Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.69 Ft USD 396.2 Ft CHF 437.45 Ft GBP 497.51 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24418 hozzászólás
#22068 szanberg
2018-03-12 19:03:43

Válasz GREVEN #22068. hozzászólásáraVegyetek mtz-t és nemlesz ilyen bajotok hehe

Töltsd fel normálisan az akksikat, nézd meg terhelővillával EGYESÉVEL őket mit mutatnak aztán áramtalanító kapcsolót is fújkáld ki valami spray-el, testkábelek, sarokpontok átnézése ésatöbbi...
Ezzel kezd aztán jöhet a többi...

#22067 GREVEN
2018-03-12 18:58:03

Ha már itt vagyok.

Valakinél d154-es hibakód előfordult már?

Teljesen hülyét csinál belőlünk ez a gép már.

Reggel indítanánk se kép se hang. Mind két aksi üres. Még a kontroll lámpák se gyúlnak ki. Töltjük vagy másfél órát, addig javitgatunk. Elindul nagy nehezen. Le akarom rakni a kanalat róla, erre se nem megy se nem mozog a gém.
d154-es hibakód meg a jobb oldali mátrix ablakon kidobja a csiga emblémát.
Addig birizgáltuk, míg rájöttünk arra ha a karfából kimenő kötegnél az AC1-es csatit ha széthúzzuk akkor mozogni képes a gép, nem jön a d154-es hiba,de ugyebár semmi se müködik rajta. Gém nem mükszik a joystickel, se 3. pont hirdo nem megy semmi.

Ha hátul az scv tömbnél molesztáljuk a kábeleket egyszer egyszer magához tér, de csak ideig óráig.

Ötletek? Valaki járt már így?

#22066 GREVEN
2018-03-12 18:50:32

Válasz sikojeno #22064. hozzászólásáraSzép nádvágó! smile lol

Sok hibamenteset és jóval több szerencsét ehhez a márkához mint amit nekünk adott a jó Isten!

#22065 MFM
2018-03-12 16:43:52

Válasz sikojeno #22064. hozzászólásáraEz a lengyelből jött gép? Gratulálok hozzá!

#22064 Berkó_
2018-03-12 16:41:22

Válasz sikojeno #22064. hozzászólásáraGratulálok!
Nem volt sok tapasztalatom a saját Fergusonommal kapcsolatban a vásárlás előtt, de pont azért is érdeklődtem meg előtte, hogy mire kell odafihgyelnem, meg melyik típus a strapabíróbb, igénytelenebb stb... nem pedig a vásárlás után. Most az MTZ-t lenne jó lecserélni, de 5445-5455 nél nagyobb meg fiatalabb egyenlőre nem jön szóba. A gumizását elnézve küldföldi gép volt talán? Az első sárvédő hiányából is erre következtetek.
Üzemóra, évjárat? Mire lesz használva?

Nincs profilkép
#22063 sikojeno
2018-03-12 14:18:55

Szép napot mindenkinek. Most vásároltam egy MF5613-os trakit. Véleményetekre lennék kíváncsi. Mire figyeljek oda meg stb. Köszönöm szépen. Massey Ferguson Massey Ferguson

#22061 Mézga
2018-03-10 19:39:37

Válasz szanberg #22061. hozzászólására5455-re művelőkerék garnitúrát mennyiért lehetne beszerezni?

#22060 szanberg
2018-03-10 11:18:45

Válasz jamo #22029. hozzászólásáraEzt múltkor nem is láttam, kuuva jól tekeri az a kis akku.
Miénk 2 akksis ha megkampel benne két ilyet veszek bele az biztos.

#22059 ulleintibor
2018-02-23 13:53:45

Sziasztok,kis segítség kellene! Szeretném a pótkocsimat a ferga színeire festeni.Kellene a RAL színei a felni(világos szürke), váltó-motor(sötét szürke), piros(motorház).
Köszi!smile helpsmilie

Nincs profilkép
#22058 Gabesz78
2018-02-19 19:37:57

Okés,köszi a választ!

#22057 szanberg
2018-02-19 19:36:50

Válasz Gabesz78 #22057. hozzászólására200hektár körül dolgozik mindkettő amelyiket ismerem.

Nálunk a 6497-es 11szezont dolgozott már le, 10.000 óra körül van benne, igaz ez egy kicsit nagyobb mint a 95-ösök.

Nincs profilkép
#22056 Gabesz78
2018-02-19 19:32:26

Igazából egy 130-as JD cseréjén gondolkodom,főleg csak talajmunkát csinálna,nem szükséges vario,csak ilyet találtam.Egyelőre olyan 100 ha-t munkálna.180-200 le jó lenne.

#22055 szanberg
2018-02-19 19:19:05

Válasz Gabesz78 #22055. hozzászólásáraVan ismerősi körben kettő is ebből, jól üzemelnek mindenes gépeknek használják őket tehát szemhordástól szántáson keresztül vetés és egyebek.

Régen annyit mondtak, hogy ezek váltójában csak 1 hidromotor van nem kettő így azért jobban kell vigyázni rájuk, de az idő nemtudom, hogy mennyire igazolta ezt, hirdetésekben is látni 10ezer órákkal ha bajosak lettek volna nem használták volna addig.

Ha nem akarsz Vario váltót akkor 6495-öst nézel, ugyan az mint a 7495 csak dyna6-os a váltója.

Nincs profilkép
#22054 Gabesz78
2018-02-19 19:13:11

Szanberg!
Egy 7495-ös használtan,kevés órával,Dyna VT váltóval megvehető darab,érdemes ilyet nézni,vagy inkább a a 77-eseket ajánlanád már?

#22053 Peti 8310
2018-02-13 19:18:23

Üdv urak!

Csak kíváncsiságból:

8140 és 8150 közötti 20 lóerő különbség miből adódik? Ahogy Konedatán nézem, a motor ugyanaz, Sisu 620DS.
Adagoló, porlasztóban lehet különbség, vagy csak beállításban?smile huh
Az jutott eszembe, hogy fel kéne okosítani a 8140-et 8150-re.smile devil

Vagy inkább örüljek, hogy működik és nézzem az Aranylázat az unalmas téli estéken? smile laugh

#22052 MFM
2018-02-08 09:08:17

Válasz lac* #22052. hozzászólásáraRendben, köszönöm.smile flowers

Nincs profilkép
#22051 lac*
2018-02-08 05:22:50

Válasz MFM #22051. hozzászólásáraPersze,az csak sima gőz.Nekem is ilyen,de hamar elmúlik ahogy melegszik a motor

#22050 MFM
2018-02-07 22:37:15

Szerintetek az normális, hogy egy zsír új Sisu motoros trakesz beindítva füstöl mint a gyárkémény? Fehér füstje van, a forgalmazó állítása szerint csak gőz az adblue miatt, de nekem gyanús mert még a szomszédot is belepte a füst úgy jött ki a kéményen.smile thumbup

Nincs profilkép
#22049 gaara01
2018-02-07 19:33:18

Adagolónak nincs baja, ez egy újraindítás után csinálta. Ha jól emlékszem akkor 3.22 volt a kódja, de azóta nem írja a kódot. Olyan mintha töröltem volna.

#22048 ermike
2018-02-07 18:30:18

Válas5z gaara01 #22044 hozzászólásárahibakodot villog? Ha raadod a gyujtast, akkor a kilométer óránál nem Ír ki kódot??

#22047 medikus
2018-02-07 17:38:09

Válasz mtz1221 #22047. hozzászólásáraHa lukas volt nem csoda hogy nem működött!!!smile lolsmile lolsmile lol

#22046 mtz1221
2018-02-07 14:40:27

Válasz gaara01 #22046. hozzászólásáraMilyen adagoló van rajta ?? Nekem perkinsnél lukas adagolónál volt hogy megtágult valami csavar benne,akkor viselkedett így.Nem Mf-nél,tiszta mechanikus lukas volt.

Nincs profilkép
#22045 gaara01
2018-02-07 13:57:54

Válasz szanberg #22045. hozzászólásáraKalibrálás meg volt, sajnos a probléma továbbra is fennáll.smile bored

#22044 szanberg
2018-02-07 11:54:58

Válasz gaara01 #22044. hozzászólásáraLehet potméter hibás lesz, de talán kalibrálni is lehet.

Nincs profilkép
#22043 gaara01
2018-02-07 11:01:25

Köszönöm szépen urak! Megoldódott a probléma. Viszont egy újabb jött elő.smile unsure
Lábgázt nyomom le a motor fordulatszáma semmit nem növekszik. Majd kb. az 1/3-ánál hirtelen felugrik 1500-ra majd a legkisebb érintésre is 200+-al növekszik. Kézigáznál is ugyanaz ez van. Eddig a legmagasabb fordulat 2200 környékén volt, mostmár ki akad a fordulat mérő. Nagyon rossz a kezelhetősége most. Mi a franc baja lehet?smile ohmy

#22042 GREVEN
2018-02-04 10:53:00

Válasz subikiss #22040. hozzászólásáraKapaszkodóra raktuk mi a kis szerszámos láda fölé.

A láda még pont kinyílik és a látásban nem zavar, és rögtön kéznél van.

#22041 szanberg
2018-02-04 10:24:23

Válasz subikiss #22040. hozzászólásáraMi a jobb oldali lépcsőre integráltuk,végülis jó hely,nem zavar semmit

#22039 subikiss
2018-02-03 18:59:40

Valaki tud valami jó helyet poroltónak 6400-as trakin. Frontsúly nem játszik mert fronthirdós.

#22038 Mézga
2018-02-02 11:19:51

Válasz Tomi81 #22037. hozzászólásáraaz rajta van az ellenálláson, de a 4-es fokozat az direktbe van kötve. ha ott átmegy az áram, akkor már csak kapcsoló és a vezetékelés marad

#22037 Tomi81
2018-02-02 10:15:50

Válasz Tomi81 #22037. hozzászólásáraEszembe jutott a neve. Termisztor

#22036 Tomi81
2018-02-02 10:13:53

Válasz gaara01 #22034. hozzászólásáraLenni kell egy ilyen ellenállás szerű alkatrésznek ami hőre kicsapja magát(nem jut eszembe a neve). Ahol fújja be a levegőt oda van valahová berakva. Ha a rossz, akkor szokott csak a legnagyobb fokozatba menni

#22035 MFM
2018-02-02 08:19:02

Válasz gaara01 #22034. hozzászólásáraIgen. De mielött kivágod a szenzort nézd meg a vezetékeket nehogy megvicceljen. Legjobb lenne bemérni, hogy tényleg rossz-é.

#22034 szanberg
2018-02-02 07:28:00

Válasz gaara01 #22031. hozzászólásáraHibakódot biztosan villog jobbkéznél a 3 potinál a felkiáltó jel ledje abból kellene kiindulni.
Ventillátornál énis az ellenállást mondtam volna de ha nem segít és a kapcsolón átfolyik az áram minden állásban akkor a motor lesz majd a ludas.

Kéziféken a kabin alatt a diffiház tetején tudsz állítani, bár a kisebbik szériánál nem állítottunk mi sem de a 6497-nél ott a kar amit a bowden húz azon lehet tekerni, illetve diffiházon belűl lehet az alapbeállítását megtenni neki

Nincs profilkép
#22033 gaara01
2018-02-02 07:20:07

Válasz Mézga #22032. hozzászólásáraAz előzőt, amit cseréltünk annak se volt semmi baja. Kimérték.

NFM, ami jobb oldali emelőkar mögött van, arra gondolsz?

#22032 MFM
2018-02-01 23:37:06

Válasz gaara01 #22031. hozzászólásáraHátul a hidraulika helyzetérzékelőjét nézd meg szerintem az lesz a ludas.

#22031 Mézga
2018-02-01 23:12:10

Válasz gaara01 #22031. hozzászólásáraaz ellenállást cserélheted megint , de előtte a ventilátort cseréld ki vagy újíttasd fel. mivel túl nagy áramot vesz fel a motor, ezért égeti el az ellenállást

Nincs profilkép
#22030 gaara01
2018-02-01 21:18:25

Üdv, MF 6465 Dyna 6 típusnál a helyzet szabályozó nem működik rendesen. Elkezdem tekerni, el is indul le, de bőven túl megy. Ha kicsit vissza tekerem akkor meg se mozdul. Ezt 2 hónapja csinálja. Előtte jó volt.

A belső ventilátor sebesség fokozatokból csak a 4-es azaz a leggyorsabb működik. 1, 2, 3-ason meg se mozdul. Ellenállás cserélve lett.

Kézifékem túl magasan fog, hol tudok után állítani?

Akinek van bármelyikhez tippje, kérem írja le. Köszönöm szépen! smile innocent

Nincs profilkép
#22029 tri
2018-01-19 20:54:17

Kardán kihajtás bekapcsolásán nem lehet állítani, hogy ne olyan hirtelen adja rá, hanem kicsit csúsztatva? 1000-ről gyakorlatilag lehetetlen elindítani az eszközt, szórakozni kell, hogy 540-en megindítani, aztán míg a lendület viszi, átkapcsolni 1000-re, de van hogy így is lefullad a motor.

Nincs profilkép
#22027 Pippó89
2018-01-14 16:45:24

Válasz rsandor #22027. hozzászólásáraÉn is ezt mondom. Pont mikor lehetne menni a fagyon...smile hammer

Nincs profilkép
#22025 Pippó89
2018-01-14 16:06:33

Üdv. Egy hibakód megfejtésében tudna nekem valaki segíteni?
MF6480, 2007, perkins motor.
E157, ezt írja ki, azonnal leáll a gép, de mar előtte elkezd gyengélkedni.
Alig tudtam vele hazajönni a szantasbol.
Köszönöm szépen előre is a segítséget.

Nincs profilkép
#22023 Batka
2018-01-08 22:28:52

Válasz Berkó_ #22023. hozzászólásáraPéldául rendelsz innen aljzatot és dugót és megcsinálod magadnak töredékáron.

#22022 Berkó_
2018-01-08 22:16:10

Nekem 2 db ilyen "3 villás" aljzat kellene a traktorba de csak 1 van, akkor azt hogy tudom legegyszerűbben, legolcsóbban kivitelezni? Ez a megoldás egyszerűnek tűnik de annál drágább: Ez az

#22021 dracke
2018-01-07 19:21:22

Válasz jamo #22021. hozzászólásáraHát az biztos ! Meg pl a zetorra is költeni kell....

#22020 jamo
2018-01-07 13:18:05

Válasz dracke #22019. hozzászólásáraZetort megeszi keresztbe az biztos. DE ha nincs legalább 1 milla tartalékba javításra akkor nagy rizikó.

#22019 jamo
2018-01-07 13:16:36

Válasz dracke #22019. hozzászólásáraLátni és próbálni kellene. Látatlanba nem szabad.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Ne csak főzeléket készíts a lencséből!
Ne csak főzeléket készíts a lencséből!
A fehérjékben gazdag hüvelyes remekül megállja a helyét a főételekben és a...
Gazdálkodási Napló vezetés online
Gazdálkodási Napló vezetés online
A Nébih eGN rendszerrel kapcsolatos tapasztalatok. Előnyök és nehézségek.
Lucernabála
Lucernabála

20.000 Ft

Kuhn gmd 55
Kuhn gmd 55

550.000 Ft

Kacper PU210
Kacper PU210

440.000 Ft

380-as terménydaráló
380-as terménydaráló

100.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]