Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR409.5 FtUSD391.39 FtCHF432.34 FtGBP484.97 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Egyes gyártói ajánlások szerint a híd rugózását nagy vonóerőt igénylő munkáknál ki kell kapcsolni. Úgyhogy szerintem ez inkább kényelmi kérdés.
Az 1, 8 bar túl soknak tűnik. Keress a gumijaidhoz gyári ajánlást. Valami olyasmit, mint amit alább belinkeltem. Kissebb nyomással nagyobb lesz a felfekvő felület, és jobban is rugózik. Az én Kleberjeimhez pl. az általad leírt melóhoz a 7 tonnás traki tengelyterhelését figyelembe véve előre 0,6, hátra 0,8 bar az előírás.
Persze a te trakid és a gumik is mások, de így látatlanban is valahol max. 1 bar lehet az optimum.
Nézz utána!
A MF 3095-ös trakimon csak olajfék van , és légféket szeretnék kiépíteni, de bárhogy is számolgatom igen húzós árak jönnek ki a végén. nem tud valaki olcsó ötleteket?
Csak feldobtam egy témát de féligmeddig van alapja.
Egy pihentetett fődet tárcsáztunk a 8270Xtrával a minap.
Főd kemény füves a gumi körmei nemtudtak belefogni pedig zsír új mind a 4 rajta.
Aztán amikor nyomos részhez értünk nem pattogott de lóbálta magát, mintha a saját gumiján billegett volna, nagy ballonosvan rajta.
Hozzáteszem nem akasztottam fel az orrsúlyt és part is volt felfelé a táblán. Súlya orrsúly nélkül 114mázsa körüli. A gumik viszont kemények 1,8bar körül van bennük.
Jövőhéten kimegyek egy másik ilyen fődre felakasztom orrsúlyt meg leeresztem 1bar-ra őket kíváncsi vagyok.
Mivel nincsen hídrugózás így ez mindig is rázósabb gép lesz, de a 6497-es meg olyan símán ment ugyanitt mint a mese igaz kisebb peresebb gumikkal tonnás orrsúllyal maga előtt meg puhább gumikkal is de akkoris ez a gép csak 95mázsa meg kisebb mint a 8000-es de ügyesebb.
Lazító előtt viszont ősszel a nagyobbik jobban pirított érezhetően ott levolt szorítva a fődhöz nemvolt esélye rugózni a gumiján hehe
Aki új gépet vesz az csakis mellső hídrugósat vegyen!
Ne azt mondd!
Ne olyan bepattogásra gondolj ami a rossz úton történik hanem amit nagyerejű vontatásnál eszköz előtt tud csinálni a gép olykor olykor!
Ha puhább a gumi nemtud rúgózni a saját ballonosságán???
Teljesen mindegy.A gumi deformálódott,sokat állt a raktárban,meg a felnibe is van,ezért pattog be.A felni,és gumi deformálódását szembe kell fordítani.
Megpróbáltam, mindkettő müködik nálam is, igaz az olajét csak letestelve tudtam, viszont a levegőét úgy próbáltam h befogtam, vagyis befogattam a szivónyilást és jelzett rendesen.
Ha ezek közül valamelyik világít akkor már igen elhanyagolt a gépezeted. Nekem még sose világított egyik se pedig működni működnek. És nem arról vagyok híres hogy pátyolgatom a gépeimet.
ezek szerint még jó is h egyiket se láttam sose felgyúlni, a légszűrőnél a szűrő után a torkon láttam valami elektromos szerkezetet amit nem tudtam h micsoda, akkor valoszinüleg a jeladó lesz az.
Felső a légszűrő dugulását. Az alsó pedig talán a váltószűrő dugulását. A szűrő tövénél van egy gomba egy szál dróttal. Ha letesteled a drótot akkor leméletileg világítania kellene a lámpának. A légszűrűé pedig valahol a légszűrőházban van. Szintén egy nagyobb fajta membrános gomba egyszál dróttal.
XTZ 750 Super Teneré!
1989-es a szeker de a mai napig megállja a helyét!
Tegnap a cimborák egykét új motoron lezsibbadtak megmacskásodtak este csak ríttak amikor szálltunk le a gépekről énmeg vigyorgó képpel pattantam le róla.
Marha kényelmes, stabil, amíg ők 2-6fokozatk között kapcsolgattak egész úton én 4-5-ben mindenhol elmotoroztam, ezek a gépek 5.-ben 50-től 200-ig mennek szépen végig!!! Plusz a roszabb útakon én haladtam míg az újakkal csak zörögtek a kátyúkon.
Plusz nekem jobban teccik mint akármelyik új motor.
Honda XRV750 Africatwin ugyanilyen, talán még egy fokkal jobban is néz ki viszont gyengusabb egy kicsit ami ki is jön gyors részeken.
Kukoricát ammóniáztuk csütörtök óta közben kombájnt készítettünk fel aratásra ésatöbbi.
Tegnap meg motoroztunk egyet barátokkal, megjártuk Lengyelországot, megkerültük körbe a magastátrát, jó volt egynek.
Ja igen szlovákba Rozsnyán van valami nagy cég, két zsírúj MF Delta hibri kombájn illetve kettő hevederes Challi állt az udvaron Valakinek bejött az élet
Aratás végefelé kiugrok motorral szétnézek munka közben hátha látom őket, igaz érdekes mert sok kicsi meg dombos táblájuk lehet legalábbis részben.
Minden később van főleg északon, lengyelben meg É-szlovákban még most kezdi fővirágzását a repce, búza szárbaindulása sem lehetett túl régen, kukorica most keleget ésatöbbi... Viszont kaszálni már levan sokhelyen illetve behordva az anyag
Hát nekem voltak olyanok, hogy egy kukorica bizniszt ide írtam, másnap alig fértünk be, mert mindenki odaért, hogy hát ezen a fórumon olvasták hogy ott átveszik a kukoricát ilyen meg olyan feltételekkel és majdnem lecsúsztunk.
Meg volt olyan is hogy kicsit többet mondtam mint kellett volna és szólt a telefon, hogy töröltessek, mert sok lesz az infó. Meg mikor jönnek az ismerősök, hogy háhá láttam a képeket és meg hogy miket írtál... Elég körültekintően kell nyilatkozni, mert látod a nav is tájékozódik itt néha.
Itt csak igazán, ha tudnád hogy hány olyan ember olvassa ezt a fórumot, akiről nem is gondolnád... és ráadásul rejtőzködve, aztán meg mikor jön a telefon, hogy helóka... nah akkor szembesülsz vele.
24427 hozzászólás
Ja, és ha kell a vonóerő, (már pedig, ha pattog, akkor kéne még) akkor az orrsúlyt mindenképp fel kéne tenni.
Válasz #16225. hozzászólásra
Egyes gyártói ajánlások szerint a híd rugózását nagy vonóerőt igénylő munkáknál ki kell kapcsolni. Úgyhogy szerintem ez inkább kényelmi kérdés.
Az 1, 8 bar túl soknak tűnik. Keress a gumijaidhoz gyári ajánlást. Valami olyasmit, mint amit alább belinkeltem. Kissebb nyomással nagyobb lesz a felfekvő felület, és jobban is rugózik. Az én Kleberjeimhez pl. az általad leírt melóhoz a 7 tonnás traki tengelyterhelését figyelembe véve előre 0,6, hátra 0,8 bar az előírás.
Persze a te trakid és a gumik is mások, de így látatlanban is valahol max. 1 bar lehet az optimum.
Nézz utána!
A MF 3095-ös trakimon csak olajfék van , és légféket szeretnék kiépíteni, de bárhogy is számolgatom igen húzós árak jönnek ki a végén. nem tud valaki olcsó ötleteket?
Válasz #16224. hozzászólásra
Csak feldobtam egy témát de féligmeddig van alapja.
Egy pihentetett fődet tárcsáztunk a 8270Xtrával a minap.
Főd kemény füves a gumi körmei nemtudtak belefogni pedig zsír új mind a 4 rajta.
Aztán amikor nyomos részhez értünk nem pattogott de lóbálta magát, mintha a saját gumiján billegett volna, nagy ballonosvan rajta.
Hozzáteszem nem akasztottam fel az orrsúlyt és part is volt felfelé a táblán. Súlya orrsúly nélkül 114mázsa körüli. A gumik viszont kemények 1,8bar körül van bennük.
Jövőhéten kimegyek egy másik ilyen fődre felakasztom orrsúlyt meg leeresztem 1bar-ra őket kíváncsi vagyok.
Mivel nincsen hídrugózás így ez mindig is rázósabb gép lesz, de a 6497-es meg olyan símán ment ugyanitt mint a mese igaz kisebb peresebb gumikkal tonnás orrsúllyal maga előtt meg puhább gumikkal is de akkoris ez a gép csak 95mázsa meg kisebb mint a 8000-es de ügyesebb.
Lazító előtt viszont ősszel a nagyobbik jobban pirított érezhetően ott levolt szorítva a fődhöz nemvolt esélye rugózni a gumiján hehe
Aki új gépet vesz az csakis mellső hídrugósat vegyen!
Pattogás lehet kemény földtől, kemény gumitól, kevés önsúlytól. Hany bar van a gimujaidban?
Válasz #16221. hozzászólásra
Neked valami ilyesmi kéne:
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CGIQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.michelinag.com%2Fcontent%2Fdownload%2F1731%2F23856%2Ffile%2FTechnical%2520data%2520MICHELIN%2520Agribib.pdf&ei=_d_JT8XtFc3sOZKozPsP&usg=AFQjCNGtCG2Do6DgbDdwoJDKyoor8vZvbg&sig2=jcP7OttRxWNY-WyVLrw-BA
Válasz #16221. hozzászólásra
Ilyenre gondolsz hehehehehe?(az mf-be nincs 1 bar)
Válasz #16217. hozzászólásra
Ne azt mondd!
Ne olyan bepattogásra gondolj ami a rossz úton történik hanem amit nagyerejű vontatásnál eszköz előtt tud csinálni a gép olykor olykor!
Ha puhább a gumi nemtud rúgózni a saját ballonosságán???
Válasz #16216. hozzászólásra
Mindegy ha fel van bakolva.
Válasz #16216. hozzászólásra
Kóstolgatod a népet?
Válasz #16216. hozzászólásra
Teljesen mindegy.A gumi deformálódott,sokat állt a raktárban,meg a felnibe is van,ezért pattog be.A felni,és gumi deformálódását szembe kell fordítani.
Válasz #16216. hozzászólásra
Máté fiam gondolkozz
Hogy pattog be kevésbé egy traki?
Keményre fújt gumikkal vagy jól leeresztett-el???
Válasz #16214. hozzászólásra
Megpróbáltam, mindkettő müködik nálam is, igaz az olajét csak letestelve tudtam, viszont a levegőét úgy próbáltam h befogtam, vagyis befogattam a szivónyilást és jelzett rendesen.
Válasz #16213. hozzászólásra
Ha ezek közül valamelyik világít akkor már igen elhanyagolt a gépezeted. Nekem még sose világított egyik se pedig működni működnek. És nem arról vagyok híres hogy pátyolgatom a gépeimet.
Válasz #16212. hozzászólásra
ezek szerint még jó is h egyiket se láttam sose felgyúlni, a légszűrőnél a szűrő után a torkon láttam valami elektromos szerkezetet amit nem tudtam h micsoda, akkor valoszinüleg a jeladó lesz az.
Válasz #16211. hozzászólásra
Felső a légszűrő dugulását. Az alsó pedig talán a váltószűrő dugulását. A szűrő tövénél van egy gomba egy szál dróttal. Ha letesteled a drótot akkor leméletileg világítania kellene a lámpának. A légszűrűé pedig valahol a légszűrőházban van. Szintén egy nagyobb fajta membrános gomba egyszál dróttal.
Sziasztok!
Érdekelne, hogy az alábbi képen balról jobbra a harmadik oszlop lámpái mit kellene jelezzenek? MF 3085
Válasz #16209. hozzászólásra
Bazzeg arra jártunk!!!
Zakopane-ban meg beszélgettünk egy magyar motoros brigáddal, 40-60év közöttiek voltak...
Válasz #16204. hozzászólásra
basszus ezt hallottad http://hirek.msn.mainap.hu/kulfold/magyar-motorosok-haltak-meg-lengyelorszagban-15565/
Válasz #16201. hozzászólásra
Csodagyönyörű!!! ...és a táj is!
Válasz #16206. hozzászólásra
Asszonyt is vitted magaddal?????
Válasz #16205. hozzászólásra
Szép helyeken jártál, én sajnos dolgoztam,
nem mindenkinek ilyen jól......
Ezmeg a másik:
Ja és ami még nem mellékes hogy két hektár kukorica iputköltsége nagyobb mint ennek volt a vételára...
Válasz #16202. hozzászólásra
Aha!
XTZ 750 Super Teneré!
1989-es a szeker de a mai napig megállja a helyét!
Tegnap a cimborák egykét új motoron lezsibbadtak megmacskásodtak este csak ríttak amikor szálltunk le a gépekről énmeg vigyorgó képpel pattantam le róla.
Marha kényelmes, stabil, amíg ők 2-6fokozatk között kapcsolgattak egész úton én 4-5-ben mindenhol elmotoroztam, ezek a gépek 5.-ben 50-től 200-ig mennek szépen végig!!! Plusz a roszabb útakon én haladtam míg az újakkal csak zörögtek a kátyúkon.
Plusz nekem jobban teccik mint akármelyik új motor.
Honda XRV750 Africatwin ugyanilyen, talán még egy fokkal jobban is néz ki viszont gyengusabb egy kicsit ami ki is jön gyors részeken.
De ez a két típus örök romboló gép marad
Válasz #16201. hozzászólásra
mi ez a múzeumszökevény
Megvagyok nem vesztem el helló!
Kukoricát ammóniáztuk csütörtök óta közben kombájnt készítettünk fel aratásra ésatöbbi.
Tegnap meg motoroztunk egyet barátokkal, megjártuk Lengyelországot, megkerültük körbe a magastátrát, jó volt egynek.
Ja igen szlovákba Rozsnyán van valami nagy cég, két zsírúj MF Delta hibri kombájn illetve kettő hevederes Challi állt az udvaron Valakinek bejött az élet
Aratás végefelé kiugrok motorral szétnézek munka közben hátha látom őket, igaz érdekes mert sok kicsi meg dombos táblájuk lehet legalábbis részben.
Minden később van főleg északon, lengyelben meg É-szlovákban még most kezdi fővirágzását a repce, búza szárbaindulása sem lehetett túl régen, kukorica most keleget ésatöbbi... Viszont kaszálni már levan sokhelyen illetve behordva az anyag
Válasz #16198. hozzászólásra
Pszt! Számla nélkül is megoldható!
Válasz #16196. hozzászólásra
Kabáttal vagy kabát nélkül???
Válasz #16196. hozzászólásra
de csak az első 100-tól
Válasz #16195. hozzászólásra
OK!
EMBEREK!
Kedden 8-tól 10-ig a NAV 8000Ft-ért veszi a kukoricát! Siessen mindenki!!!
Válasz #16194. hozzászólásra
Eléggé okosnak kell lenni.
Válasz #16192. hozzászólásra
Akkor használjuk ezt az oldalt "okosan"!
Válasz #16191. hozzászólásra
Már egy éve.
Válasz #16186. hozzászólásra
Hát nekem voltak olyanok, hogy egy kukorica bizniszt ide írtam, másnap alig fértünk be, mert mindenki odaért, hogy hát ezen a fórumon olvasták hogy ott átveszik a kukoricát ilyen meg olyan feltételekkel és majdnem lecsúsztunk.
Meg volt olyan is hogy kicsit többet mondtam mint kellett volna és szólt a telefon, hogy töröltessek, mert sok lesz az infó. Meg mikor jönnek az ismerősök, hogy háhá láttam a képeket és meg hogy miket írtál... Elég körültekintően kell nyilatkozni, mert látod a nav is tájékozódik itt néha.
Válasz #16189. hozzászólásra
ikerkerék van már
Válasz #16187. hozzászólásra
csak szidta a g orbánt
Válasz #16184. hozzászólásra
jól látod a dolgokat kispofám
Válasz #16184. hozzászólásra
És sajna nem csak itt van így.
Nagyon ráérnek valakik, hogy figyeljenek, lehallgassanak.
Válasz #16185. hozzászólásra
Az már azért durva. Akkor igen csúnyát mondhattál vagy félreérthetőt.
Válasz #16184. hozzászólásra
Pl?
Válasz #16184. hozzászólásra
és ha nav telefonál
Válasz #16183. hozzászólásra
Itt csak igazán, ha tudnád hogy hány olyan ember olvassa ezt a fórumot, akiről nem is gondolnád... és ráadásul rejtőzködve, aztán meg mikor jön a telefon, hogy helóka... nah akkor szembesülsz vele.
Válasz #16182. hozzászólásra
Már itt is ?!
Válasz #16181. hozzászólásra
politika,politika
Válasz #16180. hozzászólásra
Hát neked meg mi ez a névváltás megint? Elfelejtetted a régi jelszavát?
Válasz #16179. hozzászólásra
tegnap este irt,jön ma is nem kell félteni
De itt van ermike, hátha ő többet tud róla.