Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ilyen csatlakozót cseréltünk mi is kettőt és tényleg idővel elkezdi kiköpni a kanikat, volt velük baj.
Nem is néztem utána de ha találok komolyabbat veszek olyat legközelebb.
Egyébként meg ismét legyőztük a rábákat...
Van itt egy 6méteres Frakomb szomszédoknak rábával huzkodták, meg egy másikkal is amit kölcsönbe kértek. Aztán megfeküdt a rába mentem tegnap segiteni szomszédnak 6497-el rövidtárcsával. Leszaladtam egy táblát majd egy másiknál pedig ráakasztottuk a kompaktort. majdnem nevettek a traktorosok hogy mit akarok én fogja e ez húzni, mikor a rába csak kullogott vele. Mondom majd kiderül.
13-al simán húztam de simább helyen ahol nem rázott még feljebb is ment a gép, az igen rázódon is 11-el mentem. Néztek az emberek rendesen...
Meg mondtam én már régen, hogy a rába csak lassan kis fokozatban bitang, egyébként nincsen lendülete, gyorsan nembir dolgozni csak fúl mint zil a parton...
Nem mondom ha lenyomtam az orrán a simitókat a ragadós nyersben nehéz volt húzni és vissza is kellett kapcsolni de akkoris lendületesen ment, a normális művelhető táblarészeken meg szaladtam vele.
Ma meg kiküldtem nekik az Xtra-t mert a másiknak még itthon van teendője. E is viszi bitangúl be is baxna ha nem, csak viszont nincsen rugózása a rázós részeken kicsit kényelmetlenebb ugye.
Ezek tényleg elég szarok,nekem új kora óta folyik 2 db.Lehet venni hozzá gumigyűrűt,én cseréltem is,de nem lett jó. Le kéne cserélni valami komolyabbra
Ennek a made in fossnak a belsejébe lehet venni javító készletet(valami négyszög keresztmetszet műanyag vagy teflon karika), vagy esetleg komplett újat, szerelő csőkulcscélszerszámmal együtt 24 kiló alatt hehe?
azt nem tudtam hogy a terhelés alatti fokozatok vannak ABCD vel jelölve, de konkrétan az érdekelt hogy a csoportokat elektromosan váltja e ezek szerint az újaknál igen.
a jdnél csak a terhelés alatti 4 fokozat elektromos ha jól tudom.
JDnél nem tom hogy van. Dynánál ( a régebbinél) 24x csoport van mechanikusan. És minden csoportban tudsz kapcsolni ABCD-t terhelés alatt. Az újak már a csoportokat is elektromosan kapcsolgatják ha jól tudom kuplung nélkül is de terhelés alatt azt nem lehet. De majd valami új fergás kiigazít ja pontosan hogy is van.
Szerelni nem szoktam, de holnap megint átmozgatom a csatlakozásokat, a talplemez alatt láttam h fel van csavarozva a kis doboz, csak a védő lemez nem lett visszatéve , de nem jártam vele mostanában magas gazban ami mozgatta volna.
Váltó kar alatt csak a hófok jeladó, a nyúl-béka kapcsoló és a nyúl béka mágnesszelep van ha jól emlékszem. Ezek közül a hőfok jeladó csinálhat üzemzavart de olyankor D-be rakja magát nem C-be.
Nem D-be váltott olyankor? Mert ha valami jel elmegy pl váltó hőfok ami ott van alul. Akkor automatice beteszi magát D-be így védi a rendszert. Ilyenkor csak rugók nyomják a lamellasorokat, nincs olajnyomás a rendszerbe.
Nézd végig amit leírtam, mindig csinálja vagy van hogy megy rendesen néha? Van a nűszerfal alatt egy aludoboz ami a váltót vezérli vagy a padlólemez alatti (a jobb oldali ajtómál van nekem a fülkére alulról felcsavarozva, egy lemez borítja közvetlenül a fellépő mellett) számítógép vezérel mindent?
Régebben volt h kukoricaszáras földön átmentem, és megbolondult, magátol váltot leddel együtt A-ból C-be, meg vissza is A-ba 100 méterenként, ugrált mint a bakkecske. Kiszálltam, és megmozgattam a váltókarok alatti vezetékeket csatlakozókat, és rendbejött.
Nekem 3655van. Azon kuplung harag környékén a menetirányszerinti jobb oldalon van ez a két elektromos szelep. két elektomágneses szelep hidraulikatömlőkkel ha jól rémlik 4 db van rajta. Egy jön a szivattyútól egy visszafolyó kettő pedig bebújik a váltó oldalába (ezek mennek a dínóhoz).
A ledek azok úgy villognak ahogy a kart kapcsolgatod? Végig villog az ABCD csak a gép nem azt csinálja amit a led jelez? Vagy a ledek is megvannak zavarodva?
Az elméletileg nagyon hasoló lehet az enyémhez. Első körben nézd meg a két mágnesszelepet ami a dinót vezérli.
A -ba aszem mindkettő mágneses kell hogy legyen B-be egyik C-be másik D-be egyik se. Csak járó motornál nézd meg hogy tapad e hozzájuk a villáskulcs, vagy csavarhúzó vagy valami vas. Ha igen, így elektromosan kapcsolgat akkor vedd ki a mágnesszelepeket és nézd meg nincs e esetleg megszorulva a belsejük. Ha nincs akkor belül lehet keresni a hibát.
Válasz #18144. hozzászólásra
A hárompont jól emel,sőt az elején a villa is. Benéztünk a kuplungtárcsa nyilásánál az alján, és akkor is forog körbe, amikor a PTO le van fogva.(kúpos fahasogató lefogta). A gép frissen lett behozva Ausztriából, előtte 5 évet állt ( 2400 üzemóra ).
Kérdésem a következő: hol találom a PTO kuplungot, és az alvázszámot? Illetve, h hol lehet ilyen kuplungtárcsát venni és mennyi?
Köszi.
Jól láttam hogy lassan kell nyitni kubotás topicolt is?
Nekem volt 1x egy hidraulikus hajtású kis parktaktor. 4hengeres motorral, "swarblie" váltóval nagyon pipec gép volt!
Próbáld meg ezzel egyidőben emelni a hárompontot.
Ha megy rendesen, akkor PTO kupplungnál van gebasz, vagy esetleg olajnyomás gond (18-24 bar), ha nem emel, akkor álkuplungtárcsa.
Sziasztok, segitséget kérnék, egy MF590-es, 79-82-es gyártmány traktor ügyében. A kardán kihajtás ha terhelés alá kerül, egyszerűen leáll, nincs erő benne.
Ha valaki tudja,h mi lehet a gond, kérem irjon.
Köszi, Lehel.
Ez a 6200-nak a kistestvére, jó gépek, csak a teknősbéka sebességbe váltással szoktak gondok lenni, meg a hidraulikája bolondult meg néha. Én nem hiszem el a 14 l-es fogyasztást, a 117LE-s, 6hengeres fogyaszt 10et.
A VTZ 2048-asomat szeretném lecserélni, de utánanézve ennek a típusnak (jó árban találtam) megdöbbentően sok a fogyasztása. Súlyban és lóerőben közel azonos a két gép, ezért meglepő a fogyasztáskülönbség.
24434 hozzászólás
Válasz #18184. hozzászólásra
szerintem a paraszttal volt a gond!
Nem száraz szénával és gyufával kell izzítani .......
:)
Szerintem ha azt a nagy dögöt cibálta mai a rábán volta akkor érthető, vagy csak a hűtőt kellett volna kitisztítani!
Válasz #18183. hozzászólásra
hanyas ferga?
miért melegedett, nem hozzá való eszközt húzott vagy elromlott?
Délután át kellett fogni rábára, mert melegedett kicsit a fergaszony hehe.
Ilyen csatlakozót cseréltünk mi is kettőt és tényleg idővel elkezdi kiköpni a kanikat, volt velük baj.
Nem is néztem utána de ha találok komolyabbat veszek olyat legközelebb.
Egyébként meg ismét legyőztük a rábákat...
Van itt egy 6méteres Frakomb szomszédoknak rábával huzkodták, meg egy másikkal is amit kölcsönbe kértek. Aztán megfeküdt a rába mentem tegnap segiteni szomszédnak 6497-el rövidtárcsával. Leszaladtam egy táblát majd egy másiknál pedig ráakasztottuk a kompaktort. majdnem nevettek a traktorosok hogy mit akarok én fogja e ez húzni, mikor a rába csak kullogott vele. Mondom majd kiderül.
13-al simán húztam de simább helyen ahol nem rázott még feljebb is ment a gép, az igen rázódon is 11-el mentem. Néztek az emberek rendesen...
Meg mondtam én már régen, hogy a rába csak lassan kis fokozatban bitang, egyébként nincsen lendülete, gyorsan nembir dolgozni csak fúl mint zil a parton...
Nem mondom ha lenyomtam az orrán a simitókat a ragadós nyersben nehéz volt húzni és vissza is kellett kapcsolni de akkoris lendületesen ment, a normális művelhető táblarészeken meg szaladtam vele.
Ma meg kiküldtem nekik az Xtra-t mert a másiknak még itthon van teendője. E is viszi bitangúl be is baxna ha nem, csak viszont nincsen rugózása a rázós részeken kicsit kényelmetlenebb ugye.
Válasz #18179. hozzászólásra
Tök ugyanilyen a Faster márkájú is, mondjuk az is hulladék. Azt hittem milyen drága 9 ezerért, de már látom hogy olcsó....
Válasz #18174. hozzászólásra
Az NH-n nekem is folyik taknya-nyála 2-nek amiket sosem használtam, valami megoldás ?????
Válasz #18177. hozzászólásra
Ebbe parker van,de gondolom annak a legalja. Van valami jobbféle parker is,amit nyomás alatt is lehet csatlakoztatni. Olyat fogok venni
Válasz #18173. hozzászólásra
Na nyilatkozz már róla bővebben? Mert mi szívunk a naggyal egy kicsikét...
Válasz #18176. hozzászólásra
24 ezer??? Én 9 ért vettem, ránézésre ez is faster márkájú ugye? Kis Classon is ilyen van hullanak szét, nem veszik be a kant stb...
Válasz #18175. hozzászólásra
Nekem is a héten ment szét!!! :)
Kétezerxxx üzemóra alatt az első illetve második hiba!!!
szerintem nem rossz arány, de egy ilyen 24 ezer forint????
Javító készlet ide is kell!!!
Válasz #18174. hozzászólásra
Ezek tényleg elég szarok,nekem új kora óta folyik 2 db.Lehet venni hozzá gumigyűrűt,én cseréltem is,de nem lett jó. Le kéne cserélni valami komolyabbra
Ennek a made in fossnak a belsejébe lehet venni javító készletet(valami négyszög keresztmetszet műanyag vagy teflon karika), vagy esetleg komplett újat, szerelő csőkulcscélszerszámmal együtt 24 kiló alatt hehe?
Ma tesztelve lett a donzsír motor hehe.
Felét eszi százon mint a fergaszony hehe.
Válasz #18171. hozzászólásra
Örükök hogy jó lett! Féltem hogy komolyabb baja lesz.
Válasz #18168. hozzászólásra
Jamó , az egyik szelep volt megszorulva, áramot kapott de nem mozdult meg, sprével átfújva és megkocogtatva jó lett, köszi a segitséget !
Válasz #18169. hozzászólásra
a fenébe.
Ez én lennék csak egy ismerősnek szoktam hirdetni és bejelentkezve maradt nálam.
Válasz #18168. hozzászólásra
azt nem tudtam hogy a terhelés alatti fokozatok vannak ABCD vel jelölve, de konkrétan az érdekelt hogy a csoportokat elektromosan váltja e ezek szerint az újaknál igen.
a jdnél csak a terhelés alatti 4 fokozat elektromos ha jól tudom.
Válasz #18167. hozzászólásra
JDnél nem tom hogy van. Dynánál ( a régebbinél) 24x csoport van mechanikusan. És minden csoportban tudsz kapcsolni ABCD-t terhelés alatt. Az újak már a csoportokat is elektromosan kapcsolgatják ha jól tudom kuplung nélkül is de terhelés alatt azt nem lehet. De majd valami új fergás kiigazít ja pontosan hogy is van.
A dyna váltók elektromosan kapcsolnak az ABCD között? Nem ugy van mint a Jdnél hogy mechanikusan váltol a csoportok között?(powerquad,autoquad)
Válasz #18164. hozzászólásra
Lehet h D-be rakta, mert nagyokat ugrott pláne mikor visszafogta az A-ba kapcsolása.
Válasz #18162. hozzászólásra
Szerelni nem szoktam, de holnap megint átmozgatom a csatlakozásokat, a talplemez alatt láttam h fel van csavarozva a kis doboz, csak a védő lemez nem lett visszatéve , de nem jártam vele mostanában magas gazban ami mozgatta volna.
Válasz #18161. hozzászólásra
Váltó kar alatt csak a hófok jeladó, a nyúl-béka kapcsoló és a nyúl béka mágnesszelep van ha jól emlékszem. Ezek közül a hőfok jeladó csinálhat üzemzavart de olyankor D-be rakja magát nem C-be.
Válasz #18161. hozzászólásra
Nem D-be váltott olyankor? Mert ha valami jel elmegy pl váltó hőfok ami ott van alul. Akkor automatice beteszi magát D-be így védi a rendszert. Ilyenkor csak rugók nyomják a lamellasorokat, nincs olajnyomás a rendszerbe.
Válasz #18160. hozzászólásra
Nézd végig amit leírtam, mindig csinálja vagy van hogy megy rendesen néha? Van a nűszerfal alatt egy aludoboz ami a váltót vezérli vagy a padlólemez alatti (a jobb oldali ajtómál van nekem a fülkére alulról felcsavarozva, egy lemez borítja közvetlenül a fellépő mellett) számítógép vezérel mindent?
Válasz #18158. hozzászólásra
Régebben volt h kukoricaszáras földön átmentem, és megbolondult, magátol váltot leddel együtt A-ból C-be, meg vissza is A-ba 100 méterenként, ugrált mint a bakkecske. Kiszálltam, és megmozgattam a váltókarok alatti vezetékeket csatlakozókat, és rendbejött.
Válasz #18158. hozzászólásra
A ledek váltanak rendesen, csak b-c-re nem gyorsul semmit, c-d-re pedig visszakapcsol a-sebességére.
Válasz #18157. hozzászólásra
Nekem 3655van. Azon kuplung harag környékén a menetirányszerinti jobb oldalon van ez a két elektromos szelep. két elektomágneses szelep hidraulikatömlőkkel ha jól rémlik 4 db van rajta. Egy jön a szivattyútól egy visszafolyó kettő pedig bebújik a váltó oldalába (ezek mennek a dínóhoz).
Válasz #18156. hozzászólásra
A ledek azok úgy villognak ahogy a kart kapcsolgatod? Végig villog az ABCD csak a gép nem azt csinálja amit a led jelez? Vagy a ledek is megvannak zavarodva?
Válasz #18156. hozzászólásra
Az elméletileg nagyon hasoló lehet az enyémhez. Első körben nézd meg a két mágnesszelepet ami a dinót vezérli.
A -ba aszem mindkettő mágneses kell hogy legyen B-be egyik C-be másik D-be egyik se. Csak járó motornál nézd meg hogy tapad e hozzájuk a villáskulcs, vagy csavarhúzó vagy valami vas. Ha igen, így elektromosan kapcsolgat akkor vedd ki a mágnesszelepeket és nézd meg nincs e esetleg megszorulva a belsejük. Ha nincs akkor belül lehet keresni a hibát.
Válasz #18155. hozzászólásra
3125 125lovas.
Válasz #18154. hozzászólásra
Milyen traki?
Fergámban a Dyna4 szórakozik, A-ból B-be vált, B-ből C-be semmi, C-ből D-be kapcsolásnál visszavált / ami A-nak felel meg/, hol lehet a hiba ?
Válasz #18151. hozzászólásra
PTO kuplung miatt ki kell húzni a hátulját.
Hidraulika szivattyú ki, PTO kuplunggal együtt.
Válasz #18150. hozzászólásra
üzemóra gazdafüggő.
Alkatrész beszerezhető, és általában nem olcsó, kb annyi mint a többi nyugati.
Válasz #18144. hozzászólásra
A hárompont jól emel,sőt az elején a villa is. Benéztünk a kuplungtárcsa nyilásánál az alján, és akkor is forog körbe, amikor a PTO le van fogva.(kúpos fahasogató lefogta). A gép frissen lett behozva Ausztriából, előtte 5 évet állt ( 2400 üzemóra ).
Kérdésem a következő: hol találom a PTO kuplungot, és az alvázszámot? Illetve, h hol lehet ilyen kuplungtárcsát venni és mennyi?
Köszi.
Egyébként a 9130 üzemóra mennyire számít soknak az MF 4225-nél?
Mennyire drágák az alkatrészek, könnyen beszerezhetők hozzá?
Válasz #18145. hozzászólásra
A VTZ-vel, egy könnyű kétfejes ekével mértem azt a fogyasztást. A MF-é fékpadi mérés.
Eddig ezt az ekét használtam, de nemrég cseréltem egy hármas ekére. Azt még nem használtam, csak ki lett próbálva.
Válasz #18144. hozzászólásra
Köszönöm, megpróbálom.
Válasz #18146. hozzászólásra
Azt már gondolom nem is nagyon kell hozzátennem, hogy kosárban vettem az egészet, akkor láttam először szétszedve dugattyús szivattyút.
Válasz #18145
Stét!
Jól láttam hogy lassan kell nyitni kubotás topicolt is?
Nekem volt 1x egy hidraulikus hajtású kis parktaktor. 4hengeres motorral, "swarblie" váltóval nagyon pipec gép volt!
Válasz #18140. hozzászólásra
Ha csak ezen múlik, akkor vedd meg nyugodtan. Azonos munkagéppel nem fog többet enni, azonos területre, az biztos.
Milyen óránkénti fogyasztások ezek?
Válasz #18143. hozzászólásra
Próbáld meg ezzel egyidőben emelni a hárompontot.
Ha megy rendesen, akkor PTO kupplungnál van gebasz, vagy esetleg olajnyomás gond (18-24 bar), ha nem emel, akkor álkuplungtárcsa.
Sziasztok, segitséget kérnék, egy MF590-es, 79-82-es gyártmány traktor ügyében. A kardán kihajtás ha terhelés alá kerül, egyszerűen leáll, nincs erő benne.
Ha valaki tudja,h mi lehet a gond, kérem irjon.
Köszi, Lehel.
Válasz #18140. hozzászólásra
Ez a 6200-nak a kistestvére, jó gépek, csak a teknősbéka sebességbe váltással szoktak gondok lenni, meg a hidraulikája bolondult meg néha. Én nem hiszem el a 14 l-es fogyasztást, a 117LE-s, 6hengeres fogyaszt 10et.
http://www.tractordata.com/farm-tractors/000/8/8/880-massey-ferguson-4225-tests.html
Sziasztok!
Ismeri valaki a MF 4225 típust?
A VTZ 2048-asomat szeretném lecserélni, de utánanézve ennek a típusnak (jó árban találtam) megdöbbentően sok a fogyasztása. Súlyban és lóerőben közel azonos a két gép, ezért meglepő a fogyasztáskülönbség.
VTZ 2600 kg 54 LE 2,7 l/ó
MF 4225 3460 kg 65 LE 14 l/ó (internetes adat)
http://www.tractordata.com/farm-tractors/000/8/8/880-massey-ferguson-4225.html
Válasz #18138. hozzászólásra
Az nekem csepp. Lazító elé kellene a 170-180 paci minimum.
Válasz #18135. hozzászólásra
145
Válasz #18134. hozzászólásra
olyat nem is lehet kapni
Válasz #18131. hozzászólásra
Szépen is néz ki!