Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Pippó89 #21923. hozzászólásáraTalán először egy normális villamosság szerelőt hívjál.olyat aki nem csak ugatja a szakmát!Annak illene megtalálni egy zárlat hibát!
Válasz Fergás #21912. hozzászólásáraMiskolcon van egy JCB szerviz de nagyon levannak kötve a földmunkagépekkel és több hétre tudnak munkát vállalni jobb esetben, egyébként úgy láttam konyítonak hozzájuk. Mikógép Nyírturán de ott is kapacitás hiány van amit marhára nem értek basszus, itt van valaki aki egyébként komoly háttér lehetne, össze kellene szedni plussz 3 értelmes szerelőt még kitanítani őket típusokra és csak beindulna a szerkezet faxán, lenne rugalmasság lenne haladás, nem mellékesen sokkal több új gép értékesítés is.
Ebből kifolyólag mi magunknak javítunk, igaz a gém csapok javításához elvitettem tréleren oda a gépet azt ők csinálták, meg nem is sok bajunk van vele de ami akad az saját megoldás, most télen pl kellessz vele foglalkozni mert egyébként 5 éve ittvan azóta a kötelező szervízeken kívül vagy kétszer vakartatta a fejemet, apró testhiba volt meg ilyesmi de rutinos szerelő másnapra nem lett volna millióért sem az a baj.
Szóval ez nehéz ügy, de az összes többi más márkánál is ilyen gondok vannak
Válasz Pippó89 #21916. hozzászólásáraAz összes test csatlakozást pucold meg a gépen, akkusaruk, önindító generátor kabin sarkak miegymás. Nem valószínű, hogy ez lesz a gond de ha ezek mind 100%-ban rendben vannak akkor ezzel már nem kell agyalni, lehet tovább kutakodni. Motorvezérlőnél is a kontaktokat ellenőrizd első körben.
Válasz Pippó89 #21923. hozzászólásáraPippó89 ha van kedved egy kicsit szórakoz el a gépel. Helyedben a vezetékbe ideiglenesen beiktatnák egy biztosítékot a ral csőhöz, egyet pedig az elektromos naftapumpához max 20 A biztosítékkal. Amelyik elolvad azon az ágon keresd a hibát. Ha külön biztosítékon mene eredetileg, akor elnézést. Nem vagyok MF tulaj, hogy ismerjem a gépet. Csak egy ötlet volt.
Válasz Fergás #21921. hozzászólásáraAhol jcb földmunkagépeket javítanak ott nem tudnak segíteni? Nézegettem én is egy ilyen traktort, de akkor ez nem faxa...
Válasz MFM #21915. hozzászólásáraA kitét inkább hagyjuk, mert van két JCB rakodónk is, abból az egyiket tőlük vettük új gépként és még a kötelező szervizeket sem csinálták
meg rajta, fél év után elkezdett furcsa hangokat adni a gép kormány szervója, szóltunk nekik, azt mondták , hogy elosztó szelepet kell cserélni mert gyárilag alul méretezett van beszerelve, de csak akkor vállalják ha kifizetjük az újat.
Válasz Pippó89 #21909. hozzászólásáraSzerintem ha rövidzárlat lenne (pl kidörzsölődés miatt) akkor kiverné a biztit. Ilyen akkor szokott lenni mikor valahol a körben megnő az ellenállás (pl oxidáció miatt vagy egy laza csatlakozás) és az fogyasztóként lép be a körbe ettől nő az áramfelvétel és túlmelegszik az egész kör.... leolvad a bizti szigetelése. De a vezeték szigetelések is könnyen megolvadnak ilyenkor és akkor füstöl a gép...
Válasz Garfield #21913. hozzászólásáraüsd be fent a keresőbe "5465", kijön egy csomó vélemény.
Amúgy nekem is ez van (2008-as), szerintem jó ár-érték arányú gép. Nem űrtechnika, de kis odafigyeléssel szépen teszi a dolgát.
Válasz Celtises #21911. hozzászólásáraFokozatosan olvad el mindig. Úgy lehet észre venni, hogy mar a véget járja, hogy furcsa berrego hangot adnak az inkektorok, mint amikor nem kapnak rendesen áramot. Holnap megmérem mennyi A van ott. Valakinek egyéb ötlet?
Válasz Pippó89 #21909. hozzászólásáraSzerintem vezetékköteg. Valahol kidörzsölődött a kábel és letestel. Mást nem veszel észre amikor kiolvad? A 20A-es gyorsan megy ki vagy fokozatosan olvad? Mérd meg hány A van ott.
Sziasztok. A következő probléma megoldásához kérném a segítségeteket. 6480 perkins motoros, 2007- es évjárat. Egy ideje olyan problémával küzdök, hogy folyamatosan kimegy egy biztosíték a gépben, a gépkonyv szerint az elektronikus befecskendezés (ECM) ellenőrző modulja biztosíték. Gyárilag 20A. Már 30 amperest tettem bele, de az is elolvad egy idő után. Kivezettem már egy külön foglalatot is, hogy hátha a gyári foglalat miatt nincs kontakt, de így is elolvad a biztosíték. Csatolok egy képet is. Járt már valaki így? Hol lehet a hiba? Köszönöm szépen a segítséget előre is.
Helló, sziasztok.. Mf 3095 traktom műszerfalon elég gyakran halványan felpillan a motor olaj lámpája.. Ha turaztatom megerosodik a fény.. Nincs vkinek vmi ötlete h. Mi lehet a baj? Olaj volt cserélve, olajnyomas szenzor szintén...
7485 ha hátramenetbe teszem az irányváltót elsötétül a képernyő. VT váltós. Ha hátrahúzom a kart akkor még nem csak amikor leengedem hogy zárja a kuplungot. Érdekes egy tünet. Hallott már valaki ilyet?
Válasz gaara01 #21901. hozzászólásáraÉn ugyanilyennel nyáron a nagy melegben 24-26 tonna trágyát húztam plussz a pót súlya 4,5 tonna, melegedésnek semmi jele nem volt
Válasz gaara01 #21901. hozzászólásáraFújd ki a hűtőt rendesen, nézesd meg a viszkót jól forog e, ha elektromos akkor a műszerfalon kiolvasható ez. Nem mehet fel 90-92 foktól feljebb, elég nagy a 17 tonnás kocsi de ha ettől is feljebb megy a víz akkor ott más a baj.
légfékhez nem értek ilyen behatóan, az nálunk is elég hirtelen bár nem vészes, inkább átlagos.
Hívj ki egy jó szervízest majd kalibrál neked váltót irányváltót és a hőfok gondodra is ráfigyel mert ezeknek szépen kellene működniük.
Válasz gaara01 #21901. hozzászólására1.
Biztos hogy nem normális dolog.
Nekünk 6485 van, de az még sose melegedett pótkocsival. Nagyon barom módjára kell kínoznom hogy melegedjen ( lazító és nem bír már kipörögni rendesen mert nagy a fokozat)
2.
Hasonló a tapasztalat nekünk is, de nálunk a többi trakival is így viselkedik. Főleg a 16 tonnás Kassbohler kocsi, de annak nem vezérel hátul rendesen és csak az eleje fog.
3.
Szerintem nem, mert dyna 6- nál másképp indul el a kalibrálás. De ezt majd megmondják itt az okosabbak. De váltókalibrálás lehet helyrehozza, nekünk is kell negyed évente csinálni kb.
Sziasztok, 6465-ös dyna 6 traktorom van, amihez lenne 3 kérdésem.
1. Normális, hogy kocsival együtt ~ 16-17 tonnát húzva melegszik a víz? Van hogy sárga részt is eléri, sőt kis emelkedő esetén kicsit pihenni kell vele.
2. Bármilyen kocsit húzok (1 kör, 2 kör) a legapróbb fékezésnél satuzik a kocsi. Többi traktornál nincs ez az abszurd agresszív fékezés. Hol tudom ezt beállítani?
3. Az irány váltó előre felé borzasztó nagy késéssel indul meg és minden váltásnál későn kapcsol. Ez terhelés alatt, hátrányos. Találtam egy videót. Ez a módszer jó nekem is?
https://youtu.be/7M2-yxFRwJU
Válasz Mf-es? #21895. hozzászólásáraHelló mennyi időn belül csinálták meg?
Nekem a Bal fele ment szét a tengelyen nem maradt borda a fogaskoszorúból kitörött egy fog meg még a bolygókerék tartó is elrepedt a bolygókerekeknél
24437 hozzászólás
MF 6499-es traktorról mi a véleményetek?
Válasz Pippó89 #21935. hozzászólásáraAgroinform személyes üzenetbe küldtem
Válasz medikus #21932. hozzászólásáraMegpróbálok keríteni valami hozzáértő embert mindenképpen.
Válasz zoli862 #21933. hozzászólásáraSzia. Nem kaptam meg. Erre a címre küldted? pocsik1989@gmail.com
Válasz medikus #21932. hozzászólásáraigy van ne szórakozzon ,1 injektor 150,egy motorvezérlő 400e pénz
Válasz Pippó89 #21930. hozzászólásáraSzia irtam emailt neked.
Válasz Pippó89 #21923. hozzászólásáraTalán először egy normális villamosság szerelőt hívjál.olyat aki nem csak ugatja a szakmát!Annak illene megtalálni egy zárlat hibát!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Fergás #21912. hozzászólásáraMiskolcon van egy JCB szerviz de nagyon levannak kötve a földmunkagépekkel és több hétre tudnak munkát vállalni jobb esetben, egyébként úgy láttam konyítonak hozzájuk. Mikógép Nyírturán de ott is kapacitás hiány van amit marhára nem értek basszus, itt van valaki aki egyébként komoly háttér lehetne, össze kellene szedni plussz 3 értelmes szerelőt még kitanítani őket típusokra és csak beindulna a szerkezet faxán, lenne rugalmasság lenne haladás, nem mellékesen sokkal több új gép értékesítés is.
Ebből kifolyólag mi magunknak javítunk, igaz a gém csapok javításához elvitettem tréleren oda a gépet azt ők csinálták, meg nem is sok bajunk van vele de ami akad az saját megoldás, most télen pl kellessz vele foglalkozni mert egyébként 5 éve ittvan azóta a kötelező szervízeken kívül vagy kétszer vakartatta a fejemet, apró testhiba volt meg ilyesmi de rutinos szerelő másnapra nem lett volna millióért sem az a baj.
Szóval ez nehéz ügy, de az összes többi más márkánál is ilyen gondok vannak
Válasz szanberg #21929. hozzászólásáraKöszi szépen. Megnézem amiket mondtál.
Válasz Pippó89 #21916. hozzászólásáraAz összes test csatlakozást pucold meg a gépen, akkusaruk, önindító generátor kabin sarkak miegymás. Nem valószínű, hogy ez lesz a gond de ha ezek mind 100%-ban rendben vannak akkor ezzel már nem kell agyalni, lehet tovább kutakodni. Motorvezérlőnél is a kontaktokat ellenőrizd első körben.
Válasz Sk Laci #21927. hozzászólásáraKöszönöm szépen a tanácsot. Jövőre megpróbálom![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz Pippó89 #21923. hozzászólásáraPippó89 ha van kedved egy kicsit szórakoz el a gépel. Helyedben a vezetékbe ideiglenesen beiktatnák egy biztosítékot a ral csőhöz, egyet pedig az elektromos naftapumpához max 20 A biztosítékkal. Amelyik elolvad azon az ágon keresd a hibát. Ha külön biztosítékon mene eredetileg, akor elnézést. Nem vagyok MF tulaj, hogy ismerjem a gépet. Csak egy ötlet volt.
Válasz Fergás #21921. hozzászólásáraAhol jcb földmunkagépeket javítanak ott nem tudnak segíteni? Nézegettem én is egy ilyen traktort, de akkor ez nem faxa...
Válasz Mfpisti #21856. hozzászólásáraPisti te nem jössz a Szilágy-Agroport rendezvényre jan. 08-án?![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz tibi16 #21876. hozzászólásáraTe ez mitől ilyen fehér, netán nincs lemosva róla soha a műkaki??![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz jamo #21920. hozzászólásáraÍgy van. Ezért nem is merek beletenni még nagyobb biztit, nehogy még nagyobb galibát okozzak.
Válasz Ares 826 #21919. hozzászólásáraIgen, erről hallottam én is, hogy a rugozott fulkeseknel előfordultak ilyen problémák. A mienk nem rugózik.
Válasz MFM #21915. hozzászólásáraA kitét inkább hagyjuk, mert van két JCB rakodónk is, abból az egyiket tőlük vettük új gépként és még a kötelező szervizeket sem csinálták
meg rajta, fél év után elkezdett furcsa hangokat adni a gép kormány szervója, szóltunk nekik, azt mondták , hogy elosztó szelepet kell cserélni mert gyárilag alul méretezett van beszerelve, de csak akkor vállalják ha kifizetjük az újat.
Válasz Pippó89 #21909. hozzászólásáraSzerintem ha rövidzárlat lenne (pl kidörzsölődés miatt) akkor kiverné a biztit. Ilyen akkor szokott lenni mikor valahol a körben megnő az ellenállás (pl oxidáció miatt vagy egy laza csatlakozás) és az fogyasztóként lép be a körbe ettől nő az áramfelvétel és túlmelegszik az egész kör.... leolvad a bizti szigetelése. De a vezeték szigetelések is könnyen megolvadnak ilyenkor és akkor füstöl a gép...![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Celtises #21911. hozzászólásáraFőleg ha rugózott a fülke na akkor ez hamar bekövetkezhet egy gép életében!![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
Válasz Garfield #21913. hozzászólásáraüsd be fent a keresőbe "5465", kijön egy csomó vélemény.
Amúgy nekem is ez van (2008-as), szerintem jó ár-érték arányú gép. Nem űrtechnika, de kis odafigyeléssel szépen teszi a dolgát.
Válasz MFM #21915. hozzászólásárano hagyjuk már azt a céget!
Válasz Celtises #21911. hozzászólásáraFokozatosan olvad el mindig. Úgy lehet észre venni, hogy mar a véget járja, hogy furcsa berrego hangot adnak az inkektorok, mint amikor nem kapnak rendesen áramot. Holnap megmérem mennyi A van ott. Valakinek egyéb ötlet?
Válasz Fergás #21912. hozzászólásáraEnnyire nincs szerelő hozzá? Kite?
Válasz Garfield #21913. hozzászólásáraA hidraulika lassú kicsit amúgy nem rossz.
Hello 5465 perkins motor-os vélemény???
Válasz Mézga #21907. hozzászólásáraEddig még nem![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
Válasz Pippó89 #21909. hozzászólásáraSzerintem vezetékköteg. Valahol kidörzsölődött a kábel és letestel. Mást nem veszel észre amikor kiolvad? A 20A-es gyorsan megy ki vagy fokozatosan olvad? Mérd meg hány A van ott.
Válasz bhuni #21908. hozzászólásáraAz nem játék. Meg kellene mérni az olajnyomást mechanikus órával mielőbb.Az a biztos. Utána többet tudsz.
Sziasztok. A következő probléma megoldásához kérném a segítségeteket. 6480 perkins motoros, 2007- es évjárat. Egy ideje olyan problémával küzdök, hogy folyamatosan kimegy egy biztosíték a gépben, a gépkonyv szerint az elektronikus befecskendezés (ECM) ellenőrző modulja biztosíték. Gyárilag 20A. Már 30 amperest tettem bele, de az is elolvad egy idő után. Kivezettem már egy külön foglalatot is, hogy hátha a gyári foglalat miatt nincs kontakt, de így is elolvad a biztosíték. Csatolok egy képet is. Járt már valaki így? Hol lehet a hiba? Köszönöm szépen a segítséget előre is.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171230194623_img_2257.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171230194623_img_2257.jpg)
Helló, sziasztok.. Mf 3095 traktom műszerfalon elég gyakran halványan felpillan a motor olaj lámpája.. Ha turaztatom megerosodik a fény.. Nincs vkinek vmi ötlete h. Mi lehet a baj? Olaj volt cserélve, olajnyomas szenzor szintén...
Válasz Fergás #21905. hozzászólásárataláltál már jcb szerelőt?
7485 ha hátramenetbe teszem az irányváltót elsötétül a képernyő. VT váltós. Ha hátrahúzom a kart akkor még nem csak amikor leengedem hogy zárja a kuplungot. Érdekes egy tünet. Hallott már valaki ilyet?
Agro-Békésnél van egy 8470-es traktor valaki tud az előéletéről valamit? Köszi![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz gaara01 #21901. hozzászólásáraÉn ugyanilyennel nyáron a nagy melegben 24-26 tonna trágyát húztam plussz a pót súlya 4,5 tonna, melegedésnek semmi jele nem volt
Válasz gaara01 #21901. hozzászólásáraFújd ki a hűtőt rendesen, nézesd meg a viszkót jól forog e, ha elektromos akkor a műszerfalon kiolvasható ez. Nem mehet fel 90-92 foktól feljebb, elég nagy a 17 tonnás kocsi de ha ettől is feljebb megy a víz akkor ott más a baj.
légfékhez nem értek ilyen behatóan, az nálunk is elég hirtelen bár nem vészes, inkább átlagos.
Hívj ki egy jó szervízest majd kalibrál neked váltót irányváltót és a hőfok gondodra is ráfigyel mert ezeknek szépen kellene működniük.
Válasz gaara01 #21901. hozzászólására1.
Biztos hogy nem normális dolog.
Nekünk 6485 van, de az még sose melegedett pótkocsival. Nagyon barom módjára kell kínoznom hogy melegedjen ( lazító és nem bír már kipörögni rendesen mert nagy a fokozat)
2.
Hasonló a tapasztalat nekünk is, de nálunk a többi trakival is így viselkedik. Főleg a 16 tonnás Kassbohler kocsi, de annak nem vezérel hátul rendesen és csak az eleje fog.
3.
Szerintem nem, mert dyna 6- nál másképp indul el a kalibrálás. De ezt majd megmondják itt az okosabbak. De váltókalibrálás lehet helyrehozza, nekünk is kell negyed évente csinálni kb.
Sziasztok, 6465-ös dyna 6 traktorom van, amihez lenne 3 kérdésem.
1. Normális, hogy kocsival együtt ~ 16-17 tonnát húzva melegszik a víz? Van hogy sárga részt is eléri, sőt kis emelkedő esetén kicsit pihenni kell vele.
2. Bármilyen kocsit húzok (1 kör, 2 kör) a legapróbb fékezésnél satuzik a kocsi. Többi traktornál nincs ez az abszurd agresszív fékezés. Hol tudom ezt beállítani?
3. Az irány váltó előre felé borzasztó nagy késéssel indul meg és minden váltásnál későn kapcsol. Ez terhelés alatt, hátrányos. Találtam egy videót. Ez a módszer jó nekem is?
https://youtu.be/7M2-yxFRwJU
Válasz szabiocsi88 #21899. hozzászólásárahttps://autoline.hu/-/eladas/hasznalt/alkatreszek/traktor/--17040320064382284300
nem tudsz valahol olyan traktort ami kiégett és el lehet bontani?
Válasz szabiocsi88 #21897. hozzászólásáraIdő,függ,mennyire sürgeted.Pár hét.5-6 éve csinálhatták.
Válasz Mf-es? #21895. hozzászólásáramikor csinálták neked ezeket?
Válasz Mf-es? #21895. hozzászólásáraHelló mennyi időn belül csinálták meg?
Nekem a Bal fele ment szét a tengelyen nem maradt borda a fogaskoszorúból kitörött egy fog meg még a bolygókerék tartó is elrepedt a bolygókerekeknél
Válasz Mf-es? #21894. hozzászólásáraValahol,még a rajz is megvan róla.Több fog mérettel,stb..Mivel colos.
Válasz Mf-es? #21893. hozzászólásáraItt csinálták.
Hivatkozhatsz rám.
Válasz szabiocsi88 #21892. hozzászólásáraEz az én traktoromba készült.Több éve megy,kopás jele is alig látszik rajta.És 10%-a volt,az új árának.
Válasz Mf-es? #21888. hozzászólásárawww.google.hu/search?client=firefox-b&dcr=0&biw=1366&bih=659&tbm=isch&sa=1&ei=rh0DWryGKIKoa-mRsLgO&q=mf+8140+bontott+alkatrész&oq=mf+8140+bontott+alkatrész&gs_l=psy-ab.3...575830.580404.0.581017.8.8.0.0.0.0.165.1061.0j8.8.0....0...1.1.64.psy-ab..0.0.0....0.38OZqhYQRZ0#imgrc=GVm6STiRF0uNyM:
itt a link
Válasz Mf-es? #21888. hozzászólásáraitt a tengely meg a fogaskoszoru
vagy hol csinálnak javítást vagy felujitást?
A hátsóhídba a lehajtás a bal felébe kell fogoskószoru a bolygokerék ház meg a kis tengely a mi a bolgokerekebe megy bele