Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408.5 FtUSD397.14 FtCHF434.97 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A töltés jó lehet mert az utóbbi napokban indítottuk vagy ötvenszer de nem kellett tölteni az aksikat pedig tegnap mínusz 3 fok volt és még ígyis rendesen indult
Azt még nem mértük ki de az lessz a következő csak ma nem tudok vele foglalkozni (sajnos) már gondoltam rá hogy kikellene mérni megvan e a feszkó rendesen mert ha indítok van hogy égve marad a töltés jelző lámpám addig nem is emelt eddig sem még a sárvédőről sem csak egy kis gázfröccs után ha már elaludt a töltés lámpa . Tegnap este néztem mikor már ránk sötétedett hogy sötétben egész halványan világít a töltés lámpa amit nappal nem látni
Az erőmérővel lesz a gond.Végig kell nézni a vezetékeket.Nállam be van víve a sárvédőről,és a munka megy.Az enyém hidegen nem működik,aztán napközbe megjavul.
A generátortól jövő 6V-os váltó meglétét ellenőrizni. Csillagpontra kötve, "W" kapocs.
A panel onnan tudja hogy jár a motor.
Ha a led világít, azt jelenti üzemkész.
Ezeket még nem lehet kalibrálni, a pozíció szenzort kell úgy állítani, hogy 3mm-rel a felső pont előtt megálljon a munkahenger.
Azért még mindig ezen jár az agyam, mert valamiért úgy gondolom, ez nem kéne, hogy olyan komoly baj legyen.
Azt mondod, a szenzorból jó jel jön. De meddig megy?
A kábeleket végig mérted?
Ott van de csak világít viszont ha széthúzok egy csatlakozót akkor kivillogja mi a hiba ha visszadugom megint csak világít senki sem érti (tudja) mi van vele
Szia ! Azzal kezdtük az tűnt a leg kézenfekvőbbnek van itt egy ismerősnek tőle elkértem az övét azzal sem ment de az övé az én kapcsolómmal jó volt viszont a számítógépe más pár cikkszámmal eltér de nem is megy vele semmi rögtön feljön a hidralika a legfelső állásba és ennyi
Mert ha igen akkor az összes kábelt köved végig a gülke alatt és nézd végig a stekkkereket rajtuk... bémelyik műkakaiszóró előszerettettel beszórja a fülke alá a ganéjt és az pikk pakk megeszi rezut aztán peregnek ki a drótok a stekkerekből ha kicsit megráncigáljuk őket.
A csapok ha rosszak tényleg nem megy a hárompont rendesen, 6497-esen nem működnek leszakadtak a vezetékek vagy kétéve de a potit hiába tekergettük nem akart az úgysem menni.
Aztán megforrasztottuk a kábeleket csapoknál de úgysem volt jó így újra széthúztam a csatlakozóikat és kész. Persze így a helyzet-erő szabályzó rendszere nem működik, de dolgozni e nélkül is lehet szépen., főleg, hogy lazítót a másik húzza inkább itt volt ez jó nehéz időkben, nagytárcsát a hasihúzóról vontatjuk, a rövidtárcsánál meg nemkell rápöccintenie mert könnyen jön a gép után
A panelon a felkiáltójel villog?Ha igen,akkor nézd meg,milyen ütemben villog.Ez a hibakód valójába.Nekem is szokta csinálni,és a helyzeterő szabályzó okozza.
Köszi Bárány azt már megnéztük jó a kontakt kiadja a jelet is úgy ahogy írják 2,6 volt-tól szépen megy felfelé 8 voltig ha lehúzom a csatit ki is villogja a kódot jók az erőhatároló csapok is meg az összes jeladó a hidralikánál is a vezérlő panel is azt is kimértük a vezérlő számítógép sem (büdös) de más már nem maradt viszont ha mégsem az nem akarok venni egyet "potyára" ha mégsem az a baja nem hiszem hogy olcsó lenne
Én is erre tippelek. Még annyival egészíteném ki, hogy ha jól emlékszem akkor a szenzor bármelyik állásában a 3 szál drótjából, a középső szálhoz mérve a szélső szálakat ugyanakkora ellenálásnak kell lenni, ha jól rémlik akkor 15 ohm de ebbe a 15be azért nem vagyok biztos. Ha nincs ellenállás vagy nem egyforma a két érték akkor szenzor xart be az gáz mert húzós ára van... 300yuró körül ha jól rémlik... .
Ha ea pozíció szenzor rendben van akkor még meglet próbálni széthúzni a erőmérő csapok kábeleit hátha azok kevernek be. Bár akkor full helyzetszabályozásra takerve a potit mennie kellene talán.
A Claas nekem is ekörül evett a legszarabb földekben, kb. ez az abszolút legrosszabb fogyasztásom.
Na jó, többet ezt a típust nem említem ebben a topicban.
Szerintem egyszerűen rossz a kapcsolód.
8270Xtrán nekem is volt ilyen tököltünk vele, kivettem a kapcsolót megveregettem, szétszedtem telefújtam WD40-el azóta jó. Persze közben megjött az új hozzá amit nem cseréltünk ki mert újfajta és nem egyeznek a lábak meg a rajzon másfajta vezetékszíneket tüntet fel így hagytam is nem sakkoztunk ha egyszer megáll akkor kiméregetem bogarászom de amíg megy addig hagy menjen
Sanszos, hogy ugyanaz a Claason is, ezért belepofázok a fergások dolgába:
A difiházon, a függesztőmű felső tengelyénél kell lennie a pozíció szenzornak, ami egy íves lemezféléről kapja a jelet. Nézd meg a kábelt, kontaktot, sprézdd be, és ha nem segít, mehetsz beljebb.
Nekem ott sima kontakt hiba volt, elkoszolódott. Hátha te is megúszod ennyivel. A sterimobot nem szereti.
Másik téma!
Múltkor nehéz talajokat szántottunk a nagygépekkel. Sár is volt slippelt is valamelyest, 5-5,5km/h-tól nem bírtak gyorsabban menni motorból is levoltak folytva a gépek és 6hektárt szántottam ki én ebben a táblában 200litert tankoltam rá tehát jó 33litert evett meg a gép hektáronként, a 6497-es valamennyivel 30alatt maradt.
Fekete ragadós mélyfekvésű réti kötött talaj, olyan szalonnákat forgattak az ekék fejenként mint egy zsák termény, 30centi mélyen, igaz ahol megvolt járva nagyon mert ott hordták ki a trakik a kukoricát aratáskor ott rákellett pöccinteni mert egyhelyben kapartak a gépek ezen a csíkon.
Szerintem marhára jó fogyasztás, de ezt már régebben is tapasztaltam, hogy hiába bitang a meló nem szállnak el.
De pl.: múltkor azon a táblán ahol videóztam is, előtárcsázott szója tarló volt jóindulatú földön, 15,3literre jött ki a fogyasztásom, mellettem nem messze(tsz időben egy tábla volt ugyanaz a föld) 82-es MTZ-vel 22 literből szántottak hektáronként, pedig az én ekém jócskán 30centi alá ment, szergellyel meg 25-30között volt a mutatvány.
Sziasztok ! Srácok nekem van egy 8140-es em most elszállt a hidralika vezérlésem belülről a sárvédőkről megy rendesen csak belülről nem vagyis néha feljön 10 centit vagy épp 2-3 mat aztán megint semmi járt már valaki így ? Ha igen mi volt a baja ? Már három napja edzünk rajta de semmi még a hibakódot sem villogja ki csak világít a kis led de olyan hibakód meg nincs hogy folyamatosan világít
Ha vergődik a gép akkor túlvan terhelve, mert kikapar megfogat kikapar megfogat rángatós a meló üti a hajtásláncot.
Most szólok, hogy nem Ermike személye ellen írkálok (csak egy kicsit) hanem, hogy okuljunk a történtekből.
Eljött szántani nekünk mert akkor még csak egy gép volt, hogy jobban haladjunk. Már kétnapja ment 4 fejjel egy nem túl bitang földön meg lapos is, de azért fogós és tud ragadni. Vittem gázolajat ki a földre mert kevés volt benne nem bírta volna ki a műszakot. Állok a barázda végén és azt látom, hogy a gép billen oldalra, ugye barázdában megy, az első híd meg vízszintes, talajjal párhuzamosan áll. Jön közelebb látom, hogy az elsőkerék nem éri a barázda fenekét amikor elvette fogás végén a gázt a traktoros akkor igen leült bele.
Ez nem túlterhelés??? Ez csak nálunk volt kéthárom nap szántás.
Amiket itt felsorolsz gépeket azokkal nálam a 155ló küzd. Sőtt fralazból csak két kést bírok húzni 40-45 centi mélyen. Ha kínozta is őket a kis fergával az hihetetlen hogy normális munkát bírt velük csinálni... de ettől függetlenül a hídnak nem lett volna szabad szétmennie. Ha nem lóg semmi és van benne olaj.
Akkor viszont nem is tudta vele túlterhelni a traktort. Meg amúgy is,inkább kikapar a lazító előtt.( Ez igaz az ekére is,bár itt a fogásszélesség számít inkább mint a fejek száma).
Szerintem nem túlterhelte a gépet,hanem inkább valami hiba lehetett,vagy a csapágy vagy valami ,ami most jött elő.
Biztosan nem mert ha tisztességesen kell lazítani a 6497-es gép is nyög előtte lassan megy vele nagyon, az Xtra kell elé hogy simán menjen a meló.
Igaz 350 hektárt kikínoztunk mi is a 6497-es géppel nehéz időkben az is kemény volt csak itt akkoris egy nagy traki volt a vontató ami 217ló meg 10tonna körül mocorog.
És lerakta a lazítót?
Mert 40 centin nem hinném,h elviszi. Pláne azokon a talajokon,én a laza földben szenvedek a lazítóval. 180 le-vel 35centin tudok csak lazítani
Bárány!
Itt nem a leoltásról van szó nem azon a lényeg!
Hanem azon, hogy sokszor beszéltük már hiába bírja a traki motorból úgy ahogy sok neki és nagy neki az eszköz amiket vontatott próbált, és meg is lett a böjtje.
Soha nem lazított feltöretlen leülepedett talajt 3késesframest lazítóval 110 lovas kistraktorral szerinted?!?!?!?!?!
Meg 3méteres nehéz grubbert ami előtt a 220-as gép is letérdelt keményebb helyeken azt huzigálni, a reptill kapasorján 9kés van ésatöbbi már írtam.
A szomszédban van vagy 4 ilyen kisferga egyik challenger színben, eléggé gyilkos hely sokan vannak egy gépre nincsen úgy odafigyelve mint egy saját gépnél és mégis jók holott amik először jöttek nekik ezekből azok is 3000órásak már.
Igaz 3fejjel szántogatnak, 5méteres boronát húznak, 12tonnás pótot húznak, kasza bálázó sodró vegyszerező...
24427 hozzászólás
Válasz #18676. hozzászólásra
Ha netán mégis a töltésed a gond, bax rá egy töltőt és úgy nézd meg a hibát. Elég 0,1 volt hiány és már akság van.
Válasz #18675. hozzászólásra
Az erőmérő csapokat már néztük jók ki is lettek mérve amikor széthúztuk ki is villogta a hibát
Válasz #18675. hozzászólásra
A töltés jó lehet mert az utóbbi napokban indítottuk vagy ötvenszer de nem kellett tölteni az aksikat pedig tegnap mínusz 3 fok volt és még ígyis rendesen indult
Válasz #18674. hozzászólásra
Akkor meg nemlesz meg a kellő töltésed!!!
Erőmérő csapok vezetékét húzd szét elsőre ha még nem próbáltad
Válasz #18671. hozzászólásra
Azt még nem mértük ki de az lessz a következő csak ma nem tudok vele foglalkozni (sajnos) már gondoltam rá hogy kikellene mérni megvan e a feszkó rendesen mert ha indítok van hogy égve marad a töltés jelző lámpám addig nem is emelt eddig sem még a sárvédőről sem csak egy kis gázfröccs után ha már elaludt a töltés lámpa . Tegnap este néztem mikor már ránk sötétedett hogy sötétben egész halványan világít a töltés lámpa amit nappal nem látni
Válasz #18672. hozzászólásra
Az erőmérővel lesz a gond.Végig kell nézni a vezetékeket.Nállam be van víve a sárvédőről,és a munka megy.Az enyém hidegen nem működik,aztán napközbe megjavul.
Válasz #18670. hozzászólásra
Igen megnéztük feljön a számítógép csatlakozójához 1-2-5 ös jó a jel is kiadja a jelet szépen ha emeled a sárvédőről
Válasz #18664. hozzászólásra
A generátortól jövő 6V-os váltó meglétét ellenőrizni. Csillagpontra kötve, "W" kapocs.
A panel onnan tudja hogy jár a motor.
Ha a led világít, azt jelenti üzemkész.
Ezeket még nem lehet kalibrálni, a pozíció szenzort kell úgy állítani, hogy 3mm-rel a felső pont előtt megálljon a munkahenger.
Válasz #18667. hozzászólásra
Azért még mindig ezen jár az agyam, mert valamiért úgy gondolom, ez nem kéne, hogy olyan komoly baj legyen.
Azt mondod, a szenzorból jó jel jön. De meddig megy?
A kábeleket végig mérted?
Válasz #18668. hozzászólásra
Igen az az de még ott van 13 hektár amit meg kell szántanom és kb 40-50 amit meg bérbe szánthatnék
Válasz #18667. hozzászólásra
Az a gép amit árultok?
Válasz #18666. hozzászólásra
Hát már én is ott tartok mert 8140 es nincs a környéken hogy kölcsön kérjek egy vezérlőt nem e az csinálja a galibát
Válasz #18665. hozzászólásra
Akkor jöhet a szervizes. Én legalábbis itt feladnám.
Válasz #18663. hozzászólásra
Már azt is próbáltuk de úgy sem akar működni ,levettük az aksi sarut is pár percre hátha észhez tér de semmi változás
Válasz #18662. hozzászólásra
Ott van de csak világít viszont ha széthúzok egy csatlakozót akkor kivillogja mi a hiba ha visszadugom megint csak világít senki sem érti (tudja) mi van vele
Lehet, hogy csak újra kellene kalibrálni? Előtte a külső kapcsolókkal párszor ütközéstől ütközésig átmozgatni.
Válasz #18660. hozzászólásra
Közép állásba legyen a kapcsoló,akkor villogni kellene.
Sajnos mennem kell de 8 körül már itt leszek !
Válasz #18652. hozzászólásra
Igen a felkiáltó jel de nem villog csak világít de olyan hibajel nincs
Válasz #18643. hozzászólásra
Szia ! Azzal kezdtük az tűnt a leg kézenfekvőbbnek van itt egy ismerősnek tőle elkértem az övét azzal sem ment de az övé az én kapcsolómmal jó volt viszont a számítógépe más pár cikkszámmal eltér de nem is megy vele semmi rögtön feljön a hidralika a legfelső állásba és ennyi
Válasz #18650. hozzászólásra
Műtrágyát szoktál vele szórni?
Mert ha igen akkor az összes kábelt köved végig a gülke alatt és nézd végig a stekkkereket rajtuk... bémelyik műkakaiszóró előszerettettel beszórja a fülke alá a ganéjt és az pikk pakk megeszi rezut aztán peregnek ki a drótok a stekkerekből ha kicsit megráncigáljuk őket.
Válasz #18647. hozzászólásra
á 13 szokott lenni örök emlékezet óta 20 centin 12t nem mer hazudni itt senki
Válasz #18650. hozzászólásra
A kapcsolód akkor tuti jó???
Mondom nekem épen ugyanolyan baj volt mint a tieden és ennyi volt a gond csupán.
Ha ez biztosan jó azért húzd szét az erőmérő csapok stekkereit
Válasz #18650. hozzászólásra
Csatlakozásokat is szétköll huzkálni sprézni.......
Válasz #18648. hozzászólásra
A csapok ha rosszak tényleg nem megy a hárompont rendesen, 6497-esen nem működnek leszakadtak a vezetékek vagy kétéve de a potit hiába tekergettük nem akart az úgysem menni.
Aztán megforrasztottuk a kábeleket csapoknál de úgysem volt jó így újra széthúztam a csatlakozóikat és kész. Persze így a helyzet-erő szabályzó rendszere nem működik, de dolgozni e nélkül is lehet szépen., főleg, hogy lazítót a másik húzza inkább itt volt ez jó nehéz időkben, nagytárcsát a hasihúzóról vontatjuk, a rövidtárcsánál meg nemkell rápöccintenie mert könnyen jön a gép után
Válasz #18650. hozzászólásra
900-1000yuró körül van a panel.
Válasz #18639. hozzászólásra
A panelon a felkiáltójel villog?Ha igen,akkor nézd meg,milyen ütemben villog.Ez a hibakód valójába.Nekem is szokta csinálni,és a helyzeterő szabályzó okozza.
Válasz #18639. hozzászólásra
Melyik kis led világít???
Válasz #18642. hozzászólásra
Köszi Bárány azt már megnéztük jó a kontakt kiadja a jelet is úgy ahogy írják 2,6 volt-tól szépen megy felfelé 8 voltig ha lehúzom a csatit ki is villogja a kódot jók az erőhatároló csapok is meg az összes jeladó a hidralikánál is a vezérlő panel is azt is kimértük a vezérlő számítógép sem (büdös) de más már nem maradt viszont ha mégsem az nem akarok venni egyet "potyára" ha mégsem az a baja nem hiszem hogy olcsó lenne
Válasz #18644. hozzászólásra
hanyas a claas, és milyen motor van benne?
Válasz #18642. hozzászólásra
Én is erre tippelek. Még annyival egészíteném ki, hogy ha jól emlékszem akkor a szenzor bármelyik állásában a 3 szál drótjából, a középső szálhoz mérve a szélső szálakat ugyanakkora ellenálásnak kell lenni, ha jól rémlik akkor 15 ohm de ebbe a 15be azért nem vagyok biztos. Ha nincs ellenállás vagy nem egyforma a két érték akkor szenzor xart be az gáz mert húzós ára van... 300yuró körül ha jól rémlik... .
Ha ea pozíció szenzor rendben van akkor még meglet próbálni széthúzni a erőmérő csapok kábeleit hátha azok kevernek be. Bár akkor full helyzetszabályozásra takerve a potit mennie kellene talán.
Válasz #18646. hozzászólásra
Azthittem a Zetorocska 12lityiből is elkaristol
Válasz #18641. hozzászólásra
Tavaly 24ből sikerült azt ami idén 37es lett.
Ugyanabba a sebességbe.
Válasz #18643. hozzászólásra
Ha a LED reagál a gombra, akkor nem az lehet a baj. Vagy rosszul értem a hiba leírását?
Válasz #18641. hozzászólásra
A Claas nekem is ekörül evett a legszarabb földekben, kb. ez az abszolút legrosszabb fogyasztásom.
Na jó, többet ezt a típust nem említem ebben a topicban.
Válasz #18639. hozzászólásra
Nem emel a hárompontod???
Szerintem egyszerűen rossz a kapcsolód.
8270Xtrán nekem is volt ilyen tököltünk vele, kivettem a kapcsolót megveregettem, szétszedtem telefújtam WD40-el azóta jó. Persze közben megjött az új hozzá amit nem cseréltünk ki mert újfajta és nem egyeznek a lábak meg a rajzon másfajta vezetékszíneket tüntet fel így hagytam is nem sakkoztunk ha egyszer megáll akkor kiméregetem bogarászom de amíg megy addig hagy menjen
Válasz #18639. hozzászólásra
Sanszos, hogy ugyanaz a Claason is, ezért belepofázok a fergások dolgába:
A difiházon, a függesztőmű felső tengelyénél kell lennie a pozíció szenzornak, ami egy íves lemezféléről kapja a jelet. Nézd meg a kábelt, kontaktot, sprézdd be, és ha nem segít, mehetsz beljebb.
Nekem ott sima kontakt hiba volt, elkoszolódott. Hátha te is megúszod ennyivel. A sterimobot nem szereti.
Másik téma!
Múltkor nehéz talajokat szántottunk a nagygépekkel. Sár is volt slippelt is valamelyest, 5-5,5km/h-tól nem bírtak gyorsabban menni motorból is levoltak folytva a gépek és 6hektárt szántottam ki én ebben a táblában 200litert tankoltam rá tehát jó 33litert evett meg a gép hektáronként, a 6497-es valamennyivel 30alatt maradt.
Fekete ragadós mélyfekvésű réti kötött talaj, olyan szalonnákat forgattak az ekék fejenként mint egy zsák termény, 30centi mélyen, igaz ahol megvolt járva nagyon mert ott hordták ki a trakik a kukoricát aratáskor ott rákellett pöccinteni mert egyhelyben kapartak a gépek ezen a csíkon.
Szerintem marhára jó fogyasztás, de ezt már régebben is tapasztaltam, hogy hiába bitang a meló nem szállnak el.
De pl.: múltkor azon a táblán ahol videóztam is, előtárcsázott szója tarló volt jóindulatú földön, 15,3literre jött ki a fogyasztásom, mellettem nem messze(tsz időben egy tábla volt ugyanaz a föld) 82-es MTZ-vel 22 literből szántottak hektáronként, pedig az én ekém jócskán 30centi alá ment, szergellyel meg 25-30között volt a mutatvány.
Válasz #18636. hozzászólásra
Ha sok ilyen "egykerekezés" volt, akkor meg is van, miért vánnyadt el a királycsap meg az első híd.
Sziasztok ! Srácok nekem van egy 8140-es em most elszállt a hidralika vezérlésem belülről a sárvédőkről megy rendesen csak belülről nem vagyis néha feljön 10 centit vagy épp 2-3 mat aztán megint semmi járt már valaki így ? Ha igen mi volt a baja ? Már három napja edzünk rajta de semmi még a hibakódot sem villogja ki csak világít a kis led de olyan hibakód meg nincs hogy folyamatosan világít
Válasz #18636. hozzászólásra
Fene tudja. Én is adok neki rendesen,+ rapid,de bírja még.
Normális munkát tuti nem.
Amúgy van neki rajta fronthidraulika, kilógatott orrsúllyal meg póttank csak nagyobbat tud fogatni vele mint széria állapotában.
Válasz #18634. hozzászólásra
Ha vergődik a gép akkor túlvan terhelve, mert kikapar megfogat kikapar megfogat rángatós a meló üti a hajtásláncot.
Most szólok, hogy nem Ermike személye ellen írkálok (csak egy kicsit) hanem, hogy okuljunk a történtekből.
Eljött szántani nekünk mert akkor még csak egy gép volt, hogy jobban haladjunk. Már kétnapja ment 4 fejjel egy nem túl bitang földön meg lapos is, de azért fogós és tud ragadni. Vittem gázolajat ki a földre mert kevés volt benne nem bírta volna ki a műszakot. Állok a barázda végén és azt látom, hogy a gép billen oldalra, ugye barázdában megy, az első híd meg vízszintes, talajjal párhuzamosan áll. Jön közelebb látom, hogy az elsőkerék nem éri a barázda fenekét amikor elvette fogás végén a gázt a traktoros akkor igen leült bele.
Ez nem túlterhelés??? Ez csak nálunk volt kéthárom nap szántás.
Válasz #18631. hozzászólásra
Amiket itt felsorolsz gépeket azokkal nálam a 155ló küzd. Sőtt fralazból csak két kést bírok húzni 40-45 centi mélyen. Ha kínozta is őket a kis fergával az hihetetlen hogy normális munkát bírt velük csinálni... de ettől függetlenül a hídnak nem lett volna szabad szétmennie. Ha nem lóg semmi és van benne olaj.
Válasz #18633. hozzászólásra
Akkor viszont nem is tudta vele túlterhelni a traktort. Meg amúgy is,inkább kikapar a lazító előtt.( Ez igaz az ekére is,bár itt a fogásszélesség számít inkább mint a fejek száma).
Szerintem nem túlterhelte a gépet,hanem inkább valami hiba lehetett,vagy a csapágy vagy valami ,ami most jött elő.
Válasz #18632. hozzászólásra
Biztosan nem mert ha tisztességesen kell lazítani a 6497-es gép is nyög előtte lassan megy vele nagyon, az Xtra kell elé hogy simán menjen a meló.
Igaz 350 hektárt kikínoztunk mi is a 6497-es géppel nehéz időkben az is kemény volt csak itt akkoris egy nagy traki volt a vontató ami 217ló meg 10tonna körül mocorog.
Válasz #18631. hozzászólásra
És lerakta a lazítót?
Mert 40 centin nem hinném,h elviszi. Pláne azokon a talajokon,én a laza földben szenvedek a lazítóval. 180 le-vel 35centin tudok csak lazítani
Válasz #18623. hozzászólásra
Bárány!
Itt nem a leoltásról van szó nem azon a lényeg!
Hanem azon, hogy sokszor beszéltük már hiába bírja a traki motorból úgy ahogy sok neki és nagy neki az eszköz amiket vontatott próbált, és meg is lett a böjtje.
Soha nem lazított feltöretlen leülepedett talajt 3késesframest lazítóval 110 lovas kistraktorral szerinted?!?!?!?!?!
Meg 3méteres nehéz grubbert ami előtt a 220-as gép is letérdelt keményebb helyeken azt huzigálni, a reptill kapasorján 9kés van ésatöbbi már írtam.
A szomszédban van vagy 4 ilyen kisferga egyik challenger színben, eléggé gyilkos hely sokan vannak egy gépre nincsen úgy odafigyelve mint egy saját gépnél és mégis jók holott amik először jöttek nekik ezekből azok is 3000órásak már.
Igaz 3fejjel szántogatnak, 5méteres boronát húznak, 12tonnás pótot húznak, kasza bálázó sodró vegyszerező...
Válasz #18629. hozzászólásra
Nincs is domb felétek gondolom...
Válasz #18628. hozzászólásra
Itt a 892-es mtz-vel 2 felmagasított BSS-t húznak naprából,búzából egyet.