Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24434 hozzászólás
#18184 ermike
2013-05-07 22:18:02

Válasz #18184. hozzászólásra

szerintem a paraszttal volt a gond!

Nem száraz szénával és gyufával kell izzítani .......

:)

Szerintem ha azt a nagy dögöt cibálta mai a rábán volta akkor érthető, vagy csak a hűtőt kellett volna kitisztítani!

#18183 MTZ1025.3
2013-05-07 22:02:58

Válasz #18183. hozzászólásra

hanyas ferga?
miért melegedett, nem hozzá való eszközt húzott vagy elromlott?

#18182 Sötét Paraszt
2013-05-07 20:39:42

Délután át kellett fogni rábára, mert melegedett kicsit a fergaszony hehe.

#18181 szanberg
2013-04-29 14:33:44

Ilyen csatlakozót cseréltünk mi is kettőt és tényleg idővel elkezdi kiköpni a kanikat, volt velük baj.
Nem is néztem utána de ha találok komolyabbat veszek olyat legközelebb.

Egyébként meg ismét legyőztük a rábákat...

Van itt egy 6méteres Frakomb szomszédoknak rábával huzkodták, meg egy másikkal is amit kölcsönbe kértek. Aztán megfeküdt a rába mentem tegnap segiteni szomszédnak 6497-el rövidtárcsával. Leszaladtam egy táblát majd egy másiknál pedig ráakasztottuk a kompaktort. majdnem nevettek a traktorosok hogy mit akarok én fogja e ez húzni, mikor a rába csak kullogott vele. Mondom majd kiderül.

13-al simán húztam de simább helyen ahol nem rázott még feljebb is ment a gép, az igen rázódon is 11-el mentem. Néztek az emberek rendesen...

Meg mondtam én már régen, hogy a rába csak lassan kis fokozatban bitang, egyébként nincsen lendülete, gyorsan nembir dolgozni csak fúl mint zil a parton...

Nem mondom ha lenyomtam az orrán a simitókat a ragadós nyersben nehéz volt húzni és vissza is kellett kapcsolni de akkoris lendületesen ment, a normális művelhető táblarészeken meg szaladtam vele.

Ma meg kiküldtem nekik az Xtra-t mert a másiknak még itthon van teendője. E is viszi bitangúl be is baxna ha nem, csak viszont nincsen rugózása a rázós részeken kicsit kényelmetlenebb ugye.

#18180 Drisa
2013-04-26 13:05:07

Válasz #18179. hozzászólásra

Tök ugyanilyen a Faster márkájú is, mondjuk az is hulladék. Azt hittem milyen drága 9 ezerért, de már látom hogy olcsó....

Nincs profilkép
#18179 Szabi.
2013-04-26 12:56:48

Válasz #18174. hozzászólásra

Az NH-n nekem is folyik taknya-nyála 2-nek amiket sosem használtam, valami megoldás ?????smile sweatdrop

Nincs profilkép
#18178 lac*
2013-04-26 12:49:38

Válasz #18177. hozzászólásra

Ebbe parker van,de gondolom annak a legalja. Van valami jobbféle parker is,amit nyomás alatt is lehet csatlakoztatni. Olyat fogok venni

#18177 Drisa
2013-04-26 09:40:24

Válasz #18173. hozzászólásra

Na nyilatkozz már róla bővebben? Mert mi szívunk a naggyal egy kicsikét...

#18176 Drisa
2013-04-26 09:38:30

Válasz #18176. hozzászólásra

24 ezer??? Én 9 ért vettem, ránézésre ez is faster márkájú ugye? Kis Classon is ilyen van hullanak szét, nem veszik be a kant stb...

#18175 ermike
2013-04-26 09:28:07

Válasz #18175. hozzászólásra

Nekem is a héten ment szét!!! :)

Kétezerxxx üzemóra alatt az első illetve második hiba!!!

szerintem nem rossz arány, de egy ilyen 24 ezer forint????

Javító készlet ide is kell!!!

Nincs profilkép
#18174 lac*
2013-04-26 07:14:45

Válasz #18174. hozzászólásra

Ezek tényleg elég szarok,nekem új kora óta folyik 2 db.Lehet venni hozzá gumigyűrűt,én cseréltem is,de nem lett jó. Le kéne cserélni valami komolyabbra

#18173 Sötét Paraszt
2013-04-23 19:52:43

Ennek a made in fossnak a belsejébe lehet venni javító készletet(valami négyszög keresztmetszet műanyag vagy teflon karika), vagy esetleg komplett újat, szerelő csőkulcscélszerszámmal együtt 24 kiló alatt hehe?

#18172 Sötét Paraszt
2013-04-23 19:39:11

Ma tesztelve lett a donzsír motor hehe.
Felét eszi százon mint a fergaszony hehe.

#18171 jamo
2013-04-18 22:41:22

Válasz #18171. hozzászólásra

Örükök hogy jó lett! smile thumbupcool Féltem hogy komolyabb baja lesz.smile sweatdrop

#18170 Zoli 63
2013-04-18 11:00:46

Válasz #18168. hozzászólásra

Jamó , az egyik szelep volt megszorulva, áramot kapott de nem mozdult meg, sprével átfújva és megkocogtatva jó lett, köszi a segitséget !

#18169 MTZ1025.3
2013-04-17 22:08:35

Válasz #18169. hozzászólásra

a fenébe.
Ez én lennék csak egy ismerősnek szoktam hirdetni és bejelentkezve maradt nálam.

Nincs profilkép
#18168 jumsz
2013-04-17 22:06:21

Válasz #18168. hozzászólásra

azt nem tudtam hogy a terhelés alatti fokozatok vannak ABCD vel jelölve, de konkrétan az érdekelt hogy a csoportokat elektromosan váltja e ezek szerint az újaknál igen.
a jdnél csak a terhelés alatti 4 fokozat elektromos ha jól tudom.

#18167 jamo
2013-04-17 13:25:07

Válasz #18167. hozzászólásra

JDnél nem tom hogy van. Dynánál ( a régebbinél) 24x csoport van mechanikusan. És minden csoportban tudsz kapcsolni ABCD-t terhelés alatt. Az újak már a csoportokat is elektromosan kapcsolgatják ha jól tudom kuplung nélkül is de terhelés alatt azt nem lehet. De majd valami új fergás kiigazít ja pontosan hogy is van.

#18166 MTZ1025.3
2013-04-17 06:59:26

A dyna váltók elektromosan kapcsolnak az ABCD között? Nem ugy van mint a Jdnél hogy mechanikusan váltol a csoportok között?(powerquad,autoquad)

#18165 Zoli 63
2013-04-16 23:02:38

Válasz #18164. hozzászólásra

Lehet h D-be rakta, mert nagyokat ugrott pláne mikor visszafogta az A-ba kapcsolása.

#18164 Zoli 63
2013-04-16 23:00:04

Válasz #18162. hozzászólásra

Szerelni nem szoktam, de holnap megint átmozgatom a csatlakozásokat, a talplemez alatt láttam h fel van csavarozva a kis doboz, csak a védő lemez nem lett visszatéve , de nem jártam vele mostanában magas gazban ami mozgatta volna.

#18163 jamo
2013-04-16 22:59:16

Válasz #18161. hozzászólásra

Váltó kar alatt csak a hófok jeladó, a nyúl-béka kapcsoló és a nyúl béka mágnesszelep van ha jól emlékszem. Ezek közül a hőfok jeladó csinálhat üzemzavart de olyankor D-be rakja magát nem C-be.smile confused

#18162 jamo
2013-04-16 22:56:14

Válasz #18161. hozzászólásra

Nem D-be váltott olyankor? Mert ha valami jel elmegy pl váltó hőfok ami ott van alul. Akkor automatice beteszi magát D-be így védi a rendszert. Ilyenkor csak rugók nyomják a lamellasorokat, nincs olajnyomás a rendszerbe.

#18161 jamo
2013-04-16 22:53:42

Válasz #18160. hozzászólásra

Nézd végig amit leírtam, mindig csinálja vagy van hogy megy rendesen néha? Van a nűszerfal alatt egy aludoboz ami a váltót vezérli vagy a padlólemez alatti (a jobb oldali ajtómál van nekem a fülkére alulról felcsavarozva, egy lemez borítja közvetlenül a fellépő mellett) számítógép vezérel mindent? smile confused

#18160 Zoli 63
2013-04-16 22:51:45

Válasz #18158. hozzászólásra

Régebben volt h kukoricaszáras földön átmentem, és megbolondult, magátol váltot leddel együtt A-ból C-be, meg vissza is A-ba 100 méterenként, ugrált mint a bakkecske. Kiszálltam, és megmozgattam a váltókarok alatti vezetékeket csatlakozókat, és rendbejött.

#18159 Zoli 63
2013-04-16 22:45:15

Válasz #18158. hozzászólásra

A ledek váltanak rendesen, csak b-c-re nem gyorsul semmit, c-d-re pedig visszakapcsol a-sebességére.

#18158 jamo
2013-04-16 22:25:46

Válasz #18157. hozzászólásra

Nekem 3655van. Azon kuplung harag környékén a menetirányszerinti jobb oldalon van ez a két elektromos szelep. két elektomágneses szelep hidraulikatömlőkkel ha jól rémlik 4 db van rajta. Egy jön a szivattyútól egy visszafolyó kettő pedig bebújik a váltó oldalába (ezek mennek a dínóhoz).

#18157 jamo
2013-04-16 22:21:39

Válasz #18156. hozzászólásra

A ledek azok úgy villognak ahogy a kart kapcsolgatod? Végig villog az ABCD csak a gép nem azt csinálja amit a led jelez? Vagy a ledek is megvannak zavarodva?

#18156 jamo
2013-04-16 22:17:57

Válasz #18156. hozzászólásra

Az elméletileg nagyon hasoló lehet az enyémhez. Első körben nézd meg a két mágnesszelepet ami a dinót vezérli.
A -ba aszem mindkettő mágneses kell hogy legyen B-be egyik C-be másik D-be egyik se. Csak járó motornál nézd meg hogy tapad e hozzájuk a villáskulcs, vagy csavarhúzó vagy valami vas. Ha igen, így elektromosan kapcsolgat akkor vedd ki a mágnesszelepeket és nézd meg nincs e esetleg megszorulva a belsejük. Ha nincs akkor belül lehet keresni a hibát. smile sweatdrop

#18153 Zoli 63
2013-04-16 22:01:13

Fergámban a Dyna4 szórakozik, A-ból B-be vált, B-ből C-be semmi, C-ből D-be kapcsolásnál visszavált / ami A-nak felel meg/, hol lehet a hiba ?

#18152 Mfpisti
2013-04-12 10:10:43

Válasz #18151. hozzászólásra

PTO kuplung miatt ki kell húzni a hátulját.
Hidraulika szivattyú ki, PTO kuplunggal együtt.

#18151 Mfpisti
2013-04-12 10:09:31

Válasz #18150. hozzászólásra

üzemóra gazdafüggő.
Alkatrész beszerezhető, és általában nem olcsó, kb annyi mint a többi nyugati.

Nincs profilkép
#18150 lehel79
2013-04-12 08:40:27

Válasz #18144. hozzászólásra
A hárompont jól emel,sőt az elején a villa is. Benéztünk a kuplungtárcsa nyilásánál az alján, és akkor is forog körbe, amikor a PTO le van fogva.(kúpos fahasogató lefogta). A gép frissen lett behozva Ausztriából, előtte 5 évet állt ( 2400 üzemóra ).
Kérdésem a következő: hol találom a PTO kuplungot, és az alvázszámot? Illetve, h hol lehet ilyen kuplungtárcsát venni és mennyi?
Köszi.

#18149 monolit
2013-04-12 07:50:05

Egyébként a 9130 üzemóra mennyire számít soknak az MF 4225-nél?

Mennyire drágák az alkatrészek, könnyen beszerezhetők hozzá?

#18148 monolit
2013-04-12 07:28:31

Válasz #18145. hozzászólásra

A VTZ-vel, egy könnyű kétfejes ekével mértem azt a fogyasztást. A MF-é fékpadi mérés.



Eddig ezt az ekét használtam, de nemrég cseréltem egy hármas ekére. Azt még nem használtam, csak ki lett próbálva.

Nincs profilkép
#18147 lehel79
2013-04-11 21:04:39

Válasz #18144. hozzászólásra

Köszönöm, megpróbálom.

#18146 jamo
2013-04-11 20:48:59

Válasz #18146. hozzászólásra

Azt már gondolom nem is nagyon kell hozzátennem, hogy kosárban vettem az egészetsmile rolleyes, akkor láttam először szétszedve dugattyús szivattyút. smile smile

#18145 jamo
2013-04-11 20:47:31

Válasz #18145

Stét!

Jól láttam hogy lassan kell nyitni kubotás topicolt is? smile smile
Nekem volt 1x egy hidraulikus hajtású kis parktaktor. 4hengeres motorral, "swarblie" váltóval smile thumbupcool nagyon pipec gép volt!

#18144 Mfpisti
2013-04-11 20:03:10

Válasz #18140. hozzászólásra

Ha csak ezen múlik, akkor vedd meg nyugodtan. Azonos munkagéppel nem fog többet enni, azonos területre, az biztos.
Milyen óránkénti fogyasztások ezek?

#18143 Mfpisti
2013-04-11 20:00:20

Válasz #18143. hozzászólásra

Próbáld meg ezzel egyidőben emelni a hárompontot.
Ha megy rendesen, akkor PTO kupplungnál van gebasz, vagy esetleg olajnyomás gond (18-24 bar), ha nem emel, akkor álkuplungtárcsa.

Nincs profilkép
#18142 lehel79
2013-04-11 18:06:50

Sziasztok, segitséget kérnék, egy MF590-es, 79-82-es gyártmány traktor ügyében. A kardán kihajtás ha terhelés alá kerül, egyszerűen leáll, nincs erő benne.
Ha valaki tudja,h mi lehet a gond, kérem irjon.
Köszi, Lehel.

#18141 MFM
2013-04-11 13:41:54

Válasz #18140. hozzászólásra

Ez a 6200-nak a kistestvére, jó gépek, csak a teknősbéka sebességbe váltással szoktak gondok lenni, meg a hidraulikája bolondult meg néha. Én nem hiszem el a 14 l-es fogyasztást, a 117LE-s, 6hengeres fogyaszt 10et.

#18139 monolit
2013-04-11 08:51:28

Sziasztok!

Ismeri valaki a MF 4225 típust?

A VTZ 2048-asomat szeretném lecserélni, de utánanézve ennek a típusnak (jó árban találtam) megdöbbentően sok a fogyasztása. Súlyban és lóerőben közel azonos a két gép, ezért meglepő a fogyasztáskülönbség.

VTZ 2600 kg 54 LE 2,7 l/ó

MF 4225 3460 kg 65 LE 14 l/ó (internetes adat)

http://www.tractordata.com/farm-tractors/000/8/8/880-massey-ferguson-4225.html

#18138 jamo
2013-03-29 20:25:09

Válasz #18138. hozzászólásra

Az nekem csepp. smile blink Lazító elé kellene a 170-180 paci minimum.smile rolleyes

#18136 Mézga
2013-03-29 20:15:22

Válasz #18134. hozzászólásra

smile lolsmile lolsmile lol
olyat nem is lehet kapni

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]