Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.55 Ft USD 391.08 Ft CHF 429.92 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24435 hozzászólás
#21635 GREVEN
2017-05-23 18:42:58

Válasz balazoooo #21635. hozzászólásáraLehetséges hogy csak a táblavégi fordulo beállításánál tudod neki betenni a sorrendbe a motorfordulatokat és a táblavégi fordulo gombjával tudod kapcsolni. Mienkbe benne van az A-B kapcsolo.

Nincs profilkép
#21634 balazoooo
2017-05-23 18:17:22

Válasz subikiss #21634. hozzászólásáranem lehet h a táblavégi forduló ha be van kapcsolva akkor pl az "A" fordulat lesz az amikor le van engedve a munkaeszköz a "B" pedig ha fel van emelve és elvileg ehhez van még egy késleltetés is meg a fordulat ráadásának az intenzitásának mértékét is lehet állítani, ez csak tipp.

#21633 subikiss
2017-05-23 10:49:58

A kezelőszerveknél nincs az a két gomb az A-B motorfordulatra, de a computerében meg benne vannak az állítási lehetőségei. Most csak a CR motorosokban lehet ezeket állítani, vagy akkor mért van benne a számítógépében?

#21632 _NB_
2017-05-22 22:50:17

Válasz Pilátus #21632. hozzászólásáraAfrikai fülke nélküli modelleket kell venni legközelebb és problem solved, azt a kis port meg a sofőr urak megbírják :)

Nincs profilkép
#21631 Pilátus
2017-05-22 21:15:34

Válasz szanberg #21629. hozzászólásáraEzt nem nem engedné meg egyik gépkezelőm se mert inkább emelgetik a fülkét ha kell és engem meg a szívbaj kerülget közben a tehetelenség és ahozzáférhetetlenség" miatt!

#21630 ermike
2017-05-22 12:41:15

Válasz szanberg #21629. hozzászólásárakivételesen egy jó megoldássmile tonguesmile devilsmile thumbup

Moderátor által módosítva: 2017-05-23 10:33:44

#21629 MFM
2017-05-22 12:39:12

Válasz szanberg #21629. hozzászólásáraItt meg van is nyílás, akkor lehet, hogy nem gyári, hanem valaki már kivágta?

#21628 szanberg
2017-05-22 07:08:10

Válasz MFM #21628. hozzászólásáraÉn a 8270-en kivágtam a padló gumi alatt a lemezt, hogy hozzá férjünk a búvárcsőhöz tankon, aztán megcsináltuk visszacsavarozhatóra süllyesztett csavarral, nem kell tankot levenni.

#21627 MFM
2017-05-21 23:52:45

Válasz ermike #21623. hozzászólásáraEz most elszomorított, a hátsót találtam neccesebbnek, de azt ki tudtam szedni, meg láttam hogy van az alsó jeladó fölött is nyílás a fülke padlóján, és bíztam benne, hogy kijön mint a legtöbb trakin. A 6000-es Johnikon a tápszivattyú is rajta van ezen a pálcán, nem csak a szintjelző, és még az is kifér úgy kopletten pedig ott sincs nagyobb nyílás.

Más téma:
A 3000-es gépeken hogyan érdemes a féket légteleníteni? Még szivattyúcserekor lelevegősödött, de fogott csak lejjebb kellett nyomni a pedált a szokásosnál. Nem foglalkoztamvele, azt hittem hogy kidolgozza majd idővel, de inkább még rosszabb lett, most már eljutottunk oda, hogy egy-egy erősebb fékezésnél lekoppan a pedál.

Az első hídba ki milyen olajat használ?

#21626 _NB_
2017-05-21 23:43:38

Válasz ermike #21626. hozzászólásáraAhogy szanberg írja akkor itt nem az önindító a ludas és ha gyújtásra teker akkor a gyújtáskapcsoló sem,
Ha a leállítás kulccsal történik akkor még lehet az elektromos szelep az adagolón ami leállítja mocit,
vagy akár az automata dúsító is bekrepálhat ami hőmérsékletet figyeli és aszerint ad vagy nem ad több üzemanyagot indításnál.

#21625 ermike
2017-05-21 22:02:43

Válasz Claaastra #21625. hozzászólásáraerre gyanakszom én is, pár hete néztünk nyomást laptopon, azzal nem volt gond, egyik napról a másikra jött elő, én még valami tiltasra gondolok, valahol a teszt megbukik, és nem indít, na majd kiderül, most már menni kell vegyszerezni minden reggel este amíg lehet, sajnos csak errőlegy a vegyszerezosmile sad

Nincs profilkép
#21624 Claaastra
2017-05-21 21:15:51

Válasz ermike #21621. hozzászólásáranincs benne kontrol-stop kapcsoló?nekem azt kapcsolta át valaki aztán olyat produkált mint a tied

#21623 szanberg
2017-05-21 20:46:58

Válasz ermike #21621. hozzászólásáraAz önindítónak nem lesz köze a gyújtás kapcsolóhoz mert ezen csak úgymond vezérlő áram megy keresztül, az önindító megkapja a nagy főpozitív kábelen az áramot test meg van ugye xarásig, szóval ha kulcsfordításra teker a motor akkor ott nincsen baj.

Kezdődő injektoros lesz. Elmegy résolajba injektoroknál a nyomás azért nem indul el rendesen. Nekünk mikor ilyen bajunk volt sprével pöccre indult a gép nélküle melegen sem indult már be, akkor nyúltunk hozzá. Aztán ha beindult akkor ment az mint a meszes gond nélkül mert akkor megvan forgatva az üzemanyag szivattyúja rendesen de indítózáskor csak alig-alig forog a motor érted. Sajnos a Perkins motornak ez a gyenge pontja, Delphi rendszer van benne és az nem a legjobb történet sajnos, nekünk 5000 üzemóra után ment tönkre azt mondták ez kuuva sokat kibírt, nem szoktak ennyiket sem megélni általában, míg a 6497-ben Sisu motoron bosch rendszer, 10ezer óránál még hozzá nemvolt nyúlva.

#21622 ermike
2017-05-21 20:30:22

Válasz MFM #21622. hozzászólásáranekem a tanktarto bak egyik csavarja is eltort azért kaptuk szét ennyire, az alsó tank szintjelzoje nem fog kijönni ha a tankot nem veszed ki, megy egy keteres vezeték a felső erzekeloig na az is lehet szar, én tuti cserélem mert elég szarul néz ki,

#21621 MFM
2017-05-21 19:59:08

Válasz ermike #21613. hozzászólásáraEnnyire én nem akarom szétszedni, kijönnek szerencsére tanklevétel nélkül is a szintjelzők, csak azt nem tudom, hogy a szintjelző-e a rossz, vagy elektromos probléma lehet.

#21620 ermike
2017-05-21 19:55:27

Rosszul írtam hajtatja a motort de nem kapta el, más furcsaság is volt a gépen szétszedtem a műszerfalat hogy meglessem a gyújtás kapcsolót, akkor vettem észre hogy a vészvillogót véletlenül bekapcsoltam és a fékszelep lefújt abban az ütemben ahogy villogott! ????

Szétszedtem, sarukat átmozgattam contaktsprey, biztiket átnéztem, semmi hiba, de azóta már beindul zárlattal de kb kétszer háromszor annyit kell tekertetni mint korábban, ha meleg a motor leállítom akkor gyújtáskapcsolóról is indul! De ha kicsit meghűl akkor ismét zárlattal megy csak, szerintem a gyújtáskapcsoló lesz a ludas!

#21619 _NB_
2017-05-21 12:51:50

Válasz ermike #21616. hozzászólására
Gyors tesztelni úgy szokták, hogy a vastag vezetékhez(2.) hozzányomnak egy erősebb szárú csavarhúzót villáskulcsot és ezt neki érintik annak a pontnak ahova a vékony vezeték csatlakozik (1.), ilyenkor rendesen hajtania kéne.
- ha csattan és forog, de mégse hajt akkor bendix
- ha nem csinál semmit akkor behúzó,
- ha csattan, de nem forgat akkor behúzó fenekében az erősáramú kapcsoló,
-a harmadikat már te letesztelted amikor a vastag vezetéket(2.) a másik nagy anyás csatlakozáshoz(3.) érintjük ilyenkor kihagyjuk a behúzót és az indítómotort teszteljük az elvileg ez forog

A vastag vezeték közvetlen az aksiról jön, hacsak nincs áramtalanító abban van ménkő mindig, azt lehet még megnézni, hogy ha elfordítod a kulcsot és indítózol akkor a vékonyba(1.) van e áram.

Nincs profilkép
#21618 Claaastra
2017-05-21 11:25:05

Válasz szanberg #21618. hozzászólásáraugy ,hogy a két nagyot zárta össze

#21617 szanberg
2017-05-21 11:21:33

Válasz ermike #21616. hozzászólásárade hogy foroghat szabadon?
Az indító motor ha forog akkor a behúzó mágnesnek működnie kell mert az zárja belül az áramkört, de ha meg az behúz és a motor is forog akkor indítania kéne.smile drool

Nincs profilkép
#21616 Claaastra
2017-05-21 08:53:44

Válasz ermike #21616. hozzászólásáraakkor nem jót zártál össze,smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#21615 ermike
2017-05-21 08:34:27

Válasz _NB_ #21615. hozzászólásárakoszi a gyors infot és tanácsot, hétfőn kérek árat az újra, ma reggelre még az 5455 makacsolta meg magát!

nem akar indulni az áram lemegy az oninditoig de se n láttam se nem forgat, zarlattal is csak szabadon pörög!

#21613 _NB_
2017-05-21 01:04:41

Válasz ermike #21613. hozzászólására-[link1] 116.oldal

Ezt te tudod eldönteni, ha nem volt nagy macera hozzáférni akkor megreperálhatod és megy amíg megy és ha megadja magát teljesen akkor veszel újat.


Az az érintkező elvileg egy gyenge rugóhoz hasonlítható, ami a drótfonaton csúszkál fel-le és ha túl feszesre sikerül akkor a drótot idő előtt elkoptatja.
Úgy kell belőni, hogy a lehető legminimálisabban feszüljön a dróttekercsre, de stabilan adja jelet az órának.
Nem tűnik nehéznek megforrasztani, persze ha rézből van az a törött cucc, finoman letakarít, majd egy kis forrasztózsírral megkeni és cinnel egy hasonló réz lemez darabbal vagy esetleg egy tömör rézdróttal meg lehet erősíteni.


(amúgy pont ma néztem meg az otthoni trakiét, hát ha valami könnyen orvosolható baja van, de sajnos 2 helyen is teljesen elkoptatta a drótokat vagy 10-12 szálat a 40+ év az 40+ év :)

#21612 ermike
2017-05-20 21:26:44

Válasz MFM #21609. hozzászólásáraafggdjdhdjdkvolt kis kosz a tankba

hfkflf és az egyik hiba hddk

az ok amiért szét kellett szedni az volt hogy a tank tartó egyik csavarja elszakadt, de szerencsére az könnyen kijött, kérdés hogy szerintetek megéri tankolni valamit vagy az már nem lesz igazi, a gázolaj szintjelzore értem,

#21611 _NB_
2017-05-19 19:20:37

Válasz GREVEN #21610. hozzászólására

Nem tudom jók e neked ezek a kódok, már az oldalt is csak a wayback machine tarja életben

-link
-link2

#21609 GREVEN
2017-05-18 18:27:43

Válasz subikiss #21586. hozzászólásáraAz ígért kép.


Mellesleg nincs annál nagyobb öröm amikor álló helyében is pusztul ez az átok. 1 hónapja nem mentünk vele arrébb, erre megint egy hibakód meg villog össze vissza a Hirdaulikus szelepek KI/Be gomb. Nincs esetleg valakinek listája mennyi villogás mit jelent?

Szervizes jó kedvüen annyit mondott: ,,Unatkozik"

#21608 MFM
2017-05-17 00:12:24

Válasz ermike #21607. hozzászólásáraHálás lennék érte.smile flowers

#21606 ermike
2017-05-15 23:43:32

én a jövőhéten állok neki az 8270 es jeladó cseréjének, nekem az alsó döglött be majd beszámolok mi volt a gond!?

#21605 Berkó_
2017-05-15 23:22:25

Válasz subikiss #21585. hozzászólásáraNekem van nyomtatott példány, igaz már az újabb típusra, meg Sisura, de a lényeg benne van. Max scannelni tudnám, csak nem tudom mikor lenne rá időm.

#21604 GREVEN
2017-05-15 12:54:44

Válasz MFM #21604. hozzászólásáraAzt nem tudom. A szervizes mondta, hogy nekünk ez a liftezése tipikus jeladó kikopásnak a jelensége.

#21603 MFM
2017-05-15 12:44:25

Válasz GREVEN #21601. hozzászólásáraÉs azt honnan lehet tudni ha cserés a jeladó? Az enyémbe kettő is van, egy a kabin bal oldalán lábnál egy meg hátul fönt. 4 vezeték megy a hátsóra, és ezek össze voltak nyomva így folyamatosan 3/4-ig mutatta a szintet. Ha mindent visszarakok a helyére, akkor semmit nem mutat. Honnan lehet azt tudni, hogy a jeladó rossz-e vagy vezetékhiba van valahol?

#21602 subikiss
2017-05-13 21:29:36

Na emeli és süllyeszti is szépen a fronthidrót. Azt hogy lehet beállítani, hogy az elejét meddig engedje le, a joystick oldalán van egy kis gomb az mit kapcsol? A hárompont kapcsolója mellett van két kis kék gomb, felső ugye aktiválja az elektromos szelepeket, az alatta lévő meg valamilyen memória lenne ha jól értettem, csak mit memorizál smile confused

#21601 _NB_
2017-05-13 17:05:36

Ha neten nem találni, akkor ez a hivatalos oldala könyveknek.

-http://www.agcopubs.com

találtam egy ilyet is
-link

#21600 GREVEN
2017-05-13 13:09:28

Válasz subikiss #21596. hozzászólásáraMi most cseréltünk a mienkbe szint jeladót, mert ezeknek tipus betegsége hogy kikopik. Bár a mienk össze vissza mutatott. 3/4 tanknál már egyszer felment fullig, aztán majdnem üresig. A végén már nem lehetett tudni mennyi nafta van benne.

#21598 MFM
2017-05-13 09:52:44

Válasz subikiss #21597. hozzászólásáraSzerintem hamar be fogod szerezni a munkagépeket hozzá, ki se akarsz majd szállni belőle.smile cowboy

#21597 MFM
2017-05-13 09:49:45

Válasz subikiss #21596. hozzászólásáraHa egyirányúra van kötve akkor lehet hogy csak a kis súly miatt enged lassan.

#21596 subikiss
2017-05-13 08:32:37

Válasz MFM #21595. hozzászólásáraHát nagyon remélem, annyi hogy munkagép még semmim sincsen, most veszek az elejére egy kaszát, hátra van és had szóljon, meg bálát hord majd nagy pótkocsival.

#21595 subikiss
2017-05-13 08:31:16

Válasz szanberg #21594. hozzászólásáraTank levétel nélkül nem lehet valahogy kiszűrni hogy mi baja lehet?

Az fronthidró az elektromos szelepről van vezetve, felfele emeli gyorsan de lefele nagyon lassan azt hol állítom, azt tudom hogy bal oldalt a kijelzőn csak nem tudom hogy hogy

#21594 MFM
2017-05-13 07:49:29

Válasz subikiss #21592. hozzászólásáraGratulálook, jól döntöttél, nem fogod megbánni, hogy nem a jd-t választottad.smile thumbupcool

#21593 szanberg
2017-05-12 23:48:32

Válasz subikiss #21593. hozzászólásárabalos kabinajtó alatt benézel és ott fogod látni a szintjelző saruit is meg a búvárcső tetejét/visszafolyó ágat is, de biztosan kikéne venni a tankból és megnézni nem e akadt be vagy ilyesmi, ha kábelbaj nincsen. Egyébként sem árt egy tank takarítás ha van időd vegyétek le jól kimossátok kiöntitek az alját és akkor tiszta lappal indul a szerkezet.
Ez már commonrailes gép vagy adagolós? lehet írtad már csak a fejem nem kalendárium, nem emlékszem most hirtelen a részletekre

#21592 subikiss
2017-05-12 23:28:37

Az üzemanyag szintjelző nem mutat semmit, mit lehet azzal kezdeni, a tankon hol lenne a kábelje vagy valamilye?

#21591 subikiss
2017-05-12 23:08:47

Válasz MFM #21591. hozzászólásáraIgen meg, ma hoztam haza, hozzám 40 km-re volt. Ami a profilképemen látszik azon kívül még ilyen nagy gépet nem kezeltem, ugyhogy nagy álom vált valóra, aztán most ismerkedek vele.

#21590 MFM
2017-05-12 23:04:11

Válasz subikiss #21585. hozzászólásáraMegvetted végülis? Én is szemezgettem vele, csak a nagy távolság miatt döntöttem egy közelebbi mellet. Szerintem jó vétel volt.smile thumbupcool

#21589 szanberg
2017-05-12 22:53:16

Válasz subikiss #21586. hozzászólásáraEz az igen!
Megmondom őszintén nemtudom miért forog körbe az egyik kar, sosem érdekelt sosem néztem. Amikor felemeljük a tonnás orrsúlyt akkor keresztbe fordítjuk mindkettőt így elvan zárva a csapja, ha pedig a csövek irányába állnak a karok akkor meg emel-süllyesz, súly fel-le rakáskor használjuk nincsen front eszköz.

#21588 subikiss
2017-05-12 22:25:29

Válasz GREVEN #21587. hozzászólásáraAzt megköszönném. Ezt a kezelésit megtaláltam de ez azért nem annyira részletes mint a vastag könyve, megvan nekem a könyv de németül azt meg nem értem. A a kardán 500-1000-et állító karja van a mellet van egy másik kar az mit állít?

#21586 GREVEN
2017-05-12 22:07:54

Válasz subikiss #21586. hozzászólásáraIgen ahogy irod. Hétfőre lövök róla egy fotot ha gondolod, ami a mienken van rajz hogy melyik állásba mit csinál.

Van Transport, lifting asszem meg hogy eleje és hátulja egybe, külön müködjön. Bár még csak egyszer birizgáltam én az 5 év alatt.2008 6485 a mienk, egy homlokrakodoval még megdobva

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Holnap a benzin nagykereskedelmi ára nem fog változni.
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi csupán fenyegetés és mi a bejelentett intézkedés?
Claas Lexion 650 - kombájn
Claas Lexion 650 - kombájn

46.950.000 Ft

HE-VA Front Board simító,  magágykészítő
HE-VA Front Board simító, magágykészítő

2.100.000 Ft

Claas Lexion 750 - kombájn
Claas Lexion 750 - kombájn

69.250.000 Ft

Claas Lexion 660
Claas Lexion 660

45.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]