Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #7425. hozzászólásra
Hollandoknál állítólag úgy van,hogy a támogatáson kívül az üzemanyagot a mezőgazdaságban szálítmányozástvégzők harmad árral kevesebbért,a közvetlen mgben résztvevők meg fele áron kapják az üzem anyagot hát nincsen rossz soruk ha ez így van.Vajon a nem gazdasában dolgozók ott is írígykednek rájuk mint nállunk?
hát az apró tele van mtzkkel amelyekbe alig van üzemóra . az is egy jó támpont. a másik, a nyugati paraszt megteheti, hogy cseréli bizonyos év, vagy munkaóra után ! ha mi is olyan színvonalon lennénk nem sok 20 éves mtzt, zetort látnál már .
Válasz #7420. hozzászólásra
Ha javítani kell egy nyugati gépnél az már leégés anyagilag tudják ezt odakint is azért válnak meg tőllük bizonyos üzem.o.után.Meglehet figyelni azonos tipusok szinte azonos üzem óra után kerül eladásra.Így van összehasonlítási alap is mely márka bír több üzem órát.
ez benne van a pakliban, hogy egy használt gépet javítani kell . de abból a szemszögből nézve akkor sem biztos, hogy rosszabb mint az agyonárazott bóvlik.
hát mindkettő fostalicska. én sem vagyok milliomos sajnos, de biztos, hogy annyi pénzért normális traktort vennék már, nem ezeket a túlárazott ipari hulladékokat !
Válasz #7404. hozzászólásra
Helló!Gombamódra szaporodnak, ez jó dolog, de ez tőke kérdés is mert hát nem egy MTZ kategória árban, és aki MTZ-t vesz az sem azért veszi mert meggyőződésből hogy a legjobb traki, hanem gondolom soknak, mint nekem is erre futja.Nekem szimpatikus gépek, bár ere felénk egyáltalán nincsen.Legalább is nem tudok rolla.Kissebb gazdaságba mint az enyém is, eltudnék képzelni valami Mtz 82 -t kiváltani,ez melyik tipus lehetne?és mégprobléma lehet anyom táv is hogy a76,2cm sortávnál beférjen.
Az való igaz hogy gomba módra szaporodnak..Helyben és környező falvakban is már több Massey-t vásárolnak mint MTZ-t vagy más márkáju trakect,én is ezt tapasztaltam...És ez 1 jó bizonyíték a megbízhatóságára...Az enyém is lassan ötéves lessz...Különösebb meghibásodás nélkül teljesített idáig...És te Hecccmester mikor cseréled le a szergejt Massey-ra????
Erre mifélénk gomba mód szaporodnak és nagyon jól teljesítenek! Megkockáztatom hogy az elmúlt 2 évben több ferga jött mint MTZ! és senki nem bánta meg!
Szanbergnek van 4! nekem és egy másik gazdának 1-1! Szuper álomgép! Én ha vennék újra ezt vennék!
Ma láttam egy zöld vasat ahogy egy eb 6 ossal nem bírt igaz elég lágy talajon vitte a homokot a töltésre erre a Ferga repülve jár a homokkal minden felé, még én Pécsen a Mecsekbe szórakoztam az asszonykám videózta a Fergát a nagy vízbe! Felteszem a videót!
Sajnos itt nagy a víz sok gazda és lakástulajdonos bosszúságára! MA voltam a főnököméknél hát az ablakig ért a víz! csuda egy látvány!
Mivan mi kötekszel! Dolgozunk nem szerelünk!! már a sajátom kész egy két kisebb maszek van hátra! Szanberg is szépen halad! a legkisebb ferga és utána a nagy hankó valami csúcs látvány vinni kéne demózni a gépsort! Ajánlom az austro dieselnek!
A trakival semmi gondom nem volt csak ez a fránya spc mindig figyelni kell rá, megszívatott vagy kétszer (ventilátorból kiesett egy csavar és szétverte az de rendesen, kardántörés stb.) Jövőre ha marad nálam a technika akkor távolabb kell tenni a géptől a vetőgépet mert túl nagy a hajtásszög és csattog a kardán ha fel van emelve a géép!
Egyébként jól vetett! Rendesen be lehet azt állítani!
CSak 3 A val vetettem 6 km/h a gép bírná de az spc az nem szereti a gyors munkát!
DE ÍGY IS 3,5 l-ből VETETTEM EL EGY HEKTÁRT!!!!!!
SZERINTEM EZ NAGYON JÓ!
de ha az spc helyett mono van akkor szerintem még kevesebb!
Ma egy ismerőssel épp arról beszélgettünk hogy nem is lenne akkora nagy meló átalakítani az SPCt és a talajkerékről hajtatni a vetőelemeket! Olcsóbb lenne mint egy mono 6 milla körül van azt hiszem!
ja és az R-es Johni széria mennyi pénz???
az jócskán 50felett tengődik a 936Varioval egyszinten. Legalábbis egyik ismerősöm Szentistvánon gondolkodik a cserén neki egy 8100-as JD van kb 9ezer üzemórával és az őszön mondta,hogy bizony 55körűl vannak ezek a nagyok. Azt már nemtudom lecserélte e, de azt mondta, hogy abban biztos,hoy az új gépek egyik sincsen közel olyan jó sem mint a régi technikák.
valahol igaza van
ki mondta,hogy onnan kell venni gépet
én olyan helyről nem vennék ahol nem értenek hozzá...
van egyre több Ferga a környéken, kimondottan meglátszik hol ki a szervízes.
volt ahol a szervízmester nemtudta hogyankell a front hidraulikát üzemeltetni, aztán amikor elmentem megmutatni neki, még feljebb állt,hogy elne rontsam az új traktort...Persze akkor már párezer órát beletoltam a miénkbe dehát papírról jobban lehet tudni a dolgokat hiába...
Különben a mai napig ha karbantartás van és újabb részt bont meg az ember, mégha egyértelmű is én telefonon rákérdezek és megbeszélünk mindent, egyrészt így érzem tisztességesnek főleg a garanciás időszakban, másrészt ezáltal nyugodtság van mindenfélrőlrészről és kész.
Nomeg jóérzés zaklatni a másikat néha egy cseppet hihi
Azért az árak kegyetlenűl megugrottak az biztos, mi még jóidőben vettük, akkor még a gép többet lefedett értékben minőségben imázsban mint az ára, mára ha ennyire megemelték az árakat mindenhol akkor azrt elgondolkodik az ember megéri e, egyébként meg még ígyis, mert a hatékonyságot termelékenységet, naprakészséget nem lehet eléggé megfizetni pláne ilyen kiélezett időkben mint ami mostanság járja...
szűk időn belűl sok munkát kell elvégezni, nagyon megfontolt megválogatott technológiák váltakoztatásával ésszerűen.
Kell a jó gép nagy terűletekre ezt megtapasztaltuk.
csá haver lehet tudok segíteni kamion témában. de tudok egy 3,5 t wg kistehert, vagy miskolcon van utánfutó kölcsönző, a kicsi nissan szerintem eltudná hozni. Vagyis mekkora a súlya annak a cuccnak?
akadnak kisebb tábláink persze, meg olyanok is mint tevagy,(töketlenek hahahaha)
de azért van jópár 25-35-40hektáros tábla is, valamiből csak össze kell jönnie a 600hektár feletti szántóterűletnek azért. Egy 10hektáros nagyjából szimmetrikus táblán már hasznos a nagy simító, de ha szép alakú egy 5hektárosnál sem mindegy,hogy háromnegyed óra alatt megvan vagy félórával hoszabb ideig tart, tehát már kisebbeken is kijön az előny, és mivel gyorsan összezárható így a vonúlás sem macera...
máskülönben az ilyen kisebb vagy nagyon nagy partos esetleg hullámosabb vonalú táblákat leszaladnám nagy simító megléte mellett is simán a mostani technikával, ésszerűen kell dolgozni koma!
Egyébként 300hektár szokott lenni a kukorica napraforgó együttesen, nomeg mindig van még plusz nyárvégi kora őszi egyéb kultúra leszántva, szóval 300-350hektárt elkell simítani majd magágyat készíteni. A nagycuccal váltóműszakban 80hektárokat eltudnék nagyon kényelmesen naponta kétműszakban húzni, nagytáblákon 100hektár felett is lazán tényleg nem megerőltetve, hiszen kicsit hajtva a 6méteres simítóval is nagyon jól tudtam haladni mindigis. Annyi,hogyha rázós a meló akkor mégjobban kijön a széles eszköz előnye, úgysem lehet szaladni, viszont a munkaszélesség ezt kompenzálja.
Ezért szeretnék egy 10méter körűlifeletti témát és csak ez a Smyk+brány teccik.
Annyi,hogy most az eszköz elhozatalával vannak bajaim, idegen teherautós nagyon drágán dolgozik, nagy ráfizetés, ismerősrokonnak meg levannak foglalva a gépei nagyon fixen. Ha géppel mennék érte meg szerencsétlen közepes gumik mégjobban lefutnának szerintem, nomeg főútakon nem is mehetnék vele meg egyebek, nem lenne egyszerű.
Most kutatok nem kamion után, hanem vannak olyan 6-7méter hosszú platós kicsit kisebb teherautók amikkel trakikat rendszeresen visznek hoznak errefelé, Valtrákat is ilyen hozta. Elvileg az ilyen technika tud alámenni kamionoktrélerek alá,főleg ha nem sűrűn van meló rájuk, mert ez megint komoly árképző tényezőt tud kifaragni.
Szerintem hét elején mint lebeszéltem kiugrok személyautómmal, legalább megnézem és ha tényleg jó írunk egy foglalósdi pápírt, leteszek valamennyit és akkor még kapok némi időt hivatalosan is keresni a megoldásokat. Mondjuk ha jó árat kilehet alkudni a manussal akkor lehet haverral trélerrel megyünk oszt cső. 200Ft/km áron ettől olcsóbb nincsen jelenleg, esetleg visszfuvar, de olyat meg most találni pont jókot....í
áááááámacera.
312km Komárom hozzánk. A haverék kamiontelepétől 300km. plussz 15-re van a sima onnét, szóval legyen egy 650km-s táv, nem ócsó, de ha letudok annyit faragni az árból amennyi a rokon önköltség és ez az ár differenciáját képezi nagyvonalakban akkor nincs miről beszélni hozom ahogy csak tudom, legalább még lenne rá munka is elég sok megmaradt szántásunk van még. Mondjuk most 50hektárt lazító plussz őszi mélytárcsázás konstrukcióval próbálunk ki kukorica alá, azokon a rövidtárcsával kell ígyisúgyis végigszaladni magágynak. holnap meg is csinálom az egyiket hagy lehetne vetni hamarosan. nomeg elhúzok egy kis szántást is,hogy legyen mit megszórni kicsit, fogunk kijuttatni startertrágyát kukorica alá is szóróval némelyik helyen, egyrészt időspórolás végett,másrészt kisérletezésképpen is, nagy kárunkra nem válhat szegrűlvégrűl úgysem.
Mennyi parcellátok van?
Mennyi a kicsi?
Mekkorák a kicsik?
Alaktalanok?
Rövidek?
Töketlen formájúak?
Mennyi talajt kéne simázni?
Mennyit LEHETSÉGES simázni?
Ha a helyedbe lennék és ha mindenképp sima kéne akkooooooor.........
na én beszéltem az emberrel és van több cucca is.
Van nagy simító skoda traktorra való, sok munkahengerrel, összevissza csukással, utána boronatartókon boronák lógnak. Így írta körűl telefonban nékem szóban
szóval ez a nopozm.cz oldalon lévő Smyk+brány teknika, vagyis amit keresek. Ebből lefoglaltam egyet jövőhéten lehet menni érte, addig még dolgoznak vele egy kicsit hétvégén. Az ára még kedvezőbb a múltkoritól.
Annyi,hogy meszebb van Komárom felett 15km-re szlovák ódalt.
Imre! a rokon kamionja trélere swietelskinek dolgozik jóideje és még jó ideig minden nap, reggeltől estig, nemtudom megoldani a fuvarozást.
Beszéltem itt kamionosokkal cégekkel 200Ft/km tarifával papír mellőzésével megoldható a dolog, csak éppen mittudomén 700km az út az egy cseppet sok lenne.
Azon is gondolkodtam,hogy elmegyek a nagyfergával érte, gyorsan megy sebes mint a pisztráng. Csak nemtudom ennyi aszfalt után a gumik mennyit kopnának???!?!?!?!?
tapasztalat valakinek??? mert szerintem önköltségen ez jóval kevesebb lenne gázolajárban, csak macerásabb, lasabb és a gumit mégjobban megviselné biztosan.
lehet azlesz,hogy kimegyek személyautóval lefoglalózom hivatalosan papírosan X összeggel aztán egy nap csak akad a kamionnak-trélernek, elvétve akad üres nap ottis náluk.
és legalább meg is tudom pontosan nézni állapotát mindenét.
e meg mi? ez nem fergára való! hogy nézne ki rajta? egy JDn jól mutatna kiemelné azt a ződ vasat!
Tegnap láttam egy erdészeti szárzúzót egy német cég prototípusa egy irakban szolgált lánctalpason van rajta ha minden igaz fog nekem is dolgozni akkor teszek majd fel róla képet és vidit!
24434 hozzászólás
Válasz #7432. hozzászólásra
nekem befér a 6280 és az5455 is
Válasz #7432. hozzászólásra
Az enyém is simán befér a sorba,6445 a típusa
Válasz #7429. hozzászólásra
Melyik tipus fér be? mert a nagyobbak,és a legujjabbak nemjöhet számitásba.
Válasz #7403. hozzászólásra
nekem 2 van, de a harmadik is valszeg az lesz
Válasz #7408. hozzászólásra
nincs rugó a fülkébe. a nagy is bevált. olajcsönél volt kidörzsölődés. vizpumpa tömitésnél folyt. amúgy jól dolgozik.
Válasz #7410. hozzászólásra
nyugi! befér a sorba
Válasz #7427. hozzászólásra
két egyetemista volt kint gyakorlaton és ott tapasztalták , riport volt velük,rádión halgattam.
Válasz #7426. hozzászólásra
szerintem nem, ez is csak nálunk divat.
Válasz #7425. hozzászólásra
Hollandoknál állítólag úgy van,hogy a támogatáson kívül az üzemanyagot a mezőgazdaságban szálítmányozástvégzők harmad árral kevesebbért,a közvetlen mgben résztvevők meg fele áron kapják az üzem anyagot hát nincsen rossz soruk ha ez így van.Vajon a nem gazdasában dolgozók ott is írígykednek rájuk mint nállunk?
Válasz #7421. hozzászólásra
hát az apró tele van mtzkkel amelyekbe alig van üzemóra . az is egy jó támpont. a másik, a nyugati paraszt megteheti, hogy cseréli bizonyos év, vagy munkaóra után ! ha mi is olyan színvonalon lennénk nem sok 20 éves mtzt, zetort látnál már .
Válasz #7422. hozzászólásra
néked zetoj, nékem inkább traktor!
Válasz #7422. hozzászólásra
Népnek kedvét eme kellemetlen nevekkel ne hergeld
ZE TOJT A NÉPNEK HAPSIKÁIM!!!!!
Válasz #7420. hozzászólásra
Ha javítani kell egy nyugati gépnél az már leégés anyagilag tudják ezt odakint is azért válnak meg tőllük bizonyos üzem.o.után.Meglehet figyelni azonos tipusok szinte azonos üzem óra után kerül eladásra.Így van összehasonlítási alap is mely márka bír több üzem órát.
Válasz #7419. hozzászólásra
ez benne van a pakliban, hogy egy használt gépet javítani kell . de abból a szemszögből nézve akkor sem biztos, hogy rosszabb mint az agyonárazott bóvlik.
Válasz #7418. hozzászólásra
itt az ország ban nem hiszem a jót nem adják el még kinem bukik.
Válasz #7417. hozzászólásra
konkrétan nem gondolok, csak lehet használtan is jót kifogni.
Válasz #7416. hozzászólásra
Milyen gépre gondolsz?
Válasz #7415. hozzászólásra
hát mindkettő fostalicska. én sem vagyok milliomos sajnos, de biztos, hogy annyi pénzért normális traktort vennék már, nem ezeket a túlárazott ipari hulladékokat !
Válasz #7414. hozzászólásra
Mostmár elgondolkodtató,újMtz-t venni,vagy pld zetort eléggé fent vannak az áraik, és a minőséggel fordítottan arányos.
Válasz #7413. hozzászólásra
hát aki újat bír venni, az nem szegény!
Válasz #7412. hozzászólásra
Vesznek még újat is.Van aki ezt szokta meg.
Válasz #7410. hozzászólásra
hát még ha használtan vesz valaki mtzt az hagyján
Válasz #7405. hozzászólásra
zetorja van
Válasz #7404. hozzászólásra
Helló!Gombamódra szaporodnak, ez jó dolog, de ez tőke kérdés is mert hát nem egy MTZ kategória árban, és aki MTZ-t vesz az sem azért veszi mert meggyőződésből hogy a legjobb traki, hanem gondolom soknak, mint nekem is erre futja.Nekem szimpatikus gépek, bár ere felénk egyáltalán nincsen.Legalább is nem tudok rolla.Kissebb gazdaságba mint az enyém is, eltudnék képzelni valami Mtz 82 -t kiváltani,ez melyik tipus lehetne?és mégprobléma lehet anyom táv is hogy a76,2cm sortávnál beférjen.
Válasz #7405. hozzászólásra
Majd ha becsődölsz a tiedet megveszem 100 euróért... háháháháhá
( remélem jó heccesre sikerült a válasz...... hehehehe )
Válasz #7401. hozzászólásra
Akkor mesélj, hogy vált be a nagyobbik ferga? Volt már vele valami problémád?
Az 5400-nak a fülkéje rugózott?
Válasz #7406. hozzászólásra
Az enyém 13 éves,10 ezer üzemóra,és motor váltó bontatlan.
az enyém is 3 éves de jól superál
Válasz #7402. hozzászólásra
Az való igaz hogy gomba módra szaporodnak..Helyben és környező falvakban is már több Massey-t vásárolnak mint MTZ-t vagy más márkáju trakect,én is ezt tapasztaltam...És ez 1 jó bizonyíték a megbízhatóságára...Az enyém is lassan ötéves lessz...Különösebb meghibásodás nélkül teljesített idáig...És te Hecccmester mikor cseréled le a szergejt Massey-ra????
Válasz #7403. hozzászólásra
Erre mifélénk gomba mód szaporodnak és nagyon jól teljesítenek! Megkockáztatom hogy az elmúlt 2 évben több ferga jött mint MTZ! és senki nem bánta meg!
Szanbergnek van 4! nekem és egy másik gazdának 1-1! Szuper álomgép! Én ha vennék újra ezt vennék!
Válasz #7401. hozzászólásra
valóban ennyire jók a fergák, vagy ilyen kevés van belöllük?
Válasz #7401. hozzászólásra
francot
hazudsz
tökig fáradtolajosak vagytok hehehehe
hú, de rég nem írt ide senki! biztos azért, mert mindenki elégedett a fergikkel. mint pl. én.
kis amatőr videó hétvégéről gombaölőzés belenyúlt az éjszakába kicsit.
szólj hozzá: vegyszerezés
Szanberg!
S60 D5. sima vagy automata váltóst?
Ma láttam egy zöld vasat ahogy egy eb 6 ossal nem bírt igaz elég lágy talajon vitte a homokot a töltésre erre a Ferga repülve jár a homokkal minden felé, még én Pécsen a Mecsekbe szórakoztam az asszonykám videózta a Fergát a nagy vízbe! Felteszem a videót!
Sajnos itt nagy a víz sok gazda és lakástulajdonos bosszúságára! MA voltam a főnököméknél hát az ablakig ért a víz! csuda egy látvány!
Válasz #7396. hozzászólásra
Mivan mi kötekszel! Dolgozunk nem szerelünk!! már a sajátom kész egy két kisebb maszek van hátra! Szanberg is szépen halad! a legkisebb ferga és utána a nagy hankó valami csúcs látvány vinni kéne demózni a gépsort! Ajánlom az austro dieselnek!
A trakival semmi gondom nem volt csak ez a fránya spc mindig figyelni kell rá, megszívatott vagy kétszer (ventilátorból kiesett egy csavar és szétverte az de rendesen, kardántörés stb.) Jövőre ha marad nálam a technika akkor távolabb kell tenni a géptől a vetőgépet mert túl nagy a hajtásszög és csattog a kardán ha fel van emelve a géép!
Egyébként jól vetett! Rendesen be lehet azt állítani!
CSak 3 A val vetettem 6 km/h a gép bírná de az spc az nem szereti a gyors munkát!
DE ÍGY IS 3,5 l-ből VETETTEM EL EGY HEKTÁRT!!!!!!
SZERINTEM EZ NAGYON JÓ!
de ha az spc helyett mono van akkor szerintem még kevesebb!
Ma egy ismerőssel épp arról beszélgettünk hogy nem is lenne akkora nagy meló átalakítani az SPCt és a talajkerékről hajtatni a vetőelemeket! Olcsóbb lenne mint egy mono 6 milla körül van azt hiszem!
Válasz #7395. hozzászólásra
Na mivan?
Van vlm. fejlemény?
Vagy azért nem írsz a melókról mert festitek sárgára a Gustafffssonokat?????
Válasz #7393. hozzászólásra
ja és az R-es Johni széria mennyi pénz???
az jócskán 50felett tengődik a 936Varioval egyszinten. Legalábbis egyik ismerősöm Szentistvánon gondolkodik a cserén neki egy 8100-as JD van kb 9ezer üzemórával és az őszön mondta,hogy bizony 55körűl vannak ezek a nagyok. Azt már nemtudom lecserélte e, de azt mondta, hogy abban biztos,hoy az új gépek egyik sincsen közel olyan jó sem mint a régi technikák.
valahol igaza van
ki mondta,hogy onnan kell venni gépet
én olyan helyről nem vennék ahol nem értenek hozzá...
van egyre több Ferga a környéken, kimondottan meglátszik hol ki a szervízes.
volt ahol a szervízmester nemtudta hogyankell a front hidraulikát üzemeltetni, aztán amikor elmentem megmutatni neki, még feljebb állt,hogy elne rontsam az új traktort...Persze akkor már párezer órát beletoltam a miénkbe dehát papírról jobban lehet tudni a dolgokat hiába...
Különben a mai napig ha karbantartás van és újabb részt bont meg az ember, mégha egyértelmű is én telefonon rákérdezek és megbeszélünk mindent, egyrészt így érzem tisztességesnek főleg a garanciás időszakban, másrészt ezáltal nyugodtság van mindenfélrőlrészről és kész.
Nomeg jóérzés zaklatni a másikat néha egy cseppet hihi
Azért az árak kegyetlenűl megugrottak az biztos, mi még jóidőben vettük, akkor még a gép többet lefedett értékben minőségben imázsban mint az ára, mára ha ennyire megemelték az árakat mindenhol akkor azrt elgondolkodik az ember megéri e, egyébként meg még ígyis, mert a hatékonyságot termelékenységet, naprakészséget nem lehet eléggé megfizetni pláne ilyen kiélezett időkben mint ami mostanság járja...
szűk időn belűl sok munkát kell elvégezni, nagyon megfontolt megválogatott technológiák váltakoztatásával ésszerűen.
Kell a jó gép nagy terűletekre ezt megtapasztaltuk.
Agrokernél nem elég 30 guriga a 6499-re akcióban !!
8690 cca 42.......
csá haver lehet tudok segíteni kamion témában. de tudok egy 3,5 t wg kistehert, vagy miskolcon van utánfutó kölcsönző, a kicsi nissan szerintem eltudná hozni. Vagyis mekkora a súlya annak a cuccnak?
akadnak kisebb tábláink persze, meg olyanok is mint tevagy,(töketlenek hahahaha)
de azért van jópár 25-35-40hektáros tábla is, valamiből csak össze kell jönnie a 600hektár feletti szántóterűletnek azért. Egy 10hektáros nagyjából szimmetrikus táblán már hasznos a nagy simító, de ha szép alakú egy 5hektárosnál sem mindegy,hogy háromnegyed óra alatt megvan vagy félórával hoszabb ideig tart, tehát már kisebbeken is kijön az előny, és mivel gyorsan összezárható így a vonúlás sem macera...
máskülönben az ilyen kisebb vagy nagyon nagy partos esetleg hullámosabb vonalú táblákat leszaladnám nagy simító megléte mellett is simán a mostani technikával, ésszerűen kell dolgozni koma!
Egyébként 300hektár szokott lenni a kukorica napraforgó együttesen, nomeg mindig van még plusz nyárvégi kora őszi egyéb kultúra leszántva, szóval 300-350hektárt elkell simítani majd magágyat készíteni. A nagycuccal váltóműszakban 80hektárokat eltudnék nagyon kényelmesen naponta kétműszakban húzni, nagytáblákon 100hektár felett is lazán tényleg nem megerőltetve, hiszen kicsit hajtva a 6méteres simítóval is nagyon jól tudtam haladni mindigis. Annyi,hogyha rázós a meló akkor mégjobban kijön a széles eszköz előnye, úgysem lehet szaladni, viszont a munkaszélesség ezt kompenzálja.
Ezért szeretnék egy 10méter körűlifeletti témát és csak ez a Smyk+brány teccik.
Annyi,hogy most az eszköz elhozatalával vannak bajaim, idegen teherautós nagyon drágán dolgozik, nagy ráfizetés, ismerősrokonnak meg levannak foglalva a gépei nagyon fixen. Ha géppel mennék érte meg szerencsétlen közepes gumik mégjobban lefutnának szerintem, nomeg főútakon nem is mehetnék vele meg egyebek, nem lenne egyszerű.
Most kutatok nem kamion után, hanem vannak olyan 6-7méter hosszú platós kicsit kisebb teherautók amikkel trakikat rendszeresen visznek hoznak errefelé, Valtrákat is ilyen hozta. Elvileg az ilyen technika tud alámenni kamionoktrélerek alá,főleg ha nem sűrűn van meló rájuk, mert ez megint komoly árképző tényezőt tud kifaragni.
Szerintem hét elején mint lebeszéltem kiugrok személyautómmal, legalább megnézem és ha tényleg jó írunk egy foglalósdi pápírt, leteszek valamennyit és akkor még kapok némi időt hivatalosan is keresni a megoldásokat. Mondjuk ha jó árat kilehet alkudni a manussal akkor lehet haverral trélerrel megyünk oszt cső. 200Ft/km áron ettől olcsóbb nincsen jelenleg, esetleg visszfuvar, de olyat meg most találni pont jókot....í
áááááámacera.
312km Komárom hozzánk. A haverék kamiontelepétől 300km. plussz 15-re van a sima onnét, szóval legyen egy 650km-s táv, nem ócsó, de ha letudok annyit faragni az árból amennyi a rokon önköltség és ez az ár differenciáját képezi nagyvonalakban akkor nincs miről beszélni hozom ahogy csak tudom, legalább még lenne rá munka is elég sok megmaradt szántásunk van még. Mondjuk most 50hektárt lazító plussz őszi mélytárcsázás konstrukcióval próbálunk ki kukorica alá, azokon a rövidtárcsával kell ígyisúgyis végigszaladni magágynak. holnap meg is csinálom az egyiket hagy lehetne vetni hamarosan. nomeg elhúzok egy kis szántást is,hogy legyen mit megszórni kicsit, fogunk kijuttatni startertrágyát kukorica alá is szóróval némelyik helyen, egyrészt időspórolás végett,másrészt kisérletezésképpen is, nagy kárunkra nem válhat szegrűlvégrűl úgysem.
CSAK A SMYK!!!!
Válasz #7388. hozzászólásra
Mennyi parcellátok van?
Mennyi a kicsi?
Mekkorák a kicsik?
Alaktalanok?
Rövidek?
Töketlen formájúak?
Mennyi talajt kéne simázni?
Mennyit LEHETSÉGES simázni?
Ha a helyedbe lennék és ha mindenképp sima kéne akkooooooor.........
Válasz #7388. hozzászólásra
Menj el
nézd meg
fénykép katt
fotó ide
aztán lebeszélünk róla.....
Tehát nem hamarkodni öszzzzviszzzzz......
Válasz #7387. hozzászólásra
na én beszéltem az emberrel és van több cucca is.
Van nagy simító skoda traktorra való, sok munkahengerrel, összevissza csukással, utána boronatartókon boronák lógnak. Így írta körűl telefonban nékem szóban
szóval ez a nopozm.cz oldalon lévő Smyk+brány teknika, vagyis amit keresek. Ebből lefoglaltam egyet jövőhéten lehet menni érte, addig még dolgoznak vele egy kicsit hétvégén. Az ára még kedvezőbb a múltkoritól.
Annyi,hogy meszebb van Komárom felett 15km-re szlovák ódalt.
Imre! a rokon kamionja trélere swietelskinek dolgozik jóideje és még jó ideig minden nap, reggeltől estig, nemtudom megoldani a fuvarozást.
Beszéltem itt kamionosokkal cégekkel 200Ft/km tarifával papír mellőzésével megoldható a dolog, csak éppen mittudomén 700km az út az egy cseppet sok lenne.
Azon is gondolkodtam,hogy elmegyek a nagyfergával érte, gyorsan megy sebes mint a pisztráng. Csak nemtudom ennyi aszfalt után a gumik mennyit kopnának???!?!?!?!?
tapasztalat valakinek??? mert szerintem önköltségen ez jóval kevesebb lenne gázolajárban, csak macerásabb, lasabb és a gumit mégjobban megviselné biztosan.
lehet azlesz,hogy kimegyek személyautóval lefoglalózom hivatalosan papírosan X összeggel aztán egy nap csak akad a kamionnak-trélernek, elvétve akad üres nap ottis náluk.
és legalább meg is tudom pontosan nézni állapotát mindenét.
na lehet ígylesz
Válasz #7386. hozzászólásra
e meg mi? ez nem fergára való! hogy nézne ki rajta? egy JDn jól mutatna kiemelné azt a ződ vasat!
Tegnap láttam egy erdészeti szárzúzót egy német cég prototípusa egy irakban szolgált lánctalpason van rajta ha minden igaz fog nekem is dolgozni akkor teszek majd fel róla képet és vidit!
Válasz #7357. hozzászólásra
Ehol van e a Juraj Pohar által árult 10 méteres fogas :
itt
Válasz #7382. hozzászólásra
Azt hittem ferga