyen traki milyen szivattyúja milyen hibajelenséggel. Ha bent a váltóban lévő szivattyúra gondolsz akkor abból csak a gyári lesz. Ha valami kommersz bosch vagy annak valamilyen alternatívája akkor vannak lehetőségek... kracht, hydac, esetleg nagyon nagy szerencsével még bolgárba is találsz a szervo zrt-nél.
270 az új a magtárnál.63 csak a javító készlet,de a szervizes szerint otthon nem javítható.Kép alapján,40-80-ig mondták a felújítást.De megkérdezem a verbist,ha olcsóbb,mint javítani,nem javíttatom.De nem gondolnám.
Kíváncsi leszek mennyiért javítják meg, szerintem érdemesebb lett volna 40ért egy újat venni ahogy Jamó írta, ez is lesz 20 biztosan és akkor régi tengelye lapátja háza mindene marad neki, tömszelencét meg csapágyat cserélik biztosan.
A Valkon után pár telephellyel van egy cég aki hengerfejeket szokott javítani.A nevükre nem emlékszem.Az Mindszenti körút, de nem tudom ,hogy ott foglalkoznak-e ilyennel.
Ma a Fergával történt egy kis baleset... A főtengely végén 3 csavar fogja a fordulatszámláló gombának a lemezét és valószínűleg a gyárban nem nyomtak bele ragasztót csak belehajtották a csavarokat. Most kilazultak és ez a lemez eltörte a gombát. Sajnos a cseréjéhez meg kell bontani a blokkot Gondolom a bontott blokk már nem lesz olyan mint a gyári
Ha a motort ha ideg pörgetem plussz még a kuplung pedált nyomogatom amig nem lesz kemény, mert elöbb elfelejtettem irni hogy ilyenkor hidegen első induláskor nagyon könnyen be lehet nyomni . De ha melgebb idő van ez a jelenség nem tapasztalható. Az óra nem müködésére valami segitség? Köszönöm a segitséget.
Válasz #18883. hozzászólásra
Te írtál ide egy párszor és egyből megítéled negatívan a másik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem akarok én veled hadakozni, de vannak esetek amikor a vezérlőegységet nem lehet javítani. Hívtam fergás elektromos szerelőt aki elkötötte a vezérlőről a vezetéket. Én úgy láttam meg tesz mindent a cél érdekébe, de nem sikerült.
mert félrevezetsz vele másokat... félmegoldásokat javasolsz amik hosszabb távon drágábbak lesznek mint egy szakszerű javítás. tudom mennyibe kerül egy panel, a télen 3 napig egerésztem a gépemen mire rájöttem miért nem kapcsol be az első hajtásom, de kibogarásztam és jó lett és eszembe nem jutott, hogy levágjam a drótokat a penelról és betegyek egy kapcsolót helyette.
Sajnos nem szakmám, de van rá látásom .És nem igényességről szól a dolog, hanem anyagiasságról. Tudod mibe fáj egy vezérlőegység?Ha tudod akkor mért baj az ha másnak is ajánlom?
Még annyit fűznék hozzá, hogy ha valakinek annyi a szakmai igénye, hogy levagdossa a vezetékeket panelról és kiváltja őket kapcsolókkal... hát.... ezt bárki megtudja tenni, ilyen tanáccsal kár ellátni bárkit is.
Konkrétan a tipust nem ismerem, de valószínűleg a szivattyúd gyengül, vagy ha szerencséd van akkor csak a prior szeleped xarakszik. Valahol a szűrő környékén keresd a jól gondolom a a váltóház jobb oldalán van valahol a hátsó kerék mögött. De az is lehet, hogy más elrendezésű az a típus. Kormányorbittól visszaköveted a nyomó csövet és megtalálod. De gondolom ezt tudtad eddig is magadtól....
Válasz #18878. hozzászólásra
Úgy látom te régi fórumos "figura" vagy jó értelembe gondolom,melyik szelepet kell megnézni ha minden jó csak épp kormány alapjáraton lusta pl:900 f/p 1100-on kiváló. Mf3080
24427 hozzászólás
Válasz #18926. hozzászólásra
Van igény rá, szomszéd is nemrég vett egy 7614 full-full-t.
Válasz #18925. hozzászólásra
Ezt valami jó 40% uniós támogatásra(ha lessz) érdemes megvenni, szerintem azért is ilyen drágák. ezek már beépítették az áraikba
Válasz #18925. hozzászólásra
Jó, de ez egy igencsak fullos gép (50 km-es Dyna VT váltó, Quadlink hídrugó, Optiride fülkerugó, fronthidró, ECO TLT stb.). Nem tudom kinek van igénye egy ennyire felszerelt 140-es traktorra, gyakorlatilag ugyanazt tudja mint egy 300 lovas nagy traktor. JD-ben szerintem 30+ lenne, jól el vannak szállva az árak...
ez 190 eFt/LE
überbrutál
szerintem
Válasz #18922. hozzászólásra
Szerintem is motornál 250óra a korrekt. Hajtóműnél függ hogy egybe van minden vagy hatómű- hidraulika külön külön? Ha egyben van akkor 1000óra az én régi fergám gyári előírása ha jóltudom. 2000órát sokallom.Sima mechanikus váltónál ok lehet de itt a lamellás részeknél nem igazán.
Válasz #18922. hozzászólásra
én a gépkönyv szerint írtam a tematikát azt hogy ki hogyan csinálja az már más téma.
Válasz #18920. hozzászólásra
400 ü.ó át mentek egy motorolajjal?
Én mindenben max 250-et de viszont a derekában meg csak 800-at?
Én azzal 2000 ü.ó át tüztem ki.
Gázolajba teszel valamilyen adalékot pl 2T-s olajat?
Válasz #18919. hozzászólásra
Szia!
Maximálisan meg vagyok vele elégedve eddig!
Mondjuk csak 300ü.ó át használtam mert 1200 ü.óval vettem.
Vet, szánt ill. szállít eddig mindenhol jól vizsgázott!
Komfortos csöndes fülke, egyszerű a kezelése.
Hátrányai: nagyon az elejére kocentrálódik a súlyelosztás pl. szállításnál elsőkeréknélkül nem indúl el kicsit lazább talajon, lassú a hidraulika főleg ha vetésnél úszóba teszi az ember a vonólapot, elektromos gyengeségek pl.: hátsó munka lámpa néha gondol egyet és ki be kapcsol, ventilátor kapcsoló gyakran megadja magát, kicsi a tank kapacitása!
Kb ennyi jött le 300 ü.ó alatt!
Válasz #18918. hozzászólásra
Üdv
Megpróbálok segíteni
motorolajat és szűrőt( motorolaj és hidraulikaszűrő) valamint az első lehajtásokban 400 óránként váltó olajat 800 óránként légszűrő az meg szerintem használattól függő
ja és a hátsó tengelynél a csapágyakat 400 óránként zsírozni 4-5 nyomás a többi zsírzási pontot meg 50 óránként ha jól emlékszek
első lehajtásokban hajtóműolajat gl5 motor olaj meg 10w40
Válasz #18918. hozzászólásra
Szia!
Meg szeretném kérdezni, hogy eddig hogy vált be a gép? Milyen munkaeszközök vannak utána? Nagy szerelmem az a gép, de csak álom marad...
Sziasztok!
5465ös fergám van de sajnos nincs hozzám semmi dokumentációm, gépkönyvem! Esetleg tudtok ebben segíteni?
1500ü.ó van benne
Ti hány üzemóránként cserélitek a motor olajat, váltó olajat, hídban az olajat? Illetve a légszűrőt?
Köszönöm!
Válasz #18915. hozzászólásra
tegyél fel egy képet róla.
De nagy csodát ne várjál... ilyen árak vannak.
Válasz #18915. hozzászólásra
próbáld meg a landíni vision 95-ét az 85e nettó az axiálban,arra volt írva fergusson cikszám is
Sziasztok!
Kezdem az elejéről. Massey Ferguson MF4225 hydraulika szivattyút keresnék. Ez egy iker szivattyú, amit lenyomáspróbáztattam. A kormány szervó része 60 bart tud. Azt mondják, javítani nem tudják. Az ebay-en találtam egyet, 140.000.- forint, de itthon mindig 250.000 forintról beszélgetnek.
Ha valaki tud ebben nekem segíteni, felújítás, új beszerzése, stb, kérem írjon!!!
Köszönettel
Válasz #18912. hozzászólásra
talán ha kicsit értelmesebben leírnád mi a gondod. Milyen traki milyen szivattyúja milyen hibajelenséggel. Ha bent a váltóban lévő szivattyúra gondolsz akkor abból csak a gyári lesz. Ha valami kommersz bosch vagy annak valamilyen alternatívája akkor vannak lehetőségek... kracht, hydac, esetleg nagyon nagy szerencsével még bolgárba is találsz a szervo zrt-nél.
Válasz #18912. hozzászólásra
Nekem kétkatáék adták a legjobb ajánlatot, szóval onnan.
Sziasztok valaki tudna segiten?iker hidraulika szivatyú kéne mert kormányszervóm.HOL lehet beszerezni?
Válasz #18902. hozzászólásra
78600- Gyors,pontos munka.
Válasz #18909. hozzászólásra
Nem heccből kérdeztem, marad a felújítás 30-ból
Válasz #18908. hozzászólásra
Még szerencse h. csak heccbü kérdeztél rá merthát deabbszolut nem köll az neked .......
Válasz #18907. hozzászólásra
Az haggyán a difi kúpkerekem az 5455-re közel 500 lett volna
270 az új? pff
Súlyarányosan akkor alkatrészből hány 10 milla 1 7 tonnás traktor?
Válasz #18905. hozzászólásra
Nem.
Válasz #18904. hozzászólásra
Jajjj várjunk, a Tiéd már nem perkinses? Mert akkor hülyeséget beszélek. Én perkinshez vettem náluk., Akkor bocsi, félrevezettelek.
Válasz #18900. hozzászólásra
Cikkszám alapján kérdeztem,nincs nekik.Lekérdezi az árat,tud-e esetleg.De nem hinném,hogy 40 körül lesz.Két katánál 276+ javító készlet 55+.
Válasz #18902. hozzászólásra
270 az új a magtárnál.63 csak a javító készlet,de a szervizes szerint otthon nem javítható.Kép alapján,40-80-ig mondták a felújítást.De megkérdezem a verbist,ha olcsóbb,mint javítani,nem javíttatom.De nem gondolnám.
Válasz #18901. hozzászólásra
Kíváncsi leszek mennyiért javítják meg, szerintem érdemesebb lett volna 40ért egy újat venni ahogy Jamó írta, ez is lesz 20 biztosan és akkor régi tengelye lapátja háza mindene marad neki, tömszelencét meg csapágyat cserélik biztosan.
Válasz #18900. hozzászólásra
Elküldtem nekik,javításra.
Válasz #18898. hozzászólásra
Verbis kft 40valamennyiért vettem újat anno... egy telefont megér. Ma feladják holnapra ott van.
Válasz #18898. hozzászólásra
A Valkon után pár telephellyel van egy cég aki hengerfejeket szokott javítani.A nevükre nem emlékszem.Az Mindszenti körút, de nem tudom ,hogy ott foglalkoznak-e ilyennel.
MF 8140 vízszivattyú javítást hol?Van kecskeméten egy valaki,aki csinálja .Nem tudja valaki,hogy ki az?Egy eldugott kis utcába van.SOS.
Javítani kell a 6497-est!!!
Az elsőhajtás kardán első keresztje kivan és már a hátsó sem úgy fut mint újkorában így rendeltem bele két újat.
Szezonkezdés előtt pedig a kabinrúgózás első nagy szilentjeit, hozzávaló gumilapokat és távtartógyűrűket cseréltük ki, ismét jó komfortos lett.
Válasz #18894. hozzászólásra
Ha valamit megbontanak sose lesz olyan...
Válasz #18894. hozzászólásra
Ne nézz oda mikor csinálják és akkor észre se fogod venni.
Válasz #18893. hozzászólásra
Elvileg csak a kartert veszik le, de azt sajnálom, hogy az új gépet szét kell húzni
Válasz #18892. hozzászólásra
Mitt kell rajta megbontani? Le kell venni a kartelt? Ne félj tőle, pont ugyanolyan lesz mint előtte.
Ma a Fergával történt egy kis baleset... A főtengely végén 3 csavar fogja a fordulatszámláló gombának a lemezét és valószínűleg a gyárban nem nyomtak bele ragasztót csak belehajtották a csavarokat. Most kilazultak és ez a lemez eltörte a gombát. Sajnos a cseréjéhez meg kell bontani a blokkot Gondolom a bontott blokk már nem lesz olyan mint a gyári
Válasz #18876. hozzászólásra
Ha a motort ha ideg pörgetem plussz még a kuplung pedált nyomogatom amig nem lesz kemény, mert elöbb elfelejtettem irni hogy ilyenkor hidegen első induláskor nagyon könnyen be lehet nyomni . De ha melgebb idő van ez a jelenség nem tapasztalható. Az óra nem müködésére valami segitség? Köszönöm a segitséget.
Válasz #18883. hozzászólásra
Te írtál ide egy párszor és egyből megítéled negatívan a másik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #18887. hozzászólásra
Nem akarok én veled hadakozni, de vannak esetek amikor a vezérlőegységet nem lehet javítani. Hívtam fergás elektromos szerelőt aki elkötötte a vezérlőről a vezetéket. Én úgy láttam meg tesz mindent a cél érdekébe, de nem sikerült.
Válasz #18884. hozzászólásra
Köszönöm az MF-esnek a jó ötletet, ez legalább konkrét.
Válasz #18883. hozzászólásra
ha lenne mi osztanom neked duplát mérnék... rád férne!
Válasz #18882. hozzászólásra
mert félrevezetsz vele másokat... félmegoldásokat javasolsz amik hosszabb távon drágábbak lesznek mint egy szakszerű javítás. tudom mennyibe kerül egy panel, a télen 3 napig egerésztem a gépemen mire rájöttem miért nem kapcsol be az első hajtásom, de kibogarásztam és jó lett és eszembe nem jutott, hogy levágjam a drótokat a penelról és betegyek egy kapcsolót helyette.
Válasz #18883. hozzászólásra
azért ezt csak nem kellett volna
Válasz #18879. hozzászólásra
Kormány orbit takarítsd ki.
Egyébként te tőled a fórumokon még konkrét dolgokat nem láttam csak osztod az eszet.!!!
Válasz #18881. hozzászólásra
Sajnos nem szakmám, de van rá látásom .És nem igényességről szól a dolog, hanem anyagiasságról. Tudod mibe fáj egy vezérlőegység?Ha tudod akkor mért baj az ha másnak is ajánlom?
Válasz #18871. hozzászólásra
Még annyit fűznék hozzá, hogy ha valakinek annyi a szakmai igénye, hogy levagdossa a vezetékeket panelról és kiváltja őket kapcsolókkal... hát.... ezt bárki megtudja tenni, ilyen tanáccsal kár ellátni bárkit is.
Válasz #18879. hozzászólásra
Konkrétan a tipust nem ismerem, de valószínűleg a szivattyúd gyengül, vagy ha szerencséd van akkor csak a prior szeleped xarakszik. Valahol a szűrő környékén keresd a jól gondolom a a váltóház jobb oldalán van valahol a hátsó kerék mögött. De az is lehet, hogy más elrendezésű az a típus. Kormányorbittól visszaköveted a nyomó csövet és megtalálod. De gondolom ezt tudtad eddig is magadtól....
Válasz #18878. hozzászólásra
Úgy látom te régi fórumos "figura" vagy jó értelembe gondolom,melyik szelepet kell megnézni ha minden jó csak épp kormány alapjáraton lusta pl:900 f/p 1100-on kiváló. Mf3080