Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.68 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz ermike #21616. hozzászólásárade hogy foroghat szabadon?
Az indító motor ha forog akkor a behúzó mágnesnek működnie kell mert az zárja belül az áramkört, de ha meg az behúz és a motor is forog akkor indítania kéne.
Ezt te tudod eldönteni, ha nem volt nagy macera hozzáférni akkor megreperálhatod és megy amíg megy és ha megadja magát teljesen akkor veszel újat.
Az az érintkező elvileg egy gyenge rugóhoz hasonlítható, ami a drótfonaton csúszkál fel-le és ha túl feszesre sikerül akkor a drótot idő előtt elkoptatja.
Úgy kell belőni, hogy a lehető legminimálisabban feszüljön a dróttekercsre, de stabilan adja jelet az órának.
Nem tűnik nehéznek megforrasztani, persze ha rézből van az a törött cucc, finoman letakarít, majd egy kis forrasztózsírral megkeni és cinnel egy hasonló réz lemez darabbal vagy esetleg egy tömör rézdróttal meg lehet erősíteni.
(amúgy pont ma néztem meg az otthoni trakiét, hát ha valami könnyen orvosolható baja van, de sajnos 2 helyen is teljesen elkoptatta a drótokat vagy 10-12 szálat a 40+ év az 40+ év :)
az ok amiért szét kellett szedni az volt hogy a tank tartó egyik csavarja elszakadt, de szerencsére az könnyen kijött, kérdés hogy szerintetek megéri tankolni valamit vagy az már nem lesz igazi, a gázolaj szintjelzore értem,
Mellesleg nincs annál nagyobb öröm amikor álló helyében is pusztul ez az átok. 1 hónapja nem mentünk vele arrébb, erre megint egy hibakód meg villog össze vissza a Hirdaulikus szelepek KI/Be gomb. Nincs esetleg valakinek listája mennyi villogás mit jelent?
Válasz subikiss #21585. hozzászólásáraNekem van nyomtatott példány, igaz már az újabb típusra, meg Sisura, de a lényeg benne van. Max scannelni tudnám, csak nem tudom mikor lenne rá időm.
Válasz GREVEN #21601. hozzászólásáraÉs azt honnan lehet tudni ha cserés a jeladó? Az enyémbe kettő is van, egy a kabin bal oldalán lábnál egy meg hátul fönt. 4 vezeték megy a hátsóra, és ezek össze voltak nyomva így folyamatosan 3/4-ig mutatta a szintet. Ha mindent visszarakok a helyére, akkor semmit nem mutat. Honnan lehet azt tudni, hogy a jeladó rossz-e vagy vezetékhiba van valahol?
Na emeli és süllyeszti is szépen a fronthidrót. Azt hogy lehet beállítani, hogy az elejét meddig engedje le, a joystick oldalán van egy kis gomb az mit kapcsol? A hárompont kapcsolója mellett van két kis kék gomb, felső ugye aktiválja az elektromos szelepeket, az alatta lévő meg valamilyen memória lenne ha jól értettem, csak mit memorizál
Válasz subikiss #21596. hozzászólásáraMi most cseréltünk a mienkbe szint jeladót, mert ezeknek tipus betegsége hogy kikopik. Bár a mienk össze vissza mutatott. 3/4 tanknál már egyszer felment fullig, aztán majdnem üresig. A végén már nem lehetett tudni mennyi nafta van benne.
Válasz MFM #21595. hozzászólásáraHát nagyon remélem, annyi hogy munkagép még semmim sincsen, most veszek az elejére egy kaszát, hátra van és had szóljon, meg bálát hord majd nagy pótkocsival.
Az fronthidró az elektromos szelepről van vezetve, felfele emeli gyorsan de lefele nagyon lassan azt hol állítom, azt tudom hogy bal oldalt a kijelzőn csak nem tudom hogy hogy
Válasz subikiss #21593. hozzászólásárabalos kabinajtó alatt benézel és ott fogod látni a szintjelző saruit is meg a búvárcső tetejét/visszafolyó ágat is, de biztosan kikéne venni a tankból és megnézni nem e akadt be vagy ilyesmi, ha kábelbaj nincsen. Egyébként sem árt egy tank takarítás ha van időd vegyétek le jól kimossátok kiöntitek az alját és akkor tiszta lappal indul a szerkezet.
Ez már commonrailes gép vagy adagolós? lehet írtad már csak a fejem nem kalendárium, nem emlékszem most hirtelen a részletekre
Válasz MFM #21591. hozzászólásáraIgen meg, ma hoztam haza, hozzám 40 km-re volt. Ami a profilképemen látszik azon kívül még ilyen nagy gépet nem kezeltem, ugyhogy nagy álom vált valóra, aztán most ismerkedek vele.
Válasz subikiss #21585. hozzászólásáraMegvetted végülis? Én is szemezgettem vele, csak a nagy távolság miatt döntöttem egy közelebbi mellet. Szerintem jó vétel volt.
Válasz subikiss #21586. hozzászólásáraEz az igen!
Megmondom őszintén nemtudom miért forog körbe az egyik kar, sosem érdekelt sosem néztem. Amikor felemeljük a tonnás orrsúlyt akkor keresztbe fordítjuk mindkettőt így elvan zárva a csapja, ha pedig a csövek irányába állnak a karok akkor meg emel-süllyesz, súly fel-le rakáskor használjuk nincsen front eszköz.
Válasz GREVEN #21587. hozzászólásáraAzt megköszönném. Ezt a kezelésit megtaláltam de ez azért nem annyira részletes mint a vastag könyve, megvan nekem a könyv de németül azt meg nem értem. A a kardán 500-1000-et állító karja van a mellet van egy másik kar az mit állít?
Van Transport, lifting asszem meg hogy eleje és hátulja egybe, külön müködjön. Bár még csak egyszer birizgáltam én az 5 év alatt.2008 6485 a mienk, egy homlokrakodoval még megdobva
Válasz szanberg #21579. hozzászólásáraHello, ezekkel lehet átkapcsolni, hogy a fronthidrót működtesse? a belsőnek két állása van a külső meg szabadon forog körbe Magyar kezelésit lehet valahonnan hozzá szerezni 6465 (2006)
Válasz Tomi.. #21582. hozzászólásáraHírdetnek most egyet picit drágábban csak de abban 6000 körül van elvileg... Jó a kérdés , én is nézegettem őket, még az idén esedékes lesz a kérdés, nagyon elgondolkodtató hogy egy johni miért is annyival drágább+ áfa sokszor... óra is több bennük, persze a 00 és a 10 es szériákat nagyon istenítik.
Rábukkantam egy számomra anyagilag elérhető MF 6180 traktorra.
A kérdés: Mire lehet számítani 9200 üo után? Tudom,hogy tudni kéne ezt azt a gépről, de tegyük fel, hogy normálisan használták és szervizelték. Érdemes-e egyáltalán gondolkodni rajta?
Válasz jamo #21572. hozzászólására6000-es széria, három vezetékes. Az áteresztéssel nincs gond, viszont nem mutat semmit, azért gondoltam rámérni a kimeneteire, hogy már ott nem OK, vagy valahol máshol akad el a datatronic-ig.
Válasz szanberg #21579. hozzászólásáraMegegyeztunk arra amit mutattam, ugyhogy majd meg biztos lesz par kerdesem. Berko nak is ilyenje van ugy emlekszem mintha hajdu biharba lakna de nem vagyok benne biztos
Válasz subikiss #21578. hozzászólásáraSzerintem csak a monitoros változatoknál lehet igazi táblavégi fordulót programozni, persze.
Viszont olyat tudsz ezzel is, hogy a bal alsó kis kijelzőn ami az irányváltó kar alatt van, azon betudod lőni, hogy ha függesztett eszközzel dolgozol 3-ponton, akkor a 3pont süllyesztése után kapcsolja be az A motorfordulatot, felemeléskor pedig a B motorfordúlatot. Lehet késleltietni is másodpercekkel, azt is betudod lőni külön emelésre és süllyesztésre is, ez is egyébként jó dolog, szoktuk használni.
Válasz tri #21570. hozzászólásáraEgyáltalán ezt a datatronic 2-es rendszert javította már valaki? Az előző tulaj kikötötte a gépből, gyújtás ráadásra megjelenik a főmenü pár másodpercre aztán se kép, se hang. Így meg a hibakódot se tudom leolvasni pedig lent a piros felkiáltójel állandóan világít. Beszéltem egy szerelővel, de ő azt mondta, hogy nincs hozzá szoftver, ezért nem tudja megcsinálni. Kivel lehetne ezt megszereltetni?
Válasz tri #21570. hozzászólásáraMilyen traki? Ha 3xxx szériás kilencvenes évek beli akkor felejtős. Bár arra emlékeim szerint csak két szál drót megy. Van benne két elipszis kersztmetszetű műanyag "fogaskerék" amit az áramló gázolaj forgat.... ha megkopik és összeakad akkor nem kap elég naftát a gép és hamar elfogy az erő...
24418 hozzászólás
Válasz szanberg #21618. hozzászólásáraugy ,hogy a két nagyot zárta össze
Válasz ermike #21616. hozzászólásárade hogy foroghat szabadon?
Az indító motor ha forog akkor a behúzó mágnesnek működnie kell mert az zárja belül az áramkört, de ha meg az behúz és a motor is forog akkor indítania kéne.
Válasz ermike #21616. hozzászólásáraakkor nem jót zártál össze,
Válasz _NB_ #21615. hozzászólásárakoszi a gyors infot és tanácsot, hétfőn kérek árat az újra, ma reggelre még az 5455 makacsolta meg magát!
nem akar indulni az áram lemegy az oninditoig de se n láttam se nem forgat, zarlattal is csak szabadon pörög!
Válasz _NB_ #21614. hozzászólásáralemardt
-MF8270-8280.pdf
Válasz ermike #21613. hozzászólására-[link1] 116.oldal
Ezt te tudod eldönteni, ha nem volt nagy macera hozzáférni akkor megreperálhatod és megy amíg megy és ha megadja magát teljesen akkor veszel újat.
Az az érintkező elvileg egy gyenge rugóhoz hasonlítható, ami a drótfonaton csúszkál fel-le és ha túl feszesre sikerül akkor a drótot idő előtt elkoptatja.
Úgy kell belőni, hogy a lehető legminimálisabban feszüljön a dróttekercsre, de stabilan adja jelet az órának.
Nem tűnik nehéznek megforrasztani, persze ha rézből van az a törött cucc, finoman letakarít, majd egy kis forrasztózsírral megkeni és cinnel egy hasonló réz lemez darabbal vagy esetleg egy tömör rézdróttal meg lehet erősíteni.
(amúgy pont ma néztem meg az otthoni trakiét, hát ha valami könnyen orvosolható baja van, de sajnos 2 helyen is teljesen elkoptatta a drótokat vagy 10-12 szálat a 40+ év az 40+ év :)
Válasz MFM #21609. hozzászólásáravolt kis kosz a tankba
és az egyik hiba
az ok amiért szét kellett szedni az volt hogy a tank tartó egyik csavarja elszakadt, de szerencsére az könnyen kijött, kérdés hogy szerintetek megéri tankolni valamit vagy az már nem lesz igazi, a gázolaj szintjelzore értem,
Válasz GREVEN #21610. hozzászólására
Nem tudom jók e neked ezek a kódok, már az oldalt is csak a wayback machine tarja életben
-link
-link2
Válasz GREVEN #21610. hozzászólására Köszönöm szépen
Válasz subikiss #21586. hozzászólásáraAz ígért kép.
Mellesleg nincs annál nagyobb öröm amikor álló helyében is pusztul ez az átok. 1 hónapja nem mentünk vele arrébb, erre megint egy hibakód meg villog össze vissza a Hirdaulikus szelepek KI/Be gomb. Nincs esetleg valakinek listája mennyi villogás mit jelent?
Szervizes jó kedvüen annyit mondott: ,,Unatkozik"
Válasz ermike #21607. hozzászólásáraHálás lennék érte.
Válasz Berkó_ #21606. hozzászólásáraMerre gazdálkodsz?
én a jövőhéten állok neki az 8270 es jeladó cseréjének, nekem az alsó döglött be majd beszámolok mi volt a gond!?
Válasz subikiss #21585. hozzászólásáraNekem van nyomtatott példány, igaz már az újabb típusra, meg Sisura, de a lényeg benne van. Max scannelni tudnám, csak nem tudom mikor lenne rá időm.
Válasz MFM #21604. hozzászólásáraAzt nem tudom. A szervizes mondta, hogy nekünk ez a liftezése tipikus jeladó kikopásnak a jelensége.
Válasz GREVEN #21601. hozzászólásáraÉs azt honnan lehet tudni ha cserés a jeladó? Az enyémbe kettő is van, egy a kabin bal oldalán lábnál egy meg hátul fönt. 4 vezeték megy a hátsóra, és ezek össze voltak nyomva így folyamatosan 3/4-ig mutatta a szintet. Ha mindent visszarakok a helyére, akkor semmit nem mutat. Honnan lehet azt tudni, hogy a jeladó rossz-e vagy vezetékhiba van valahol?
Na emeli és süllyeszti is szépen a fronthidrót. Azt hogy lehet beállítani, hogy az elejét meddig engedje le, a joystick oldalán van egy kis gomb az mit kapcsol? A hárompont kapcsolója mellett van két kis kék gomb, felső ugye aktiválja az elektromos szelepeket, az alatta lévő meg valamilyen memória lenne ha jól értettem, csak mit memorizál
Ha neten nem találni, akkor ez a hivatalos oldala könyveknek.
-http://www.agcopubs.com
találtam egy ilyet is
-link
Válasz subikiss #21596. hozzászólásáraMi most cseréltünk a mienkbe szint jeladót, mert ezeknek tipus betegsége hogy kikopik. Bár a mienk össze vissza mutatott. 3/4 tanknál már egyszer felment fullig, aztán majdnem üresig. A végén már nem lehetett tudni mennyi nafta van benne.
Válasz MFM #21598. hozzászólásáraKétitanyura van kotve
Válasz subikiss #21597. hozzászólásáraSzerintem hamar be fogod szerezni a munkagépeket hozzá, ki se akarsz majd szállni belőle.
Válasz subikiss #21596. hozzászólásáraHa egyirányúra van kötve akkor lehet hogy csak a kis súly miatt enged lassan.
Válasz MFM #21595. hozzászólásáraHát nagyon remélem, annyi hogy munkagép még semmim sincsen, most veszek az elejére egy kaszát, hátra van és had szóljon, meg bálát hord majd nagy pótkocsival.
Válasz szanberg #21594. hozzászólásáraTank levétel nélkül nem lehet valahogy kiszűrni hogy mi baja lehet?
Az fronthidró az elektromos szelepről van vezetve, felfele emeli gyorsan de lefele nagyon lassan azt hol állítom, azt tudom hogy bal oldalt a kijelzőn csak nem tudom hogy hogy
Válasz subikiss #21592. hozzászólásáraGratulálook, jól döntöttél, nem fogod megbánni, hogy nem a jd-t választottad.
Válasz subikiss #21593. hozzászólásárabalos kabinajtó alatt benézel és ott fogod látni a szintjelző saruit is meg a búvárcső tetejét/visszafolyó ágat is, de biztosan kikéne venni a tankból és megnézni nem e akadt be vagy ilyesmi, ha kábelbaj nincsen. Egyébként sem árt egy tank takarítás ha van időd vegyétek le jól kimossátok kiöntitek az alját és akkor tiszta lappal indul a szerkezet.
Ez már commonrailes gép vagy adagolós? lehet írtad már csak a fejem nem kalendárium, nem emlékszem most hirtelen a részletekre
Az üzemanyag szintjelző nem mutat semmit, mit lehet azzal kezdeni, a tankon hol lenne a kábelje vagy valamilye?
Válasz MFM #21591. hozzászólásáraIgen meg, ma hoztam haza, hozzám 40 km-re volt. Ami a profilképemen látszik azon kívül még ilyen nagy gépet nem kezeltem, ugyhogy nagy álom vált valóra, aztán most ismerkedek vele.
Válasz subikiss #21585. hozzászólásáraMegvetted végülis? Én is szemezgettem vele, csak a nagy távolság miatt döntöttem egy közelebbi mellet. Szerintem jó vétel volt.
Válasz subikiss #21586. hozzászólásáraEz az igen!
Megmondom őszintén nemtudom miért forog körbe az egyik kar, sosem érdekelt sosem néztem. Amikor felemeljük a tonnás orrsúlyt akkor keresztbe fordítjuk mindkettőt így elvan zárva a csapja, ha pedig a csövek irányába állnak a karok akkor meg emel-süllyesz, súly fel-le rakáskor használjuk nincsen front eszköz.
Válasz GREVEN #21587. hozzászólásáraAzt megköszönném. Ezt a kezelésit megtaláltam de ez azért nem annyira részletes mint a vastag könyve, megvan nekem a könyv de németül azt meg nem értem. A a kardán 500-1000-et állító karja van a mellet van egy másik kar az mit állít?
Válasz subikiss #21585. hozzászólásáraITT megtalálod
Válasz subikiss #21586. hozzászólásáraIgen ahogy irod. Hétfőre lövök róla egy fotot ha gondolod, ami a mienken van rajz hogy melyik állásba mit csinál.
Van Transport, lifting asszem meg hogy eleje és hátulja egybe, külön müködjön. Bár még csak egyszer birizgáltam én az 5 év alatt.2008 6485 a mienk, egy homlokrakodoval még megdobva
Válasz subikiss #21585. hozzászólására
Válasz szanberg #21579. hozzászólásáraHello, ezekkel lehet átkapcsolni, hogy a fronthidrót működtesse? a belsőnek két állása van a külső meg szabadon forog körbe Magyar kezelésit lehet valahonnan hozzá szerezni 6465 (2006)
Válasz Koszi. #21583. hozzászólásáraSajna nincs rajta légfék, így meg már nem is annyira érdekel.
Az üo kérdés viszont érdekelne továbbra is.
Válasz Tomi.. #21582. hozzászólásáraHírdetnek most egyet picit drágábban csak de abban 6000 körül van elvileg... Jó a kérdés , én is nézegettem őket, még az idén esedékes lesz a kérdés, nagyon elgondolkodtató hogy egy johni miért is annyival drágább+ áfa sokszor... óra is több bennük, persze a 00 és a 10 es szériákat nagyon istenítik.
Üdv urak!
Rábukkantam egy számomra anyagilag elérhető MF 6180 traktorra.
A kérdés: Mire lehet számítani 9200 üo után? Tudom,hogy tudni kéne ezt azt a gépről, de tegyük fel, hogy normálisan használták és szervizelték. Érdemes-e egyáltalán gondolkodni rajta?
Megköszönném,ha megosztanátok tapasztalataitokat.
Válasz jamo #21572. hozzászólására6000-es széria, három vezetékes. Az áteresztéssel nincs gond, viszont nem mutat semmit, azért gondoltam rámérni a kimeneteire, hogy már ott nem OK, vagy valahol máshol akad el a datatronic-ig.
Válasz szanberg #21579. hozzászólásáraMegegyeztunk arra amit mutattam, ugyhogy majd meg biztos lesz par kerdesem. Berko nak is ilyenje van ugy emlekszem mintha hajdu biharba lakna de nem vagyok benne biztos
Válasz subikiss #21578. hozzászólásáraSzerintem csak a monitoros változatoknál lehet igazi táblavégi fordulót programozni, persze.
Viszont olyat tudsz ezzel is, hogy a bal alsó kis kijelzőn ami az irányváltó kar alatt van, azon betudod lőni, hogy ha függesztett eszközzel dolgozol 3-ponton, akkor a 3pont süllyesztése után kapcsolja be az A motorfordulatot, felemeléskor pedig a B motorfordúlatot. Lehet késleltietni is másodpercekkel, azt is betudod lőni külön emelésre és süllyesztésre is, ez is egyébként jó dolog, szoktuk használni.
Válasz szanberg #21521. hozzászólásáraTáblavégi forduló lehet ebben vagy csak amelyikben monitor is van?
Válasz ermike #21574. hozzászólására
Válasz Mf-es? #21575. hozzászólásáraKikötve biztos hogy ki van, de ettől függetlenül lehet, hogy végképp be is xart.
Válasz MFM #21573. hozzászólásáraSzerintem nem kikötve van.Jó szöveggel hamarabb eladható a traki.Meghalt,de nem javítható.
Válasz MFM #21573. hozzászólásárakeresd a két katát!
Válasz tri #21570. hozzászólásáraEgyáltalán ezt a datatronic 2-es rendszert javította már valaki? Az előző tulaj kikötötte a gépből, gyújtás ráadásra megjelenik a főmenü pár másodpercre aztán se kép, se hang. Így meg a hibakódot se tudom leolvasni pedig lent a piros felkiáltójel állandóan világít. Beszéltem egy szerelővel, de ő azt mondta, hogy nincs hozzá szoftver, ezért nem tudja megcsinálni. Kivel lehetne ezt megszereltetni?
Válasz tri #21570. hozzászólásáraMilyen traki? Ha 3xxx szériás kilencvenes évek beli akkor felejtős. Bár arra emlékeim szerint csak két szál drót megy. Van benne két elipszis kersztmetszetű műanyag "fogaskerék" amit az áramló gázolaj forgat.... ha megkopik és összeakad akkor nem kap elég naftát a gép és hamar elfogy az erő...
Válasz kovkapolcs #21568. hozzászólásáraAhol füst nincs,ott meleg sincs,ahogy a közmondás mondja
Átfolyásmérőt javított esetleg valaki? 3 vezeték megy rá, abból egy negatív, a másik kettőn lehet valamit mérni?