Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.69 Ft USD 389.71 Ft CHF 430.48 Ft GBP 484.73 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24434 hozzászólás
#16684 GREVEN
2012-09-11 23:16:05

Rettentő sokba van már eddig. A 2 nagyjavitás, uj gumik, homlokrakora a kanál+ villa, eladni vagy becserélni sajnálja az ember mert fel van ujitva szinte, és ugyis fika áron számolnák be.
De ahhoz hogy ez a sok hiba megoldodjo ujra szét kellene kapni,de nagyon, rávágni 1-2 mihályt megen és kitudja mi lesz rossz az után ismételten?
Ördögi kör.

#16683 GREVEN
2012-09-11 23:13:20

Válasz #16683. hozzászólásra

Persze. Én is hasonloan vélekedek. Valamit elszexeltek ennél a gépnél,de nincs meg hogy mit. De persze nem vállják be és ilyen lerázos dumákkal lepattintják az embert.
De igy meg hogy menjen az ember máshova?
Ezek elszexelték csináld már meg léci te.Elég kínos.

#16682 szanberg
2012-09-11 23:05:18

Válasz #16679. hozzászólásra

jó én nem írok le senkit aki nem égett be szemem előtt, de ha látták belülről váltót hajtást mindent akkor mi a faxért nemjó még a gép???

Javítási útmutatójuk van mindenhez, gyári profi műszaki rajzokkal hézagbeállításokkal, méretadatokkal mindennel szépen sorban.

Egy sonkát meg cserélni nem annyira nagy etwas. Nem csináltam még hálIstennek a nyugati gépeinken, de ez pont egy szimpla mechanikus alkatrészekől álló rendszer, vagyis ha valaki egy mtz-t megtud javítani akkor ezzel sem lesz gondja kb ennyi a történet.

node lehet itt erről órákat beszélni, én csupán azért ágaskodom hogy neked legyen hó mert felidegesít hogy nemcsinálnak meg valamit rendesen és szakszervíznek hívják magukat...

Érted ha minden gyári állapotra van javítva akkor legalább azt a 6000órát tudnia kéne eztán is ha többet nem is előlegezel meg neki. Ebből kifolyólag ha bajos a gép rendszeresen az csak azért van mert szerelgették de nem megjavították...

#16681 GREVEN
2012-09-11 23:00:31

Válasz #16680. hozzászólásra

főleg hidegen. Nem látszott semmi rajta amikor ki volt véve. Azt mondták bent, hogy a szivocsöve rossz helyen volt, levegősen szivott, arrébbtették a rendes helyére, de nem igazán szünt meg a dolog.

#16680 GREVEN
2012-09-11 22:58:42

De ezt mindet szervezese válogatja. ,,Terménytárolóéknál" is van olyan szervizes akibe igen komolyat csalodtam, de van olyan is aki megtett minden tőle telhetőt, de az ő keze is meg van kötve.

Szar ez az egész helyzet igy már. Tudod mire értem?!

#16679 szanberg
2012-09-11 22:57:04

Válasz #16676. hozzászólásra

t151 -es hibakód pótkocsifék rendszer nyomásváltozására utal ha jól emlékszem, az önmagában nem is hibát jelez, inkább tájékoztat ha lehet ilyet mondani.

Mitől sírhat a dolog? csak hidegen? meleg olajnál már nem?

Szivattyú milyen állapotban van?

#16678 GREVEN
2012-09-11 22:56:19

Válasz #16677. hozzászólásra

Egy márka szervizbe ugy gondolom hogy ez elvárhato, bár a mai világban a fene sem tudja. De a tokot amikor rakták össze ott voltunk elég precizen csinálták sok spéci kütyüvel amiket sose láttam addig.

#16677 jamo
2012-09-11 22:53:33

Válasz #16676. hozzászólásra

Szüttyögni kéne rajta biztosan egy keveset. Meg Pista bátyánknak biztosan az idegeire mennék párszor a keresztkérdéseimmel de azért megoldanám. smile rolleyes

#16676 szanberg
2012-09-11 22:53:31

Válasz #16672. hozzászólásra

Mindent meglehet javítani helló!
Mi a baja 6000óránál? motorja jó egyben van a gép csak éppen a váltója baxaxik...
Ha egyszer átvan nézve, mechanikusan feddhetetlen, akkor az elektromos hibákat kiszűrni "gyerekjáték" egy olyannak aki érti is amit lát. Kapcsolók és mágnesek, ennyi.
Mágnes nemszokott elromlani illetve naggyon ritka történet az ilyen.

Valami félrekötés nem történt???
Váltóban belül kilett minden jól hézagolva? Kapcsolóvilla tengelyek végállásai belettek jól állítva??? mechanikusan gyári értékre lett minden belőve???

#16675 GREVEN
2012-09-11 22:51:01

Válasz #16674. hozzászólásra

Olyan aproságok vannak, hogy hidegen nem akar lenni olajnyomás a 20 báros rendszerbe. Nem akar kialudni a lámpa és lefojtja a motort.
Mig meg nem melegszik az olaj sír az egész hátsó tömb a korány mozgatásra, a hidraulika mozgatására mindenre.
151-es hibakod az 3 perc mulva előjön mindig. És a többi és a többi.

#16674 jamo
2012-09-11 22:49:28

Válasz #16672. hozzászólásra

Ez a fyasztói társadalom dolog biztosan így van. De a 6000 óra azért inkább 10000óra. Aztán ha kicsit ügyeskedik az ember akkor kilehet még húzni belőle párezret pluszba.

#16673 szanberg
2012-09-11 22:47:54

Válasz #16670. hozzászólásra

Ha el akarod adni valamikor is nekem szóljál először!
Minden hibájával bajával vagy tökéletes állapotban, mindegy!

Majd kipendűl itt a portán. Jólenne, kapna egy nagy pótost maga után jólenne aratáskor, meg vetni majd a 12soros kuki vetőgéppel ésatöbbi hasonló történet...

#16672 jamo
2012-09-11 22:47:14

Válasz #16670. hozzászólásra

Szóljál, megyek kipecázom.smile whistling

#16671 GREVEN
2012-09-11 22:46:43

Válasz #16669. hozzászólásra

Én azt nem tudhatom. Lehet arra fogni hogy kint szétbarmolták, halálra hajtották ezt, de akkor itthon a nagyüzemekben lévő gépnek szintén szét kellene hullania. Ott sem kap kevesebbet. Ott is alkalmazott dolgozik rajta. Egyszerüen tul van bonyolitva. Nekem nem csak ezzel a géppel van bajom, láttam null szervizes nagy MF-et is amit szedtek zétfele mert dölt belőle az olaj.
Ugy látom ezt is mint mindent fogyasztoi társadalomra gyártanak. Szal 6000 ora és vége. Nincs tovább.

#16670 szanberg
2012-09-11 22:45:08

Amikor szétvolt húzva akkor kellett volna darabokra szedni és belenézni vastagon.
Az oldalhajtás vagy a váltó, nem is tudom melyik jött hamarabb, lényeg hogy egyik is a másik bajától ment tönkre.

#16669 GREVEN
2012-09-11 22:43:00

Válasz #16667. hozzászólásra

Majd ha lement ez a trappolos idő be lesz lökve a Tiszaába az annya mindenit ha nem mutat fel valami komoly változást.

#16668 szanberg
2012-09-11 22:40:37

Válasz #16665. hozzászólásra

de akkor miért van az, hogy ennyi vagy több üzemórákkal a hátuk mögött teljesen hibamentesen élnek és léteznek dolgoznak ilyen traktorok napmint nap.
Ráadásúl bitang taajokon ahol az 5késes lazítódat a 250-es gép nemnagyon vinné el nehezebb időkben.

#16667 jamo
2012-09-11 22:39:09

Válasz #16666. hozzászólásra

Megcsavarozgatnám én azt magamnak szépen MFpisti segítségével. Az udvarból se menne ki még össze nem állt. Ezen is rendbe lett téve minden amivel gond volt. smile thumbupcool

#16666 szanberg
2012-09-11 22:37:39

Válasz #16661. hozzászólásra

Amikor baxakodik megkell nézni a mágneseket akkor.

de ha rádugnák a wintest-re akkor mutatná a kapcsolókat mágneseket működés közben és ha gebax van akkor az ki is derül.


Nézesd meg a kapcsolókat is amelyek olyan célt szolgálnak hogy amikor bentvan adott csoportban visszajelez a váltóelektronikának hogy melyik csoport fokozat van bekattanva munkaállásba, tehát melyik csoportban vagy. Ha nem kattan be rendesen a váltó tehát hiba van, legyen az mechanikus vagy mágnes végett elektromos akkor nem indul el adott fokozatban és hibakódol is. Ez a váltó levédése végüli hogy netudjon félig összekapcsolva elindulni a gép vagy ilyesmi...
s ha egy ilyen kapcsoló rossz akkor már nem is megy semerre

#16665 GREVEN
2012-09-11 22:35:29

Válasz #16664. hozzászólásra

Elgondolkodom rajta. Ha ennyi fölös lóvéd van, akkor ez a gép neked valo.

#16664 GREVEN
2012-09-11 22:34:52

Inkább nem is sorolom fel azt a kismillio hibát amit tapasztalunk nála. Többet érne egy ujba beszámitattni amig nem hullik szét valami ujabb fődarabja. De egy biztositást intézek rá amint tudok az tuti.

#16663 jamo
2012-09-11 22:34:14

Válasz #16663. hozzászólásra

Adok érte egy megbízható 3655öst. 14000órával.smile lolsmile lolsmile lol

#16662 GREVEN
2012-09-11 22:32:43

Válasz #16662. hozzászólásra

ohhh. Már hanyadjára van szétdurva. Ez egy melléfogás lett ez a gép. Be kell ismerni. Ez van. Mint az a film, pénznyelő vagy mi a cime. Kb poont ugyanaz.

#16661 jamo
2012-09-11 22:30:51

Válasz #16656. hozzászólásra

Nem a nyáron volt széttúrva a váltója? És már megint xar??? Ilyesminek szerelési hibának kell lennie szerintem.

#16660 GREVEN
2012-09-11 22:30:00

Válasz #16660. hozzászólásra

Nagy valoszinűséggel a 3. csoport adoja vagy tekercse szerencsétlenkedik, mert ha megmelegszik, akkor van hogy a 4. is elmegy.

#16659 szanberg
2012-09-11 22:27:14

Válasz #16656. hozzászólásra

és amikor a rábák vagy egyéb 250-es gépek is 3késsel mennek akkor mivan???

rúgd már seggbe a "terménytárolósokat" akik szerelnek neked mert xart sem érnek ha nembírják rendbetenni azt a gépet egyszer.

Kattints a nevemre és hívj fel adok ötletet amivel megoldódik majd minden problémád...

#16658 jamo
2012-09-11 22:26:58

Válasz #16656. hozzászólásra

Hát nagyon kiváncsi leszek itt mit fog művelni a traki ezzel. Ezen gyárilag kb 90 centis késosztás van.smile blink

#16657 GREVEN
2012-09-11 22:26:44

Válasz #16657. hozzászólásra

Nem teljesen. Kötöttön messze van a vethető talajtol.
Azért mondtam, mert elég jo viszi a gyomot is, van neki egy enyhe keverő, forgato hatása is, a hengerek meg nagyon eltaláltak mögötte. A nagyobb dudvát kidobja a föld tetejére gyökérrel felfele, meg a durva ,,lofej" nagyságu rögöket elég jol elintézi. Homokon vetőágyat csinál tény.

#16656 szanberg
2012-09-11 22:23:18

Válasz #16655. hozzászólásra

mondjuk az hogy ott viszi az 5kést csak egy dolog, de mindez abból kiderűl hogy majdnem vethető talajt hagy maga után ezért hívja koléga a lazítók ferrárijának.

Nem mindenhol ígyvan ez...

#16655 GREVEN
2012-09-11 22:19:38

Válasz #16655. hozzászólásra

Ha nem viszi a 3 kést, akkor ott komoly bajok vannak.
50 cm-es osztásba vannak. Pont a gép szélességét viszi.
Jelenleg kimult a fergába a 2-es csoport ugyhogy mindenhol 3A vagy 3B-vel huzom. Nincs vele gond.
Laza homoktalajon 7-7,5 km/h-val olyan 17-18 literrel huzom 47-48 cm-en, kötött talajon 6-6,5 km/h olyan 20-21 literrel van meg.

#16654 jamo
2012-09-11 22:17:02

Válasz #16654. hozzászólásra

Ésbírja az öt kést? Milyen széles osztással van? Akkor én is reménykedhetek benne hogy 155 ló vinni fogja a három kést?smile confused

#16652 Diesel Tibor
2012-09-11 22:13:43

Válasz #16649. hozzászólásra

Hmm,,,,,,,majd jobban rápislantok,addig is kösz.smile smile

#16650 jamo
2012-09-11 22:12:24

Válasz #16646. hozzászólásra

Nem akarok drótozgatni. Mikor vettem akkor fülkétől előre újravezetéketem az egészet patente mert valami mágus rátekerte a köteget a kipufpgóra úgy rögzítette.smile cursingsmile hammer És minden csuszka stekker nyaka meg volt blankolva "mérési pontnak"smile hammersmile hammersmile hammer. Szépen rendbetettem gyárira és azóta jó is. most nem szeretném összebarkácsolni.

#16649 GREVEN
2012-09-11 22:12:24

Válasz #16647. hozzászólásra

A méret az stimmel. Attol tartok elszámoltam magam. Az a szar benne, hogy kellene egy daru,amivel ki tudnánk bányászni a kockát, mert be van pakolva ömlesztett cuccokkal, ki se lehet szedni szinte sehogy hogy lemérje az ember.

#16648 szanberg
2012-09-11 22:11:22

Válasz #16645. hozzászólásra

rosszúl gondolod!
(vagy egészen más híd van a géped alatt....) de inkáb az első hehesmile lol

Nézzed meg holnap, a kés oldalhajtáshoz mennek a fékcsövek és ott lépnek be belülre majd látni fogod!

#16647 jamo
2012-09-11 22:08:43

Válasz #16644. hozzászólásra

Lényeg hogy nyugodtan ráakaszthatod az elejére legfeljebb kevés lesz de sok biztosan nem.smile rolleyes

Hány lovas a géped?

#16646 szanberg
2012-09-11 22:08:25

Válasz #16644. hozzászólásra

Csak a repedt hídtok 1mázsa lehet kb nem 3.
3mázsát már nem mozgattok ketten sem annyira.

Holnap lemérem a maszek vastömböt amiből 6mázsás orrsúly lett. Egyébként egy régi Weimar fogórakodó ellensúlyából csináltam, keretet kapott amivel feltudom akasztani, így 6mázsa kb.
és ottkörül lehet méretben mint amit írsz kicsit nagyobb talán, de ez tömör vas. Szóval vagy rosszúl írod a méreteket vagy nem 12mázsa

Nincs profilkép
#16645 Bebe
2012-09-11 22:07:41

Válasz #16632. hozzászólásra
Ez általános probléma lehet a francia kapcsolókkal, mert nekem + a Dacia világításkapcsolója (biztonság kedvéért azt is reléztem) adta meg magát, amióta kicseréltem bírja.

Végül is a lámpák mellet elhelyezett relékkel a legegyszerűbb a probléma megoldása, de én mivel több vezetéket is cserélnem kellett én a fülkébe a műszerfal alá raktam be a reléket és húztam be plusz áramszálat az akutól. Az áramszálnak meg az akkumulátor mellé raktam be egy biztosítéktáblát, ami biztonsági szempontból előnyös, de mivel nem igazán kültéri kivitel, így a por nagyon támadja...de majd télen keresek valami jobb, víz- és porálló megoldást a biztosítékokra...

#16644 Diesel Tibor
2012-09-11 22:04:05

Válasz #16640. hozzászólásra

Az oldalhajtásban nem láttam ,most volt szétszedve nem régen.Én a hídnál sejtem ahol be megy a gardán a bolygóba,itt tudom elképzelni,és,hogy a gardánt fékezi ,vagy rosszul sejtem??smile confused

#16643 GREVEN
2012-09-11 22:02:35

Hm... Akkor valaki hazudik vagy valami nem stimmel.
Mert hogy meg se birtuk mozditani a kockát.
akkor az joval több mint 3 mázsa.
A repedt hidtokot simán bedobtuk a kocsiba ketten. Ezt meg se tudtuk mozditani.
Teljes a káosz. xD

#16642 jamo
2012-09-11 22:02:08

Válasz #16640. hozzászólásra

Ne kókányold össze mert akkor nem veszem meg.smile lol

#16641 jamo
2012-09-11 22:00:48

Válasz #16631. hozzászólásra

Nekem pillérnek volt kiöntve a tanyán 200 literes lemezhordó a tanyán aztán később mikor már nem kellett odébb raktam a kis rakodóval ami max 6-700kilót bírt orra esés nélkül megemelni. Határeset volt de odébb vitte.

#16640 Diesel Tibor
2012-09-11 21:58:53

Válasz #16635. hozzászólásra

Na akkor számoljál az 1x1x1méteres.smile sweatdrop

#16639 szanberg
2012-09-11 21:58:51

Válasz #16634. hozzászólásra

inkább ne kezdj hozzá Tibi mert mocsok egy fékrendszere van!

Oldalhajtásokat szétkell bontani a legutolsó darabjaira akkor érsz magához a fékező alkatrészekhez, de alkatrészt sem egyszerű találni, legalábbis vagy 5éve amikor próbáltam akkor nemtudtak sehol csak néztek mint a nagyfajta nyúl...
Inkább én rakok rá egy kardánféket télen és kész. Teljes értékű lesz és egyszerűbb olcsóbb könyebb megoldás

Nincs profilkép
#16638 Zoller
2012-09-11 21:57:57

Akkor az 3q.

#16637 jamo
2012-09-11 21:57:56

Válasz #16635. hozzászólásra

Nekem is ezt mondta. De akkor az 50x50x60centis kocka csak 0,15m3 az pedig akkor kb 3 máza.smile rolleyes

Nincs profilkép
#16636 Zoller
2012-09-11 21:56:42

Az kizárt dolog 0,15 köbméter beton nem lehet ennyi,bár nem vagyok kőműves.

#16635 jamo
2012-09-11 21:56:11

Hú mit láttam ma Harsányba... 3 méteres "tömörítő" mélynyomő henger.... vasútikocsi kerékből szerelve függesztetten. Nem tom hány mázsa lehetett és hogy mire használja aki megveszi de berutálisan néztek ki, rengeteg volt ilyen legyártva.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Mini gazdaságtól a nagyüzemig, mindenhol kiváló alternatíva ez a környezetkímélő termésnövelő +VIDEÓ
Új adók 2025-ben – van, ahol kerítésadót vezettek be
Új adók 2025-ben – van, ahol kerítésadót vezettek be
Az önkormányzatok többféle helyi adót vetettek ki.
Pöttinger NovaDisc 265 diszkás kasza
Pöttinger NovaDisc 265 diszkás kasza

1.980.000 Ft

Nas 676 Napraforgó adapter
Nas 676 Napraforgó adapter

3.400.000 Ft

John Deere 740A 9 m gabonavetőgép
John Deere 740A 9 m gabonavetőgép

16.800.000 Ft

Steyr 9095 MT mtz zetor
Steyr 9095 MT mtz zetor

10.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]