Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.04 FtUSD392.16 FtCHF430.11 FtGBP484.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz jamo #23681. hozzászólásáranem ide tartozik, de itt biztos olvasod, mia helyzet denatórium-benzoáttal fújt repcéddel? látod, érdemes vele fújni, vagy azt is ugyan úgy lerágják, csak esetleg nem ezzel kezdik, hanem ez a vége? egyszer fújtrad, vagy a tél/tavasz folxamán többször is, esőállósága milyen?
Válasz MFM #23685. hozzászólásárahát nem mind1 hogy pl 10 vs 15 üzemóra vagy 6000 vs 9000 óra de nekem nem kellene a 7400-as 7600 viszont igen de használtan inkább dyna6 (ültem már egy pár órát 8400-ba és 7600 is)
Válasz gabika82 #23679. hozzászólásáraA rezgéscsillapító tárcsa rugói is kampóra mehettek és azért nincs hajtás. Vagy ebben az még nincs csillapító tárcsa??? Amikor a gépet leállítottad nem hallatszott régebben csilingelő hang?????
A véleményetekre lennék kíváncsi. Ugyan azért a pénzért, ugyan olyan felszereltségel melyiket választanátok?
-kevés üzemórás, megkímélt, de több mint 10 éves 7400-ast
-vagy másfélszer annyi üzemórával, és kevésbé megkímélt, de összességében még mindig rendben lévő 7600 dvt-t?
Válasz jamo #23681. hozzászólásáraAz olajban bronz nem volt, minimális fémszilánk viszont igen. Maga a jelenség hirtelen következett be kereszteződésből kifordulva, gázadásra. Ami viszont érthetetlen számomra, hogy a srác elmondása szerint aznap munka közben is volt néha olyan érzése mintha megcsúszna a kuplung.
Válasz gabika82 #23679. hozzászólásáraEz jóval öregebb traki mint a mienk így nem tudom van-e benne olyan közbetét darab mint a mienkbe. De mi így jártunk egy 6485-össel,hogy a motorból jövő kihajtásnál van egy közbetét darab és a közepéből kihullottak a csavarok(korábbi javításnál előző tulaj kispórolta a menetrögzítőt), a maradék párat meg elnyírta és ott megszünt a hajtás továbbítás.
A jelenség tökéletesen megegyezett. Sebesség váltás után megszünt a hajtás. Se előre se hátra. Minden sebességet kapcsolt, rakta előre meg hátra is mert a gép kimutatta, meg hallani is lehetett hogy pakolászta a fokozatokat. Olajnyomás volt. Csak bent a derekába nem volt hajtás továbbítás.
Remélem azért nem ez lesz a gond,mert az széthúzás sajnos.
Sziasztok hátha valaki tud segiteni járt már igy egy ismerősé a gép a tünet az volt hogy menet közben elment a kuplung vagyis olyan mintha folyamatosan kilenne nyomva a kuplung a traki nem megy nyomást meglett mérve illetve valaki mondott olyat hogy hátuljaba van egy hüvely benne egy csőstift ha az kiesik lecsuszk a hüvely és nem.megy azt is megmeztek a helyén van kulpungmunkahengeret is szétszedték annak.sincs baja!ha valaki esetleg járt így megköszönném ha segitene!!
Válasz vargap023 #23672. hozzászólásáraEgy ilyet találtam, de ehhez regisztráció kell sajna.
https://www.scribd.com/document/456506572/Manual-De-Partes-MF-5465-pdf
Sziasztok, van egy Massey Fergusson 5465-ös traktorunk egy ki ír egy hibakódot (képen barajzolva) és a motor furcsa hangot ad ki, olyan mintha kopogna és nincs erő és csak fél gázig lehet nyomni neki nem pörög tovább nincs erő. Most kapott új injektorokat valamint a tank is ki lett mosva új gázolajszűrőket is kapott. Tapasztalt már valaki ilyesmit vagy van ötlete mi lehet a baja?
Válasz GREVEN #23665. hozzászólásárajah, 20 év alatt ha csak kiállításokra ment, akkro is több óra gurul bele.
ez az a hirdetés, ahol tényleg releváns kérdés, hogy a feléből mennyit enged
Válasz Lackó #23666. hozzászólásáraSzerintem olyan már nincs, hogy rossz gép, mert egyszerűen senki sem engedheti meg, hogy szart gyártson. Szerintem a hibákat nem a gépekben kell keresni......
Válasz GREVEN #23665. hozzászólásáraA régebbi gépek napról napra drágábbak, ennek meg van a több oka is de a legfőbb oka, hogy megbízhatóbbak, mint az új változatuk, amik kb 3-4-5x árba kerülnek.
Itt a környéken pont hogy sűrűsödnek! Van a 40 évestől a legfiatalabbig traktor, kicsi, nagy, söt a közvetlen közelemben 3 - 4 Ideal kombájn! Az egyik cég nem tudom, hogy most egyet vagy mindjárt kettőt vett.
érdekes,nálunk is itt volt ilyen vas,kb ennyi évesen be is adták,jött helyette claas,aztmondták többet ide ilyen nem jön a portára...mondjuk felénk nincs is...
Válasz Ares 826 #23655. hozzászólásáraUtóbbi két alkalommal nagy cég üzletkötője mikor jött csevegni mindkétszer rákérdezett, hogy nem adom e neki az MF 6470-emet. Ismer, ismeri a traktort, tudja hogy bánok a gépeimmel, milyen jó lenne az ő kisebb gazdaságába vezérgépnek.
Csak viszonyítás képpen: 10 fölött ajánl (6000 pár üzemórás, igaz, jól fel van szerelve), de egyenlőre nem akarom cserélni.
Válasz Ares 826 #23655. hozzászólásáraNem kupec hirdeti, 72 kollégáé az. Ilyen 836 volt itt is, full felszerelt,nem leharcolt, csak mindig valami nyűgje volt 6 miiláért számolták be, aztán nem sokkal később 3.9-ért láttam kupecnél. Akkor kereskedőtől mennyiért szerezhette megHidd el lessz olyan aki megveszi kb. ennyiért ha kell a gép, nem azon az -1-2 millán fog mullani
Válasz Ares 826 #23655. hozzászólásáraMax. 12-13-mat szerintem megér (nem nekem, hanem úgy általában), valószínűleg oda is adnák annyiért. Nekem a 16-os váltó, ami leginkább nem tetszik.
Válasz Ares 826 #23656. hozzászólásáraMajd annyit ér amennyit adnak érte! Annyira nem néztem de szerintem nem kupec hirdeti.Amúgy kíváncsi lennék te mennyiért árulnád ha a tiéd lenne
Válasz csferri #23653. hozzászólásáraNagy lófaszt ér ennyit! Remélem rárohad a gép! Csak sajnos még "lószar van addig veréb is" ugye ismered a mondást!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #23654. hozzászólásáraHa ez szerinted ennyit ér akkor az én Claas Ares 836-os trakim 6950 órával kell hogy érjen 23-25 millert! Na akkora balfaszt sem találnék aki adna érte annyit! Ez a ferga nem ér többet 8-10 millánál, valószínű nem is adott érte a kupec többet! Csak nagyot szeretne kaszálni rajta! Ezt a kupecnak!
Válasz Ares 826 #23652. hozzászólásáraXerion 380, ez most hogy jön ide, aztán azzal permetezzél meg műtr. szórni meg vetni, mint univerzális gép Na annak aztán lenne üzemeltetési, javítási költségei..
7614-ért szerintem ezek korrekt árak, új csak akkor ha van rá bőven munkakihasználtság.
Válasz Ares 826 #23652. hozzászólásáraNem tudom , hirdeti vagy 2 hónapja az új ára ennek most 27-28 körül van, gyenge a forint, meg a gyártók is emelgetnek ez van.
Válasz csferri #23650. hozzászólásáraSzerinted lesz olyan marha aki ezért ad ennyit???? azt gondolom az is idióta aki ezt megveszi ennyiért! Egy kicsi lével 5-6 millával megtolva lehet venni Claas xeriont 380 pacival ennyi órával!
Csak 2 kört tudok vele vezérelni egyszerre. Van egy billenőkapcsolóm,aki aktiválja a rakodót,akkor annak megy 2 funkciója, ha átbillentem akkor a piros zöld kör megy hátul.
Hátsó ablaknál van egy átváltó kar, azzal lehet a fronthidrót aktiválni valamelyik állásba és akkor ugyan ugy a kék joystickról működik az is.
Kérdésem lenne azokhoz, akiknek a kis kék joystick-kal felszerelt 6400/7400-as Fergijük van.
A Jostick egyszerre csak 2 kör vezérlésére képes, vagy többet is tud? Olyan traktoron, ahol ezen kívül csak két mechanikus vezérlő található, de összesen 6 kihelyezett, plusz egy fronthidralika és egy gyári rakodó van működtetve ezekről, ott hányat lehet egyszerre vezérelni kabinból kiszállás nélkül?
Másik kérdéses dolog számomra, hogy van bármi jelentősége a mechanikus szelepvezérlők kivitelének a két képen látható verzióban? Vagy mitől függ, hogy melyik gép hogyan lett felszerelve?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #23647. hozzászólásáraA full felszereltségbe azért bele lehet kötni, a fülkéje a legalapabb "Essential" kivitel, ami főleg a kezelőszervekben nyilvánul meg, hogy minden az oldalkonzolon van, nem pedig a karfában, mechanikusak a kiadószelepek, stb... Ahol ez nem szempont ott nem biztos hogy hátrány, de ha nekem kéne dolgozni vele, én legalább "efficient" fülkefelszereltségben gondolkodnék.
A kis szivattyúra való utalást amúgy nem láttam a hirdetésben, nagyrészt ezeket is a 110 literes szivattyúval szerelték, persze ha nagyon spórolni akartak ebben még volt 58 literes kivitel, ami valóban kevés lehet. Ezt legkönnyebben a gép mellett állva lehet megállapítani a szűrők helyzetéből és számából.
Válasz máris szomszéd #23644. hozzászólásáraSzuper gép, full felszerelt, ha ilyen kellene én nem sokat gondolkodnék rajta, az új pont a duplája. Ami hátrány lehet az a kis szivattyú, de nem mindenkinek fontos szempont ez.
Válasz máris szomszéd #23644. hozzászólásáraSzuper gép, full felszerelt, ha ilyen kellene én nem sokat gondolkodnék rajta, az új pont a duplája. Ami hátrány lehet az a kis szivattyú, de nem mindenkinek fontos szempont ez.
Válasz Bobo77 #23634. hozzászólásáraNem mutiba készült!
Viszont ha már az első munkanapján patkót talált, hátha több szerencsém lesz vele, mint a másikkal!
24438 hozzászólás
Válasz balazoooo #23687. hozzászólására4000-6000 óráról van szó nagyságrendileg. Van valami konkrét oka annak, hogy nem vennél 7400-ast?
Válasz jamo #23681. hozzászólásáranem ide tartozik, de itt biztos olvasod, mia helyzet denatórium-benzoáttal fújt repcéddel? látod, érdemes vele fújni, vagy azt is ugyan úgy lerágják, csak esetleg nem ezzel kezdik, hanem ez a vége? egyszer fújtrad, vagy a tél/tavasz folxamán többször is, esőállósága milyen?
Válasz MFM #23685. hozzászólásárahát nem mind1 hogy pl 10 vs 15 üzemóra vagy 6000 vs 9000 óra de nekem nem kellene a 7400-as 7600 viszont igen de használtan inkább dyna6 (ültem már egy pár órát 8400-ba és 7600 is)
Válasz gabika82 #23679. hozzászólásáraA rezgéscsillapító tárcsa rugói is kampóra mehettek és azért nincs hajtás. Vagy ebben az még nincs csillapító tárcsa??? Amikor a gépet leállítottad nem hallatszott régebben csilingelő hang?????
A véleményetekre lennék kíváncsi. Ugyan azért a pénzért, ugyan olyan felszereltségel melyiket választanátok?
-kevés üzemórás, megkímélt, de több mint 10 éves 7400-ast
-vagy másfélszer annyi üzemórával, és kevésbé megkímélt, de összességében még mindig rendben lévő 7600 dvt-t?
Köszi!
Válasz jamo #23681. hozzászólásáraAz olajban bronz nem volt, minimális fémszilánk viszont igen. Maga a jelenség hirtelen következett be kereszteződésből kifordulva, gázadásra. Ami viszont érthetetlen számomra, hogy a srác elmondása szerint aznap munka közben is volt néha olyan érzése mintha megcsúszna a kuplung.
Válasz jamo #23681. hozzászólásáraIgen egyszer csak megszűnt és nem ment hát az olajba minimális fémszemcse volt !
Válasz GREVEN #23680. hozzászólásáraKöszönöm hogy leirtad majd ha rsetleg széthuzasra kerüla sor és netán ez a hiba megirom !
Válasz gabika82 #23679. hozzászólásáraHirtelen jelentkezett a probléma vagy fokozatosan? Olaj olajszűrő milyen? Van "bronzos" szennyeződés?
Válasz gabika82 #23679. hozzászólásáraEz jóval öregebb traki mint a mienk így nem tudom van-e benne olyan közbetét darab mint a mienkbe. De mi így jártunk egy 6485-össel,hogy a motorból jövő kihajtásnál van egy közbetét darab és a közepéből kihullottak a csavarok(korábbi javításnál előző tulaj kispórolta a menetrögzítőt), a maradék párat meg elnyírta és ott megszünt a hajtás továbbítás.
A jelenség tökéletesen megegyezett. Sebesség váltás után megszünt a hajtás. Se előre se hátra. Minden sebességet kapcsolt, rakta előre meg hátra is mert a gép kimutatta, meg hallani is lehetett hogy pakolászta a fokozatokat. Olajnyomás volt. Csak bent a derekába nem volt hajtás továbbítás.
Remélem azért nem ez lesz a gond,mert az széthúzás sajnos.
Sziasztok hátha valaki tud segiteni járt már igy egy ismerősé a gép a tünet az volt hogy menet közben elment a kuplung vagyis olyan mintha folyamatosan kilenne nyomva a kuplung a traki nem megy nyomást meglett mérve illetve valaki mondott olyat hogy hátuljaba van egy hüvely benne egy csőstift ha az kiesik lecsuszk a hüvely és nem.megy azt is megmeztek a helyén van kulpungmunkahengeret is szétszedték annak.sincs baja!ha valaki esetleg járt így megköszönném ha segitene!!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210404103847_screenshot_20210404_103648_chrome.jpg)
Válasz _NB_ #23675. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget.
Válasz vargap023 #23672. hozzászólásáraA bekarikázott melletti miért világít?Az elvileg hidr.olaj szűrő eltömődését jelenti!
Válasz vargap023 #23672. hozzászólásáraEgy ilyet találtam, de ehhez regisztráció kell sajna.
https://www.scribd.com/document/456506572/Manual-De-Partes-MF-5465-pdf
Válasz _NB_ #23674. hozzászólásáraA link mégegyszer
Válasz Büresz #23673. hozzászólására
Nem értek hozzá, csak így a neten keresgélve az "olvadó elborult 3 gombócos fagyis tölcsérre."
Elvileg az AdBlue val és a DPF-el kapcsolatos
link
Sziasztok, van egy Massey Fergusson 5465-ös traktorunk egy ki ír egy hibakódot (képen barajzolva) és a motor furcsa hangot ad ki, olyan mintha kopogna és nincs erő és csak fél gázig lehet nyomni neki nem pörög tovább nincs erő. Most kapott új injektorokat valamint a tank is ki lett mosva új gázolajszűrőket is kapott. Tapasztalt már valaki ilyesmit vagy van ötlete mi lehet a baja?![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210330211709_a08e3905_69a3_44e4_8714_22ae8a0b813a.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210330211709_a08e3905_69a3_44e4_8714_22ae8a0b813a.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210330211709_a08e3905_69a3_44e4_8714_22ae8a0b813a.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210330211709_a08e3905_69a3_44e4_8714_22ae8a0b813a.jpg)
Válasz GREVEN #23665. hozzászólásárajah, 20 év alatt ha csak kiállításokra ment, akkro is több óra gurul bele.
ez az a hirdetés, ahol tényleg releváns kérdés, hogy a feléből mennyit enged
Válasz Szabi. #23669. hozzászólásáraEgyetértünk![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz Lackó #23666. hozzászólásáraSzerintem olyan már nincs, hogy rossz gép, mert egyszerűen senki sem engedheti meg, hogy szart gyártson. Szerintem a hibákat nem a gépekben kell keresni......
Válasz Lackó #23666. hozzászólásáraerre a top3 ez sorrendbe:
JD
IH
Claas
Válasz GREVEN #23665. hozzászólásáraA régebbi gépek napról napra drágábbak, ennek meg van a több oka is de a legfőbb oka, hogy megbízhatóbbak, mint az új változatuk, amik kb 3-4-5x árba kerülnek.![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Válasz fexco #23664. hozzászólásáraEz érdekes, nem tetszik a Fergiknek az éghajlatotok, vagy nálatok rossz a hírük?
Itt a környéken pont hogy sűrűsödnek! Van a 40 évestől a legfiatalabbig traktor, kicsi, nagy, söt a közvetlen közelemben 3 - 4 Ideal kombájn! Az egyik cég nem tudom, hogy most egyet vagy mindjárt kettőt vett.
Válasz Ares 826 #23652. hozzászólásáraAkkor ezt lesd meg. Hát vannak bennem kételyek.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
https://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=333580
Válasz F-A-R-M-E-R \ #23663. hozzászólásárakonkrétan nem,8as széria,300+.amúgy semilyen sincs erre felénk.ez a bogárdi is megakar tőle szabadúlni.
Válasz fexco #23662. hozzászólására7614???
érdekes,nálunk is itt volt ilyen vas,kb ennyi évesen be is adták,jött helyette claas,aztmondták többet ide ilyen nem jön a portára...mondjuk felénk nincs is...
Válasz Ares 826 #23655. hozzászólásáraUtóbbi két alkalommal nagy cég üzletkötője mikor jött csevegni mindkétszer rákérdezett, hogy nem adom e neki az MF 6470-emet. Ismer, ismeri a traktort, tudja hogy bánok a gépeimmel, milyen jó lenne az ő kisebb gazdaságába vezérgépnek.
Csak viszonyítás képpen: 10 fölött ajánl (6000 pár üzemórás, igaz, jól fel van szerelve), de egyenlőre nem akarom cserélni.
Válasz Ares 826 #23655. hozzászólásáraNem kupec hirdeti, 72 kollégáé az. Ilyen 836 volt itt is, full felszerelt,nem leharcolt, csak mindig valami nyűgje volt 6 miiláért számolták be, aztán nem sokkal később 3.9-ért láttam kupecnél. Akkor kereskedőtől mennyiért szerezhette meg
Hidd el lessz olyan aki megveszi kb. ennyiért ha kell a gép, nem azon az -1-2 millán fog mullani![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz csferri #23657. hozzászólásáraLegalább 30-ért csak azért hogy ne is tudjam eladni!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Ares 826 #23655. hozzászólásáraMax. 12-13-mat szerintem megér (nem nekem, hanem úgy általában
), valószínűleg oda is adnák annyiért. Nekem a 16-os váltó, ami leginkább nem tetszik.
Válasz Ares 826 #23656. hozzászólásáraMajd annyit ér amennyit adnak érte! Annyira nem néztem de szerintem nem kupec hirdeti.Amúgy kíváncsi lennék te mennyiért árulnád ha a tiéd lenne![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz csferri #23653. hozzászólásáraNagy lófaszt ér ennyit! Remélem rárohad a gép! Csak sajnos még "lószar van addig veréb is" ugye ismered a mondást!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #23654. hozzászólásáraHa ez szerinted ennyit ér akkor az én Claas Ares 836-os trakim 6950 órával kell hogy érjen 23-25 millert! Na akkora balfaszt sem találnék aki adna érte annyit! Ez a ferga nem ér többet 8-10 millánál, valószínű nem is adott érte a kupec többet! Csak nagyot szeretne kaszálni rajta!![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
Ezt a kupecnak!
Válasz Ares 826 #23652. hozzászólásáraXerion 380, ez most hogy jön ide, aztán azzal permetezzél meg műtr. szórni meg vetni, mint univerzális gép![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Na annak aztán lenne üzemeltetési, javítási költségei..
7614-ért szerintem ezek korrekt árak, új csak akkor ha van rá bőven munkakihasználtság.
Válasz Ares 826 #23652. hozzászólásáraNem tudom , hirdeti vagy 2 hónapja az új ára ennek most 27-28 körül van, gyenge a forint, meg a gyártók is emelgetnek
ez van.
Válasz csferri #23650. hozzászólásáraSzerinted lesz olyan marha aki ezért ad ennyit???? azt gondolom az is idióta aki ezt megveszi ennyiért! Egy kicsi lével 5-6 millával megtolva lehet venni Claas xeriont 380 pacival ennyi órával!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz MFM #23649. hozzászólásáraNekünk csak 4 kihelyezett kör van plusz homlokrakodó plusz front hidro.
Csak 2 kört tudok vele vezérelni egyszerre. Van egy billenőkapcsolóm,aki aktiválja a rakodót,akkor annak megy 2 funkciója, ha átbillentem akkor a piros zöld kör megy hátul.
Hátsó ablaknál van egy átváltó kar, azzal lehet a fronthidrót aktiválni valamelyik állásba és akkor ugyan ugy a kék joystickról működik az is.
Válasz máris szomszéd #23644. hozzászólásáraItt a párja, kevesbé fölszerelt amúgy ezeknek az utódját 75 ezerért hirdetik újban ha még egyáltalán van mert kifutó.
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/mf-7614-es-traktor-elado/h_7110169?ref=09499ac4
Kérdésem lenne azokhoz, akiknek a kis kék joystick-kal felszerelt 6400/7400-as Fergijük van.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210322205806_7480_kab.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210322205818_7495_kab.jpg)
A Jostick egyszerre csak 2 kör vezérlésére képes, vagy többet is tud? Olyan traktoron, ahol ezen kívül csak két mechanikus vezérlő található, de összesen 6 kihelyezett, plusz egy fronthidralika és egy gyári rakodó van működtetve ezekről, ott hányat lehet egyszerre vezérelni kabinból kiszállás nélkül?
Másik kérdéses dolog számomra, hogy van bármi jelentősége a mechanikus szelepvezérlők kivitelének a két képen látható verzióban? Vagy mitől függ, hogy melyik gép hogyan lett felszerelve?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #23647. hozzászólásáraA full felszereltségbe azért bele lehet kötni, a fülkéje a legalapabb "Essential" kivitel, ami főleg a kezelőszervekben nyilvánul meg, hogy minden az oldalkonzolon van, nem pedig a karfában, mechanikusak a kiadószelepek, stb... Ahol ez nem szempont ott nem biztos hogy hátrány, de ha nekem kéne dolgozni vele, én legalább "efficient" fülkefelszereltségben gondolkodnék.
A kis szivattyúra való utalást amúgy nem láttam a hirdetésben, nagyrészt ezeket is a 110 literes szivattyúval szerelték, persze ha nagyon spórolni akartak ebben még volt 58 literes kivitel, ami valóban kevés lehet. Ezt legkönnyebben a gép mellett állva lehet megállapítani a szűrők helyzetéből és számából.
Válasz máris szomszéd #23644. hozzászólásáraSzuper gép, full felszerelt, ha ilyen kellene én nem sokat gondolkodnék rajta, az új pont a duplája. Ami hátrány lehet az a kis szivattyú, de nem mindenkinek fontos szempont ez.
Válasz máris szomszéd #23644. hozzászólásáraSzuper gép, full felszerelt, ha ilyen kellene én nem sokat gondolkodnék rajta, az új pont a duplája. Ami hátrány lehet az a kis szivattyú, de nem mindenkinek fontos szempont ez.
Válasz máris szomszéd #23644. hozzászólásáraNem igazán lehet mibe belekötni. A tartósságát majd az idő igazolja.
Még mindig megy a traktor nézegetés.
Vélemények?
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/massey-ferguson-7614-dyna-4-elado/h_7130483?ref=09499ac4
Válasz fexco #23642. hozzászólásáraAmi jó, az jó, nem kell irigykedni![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Válasz szanberg #23635. hozzászólásárabaszki,te aztán nemvagy semmi....szerintem te pályát tévesztettél,marketing oktatónak kellett volna menned....
Válasz szanberg #23632. hozzászólásáraÍrtam volna egy privát üzenetet.
Válasz Bobo77 #23634. hozzászólásáraNem mutiba készült!
Viszont ha már az első munkanapján patkót talált, hátha több szerencsém lesz vele, mint a másikkal!