Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD389.71 FtCHF430.48 FtGBP484.73 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ja, és felét ápolókerekeken töltötte!!!
Állítólag-hosszas levelezés után közölték- hat évig vállalnak rá garanciát.
Tudod mi marad ebből addigra, lehet csak a felni
Valamiért nekem a michelin jön be, majd kléber(bár egy cég a kettő).
A klébernek vannak valamilyen bordái a két fogak közt ami talán az öntisztulását segítheti vagy mi a szösz.
Mondjuk a vredestein fogazási mintái sem semmik.
Szomszédékhoz(ahonnét a fergád elvitted)hoztak(kisírtak)egy 6499-est, mert ismét megdöglött a 8470-es.
Lényeg a lényeg: eléggé könyörög a 6m-es sterntillerneka kezelő is mondja, hogy kegyetlenül érezni a két gép közti különbséget.
Fogasoltam a nagy vassal, elég jókat mutat fogyasztásilag.
Rendesen meg kell szokni a gombok megfelelő beállítását az tény, valahogy én másként programoznám be az egészet, mert egyenlőre eléggé komplikált nekem de mire megszokom lehet mégis így lesz jó.
Ha gondolod nyáron leugrasz és kipróbálhatod a 8480-ast.....
Akaszt-anival-ó Szabi itt a Trell. specialista. hehehheehhe
Jónéznek ki az tuti.
Hogy mennyit érnek az kérdésssssssss....
Mik a gumik méretei?
Nem kóser a MichLin?
Mennyi óra van, pont 4000?
55L száguldozik??? naneeeeeee......
(Még vlm. kérdést kitaláljak vagy ennyi elégleszzzz vajon???)
Axiálnál Fendt-eken láttam és nagyon teccik a profilja, robosztussága.
Őszre muszály lesz átgumizni a nagy Fergát, legalábbis elől. Ha így lesz jövőre meg hátul kell, az még az őszön elmegy, az első viszont őszre lefog futni már nagyon.
Annyi,hogy eddig minden eszközzel balra fordúltunk a géppel, ezért a jobb első gumija és annak is a külső oldala kopottabb mint a másik, mostmár direkt jobbra fordúlunk, úgyis a rövidtárcsát kikell emelni fordúlóban. Így hátha kicsit kiegyenlítődik a kettő.
Azthittem valami futómű baja van, dehát aszfalton 55-el is nyíl egyenesen megy, nem húz nem feszűl semerre sem. Aztán felemeltem az orrát és meglógattam a kereket, neaggyIsten csapágyas is lehet gondoltam, de meg sem kottyant kicsitsem, akkor ez sem lehet rossz. Ezt már többször is megnéztük azóta többen is, de tényleg nem lóg semmilye, a gép még most is gyári állapotban van gyakorlatilag, teljesen egyenértékű új állapotához, kivéve a gumik mostanra már...
Szóval az IH tárcsával ásóbórónával mindennel balra fordúltunk mindig ugye, aztán nem is olyan lassan mert haladni kell mindig a melóval. A külső íven mindig feltúrja a gumi a talajt szűken fordúlva, csak ott jön ki jobban a kanyarodás hatása leginkább.
Elől most 560 széles gumi van, 600-asat fogok keresni majd rá. Hátul 650-széles van, az maradhat ilyen.
egyébként sima tárcsával(IH) soha az életben nem dolgoztunk tavasszal és nem is fogunk!!!
abból semmi jó nem lesz, látom,hisz sokan meg így dolgoznak nem is van jó termésük főleg ha nem esik utána
hejj koma!
ez egy új rövidtárcsa!!! nevezzük Carriernek(mint a stihlfűrész még a husqvarna is érted:-)
Nincsen agyig beleengedve, utána meg rögvest megy az ékgyűrűs hengersor, a gyűrűk között meg kések vannak ami nagyon jól aprít és olyan fain magágyat hagy maga után,hogy a kombinátor nem tud olyat, de még az ásóbóróna (hankó) sem.
Ezt meg is tudnám mutatni, volt,hogy az 5455 a hankóval ment a nagy a Vogel rövidtárcsával, most meg a kicsi kombival jól beállított elosztott kapasorral és jó pálcáshengerrel, a nagy meg szintén a rövidtárcsával.
A jó őszi szántások jól szétfagytak, igazi jó aprómorzsás magágy van utána és tökéletesen egyenletes, plussz nem is szárad ki úgy mint egy kombizott talaj szerintem.
Mondjuk ez a száraz földekre igaz, volt ahol mancsikság volt vízfoltot dolgoztunk körbekörbe aztán ott nem annyira aprómorzsás a magágy, dehát már nincs mire várni, mégha kicsit rögesebb is lesz a nyers főd ezeken a helyeken a vetőgép jól beletesz mindent, aztán a dalbo hegner meg majd úgy lezárja, olyan lesz mint az asztallap.
tegnap egyébként Krasznahorkán voltam, Te is arrafelé laksz tudom.
Ma meg nagyon amérikásban nyomtuk.
egy 33hektáros nagy táblát ami elvolt simítózva szórta az egyik MTZ utána ment Józsi a nagyfergával rövidtárcsával magágykészíteni, meg én a legkisebb 80lóerőssel 2,5méteres kombinátorral szintúgy, illetve bedolgozni a műtrágyát.
Az 5455-el Misi vetette az olajretket, közben a szórást befejezők jöttek ketten két hengerrel lezárni a vetéseket.
Egyszerre 5 gép dolgozott a táblán jó volt nézni.
illetve fennállt a Ferga-sor nagyon kajak volt.
10,5-el dolgoztunk második sorral, együtt mentem Józsival egymás után. A kis kertészetigyümölcsös 80lovas gépezet csak úgy repűl a kombival!!! jobban megy mint az MTZ-k(a turbóstól azért nem)
kb 10-től tudtunk menni mert előtte nyers volt a főd az eső végett, fél3-kor végeztünk a talajmunkával. 30-31hektárt tudtunk megcsinálni, a maradék 2-3 még vastagon vizes, el sem lett simítva.
Nem gondoltam volna,hogy a legkisebb gép is ennyire jó lesz minden munkára!
ja és ami nagyon fontos,hogy bár nemtudom mennyi volt benne gázolaj, mert még amivel idejött az volt benne, de sok nem lehetett,eleve pici tankja van ezeknek. A lényeg,hogy ma reggel rálöktem 40litert, lekombiztam 10hektárt és nem fogyott ki, sőt az óra pont oda állt vissza mint ahogyan tankolás előtt volt. Mondjuk túl pontos nem lehet, ugrál is munka közben de azért kirajzolódott,hogy kb ez a 40liter ment el a 10hektáron.
Azért szívem mélyén a vágy egy 8480-asra sarkallódik egy 9méteres carrierrel, h van ilyen:-D
Én a naggyal majd kipróbálom Zolinak egyik földjén hogyan megy. Persze mindent együtt húzva egymenetben.
Vinni fogja mert nincs más választása
SISU erőgép
előbb ahogy jött szembe a 8480 a videón még nem láttam hogy milyen gép, de tisztán hallottam,hogy süsüdízel, ugyanilyen jellegzetesen szól a miénk is, markáns hangja van.
Szabi!
bexarsz de itt a szomszéd cég új 6495-öse ezt a tárcsát húzza!!!
gyepet törtek fel elsősorral nem engedte szét a szárnyait, jól felvágta, második sorral meg harmadik sorral viszont teljes szélességgel mályen dolgoznak vele!!!
2D-vel 6-7-el megy. Nem hittem el amíg nem láttam. 6,6Sisu motor 200lóerő 92mázsa gépsúly.
Kategóriájában verhetetlen ez a gép!
de azért nagy néki a nehéz IH 7,2... hiába bírja.
Persze parton meghalna vele ha belevan engedve ez biztos, de azért meggyőző,hogy tud vele normálisan dolgozni.
A 8480-nak szégyen lenne nem így húzni ammár a 300lovat kaparja nem???
Válasz #6838. hozzászólásra
Köszönöm,hogy válaszoltál!Ha létre jön az üzlet,akkor alkatrész ügyben lehet,hogy kereslek.Egyébként 200 ezer körül mondják.
MM87 motor!
Biztos hogy 60 előtti,de van hozzá minden!
Ezek voltak az első dieselek!
Az ár annyi,amennyit neked megér.
250-700 között mennek ezek a szerkezetek.
A miénkért már kínáltak másfelet,de ez meg nem eladó
4 hengeres.A gazdája szerint 48 éves.A váltó,kardán kihajtás rendben van.Hidraulika jó.Elektromos része gatya.Izzító gyertyák rosszak.Mennyit érdemes egy ilyen állapotú gépért kínálni?
X-es.Mi a különbség a kettő között?Azt nem tudom,hogy van-e karter gáz.A motor olaj szűrő előtt van egy csavar amivel állítólag lehet változtatni az olaj nyomáson.Ezekhez lehet még alkatrészt kapni?Köszi
24434 hozzászólás
Válasz #6883. hozzászólásra
Mi hiányzik???
Válasz #6879. hozzászólásra
Te fergis,ami a képen van az a póttankszett? Mert ha igen, nem kaptam meg mindent. Visszaadom a lukasat ragasszátok meg
Válasz #6881. hozzászólásra
Ez alacsonyabbat van mint a rendes tank?
Válasz #6878. hozzászólásra
Nem a faxt,tankoláskor a kutas szólt,hogy a másikoldalon folyik ki az anyag! Úgy vettem észre
Válasz #6877. hozzászólásra
Megkaptam az olajakat a cat-tól.......elég érdekes számozásokat használnak.......nem beszélve a made in türkey-ről......mobil......
Válasz #6875. hozzászólásra
Műanyagragasztó, és kész!!!
Válasz #6876. hozzászólásra
Ez a pótT az esetedben OrálB mitagadás......
De ott fönt legalább nem folyik ki.
Tehát mintha misetörtént volna......
Válasz #6874. hozzászólásra
De nem is traktor kell oda...
Válasz #6875. hozzászólásra
Válasz #6867. hozzászólásra
Itt lukadt ki:
Válasz #6873. hozzászólásra
Ott nem izzik a kipuf az erőlködéstől !
Válasz #6872. hozzászólásra
És a "homokon" szöveget???
Válasz #6870. hozzászólásra
Ezt a csavart komolyan gondoltátok ?????????
Válasz #6870. hozzászólásra
Vágjátok meg itet rendesen ha kilyukad nekiii
psztttt a bőre alatt is dollár van nekiiiiiii!!!!
Válasz #6867. hozzászólásra
Tiéd nem garanciás!!!
Válasz #6867. hozzászólásra
A határban
Válasz #6867. hozzászólásra
Homokon ez a veszély nem áll fent !
Válasz #6865. hozzászólásra
hűha! nekem is van póttankom. pontosan hol is tőrtént az ominozus eset? fénykép!!!!!!!!
Válasz #6865. hozzászólásra
Milyen csavar??????
Válasz #6864. hozzászólásra
Szerintem is. A katások szerint egy csavar lukasztotta ki,de az lehetetlen mert nem tud megállni ott semmi,lerázkódik.
Válasz #6861. hozzászólásra
Gari !
Itt a nagy fergák tankjai lyukadtak ki sorra és jött egy gyári csere program....
Válasz #6862. hozzászólásra
A póttank tetején,a kipufogócső alatt.
Válasz #6861. hozzászólásra
Hátés hol a luk?
Kilukadt a póttankom a fergán Szerintem hősérült lett,valami szigetelést kell rábarkácsolnom...
Válasz #6859. hozzászólásra
Abban maradtunk, hogy elenyésző a két gumi közt az árkülönbség(ha jól emlékszem) és így a michelin a nyerőbb.
Válasz #6858. hozzászólásra
Mindig abban maradjunk, h. nem én vok a gyógyííííííííír a problémáidra.
Okkéka zsokkéka?
Válasz #6856. hozzászólásra
Oszt miben maradtunk !!!???
(Amúgy az idén szeri9ntem még nem fog kellene, mert volt csere-bere átvételkor a trakinál.....véletlen.......ühüm-ühüm....)
Válasz #6854. hozzászólásra
Ez tarló gond, napra vagy durva repce gondolom.
Vlk. szidta a Klebert, na ki is vót az??????????
Csá szanberg ha próbálod a zoli framest cuccát csörgess amjd meg mert kíváncsi leszek rá!
Válasz #6853. hozzászólásra
Ja, és felét ápolókerekeken töltötte!!!
Állítólag-hosszas levelezés után közölték- hat évig vállalnak rá garanciát.
Tudod mi marad ebből addigra, lehet csak a felni
Válasz #6852. hozzászólásra
(hüle kérdés...)
Mutassam az én cca 40 ü.ó-s pirellimet ??????
Válasz #6851. hozzászólásra
Nekem is a Michelin!
Láttam 400 órás Trelleborgot, mutassam???
Válasz #6848. hozzászólásra
Valamiért nekem a michelin jön be, majd kléber(bár egy cég a kettő).
A klébernek vannak valamilyen bordái a két fogak közt ami talán az öntisztulását segítheti vagy mi a szösz.
Mondjuk a vredestein fogazási mintái sem semmik.
Válasz #6840. hozzászólásra
Szomszédékhoz(ahonnét a fergád elvitted)hoztak(kisírtak)egy 6499-est, mert ismét megdöglött a 8470-es.
Lényeg a lényeg: eléggé könyörög a 6m-es sterntillerneka kezelő is mondja, hogy kegyetlenül érezni a két gép közti különbséget.
Fogasoltam a nagy vassal, elég jókat mutat fogyasztásilag.
Rendesen meg kell szokni a gombok megfelelő beállítását az tény, valahogy én másként programoznám be az egészet, mert egyenlőre eléggé komplikált nekem de mire megszokom lehet mégis így lesz jó.
Ha gondolod nyáron leugrasz és kipróbálhatod a 8480-ast.....
Válasz #6847. hozzászólásra
Nagy mágus vagy te "Hecike" !
Akciózunk megint egy gumát ???????
Válasz #6846. hozzászólásra
Pirelli=Trelleborg!
Az idő, majd eldönti
Válasz #6846. hozzászólásra
Akaszt-anival-ó Szabi itt a Trell. specialista. hehehheehhe
Jónéznek ki az tuti.
Hogy mennyit érnek az kérdésssssssss....
Mik a gumik méretei?
Nem kóser a MichLin?
Mennyi óra van, pont 4000?
55L száguldozik??? naneeeeeee......
(Még vlm. kérdést kitaláljak vagy ennyi elégleszzzz vajon???)
Trelleborg gumikról mi a véleményetek???
Axiálnál Fendt-eken láttam és nagyon teccik a profilja, robosztussága.
Őszre muszály lesz átgumizni a nagy Fergát, legalábbis elől. Ha így lesz jövőre meg hátul kell, az még az őszön elmegy, az első viszont őszre lefog futni már nagyon.
Annyi,hogy eddig minden eszközzel balra fordúltunk a géppel, ezért a jobb első gumija és annak is a külső oldala kopottabb mint a másik, mostmár direkt jobbra fordúlunk, úgyis a rövidtárcsát kikell emelni fordúlóban. Így hátha kicsit kiegyenlítődik a kettő.
Azthittem valami futómű baja van, dehát aszfalton 55-el is nyíl egyenesen megy, nem húz nem feszűl semerre sem. Aztán felemeltem az orrát és meglógattam a kereket, neaggyIsten csapágyas is lehet gondoltam, de meg sem kottyant kicsitsem, akkor ez sem lehet rossz. Ezt már többször is megnéztük azóta többen is, de tényleg nem lóg semmilye, a gép még most is gyári állapotban van gyakorlatilag, teljesen egyenértékű új állapotához, kivéve a gumik mostanra már...
Szóval az IH tárcsával ásóbórónával mindennel balra fordúltunk mindig ugye, aztán nem is olyan lassan mert haladni kell mindig a melóval. A külső íven mindig feltúrja a gumi a talajt szűken fordúlva, csak ott jön ki jobban a kanyarodás hatása leginkább.
Elől most 560 széles gumi van, 600-asat fogok keresni majd rá. Hátul 650-széles van, az maradhat ilyen.
egyébként sima tárcsával(IH) soha az életben nem dolgoztunk tavasszal és nem is fogunk!!!
abból semmi jó nem lesz, látom,hisz sokan meg így dolgoznak nem is van jó termésük főleg ha nem esik utána
Válasz #6843. hozzászólásra
hejj koma!
ez egy új rövidtárcsa!!! nevezzük Carriernek(mint a stihlfűrész még a husqvarna is érted:-)
Nincsen agyig beleengedve, utána meg rögvest megy az ékgyűrűs hengersor, a gyűrűk között meg kések vannak ami nagyon jól aprít és olyan fain magágyat hagy maga után,hogy a kombinátor nem tud olyat, de még az ásóbóróna (hankó) sem.
Ezt meg is tudnám mutatni, volt,hogy az 5455 a hankóval ment a nagy a Vogel rövidtárcsával, most meg a kicsi kombival jól beállított elosztott kapasorral és jó pálcáshengerrel, a nagy meg szintén a rövidtárcsával.
A jó őszi szántások jól szétfagytak, igazi jó aprómorzsás magágy van utána és tökéletesen egyenletes, plussz nem is szárad ki úgy mint egy kombizott talaj szerintem.
Mondjuk ez a száraz földekre igaz, volt ahol mancsikság volt vízfoltot dolgoztunk körbekörbe aztán ott nem annyira aprómorzsás a magágy, dehát már nincs mire várni, mégha kicsit rögesebb is lesz a nyers főd ezeken a helyeken a vetőgép jól beletesz mindent, aztán a dalbo hegner meg majd úgy lezárja, olyan lesz mint az asztallap.
tegnap egyébként Krasznahorkán voltam, Te is arrafelé laksz tudom.
Válasz #6842. hozzászólásra
Nincsen nagy kombinátorotok?
Tárcsa épkézláb munkát csinál aszondod?
Ma meg nagyon amérikásban nyomtuk.
egy 33hektáros nagy táblát ami elvolt simítózva szórta az egyik MTZ utána ment Józsi a nagyfergával rövidtárcsával magágykészíteni, meg én a legkisebb 80lóerőssel 2,5méteres kombinátorral szintúgy, illetve bedolgozni a műtrágyát.
Az 5455-el Misi vetette az olajretket, közben a szórást befejezők jöttek ketten két hengerrel lezárni a vetéseket.
Egyszerre 5 gép dolgozott a táblán jó volt nézni.
illetve fennállt a Ferga-sor nagyon kajak volt.
10,5-el dolgoztunk második sorral, együtt mentem Józsival egymás után. A kis kertészetigyümölcsös 80lovas gépezet csak úgy repűl a kombival!!! jobban megy mint az MTZ-k(a turbóstól azért nem)
kb 10-től tudtunk menni mert előtte nyers volt a főd az eső végett, fél3-kor végeztünk a talajmunkával. 30-31hektárt tudtunk megcsinálni, a maradék 2-3 még vastagon vizes, el sem lett simítva.
Nem gondoltam volna,hogy a legkisebb gép is ennyire jó lesz minden munkára!
ja és ami nagyon fontos,hogy bár nemtudom mennyi volt benne gázolaj, mert még amivel idejött az volt benne, de sok nem lehetett,eleve pici tankja van ezeknek. A lényeg,hogy ma reggel rálöktem 40litert, lekombiztam 10hektárt és nem fogyott ki, sőt az óra pont oda állt vissza mint ahogyan tankolás előtt volt. Mondjuk túl pontos nem lehet, ugrál is munka közben de azért kirajzolódott,hogy kb ez a 40liter ment el a 10hektáron.
Azért szívem mélyén a vágy egy 8480-asra sarkallódik egy 9méteres carrierrel, h van ilyen:-D
Válasz #6832. hozzászólásra
Én a naggyal majd kipróbálom Zolinak egyik földjén hogyan megy. Persze mindent együtt húzva egymenetben.
Vinni fogja mert nincs más választása
SISU erőgép
előbb ahogy jött szembe a 8480 a videón még nem láttam hogy milyen gép, de tisztán hallottam,hogy süsüdízel, ugyanilyen jellegzetesen szól a miénk is, markáns hangja van.
Válasz #6820. hozzászólásra
Szabi!
bexarsz de itt a szomszéd cég új 6495-öse ezt a tárcsát húzza!!!
gyepet törtek fel elsősorral nem engedte szét a szárnyait, jól felvágta, második sorral meg harmadik sorral viszont teljes szélességgel mályen dolgoznak vele!!!
2D-vel 6-7-el megy. Nem hittem el amíg nem láttam. 6,6Sisu motor 200lóerő 92mázsa gépsúly.
Kategóriájában verhetetlen ez a gép!
de azért nagy néki a nehéz IH 7,2... hiába bírja.
Persze parton meghalna vele ha belevan engedve ez biztos, de azért meggyőző,hogy tud vele normálisan dolgozni.
A 8480-nak szégyen lenne nem így húzni ammár a 300lovat kaparja nem???
Imi! jók a képek!!!
Válasz #6838. hozzászólásra
Köszönöm,hogy válaszoltál!Ha létre jön az üzlet,akkor alkatrész ügyben lehet,hogy kereslek.Egyébként 200 ezer körül mondják.
Válasz #6837. hozzászólásra
MM87 motor!
Biztos hogy 60 előtti,de van hozzá minden!
Ezek voltak az első dieselek!
Az ár annyi,amennyit neked megér.
250-700 között mennek ezek a szerkezetek.
A miénkért már kínáltak másfelet,de ez meg nem eladó
Válasz #6836. hozzászólásra
4 hengeres.A gazdája szerint 48 éves.A váltó,kardán kihajtás rendben van.Hidraulika jó.Elektromos része gatya.Izzító gyertyák rosszak.Mennyit érdemes egy ilyen állapotú gépért kínálni?
Válasz #6835. hozzászólásra
Az x-es fiatalabb,57-től gyártották.
Minden van még hozzájuk.
4hengeres,vagy három?
Válasz #6831. hozzászólásra
X-es.Mi a különbség a kettő között?Azt nem tudom,hogy van-e karter gáz.A motor olaj szűrő előtt van egy csavar amivel állítólag lehet változtatni az olaj nyomáson.Ezekhez lehet még alkatrészt kapni?Köszi