Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.06 FtUSD389.11 FtCHF426.08 FtGBP483.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
figyeljcsak nekem a karfa külső oldalán van egy gomb, ami nyomat lefele, és ezt belehet az automatára is kapcsolni.
Persze ha totál lentvan nullán a fara engedve akkor nemtud lefelé,mert nincs mivel tovább hehe:-D
De tényleg tud nyomatni lefelé!
LAzítót függesztett ekét egyből a fődbe haraptatja
Akkor én is 7-et húznék!
8már nagyonsok lenne.
7*45-el menne.
Még ittis van egykét jobb szántó 30aranykorona körűli tábla, középkötöttek,ahol 6 fejjel is repűlne!
és a Te földjeid még ettől is lazábbak, láttam már.
Megnézném hogy nyomatja meg lefele.Max arról van szó hogy az emelőmunkahengerből visszaengedi az olajat a tartályba(kikerüli az EHR-t). Szerintem
Vagy kétirányú a munkahengered?
Szanberg az asszony ma látta a gépeteket sérelmezte hogy a trakiról lemaradt az Austro diesel matrica! Követeli rá! Azt mondta hogy úgy sokkal szexisebb! Hát azé sikerül benevelni lassan lassan! Ja és ma ő fizette ki a trakeszt!
azt is plussz belekell írni a menübe ha ilyen ekéd van.
De olyat is tud,hogy letétel után megnyomatja lefelé az ekét, ez is beállítható ebbe a táblavégi fordúlóba. Meg méterek, másodpercek...nagyon kilehet puhatolni tökéletesre az egészet, és abszolút nem bonyolult
Aki ráfog kerűlni nem széthajtós típus, bár az átlagfogyasztást felfogja húzni, ha érted mire gondolok :-D ez fog enni 30-at ekével, de akkoris jobblesz,mert a rába 40-et evett...:-D Persze 5liter hektáronként ebből zsebre megy hahahaha:-D
Egyből azt kérdezte amikor jött megnézni az enyémet,hogy kilehet mutatni, hogy mennyi fogyott el belőle műszak alatt?
mondtam,hogy igen, de az maradjon kettőnk közt ebben az esetben:-D
plussz diffizár, plussz felváltás forgóban ha haladni akarsz jobban, plussz ha váltvaforgós ekénk lenne,annak fordítását is ráprogramoznám a táblavégi fordúló gombra és még aztsem kéne külön nyomkodni.
Hiddel énsem vagyok rest, de miután megszoktam olyan jól olajozottan lehet haladni,hogy elsem hinné aki még nem dolgozott ilyennel.
és kajak igensokat jelent területteljesítményben, és sokkal kevésbé fáradsz el
csacsacsa
Én még csak a tréleren láttam! :(
Sajnálom őket pedig azt hittem okosabbak! Kicsit kapkodnak igaz gondolom a pénztelenségben és inkább ezért választották ezt az olcsóbb megoldást! De igazából az ilyen gépre már ember kell kíváncsi vagyok lesze rá jó emberük, sok volt az a pár évtized Állami gazdaságban, én azért szorítok nekik!!! De tény hgoy királykúton nem a legkönnyebb földekkel kell megbírkózniuk!!!
Let s go!!
persze. Azt akartam hangsúlyozni, hogy manapság boldog boldogtalan forgalmaz traktorokat összevissza agrokerek meg ihász meg juhász meg...és akkor nincs nemhogy épkézláb, még ilyen se szervízük, nem is értenek a géphez. Mondták ma az új tulajok,hogy kérdeztek párat de csak a fejét vakarta az ürge...
nekem 8, csak azért nem passzol a lelkemben,hogy eddig valami Linnert forgalmaztak,aztán most eladtak egy ilyet is, meg minden mást.
Ha meg belekéne nyúlni a garancia alatt mehetnek keresni szerelőket.
olajat nemnehéz cseréli, azt még nem is szervíznek hívják.
az olajcsere...
nekem akkor egyszerübb
ráfordulok a barázdára, gomb lenyom, kézi gáz 1900-re. végén kézigáz vissza gomb fel, forduláskor kar meghúz eke fordúl és minden elölről
elmondom hogyan működik. Belövöm előre és egy gombnyomással működik minden a főd végén-elején.
Ráfordúlok a barázdára mondjuk 2Efokozattal. Amikor a gép orra odaér, azelőtt picivel megnyomom a gombot. Ekkor visszakapcsol egyet, összezárja a difit, ekét engedi le, motorfordúlatot "A" fokozatra kapcsolja(2000-re szoktuk állítani.) Mész a táblában. Tábla végén amikor az első kerekek elmennek a barázda végén, gomb benyom. Aztán motorfordúlatot "B"-re kapcsolja(1400-ra szoktam állítani) megy 4 métert, difit szétkapcsolja, majd ekét kiveszi, és felvállt! hogxy gyorsabban odaérjek a másik barázdához(ágyekénk van).
Egy gombra beállítok mindent és kész. Fel is lehet venni egy kört, azt rögzíti és kész, de én előtte szoktam magamnak belőni a menüben.
Kb 1-2hektárt jelent egésznap ennek a használata plusszban.
Mondjuk ha jók a viszonyok és nemkell difizár, akkor egy lépéssel kevesebb. De ígymeg két kör után megszokod, és nemis kell figyelni semmire, olyanszinten egyenletesen rááll az ember keze arra az egy gombra.
ja meg azt is mondták,hogy a Rába eszközeit jobban fogja vinni mint a Rába...és ezt el is hitték a vásárlók, és így állnak a géphez...
Ma azért mondtam,hogy a 770nehéz IH-nak a szárnyait ne igen hajtsák le, a traktorosnak mondtam,hogy már ma láncolja össze a tetejét...:-D
mondjuk a 8méteres kombit elviszi, az 5-ös ekét is jóidőben rosszban meg majd felhajtanak egyet a condorról...
Megnéztem mámma a volt szendrői gazdaság utódjainak az új Fergáját.
6495-ös Dyna 6 váltós gépezet. Új modell,új dizájn, jógép. 198lóerős, 200-nák mondjuk ezt már:-D
Súlyra is kiváló, 92mázsa feletti,mondjuk az orrán 1200kg súly van. Kategóriában verhetetlen!
Az ugyanilyen 70valahanyas JD 76mázsa, igaz "csak" 800kg orrsúllyal... =gyerekeknek jó...
Ebben kisebb motor van mint a mi 7,4-es Süsüdízelünk, ez 6,6-os Süsüdízel. Biztosan jól fog ezis bírni, meg fogyasztani. Felszereltségben mezítlábas, mondjuk van mellső hídrugózás kabinrugózás, de a miénkben még van hidraulikának joystick, plussz GTA monitor, digitklíma meg ilyenek. Így mi tudunk táblavégi fordúlót programozni,meg még számos nagyonsok beállítást variálni.
Árát nem mondták meg....
valami mezei vergődő cégtől vették I hász kft vagy mi.
Jöttek okosítani az új tulajokat,gépészeket, de azt sem tudták megmondani nekik,hogy mivel elől a front hidraúlika a zöld körön van, akkor ha oda eszközt tesznek, a súlyt ne mozgassa az elején...
és ilyen forgalmaz, meg "oktatást" tart...
mindegy...szervízük sincsen, kíváncsi vagyok kifog ide járni.
Kösz az infót! Továbbítom. Nem én vagyok a főnök de ha enyém lenne fosnék én is összerakni ilyennel... blokk csere drágább lesz ha elszabadulnak az indulatok odabent. :)
Ma szerelgettem egy kicsit Misi kollégámmal, esett egésznap. Vagy 30mm lejött most a kétnap.
A nagy Fergánál mintha hallottam volna már szelephangot, ciripelt kicsit. Gondoltam szétborítjuk ellenőrizzük és beállítjuk.
Volt egykét változás, bár nem számottevő, viszont két helyen a kipufogó szelepeknél találtam beverődést. Hogy min? ez hengerenként 4 szelepes motorblokk, viszont himba hengerenként csak kettő van szívó és kipufogó oldalon egy-egy. Ezeken belül az egypár szívó és egypár kipufogó szelepet egy kicsi kb. 4cm*1,5cm-es "összekötő híd" fémdarab köti össze, tehát a két szelepet ez nyomja egyszerre egy himba által.
Szóval kiszedegettem ezeket egyesével meglesni melyik milyen. Kettőn beverődést találtam ott ahol a himba nyomja lefelé, úgyhogy nem raktuk össze, holnap-holnapután megjön a két új és majd akkor megy össze fele, így nem tehetjük meg, hogy tudatunkban lévő hibázott alkatrész legyen benne.
Szerintem az volt a baj,hogy már régebben meg kellett volna ejteni a szelepellenőrzést, már elég régtől mondogatom, hogy szerintem szelephangot hallok...
Aztán a nagyobb hézag miatt ezek az összekötő elemek pofozódtak ugye folyton, üzemmelegen már nemcsak az olajfilm fér közé ilyenkor, hanem van hézag.
Ezért kell mindent egyből megnézni!
Newhollandon is szezon elején kezdtem hallani,hogy szelepet kell állítani, de idő nem akadt rá. Jövőre azzal kezdjük, a szükséges karbantartásokat elkell végezni mese nincs!
"A tulaj mondta"
Hülyeséget írkász, valaki szól, akkor meg anyázol.
Hát mit mondjak???
Szerintem hozzá járulsz ahhoz, hogy a parasztot butának tartsák.
Szabolcs a miénket is lehetne 280lóerőn járatni, hisz a legkisebb 8000-fergában is ez a 7,4 motor van ha jól emlékszem ennyi lóerővel, plusz kombájnokban is valahol így dolgozik.
Akkor a gyárilag 160lóerő is mehet 200-on.
Az 5455 112lovacskán dolgozik a kisgépben. Közben meg ott a blokk oldalán a biléta, amin átszámolva 156lóerő van írva. Okosabb ember mondta,hogy van gép amiben gyárilag ez a motor ennyi lópacival dolgozik.
Amúgy jók lehetnek ezek a 90-esek is, jó nagy masszív váz kaszni kerekek, kategóriában jót mutathatnak
24441 hozzászólás
Válasz #5687. hozzászólásra
figyeljcsak nekem a karfa külső oldalán van egy gomb, ami nyomat lefele, és ezt belehet az automatára is kapcsolni.
Persze ha totál lentvan nullán a fara engedve akkor nemtud lefelé,mert nincs mivel tovább hehe:-D
De tényleg tud nyomatni lefelé!
LAzítót függesztett ekét egyből a fődbe haraptatja
Válasz #5688. hozzászólásra
Akkor én is 7-et húznék!
8már nagyonsok lenne.
7*45-el menne.
Még ittis van egykét jobb szántó 30aranykorona körűli tábla, középkötöttek,ahol 6 fejjel is repűlne!
és a Te földjeid még ettől is lazábbak, láttam már.
Válasz #5686. hozzászólásra
hátúl már nekünk sincsen:-D
beszéljünk a forgalmazóval, csapjuk ki a balhét és kapunk 3-at no!?
akkor Temár megindúltál az élet röges vonalvezetésin :-D
dolgozzdolgozz vele! hagy szóljon!
Válasz #5685. hozzászólásra
a rába 7 fejjel szánt, de lehet bírna 8-at is
Válasz #5684. hozzászólásra
Megnézném hogy nyomatja meg lefele.Max arról van szó hogy az emelőmunkahengerből visszaengedi az olajat a tartályba(kikerüli az EHR-t). Szerintem
Vagy kétirányú a munkahengered?
Szanberg az asszony ma látta a gépeteket sérelmezte hogy a trakiról lemaradt az Austro diesel matrica! Követeli rá! Azt mondta hogy úgy sokkal szexisebb! Hát azé sikerül benevelni lassan lassan! Ja és ma ő fizette ki a trakeszt!
Válasz #5682. hozzászólásra
homokon repűlve...hehe
ott Nálad énis 6 fejjel 270fogásszélességgel óránként 2hektár felett produkálnék!
Válasz #5681. hozzászólásra
azt is plussz belekell írni a menübe ha ilyen ekéd van.
De olyat is tud,hogy letétel után megnyomatja lefelé az ekét, ez is beállítható ebbe a táblavégi fordúlóba. Meg méterek, másodpercek...nagyon kilehet puhatolni tökéletesre az egészet, és abszolút nem bonyolult
Válasz #5679. hozzászólásra
Aki ráfog kerűlni nem széthajtós típus, bár az átlagfogyasztást felfogja húzni, ha érted mire gondolok :-D ez fog enni 30-at ekével, de akkoris jobblesz,mert a rába 40-et evett...:-D Persze 5liter hektáronként ebből zsebre megy hahahaha:-D
Egyből azt kérdezte amikor jött megnézni az enyémet,hogy kilehet mutatni, hogy mennyi fogyott el belőle műszak alatt?
mondtam,hogy igen, de az maradjon kettőnk közt ebben az esetben:-D
Válasz #5680. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
nem használok difizárat és gyorsabban szántok, mint te és fordúlónál is elég a seb
Válasz #5673. hozzászólásra
Így érthető, azthittem a váltvaforgató eke átfordítására használod.
Válasz #5677. hozzászólásra
plussz diffizár, plussz felváltás forgóban ha haladni akarsz jobban, plussz ha váltvaforgós ekénk lenne,annak fordítását is ráprogramoznám a táblavégi fordúló gombra és még aztsem kéne külön nyomkodni.
Hiddel énsem vagyok rest, de miután megszoktam olyan jól olajozottan lehet haladni,hogy elsem hinné aki még nem dolgozott ilyennel.
és kajak igensokat jelent területteljesítményben, és sokkal kevésbé fáradsz el
csacsacsa
Én még csak a tréleren láttam! :(
Sajnálom őket pedig azt hittem okosabbak! Kicsit kapkodnak igaz gondolom a pénztelenségben és inkább ezért választották ezt az olcsóbb megoldást! De igazából az ilyen gépre már ember kell kíváncsi vagyok lesze rá jó emberük, sok volt az a pár évtized Állami gazdaságban, én azért szorítok nekik!!! De tény hgoy királykúton nem a legkönnyebb földekkel kell megbírkózniuk!!!
Let s go!!
Válasz #5676. hozzászólásra
persze. Azt akartam hangsúlyozni, hogy manapság boldog boldogtalan forgalmaz traktorokat összevissza agrokerek meg ihász meg juhász meg...és akkor nincs nemhogy épkézláb, még ilyen se szervízük, nem is értenek a géphez. Mondták ma az új tulajok,hogy kérdeztek párat de csak a fejét vakarta az ürge...
nekem 8, csak azért nem passzol a lelkemben,hogy eddig valami Linnert forgalmaztak,aztán most eladtak egy ilyet is, meg minden mást.
Ha meg belekéne nyúlni a garancia alatt mehetnek keresni szerelőket.
olajat nemnehéz cseréli, azt még nem is szervíznek hívják.
az olajcsere...
Válasz #5673. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
nekem akkor egyszerübb
ráfordulok a barázdára, gomb lenyom, kézi gáz 1900-re. végén kézigáz vissza gomb fel, forduláskor kar meghúz eke fordúl és minden elölről
Válasz #5674. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
jó géphez nem is kell!
hozzám is csak azért jött, hogy dumáljunk egy jót
Válasz #5670. hozzászólásra
Mi az idióta ebben szerinted?
a tények, vagy az, hogy a joni már megint alulmarad a kategóriában!?
Válasz #5672. hozzászólásra
NINCS SZERVÍZÜK!!!
Válasz #5671. hozzászólásra
szántásnál rendszeresen!
elmondom hogyan működik. Belövöm előre és egy gombnyomással működik minden a főd végén-elején.
Ráfordúlok a barázdára mondjuk 2Efokozattal. Amikor a gép orra odaér, azelőtt picivel megnyomom a gombot. Ekkor visszakapcsol egyet, összezárja a difit, ekét engedi le, motorfordúlatot "A" fokozatra kapcsolja(2000-re szoktuk állítani.) Mész a táblában. Tábla végén amikor az első kerekek elmennek a barázda végén, gomb benyom. Aztán motorfordúlatot "B"-re kapcsolja(1400-ra szoktam állítani) megy 4 métert, difit szétkapcsolja, majd ekét kiveszi, és felvállt! hogxy gyorsabban odaérjek a másik barázdához(ágyekénk van).
Egy gombra beállítok mindent és kész. Fel is lehet venni egy kört, azt rögzíti és kész, de én előtte szoktam magamnak belőni a menüben.
Kb 1-2hektárt jelent egésznap ennek a használata plusszban.
Mondjuk ha jók a viszonyok és nemkell difizár, akkor egy lépéssel kevesebb. De ígymeg két kör után megszokod, és nemis kell figyelni semmire, olyanszinten egyenletesen rááll az ember keze arra az egy gombra.
Válasz #5668. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
hát akitől vették. ki más?
Válasz #5668. hozzászólásra
És sokszor használtad már a táblavégi automatikát?
Válasz #5668. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
NEM UNOD MÉG EZT A SOK IDIÓTA SÜKET DUMÁT???????????
MENNYIT FIZETNEK ÉRTE ????
MERT HA INGYEN CSINÁLOD AKKOR TE NEM VAGY NORMÁLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja meg azt is mondták,hogy a Rába eszközeit jobban fogja vinni mint a Rába...és ezt el is hitték a vásárlók, és így állnak a géphez...
Ma azért mondtam,hogy a 770nehéz IH-nak a szárnyait ne igen hajtsák le, a traktorosnak mondtam,hogy már ma láncolja össze a tetejét...:-D
mondjuk a 8méteres kombit elviszi, az 5-ös ekét is jóidőben rosszban meg majd felhajtanak egyet a condorról...
Megnéztem mámma a volt szendrői gazdaság utódjainak az új Fergáját.
![smile angry](/oldforum/images/smiles/angry.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
6495-ös Dyna 6 váltós gépezet. Új modell,új dizájn, jógép. 198lóerős, 200-nák mondjuk ezt már:-D
Súlyra is kiváló, 92mázsa feletti,mondjuk az orrán 1200kg súly van. Kategóriában verhetetlen!
Az ugyanilyen 70valahanyas JD 76mázsa, igaz "csak" 800kg orrsúllyal... =gyerekeknek jó...
Ebben kisebb motor van mint a mi 7,4-es Süsüdízelünk, ez 6,6-os Süsüdízel. Biztosan jól fog ezis bírni, meg fogyasztani. Felszereltségben mezítlábas, mondjuk van mellső hídrugózás kabinrugózás, de a miénkben még van hidraulikának joystick, plussz GTA monitor, digitklíma meg ilyenek. Így mi tudunk táblavégi fordúlót programozni,meg még számos nagyonsok beállítást variálni.
Árát nem mondták meg....
valami mezei vergődő cégtől vették I hász kft vagy mi.
Jöttek okosítani az új tulajokat,gépészeket, de azt sem tudták megmondani nekik,hogy mivel elől a front hidraúlika a zöld körön van, akkor ha oda eszközt tesznek, a súlyt ne mozgassa az elején...
és ilyen forgalmaz, meg "oktatást" tart...
mindegy...szervízük sincsen, kíváncsi vagyok kifog ide járni.
Válasz #5666. hozzászólásra
Kösz az infót! Továbbítom. Nem én vagyok a főnök de ha enyém lenne fosnék én is összerakni ilyennel... blokk csere drágább lesz ha elszabadulnak az indulatok odabent. :)
Válasz #5664. hozzászólásra
Hát illenék,vagyis mi mindig szoktuk!
Válasz #5663. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Olcsóbb ha megtankolsz,és emberi mértékkel dolgozol
Válasz #5661. hozzászólásra
Megjött azmil és meg is nyílik!
Köszönöm szépen!
Még egy kérdés hogy hajtókar csavarokat nem kellene cserélni ilyenkor alapból ?
Válasz #5661. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Szeva Pisti mibe fáj egy ilyen???
Mert már én is vártam a tábla végén a gázolajat!
Válasz #5661. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
hát ez messziről jött
egyedi?
Válasz #5199. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Szia Lac!
Megjött a póttankod!
Ma szerelgettem egy kicsit Misi kollégámmal, esett egésznap. Vagy 30mm lejött most a kétnap.
A nagy Fergánál mintha hallottam volna már szelephangot, ciripelt kicsit. Gondoltam szétborítjuk ellenőrizzük és beállítjuk.
Volt egykét változás, bár nem számottevő, viszont két helyen a kipufogó szelepeknél találtam beverődést. Hogy min? ez hengerenként 4 szelepes motorblokk, viszont himba hengerenként csak kettő van szívó és kipufogó oldalon egy-egy. Ezeken belül az egypár szívó és egypár kipufogó szelepet egy kicsi kb. 4cm*1,5cm-es "összekötő híd" fémdarab köti össze, tehát a két szelepet ez nyomja egyszerre egy himba által.
Szóval kiszedegettem ezeket egyesével meglesni melyik milyen. Kettőn beverődést találtam ott ahol a himba nyomja lefelé, úgyhogy nem raktuk össze, holnap-holnapután megjön a két új és majd akkor megy össze fele, így nem tehetjük meg, hogy tudatunkban lévő hibázott alkatrész legyen benne.
Szerintem az volt a baj,hogy már régebben meg kellett volna ejteni a szelepellenőrzést, már elég régtől mondogatom, hogy szerintem szelephangot hallok...
Aztán a nagyobb hézag miatt ezek az összekötő elemek pofozódtak ugye folyton, üzemmelegen már nemcsak az olajfilm fér közé ilyenkor, hanem van hézag.
Ezért kell mindent egyből megnézni!
Newhollandon is szezon elején kezdtem hallani,hogy szelepet kell állítani, de idő nem akadt rá. Jövőre azzal kezdjük, a szükséges karbantartásokat elkell végezni mese nincs!
Válasz #5657. hozzászólásra
Nyugodt lehetsz, hogy nem érzem megtisztelőnek a a meglehetősen egyszerű hegyi paraszt stílusod!
Válasz #5656. hozzászólásra
igazad van buta vagyok...
mert még mindig szóba állok ilyen emberekkel mint te.
Válasz #5655. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
"A tulaj mondta"
Hülyeséget írkász, valaki szól, akkor meg anyázol.
Hát mit mondjak???
Szerintem hozzá járulsz ahhoz, hogy a parasztot butának tartsák.
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-11-09 07:28:53
Válasz #5652. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Na de most komolyan! Minek kell ész nélkül beírni adatokat, mikor könnyű utána nézni is?
Azért mert gondoltatok 1 számra, még attól az nem a valóság
Válasz #5650. hozzászólásra
igazad van, szerintem is!
Nem teljesen mindegy ki mit mivel húz el? Már-már ovi. Egyébként a Zt felsúllyozva veri a 6tonnát.Teljesítménye viszont nincs 100le csak papíron.
Válasz #5649. hozzászólásra
Szanzberg fiam ha nem tudsz dolgokat az a te hibád, azért nem anyázni kell!!!!!
Erre tanított apád?
Válasz #5647. hozzászólásra
Nekem elment a kedvem ettől a plussz lovaktól, inkább 2 számmal nagyobbat veszek.
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-11-09 07:29:48
http://www.mascus.co.uk/Mezogazdasag/Combination-drills/TUME-NOVA-COMBI-4000/8c59373a-83fe-42d5-bba8-32b51881ef54.html
Válasz #5642. hozzászólásra
Szabolcs a miénket is lehetne 280lóerőn járatni, hisz a legkisebb 8000-fergában is ez a 7,4 motor van ha jól emlékszem ennyi lóerővel, plusz kombájnokban is valahol így dolgozik.
Akkor a gyárilag 160lóerő is mehet 200-on.
Az 5455 112lovacskán dolgozik a kisgépben. Közben meg ott a blokk oldalán a biléta, amin átszámolva 156lóerő van írva. Okosabb ember mondta,hogy van gép amiben gyárilag ez a motor ennyi lópacival dolgozik.
Amúgy jók lehetnek ezek a 90-esek is, jó nagy masszív váz kaszni kerekek, kategóriában jót mutathatnak
Válasz #5643. hozzászólásra
Konkrétabban, mert itt van vagy 6-7 db.
Válasz #5640. hozzászólásra
Nem bírod ki, hogy ne írj valami butaságot, mi?
Nézz már utána inkább, ha nem vagy képbe!
Válasz #5630. hozzászólásra
Csak 100as, de pl lac szerint annyi sincs.
A vetőgépeket is nézted?
Válasz #5641. hozzászólásra
Amit én gondolok így hirtelen:
1. 6490 nem 200 ló
2. A gumik állapota nem stimmel az ü.ó.-val.