Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.53 Ft USD 389.41 Ft CHF 429.55 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24434 hozzászólás
#16582 GREVEN
2012-08-29 20:15:50

Válasz #16582. hozzászólásra

a 6480-as még perkins motorral szerelt?

Nincs profilkép
#16581 Tomi22
2012-08-29 20:09:15

Tudna valaki abban segíteni, hogy egy perkins motoros Mf 6480-as,2007-es common rail rendszerű motorban milyen a porlasztók típusa pontosan?Fontos lenne, előre is köszi.

Nincs profilkép
#16580 lac*
2012-08-29 19:43:35

Válasz #16561. hozzászólásra

Én hasonló probléma miatt vettem güttler hengert. Ezt meg tudod emelni,ha gond van

Nincs profilkép
#16579 ARES 816
2012-08-29 18:55:41

Ez ugyan az a lehajtás mint Röncsijé!smile thumbup

#16578 GREVEN
2012-08-29 18:22:53

Válasz #16578. hozzászólásra

Sajnos csak ujat sikerült szerezni. amit találtam bontottat az kicsit különbözött ettől igy nem volt jo.
Pontos árat még nem tudok, de az anyag olyan 750+fa körül lesz plusz munka dij. Holnap fizetjük ki. Akkor többet tudok majd.

#16577 Mf-es
2012-08-29 18:18:39

Válasz #16577. hozzászólásra

Mibe fájt?Új alkatrészekkel?

#16576 GREVEN
2012-08-29 18:13:03

Nah itt van az elmult hetek helyzete képekben.
Hát ez történt, ezek szorultak cserére.



Ma hoztam haza a masinát.

Nincs profilkép
#16575 Adorex
2012-08-28 20:58:31

Válasz #16575. hozzászólásra

Nekem mindkét trakimon michelin Multibib van ill ennek a fajtának az elődje, az első trakinn 9 év után és 9000 Mth után is gumi a gumismile whistling
Nehéz talajmunkánál mi is leengedjük, de a pontos adatnak a sógim a megmondójasmile blush

#16571 .Ropi
2012-08-28 20:49:47

Válasz #16569. hozzászólásra

Szerintem azért pattog mert kemények a gumik, nameg a merev híd is hozzátesz valamit. De ez viszi simán, megtankolva, súlyokkal 50 mázsa, 102le. 3,2-es tárcsát meg se kéne éreznie, eddig sosem jött elő ez a pattogás. Szerintem engedjetek le Ti is a gumikból.

#16570 bendix
2012-08-28 20:45:52

Válasz #16569. hozzászólásra
A dologhoz az is hozzátartozik, hogy elöl-hátul 610-es csipkés lapokkal szerelt, és a kereket teljesen felemelve a búza tarlóban távtartóig ment a tárcsa! Ki...ott nehéz!
Nemtom milesz szántáson?smile sad

#16568 bendix
2012-08-28 20:43:14

Válasz #16568. hozzászólásra
Mi most vettünk egy 4 méteres v tárcsát, ami 35 mázsa, azt hidtük simán vinni fogja, de amikor a tarlón kipróbáltuk, az is bepattogott szépen!
Egyébként 8140-es traktor, 160 ló!smile scared

#16567 .Ropi
2012-08-28 20:40:32

Válasz #16566. hozzászólásra

Csak ugrál, pattog összevissza, de néha bepattog laposon is és úton is nagyobb sebességnél. Vissza kellene engedni 0,8-ra, szerintem akkor nem pattogna.

Nincs profilkép
#16566 Kántor Attila
2012-08-28 20:35:24

Magágy előkészítés céljából bármilyen talajra vihetsz ásóboronát, tömörítésnél válassz nagy átmérőjű hengert. Az biztos nem fog betorlani, függetlenül a hengertípustól.

#16565 Pici
2012-08-28 20:18:55

Válasz #16565. hozzászólásra

mi lenen ha visszakapcsolnál??

#16564 .Ropi
2012-08-28 20:09:12

Ma tárcsáztam egy partosabb táblát, és mikor már meredek volt a helyzet úgy bepattogott a gép, csak ugrált nem bírt fogni. Szerintem túl kemények a gumik, miután meghozták 1,5-ről le lett engedve 1-1,1 közé, nem tudom pontosan. Tárcsázásnál mennyire engedhetem le?? Úgy tudom 0,8 szokott lenni...

#16563 GREVEN
2012-08-27 18:11:11

Válasz #16562. hozzászólásra

De ha bedur nem mit sem ér az egész. ezt lenne jo tudni

#16562 .Norbert
2012-08-27 17:25:37

Válasz #16561. hozzászólásra

Jah tavaly én is szenvedtem még az egysoros gyűrűssel is, fölötte folyt át a föld smile cursingsmile cursing Nem is tudtam hogy ittvagy a szomszédba smile cowboy

#16561 .Ropi
2012-08-27 16:03:25

Válasz #16561. hozzászólásra

Vaderstad Rollex 620 Cambdrige hengerrel és Crossboard simítóval. Vetés tömörítésére a legjobb a cambridge gyűrű, a simítóval meg szerintem el lehet munkálni a lazítást. Nagyon homokos talajon nem tudom hogy bedúr e, van egy-két homokosabb táblánk, azon nem volt gond vele. Ha jól tudom most akciós is, 3.450.000 + ÁFA simítóval.

#16560 GREVEN
2012-08-27 15:09:06

A véleményeteket szeretném kikérni az ügyben, hogy szerintetek milyen eszköz beszerzése lenne célszerű a mi helyzetünkben.

A vetések visszatömörítésére kellene egy normális eszköz amit posza homokba és kötött fekete talajon is egyaránt lehetne huzni.
Van egy dupla soros gyűrűsünk ami ilyen szerelgetős fajta, de homokba azzal teljesen esélytelen, de még a könnyebb egysoros henger is hajlamos bedurni a homok talajokon. Ugye Bács megye Tiszakécske és vidéke részről lévén szo.

Továbbá valami jo eszköz kellene a lazított földek elmunkálására is.

A kettő probléma egy eszközzel nem tudom hogy kivitelezhető-e esetleg?

Esetleg van valakinek tapasztalata hengerrel kimondottan posza homokos talajon?

A válaszokat előre is köszönöm!

Jah a traki lassan összeáll ismét. Már csak az a kérdés a belsejében levő forgácsot hogy szedjük ki. Erre is jöhetne valami jo ötlet esetleg.

#16559 GREVEN
2012-08-23 18:59:59

Majdnem sikerült bontott alkatrészt szerezni, de sajnos nem passzolt.
Pedig fele annyiba se került volna féltengellyel együtt.

#16558 GREVEN
2012-08-19 18:52:59

Válasz #16558. hozzászólásra

5,2-es a nagy tárcsa csak. 6,2 meg se fordult a fejünkben.

#16557 szanberg
2012-08-19 10:12:07

Válasz #16554. hozzászólásra

Akkor me az is lehet, hogy a váltóból kikopott eltört kipergett akármi csavar vagy alkatrészdarab került bele oldalhajtásba nemde!?!?!?!?!

Mivel egy olajteres az egész fara így ilyen esetben mégha nagy munka is csakcsak belekell nézni mindenhová!

6497-esnek a sonkái külön olajteresek, 85W-140-es kell bele 5-5 liter oldalanként, nem is baj ez hosszútávon éppen ilyen okok végett. A közös dolgok egymást megehetik sajnos.
8270 Xtrának mondjuk egyben van megint a tér, ráadásúlha jóltudom ennek sonkánként dupla bolygóműves hajtása van szóval ha ezen lenne valami tuti hogy megnézném.

de ahogy írod utólag könnyű okosnak lenni.

Viszont a 6,2-es tárcsa NAGY a traktorotoknak!
Puhább fődön kifeszíti a 6497-et is meg az Xtrát is, utóbbit mondjuk azért mert merev hidas és ha kirúg kicsitis megugrik a gép és berúgózik a gumijain. Ez lazító előtt bitang, ott lesímul és csak megy, de nagytempós tárcsázásnál eleve a sebességtől is rázkódik bólogat ha olyan a talaj.

#16556 Mf-es
2012-08-18 19:14:47

#16555 GREVEN
2012-08-18 15:57:52

Válasz #16555. hozzászólásra

Nyári gázolaj volt benne télen és az üzemanyag szűrői voltak teli.

Nincs profilkép
#16554 .Szabi.
2012-08-18 15:46:39

Válasz #16553. hozzászólásra

bocs,lehet rosszul emlékszem,de nekem úgy rémlett,hogy szűrő eltömődés is volt......

#16553 GREVEN
2012-08-18 15:41:15

Lehet hajajaozni meg minden meg okosnak lenni utolag, de azért mert a hajtás megszünt a két rész között a csavarok kikopása miatt szerintem senki se szedeti le a sonkákat rola neme van valami gond ott.


#16552 GREVEN
2012-08-18 15:39:38

Válasz #16549. hozzászólásra

Nem igazán.
Az egyértelmű volt hogy fellazultak a csavarok és kikopott a menetük, a maradék 3 csavar meg nem birta el a terhet és elszakadt.
Semmi baja nem volt még akkor ennek a részének.

Nincs profilkép
#16551 Pilátus
2012-08-18 15:29:21

Ajajaaaj

Nincs profilkép
#16549 Pilátus
2012-08-18 15:09:07

Válasz #16549. hozzászólásra

Ez az a gép amelyik volt már szerelve szakmühelyben és itt is volt róla szó?smile scared

Nincs profilkép
#16548 .Szabi.
2012-08-18 14:56:03

Válasz #16548. hozzászólásra

szerintem a te gépednek a legutóbbi problémáját is a véglehajtás okozta,mert már akkor is azért forgácsolt be a szűrő és ,ha akkor jobban utána jártak volna a szerelők,a mostani féltengelytok csere elkerülhető lett volna....smile oops

#16547 GREVEN
2012-08-18 14:36:41

Válasz #16546. hozzászólásra

6485-ös igen.
Hát, ugy sejtjük, hogy azon az oldalon valamikor a csapágy szétszállhatott már. De nem hiszem hogy akkor akaszthatott be neki belülről. Eddig nem volt semmi hangja. Most kezdett el cefetül morogni az utobbi 2-3 napba meg onnantol kezdett folyni az olaj belőle. Eddig meg se cseppent.
Valami itt történt vele.

Nincs profilkép
#16546 Pilátus
2012-08-18 10:32:18

Válasz #16545. hozzászólásra

Ez nekem is megfordult a fejembensmile rolleyesde mé ennél is merészebbre gondoltam

#16545 szanberg
2012-08-18 10:12:00

Válasz #16506. hozzászólásra

Valami sántít ott haver mert ahogy írod nagyon szétlehet az a gép robbantva ha már egyszerre ennyi mindent kell rajta csinálni és ráadásúl így szétment.

A régebbi MF trakikban 10-12ezer óránál kezdtek előfordúlni a hasonló problémák, azthiszem MF-esnek is valami ennyit futott amikor javította az oldalhajtást, ez a géped sem gyengébb vagy kisebb véknyabb mint azok szerintem!
Ráadásúl 6495-ösök is futnak már elégsok órákkal különösebb bajok nélkül túlterhelve aztán az a gép meg kb echte megegyezik a Tieddel csak erősebb a motorja nagyvonalakban.

6485-ös a Tied ha jól emlékszem!?!?!?!?

#16544 Mf-es
2012-08-18 09:37:35

Válasz #16544. hozzászólásra

Gondolkoztam rajta,én is,hogy gyártatok egy garnitúrát,és felrakni hírdetésbe.Nekem is megvan a rajz.Az elsőhajtásnál a bordáshüvelyt is legyártattam(3db.-ot)fele az új árának.

Nincs profilkép
#16543 Pilátus
2012-08-18 09:28:31

Válasz #16543. hozzászólásra

Ja ez igaz,csak nekem nem volt sürgös és messze lakom...Az IH magnumba csináltuk az elsö hajtás tányér és kúpkerekeit...Le van mentve a cd,nem kell már tervezni ill föleg méretezni csak gyártani,ha valakinek kell...Egymillió lenne újonnansmile whistling

#16542 Mf-es
2012-08-18 06:54:21

Válasz #16542. hozzászólásra

Nem a túlvállalással van a gond!Pl.Makón edzik,és ha elkészül egy fogaskerék,vagy bár mi,azzal nemfognak rohanni.Hetente,1 vagy 2 szer mennek,meg hoznak edzett cuccokat.Mikor az enyém elkészült,azonnal vittem,meg hoztam a cuccot.

Nincs profilkép
#16541 Balu3
2012-08-17 23:01:10

Válasz #16520. hozzászólásra

Az a baj az öregnél, akit Mf ajál hogy túl válalja magát ha azt mondja 2 hét,megeshet hogy 2hónap is eltelik amire elkészül a cucc!Különben jól dolgozik és nem ismer lehetetlent mindent megcsinál csak idő kérdése és soxor az ,ami nincs.én kutatnák bontott alkatrészt

#16540 Mf-es
2012-08-17 07:26:58

Válasz #16536. hozzászólásra

Kiment az egyik kúpcsapágy,és félre járt benne.

Nincs profilkép
#16539 Pilátus
2012-08-16 22:00:08

Válasz #16539. hozzászólásra

Nagyon is remélem,hogy ott tartják,ahol vansmile devilsmile biggrin

#16538 Drisa
2012-08-16 21:53:32

Válasz #16538. hozzászólásra

Holnap még megpróbálom elérni hogy tartsák ott csomagot keddig...

Nincs profilkép
#16537 Pilátus
2012-08-16 21:47:44

Válasz #16537. hozzászólásra

Pecázás közben ráéreksmile thumbup miközben a lábamat lógatomsmile pimp

#16536 Drisa
2012-08-16 21:41:05

Válasz #16536. hozzászólásra

Te meg ott is netezel? Ahelyett hogy a csomagot vennéd át...

Nincs profilkép
#16535 Pilátus
2012-08-16 21:38:49

Válasz #16514. hozzászólásra

Ez azihánál 1200000...Ez az a fickó aki mindent megcsinál...Ő az öreg ugye?Ez különben anyagfáradás lehet mint a 7800jd-ben amiről most írt Korzo a JDeésben,ott is hátsó véglehajtás...ebben az MFnél is kell lennie valami törvényszerűségnek vagy üó vagy kor esetleg függesztett gép használat...Nem lenne semmi gond ha ezeket valaki közre adná ill gyüjtené,mert akkor csak ki kéne cserélni időben negyed költségből...Az mfnek ez az igazi hátránya, nincs nagy tömegszám és az ebből származó gyakorlati tapasztalat a JDhez képest

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, mennyire drágák Magyarországon az üzemanyagok
Mutatjuk, mennyire drágák Magyarországon az üzemanyagok
Hol olcsóbb benzint és gázolajat tankolni?
Gazdaságátadás: kerüld ki a buktatókat
Gazdaságátadás: kerüld ki a buktatókat
Útmutató segíti az eligazodást.
Packham's körte
Packham's körte

180 Ft

IH Ciclo 800 szemenkénti vetőgép működőképesen eladó
IH Ciclo 800 szemenkénti vetőgép...

420.000 Ft

6 tonnás billenős pótkocsi
6 tonnás billenős pótkocsi

990.000 Ft

IH Kühne 6200 gabonavetőgép eladó
IH Kühne 6200 gabonavetőgép eladó

1.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]