Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR416.32 FtUSD400.8 FtCHF443.07 FtGBP501.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az a baj a tok repedve van vagy 20 cm hosszan. A koszorut meg nem tudom hogy lehetne belőle kiszedni. Elég durván benne lehet ha csak vele együtt szerelve adják az ujat. Tuti préselve van meg stiftel peremmel illesztve.
Noh.
Első és legfontosabb kérdés, tud valaki esetleg bontott ilyen traktor, ami legurult a hegyről, kiégett vagy valami?
Szét lett szedve és hát a költségek igen csak elszálltak ismételten.
Kell egy hidtok, egy koszoru, 3 bolygokerék, a buzogány meg pár aproság.
Ugyanis valamelyik alkatrészen a fog lepattant, bekapta a kerék, az szétfeszítette a tokot meg további darabokat tört ki, azok ujra beakadtak, szal szépen megdarált mindent.
Hogy hogy történhet ilyen fel sem tudom fogni.
Dolgozott eddig itthon 100 üzem orát, lassan költünk rá 3,5m-et.
Ha egyszer meg sikerül tőle szabadulni max piros mtz jöhet be az udvarba semmi más ami piros.
Hát én bizakodo voltam vele, de tényleg nem vagyok tőle most már elájulva. Ez is minden más eléri a 6000 orát és fáj mindene. Nem bir itt már egyik se annyit mint a régi gépek, legyen az zöld, piros, sárga rozsaszin bármilyen.
Nem tudok rola hogy lett volna odatéve a kar.
Azon az oldalon volt már heggesztve a kerék felőli része is. Lehet anyaghiba.
Semmi nehéz függesztett dolgot nem vitt.
Nagy golyorol huzott permetezőt meg mütrágyaszorot. Eke is vontatott volt mögé kint.
Eddig nem folyt az olaj belőle. Most vagy kikopott belőle esetleg a tömítés, ami miatt nem folyt, vagy nálunk repedt tovább, de a kühne nagytárcsa ( uj szerzemény) nem hiszem hogy megtépte.
fogadjunk a szélességeállító stabilizátor karok átlettek rakva a másik furatba!?!??!?!?!
Mert akkor tudja megroppantani magát, ugyanis ebbn a furatban leeresztve laza felemelve feszes oldalirányt az eszköz. Namost ha leengedve egy kicsit is feszesebb akkor felemelve már bajvan.....
és reccsent is le oldalhajást.
Egyébként az nem repedhet el! még a nagy nehéz függestett rövidtárcsa után sem!!!!!
Akkor hol marad az élvezet? Meg minek kellene másik helyette, ha a meglévő is tökéletes, és eldöcög még 30 évig hehe(mert még a legsötétebb paraszt is meg bírja javítani egy kalapáccsal)? Mi lesz szegény gyártókkal(a sok munkással akik építik az újakat, a kereskedőkkel, a szervízesekkel stb. hehe.
Miért nem csinálod meg?
A port ki lehet szűrni,én beleraktam a gyári ventilátor elé egy papír légszűrőbetétet,pontosan belefér.
Fűtést sem bonyolult beletenni
Kicsit el voltam veszve.
Most se jo szántambol járok erre ujra.
Nagyjából van valakinek fogalma arrol mibe kerülhet a 6485 alá egy jobb hátsó hidtok?
Vagy esetleg van valakinek egy bontott az udvarába?
Vagy lehet vele valamit kezdeni?
Jobb oldalon a felső hátso töcsavar furatánál van kb 10 cm-re elrepedve.Berepedve teljesen a tövéig.
Ha gyorsan megy vele az ember ömlik az olaj.
Válasz #16483. hozzászólásra
Number 1 (ződebb)eléri a tervezett 30 mázsa helyett az 50-et. Eminens (sárgább) meg a tervezett 40 helyett a 60-at, akkor talán előben is megtekintek pár kombínót nemcsak kípeken(tx-et) hehe.
Aztán amikor azt mondják a kereskedők a szétrohadt, 2010-ben kettétépett tizenéves(5000+óra) fosra , hogy 10 miller, akkor a pízbő felveszek 4 embört aztán elmegyek nyaralni(egy évre).
Hát nem az a fasza mikor a paraszt a 600-é vett 12-esével aratja a terményit aztán egy vontató (hw8011)
anyag többet ér mint a kombány hehe.Nyáron átszűr az ember a tüdején pár tonna port, a bőrén meg kiizadja naponta a 6-8 liter bevitt iceteát, ősszel meg lefagy a jobb térde a sebváltónál beáramló hűs szellőtő( a jobb keze nem mer azon kesztyü van) hehe. Idegeskedik a fene a tizenmilliókért vett fosok felett, hogy mi bajuk lehet ha valami beszarik.
A helyi vasfelvásárló pb-vel csinálja a darabolást nálunk is. Csak mi még melegíteni, meg vágni is heggesztő szakembert hívunk, arra az évi pár alkalomra.
bocsi a bele vaúé...de acetilén helyett mié nem pb-t használtok melegítésre és vágásra?????????????????
egy fúvóka a vargába vagy a róna készletbe+a reduktor nem kerűl még az acetilén felébe se
robhun79@citromail.hu címre kűdjé szakszerű szétszedési leírást.
Átmentem esztergányoshoz anyát csináltatni, megmondta a tutit, amire sötét paraszt nem is gondol hehe. Kiésztergánya a belit akkor a maradék kb 7 centis darab benne marad a belsejibe hehe.
Még gyártok rá egy kulcsot, mert az öntvény tekerőjivel nem merem majd hajtani hátha azis elpattan hehe.
Ja és az egész nap kuuvaanyja, hogy délután 4felé a 6497-en meg elszakadt ez az orsó vazzzzzzeggggggg
Úgyhogy mámma két orsót gyaláztunk le...
Ez egy hidraulikus 3/3kategóriás nagy erős 3.pont függesztő cucc, mégis alul a munkahenger tövére egy vaskos menetű csonkot kell betekerni lekontrázni ennek a másvégén meg van a dupla csapos csuklós történet amivel a gépre kötöm ugye.
No szóval ez a menetes csonk elszakadt, de egyszer már volt ilyen, vagy kétévet bírt ki. Okés nehéz a függesztett rövidtárcsa dehát basszus nemhiszem el hogy ilyen gagyi cuccok vannak!!!! Ez veszélyes nagyon!!!
Mi az hogy leszakad egy CAT3-as orsó amire CAT3 felfüggesztésű munkagép van akasztva!?!?!?!?!
ez így nonszensz, dehát az orsót sem cserélhetem le nemrégi marha drága is volt most dobjuk ki!?!?!?
No mindegy de ez ma kicsapta a biztosítékot.
Holnap lépni kell mert dolgoznának a gépek. Van még egy orsó véknyabb csenevészebb mint ezek a nagyok viszont ezis CAT3 csak kisebb menetes szár résszel, mégis ezmég egyszersem szakadt el pedig először ezzel dolgozott a gép sokáig.
No mindegy SZJ holnap sos postázni kéne ha úgyvan!!! köszi
Amúgy azért hajtotta el szerintem, egyrészt mert volt is egy pici hajlat már benne, így kerül ide, másrészt pedig a mélységszabályzót teljesen letekerve dolgozott a gép!
Lazító farán henger szabályozza a mélységet de ettől még orratudna esni a lazító, de mivel az alsó kettő függesztőkar teljes mélyre lenne engedve így csakis a felső támasztóorsó a 3. pont tart tolásra elég keményen.
Egy picit emelni kellessz az alsó karokon hogy ugye ahogy a lazító húzná bele magát mélyebbre a fődbe és bukna orra ugye, azt ne a 3. pont orsója tartsa már csak hanem a két alsó karon keresztül az egész gép ne engedje mélyebbre, ez ráadásúl még plussz leszorítóerőt is jelent a hátsó tengelyre valamilyen szinten.
Lehet ezt csak én logikáztam ki hibásan, de szerintem van benne valami
emúgy nálunk úgyemlékszem 28korül cserélik lindénél a palackokat, igaz saját palackok vannak.
SZJ!
Hívlak holnap! Van egy vékonyabb függesztőkarom felső, de az is CAT 3-as csapozáshoz van.
Mérd már meg mekkora csapokra lenne szükséged koma mármint milyen furatátmérős legyen a vége és szerzek neked helyette másikat.
Holnap hívlak legyen nálad mérünk egykettőt bár tuti az lesz az, fel is adhatnád postán mert sos van, lazítani is kell meg rövidtárcsázni is, mindjárt vetjük a repcéket!!!!!!
Mondom ha ugyanaz lenne ami az enyim akkor naggyon zsír lenne Temeg kapnál helyette egy vadiújat éppen neked megfelelőt még a héten!
Válasz #16475. hozzászólásra
Tú sok vót nekijje a zsír, meg szát bele a főd a közípső két lukacskán hehe. Pont balos. Reggel az arcomba vágta a rögzítő stiftet mikó tekergetni akartam hehe. Ennek áztatás má nem használ. Gázcsere meg megin 30 valahány, 12 centit benn van kb. öröm lenne hallgatni a nyekergését tekerís közbe, visszahül mégjobban berág hehe.
cimbora rakd be hidraulika olajba egy estére másnap kontra csavarok rá és oxigénnel melegítve ríva de ki fog jönni!!! Nekem egyszer az MTZ é rohadt be!
használni kell és zsírozni akkor nem jársz így!!!!
mi próbáltuk volna felfurni az nh nak a karjain a lukat mert kikopott de befogtuk oszlopos fúróba! ránehezkedtünk ketten a karra de csak csikorgott meg szikrázott a tetején a fúró.........
Hát lehet esztergányos lesz most, hogy mondod nemtom befér e neki.( már ezerszer emondta, mit tud befogni, de sose figyetem reá)meg egy rohadt gömbvas is rá van heggesztve lehet azt is lekell róla meténi. Ha nem fér be neki, akkó másikho kő vinni 3-szoros áré hehe.
vidd el esztergányoshoz oszt nézesd mög he hogy a főorsóba be megy e oszt adass neki egy csúcsfészket oszt furasd ki magméretig oszt a menetet magát mög kapard ki...feltéve ha tud az esztergányos centírozni oszt meg ilyenek és amúgy milyen menetemelkedése van hö
24419 hozzászólás
Válasz #16519. hozzászólásra
Az a baj a tok repedve van vagy 20 cm hosszan. A koszorut meg nem tudom hogy lehetne belőle kiszedni. Elég durván benne lehet ha csak vele együtt szerelve adják az ujat. Tuti préselve van meg stiftel peremmel illesztve.
Válasz #16517. hozzászólásra
Koszorút is legyártják,a tokot,én megpróbálnám hegeszteni.Egy éve csináltuk,azóta 180 ha összes talajmunkáját ő végzi.Kb.500 ü.ó.
Válasz #16516. hozzászólásra
Mikor javítottad a traktorodat? mennyit ment azota ezekkel az alkatrészekkel?
Az a baj hogy tok meg koszoru mindenféle képpen kell valami gyári uj vagy bontott, azt csak egybe lehet beszerezni. Koszoru vagy tok nincs külön külön
Válasz #16515. hozzászólásra
http://susan.hmvasarhely.hu/muhely.phpEgy pár évet lehúztam itt.
Válasz #16514. hozzászólásra
Hol gyártották ezt le ha szabad érdeklődni?
Válasz #16512. hozzászólásra
Itt az enyém,mikor javítottuk,8140-es.
Válasz #16512. hozzászólásra
Volna pénzem megvenném.Vagy cseréljünk mtz-re.3 bolygókerék,meg a buzogány 100 ezer ft,legyártva.
Noh.
Első és legfontosabb kérdés, tud valaki esetleg bontott ilyen traktor, ami legurult a hegyről, kiégett vagy valami?
Szét lett szedve és hát a költségek igen csak elszálltak ismételten.
Kell egy hidtok, egy koszoru, 3 bolygokerék, a buzogány meg pár aproság.
Ugyanis valamelyik alkatrészen a fog lepattant, bekapta a kerék, az szétfeszítette a tokot meg további darabokat tört ki, azok ujra beakadtak, szal szépen megdarált mindent.
Hogy hogy történhet ilyen fel sem tudom fogni.
Dolgozott eddig itthon 100 üzem orát, lassan költünk rá 3,5m-et.
Ha egyszer meg sikerül tőle szabadulni max piros mtz jöhet be az udvarba semmi más ami piros.
Válasz #16510. hozzászólásra
...de még arra sem, mert használt korában senki meg sem nézi...na ez a legnagyobb rejetett hibája(kivéve egy-két "hibás")
Válasz #16508. hozzászólásra
Jah, szállításra. Felállsz vele egy trailre és elviszed oda ahova szeretnéd és mutogatni lehet.
Válasz #16507. hozzászólásra
Hát... Pedig olyan kényelmesen megy vele.
10 km/h simán, nem füstöl, nem erőlködik.
Egy 50 ha-t csináltunk meg vele.
Szerintem nyáron a nagypót jobban megszaggatta.
Válasz #16506. hozzászólásra
A fergák szállításra vannak tervezeve nem nehéz munkára...arra tökéletes
Válasz #16505. hozzászólásra
Pedig pont az lehet...az egy kib...ottul nehéz cucc,húzni
Válasz #16504. hozzászólásra
Hát én bizakodo voltam vele, de tényleg nem vagyok tőle most már elájulva. Ez is minden más eléri a 6000 orát és fáj mindene. Nem bir itt már egyik se annyit mint a régi gépek, legyen az zöld, piros, sárga rozsaszin bármilyen.
Válasz #16503. hozzászólásra
Nem tudok rola hogy lett volna odatéve a kar.
Azon az oldalon volt már heggesztve a kerék felőli része is. Lehet anyaghiba.
Semmi nehéz függesztett dolgot nem vitt.
Nagy golyorol huzott permetezőt meg mütrágyaszorot. Eke is vontatott volt mögé kint.
Eddig nem folyt az olaj belőle. Most vagy kikopott belőle esetleg a tömítés, ami miatt nem folyt, vagy nálunk repedt tovább, de a kühne nagytárcsa ( uj szerzemény) nem hiszem hogy megtépte.
Válasz #16503. hozzászólásra
Gyenge Fergusonokról van most is szó
Válasz #16495. hozzászólásra
de mitől repedt el?????
fogadjunk a szélességeállító stabilizátor karok átlettek rakva a másik furatba!?!??!?!?!
Mert akkor tudja megroppantani magát, ugyanis ebbn a furatban leeresztve laza felemelve feszes oldalirányt az eszköz. Namost ha leengedve egy kicsit is feszesebb akkor felemelve már bajvan.....
és reccsent is le oldalhajást.
Egyébként az nem repedhet el! még a nagy nehéz függestett rövidtárcsa után sem!!!!!
Válasz #16501. hozzászólásra
Csodák nincsenek,de megkeresem a számukat...Maszek a cég régi motoros az öreg,csak nem jut esembe a neve...fogaskereket is gyártanak
Válasz #16500. hozzászólásra
Ezt lehet pontosítani kicsit? Kecskemét mellett hol?
Ez hátsó, nem tom hogy ezzel is tudnak-e kezdeni valamit.
Válasz #16495. hozzászólásra
Kecskemét mellett szerintem megcsinálják...IKRnek javítotak egy csomó első hídat
Válasz #16498. hozzászólásra
Ebben igazad van,pörgesd a gazdaságot,vegyél 10+ milláért valami lelakott szutykot. Abban is lesz élvezet
Válasz #16496. hozzászólásra
Akkor hol marad az élvezet? Meg minek kellene másik helyette, ha a meglévő is tökéletes, és eldöcög még 30 évig hehe(mert még a legsötétebb paraszt is meg bírja javítani egy kalapáccsal)? Mi lesz szegény gyártókkal(a sok munkással akik építik az újakat, a kereskedőkkel, a szervízesekkel stb. hehe.
Válasz #16493. hozzászólásra
na gratula!
Válasz #16493. hozzászólásra
Miért nem csinálod meg?
A port ki lehet szűrni,én beleraktam a gyári ventilátor elé egy papír légszűrőbetétet,pontosan belefér.
Fűtést sem bonyolult beletenni
Nah Üdv ujra.
Kicsit el voltam veszve.
Most se jo szántambol járok erre ujra.
Nagyjából van valakinek fogalma arrol mibe kerülhet a 6485 alá egy jobb hátsó hidtok?
Vagy esetleg van valakinek egy bontott az udvarába?
Vagy lehet vele valamit kezdeni?
Jobb oldalon a felső hátso töcsavar furatánál van kb 10 cm-re elrepedve.Berepedve teljesen a tövéig.
Ha gyorsan megy vele az ember ömlik az olaj.
Valakinek valami tipp?
Válasz #16493. hozzászólásra
Na hehe.
Válasz #16483. hozzászólásra
Number 1 (ződebb)eléri a tervezett 30 mázsa helyett az 50-et. Eminens (sárgább) meg a tervezett 40 helyett a 60-at, akkor talán előben is megtekintek pár kombínót nemcsak kípeken(tx-et) hehe.
Aztán amikor azt mondják a kereskedők a szétrohadt, 2010-ben kettétépett tizenéves(5000+óra) fosra , hogy 10 miller, akkor a pízbő felveszek 4 embört aztán elmegyek nyaralni(egy évre).
Hát nem az a fasza mikor a paraszt a 600-é vett 12-esével aratja a terményit aztán egy vontató (hw8011)
anyag többet ér mint a kombány hehe.Nyáron átszűr az ember a tüdején pár tonna port, a bőrén meg kiizadja naponta a 6-8 liter bevitt iceteát, ősszel meg lefagy a jobb térde a sebváltónál beáramló hűs szellőtő( a jobb keze nem mer azon kesztyü van) hehe. Idegeskedik a fene a tizenmilliókért vett fosok felett, hogy mi bajuk lehet ha valami beszarik.
[kep1][kep2]
Válasz #16490. hozzászólásra
6 köbméter, 6kg melyik melyik hehe
Válasz #16488. hozzászólásra
A helyi vasfelvásárló pb-vel csinálja a darabolást nálunk is. Csak mi még melegíteni, meg vágni is heggesztő szakembert hívunk, arra az évi pár alkalomra.
Válasz #16489. hozzászólásra
oszt hány kilós hehe ???
Negyven literes???
Válasz #16487. hozzászólásra
Gázpalack csere oxigen 11680, dissous 30930 bruttó hehe. Én is 28-32-re emlékeztem, de az 1,5-2 éve vót.
Válasz #16487. hozzászólásra
bocsi a bele vaúé...de acetilén helyett mié nem pb-t használtok melegítésre és vágásra?????????????????
egy fúvóka a vargába vagy a róna készletbe+a reduktor nem kerűl még az acetilén felébe se
Válasz #16484. hozzászólásra
robhun79@citromail.hu címre kűdjé szakszerű szétszedési leírást.
Átmentem esztergányoshoz anyát csináltatni, megmondta a tutit, amire sötét paraszt nem is gondol hehe. Kiésztergánya a belit akkor a maradék kb 7 centis darab benne marad a belsejibe hehe.
Még gyártok rá egy kulcsot, mert az öntvény tekerőjivel nem merem majd hajtani hátha azis elpattan hehe.
Ja és az egész nap kuuvaanyja, hogy délután 4felé a 6497-en meg elszakadt ez az orsó vazzzzzzeggggggg
Úgyhogy mámma két orsót gyaláztunk le...
Ez egy hidraulikus 3/3kategóriás nagy erős 3.pont függesztő cucc, mégis alul a munkahenger tövére egy vaskos menetű csonkot kell betekerni lekontrázni ennek a másvégén meg van a dupla csapos csuklós történet amivel a gépre kötöm ugye.
No szóval ez a menetes csonk elszakadt, de egyszer már volt ilyen, vagy kétévet bírt ki. Okés nehéz a függesztett rövidtárcsa dehát basszus nemhiszem el hogy ilyen gagyi cuccok vannak!!!! Ez veszélyes nagyon!!!
Mi az hogy leszakad egy CAT3-as orsó amire CAT3 felfüggesztésű munkagép van akasztva!?!?!?!?!
ez így nonszensz, dehát az orsót sem cserélhetem le nemrégi marha drága is volt most dobjuk ki!?!?!?
No mindegy de ez ma kicsapta a biztosítékot.
Holnap lépni kell mert dolgoznának a gépek. Van még egy orsó véknyabb csenevészebb mint ezek a nagyok viszont ezis CAT3 csak kisebb menetes szár résszel, mégis ezmég egyszersem szakadt el pedig először ezzel dolgozott a gép sokáig.
No mindegy SZJ holnap sos postázni kéne ha úgyvan!!! köszi
Amúgy azért hajtotta el szerintem, egyrészt mert volt is egy pici hajlat már benne, így kerül ide, másrészt pedig a mélységszabályzót teljesen letekerve dolgozott a gép!
Lazító farán henger szabályozza a mélységet de ettől még orratudna esni a lazító, de mivel az alsó kettő függesztőkar teljes mélyre lenne engedve így csakis a felső támasztóorsó a 3. pont tart tolásra elég keményen.
Egy picit emelni kellessz az alsó karokon hogy ugye ahogy a lazító húzná bele magát mélyebbre a fődbe és bukna orra ugye, azt ne a 3. pont orsója tartsa már csak hanem a két alsó karon keresztül az egész gép ne engedje mélyebbre, ez ráadásúl még plussz leszorítóerőt is jelent a hátsó tengelyre valamilyen szinten.
Lehet ezt csak én logikáztam ki hibásan, de szerintem van benne valami
Válasz #16477. hozzászólásra
Hívj fel SP és megmondom a tutit!
emúgy nálunk úgyemlékszem 28korül cserélik lindénél a palackokat, igaz saját palackok vannak.
SZJ!
Hívlak holnap! Van egy vékonyabb függesztőkarom felső, de az is CAT 3-as csapozáshoz van.
Mérd már meg mekkora csapokra lenne szükséged koma mármint milyen furatátmérős legyen a vége és szerzek neked helyette másikat.
Holnap hívlak legyen nálad mérünk egykettőt bár tuti az lesz az, fel is adhatnád postán mert sos van, lazítani is kell meg rövidtárcsázni is, mindjárt vetjük a repcéket!!!!!!
Mondom ha ugyanaz lenne ami az enyim akkor naggyon zsír lenne Temeg kapnál helyette egy vadiújat éppen neked megfelelőt még a héten!
Válasz #16480. hozzászólásra
kuki nincs szója meg három t körül várom! több nem hiszem hogy lesz!!!
Tx et hajtod??? jó lenne valami jó tipp!
Válasz #16481. hozzászólásra
Válasz #16474. hozzászólásra
Ismerős vitt esztergáltatni JD függesztőt, hogy majd csinálnak belőle valamibe csapot... a harmadik kés törés után elzavarta őket az esztergályos.
Válasz #16478. hozzászólásra
Holnap meg lesz, próbálva( áztatva) az a baj nincs rajta fogás(nem mtz hehe), stiftet elnyírja. Balos anyát csinátatni kő rá kontrának.
Kombány témát hajtsad, 60 mázsás szója, meg 100 mázsás kuki majd kitermeli.
Nehogy mán előbb legyen fos tx-ünk, mint neked vmi. case hehe.
Válasz #16477. hozzászólásra
az még istenes ha 30 párezer felénk 40+ a párja a palackcserének
Válasz #16477. hozzászólásra
he he küld el postán postafordultával visszakapod!!! Megjárat va kivéve megzsírozva, az áztatás használ hidd el!!!!
Ha visszahűl eszterga padra vele! és tuti lesz!
Még mindig olcsóbb mint egy új!!!
Válasz #16475. hozzászólásra
Tú sok vót nekijje a zsír, meg szát bele a főd a közípső két lukacskán hehe. Pont balos. Reggel az arcomba vágta a rögzítő stiftet mikó tekergetni akartam hehe. Ennek áztatás má nem használ. Gázcsere meg megin 30 valahány, 12 centit benn van kb. öröm lenne hallgatni a nyekergését tekerís közbe, visszahül mégjobban berág hehe.
Válasz #16473. hozzászólásra
Nem szakadt semmi, csak nem lehet tekergetni hehe.
Válasz #16469. hozzászólásra
cimbora rakd be hidraulika olajba egy estére másnap kontra csavarok rá és oxigénnel melegítve ríva de ki fog jönni!!! Nekem egyszer az MTZ é rohadt be!
használni kell és zsírozni akkor nem jársz így!!!!
Válasz #16469. hozzászólásra
mi próbáltuk volna felfurni az nh nak a karjain a lukat mert kikopott de befogtuk oszlopos fúróba! ránehezkedtünk ketten a karra de csak csikorgott meg szikrázott a tetején a fúró.........
Válasz #16472. hozzászólásra
Koma,ne tartsd magadba a lényeget,hogy szakítottad meg??
Válasz #16471. hozzászólásra
Hát lehet esztergányos lesz most, hogy mondod nemtom befér e neki.( már ezerszer emondta, mit tud befogni, de sose figyetem reá)meg egy rohadt gömbvas is rá van heggesztve lehet azt is lekell róla meténi. Ha nem fér be neki, akkó másikho kő vinni 3-szoros áré hehe.
Válasz #16469. hozzászólásra
vidd el esztergányoshoz oszt nézesd mög he hogy a főorsóba be megy e oszt adass neki egy csúcsfészket oszt furasd ki magméretig oszt a menetet magát mög kapard ki...feltéve ha tud az esztergányos centírozni oszt meg ilyenek és amúgy milyen menetemelkedése van hö