Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.18 FtUSD396.35 FtCHF435.92 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! Nemrég vettem egy massey 3060-as traktort.Kérdezni szeretném ,hogyan kell a gázbovdent kicserélni? Meg kell emelni a fülkét? Mielőtt megemelem miket kell kikötni? Választ előre is köszönöm!Üdv:Péter
Válasz Sötét Paraszt #23072. hozzászólásáraÉn már rendeltem tölük T5-öt kapcsolóba,igaz az csak 500 volt darabja,de itt a foglalatot is megfizettetik.A fényerö elég jó,meg már kb egy évet mentek is.Akkor volt még az olcsóbból is amit beraktam,egy idö után elkezdett pislogni,majd elaludt.Ha mást nem is,de a háttérmegvilágitast érdemes lecserélni,van belöle kék is...
Válasz jozef19 #23071. hozzászólásáraEz a led jól néz ki, az a baj lehet a lap meg a foglalat közti kontakta vannak problémák.
Ennek mindegy hogy van berakva?
Ja meg 1000 fitying darabja.
Mondjuk 30- bó megvan az egész műszerfal nem is olyan sok.
Válasz máris szomszéd #23069. hozzászólásáraHát ja . Nem sok tájékoztato pislogott rajtuk. De még a suzuki fűtéskapcsolok világitása is ilyen bajonett izés. Egyszer a Ladábol kiszedtem a műszerfalat az izzocsere miatt mire kiderült ha hagyom'hogy szőrtelenitse a kezemszárát akkor felnyulva elérem a foglalatot. Egyforma volt a rövid javitás miatti sikerélmény nagysága meg a fájdalom aznap.
Válasz Sötét Paraszt #23062. hozzászólásáraAz R4-et nagyítás után is alig találtam meg . Így képről nem tudni mihez tartozik , úgy hogy miért " sült " meg nehéz megmondani . Mérete alapján W-os teljesítményű lehet , ha színkód olvasható és az alacsony értéket ad , akkor túláram korlátozás is lehet a feladata , pl egy izzóval sorba kötve , annak a körnek zárlat esetén védelemnek a meghajtó kör felé , de ez távolról csak találgatás . Jobb lenne egy műszerész kezébe adni az egészet .
Válasz T.f. #23060. hozzászólásáraLejjebb aszonták a ledek többet bírnak,
meg az r4 ellenállás szét van égve, a képen is látszik.
A ledhe tudni kéne a polaritást a nyákon.
Válasz Sötét Paraszt #23059. hozzászólásáraMi a gond akkor ?
Izzó van bőven , csak a típus válaszd ki .
https://www.google.com/search?q=m%C3%BCszerfal+%C3%ADzz%C3%B3&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk00IcxhWewtG8-jIXC9D6LdA-GPm2Q:1582832043691&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi95s_tvPLnAhWpAxAIHbSPBVUQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=632
Válasz Sötét Paraszt #23055. hozzászólásáraAzok a fekete kúpos műanyagok ?? Mert azok foglalatok, csak elfordítod és abban van tüskeizzó{,:whistling:} Én már cseréltem többször...
Massey ferguson 6713 ??
Véleményetekre lennék kiváncsi!? Mennyire valt be a gép akinek van? Szervizesek véleményét is szivesen olvasom!
Előre is köszönöm!!
Válasz zoltan.horvath40 #23040. hozzászólásáraKivettem a kapcsolót műszerrel mérve tökéletesen kapcsol egy golyó van a végén a golyó zárja az áramkört illetve megszakít. Szerintem ez jó. Vissza raktam meglátjuk...
Válasz szanberg #23039. hozzászólásáraKöszi a segítséget! Egy Angol fórumon is olvastam a kuplung kapcsolót erre gondoltam Én is. Ugyanaz a hibajelenség mint amit ott leírtak. Ma rendelek bele aztán kiderül.
Válasz zoltan.horvath40 #23036. hozzászólásáraAmi eszembe jut, pl kuplung pedál kapcsoló ami esélyes lehet, de a csoportok csillogása a hibakód, azt szervizesnek be kell mondani melyik szám milyen periódusban villog, aztán már meg is van a gond.
Meg a kuplungpedál kapcsolón kívül a váltó oldalán egy mágnes tekercset kellett még cserélnünk az 5455-ön a 11 szezon alatt de ezzel ment, csak nem kapcsolt be a hármas és/vagy négyes csoport.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni van egy Massey ferguson 5465 gépem Dyna 4 váltós a hiba jelenség a következő az irányváltóra nem reagál se előre se hátra a csoport fokozatok villognak le-fel. Motor leállítás áram le vissza kapcsolás indítás és megjavult. Néha egy nap többször is előfordul de volt hogy napokig nem csinálta. Mi lehet a probléma?
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy valaki Massey Ferguson 1014-es gépel dolgozót e már mert nagyon nem tudunk rájönni hogyan kéne üzemeltetni könyvet meg nem kaptunk hozzá.
Válasz aratinga #23033. hozzászólásáraSzia.
Mint írtam nincs típusismeretem .
Beugrott a kérdésed , mikor találkoztam a betett képpel ,arra akartam példát mutatni , hogy a kérdéses helyen gyárilag is kompresszor lehet .
Márkafüggetlen forgalmazónál kellene érdeklődnöd a saját motorkódod alapján a kompresszor után.(esetleg fényképet mellékelve )
pl.:
http://www.verbis.hu/alkatreszek/Perkins
https://www.tradeservice.hu/perkins.html
Válasz T.f. #23032. hozzászólásárahelló
igen egy ilyen megoldást keresek!!
a képen milyen tipusu traktoron van ez a kompresszor, és milyen márkáju kompresszor??
köszönöm a segítségedet
Válasz pokistvan1975 #23030. hozzászólásáraMost is van fennt axialon vmi 130 c vagy mi elérhető áron ill itt apróhirdetésekben is sok 135 lovas régebbi 4000 uora korul, axialos kb 1500 uo az mellett sok szól
24424 hozzászólás
Sziasztok! Nemrég vettem egy massey 3060-as traktort.Kérdezni szeretném ,hogyan kell a gázbovdent kicserélni? Meg kell emelni a fülkét? Mielőtt megemelem miket kell kikötni? Választ előre is köszönöm!Üdv:Péter
Válasz Sötét Paraszt #23072. hozzászólására10 év után ennyit igazán rákölthetnél a traktorodra
Válasz Sötét Paraszt #23072. hozzászólásáraÉn már rendeltem tölük T5-öt kapcsolóba,igaz az csak 500 volt darabja,de itt a foglalatot is megfizettetik.A fényerö elég jó,meg már kb egy évet mentek is.Akkor volt még az olcsóbból is amit beraktam,egy idö után elkezdett pislogni,majd elaludt.Ha mást nem is,de a háttérmegvilágitast érdemes lecserélni,van belöle kék is...
Válasz jozef19 #23071. hozzászólásáraEz a led jól néz ki, az a baj lehet a lap meg a foglalat közti kontakta vannak problémák.
Ennek mindegy hogy van berakva?
Ja meg 1000 fitying darabja.
Mondjuk 30- bó megvan az egész műszerfal nem is olyan sok.
Válasz Sötét Paraszt #23052. hozzászólásáraR4 lehet alul lett méretezve kicsit...
https://www.conrad.hu/hu/eufab-led-es-muszerfallampa-12v-b85d-feher-1-par-852125.html
Válasz máris szomszéd #23069. hozzászólásáraHát ja . Nem sok tájékoztato pislogott rajtuk. De még a suzuki fűtéskapcsolok világitása is ilyen bajonett izés. Egyszer a Ladábol kiszedtem a műszerfalat az izzocsere miatt mire kiderült ha hagyom'hogy szőrtelenitse a kezemszárát akkor felnyulva elérem a foglalatot. Egyforma volt a rövid javitás miatti sikerélmény nagysága meg a fájdalom aznap.
Válasz .Richard. #23068. hozzászólásáraLada nem volt,csak varjú. Megaztán abba összesen nem volt ennyi elektronika.
Válasz máris szomszéd #23054. hozzászólásáraNektek sem volt ladátok? Lehet nem ez a méret de ugyan igy néz ki. Mármint a foglalat.
Válasz Dave #23066. hozzászólásáraAz izzó helyett.
Válasz Sötét Paraszt #23062. hozzászólásáraAz ellenállás helyett ne tegyél led-et... még viccnek is rossz. Ha valaki nem ért hozzá ilyen tanácsot ne adjon még viccből sem.
Válasz Sötét Paraszt #23062. hozzászólásárahttp://users.atw.hu/elektrolika/szin.html
Válasz Sötét Paraszt #23062. hozzászólásáraLED-et még nem raktam be , de technikailag lehet polaritás független . (a bemeneten GRAETZ-híd )
Válasz Sötét Paraszt #23062. hozzászólásáraAz R4-et nagyítás után is alig találtam meg . Így képről nem tudni mihez tartozik , úgy hogy miért " sült " meg nehéz megmondani . Mérete alapján W-os teljesítményű lehet , ha színkód olvasható és az alacsony értéket ad , akkor túláram korlátozás is lehet a feladata , pl egy izzóval sorba kötve , annak a körnek zárlat esetén védelemnek a meghajtó kör felé , de ez távolról csak találgatás . Jobb lenne egy műszerész kezébe adni az egészet .
Válasz T.f. #23060. hozzászólásáraLejjebb aszonták a ledek többet bírnak,
meg az r4 ellenállás szét van égve, a képen is látszik.
A ledhe tudni kéne a polaritást a nyákon.
Válasz T.f. #23060. hozzászólásáraBenősűlt az R4-es ellenállása is, aztmondja
Válasz Sötét Paraszt #23059. hozzászólásáraMi a gond akkor ?
Izzó van bőven , csak a típus válaszd ki .
https://www.google.com/search?q=m%C3%BCszerfal+%C3%ADzz%C3%B3&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk00IcxhWewtG8-jIXC9D6LdA-GPm2Q:1582832043691&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi95s_tvPLnAhWpAxAIHbSPBVUQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=632
Válasz T.f. #23058. hozzászólásáraEzen már túl vagyok.
Válasz Sötét Paraszt #23045. hozzászólásáraFordítsd el 90 fokot a foglalatot és kijön .
Izzót minta alapján autóvillamossági boltban szoktam venni .
Válasz Sötét Paraszt #23055. hozzászólásáraAzok a fekete kúpos műanyagok ?? Mert azok foglalatok, csak elfordítod és abban van tüskeizzó{,:whistling:} Én már cseréltem többször...
Válasz Dave #23053. hozzászólásáraAzé jó lenne tudni mitő sült meg.
Válasz máris szomszéd #23054. hozzászólásárahuszon valahány foglalat a képen azokba vannak az izzók.
Válasz Sötét Paraszt #23045. hozzászólásáraHülye kérdés,hol itt az izzó?
Válasz Sötét Paraszt #23045. hozzászólásáraForraszd ki, színkód alapján meglehet határozni az értéket, de ha beviszed a megfelelő boltba adnak másikat.
Válasz jozef19 #23051. hozzászólásáraNade milyent, és úgy forraszam be?
Az r4 ellenállásra mit mondasz mestőr?
Válasz Sötét Paraszt #23045. hozzászólásáraAz már kiment a divatból,csak LED...
Válasz szanberg #23049. hozzászólásáraAz ahhoz kevés lesz, lehet az orrod hegyével kéne próbálkoznom hehe.
Válasz Sötét Paraszt #23048. hozzászólásáraBaxd le a kezed vele amelyikkel elrontottad
Válasz Bárány #23047. hozzászólásáraazzal mit csináljak?
Válasz Sötét Paraszt #23045. hozzászólására27-32-es villáskulcs legyen!
Válasz Sötét Paraszt #23045. hozzászólásáraNe nyúlj hozzá!!!!!!
izzócsere, r4 vélemény?
Válasz zoltan.horvath40 #23043. hozzászólásáraEgyenlőre, de majd ha meleg lesz munka közben lehet fog még baxakodni. Akkor csere!
Válasz szanberg #23039. hozzászólásáraKuplung kapcsolót kiszereltem puceráj kontakt tisztító stb. vissza. Tökéj a gép!
Massey ferguson 6713 ??
Véleményetekre lennék kiváncsi!? Mennyire valt be a gép akinek van? Szervizesek véleményét is szivesen olvasom!
Előre is köszönöm!!
Válasz zoltan.horvath40 #23040. hozzászólásáraKivettem a kapcsolót műszerrel mérve tökéletesen kapcsol egy golyó van a végén a golyó zárja az áramkört illetve megszakít. Szerintem ez jó. Vissza raktam meglátjuk...
Válasz szanberg #23039. hozzászólásáraKöszi a segítséget! Egy Angol fórumon is olvastam a kuplung kapcsolót erre gondoltam Én is. Ugyanaz a hibajelenség mint amit ott leírtak. Ma rendelek bele aztán kiderül.
Válasz zoltan.horvath40 #23036. hozzászólásáraAmi eszembe jut, pl kuplung pedál kapcsoló ami esélyes lehet, de a csoportok csillogása a hibakód, azt szervizesnek be kell mondani melyik szám milyen periódusban villog, aztán már meg is van a gond.
Meg a kuplungpedál kapcsolón kívül a váltó oldalán egy mágnes tekercset kellett még cserélnünk az 5455-ön a 11 szezon alatt de ezzel ment, csak nem kapcsolt be a hármas és/vagy négyes csoport.
Válasz zoltan.horvath40 #23036. hozzászólásáraKalibráltad már a váltót?
Sziasztok. Kis segítség kellene! MF 5435-ös (2012) trakin hol kell le engedni a fagyállót, hogy az összes lefollyon?
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni van egy Massey ferguson 5465 gépem Dyna 4 váltós a hiba jelenség a következő az irányváltóra nem reagál se előre se hátra a csoport fokozatok villognak le-fel. Motor leállítás áram le vissza kapcsolás indítás és megjavult. Néha egy nap többször is előfordul de volt hogy napokig nem csinálta. Mi lehet a probléma?
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy valaki Massey Ferguson 1014-es gépel dolgozót e már mert nagyon nem tudunk rájönni hogyan kéne üzemeltetni könyvet meg nem kaptunk hozzá.
Válasz aratinga #23033. hozzászólásáraSzia.
Mint írtam nincs típusismeretem .
Beugrott a kérdésed , mikor találkoztam a betett képpel ,arra akartam példát mutatni , hogy a kérdéses helyen gyárilag is kompresszor lehet .
Márkafüggetlen forgalmazónál kellene érdeklődnöd a saját motorkódod alapján a kompresszor után.(esetleg fényképet mellékelve )
pl.:
http://www.verbis.hu/alkatreszek/Perkins
https://www.tradeservice.hu/perkins.html
Válasz T.f. #23032. hozzászólásárahelló
igen egy ilyen megoldást keresek!!
a képen milyen tipusu traktoron van ez a kompresszor, és milyen márkáju kompresszor??
köszönöm a segítségedet
Válasz aratinga #23012. hozzászólásáraSzia .
Nincs típus ismeretem , de te valami ilyen megoldást keresel a kérdésed alapján .
Válasz pokistvan1975 #23030. hozzászólásáraMost is van fennt axialon vmi 130 c vagy mi elérhető áron ill itt apróhirdetésekben is sok 135 lovas régebbi 4000 uora korul, axialos kb 1500 uo az mellett sok szól
Válasz Dvili #23029. hozzászólására20 évnél öregebbet nem akarok. Landini is megfelel,
majd figyelem hogy hirdetik-e
Válasz mtz1221 #23028. hozzászólására30 éves dyna váltó necces lehet, szerintem felejtős
Válasz pokistvan1975 #23025. hozzászólásáraHa már mf-t akarsz akkor
8130 keress,ez a legjobban sikerült modellje.Túlméretezett difi/váltó lehajtás van rajta.
Válasz pokistvan1975 #23025. hozzászólására4260 Állapota gazdájától függ , lehet jobb is lemaradtál róla
Válasz pokistvan1975 #23020. hozzászólásáraVegyel 130 as landinit kb uaz , ára meg olcsóbb jóval axiálnál lesz is használt tuti