Gázolaj árak 658 Ft Benzin árak 640 Ft EUR 409.17 Ft USD 389.56 Ft CHF 429.74 Ft GBP 485.67 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24427 hozzászólás
Nincs profilkép
#15977 Pilátus
2012-04-12 22:43:02

Válasz #15956. hozzászólásra

A hátó szélvédőnél felvan vezetve a szabályzó amit tekerni lehet,de van amelyik a tömbön van rajta...ezn szükitesz...

#15976 Robi5
2012-04-12 22:24:46

én is elhoztam az 5465-öst a cégnek,lessz még dolgom velesmile sweatdrop

#15975 Mézga
2012-04-12 22:12:33

Válasz #15973. hozzászólásra

teccene nekem is egy olyan smile tonguep

#15974 drenthe evo
2012-04-12 22:12:26

Válasz #15963. hozzászólásra

Ja , vissza folyó be van kötve egyáltalán ???smile lol

#15973 Mézga
2012-04-12 22:10:19

Válasz #15972. hozzászólásra

a másik az övé, a landini helyett. az egyik meg sajnos nem hozzám jött smile sweatdrop

Nincs profilkép
#15971 zt323
2012-04-12 22:06:48

Válasz #15970. hozzászólásra

A másik tán a Sós komáé?smile tonguep

#15969 Mézga
2012-04-12 22:05:02

Válasz #15968. hozzászólásra

most lebuktam smile crying nagyon állat az a 6480-as

#15968 Mézga
2012-04-12 22:01:21

Válasz #15967. hozzászólásra

az a 6485 az dyna6 váltós?

Nincs profilkép
#15967 zt323
2012-04-12 22:01:19

Válasz #15966. hozzászólásra

Neked vitték az új Fergát?Tökölön láttam kettőt egy tréleren.smile thumbup

#15966 greven
2012-04-12 21:55:32

Esetleg valakinek eszébe jutott valami?

#15965 Mézga
2012-04-12 21:35:36

Válasz #15963. hozzászólásra

a tieden nincs olyan a karoknál, amit rá lehet hajtani, hogy ne menjen vissza a kar. eladó lesz a sárga 6480-am abba olyan van, pont neked való lenne smile biggrin

#15964 szanberg
2012-04-12 21:19:33

Válasz #15963. hozzászólásra

Az még nemjutott eszébe, hogy megnézze a visszafolyó rendszert hidromotortól gépig hehesmile lol

#15963 jamo
2012-04-12 21:13:39

Válasz #15963. hozzászólásra

Üdv!

Nincs árfolyásszabályzó a gépen? Mert ha a visszatérő keresztmetszete le van szűkítva akkor feltorlódik az olaj és ezéltal megnő a nyomás. Ezt a vezérlőtöbödben lévő buster szeleped úgy érzékeli hogy végállásba ért a "munkahenger" (ami igazából most hidromotor) és üresbe teszi a tömb tolattyúját.

#15962 ermike
2012-04-12 21:07:37



Üdv fiatalok!
Már rég voltam errefelé!
nNa hát megtörténik az amit itt közületek nem sokan gondoltak volna, hozzáteszem joggal!
MEGHIBÁSODOTT A FERGA!!!!

Ugyanis a vetőgép hidromotorját mikor bekacsolom akkor a kart abban a minutumban löki ki! Cserélgettem ide oda de sajnos nem jó már állítottam a nyomás szabályozón is (a vetőgépén) Mi a szarért dobja ki mindig azt a kart!!!??????????????

Már ősszel is kezdett vacakolni de akkor alacsony motorfordulatnál még nem dobta ki. de most már alapjáraton is kidobja!

kicsit bosszant! Tippek??? Megoldás??? /új gép nem kell se JD, se NH, .....


CSak a ferga!!!!!smile love

#15961 Pici
2012-04-12 21:05:46

Válasz #15961. hozzászólásra

ha tényleg 200 bar a gépbe a nyomás akkor nézd meg a tömlőt hány báros bár ha a préselésnél hullik szét akkor meg szarul préselik rá ahol csináltatod a tömlőt!!! nállam kombinált rakodónál is a tömlő közepén durrant el a cső nem a préselésnél!

#15960 sanyeee
2012-04-12 20:59:53

Válasz #15960. hozzászólásra

Értem, mondjuk valamit kisérleteztem a tömlővel délután, ha nem lesz dok eső majd holnap meglátom h fogja-e birni, amúgy volt ilyen gondom egyszer más traktorral is.

#15959 jamo
2012-04-12 20:52:30

Válasz #15958. hozzászólásra

Akkor se nyomhatná szét a tömlőt ha kézzel tartod a kart. Szóval vagy tömlő gagyi vagy valamiért nagy a nyomás a rendszeredbe. Bekellene dugni egy nyomásmérő órát az egyik csatiba és megmérni a nyomás. Ha jól rémlik 200báros rendszere van ezeknek.

#15958 Bárány
2012-04-12 20:47:47

Válasz #15954. hozzászólásra

Ha van tipped, hogy kihez lehetne fordulni ilyesmivel, ne tartsd magadban!
Az Axiál a Claas trakikhoz még a hibakódokat sem adja ki, szivatva ezzel a felhasználókat és saját szervizeseit egyaránt. Hiszen így minden sz.rért telefonos segítséget kell kérni, és a probléma általában semmi beavatkozást nem igényel, de áll a gép, és persze a szervizes is.
Német Claas mérnök szerint ez nem minden országban van így. Elég hülye voltam, hogy nem kérdeztem rá, melyik országokban nyilvánosak ezek a dolgok.Írtam egy mailt ezügyben közvetlenül a Claasnak, de finoman mondva le sem sz.rtak. (Na jó, nem olyan finoman...)
Ezek szerint a Fergánál is ez a helyzet? Pedig ott sok kicsi, "rugalmasabb" forgalmazó is van.

#15957 sanyeee
2012-04-12 20:31:07

Válasz #15957. hozzászólásra

nem, a tárcsa munkahengerénél a tömlő végén ami csatlakoztató rá van préselve a tömőre, amnak a belsejéből nyomta ki a tömlőt, és persze pont olyan helyt van ez h a kifröstető olaj telibe kapta a hátsó ablakot a traktoronn, csupa olaj volt hátulja.

Arra gondoltam, hogy ha lehetne valami szelepen állitani, akkor nem csinálna olyan nagy nyomást a tömlőben és birná.

#15956 Pici
2012-04-12 20:14:27

Válasz #15956. hozzászólásra

a csatlakozó akadt szét?

#15955 sanyeee
2012-04-12 19:54:33

Sziasztok !
Egy olyan gondom lenne, hogy ma tárcsázáskor a 3085 kétszer is szétnyomta a hodraulikatömlőt a tárcsán, pedig nem volt semmi baja ránézésre. Az lenne a kérdés, hogy valahol lehet-e állitani azt, hogy az emelőkar már kisebb nyomáson visszapattanjon az emelés előtti pozicióba?

#15954 greven
2012-04-12 13:52:30

Sajnos új és hasznos fejleményekkel nem tudok szolgálni.
A kézifékre nem sípol, ott nem lehet gubanc. A szűrőt nem vettük még le, az lesz a kövi, csak nincs hozzá semmi eszköz ott.

De azon filóztam, hogy.....
a kuplung olajnyomását hol lehet mérni ezen?
Ugyanis, olyan mintha amikor felengedném a kuplungot, ugye utasítást kap hogy menjen. A jeladő érzi a fordulsábéli különbséget ezért letilt a számítógép szerintem.

Lehet hogy nincs olajnyomás ott vagy valami hasonló.

Ez csak elmélet és lehet baromság, én nem értek ehhez.
Csak most ez a fő téma.

Én még mindig valami elektronikai hibába reménykedem.

Jah és elméletileg ha a jeladon nem volt forgácsreszelék, akkor a szűrőben sem lehet, mivel a jelado mégneses.

Nincs profilkép
#15953 Pilátus
2012-04-12 09:06:39

Válasz #15951. hozzászólásra

Itt a lényeg a többi csak blabla...ebben az esetben ki lehet mondani,hogy magánzónak semmilyen szervizre nem lenne szüksége ...ezt nem akarják,de létezik ilyen konkrét szervíz utasitás,fényképekkel ellátva amit szigoruan kezelnek...De ezzel a gépvásárlói igénnyel ami abszolút jogos,fel lehetne keresni az újonnan megválasztott gépforgalmozói szövetségi elnököt aki nem más mint Harsányi Zsolt...kiváncsi vagyok mit lépne erre...smile devilsmile wink ( a Zsolt szervízének is lenne mit még tanulni egy "legendás Harsányitól " aki "Levente(apja) volt" és a jelmondata az volt " Egy óra múlva itt vagyok"smile biggrin... ezt mostanában kissé átköltötték mert sokszor igy hangik " Egy hónap múlva ott vagyok"smile devilsmile lolsmile lol

#15952 Claastra
2012-04-12 08:58:16

Válasz #15950. hozzászólásra

Valtra váltót még nem láttam szétszedve a tanyán,,fergát már igen nem is egyetsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolti nem iparszerűen nyúzzátok őket,aki keményebben befogja annak halódik sűrün,jó én se nyúzom a valtrákat,

#15951 lala1
2012-04-12 08:46:01

Válasz #15948. hozzászólásra

No ezt miből gondoltad? smile tonguesmile tonguesmile tonguesmile tongue

#15950 greven
2012-04-12 08:07:56

Válasz #15888. hozzászólásra

Ez nem lenne hülyeség, de egy jol átlátható szerkezi rajzot is adhatnának hozzá, hogy mi hol van rajta. Annyi bizbasz van rajta, egyszerüen elveszik benne az ember és gőze sincs mit keressen ha még tippet is kap rá esetleg mi lehet a baj. Bármi jo lenne amivel az egyszerű ember is átlátná mi hol van rajta.

#15949 Mézga
2012-04-12 06:31:35

Válasz #15949. hozzászólásra

nem megy olyan könnyen szét a váltója az újabbaknak. nem papírból van, mint a valtrának

#15948 Claastra
2012-04-12 05:55:45

Valahogy a Fergával ugy vagyok ,hogy ujat fentartással,de használtat sosesmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingmotorhibást talán,mert az 1 millábol megvan,de a váltó ,3-4 misi simánsmile cursingsmile cursingsmile cursing

#15947 Mézga
2012-04-11 23:18:20

Válasz #15945. hozzászólásra

azt hittem te hegesztetted meg menet közbe smile lol

Nincs profilkép
#15946 Pilátus
2012-04-11 23:16:09

Válasz #15926. hozzászólásra

Attol még nem biztos hogy a tüske is mozog benne a szelpben és ez a lényeg...mert ez nem a villáskulcshoz van tervezve...smile devil...nincs ennek semmi baja a szelepek elromlanak idövel és kész...ez ugye szét volt szedve,bármikor felkphaott a szerelésböl adodo koszt vagy megszorul a szelep és üáris nem müködik egyik sem...a potméter probléma meg nem egyböl jelenkezik hanem fokozatosan ami sokszor kuplung pedálnyomás ellenállás különbéggel is.párosul ha olajkapcsolo is van a renszerben...egyetlen egy est ben fordulhat még elő hasonló ha az üléskapcsoló romlik elsmile scared az egy igen blöd hiba,de már húztak szét ezért taktortsmile lol...nem érzékeli hogy benne ülsz és biztonsági okból megállitja renszert ...szeretni fogod te ezt a gépet,csak most kicsit bevagy....smile biggrin...de nyugi itt vagyunk(egy pár gépet javitotunk már távirányitással telon,de minig jó érzés volt a sikersmile thumbup

#15945 greven
2012-04-11 23:16:03

Na de én elteszem magam holnapra. Köszönöm a hozzászolásokat és a tanácsokat. Egyenlőre nem lesz elvíve még mert vetünk a kicsivel gőzerővel. Van egy kis idő a detektiveskedésre.

#15944 lala1
2012-04-11 23:13:01

Válasz #15930. hozzászólásra
Nem tudom mit alakítottak. Folyt az adagoló a blokk felöli oldalon. Utána mikor visszatették,erőtlen volt. Jött Pistabáttya legénye motort tájolni,de vmi gond volt,mert ismét lekerült az adigó. Azóta nem voltam ott.

#15943 greven
2012-04-11 23:11:40

Válasz #15943. hozzászólásra

Semerre. Nem tudom pontosan. A nagy megbolondulásba nem emlékezik az ember mindenre sajnos. A powershift és a powershoutle között nem volt kapcsoalt ha jol emlékszem a laptopon.

#15942 szanberg
2012-04-11 23:08:36

Válasz #15934. hozzászólásra

de melyik forgásszenzorok között pontosan?
Egyik ottvan jobboldalon a váltó oldalán másikat nemtudom biztosan a dynóház oldalán irányváltó felé. Hátra sem megy???

#15941 greven
2012-04-11 23:08:16

Válasz #15938. hozzászólásra

Ez mondjuk nekem is eszembe juthatott volna, holnap ez lesz az első.

#15940 greven
2012-04-11 23:06:42

Válasz #15936. hozzászólásra

ez ki lett probálva, meg ennek külön hibakodja van ugy tudom.

#15939 szanberg
2012-04-11 23:06:39

Válasz #15938. hozzászólásra

ja és közben rugdossad a kuplungpedált ha sípol ha nem.

#15938 lala1
2012-04-11 23:06:13

Válasz #15926. hozzászólásra

De ha a szelep vmiért beszorult,akkor csak a villáskulcsot......smile lolsmile lolsmile lol

#15937 szanberg
2012-04-11 23:05:31

Válasz #15933. hozzászólásra

Próbáld ki, hogy alapjáraton ketyegve kuplunghoz nem nyúlva behúzod a kéziféket!
Ha sípol akkor kuplungot érez és itt a baj. Ha nem akkor máshol.

Aztán a szrőt tekerd már le illetve a házát és nézz bele a szűrő közepébe van e benne fém!
Ez egy kis meló de érdemes. Ha itt tiszta akkor ne hagyd még szétszedni ha nem muszálysmile cowboy

#15935 Mézga
2012-04-11 23:04:23

Válasz #15933. hozzászólásra

lehet poros a kuplungpedál kapcsolója. jól rugdosd meg hátha elindul

#15934 lala1
2012-04-11 23:03:41

Válasz #15924. hozzászólásra

Az xtra-ban rosszalkodott a kuplungpedálnál valamelyik elektromos kütyü. De az olyankor bekapcsolt irányváltónál a kijelzőn villogtatta felváltva az induló előre és hátrameneti fokozatot.
Egy hatalmas rugás a kupl pedálba,és már ment is.... smile lolsmile lol

#15933 greven
2012-04-11 23:03:40

Válasz #15932. hozzászólásra

két forgásszenzor között a forgás eltérés meghaladja a 10 %-ot.

Talán a válto és irányváltoé de nem akarok hülyeséget mondani.

#15932 greven
2012-04-11 23:02:33

Nah mind1, hát holnap ezt azt kiprobálok még a talicskán azokbol amiket most javasoltatok. Tanácstalanság az van. Valamiért én is ugy érzem, hogy nem lehet nagy baja. Olyan finoman állt meg, semmi oda nem illő hangot nem adott vagy bármit. Menet közben mintha kikuplungoltm volna és kész.

#15930 szanberg
2012-04-11 23:01:04

Válasz #15929. hozzászólásra

gyere el várlak! Egy teli tálca ittan rögtön meg tele a hűtő is, magam nemgyőzömsmile cowboy

Greven!!!

noés a 137-es kód leírása pontosan miis???

#15929 Mézga
2012-04-11 22:59:57

Válasz #15925. hozzászólásra

Piftabátyjánál láttam. azt mondta tied. sasolta mindenki az aluhegesztést smile biggrin

Nincs profilkép
#15928 Pilátus
2012-04-11 22:59:00

Válasz #15917. hozzászólásra

Ja és ez most egy láda.sörbe került...smile devil de csak akkor ha együtt iszuk megsmile w00t...a vetés utánsmile pimp

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Engednél a földedre agrofotovoltaikus rendszert? A német gazdák így döntenének
Te tudod, mi az az ISZCS-szemlélet? Roppant káros!
Szalma bála
Szalma bála

5.000 Ft

14, 00x20 pótkocsi gumik Michelin.
14, 00x20 pótkocsi gumik Michelin.

30.000 Ft

Szénabála
Szénabála

11.000 Ft

JARMET újszerű 5,7 m-es nehézborona,  fogas,  simító Kovácsker
JARMET újszerű 5,7 m-es nehézborona,...

1.180.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]