Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24418 hozzászólás
#21717 Mf-es?
2017-08-26 06:43:58

És,hol lehet venni olcsó új főszivattyút?

#21715 szanberg
2017-08-25 17:38:38

Válasz Berkó_ #21713. hozzászólásáraVan egy fain hely ahol rendberakják a régit korrekt áron és profi minőségben!
Nemkell újat venni

#21714 _NB_
2017-08-25 14:50:20

Válasz Berkó_ #21713. hozzászólására


A Nebraska testen szokták mérni,de gondolom azok új trakik. . .

MF 6465 early
- link

MF 6465 T3
- link

MF 6465 SISU
- link
pl a SISU mocis adatai

Nincs profilkép
#21713 .Szabi.
2017-08-25 14:25:33

Válasz Berkó_ #21713. hozzászólásáraMéresd meg, az a biztossmile pimp

#21712 Berkó_
2017-08-25 07:52:12

Hol tudom megnézni, illetve hogy tudom kideríteni, hogy milyen a 6465-ös hidraulika szivattyú teljesítménye? Hidromotort kellene hozzá választani, és tudni kéne hozzá a paramétereket.

Nincs profilkép
#21711 bhuni
2017-08-14 04:23:41

Válasz jamo #21706. hozzászólásáraKöszönöm szépen Jamo, sokat segítettél... Kezdem először a tekerős hűvelyekkel..

#21710 Sanyee
2017-08-13 13:39:47

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy MF 8100 és 6100 szériákhoz mennyire jó az alkatrészellátás?
Melyik magyar cég foglalkozik a beszerzéssel, ahonnan rendelni is lehet.

#21709 Mf-es?
2017-08-13 11:32:13

Válasz Mf-es? #21709. hozzászólásáraIgen,rosszul fogalmaztam.Amit írtál,arra gondoltam."szinkron kapcsolóhüvelye"

#21708 Mf-es?
2017-08-13 11:30:51

Válasz jamo #21707. hozzászólásáraAkkor nem mindent tudsz jól.Nálam az volt a baj,az irányváltót dobta ki üresbe.Mivel több hónap lett volna a beszerzés,így meg lett fordítva az irányváltó szinkronja,és azóta is jó.
Vagy nem az a neve,de van benne egy közlö a tengelyen,az kopott meg,és azért dobta ki.

#21706 jamo
2017-08-13 09:38:17

Válasz Mf-es? #21705. hozzászólásáraSzinkron gyűrűnek pont semmi köze a "kidobáláshoz". Az csak a reccsenésmentes váltásért felel.

#21705 jamo
2017-08-13 09:36:37

Válasz bhuni #21703. hozzászólásáraVan kb 5-10 %esélye hogy a véltókar végén a fülke alatt a "tekerős hüvelyek" letekeredtek és befeszülnek. Van 5-10esélye hogy a kulisszád nem reteszel rendesen valmi kopásból vagy deformitásból adódóan és van 80-90% esélye hogy szinkron kapcsolóhüvelye illetve a körmösgyűrük amire kapcsol elkopott és terhelésre szétlöki magát. Akkor váltó ki és komplett renbetétel csapágyak és minden szemrevételeszéssel hibásnak látszó dolog tengelyek, fogaskerekek, szinkronalkatrészek csere. Nem ócó mulatság.smile sweatdrop

#21704 Mf-es?
2017-08-13 07:13:25

Válasz bhuni #21703. hozzászólásáraKopott a szinkron gyűrű.

#21703 Agronomus
2017-08-13 04:10:34

Válasz bhuni #21703. hozzászólásáraSzintén zenész...a gép egy 3080-as,irányváltót dobálja ki hátramenetbe állandóan, + a váltó olyan, mint ha ragadna terep-országúti, és a fokozatok között is...hol kezdjem a bontást? smile confused

Nincs profilkép
#21702 bhuni
2017-08-13 02:25:56

Sziasztok.. Mf 3095 tipusi traktorom, kezdte dobni a sebességet..Nyulba teszem, és 1 be váltok,előre, indulaskor dobja ki.. Ha 2 be váltok akkor az előre-hatra kart dobja ki... Valaki nem tudja megmondani mi a probléma?? Nagyon fontos lenne... Köszönöm előre is..

Nincs profilkép
#21701 Moderátor
2017-08-11 13:04:05

Moderálási elveink miatt törölve: 2017-08-11 13:57:49

#21700 szanberg
2017-08-10 00:03:40

Válasz *** HM *** #21700. hozzászólásáraAzt mondta Pistabátyád, hogy a későbbi 8400-asok már nagyon jól kiforrottak, először voltak velük gyári gondok, igaz előbbutóbb mind kijavítódott.

Volt valami kis összekötő tengely jellegű valami cseréje variában, nem volt nagy meló csak le kellett venni a kabint róla, aztán motorokkal volt sok baj ha nem léptek időben, az akkor belépő Tier3-nak köszönhetően a visszavezetett kipufogógáztól szurok volt a motorban nem olaj, volt ahol szó szerint plöttyent kifelé belőle nem pedig folyt cserekor. No erre kitaláltak olyat, hogy centrifugál szűrő mint szergelyéken is van, meg főleg ahol nehéz munkát végzett csakis, olyan helyeken sűrűbb olajcsere volt még a megoldás, nem pedig 400óra, mert azoknál ha jól emlékszem úgy volt megadva az olajcsere intenzitás, hogy 200-400óra, munka nehézség függvényében. Továbbá okosságok is születtek ezekre a gépekre amit el tudok mondani privátban hehe

Meg ilyenek. Amúgy ahol tud vele dolgozni a gépkezelő, mármint a varióval ott sokáig jól teljesítettek-teljesítenek azóta is, ha lenne egy nagyon bizonyos előéletű gép én meg merném venni.

#21699 *** HM ***
2017-08-09 21:04:43

Hun vagy Szasza....
8480 mennyi stabil ?
Mikor mije bomlik mikor mennyi költséggel?
Lazitottunk 1et tanyán 5 heva mikor hogy megy bele üzemmód 16 litert mutat 2000 5 alatt.....

#21698 Berkó_
2017-08-07 21:09:28

Válasz subikiss #21697. hozzászólásáraAmiket eddig néztem, illetve ha baj is volt, s cserélni kellett, azok mind megegyeztek. Szerintem tökéletesen jó hozzá.

#21697 subikiss
2017-08-07 15:01:54

Válasz subikiss #21697. hozzászólásáraNem működik se a sárga villogó, se a szivargyújtó néztem a biztiket aztán most gondolkozok ezen, hogy nekem is az újabb könyve van meg.

#21696 subikiss
2017-08-07 14:59:38

Válasz Berkó_ #21606. hozzászólásáraAmi az újabb típusú könyvében van biztosítéktábla megegyezik a mienkkel?

#21695 Bárány
2017-08-04 21:43:16

Válasz lac* #21695. hozzászólásáraIgaz, bocs a hülyeségért!smile blush
Kárpótlásul egy kép. Valami ilyesmi lehet:

Nincs profilkép
#21694 lac*
2017-08-04 20:56:07

Válasz Bárány #21694. hozzászólásáraAzért annak a csatlakozónak semmi köze az isobushoz.Sebességjelet ad,a függesztőkar pozicióját adja meg ilynek.Nem egy bonyolult dolog,csodálkozom is ,miért nem tette bele a Ferguson.Érdemes lenne az alkatrészkatalógusban megnézni,hátha csak egy csati kellene

#21693 Bárány
2017-08-04 20:46:48

Válasz Sötét Paraszt #21693. hozzászólásáraAnnyira azért sajnos nem egyszerű a dolog, mert nem csak egyetlen szabvány létezik. Legjobb lenne az adott márka szervizesével felvenni a kapcsolatot, ők általában tudnak segíteni. A gyári kábelek brutál drágák (pl. Teejet 65.000 Ft) de házilag is simán legyárthatók fillérekből.
Az meg, hogy a burkolat alatt ott lenne egy ISOBUS modul, de nincs bekábelezve kizárt. Ez jókora öntökönlövés lenne.

#21692 Sötét Paraszt
2017-08-04 20:39:37

Válasz Bárány #21692. hozzászólásáraArra lettem volna kíváncsi hátha a burkolat alatt ott a kábelköteg csak az aljzatot kell rádugni hehe, de valószínű, hogy nem.
A képen lévő dobozhoz lenne olyan kábel aminek a másik vége ilyen 7-es dugasz, az lenne a legolcsóbb megoldás, mármint ha csak a kábel kellene.

#21691 Bárány
2017-08-04 20:30:58

Válasz Sötét Paraszt #21689. hozzászólásáraAz utólagos beszerelést szerintem felejtsd el! Olcsóbb, könnyebb és pontosabb(!!!) egy GPS sorvezetőről adni sebességjelet a munkagépeknek. Már a legolcsóbbak között is vannak, amik tudják ezt.

#21688 Sötét Paraszt
2017-08-03 14:33:37

5465 fülkébe az áram dugaszoknál 3plusú12 volt, meg 11-es valami diagnosztikai dugasz ahol van , ott a kezelésibe a fínyképen van egy 7 pólusú is a munkagépekhez sebességjelet adni meg mitomén.
Ilyen dugaszt utólag be lehet szerelni?

#21687 ermike
2017-08-03 11:45:23

8270 megadta magát a lazítás közben, remélem nem lesz nagy baja valamikor szetkapjuk, remélem csak porlasztoval lesz baj

sikerült kiprobalom ezt a jdt 8345 R nagyon de nagyon bitang gép, de sajnos ára is van!hjj

kegyetlenül jól megy!

#21686 bandigh
2017-08-03 08:22:33

Válasz szanberg #21686. hozzászólásáraNehéz univerzális traktor ez így igaz. Mindent csinál szépen, gyorsan. Ahol arattunk, a 8ezres Jd 3 hete a lazítót húzza, csak reggel találkoztunk vele. Az a helyzet hogy aratáskor luxus a vezérgéppel szemethordani szerintem. A fergák elrepítenek akármilyen pótot, van ahol a gigantokat egy 160-as húzza, igaz csak síkságon. Két hétre ha besegít az oké, de hasznosabb szerintem ha csinálja az aktuális dolgát a földön, az őszi aratás is kitudja meddig fog tartani, már fagyok lesznek attól tartok.. Egy buta nagytrakit is fel lehet okosítani, húzná az a sávokat rtk-val szépen akár 12, vagy 8! sorral. A hernyót annyira még sorbatenni se muszáj lenne. Elfigyeltem hogy 2000 hektáron egy 8R csinálja a lazítást, nah oda sem ártott volna valami nagyobb kandúr. Egyébként volt olyan év amikor egy cseles hernyó hordta a szemet pár napig, nem mondom fura volt :D De telepre behordani tökéletes lenne, úton meg hagy menjen a kamion. Nálunk is elég szutyok földek vannak, nemhogy meghúztátok volna itt is :) Ide tegnap jött egy dondi 807, meglátjuk mire megy vele a jd-rába, talán az önsúlya lehet kicsi, azt figyeltem. Egyébként a 8370R-re a kereskedő is azt mondta h nem ad le talajra többet mint a 320, csak ha valami kombinált cuccot húz, akkor kardánon még legyen benne szufla. Valahol itt az igazság. Ha annyira lesulyozod h ne slippeljen, hamar megbomlik bármelyik masina. Mármint univerzális.
Lássuk milyen egy elképzelt világban:
Case-Strip Till

#21685 szanberg
2017-08-02 21:28:14

Válasz bandigh #21685. hozzászólásáraNyílván való én is ezt vallom és ha már márkánál maradnánk akkor ottvannak a Challenger hernyók is, de most más tervek vannak. Egyrészt nem lesz nagygép csere, jók a mostaniak még, használjuk őket, aztán ha bejön az amire ráállok akkor meg nemkell hevederes steiger amivel csak rombolni lehet, akkor olyan gép kell amire lehet nagy pótot akasztani és suhan gyorsan sok terménnyel, hogy a két kombájn legyen kiszolgálva. Rendszerek vannak amibe gondolkodni kell, külön mindenre gépet tartani nem lehet, illetve nem tudunk.

Egyébként ma levittem a gépet nánásra hajnalban, aztán mentünk Újtikosra meg Tiszacsegére egy 7 késes XXL-es mélylazítóval, annyi, hogy nem terrádig hanem Quivogne de tök ugyanaz.

Hát tegnap aki kint volt az austro dieseltől öreg Kozáki vagy hogy is hívták igazából nagyon nem tudja hogyan kell egy dolgozni egy traktorral, ma belett lőve mindene nehéz munkára hát most volt benne kurázsi bőven, Újtikoson bitang fekete kötött tiszamenti agyagban amibe a 6,2-es tárcsa alig megy bele dolgoztam vele egy pár hektárt, azért meggyőző volt, meg is rendeltek egy ilyen lazítót csak 5 késest rába után meg mondták, hogy ha venni fognak nagygépet közeljövőben akkor nagyon számításba veszik ezt mert szépen dolgozott.

De azért megy itt mindig a kinek kötöttebb a földje, hát azt látom, hogy a mi dombjaink a kötöttség mellett a meredek partosságukkal duplán kemény helyzeteket teremtenek. Amit lazítottunk 68-75 közötti Ka-s talaj, de amibe tegnap dolgoztam sajátba a z5 késes Fralazzal az keményebb terep volt, kötöttsége hasonló csak vörös színű nem fekete, de a meredekség plussz rátesz egy lapáttal, magyarul az ilyen tábláink jelentősen nehezebb körülmények mint bármelyik alföldi kötött tábla.

Viszont a jobb beállításokkal a gép igen jól zúg, a két turbójával alapjárattól parkettáig ugyanúgy húz, 1300-1400 fordulaton földben lévő lazítóval úgy megindul, hogy a motor meg sem szagolja szinte, inkább megrúg a gép, a 14 tonna ekkora erőhöz szimpla 710-es gumizással nem mindenható, de nagyon disznó a motorja alapról végig, úton meg úgy hatol mint az állat. A nánási úton polgár felől elég ramaty aszfalt van végig 53-54-el teljes tempóval az autókat előzgettem több esetben, annyira jó a rugózása, komfortja, hogy egyszerűen nem ráz nem pattog nem leng nem zörög nem billen, kegyetlen stabil, el sem lehet mondani. Ültem 8600-asban is már de az egy fokkal ettől "lengősebb" úton.

Biztosan többet tud egy 8370R-es jd, nehezebb is meg picit nagyobb a motorja is de ezt beállítva rendesen motort hajtóművet terhelés határértékeket aztán közúti felügyelet funkciót talajmunkára átállítani mennyire engedje a motort folytani meg mittudomén még miket is lehet rajta hekkelni, szóval így aztán gép ez a javából, én nagyon tudnék vele dolgozni örömmel és hatékonyan!

#21684 bandigh
2017-08-02 00:30:43

Válasz szanberg #21678. hozzászólásáraAz A..parknál van mindig valamilyen STX, az keresztben elhúzná, fél vagy 1/3 árért. Nem újak az igaz.

#21683 szanberg
2017-08-01 23:35:25

Meg vettek itt térségben új IH 340-es magnumot, annyi az power váltós meg ikerkerékkel van, de ha nehéz munkát végeznek majd vele elmegyek megnézem.

#21682 szanberg
2017-08-01 23:32:28

Kértem kitétől gyorsan egy 8370R-es gépet vagy hasonló nagyságút demózni, vagy mondom kibérelném két napra, csak hogy ténylegesen valósan most melegében tudnám kipróbálni mi is a különbség az áhított johni meg egy nemsokba nézett bár szerintem kimondottan jó gép között. Az árában biztos, hogy van egy csepp difi, úgy nagyjából 15milla hehe

sajnos ez volt régen is, sosem tudtam semmit jobban összehasonlítani szakszerűen mással, egyszerűen nem nagyon működik együtt senki az emberrel, pedig aztán sok minden kiderülne rögvest.

Az meghogy ki mit mond az már nem érdekel, a mai napon két szembenálló féltől pont ugyanazt hallottam, mindketten a másikat taszították lentebb és akkor finoman fogalmaztam és a sajátjuk a király, szerintem valahol fél úton az igazság.

#21681 szanberg
2017-08-01 23:27:43

Válasz *** HM *** #21681. hozzászólásáraA nagy bendzsó nomeg a már befogott kubu hehe
50óránál tartunk, első szervíztéma következik!!!

#21680 *** HM ***
2017-08-01 22:22:14

Válasz szanberg #21680. hozzászólásáraNem a fogaskerekek ropogtak?smile lol

#21679 szanberg
2017-08-01 22:08:03

Válasz lac* #21679. hozzászólásáraItt a múltkor jött egy nagy zuhé azthiszem vagy 10 napja, nem sok látszata van amúgy, csak itt ,hogy belemegy a lazító hehe

Valamikor amikor nem akart áttörni az eketalpon akkor keresztbe tábla szélén valahogy aláakasztottam a lazítót és végigszegtem előre aztán a szegésen meg aláakadt neki és végig utána talp alatt is maradt és fainúl ropogtatta a földet, ablakot kinyitva szó szerint ropogott a csonttá száradt eketalp robajjal folyamatosan.

Kemény meló volt...

Nincs profilkép
#21678 lac*
2017-08-01 19:34:25

Válasz szanberg #21678. hozzászólásáraNálad belemegy a lazító? Nálam olyan száraz a föld,hogy nem megy bele a flatliner

#21677 szanberg
2017-08-01 16:09:10

Itt van nálam a 8737-es legnagyobb Ferga demózni, felakasztottam az 5 késes Fralazt és kimentünk vele dolgozni. Kötött nyirok talaj, lehántott zab tarló, kuuva meredek part.
Vegyes érzelmeim vannak, rettenetesen kényelmes és komfortos, olyan mint egy luxusautó, nagyon elfogadnám.
Megy is azért de mint decsi kolléga is írta a 8370R-es JD-re, hogy csalódott az erejében hát én is ezt tudnám elmondani. Holnap átakasztom a mi régi 8270-es Fergánkra a lazítót, és kimegyek a fogás mellé megyek egy kört azzal is, megnézem az mennyivel bírja felfelé húzni ezt az eszközt, de nem adok neki 1-2 km/h-tól nagyobb különbséget...fogyasztásban biztosan jobb lesz ez, meg az az 1-2km/h is elég sok lazító estében de azt gondolná az ember 370 ló szétszed mindent de nincsen szerintem akkora különbség a régi 260-as között mint amit a 110 lóerőtől várna az ember.
Mindenesetre elfogadnám de nagyon, viszont az ilyen kemény helyeken nem nagyon kell nagyobb lazító ezek után sem, domb alján laposon szaladt viszont.

#21675 MFM
2017-07-31 19:43:40

A 8220-as gépeken van más biztosítéktábla a műszerfal bal odalán levőn kívül is? A világítás pont olyan tüneteket produkál mintha kiégett volna a biztosíték de ott minden rendben.

Tudja valaki az ebbe a gépbe való összes váltó és hidraulika olaj szűrők cikkszámait? Cserélnem kéne de nem akarom szétszedni a gépet amég nincs meg az új. Köszi

#21674 GREVEN
2017-07-27 16:07:42

Válasz szanberg #21674. hozzászólásáraElső hid rugónál hasonló van csak az kerek. Nem is ez a lényeg. Egyenlőre megoldottuk alternativval, végzi a dolgát szépen, meglátjuk meddig.

#21673 szanberg
2017-07-26 23:44:20

Válasz GREVEN #21672. hozzászólásárasem a 6497-en sem a 8270-en nem találkoztam ilyennel igaz nem is kellett baxogatnunk őket, a nagyon volt egy váltó mágnes cserélve összvissz de az hengeres volt, ilyet tényleg nem láttam sehol rajtuk, de a lista sem hozza a mi gépeinkre.

Miért nem veszel gyárit a JD-re? Ha dolgozni kell akkor mese nincs, hívjad kitét holnap megvan a cucc és zúghat a vén csótány

#21672 jamo
2017-07-26 19:33:50

Válasz GREVEN #21672. hozzászólására3655ön is ilyen vagy esetleg nagyon hasonló van a dynashiften 2db.

#21671 GREVEN
2017-07-26 16:31:10

Szanberg. Nem találkoztál valahol a 6499-es ilyen mágnes tekercsel?Cikkszám hozza a két tipust, hogy van rajta.

Ilyennel.

Remélhetőleg akkor lenne a mienken is valahol. Kellene hernyohoz tesztelni, mert lehet elzsibbadt azon és most nem akar menni semerre.

A john deere-os topicot meg el sikerült tüntetnem az előbb valahogy így

köszi előre is.Itt irja is a tipusokat.

#21670 bilickin
2017-06-29 12:03:18

Hello. Van egy MF 6180-as a tárcsáztam vele és a következő történt. Mikor felmelegedett az olaj eddig a C-ben rángatott illetve volt hogy megállt,ma viszont az történt hogy egyikbe se akart menni kuplung csúszás szerűen viselkedett. Kérdés az lenne volt-e másnak is hasonló esete,és jól sejthető a hiba hogy a dynashift lamellák elkoptak?

smile confused üdv.

#21669 Berkó_
2017-06-22 07:42:50

Válasz subikiss #21669. hozzászólásáraGyári 965-ös típusjelzésű rakodó, de gyakorlatilag a Quicke a gyártó.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Kocsi kerék prés lovas eke
Kocsi kerék prés lovas eke

250.000 Ft

Dolly egy tengelyes
Dolly egy tengelyes

850.000 Ft

Zetor proxima 100 mtz
Zetor proxima 100 mtz

9.900.000 Ft

SPC 4/6 soros vetőgép eladó
SPC 4/6 soros vetőgép eladó

380.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]