Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz tibi16 #21884. hozzászólásáraSzed te azt ki és irány Ada.A vacak 8160-asoknak mindnek ráhúztak valahogy egy kardán keresztet a kopott csonkra és azóta az a részük megy legalább.
Válasz tibi16 #21884. hozzászólásáraIgen, zsírzással tovább bírta volna. Másik hiba, hogy a persely acélpersely ami vékonyan van bronzzal futtatva. Vannak benne kis furatok amibe a zsír belemegy, de ez hamar elkopik. Az a jó ami Szanberg írt, teli bronz persely zsírzó horonnyal, ami nem csak körkörös beszúrás hanem legyen neki emelkedése is.
Válasz szanberg #21882. hozzászólásáraLátszik, hogy értesz hozzá, mivel lóg, épp észrevettem, nézegettem, hogy vajon miért lett ez, és gondoltam ,hogy ha minden fix nem szabadott volna ennek történnie, akkor kiszúrtam hogy a híd eléggé lóg, szerintem az ebből adódó mozgás miatt ehette meg, de mindegy, ezen már kár rágódnom, munkás dolgozott pár napot vele, ma kiszaladtam egy kicsit szántogatni még a nap vége felé, ahogy elindultam éreztem, hogy valami nem megy....gyorsan jöttem is haza . Történhetett ez mondjuk a zsírzás hanyagolása miatt? lett zsírozva de nem túl gyakran, de ez miatt ennyire el tud kopni a híd? Ez nagyon furcsa nekem, legalábbis nem hittem volna.
Válasz tibi16 #21878. hozzászólásáraCsináltasd meg a perselyezést, hogy a híd ne löttyenjen, a kúpkerék tengely bordás végét és vegyél hozzá egy gyári bordáshűvelyt akkor fasza lesz sokáig, miénkben azóta 8000óra körül van és természetesen jó.
Az is baj, hogy a bordáshűvelyt nem lehet zsírozni, én akartam fúrni bele zsírzógombnak helyet de ollyan kemény, hogy lehetetlen ráadásul hengeres kívülről ez ugye aztán így még nehezebb.
Viszont a gépműhelyes téma az jól működik nekünk 5500-nál volt ilyen bajunk igaz nem nyalta le ennyire csak karbantartáskor láttam, hogy löttyen a hűvely és akkor szétszedtük mert nem sok fogta már.
de mondom mi lesz még mert itt nem ez a baj.
Az a baj, hogy az első híd lóg a helyén. Még ha azt hiszed nem akkor is lóg. Ki kell venni a hidat alóla és megfogod látni, hogy a bronzzal futtatott persely is kopott meg az az öntvény diffi fedél is ami ebben a perselyben fut mert itt nincsen királycsap, maga a híd a "tengely"
Én azt is felheggesztettem és visszamunkálták igaz ollyan kemény lett a heggesztés, hogy a vídiás lapka alig vitte esztergán.
Rendszeresen zsírozni kell a gép első hidját (is) és fel kell emelni levegőbe a kerekeit, hogy a zsír felülre is fel fusson szépen ahol kopik a perselyezés.
Én belehúzattam egy zsírzó hornyot az új perselybe így van hol felfusson a zsír de akkor is jobb megemelni.
Nem valami jó megoldás, igaz a Fiat traktorok is tökéletesen ilyenek voltak meg sok másutt is van még ilyen megoldás, egyébként ha kardános lenne akkor bármennyire is lógna a híd ezekkel a hajtás alkatrészekkel nem lenne baj, ilyentéren jobb az 5465-ös mert az már ilyen.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21880. hozzászólásáraEz túl szépen hangzik, hétfőn megtudom hogy mi mennyi pontosan, aztán meglátjuk, de lehet hogy én is felheggesztetem majd ha ekkora az árkülönbség. A kínaira 500 eu volt ösz visz munkával együtt. Azt se kevesellettem, de most mindjárt elfogadhatóbbnak hangzik
Válasz tibi16 #21876. hozzászólásáraHello kolléga..Akkor látom úgy jártál mint én, pár éve, az új 450e. nettó környéke lett volna akkor,maradt felhegesztés+lemarás 22e.ft-ból azóta legalább 3000 órát hajtottam bele
Válasz .Szabi. #21877. hozzászólásáraIgen, sajnos tudom, mindenesetre elég gyorsan megadta magát, 1800 üzemóra alatt meghalt. Ennyit a kínai is kibirt.
Sziasztok, MF 5455-re vett e már valaki az első difbe kúpkereket? Érdeklődnék, hogy mennyi körül megy egy ilyen, mivel most péntek este lévén még csak fel sem veszi senki a telefont hogy alkatrészről érdeklődjek....
Csak, hogy tudjam, mire számítsak nagyjából anyagilag.
Kösz mindenkinek, felhívtam a megfelelő embert is hehe, és tanácsára kaminyonos bótba vettem csövet(ami tök ugyananaz, mint a gyári) , valami 500 forint métere, mán csak azt kő kitaláni mivel kell melegíteni, hogy megfelelő lágy legyen.
Venni akartam elektromos hőfuvó pisztolyt csak kiment a fejembő.
Egyelőre vásznas olajálló gumicsövezetet tettem fel.
Válasz mtz1221 #21869. hozzászólásáraSzerintem az tök felesleges. Töredéke ha vesz valahol autós boltban gumi csövet méterben és akkorát vág amekkora pont kell neki a géphez!
Válasz szanberg #21859. hozzászólásárafelénk meg más a helyzet,csak jókat hallani róluk.pl:maxxum125 11000óra,nemvolt fődarab bontva.pumák meg egyre több van a maxxumok helyett:130as,160as stb...ja és kapják a dózist rendesen....(50váltó stb...)
Válasz Sötét Paraszt #21857. hozzászólásáraValaki írhatna valamit, hogy ilyen fekete üzemanyagcsövet lehet é méterre venni, mer az egyik gyári 60e a másik ami végig műanyag meg 30e hehehehe.
Válasz szanberg #21859. hozzászólásáraaz üzemanyagcső szétdörzsölte a műanyagot amibe bele volt pattintva, aztán összedörzsölődött a mellette lévő csövezette is vagy 4 centi hosszon, és elnyomott pár liter naftát hehe, ilyenkor áldom a mérnököket, hogy nem a kipufogó oldalon van hehe
Válasz GREVEN #21858. hozzászólásáraEddig hajlottam rá hogy veszünk valamit, most már 100%, hogy nem lesz semmilyen új fostalicska.
Főleg akkor nem, ha holnap felhívok pár embert, és nem fogják tudni, hogy honnan lehet üzemanyagcsövet venni hehe.
Válasz Ares 826 #21844. hozzászólásáraFigyelj már!
Nem ezt kell tekergetni állandóan emelés-süllyesztéshez, ezen megadod milyen mélyre engedje le a hárompontot és a karfában lévő billenő kapcsolót nyomod megfelelő irányba attól függően merre akarod mozgatni.
Szerintem ettől jobb megoldás nincsen, finoman szabályozható, jól kézre áll és rázós pályán is tudod centizni vele a hárompontot
Gruberezés közben leállt a traktor se szó se beszéd, aztán próbálnám beindítani de semmi. Hibakód: 1077, meg 723. Az ECM biztosítokot mindig kib..sza. Hol lehet zárlat, hol keressem a hibát?
Válasz Ares 826 #21844. hozzászólásáraMi a gond a szántásnál? A Cormik is ugyan ilyen és azzal szántottunk meg ezzel is anno. Semmi problémánk nem volt.
Válasz subikiss #21845. hozzászólásáraPl a hidraulikus eszköz rögzitès az ugy van hogy jobb oldali oszlopon van egy nyomógomb plusz a joystick oldalán a kis gomb plusz joystick jobbra vagy balra oldja vagy rögziti az eszközt.
Van a rakodon egy kör hidraulika csatlakozo,de lövésem sincs hogy lehet müködtetni. Nincs hozzá olyan eszközünk. De ugy nézem sose volt még a csatikbol kiszedve a dugo, oda még nem csatlakoztattak semmit soha.
Válasz GREVEN #21839. hozzászólásáraÉrtem, még egy kérdés, pl csiptetős trágyavillának 3. kör, lehet olyat nem használtál, talán a könyvében olvastam, hogy a joystickon van egy kis gomb és azzal?
Válasz Mézga #21841. hozzászólásáraNekem jobb a jojóé, lehet én azt szoktam meg azért mondom! De kinek a pap kinek a felesége kinek a lánya vagy épp kinek a fia! Én nagyon megszoktam a jojóét nekem az jön be nagyon. volt nálam anno próbára Landini abban is ilyen a megoldás szerintem akkor sem jó én azt mnodom!
Válasz Ares 826 #21840. hozzászólásáraSzerintem jo. 8as 9es állás között úszóba van. Aztán csak tekerem hogy meddig tegye le aztán csak a billenökapcsolot nyomkodom.
Válasz GREVEN #21837. hozzászólásáraAz a tekerős hidraulika mélység állító valami nagyon nem sikerült megoldás szerintem, de több gépnél is így csinálták meg.
Válasz subikiss #21838. hozzászólásáraIgy van, nem kell kimászni rögziteni, munkahenger csinálja.
A két csap a front hidrot meg a hátso köröket váltja, a kapcsolo meg rakodót meg a hidraulikát vagy a frontot, attól függ hogy áll a csap.
24437 hozzászólás
Válasz szabiocsi88 #21887. hozzászólásáraMelyik alkatresz?
Helló valaki tud segíteni nekem hátsó lehajtásba kell egy két főbb alkatrész mf 8140
traktorhoz
Válasz tibi16 #21884. hozzászólásáraSzed te azt ki és irány Ada.A vacak 8160-asoknak mindnek ráhúztak valahogy egy kardán keresztet a kopott csonkra és azóta az a részük megy legalább.![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
Válasz tibi16 #21884. hozzászólásáraIgen, zsírzással tovább bírta volna. Másik hiba, hogy a persely acélpersely ami vékonyan van bronzzal futtatva. Vannak benne kis furatok amibe a zsír belemegy, de ez hamar elkopik. Az a jó ami Szanberg írt, teli bronz persely zsírzó horonnyal, ami nem csak körkörös beszúrás hanem legyen neki emelkedése is.
Válasz szanberg #21882. hozzászólásáraLátszik, hogy értesz hozzá, mivel lóg, épp észrevettem, nézegettem, hogy vajon miért lett ez, és gondoltam ,hogy ha minden fix nem szabadott volna ennek történnie, akkor kiszúrtam hogy a híd eléggé lóg, szerintem az ebből adódó mozgás miatt ehette meg, de mindegy, ezen már kár rágódnom, munkás dolgozott pár napot vele, ma kiszaladtam egy kicsit szántogatni még a nap vége felé, ahogy elindultam éreztem, hogy valami nem megy....gyorsan jöttem is haza
. Történhetett ez mondjuk a zsírzás hanyagolása miatt? lett zsírozva de nem túl gyakran, de ez miatt ennyire el tud kopni a híd? Ez nagyon furcsa nekem, legalábbis nem hittem volna.
Válasz tibi16 #21878. hozzászólásáraCsináltasd meg a perselyezést, hogy a híd ne löttyenjen, a kúpkerék tengely bordás végét és vegyél hozzá egy gyári bordáshűvelyt akkor fasza lesz sokáig, miénkben azóta 8000óra körül van és természetesen jó.
Az is baj, hogy a bordáshűvelyt nem lehet zsírozni, én akartam fúrni bele zsírzógombnak helyet de ollyan kemény, hogy lehetetlen ráadásul hengeres kívülről ez ugye aztán így még nehezebb.
Válasz tibi16 #21876. hozzászólására450-ezer lesz a tányér-kúpkerékpár kompletten és bizony ha cserélni kell így kell párban.
Viszont a gépműhelyes téma az jól működik nekünk 5500-nál volt ilyen bajunk igaz nem nyalta le ennyire csak karbantartáskor láttam, hogy löttyen a hűvely és akkor szétszedtük mert nem sok fogta már.
de mondom mi lesz még mert itt nem ez a baj.
Az a baj, hogy az első híd lóg a helyén. Még ha azt hiszed nem akkor is lóg. Ki kell venni a hidat alóla és megfogod látni, hogy a bronzzal futtatott persely is kopott meg az az öntvény diffi fedél is ami ebben a perselyben fut mert itt nincsen királycsap, maga a híd a "tengely"
Én azt is felheggesztettem és visszamunkálták igaz ollyan kemény lett a heggesztés, hogy a vídiás lapka alig vitte esztergán.
Rendszeresen zsírozni kell a gép első hidját (is) és fel kell emelni levegőbe a kerekeit, hogy a zsír felülre is fel fusson szépen ahol kopik a perselyezés.
Én belehúzattam egy zsírzó hornyot az új perselybe így van hol felfusson a zsír de akkor is jobb megemelni.
Nem valami jó megoldás, igaz a Fiat traktorok is tökéletesen ilyenek voltak meg sok másutt is van még ilyen megoldás, egyébként ha kardános lenne akkor bármennyire is lógna a híd ezekkel a hajtás alkatrészekkel nem lenne baj, ilyentéren jobb az 5465-ös mert az már ilyen.
Szóval ezekre készülj.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21880. hozzászólásáraEz túl szépen hangzik, hétfőn megtudom hogy mi mennyi pontosan, aztán meglátjuk, de lehet hogy én is felheggesztetem majd ha ekkora az árkülönbség. A kínaira 500 eu volt ösz visz munkával együtt. Azt se kevesellettem, de most mindjárt elfogadhatóbbnak hangzik![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz tibi16 #21876. hozzászólásáraHello kolléga..Akkor látom úgy jártál mint én, pár éve, az új 450e. nettó környéke lett volna akkor,maradt felhegesztés+lemarás 22e.ft-ból azóta legalább 3000 órát hajtottam bele![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz tibi16 #21878. hozzászólásáraAz baj,sose értettem a fergafanokat
Válasz .Szabi. #21877. hozzászólásáraIgen, sajnos tudom, mindenesetre elég gyorsan megadta magát, 1800 üzemóra alatt meghalt. Ennyit a kínai is kibirt.
Válasz tibi16 #21876. hozzászólásáraTányérkerék cserére is
Sziasztok, MF 5455-re vett e már valaki az első difbe kúpkereket? Érdeklődnék, hogy mennyi körül megy egy ilyen, mivel most péntek este lévén még csak fel sem veszi senki a telefont hogy alkatrészről érdeklődjek....
![1](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171103173127_23192512_1722475494442917_2029922942_o.jpg)
![2](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171103173144_23223236_1722475491109584_1683092812_o.jpg)
Csak, hogy tudjam, mire számítsak nagyjából anyagilag.
Válasz zt tomi #21874. hozzászólásáraNem innen vettem,de érdemes itt is szétnézni.Bima.pl
A héten hoztam a Lengyelektől a 3095-re hidraulika szivattyút és szűrőt.Fele annyiba került mint itthon.![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Valaki megnèzteEzta gèpet már közelebbről, mert ìrhatna róla akár privátba is.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Kösz mindenkinek, felhívtam a megfelelő embert is hehe, és tanácsára kaminyonos bótba vettem csövet(ami tök ugyananaz, mint a gyári) , valami 500 forint métere, mán csak azt kő kitaláni mivel kell melegíteni, hogy megfelelő lágy legyen.
Venni akartam elektromos hőfuvó pisztolyt csak kiment a fejembő.
Egyelőre vásznas olajálló gumicsövezetet tettem fel.
Válasz Mfpisti #21856. hozzászólásáraElnézést, rosszul értelmeztem a kérdést.
"Köradagoló" van rajta, az a VP ha jól gondolom.
Válasz mtz1221 #21869. hozzászólásáraSzerintem az tök felesleges. Töredéke ha vesz valahol autós boltban gumi csövet méterben és akkorát vág amekkora pont kell neki a géphez!![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz Sötét Paraszt #21866. hozzászólásáraCsináltass rá hidraulika csőből,és nem fog többet kidörgölőzni.
Válasz Sötét Paraszt #21866. hozzászólásárabeletolni egy fémcsövet, 2 bilincs aztán góóó
Válasz szanberg #21859. hozzászólásárafelénk meg más a helyzet,csak jókat hallani róluk.pl:maxxum125 11000óra,nemvolt fődarab bontva.pumák meg egyre több van a maxxumok helyett:130as,160as stb...ja és kapják a dózist rendesen....(50váltó stb...)![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Sötét Paraszt #21857. hozzászólásáraValaki írhatna valamit, hogy ilyen fekete üzemanyagcsövet lehet é méterre venni, mer az egyik gyári 60e a másik ami végig műanyag meg 30e hehehehe.
Válasz Sötét Paraszt #21864. hozzászólására50ezer?
akkor csakis mtz játszhat nálad hehe
Válasz szanberg #21861. hozzászólásáraMajd ha eladták belőle az 50 ezrediket is.
Válasz Sötét Paraszt #21862. hozzászólásáraA kép alján a vastag fekete csövezet lett betéve helyette, még jó, hogy volt kéznél
Válasz szanberg #21859. hozzászólásáraaz üzemanyagcső szétdörzsölte a műanyagot amibe bele volt pattintva, aztán összedörzsölődött a mellette lévő csövezette is vagy 4 centi hosszon, és elnyomott pár liter naftát hehe, ilyenkor áldom a mérnököket, hogy nem a kipufogó oldalon van hehe
Válasz Sötét Paraszt #21860. hozzászólásáraA 170-es Kubu kell neked![smile drool](/oldforum/images/smiles/drool.gif)
Válasz GREVEN #21858. hozzászólásáraEddig hajlottam rá hogy veszünk valamit, most már 100%, hogy nem lesz semmilyen új fostalicska.
Főleg akkor nem, ha holnap felhívok pár embert, és nem fogják tudni, hogy honnan lehet üzemanyagcsövet venni hehe.
Válasz Sötét Paraszt #21857. hozzászólásáraLehet a sok hajtástól van megfáradva a szemem de mit is kéne látni ezek a képen?
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Pumától óvakodj, van itt cimboráméknak de csak a baj van vele folyamatosan de szó szerint.
Nekünk a fergák most is dolgoznak 10ezerrel a hátuk mögött is szépen
Válasz Sötét Paraszt #21857. hozzászólásáraSokkal több jot én azokrol se hallotam. Lehet nem nagy elörelépés ...
Fergaszony ma megérezte, hogy be akarjuk cserélni egy pumára hehe.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171018192655_img_20171018_173236.jpg)
Válasz Pista58 #21855. hozzászólásárabocs, kérdőjel a végéről lemaradt!
Válasz Mfpisti #21854. hozzászólásáraMechanikus, VP adagolós
Válasz Pista58 #21853. hozzászólásáraCR, vagy VP adagolós?
Válasz Mfpisti #21850. hozzászólásáraMfpisti, ha van egy kis időd, kérlek nézz rá a #21831-as hozzászólásra.
Köszönöm!
Válasz Ares 826 #21844. hozzászólásáraFigyelj már!
Nem ezt kell tekergetni állandóan emelés-süllyesztéshez, ezen megadod milyen mélyre engedje le a hárompontot és a karfában lévő billenő kapcsolót nyomod megfelelő irányba attól függően merre akarod mozgatni.
Szerintem ettől jobb megoldás nincsen, finoman szabályozható, jól kézre áll és rázós pályán is tudod centizni vele a hárompontot
Válasz Mfpisti #21850. hozzászólásáraNem kizárt! Cápeti remélem fényt derít,mi a probléma!
Válasz Berkó_ #21849. hozzászólásáraLehet a motor-, és az adagoló kompjutere közötti szakaszon a gégecső kidörzsölte a vezetékek szigetelését.
Gruberezés közben leállt a traktor se szó se beszéd, aztán próbálnám beindítani de semmi. Hibakód: 1077, meg 723. Az ECM biztosítokot mindig kib..sza. Hol lehet zárlat, hol keressem a hibát?
Válasz Ares 826 #21844. hozzászólásáraMi a gond a szántásnál? A Cormik is ugyan ilyen és azzal szántottunk meg ezzel is anno. Semmi problémánk nem volt.
Válasz subikiss #21845. hozzászólásáraPl a hidraulikus eszköz rögzitès az ugy van hogy jobb oldali oszlopon van egy nyomógomb plusz a joystick oldalán a kis gomb plusz joystick jobbra vagy balra oldja vagy rögziti az eszközt.
Van a rakodon egy kör hidraulika csatlakozo,de lövésem sincs hogy lehet müködtetni. Nincs hozzá olyan eszközünk. De ugy nézem sose volt még a csatikbol kiszedve a dugo, oda még nem csatlakoztattak semmit soha.
Válasz Ares 826 #21844. hozzászólásáranem is ültél még fergába, ne vitatkozz![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
Válasz GREVEN #21839. hozzászólásáraÉrtem, még egy kérdés, pl csiptetős trágyavillának 3. kör, lehet olyat nem használtál, talán a könyvében olvastam, hogy a joystickon van egy kis gomb és azzal?
Válasz GREVEN #21842. hozzászólásáraSzántásnál az nem okés úgy csak tárcsázásnál.
Válasz Mézga #21841. hozzászólásáraNekem jobb a jojóé, lehet én azt szoktam meg azért mondom! De kinek a pap kinek a felesége kinek a lánya vagy épp kinek a fia! Én nagyon megszoktam a jojóét nekem az jön be nagyon. volt nálam anno próbára Landini abban is ilyen a megoldás szerintem akkor sem jó én azt mnodom!
Válasz Ares 826 #21840. hozzászólásáraSzerintem jo. 8as 9es állás között úszóba van. Aztán csak tekerem hogy meddig tegye le aztán csak a billenökapcsolot nyomkodom.
Válasz Ares 826 #21840. hozzászólásáraszerintem meg sokkal jobb megoldás mint a rönyonál
Válasz GREVEN #21837. hozzászólásáraAz a tekerős hidraulika mélység állító valami nagyon nem sikerült megoldás szerintem, de több gépnél is így csinálták meg.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz subikiss #21838. hozzászólásáraIgy van, nem kell kimászni rögziteni, munkahenger csinálja.
A két csap a front hidrot meg a hátso köröket váltja, a kapcsolo meg rakodót meg a hidraulikát vagy a frontot, attól függ hogy áll a csap.