Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 405.84 Ft USD 393.39 Ft CHF 431.97 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24434 hozzászólás
#23884 szanberg
2021-09-27 15:11:40

Válasz zoli6886 #23883. hozzászólásáraNevemre katt és megtalálható a telefonszámom, hívhatsz bármikor.

Nincs profilkép
#23883 zoli6886
2021-09-27 14:42:06

Üdv:
Vettem 1 5445-öst,kellene 1 kis infó róla !!!
Szívesen felvenném a kapcsolatot akinek van ilyen vagy hajtott !!!
Személyesen felhívnám ha küldene 1 elérhetőséget.
köszönöm.

Nincs profilkép
#23881 zoltan.horvath40
2021-09-19 14:33:23

Sziasztok! Massey Ferguson 5465 Perkins motorosnál Tier3- cserélt már v.ki termosztátot? Én elakadtam. A klíma kompresszor tartó melletti csavart nem tudom kivenni.Esetleg akinek lenne infója azt megköszönném.

#23879 fexco
2021-09-07 20:16:51

Válasz fexco #23878. hozzászólásárabocs mindenkinwk az offé.azthittem a nhtopikba vok.

#23878 fexco
2021-09-07 20:15:48

Válasz Wilde #23873. hozzászólásáraUGYANEZ A TIED IS?VAGYIS VOLT.HA IGEN AKKOR MEGNÉZNÉM AZT A KÉPWT.

Nincs profilkép
#23877 .Richard.
2021-09-06 22:17:57

Válasz Wilde #23876. hozzászólására96.kg. De komolyan. Kombájnon is vannak necces helyek. Ott is inkább a kutyorbol a zsirgomb lessen kifele mint én befele. Egyszer kell kinlodni még elkészül azt jovan. smile lol

#23876 Wilde
2021-09-06 22:12:56

Válasz .Richard. #23875. hozzászólásáraegy akadálya lehet annak a technikának amit részleteztem.ha kb 160 kg a testsúlyod és akkora hasad van mint egy 300 literes hordó,mert akkor tényleg nem férsz hozzá.smile thumbup

Nincs profilkép
#23875 .Richard.
2021-09-06 22:07:04

Válasz Wilde #23869. hozzászólásáraVezesse ki rézcsővel a zsirzogombot a lépcsőhöz vagy az indexkapcsolohoz akkor tuti kéznél lesz. Akkor még szmokingban is lezsirozhatja. smile thumbupsmile lolsmile lol

#23874 Wilde
2021-09-06 22:05:26

lépek innen a masseysok tól.

#23873 Wilde
2021-09-06 22:02:13

Válasz fexco #23870. hozzászólásáraneeeee.nem kell kép.itt a gépem ha látni akarom.én csinálok neked egyet ,hogyan vágtam ki.jó lesz így.??? nem tudom jobban ragozni.miért nem akarod elfogadni a segítséget?az nem sárfogó hanem sárgyűjtő.

#23872 fexco
2021-09-06 21:56:41

Válasz fexco #23870. hozzászólásáraKi baszom az ablakon ezt a tabot.behavaztam a kaszálàssal

Nincs profilkép
#23871 Ares 826
2021-09-06 21:52:45

Válasz fexco #23868. hozzászólásáraAddig fogod ezt csinálni míg szarrá nem megy a csapágyad, az a 8-10 szerintem évente az lófasz bele, kivéve ha sehova nem mész a géppel csak ki és vissza a garázsba!!smile biggrinsmile biggrin

#23870 fexco
2021-09-06 21:52:30

Válasz Wilde #23869. hozzászólásáraElhiszem.a féltengelyre van ràépitve a legszàrito,meg minden szarsàg.ez van le burkolva ezzel a badoggal.majd csinàlok képet,ha lesz időm,most Béla áztak a kaszàlàssal….

#23869 Wilde
2021-09-06 21:42:51

Válasz fexco #23867. hozzászólásáranem nézem meg.levágtam sarokköszörűvel ami útban volt.így zsírzom 2 éve,és nem veszem le ezért a kereket.ne kritizálj hanem fogadd meg a jó tanácsot és megkönnyíti a dolgod.de ha te úgy érzed akkor kínlódj.hidd el pusztán jó szándékkal mondom.SÁR FOGÓ????mit óv meg a sártól?a féltengely tokot?smile pimp

#23868 fexco
2021-09-06 21:11:32

Válasz fexco #23867. hozzászólásáraÉvente 1xleveszem a balhàtsót,nyomok bele 8-10et.oszt jovanazugy…..

#23867 fexco
2021-09-06 21:09:44

Válasz Wilde #23856. hozzászólásáraNézd màr meg a tiedet,nem a lemez van útba,minden.alapból a zsírzó fejet rà se lehet rakni,mert az a bizonyos sár fogó félkör lemez a zsírzó gomb körül van felfogatva.

Nincs profilkép
#23866 Ares 826
2021-09-05 20:34:31

Válasz mtz1221 #23864. hozzászólásáraA benti két szimeringnek a mérete a nagynál 58 x 90 x 6,5 milis ez fér pont bele a 14 milis mély horonyba. A külső az kazettás mérete lehet 95 x160 vagy 170, de ezt még nem mértem meg a külső méretét. Van még bent egy nagy a házon belül ami nem engedi ki az olajat a bolygó házból az 95 belső és 130 körüli a külső mérete. A bolygóházat meg 22 csavar fogja, szerintem 10,9 a keménysége meg kell húzni vagy 250-300 Nm azt gondolom!

Nincs profilkép
#23865 Ares 826
2021-09-05 20:28:22

Válasz mtz1221 #23864. hozzászólásáraNem kicsi egy füles van benne hanem egy "hármas" csillag alakú ami elfér a három bolygó kerék között. Kettő szimering van benne szembe forgatva hogy mind két oldalról megtartsa az olajakat. A kúpcsapágyaknak szembe kell lenni egymással mert úgy van értelme az oldalról érkező nagy terhelés felvételének, továbbá ha nem úgy lenne valamerre tudna mozogni a tengely és az nem lenne fasza dolog meló közben!

#23864 mtz1221
2021-09-05 20:14:50

Válasz Ares 826 #23863. hozzászólásáraA bolygó kerekek felöl, hogy ugyanaz a kis spéci kulcsos a biztosítása mint az enyémek, meg a kúpcsapágyak egymással szembe, néznek e. Neked 2 szemering van belül ami elválasztja a zsírt az olajtól, és egymásra néznek ?

Nincs profilkép
#23863 Ares 826
2021-09-05 20:02:11

Válasz mtz1221 #23862. hozzászólásáraNem akarlak lehülyézni de ha még ki is nyomja az ember a porvédőt vagy elkopik akkor sem lesz semmi gond mert a csapágy az elfogja hordani a zsírt forgás közben az összes golyóhoz! A kúpgörgős megoldásnál nincs porvédő meg szimering sem a belső oldalon! Ott is átfog menni a zsír a másik oldalra és annyi! A külső kazettás szimering ha nem engedi ki a zsírt akkor megy bele a kúpgörgők közé utána meg a házba ott fog pihenni a használt zsír! Más téma, melyik alkatrészről csináljak képet mit szeretnél látni a hajtóházban??

#23862 mtz1221
2021-09-05 10:26:16

Válasz Ares 826 #23860. hozzászólásáraGondold már át, mielőtt le hülyézel.smile karatekasmile cursing Úgy van tervezve hogy csak a porvédő meg szimering között legyen zsír. Ha valaki kinyomja a porvédőt akkor honnan tudja, hogy bele kell nyomni 10 kiló zsírt rögtön hogy kapjon a csapágy is. Mert porvédő nélkül rögtön lemenne a házba ha csak 2-3-at nyomogat bele. A gyártó marhasága megint az egész. Nekem a 40-éves imt-én egymással szemben volt két zsírzócsecs, egyiket kivetted a másikon addig nyomtad még meg nem jelent a kivett lyukán.

Nincs profilkép
#23861 Ares 826
2021-09-05 09:25:20

Válasz mtz1221 #23859. hozzászólásáraLassan kell vele menni szar úton és annyi, vagy könnyebb gépeket kell feltenni a fenekére! Te is hamarabb kidöglesz 1q beton cipelésével mint ha csak egész nap egy konyakos üveget vinnél a zsebedbe!smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#23860 Ares 826
2021-09-05 09:23:00

Válasz mtz1221 #23858. hozzászólásáraHülyeség amit írtál, még ha ki is nyomja azt a belső porvédőt akkor is több kiló zsír fér el a házban belül oda meg a retek nem megy bele mert teljesen zárt a rendszer!! A benti részről meg szimering van azon keresztül meg nem jön át az olaj elméletileg! De ha a külső csapágy felől bemenne a zsír a váltóba akkor is az olajjal meg a szűrőkkel mikor leereszted eltűnik a váltóból végleg! Hallod a nagy "sonkába" elfér vagy 5 kg zsír szerintem mikorra nyomja bele azt a gazda vagy a szervizes egy gépbe oldalaként??????? Ne írjál léci szamárságokat!smile wackosmile wackosmile wackosmile wacko

#23859 mtz1221
2021-09-04 08:50:27

Válasz Ares 826 #23857. hozzászólásáraKicsi 60 lovas, de sokat visz 1500 kilós gépeket a seggén, és pont ezt a két csapágyak féltem .

#23858 mtz1221
2021-09-04 08:47:59

Válasz fexco #23850. hozzászólásáraNézd meg a lentebb berakott videómat. Golyós csapágynál bent van hagyva a belső porvédő, ha azt kinyomod a sok zsírzással, akkor annak annyi.

Nincs profilkép
#23857 Ares 826
2021-09-04 07:52:53

Válasz mtz1221 #23855. hozzászólásáraNekem mindig maxra van öntve a váltó olaj, ha esetleg eldurran egy cső vagy épp amit te is írtál a barázdában valamerre mindig oldalra dől a gép vagy visszaér az olaj vagy nem időben és vagy lesz elég kenés vagy nem! Ha golyós csapágy van a gépedben az szerintem egyszerűbb megoldás mint a kúpgörgős ott nagyon kell figyelni a hézagolásra mert ha túl van szorítva a csapágy nem sokáig fogja bírni az élete! Ebben ahogy nézem a méretet 32216 kúpgörgős van kívül és belül is egyforma. Ezt sem értem mert belül nagyobb szokott lenni mindig amivel eddig találkoztam. Hát a hordógörgős megoldás még jó lehet csak hát vannak oldalról óriási terhelések főleg szántásnál vagy épp egy V tárcsa húzásánál! Mekkora gépet akarnál átfabrikálni??????smile blinksmile blink

#23856 Wilde
2021-09-04 07:29:28

Válasz fexco #23853. hozzászólásárakivágsz abból a lemezből egy darabot ami elburkolja a zsírzógombot és simán zsirozható keréklevétel nélkül.

#23855 mtz1221
2021-09-03 22:20:19

Válasz Ares 826 #23849. hozzászólásáraHa nem esik nehezedre csinálj már pár képet róla. Kíváncsi vagyok ha egyszer az enyém is szétmegy, bele lehet e fabrikálni kúpgörgős vagy hordógörgős csapágyat. Amúgy én is jártam így a nagy imt-mel valamikor. Azt mondták a váltó olajat csak minimumig szabad felönteni, mert másképp ráfolyik a kuplungra. Mire másodszor cseréltük a váltó bolygóművét utána rájöttem hogy barázdában olaj nélkül forog a szerencsétlen, minimum olajon.smile cursing

Nincs profilkép
#23854 Ares 826
2021-09-03 19:54:25

Válasz fexco #23853. hozzászólásáraHát az nagy szopás az tuti! Tegyél bele egy zsírzócsövet vagy 30 centi hosszút és akkor nem kell levenni a kereket és zsírt nekijeeeeeeee, mert ha összefossa magát a csapágy akkor lesz csak nagy szopás nem a keréklevétel! Nagyon genyóóóóóóó meló az egész csere mert a csapágy külső futógyűrűjét csak úgy lehet kiütni hogy szarrá kell flexelni hogy ki lehessen szedni a helyéről! A csapágylehúzó nem akad bele mert nincs perem hagyva hogy meg lehessen fogni a kiszedéshez! holnap a belsőnek hegesztéses története lesz füleket fogok ráhegeszteni a futógyűrűre és úgy szedem ki 16 csavarral kihúzatva! Tényleg nagy szopás, más baromsága miatt ennyit szerelni! Még az az "öröm az ürömben" hogy nem messze szarta össze magát a falútól 10-20 vagy épp 50 km-re!smile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wacko

#23853 fexco
2021-09-03 15:35:13

Válasz Ares 826 #23852. hozzászólásáraAz a helyzet,hogy a newhollandnál se jobb a helyzet!vagyiscsak fele olyan rossz... mivel,gogy a nagytudásuak a baloldali zsirzot ugy körbeépitették a levegő rendsuerrel,hogy csak ugy lehet zsirozni,ha leveszem a bal hatso kerekwt.smile thumbdown

Nincs profilkép
#23852 Ares 826
2021-09-03 14:45:08

Válasz fexco #23850. hozzászólásáraNem vagy messze tőlem már látom kb: egy óra autóval.

Nincs profilkép
#23851 Ares 826
2021-09-03 14:43:00

Válasz fexco #23850. hozzászólásáraAhogy írtam mind kettő szarrá volt törve! A belsőt az olaj kenné ha lett volna benne de az nem volt! A külsőt az a zsírzóval kel kenni! De gyárilag szinte mindbe csak záródigó van nincs benne zsírzó azért azt mondják "hogy ne lehessen túl zsírozni" ez szerintem balfaszság mert belefér a házba vagy ÖT kiló zsír! Na ahhoz meg kell szerintem vagy 30 év mire azt megtömné a gazdaember! Messze vagy tőlem helyileg hol laksz, ha akarsz eljöhetsz megnézni hogyan oldotta meg a "nagytudású" mérnök! Ilyen az összes fergusson hajtás is, a kicsibe golyós a nagyokban meg kúpgörgős csapágy van.

#23850 fexco
2021-09-03 14:34:03

Válasz Ares 826 #23849. hozzászólásáraA külső csapàgy milyen állapotba volt?azt akarom kihozni ebből,hogy a külső csapàgynak van köze az olajhoz?vagy azt a zsírzó gomb által zsírzó ható zsír keni?smile confused

Nincs profilkép
#23849 Ares 826
2021-09-03 14:09:55

Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraMegtörtént a szétszerelés, "túl sok" olajat öntöttek bele az előző tulajdonosnál a "nagy cég" szervizesei! Mindig ők jártak ki szervizelni, de előtte két éves koráig ők voltak a tulajdonosok is, na ott sem szervizelték szerintem rendesen! Mind a két kúpgörgős csapágy halott lett, szerencsére nagy gebaszt nem csináltak az oldalában a törött csapágyak, még a csésze "csúszott a csészén. Úgy nézem talán csapágy és tűgörgők s szimeringek cseréjével megjavítható a történet! De akkor is elmehetnének a jó "büdös pi...ba" a szervizesek ám! Ha valaki nem ért a géphez szarrá lehet szopatni az embert még akkor is ha tisztességesen kifizeti nekik amit kérnek a munkáért! Hát én az ilyet nem nevezném munkának!smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

Nincs profilkép
#23848 zoli6886
2021-09-03 08:50:13

Üdv:
mf 4345 van valakinek itt a fórumozók között???
Szeretnék róla 1-2 infót kapni ???
Érdemes ezeket a típusokat 6000 órával megvásárolni,mire kell odafigyelni,típushibák,
bármi jó-rossz jöhet.
köszönöm.

Nincs profilkép
#23847 bubu13
2021-09-03 08:03:24

Válasz csferri #23812. hozzászólásáraSzia , gondolkodom én is egy ilyenben, mi a véleményed róla, jó és rossz is érdekel köszi

Nincs profilkép
#23846 szmisi0083
2021-09-02 21:40:50

Válasz mtz1221 #23844. hozzászólásáraKöszi úgy néz ki megoldódik a dolog.

Még egyszer köszönöm!!

Nincs profilkép
#23845 szmisi0083
2021-09-01 21:34:53

Válasz mtz1221 #23844. hozzászólásárabocsi, csak most olvastam hogy írtál, holnap rakok fel képet

#23844 mtz1221
2021-08-31 21:04:25

Válasz szmisi0083 #23843. hozzászólásáraKép ? A zmájom is mf licenc hátha hasonlítanak.

Nincs profilkép
#23843 szmisi0083
2021-08-31 20:43:00

Szép estét mindenkinek!!

Lehet nem jó cím alá írom a kérdésem de valaki hátha tud segíteni.

Szóval van egy MF 525 Super II.-es kombájnom.
A szelelőben kéne csapágyat cserélnem. A gép közel 50 éves +/- . Segítséget kérnék elsősorban hogy az ékszíj tárcsát hogyan tudom leszedni, mert most meg sem mozdul. A rögzítő anyák simán lejöttek..

Illetve ,még 1 kérdés: Ilyen idős gépekhez hol lehet alkatrészhez jutni?

Előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#23842 Ares 826
2021-08-28 14:30:22

Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraEz a kicsi traki hátulja, az enyémben mert nagy a gép 200paci kúpgörgős csapágy van. De annyira nem bonyolult a dolog, minden szerszámom van hozzá még mélységmérő is a hézagoláshoz. Jövő héten megy a bontás, azt gondolom mind két oldalt kicserélem és akkor egy darabig remélem nem lesz szopás. Köszi a videót.

#23841 mtz1221
2021-08-28 11:11:09

Válasz jamo #23839. hozzászólásáraHa jól gondolom akkor valami renaultja van neki Mf-ses váltóval.

#23840 mtz1221
2021-08-28 11:09:30

Válasz bandigh #23838. hozzászólásáraIgaz sőt még a bolygómű fogaskerekei is olyanok. Sőt még trükköznek is a kereskedők a csapágyakkal. Egyik ismerős 7720-sán elment az egyik bolygómű 7000+ óránál a fogaskereke,és a gyári csapágya Olyan volt hogy a belső része timken a külső része meg más feliratos. Hiába mutatta a kiténél hogy olyant kér, mindkét része timken feliratost kapott. 1000 óra múlva elment a csapágy és megintmindent összedarált.smile hammer Az a röhelyes van neki egy 7710-se is, az még nem volt bontva 9000+ óránál, sehol sem.

#23839 jamo
2021-08-28 11:06:05

Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraMilyen a nagytraki? Amúgy valszeg ilyen csak kúpcsapággyal.

#23838 bandigh
2021-08-28 10:02:00

Válasz mtz1221 #23837. hozzászólásáraVan ahol kúpgörgős/anyás a csapágy

Nincs profilkép
#23836 Ares 826
2021-08-28 09:24:23

Ha jön a aj akkor "csőstől jön"! Megadta a nagy trakin a hátsó kerékcsapágy magát, valaki cserélt hátul csapágyat már közületek kollégák? Mire kell figyelni a szereléskor, hogyan lehet hézagolni a csapágy hézagot stb......? Minden segítséget előre is köszönök.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#23835 Ares 826
2021-08-26 19:44:33

Válasz csferri #23833. hozzászólásáraAkkor 200.000 ft egy lóerő ugye jól számoltam? Hát nagyon szeretik a pííííííííííííííííííííízt azt látom!smile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wacko

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi csupán fenyegetés és mi a bejelentett intézkedés?
Hirdetés
Sumi Agro napraforgó-technológia A-tól Z-ig
Sumi Agro napraforgó-technológia A-tól Z-ig
Újra magas termésátlagot érhet el a napraforgó-termesztő!
Eladó MTZ 820.2 traktor
Eladó MTZ 820.2 traktor

5.500.000 Ft

Eladó Belorus MTZ 50 -es traktor
Eladó Belorus MTZ 50 -es traktor

900.000 Ft

Kubota 27LE PowerShift Vmax 28km/h japán traktor kistraktor Ingyenes Szállítás Szervizelt
Kubota 27LE PowerShift Vmax 28km/h japán...

4.270.000 Ft

Kubota 30LE PowerShift 2Új Első Gumi Ingyens Szállítás japán traktor kistraktor Szervizelt
Kubota 30LE PowerShift 2Új Első Gumi...

4.270.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]