Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD389.71 FtCHF430.48 FtGBP484.73 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Rettentő sokba van már eddig. A 2 nagyjavitás, uj gumik, homlokrakora a kanál+ villa, eladni vagy becserélni sajnálja az ember mert fel van ujitva szinte, és ugyis fika áron számolnák be.
De ahhoz hogy ez a sok hiba megoldodjo ujra szét kellene kapni,de nagyon, rávágni 1-2 mihályt megen és kitudja mi lesz rossz az után ismételten?
Ördögi kör.
Persze. Én is hasonloan vélekedek. Valamit elszexeltek ennél a gépnél,de nincs meg hogy mit. De persze nem vállják be és ilyen lerázos dumákkal lepattintják az embert.
De igy meg hogy menjen az ember máshova?
Ezek elszexelték csináld már meg léci te.Elég kínos.
jó én nem írok le senkit aki nem égett be szemem előtt, de ha látták belülről váltót hajtást mindent akkor mi a faxért nemjó még a gép???
Javítási útmutatójuk van mindenhez, gyári profi műszaki rajzokkal hézagbeállításokkal, méretadatokkal mindennel szépen sorban.
Egy sonkát meg cserélni nem annyira nagy etwas. Nem csináltam még hálIstennek a nyugati gépeinken, de ez pont egy szimpla mechanikus alkatrészekől álló rendszer, vagyis ha valaki egy mtz-t megtud javítani akkor ezzel sem lesz gondja kb ennyi a történet.
node lehet itt erről órákat beszélni, én csupán azért ágaskodom hogy neked legyen hó mert felidegesít hogy nemcsinálnak meg valamit rendesen és szakszervíznek hívják magukat...
Érted ha minden gyári állapotra van javítva akkor legalább azt a 6000órát tudnia kéne eztán is ha többet nem is előlegezel meg neki. Ebből kifolyólag ha bajos a gép rendszeresen az csak azért van mert szerelgették de nem megjavították...
főleg hidegen. Nem látszott semmi rajta amikor ki volt véve. Azt mondták bent, hogy a szivocsöve rossz helyen volt, levegősen szivott, arrébbtették a rendes helyére, de nem igazán szünt meg a dolog.
De ezt mindet szervezese válogatja. ,,Terménytárolóéknál" is van olyan szervizes akibe igen komolyat csalodtam, de van olyan is aki megtett minden tőle telhetőt, de az ő keze is meg van kötve.
Szar ez az egész helyzet igy már. Tudod mire értem?!
t151 -es hibakód pótkocsifék rendszer nyomásváltozására utal ha jól emlékszem, az önmagában nem is hibát jelez, inkább tájékoztat ha lehet ilyet mondani.
Mitől sírhat a dolog? csak hidegen? meleg olajnál már nem?
Egy márka szervizbe ugy gondolom hogy ez elvárhato, bár a mai világban a fene sem tudja. De a tokot amikor rakták össze ott voltunk elég precizen csinálták sok spéci kütyüvel amiket sose láttam addig.
Mindent meglehet javítani helló!
Mi a baja 6000óránál? motorja jó egyben van a gép csak éppen a váltója baxaxik...
Ha egyszer átvan nézve, mechanikusan feddhetetlen, akkor az elektromos hibákat kiszűrni "gyerekjáték" egy olyannak aki érti is amit lát. Kapcsolók és mágnesek, ennyi.
Mágnes nemszokott elromlani illetve naggyon ritka történet az ilyen.
Valami félrekötés nem történt???
Váltóban belül kilett minden jól hézagolva? Kapcsolóvilla tengelyek végállásai belettek jól állítva??? mechanikusan gyári értékre lett minden belőve???
Olyan aproságok vannak, hogy hidegen nem akar lenni olajnyomás a 20 báros rendszerbe. Nem akar kialudni a lámpa és lefojtja a motort.
Mig meg nem melegszik az olaj sír az egész hátsó tömb a korány mozgatásra, a hidraulika mozgatására mindenre.
151-es hibakod az 3 perc mulva előjön mindig. És a többi és a többi.
Ez a fyasztói társadalom dolog biztosan így van. De a 6000 óra azért inkább 10000óra. Aztán ha kicsit ügyeskedik az ember akkor kilehet még húzni belőle párezret pluszba.
Ha el akarod adni valamikor is nekem szóljál először!
Minden hibájával bajával vagy tökéletes állapotban, mindegy!
Majd kipendűl itt a portán. Jólenne, kapna egy nagy pótost maga után jólenne aratáskor, meg vetni majd a 12soros kuki vetőgéppel ésatöbbi hasonló történet...
Én azt nem tudhatom. Lehet arra fogni hogy kint szétbarmolták, halálra hajtották ezt, de akkor itthon a nagyüzemekben lévő gépnek szintén szét kellene hullania. Ott sem kap kevesebbet. Ott is alkalmazott dolgozik rajta. Egyszerüen tul van bonyolitva. Nekem nem csak ezzel a géppel van bajom, láttam null szervizes nagy MF-et is amit szedtek zétfele mert dölt belőle az olaj.
Ugy látom ezt is mint mindent fogyasztoi társadalomra gyártanak. Szal 6000 ora és vége. Nincs tovább.
Amikor szétvolt húzva akkor kellett volna darabokra szedni és belenézni vastagon.
Az oldalhajtás vagy a váltó, nem is tudom melyik jött hamarabb, lényeg hogy egyik is a másik bajától ment tönkre.
de akkor miért van az, hogy ennyi vagy több üzemórákkal a hátuk mögött teljesen hibamentesen élnek és léteznek dolgoznak ilyen traktorok napmint nap.
Ráadásúl bitang taajokon ahol az 5késes lazítódat a 250-es gép nemnagyon vinné el nehezebb időkben.
Megcsavarozgatnám én azt magamnak szépen MFpisti segítségével. Az udvarból se menne ki még össze nem állt. Ezen is rendbe lett téve minden amivel gond volt.
Amikor baxakodik megkell nézni a mágneseket akkor.
de ha rádugnák a wintest-re akkor mutatná a kapcsolókat mágneseket működés közben és ha gebax van akkor az ki is derül.
Nézesd meg a kapcsolókat is amelyek olyan célt szolgálnak hogy amikor bentvan adott csoportban visszajelez a váltóelektronikának hogy melyik csoport fokozat van bekattanva munkaállásba, tehát melyik csoportban vagy. Ha nem kattan be rendesen a váltó tehát hiba van, legyen az mechanikus vagy mágnes végett elektromos akkor nem indul el adott fokozatban és hibakódol is. Ez a váltó levédése végüli hogy netudjon félig összekapcsolva elindulni a gép vagy ilyesmi...
s ha egy ilyen kapcsoló rossz akkor már nem is megy semerre
Inkább nem is sorolom fel azt a kismillio hibát amit tapasztalunk nála. Többet érne egy ujba beszámitattni amig nem hullik szét valami ujabb fődarabja. De egy biztositást intézek rá amint tudok az tuti.
ohhh. Már hanyadjára van szétdurva. Ez egy melléfogás lett ez a gép. Be kell ismerni. Ez van. Mint az a film, pénznyelő vagy mi a cime. Kb poont ugyanaz.
Nem teljesen. Kötöttön messze van a vethető talajtol.
Azért mondtam, mert elég jo viszi a gyomot is, van neki egy enyhe keverő, forgato hatása is, a hengerek meg nagyon eltaláltak mögötte. A nagyobb dudvát kidobja a föld tetejére gyökérrel felfele, meg a durva ,,lofej" nagyságu rögöket elég jol elintézi. Homokon vetőágyat csinál tény.
mondjuk az hogy ott viszi az 5kést csak egy dolog, de mindez abból kiderűl hogy majdnem vethető talajt hagy maga után ezért hívja koléga a lazítók ferrárijának.
Ha nem viszi a 3 kést, akkor ott komoly bajok vannak.
50 cm-es osztásba vannak. Pont a gép szélességét viszi.
Jelenleg kimult a fergába a 2-es csoport ugyhogy mindenhol 3A vagy 3B-vel huzom. Nincs vele gond.
Laza homoktalajon 7-7,5 km/h-val olyan 17-18 literrel huzom 47-48 cm-en, kötött talajon 6-6,5 km/h olyan 20-21 literrel van meg.
Nem akarok drótozgatni. Mikor vettem akkor fülkétől előre újravezetéketem az egészet patente mert valami mágus rátekerte a köteget a kipufpgóra úgy rögzítette. És minden csuszka stekker nyaka meg volt blankolva "mérési pontnak". Szépen rendbetettem gyárira és azóta jó is. most nem szeretném összebarkácsolni.
A méret az stimmel. Attol tartok elszámoltam magam. Az a szar benne, hogy kellene egy daru,amivel ki tudnánk bányászni a kockát, mert be van pakolva ömlesztett cuccokkal, ki se lehet szedni szinte sehogy hogy lemérje az ember.
Csak a repedt hídtok 1mázsa lehet kb nem 3.
3mázsát már nem mozgattok ketten sem annyira.
Holnap lemérem a maszek vastömböt amiből 6mázsás orrsúly lett. Egyébként egy régi Weimar fogórakodó ellensúlyából csináltam, keretet kapott amivel feltudom akasztani, így 6mázsa kb.
és ottkörül lehet méretben mint amit írsz kicsit nagyobb talán, de ez tömör vas. Szóval vagy rosszúl írod a méreteket vagy nem 12mázsa
Válasz #16632. hozzászólásra
Ez általános probléma lehet a francia kapcsolókkal, mert nekem + a Dacia világításkapcsolója (biztonság kedvéért azt is reléztem) adta meg magát, amióta kicseréltem bírja.
Végül is a lámpák mellet elhelyezett relékkel a legegyszerűbb a probléma megoldása, de én mivel több vezetéket is cserélnem kellett én a fülkébe a műszerfal alá raktam be a reléket és húztam be plusz áramszálat az akutól. Az áramszálnak meg az akkumulátor mellé raktam be egy biztosítéktáblát, ami biztonsági szempontból előnyös, de mivel nem igazán kültéri kivitel, így a por nagyon támadja...de majd télen keresek valami jobb, víz- és porálló megoldást a biztosítékokra...
Az oldalhajtásban nem láttam ,most volt szétszedve nem régen.Én a hídnál sejtem ahol be megy a gardán a bolygóba,itt tudom elképzelni,és,hogy a gardánt fékezi ,vagy rosszul sejtem??
Hm... Akkor valaki hazudik vagy valami nem stimmel.
Mert hogy meg se birtuk mozditani a kockát.
akkor az joval több mint 3 mázsa.
A repedt hidtokot simán bedobtuk a kocsiba ketten. Ezt meg se tudtuk mozditani.
Teljes a káosz. xD
Nekem pillérnek volt kiöntve a tanyán 200 literes lemezhordó a tanyán aztán később mikor már nem kellett odébb raktam a kis rakodóval ami max 6-700kilót bírt orra esés nélkül megemelni. Határeset volt de odébb vitte.
inkább ne kezdj hozzá Tibi mert mocsok egy fékrendszere van!
Oldalhajtásokat szétkell bontani a legutolsó darabjaira akkor érsz magához a fékező alkatrészekhez, de alkatrészt sem egyszerű találni, legalábbis vagy 5éve amikor próbáltam akkor nemtudtak sehol csak néztek mint a nagyfajta nyúl...
Inkább én rakok rá egy kardánféket télen és kész. Teljes értékű lesz és egyszerűbb olcsóbb könyebb megoldás
Hú mit láttam ma Harsányba... 3 méteres "tömörítő" mélynyomő henger.... vasútikocsi kerékből szerelve függesztetten. Nem tom hány mázsa lehetett és hogy mire használja aki megveszi de berutálisan néztek ki, rengeteg volt ilyen legyártva.
24434 hozzászólás
Rettentő sokba van már eddig. A 2 nagyjavitás, uj gumik, homlokrakora a kanál+ villa, eladni vagy becserélni sajnálja az ember mert fel van ujitva szinte, és ugyis fika áron számolnák be.
De ahhoz hogy ez a sok hiba megoldodjo ujra szét kellene kapni,de nagyon, rávágni 1-2 mihályt megen és kitudja mi lesz rossz az után ismételten?
Ördögi kör.
Válasz #16683. hozzászólásra
Persze. Én is hasonloan vélekedek. Valamit elszexeltek ennél a gépnél,de nincs meg hogy mit. De persze nem vállják be és ilyen lerázos dumákkal lepattintják az embert.
De igy meg hogy menjen az ember máshova?
Ezek elszexelték csináld már meg léci te.Elég kínos.
Válasz #16679. hozzászólásra
jó én nem írok le senkit aki nem égett be szemem előtt, de ha látták belülről váltót hajtást mindent akkor mi a faxért nemjó még a gép???
Javítási útmutatójuk van mindenhez, gyári profi műszaki rajzokkal hézagbeállításokkal, méretadatokkal mindennel szépen sorban.
Egy sonkát meg cserélni nem annyira nagy etwas. Nem csináltam még hálIstennek a nyugati gépeinken, de ez pont egy szimpla mechanikus alkatrészekől álló rendszer, vagyis ha valaki egy mtz-t megtud javítani akkor ezzel sem lesz gondja kb ennyi a történet.
node lehet itt erről órákat beszélni, én csupán azért ágaskodom hogy neked legyen hó mert felidegesít hogy nemcsinálnak meg valamit rendesen és szakszervíznek hívják magukat...
Érted ha minden gyári állapotra van javítva akkor legalább azt a 6000órát tudnia kéne eztán is ha többet nem is előlegezel meg neki. Ebből kifolyólag ha bajos a gép rendszeresen az csak azért van mert szerelgették de nem megjavították...
Válasz #16680. hozzászólásra
főleg hidegen. Nem látszott semmi rajta amikor ki volt véve. Azt mondták bent, hogy a szivocsöve rossz helyen volt, levegősen szivott, arrébbtették a rendes helyére, de nem igazán szünt meg a dolog.
De ezt mindet szervezese válogatja. ,,Terménytárolóéknál" is van olyan szervizes akibe igen komolyat csalodtam, de van olyan is aki megtett minden tőle telhetőt, de az ő keze is meg van kötve.
Szar ez az egész helyzet igy már. Tudod mire értem?!
Válasz #16676. hozzászólásra
t151 -es hibakód pótkocsifék rendszer nyomásváltozására utal ha jól emlékszem, az önmagában nem is hibát jelez, inkább tájékoztat ha lehet ilyet mondani.
Mitől sírhat a dolog? csak hidegen? meleg olajnál már nem?
Szivattyú milyen állapotban van?
Válasz #16677. hozzászólásra
Egy márka szervizbe ugy gondolom hogy ez elvárhato, bár a mai világban a fene sem tudja. De a tokot amikor rakták össze ott voltunk elég precizen csinálták sok spéci kütyüvel amiket sose láttam addig.
Válasz #16676. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Szüttyögni kéne rajta biztosan egy keveset. Meg Pista bátyánknak biztosan az idegeire mennék párszor a keresztkérdéseimmel de azért megoldanám.
Válasz #16672. hozzászólásra
Mindent meglehet javítani helló!
Mi a baja 6000óránál? motorja jó egyben van a gép csak éppen a váltója baxaxik...
Ha egyszer átvan nézve, mechanikusan feddhetetlen, akkor az elektromos hibákat kiszűrni "gyerekjáték" egy olyannak aki érti is amit lát. Kapcsolók és mágnesek, ennyi.
Mágnes nemszokott elromlani illetve naggyon ritka történet az ilyen.
Valami félrekötés nem történt???
Váltóban belül kilett minden jól hézagolva? Kapcsolóvilla tengelyek végállásai belettek jól állítva??? mechanikusan gyári értékre lett minden belőve???
Válasz #16674. hozzászólásra
Olyan aproságok vannak, hogy hidegen nem akar lenni olajnyomás a 20 báros rendszerbe. Nem akar kialudni a lámpa és lefojtja a motort.
Mig meg nem melegszik az olaj sír az egész hátsó tömb a korány mozgatásra, a hidraulika mozgatására mindenre.
151-es hibakod az 3 perc mulva előjön mindig. És a többi és a többi.
Válasz #16672. hozzászólásra
Ez a fyasztói társadalom dolog biztosan így van. De a 6000 óra azért inkább 10000óra. Aztán ha kicsit ügyeskedik az ember akkor kilehet még húzni belőle párezret pluszba.
Válasz #16670. hozzászólásra
Ha el akarod adni valamikor is nekem szóljál először!
Minden hibájával bajával vagy tökéletes állapotban, mindegy!
Majd kipendűl itt a portán. Jólenne, kapna egy nagy pótost maga után jólenne aratáskor, meg vetni majd a 12soros kuki vetőgéppel ésatöbbi hasonló történet...
Válasz #16670. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Szóljál, megyek kipecázom.
Válasz #16669. hozzászólásra
Én azt nem tudhatom. Lehet arra fogni hogy kint szétbarmolták, halálra hajtották ezt, de akkor itthon a nagyüzemekben lévő gépnek szintén szét kellene hullania. Ott sem kap kevesebbet. Ott is alkalmazott dolgozik rajta. Egyszerüen tul van bonyolitva. Nekem nem csak ezzel a géppel van bajom, láttam null szervizes nagy MF-et is amit szedtek zétfele mert dölt belőle az olaj.
Ugy látom ezt is mint mindent fogyasztoi társadalomra gyártanak. Szal 6000 ora és vége. Nincs tovább.
Amikor szétvolt húzva akkor kellett volna darabokra szedni és belenézni vastagon.
Az oldalhajtás vagy a váltó, nem is tudom melyik jött hamarabb, lényeg hogy egyik is a másik bajától ment tönkre.
Válasz #16667. hozzászólásra
Majd ha lement ez a trappolos idő be lesz lökve a Tiszaába az annya mindenit ha nem mutat fel valami komoly változást.
Válasz #16665. hozzászólásra
de akkor miért van az, hogy ennyi vagy több üzemórákkal a hátuk mögött teljesen hibamentesen élnek és léteznek dolgoznak ilyen traktorok napmint nap.
Ráadásúl bitang taajokon ahol az 5késes lazítódat a 250-es gép nemnagyon vinné el nehezebb időkben.
Válasz #16666. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Megcsavarozgatnám én azt magamnak szépen MFpisti segítségével. Az udvarból se menne ki még össze nem állt. Ezen is rendbe lett téve minden amivel gond volt.
Válasz #16661. hozzászólásra
Amikor baxakodik megkell nézni a mágneseket akkor.
de ha rádugnák a wintest-re akkor mutatná a kapcsolókat mágneseket működés közben és ha gebax van akkor az ki is derül.
Nézesd meg a kapcsolókat is amelyek olyan célt szolgálnak hogy amikor bentvan adott csoportban visszajelez a váltóelektronikának hogy melyik csoport fokozat van bekattanva munkaállásba, tehát melyik csoportban vagy. Ha nem kattan be rendesen a váltó tehát hiba van, legyen az mechanikus vagy mágnes végett elektromos akkor nem indul el adott fokozatban és hibakódol is. Ez a váltó levédése végüli hogy netudjon félig összekapcsolva elindulni a gép vagy ilyesmi...
s ha egy ilyen kapcsoló rossz akkor már nem is megy semerre
Válasz #16664. hozzászólásra
Elgondolkodom rajta. Ha ennyi fölös lóvéd van, akkor ez a gép neked valo.
Inkább nem is sorolom fel azt a kismillio hibát amit tapasztalunk nála. Többet érne egy ujba beszámitattni amig nem hullik szét valami ujabb fődarabja. De egy biztositást intézek rá amint tudok az tuti.
Válasz #16663. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Adok érte egy megbízható 3655öst. 14000órával.
Válasz #16662. hozzászólásra
ohhh. Már hanyadjára van szétdurva. Ez egy melléfogás lett ez a gép. Be kell ismerni. Ez van. Mint az a film, pénznyelő vagy mi a cime. Kb poont ugyanaz.
Válasz #16656. hozzászólásra
Nem a nyáron volt széttúrva a váltója? És már megint xar??? Ilyesminek szerelési hibának kell lennie szerintem.
Válasz #16660. hozzászólásra
Nagy valoszinűséggel a 3. csoport adoja vagy tekercse szerencsétlenkedik, mert ha megmelegszik, akkor van hogy a 4. is elmegy.
Válasz #16656. hozzászólásra
és amikor a rábák vagy egyéb 250-es gépek is 3késsel mennek akkor mivan???
rúgd már seggbe a "terménytárolósokat" akik szerelnek neked mert xart sem érnek ha nembírják rendbetenni azt a gépet egyszer.
Kattints a nevemre és hívj fel adok ötletet amivel megoldódik majd minden problémád...
Válasz #16656. hozzászólásra
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Hát nagyon kiváncsi leszek itt mit fog művelni a traki ezzel. Ezen gyárilag kb 90 centis késosztás van.
Válasz #16657. hozzászólásra
Nem teljesen. Kötöttön messze van a vethető talajtol.
Azért mondtam, mert elég jo viszi a gyomot is, van neki egy enyhe keverő, forgato hatása is, a hengerek meg nagyon eltaláltak mögötte. A nagyobb dudvát kidobja a föld tetejére gyökérrel felfele, meg a durva ,,lofej" nagyságu rögöket elég jol elintézi. Homokon vetőágyat csinál tény.
Válasz #16655. hozzászólásra
mondjuk az hogy ott viszi az 5kést csak egy dolog, de mindez abból kiderűl hogy majdnem vethető talajt hagy maga után ezért hívja koléga a lazítók ferrárijának.
Nem mindenhol ígyvan ez...
Válasz #16655. hozzászólásra
Ha nem viszi a 3 kést, akkor ott komoly bajok vannak.
50 cm-es osztásba vannak. Pont a gép szélességét viszi.
Jelenleg kimult a fergába a 2-es csoport ugyhogy mindenhol 3A vagy 3B-vel huzom. Nincs vele gond.
Laza homoktalajon 7-7,5 km/h-val olyan 17-18 literrel huzom 47-48 cm-en, kötött talajon 6-6,5 km/h olyan 20-21 literrel van meg.
Válasz #16654. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Ésbírja az öt kést? Milyen széles osztással van? Akkor én is reménykedhetek benne hogy 155 ló vinni fogja a három kést?
Válasz #16648. hozzászólásra
175
Válasz #16649. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Hmm,,,,,,,majd jobban rápislantok,addig is kösz.
Válasz #16649. hozzászólásra
kés=két
Válasz #16646. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
És minden csuszka stekker nyaka meg volt blankolva "mérési pontnak"![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
. Szépen rendbetettem gyárira és azóta jó is. most nem szeretném összebarkácsolni.
Nem akarok drótozgatni. Mikor vettem akkor fülkétől előre újravezetéketem az egészet patente mert valami mágus rátekerte a köteget a kipufpgóra úgy rögzítette.
Válasz #16647. hozzászólásra
A méret az stimmel. Attol tartok elszámoltam magam. Az a szar benne, hogy kellene egy daru,amivel ki tudnánk bányászni a kockát, mert be van pakolva ömlesztett cuccokkal, ki se lehet szedni szinte sehogy hogy lemérje az ember.
Válasz #16645. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
rosszúl gondolod!
(vagy egészen más híd van a géped alatt....) de inkáb az első hehe
Nézzed meg holnap, a kés oldalhajtáshoz mennek a fékcsövek és ott lépnek be belülre majd látni fogod!
Válasz #16644. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Lényeg hogy nyugodtan ráakaszthatod az elejére legfeljebb kevés lesz de sok biztosan nem.
Hány lovas a géped?
Válasz #16644. hozzászólásra
Csak a repedt hídtok 1mázsa lehet kb nem 3.
3mázsát már nem mozgattok ketten sem annyira.
Holnap lemérem a maszek vastömböt amiből 6mázsás orrsúly lett. Egyébként egy régi Weimar fogórakodó ellensúlyából csináltam, keretet kapott amivel feltudom akasztani, így 6mázsa kb.
és ottkörül lehet méretben mint amit írsz kicsit nagyobb talán, de ez tömör vas. Szóval vagy rosszúl írod a méreteket vagy nem 12mázsa
Válasz #16632. hozzászólásra
Ez általános probléma lehet a francia kapcsolókkal, mert nekem + a Dacia világításkapcsolója (biztonság kedvéért azt is reléztem) adta meg magát, amióta kicseréltem bírja.
Végül is a lámpák mellet elhelyezett relékkel a legegyszerűbb a probléma megoldása, de én mivel több vezetéket is cserélnem kellett én a fülkébe a műszerfal alá raktam be a reléket és húztam be plusz áramszálat az akutól. Az áramszálnak meg az akkumulátor mellé raktam be egy biztosítéktáblát, ami biztonsági szempontból előnyös, de mivel nem igazán kültéri kivitel, így a por nagyon támadja...de majd télen keresek valami jobb, víz- és porálló megoldást a biztosítékokra...
Válasz #16640. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Az oldalhajtásban nem láttam ,most volt szétszedve nem régen.Én a hídnál sejtem ahol be megy a gardán a bolygóba,itt tudom elképzelni,és,hogy a gardánt fékezi ,vagy rosszul sejtem??
Hm... Akkor valaki hazudik vagy valami nem stimmel.
Mert hogy meg se birtuk mozditani a kockát.
akkor az joval több mint 3 mázsa.
A repedt hidtokot simán bedobtuk a kocsiba ketten. Ezt meg se tudtuk mozditani.
Teljes a káosz. xD
Válasz #16640. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ne kókányold össze mert akkor nem veszem meg.
Válasz #16631. hozzászólásra
Nekem pillérnek volt kiöntve a tanyán 200 literes lemezhordó a tanyán aztán később mikor már nem kellett odébb raktam a kis rakodóval ami max 6-700kilót bírt orra esés nélkül megemelni. Határeset volt de odébb vitte.
Válasz #16635. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Na akkor számoljál az 1x1x1méteres.
Válasz #16634. hozzászólásra
inkább ne kezdj hozzá Tibi mert mocsok egy fékrendszere van!
Oldalhajtásokat szétkell bontani a legutolsó darabjaira akkor érsz magához a fékező alkatrészekhez, de alkatrészt sem egyszerű találni, legalábbis vagy 5éve amikor próbáltam akkor nemtudtak sehol csak néztek mint a nagyfajta nyúl...
Inkább én rakok rá egy kardánféket télen és kész. Teljes értékű lesz és egyszerűbb olcsóbb könyebb megoldás
Akkor az 3q.
Válasz #16635. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Nekem is ezt mondta. De akkor az 50x50x60centis kocka csak 0,15m3 az pedig akkor kb 3 máza.
Az kizárt dolog 0,15 köbméter beton nem lehet ennyi,bár nem vagyok kőműves.
Hú mit láttam ma Harsányba... 3 méteres "tömörítő" mélynyomő henger.... vasútikocsi kerékből szerelve függesztetten. Nem tom hány mázsa lehetett és hogy mire használja aki megveszi de berutálisan néztek ki, rengeteg volt ilyen legyártva.