Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv:
Vettem 1 5445-öst,kellene 1 kis infó róla !!!
Szívesen felvenném a kapcsolatot akinek van ilyen vagy hajtott !!!
Személyesen felhívnám ha küldene 1 elérhetőséget.
köszönöm.
Sziasztok! Massey Ferguson 5465 Perkins motorosnál Tier3- cserélt már v.ki termosztátot? Én elakadtam. A klíma kompresszor tartó melletti csavart nem tudom kivenni.Esetleg akinek lenne infója azt megköszönném.
Válasz Wilde #23876. hozzászólására96.kg. De komolyan. Kombájnon is vannak necces helyek. Ott is inkább a kutyorbol a zsirgomb lessen kifele mint én befele. Egyszer kell kinlodni még elkészül azt jovan.
Válasz .Richard. #23875. hozzászólásáraegy akadálya lehet annak a technikának amit részleteztem.ha kb 160 kg a testsúlyod és akkora hasad van mint egy 300 literes hordó,mert akkor tényleg nem férsz hozzá.
Válasz Wilde #23869. hozzászólásáraVezesse ki rézcsővel a zsirzogombot a lépcsőhöz vagy az indexkapcsolohoz akkor tuti kéznél lesz. Akkor még szmokingban is lezsirozhatja.
Válasz fexco #23870. hozzászólásáraneeeee.nem kell kép.itt a gépem ha látni akarom.én csinálok neked egyet ,hogyan vágtam ki.jó lesz így.??? nem tudom jobban ragozni.miért nem akarod elfogadni a segítséget?az nem sárfogó hanem sárgyűjtő.
Válasz fexco #23868. hozzászólásáraAddig fogod ezt csinálni míg szarrá nem megy a csapágyad, az a 8-10 szerintem évente az lófasz bele, kivéve ha sehova nem mész a géppel csak ki és vissza a garázsba!!
Válasz Wilde #23869. hozzászólásáraElhiszem.a féltengelyre van ràépitve a legszàrito,meg minden szarsàg.ez van le burkolva ezzel a badoggal.majd csinàlok képet,ha lesz időm,most Béla áztak a kaszàlàssal….
Válasz fexco #23867. hozzászólásáranem nézem meg.levágtam sarokköszörűvel ami útban volt.így zsírzom 2 éve,és nem veszem le ezért a kereket.ne kritizálj hanem fogadd meg a jó tanácsot és megkönnyíti a dolgod.de ha te úgy érzed akkor kínlódj.hidd el pusztán jó szándékkal mondom.SÁR FOGÓ????mit óv meg a sártól?a féltengely tokot?
Válasz Wilde #23856. hozzászólásáraNézd màr meg a tiedet,nem a lemez van útba,minden.alapból a zsírzó fejet rà se lehet rakni,mert az a bizonyos sár fogó félkör lemez a zsírzó gomb körül van felfogatva.
Válasz mtz1221 #23864. hozzászólásáraA benti két szimeringnek a mérete a nagynál 58 x 90 x 6,5 milis ez fér pont bele a 14 milis mély horonyba. A külső az kazettás mérete lehet 95 x160 vagy 170, de ezt még nem mértem meg a külső méretét. Van még bent egy nagy a házon belül ami nem engedi ki az olajat a bolygó házból az 95 belső és 130 körüli a külső mérete. A bolygóházat meg 22 csavar fogja, szerintem 10,9 a keménysége meg kell húzni vagy 250-300 Nm azt gondolom!
Válasz mtz1221 #23864. hozzászólásáraNem kicsi egy füles van benne hanem egy "hármas" csillag alakú ami elfér a három bolygó kerék között. Kettő szimering van benne szembe forgatva hogy mind két oldalról megtartsa az olajakat. A kúpcsapágyaknak szembe kell lenni egymással mert úgy van értelme az oldalról érkező nagy terhelés felvételének, továbbá ha nem úgy lenne valamerre tudna mozogni a tengely és az nem lenne fasza dolog meló közben!
Válasz Ares 826 #23863. hozzászólásáraA bolygó kerekek felöl, hogy ugyanaz a kis spéci kulcsos a biztosítása mint az enyémek, meg a kúpcsapágyak egymással szembe, néznek e. Neked 2 szemering van belül ami elválasztja a zsírt az olajtól, és egymásra néznek ?
Válasz mtz1221 #23862. hozzászólásáraNem akarlak lehülyézni de ha még ki is nyomja az ember a porvédőt vagy elkopik akkor sem lesz semmi gond mert a csapágy az elfogja hordani a zsírt forgás közben az összes golyóhoz! A kúpgörgős megoldásnál nincs porvédő meg szimering sem a belső oldalon! Ott is átfog menni a zsír a másik oldalra és annyi! A külső kazettás szimering ha nem engedi ki a zsírt akkor megy bele a kúpgörgők közé utána meg a házba ott fog pihenni a használt zsír! Más téma, melyik alkatrészről csináljak képet mit szeretnél látni a hajtóházban??
Válasz Ares 826 #23860. hozzászólásáraGondold már át, mielőtt le hülyézel. Úgy van tervezve hogy csak a porvédő meg szimering között legyen zsír. Ha valaki kinyomja a porvédőt akkor honnan tudja, hogy bele kell nyomni 10 kiló zsírt rögtön hogy kapjon a csapágy is. Mert porvédő nélkül rögtön lemenne a házba ha csak 2-3-at nyomogat bele. A gyártó marhasága megint az egész. Nekem a 40-éves imt-én egymással szemben volt két zsírzócsecs, egyiket kivetted a másikon addig nyomtad még meg nem jelent a kivett lyukán.
Válasz mtz1221 #23859. hozzászólásáraLassan kell vele menni szar úton és annyi, vagy könnyebb gépeket kell feltenni a fenekére! Te is hamarabb kidöglesz 1q beton cipelésével mint ha csak egész nap egy konyakos üveget vinnél a zsebedbe!
Válasz mtz1221 #23858. hozzászólásáraHülyeség amit írtál, még ha ki is nyomja azt a belső porvédőt akkor is több kiló zsír fér el a házban belül oda meg a retek nem megy bele mert teljesen zárt a rendszer!! A benti részről meg szimering van azon keresztül meg nem jön át az olaj elméletileg! De ha a külső csapágy felől bemenne a zsír a váltóba akkor is az olajjal meg a szűrőkkel mikor leereszted eltűnik a váltóból végleg! Hallod a nagy "sonkába" elfér vagy 5 kg zsír szerintem mikorra nyomja bele azt a gazda vagy a szervizes egy gépbe oldalaként??????? Ne írjál léci szamárságokat!
Válasz fexco #23850. hozzászólásáraNézd meg a lentebb berakott videómat. Golyós csapágynál bent van hagyva a belső porvédő, ha azt kinyomod a sok zsírzással, akkor annak annyi.
Válasz mtz1221 #23855. hozzászólásáraNekem mindig maxra van öntve a váltó olaj, ha esetleg eldurran egy cső vagy épp amit te is írtál a barázdában valamerre mindig oldalra dől a gép vagy visszaér az olaj vagy nem időben és vagy lesz elég kenés vagy nem! Ha golyós csapágy van a gépedben az szerintem egyszerűbb megoldás mint a kúpgörgős ott nagyon kell figyelni a hézagolásra mert ha túl van szorítva a csapágy nem sokáig fogja bírni az élete! Ebben ahogy nézem a méretet 32216 kúpgörgős van kívül és belül is egyforma. Ezt sem értem mert belül nagyobb szokott lenni mindig amivel eddig találkoztam. Hát a hordógörgős megoldás még jó lehet csak hát vannak oldalról óriási terhelések főleg szántásnál vagy épp egy V tárcsa húzásánál! Mekkora gépet akarnál átfabrikálni??????
Válasz Ares 826 #23849. hozzászólásáraHa nem esik nehezedre csinálj már pár képet róla. Kíváncsi vagyok ha egyszer az enyém is szétmegy, bele lehet e fabrikálni kúpgörgős vagy hordógörgős csapágyat. Amúgy én is jártam így a nagy imt-mel valamikor. Azt mondták a váltó olajat csak minimumig szabad felönteni, mert másképp ráfolyik a kuplungra. Mire másodszor cseréltük a váltó bolygóművét utána rájöttem hogy barázdában olaj nélkül forog a szerencsétlen, minimum olajon.
Válasz fexco #23853. hozzászólásáraHát az nagy szopás az tuti! Tegyél bele egy zsírzócsövet vagy 30 centi hosszút és akkor nem kell levenni a kereket és zsírt nekijeeeeeeee, mert ha összefossa magát a csapágy akkor lesz csak nagy szopás nem a keréklevétel! Nagyon genyóóóóóóó meló az egész csere mert a csapágy külső futógyűrűjét csak úgy lehet kiütni hogy szarrá kell flexelni hogy ki lehessen szedni a helyéről! A csapágylehúzó nem akad bele mert nincs perem hagyva hogy meg lehessen fogni a kiszedéshez! holnap a belsőnek hegesztéses története lesz füleket fogok ráhegeszteni a futógyűrűre és úgy szedem ki 16 csavarral kihúzatva! Tényleg nagy szopás, más baromsága miatt ennyit szerelni! Még az az "öröm az ürömben" hogy nem messze szarta össze magát a falútól 10-20 vagy épp 50 km-re!
Válasz Ares 826 #23852. hozzászólásáraAz a helyzet,hogy a newhollandnál se jobb a helyzet!vagyiscsak fele olyan rossz... mivel,gogy a nagytudásuak a baloldali zsirzot ugy körbeépitették a levegő rendsuerrel,hogy csak ugy lehet zsirozni,ha leveszem a bal hatso kerekwt.
Válasz fexco #23850. hozzászólásáraAhogy írtam mind kettő szarrá volt törve! A belsőt az olaj kenné ha lett volna benne de az nem volt! A külsőt az a zsírzóval kel kenni! De gyárilag szinte mindbe csak záródigó van nincs benne zsírzó azért azt mondják "hogy ne lehessen túl zsírozni" ez szerintem balfaszság mert belefér a házba vagy ÖT kiló zsír! Na ahhoz meg kell szerintem vagy 30 év mire azt megtömné a gazdaember! Messze vagy tőlem helyileg hol laksz, ha akarsz eljöhetsz megnézni hogyan oldotta meg a "nagytudású" mérnök! Ilyen az összes fergusson hajtás is, a kicsibe golyós a nagyokban meg kúpgörgős csapágy van.
Válasz Ares 826 #23849. hozzászólásáraA külső csapàgy milyen állapotba volt?azt akarom kihozni ebből,hogy a külső csapàgynak van köze az olajhoz?vagy azt a zsírzó gomb által zsírzó ható zsír keni?
Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraMegtörtént a szétszerelés, "túl sok" olajat öntöttek bele az előző tulajdonosnál a "nagy cég" szervizesei! Mindig ők jártak ki szervizelni, de előtte két éves koráig ők voltak a tulajdonosok is, na ott sem szervizelték szerintem rendesen! Mind a két kúpgörgős csapágy halott lett, szerencsére nagy gebaszt nem csináltak az oldalában a törött csapágyak, még a csésze "csúszott a csészén. Úgy nézem talán csapágy és tűgörgők s szimeringek cseréjével megjavítható a történet! De akkor is elmehetnének a jó "büdös pi...ba" a szervizesek ám! Ha valaki nem ért a géphez szarrá lehet szopatni az embert még akkor is ha tisztességesen kifizeti nekik amit kérnek a munkáért! Hát én az ilyet nem nevezném munkának!
Üdv:
mf 4345 van valakinek itt a fórumozók között???
Szeretnék róla 1-2 infót kapni ???
Érdemes ezeket a típusokat 6000 órával megvásárolni,mire kell odafigyelni,típushibák,
bármi jó-rossz jöhet.
köszönöm.
Lehet nem jó cím alá írom a kérdésem de valaki hátha tud segíteni.
Szóval van egy MF 525 Super II.-es kombájnom.
A szelelőben kéne csapágyat cserélnem. A gép közel 50 éves +/- . Segítséget kérnék elsősorban hogy az ékszíj tárcsát hogyan tudom leszedni, mert most meg sem mozdul. A rögzítő anyák simán lejöttek..
Illetve ,még 1 kérdés: Ilyen idős gépekhez hol lehet alkatrészhez jutni?
Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraEz a kicsi traki hátulja, az enyémben mert nagy a gép 200paci kúpgörgős csapágy van. De annyira nem bonyolult a dolog, minden szerszámom van hozzá még mélységmérő is a hézagoláshoz. Jövő héten megy a bontás, azt gondolom mind két oldalt kicserélem és akkor egy darabig remélem nem lesz szopás. Köszi a videót.
Válasz bandigh #23838. hozzászólásáraIgaz sőt még a bolygómű fogaskerekei is olyanok. Sőt még trükköznek is a kereskedők a csapágyakkal. Egyik ismerős 7720-sán elment az egyik bolygómű 7000+ óránál a fogaskereke,és a gyári csapágya Olyan volt hogy a belső része timken a külső része meg más feliratos. Hiába mutatta a kiténél hogy olyant kér, mindkét része timken feliratost kapott. 1000 óra múlva elment a csapágy és megintmindent összedarált. Az a röhelyes van neki egy 7710-se is, az még nem volt bontva 9000+ óránál, sehol sem.
Ha jön a aj akkor "csőstől jön"! Megadta a nagy trakin a hátsó kerékcsapágy magát, valaki cserélt hátul csapágyat már közületek kollégák? Mire kell figyelni a szereléskor, hogyan lehet hézagolni a csapágy hézagot stb......? Minden segítséget előre is köszönök.
24434 hozzászólás
Válasz zoli6886 #23883. hozzászólásáraNevemre katt és megtalálható a telefonszámom, hívhatsz bármikor.
Üdv:
Vettem 1 5445-öst,kellene 1 kis infó róla !!!
Szívesen felvenném a kapcsolatot akinek van ilyen vagy hajtott !!!
Személyesen felhívnám ha küldene 1 elérhetőséget.
köszönöm.
Válasz zoltan.horvath40 #23881. hozzászólásáraMegoldódott.
Sziasztok! Massey Ferguson 5465 Perkins motorosnál Tier3- cserélt már v.ki termosztátot? Én elakadtam. A klíma kompresszor tartó melletti csavart nem tudom kivenni.Esetleg akinek lenne infója azt megköszönném.
Válasz Wilde #23874. hozzászólásáraBenézel a nhba?
Válasz fexco #23878. hozzászólásárabocs mindenkinwk az offé.azthittem a nhtopikba vok.
Válasz Wilde #23873. hozzászólásáraUGYANEZ A TIED IS?VAGYIS VOLT.HA IGEN AKKOR MEGNÉZNÉM AZT A KÉPWT.
Válasz Wilde #23876. hozzászólására96.kg. De komolyan. Kombájnon is vannak necces helyek. Ott is inkább a kutyorbol a zsirgomb lessen kifele mint én befele. Egyszer kell kinlodni még elkészül azt jovan.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz .Richard. #23875. hozzászólásáraegy akadálya lehet annak a technikának amit részleteztem.ha kb 160 kg a testsúlyod és akkora hasad van mint egy 300 literes hordó,mert akkor tényleg nem férsz hozzá.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Wilde #23869. hozzászólásáraVezesse ki rézcsővel a zsirzogombot a lépcsőhöz vagy az indexkapcsolohoz akkor tuti kéznél lesz. Akkor még szmokingban is lezsirozhatja.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
lépek innen a masseysok tól.
Válasz fexco #23870. hozzászólásáraneeeee.nem kell kép.itt a gépem ha látni akarom.én csinálok neked egyet ,hogyan vágtam ki.jó lesz így.??? nem tudom jobban ragozni.miért nem akarod elfogadni a segítséget?az nem sárfogó hanem sárgyűjtő.
Válasz fexco #23870. hozzászólásáraKi baszom az ablakon ezt a tabot.behavaztam a kaszálàssal
Válasz fexco #23868. hozzászólásáraAddig fogod ezt csinálni míg szarrá nem megy a csapágyad, az a 8-10 szerintem évente az lófasz bele, kivéve ha sehova nem mész a géppel csak ki és vissza a garázsba!!![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Válasz Wilde #23869. hozzászólásáraElhiszem.a féltengelyre van ràépitve a legszàrito,meg minden szarsàg.ez van le burkolva ezzel a badoggal.majd csinàlok képet,ha lesz időm,most Béla áztak a kaszàlàssal….
Válasz fexco #23867. hozzászólásáranem nézem meg.levágtam sarokköszörűvel ami útban volt.így zsírzom 2 éve,és nem veszem le ezért a kereket.ne kritizálj hanem fogadd meg a jó tanácsot és megkönnyíti a dolgod.de ha te úgy érzed akkor kínlódj.hidd el pusztán jó szándékkal mondom.SÁR FOGÓ????mit óv meg a sártól?a féltengely tokot?![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Válasz fexco #23867. hozzászólásáraÉvente 1xleveszem a balhàtsót,nyomok bele 8-10et.oszt jovanazugy…..
Válasz Wilde #23856. hozzászólásáraNézd màr meg a tiedet,nem a lemez van útba,minden.alapból a zsírzó fejet rà se lehet rakni,mert az a bizonyos sár fogó félkör lemez a zsírzó gomb körül van felfogatva.
Válasz mtz1221 #23864. hozzászólásáraA benti két szimeringnek a mérete a nagynál 58 x 90 x 6,5 milis ez fér pont bele a 14 milis mély horonyba. A külső az kazettás mérete lehet 95 x160 vagy 170, de ezt még nem mértem meg a külső méretét. Van még bent egy nagy a házon belül ami nem engedi ki az olajat a bolygó házból az 95 belső és 130 körüli a külső mérete. A bolygóházat meg 22 csavar fogja, szerintem 10,9 a keménysége meg kell húzni vagy 250-300 Nm azt gondolom!
Válasz mtz1221 #23864. hozzászólásáraNem kicsi egy füles van benne hanem egy "hármas" csillag alakú ami elfér a három bolygó kerék között. Kettő szimering van benne szembe forgatva hogy mind két oldalról megtartsa az olajakat. A kúpcsapágyaknak szembe kell lenni egymással mert úgy van értelme az oldalról érkező nagy terhelés felvételének, továbbá ha nem úgy lenne valamerre tudna mozogni a tengely és az nem lenne fasza dolog meló közben!
Válasz Ares 826 #23863. hozzászólásáraA bolygó kerekek felöl, hogy ugyanaz a kis spéci kulcsos a biztosítása mint az enyémek, meg a kúpcsapágyak egymással szembe, néznek e. Neked 2 szemering van belül ami elválasztja a zsírt az olajtól, és egymásra néznek ?
Válasz mtz1221 #23862. hozzászólásáraNem akarlak lehülyézni de ha még ki is nyomja az ember a porvédőt vagy elkopik akkor sem lesz semmi gond mert a csapágy az elfogja hordani a zsírt forgás közben az összes golyóhoz! A kúpgörgős megoldásnál nincs porvédő meg szimering sem a belső oldalon! Ott is átfog menni a zsír a másik oldalra és annyi! A külső kazettás szimering ha nem engedi ki a zsírt akkor megy bele a kúpgörgők közé utána meg a házba ott fog pihenni a használt zsír! Más téma, melyik alkatrészről csináljak képet mit szeretnél látni a hajtóházban??
Válasz Ares 826 #23860. hozzászólásáraGondold már át, mielőtt le hülyézel.![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
Úgy van tervezve hogy csak a porvédő meg szimering között legyen zsír. Ha valaki kinyomja a porvédőt akkor honnan tudja, hogy bele kell nyomni 10 kiló zsírt rögtön hogy kapjon a csapágy is. Mert porvédő nélkül rögtön lemenne a házba ha csak 2-3-at nyomogat bele. A gyártó marhasága megint az egész. Nekem a 40-éves imt-én egymással szemben volt két zsírzócsecs, egyiket kivetted a másikon addig nyomtad még meg nem jelent a kivett lyukán.
Válasz mtz1221 #23859. hozzászólásáraLassan kell vele menni szar úton és annyi, vagy könnyebb gépeket kell feltenni a fenekére! Te is hamarabb kidöglesz 1q beton cipelésével mint ha csak egész nap egy konyakos üveget vinnél a zsebedbe!![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz mtz1221 #23858. hozzászólásáraHülyeség amit írtál, még ha ki is nyomja azt a belső porvédőt akkor is több kiló zsír fér el a házban belül oda meg a retek nem megy bele mert teljesen zárt a rendszer!! A benti részről meg szimering van azon keresztül meg nem jön át az olaj elméletileg! De ha a külső csapágy felől bemenne a zsír a váltóba akkor is az olajjal meg a szűrőkkel mikor leereszted eltűnik a váltóból végleg! Hallod a nagy "sonkába" elfér vagy 5 kg zsír szerintem mikorra nyomja bele azt a gazda vagy a szervizes egy gépbe oldalaként??????? Ne írjál léci szamárságokat!![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Válasz Ares 826 #23857. hozzászólásáraKicsi 60 lovas, de sokat visz 1500 kilós gépeket a seggén, és pont ezt a két csapágyak féltem .
Válasz fexco #23850. hozzászólásáraNézd meg a lentebb berakott videómat. Golyós csapágynál bent van hagyva a belső porvédő, ha azt kinyomod a sok zsírzással, akkor annak annyi.
Válasz mtz1221 #23855. hozzászólásáraNekem mindig maxra van öntve a váltó olaj, ha esetleg eldurran egy cső vagy épp amit te is írtál a barázdában valamerre mindig oldalra dől a gép vagy visszaér az olaj vagy nem időben és vagy lesz elég kenés vagy nem! Ha golyós csapágy van a gépedben az szerintem egyszerűbb megoldás mint a kúpgörgős ott nagyon kell figyelni a hézagolásra mert ha túl van szorítva a csapágy nem sokáig fogja bírni az élete! Ebben ahogy nézem a méretet 32216 kúpgörgős van kívül és belül is egyforma. Ezt sem értem mert belül nagyobb szokott lenni mindig amivel eddig találkoztam. Hát a hordógörgős megoldás még jó lehet csak hát vannak oldalról óriási terhelések főleg szántásnál vagy épp egy V tárcsa húzásánál! Mekkora gépet akarnál átfabrikálni??????![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz fexco #23853. hozzászólásárakivágsz abból a lemezből egy darabot ami elburkolja a zsírzógombot és simán zsirozható keréklevétel nélkül.
Válasz Ares 826 #23849. hozzászólásáraHa nem esik nehezedre csinálj már pár képet róla. Kíváncsi vagyok ha egyszer az enyém is szétmegy, bele lehet e fabrikálni kúpgörgős vagy hordógörgős csapágyat. Amúgy én is jártam így a nagy imt-mel valamikor. Azt mondták a váltó olajat csak minimumig szabad felönteni, mert másképp ráfolyik a kuplungra. Mire másodszor cseréltük a váltó bolygóművét utána rájöttem hogy barázdában olaj nélkül forog a szerencsétlen, minimum olajon.![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz fexco #23853. hozzászólásáraHát az nagy szopás az tuti! Tegyél bele egy zsírzócsövet vagy 30 centi hosszút és akkor nem kell levenni a kereket és zsírt nekijeeeeeeee, mert ha összefossa magát a csapágy akkor lesz csak nagy szopás nem a keréklevétel! Nagyon genyóóóóóóó meló az egész csere mert a csapágy külső futógyűrűjét csak úgy lehet kiütni hogy szarrá kell flexelni hogy ki lehessen szedni a helyéről! A csapágylehúzó nem akad bele mert nincs perem hagyva hogy meg lehessen fogni a kiszedéshez! holnap a belsőnek hegesztéses története lesz füleket fogok ráhegeszteni a futógyűrűre és úgy szedem ki 16 csavarral kihúzatva! Tényleg nagy szopás, más baromsága miatt ennyit szerelni! Még az az "öröm az ürömben" hogy nem messze szarta össze magát a falútól 10-20 vagy épp 50 km-re!![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Válasz Ares 826 #23852. hozzászólásáraAz a helyzet,hogy a newhollandnál se jobb a helyzet!vagyiscsak fele olyan rossz... mivel,gogy a nagytudásuak a baloldali zsirzot ugy körbeépitették a levegő rendsuerrel,hogy csak ugy lehet zsirozni,ha leveszem a bal hatso kerekwt.![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
Válasz fexco #23850. hozzászólásáraNem vagy messze tőlem már látom kb: egy óra autóval.
Válasz fexco #23850. hozzászólásáraAhogy írtam mind kettő szarrá volt törve! A belsőt az olaj kenné ha lett volna benne de az nem volt! A külsőt az a zsírzóval kel kenni! De gyárilag szinte mindbe csak záródigó van nincs benne zsírzó azért azt mondják "hogy ne lehessen túl zsírozni" ez szerintem balfaszság mert belefér a házba vagy ÖT kiló zsír! Na ahhoz meg kell szerintem vagy 30 év mire azt megtömné a gazdaember! Messze vagy tőlem helyileg hol laksz, ha akarsz eljöhetsz megnézni hogyan oldotta meg a "nagytudású" mérnök! Ilyen az összes fergusson hajtás is, a kicsibe golyós a nagyokban meg kúpgörgős csapágy van.
Válasz Ares 826 #23849. hozzászólásáraA külső csapàgy milyen állapotba volt?azt akarom kihozni ebből,hogy a külső csapàgynak van köze az olajhoz?vagy azt a zsírzó gomb által zsírzó ható zsír keni?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraMegtörtént a szétszerelés, "túl sok" olajat öntöttek bele az előző tulajdonosnál a "nagy cég" szervizesei! Mindig ők jártak ki szervizelni, de előtte két éves koráig ők voltak a tulajdonosok is, na ott sem szervizelték szerintem rendesen! Mind a két kúpgörgős csapágy halott lett, szerencsére nagy gebaszt nem csináltak az oldalában a törött csapágyak, még a csésze "csúszott a csészén. Úgy nézem talán csapágy és tűgörgők s szimeringek cseréjével megjavítható a történet! De akkor is elmehetnének a jó "büdös pi...ba" a szervizesek ám! Ha valaki nem ért a géphez szarrá lehet szopatni az embert még akkor is ha tisztességesen kifizeti nekik amit kérnek a munkáért! Hát én az ilyet nem nevezném munkának!![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Üdv:
mf 4345 van valakinek itt a fórumozók között???
Szeretnék róla 1-2 infót kapni ???
Érdemes ezeket a típusokat 6000 órával megvásárolni,mire kell odafigyelni,típushibák,
bármi jó-rossz jöhet.
köszönöm.
Válasz csferri #23812. hozzászólásáraSzia , gondolkodom én is egy ilyenben, mi a véleményed róla, jó és rossz is érdekel köszi
Válasz mtz1221 #23844. hozzászólásáraKöszi úgy néz ki megoldódik a dolog.
Még egyszer köszönöm!!
Válasz mtz1221 #23844. hozzászólásárabocsi, csak most olvastam hogy írtál, holnap rakok fel képet
Válasz szmisi0083 #23843. hozzászólásáraKép ? A zmájom is mf licenc hátha hasonlítanak.
Szép estét mindenkinek!!
Lehet nem jó cím alá írom a kérdésem de valaki hátha tud segíteni.
Szóval van egy MF 525 Super II.-es kombájnom.
A szelelőben kéne csapágyat cserélnem. A gép közel 50 éves +/- . Segítséget kérnék elsősorban hogy az ékszíj tárcsát hogyan tudom leszedni, mert most meg sem mozdul. A rögzítő anyák simán lejöttek..
Illetve ,még 1 kérdés: Ilyen idős gépekhez hol lehet alkatrészhez jutni?
Előre is köszönöm.
Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraEz a kicsi traki hátulja, az enyémben mert nagy a gép 200paci kúpgörgős csapágy van. De annyira nem bonyolult a dolog, minden szerszámom van hozzá még mélységmérő is a hézagoláshoz. Jövő héten megy a bontás, azt gondolom mind két oldalt kicserélem és akkor egy darabig remélem nem lesz szopás. Köszi a videót.
Válasz jamo #23839. hozzászólásáraHa jól gondolom akkor valami renaultja van neki Mf-ses váltóval.
Válasz bandigh #23838. hozzászólásáraIgaz sőt még a bolygómű fogaskerekei is olyanok. Sőt még trükköznek is a kereskedők a csapágyakkal. Egyik ismerős 7720-sán elment az egyik bolygómű 7000+ óránál a fogaskereke,és a gyári csapágya Olyan volt hogy a belső része timken a külső része meg más feliratos. Hiába mutatta a kiténél hogy olyant kér, mindkét része timken feliratost kapott. 1000 óra múlva elment a csapágy és megintmindent összedarált.
Az a röhelyes van neki egy 7710-se is, az még nem volt bontva 9000+ óránál, sehol sem.
Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraMilyen a nagytraki? Amúgy valszeg ilyen csak kúpcsapággyal.
Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraVan ahol kúpgörgős/anyás a csapágy
Válasz Ares 826 #23836. hozzászólásáraIlyen csak nagyban ???
Ha jön a aj akkor "csőstől jön"! Megadta a nagy trakin a hátsó kerékcsapágy magát, valaki cserélt hátul csapágyat már közületek kollégák? Mire kell figyelni a szereléskor, hogyan lehet hézagolni a csapágy hézagot stb......? Minden segítséget előre is köszönök.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz csferri #23833. hozzászólásáraAkkor 200.000 ft egy lóerő ugye jól számoltam? Hát nagyon szeretik a pííííííííííííííííííííízt azt látom!![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)