Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Van Transport, lifting asszem meg hogy eleje és hátulja egybe, külön müködjön. Bár még csak egyszer birizgáltam én az 5 év alatt.2008 6485 a mienk, egy homlokrakodoval még megdobva
Válasz szanberg #21579. hozzászólásáraHello, ezekkel lehet átkapcsolni, hogy a fronthidrót működtesse? a belsőnek két állása van a külső meg szabadon forog körbe Magyar kezelésit lehet valahonnan hozzá szerezni 6465 (2006)
Válasz Tomi.. #21582. hozzászólásáraHírdetnek most egyet picit drágábban csak de abban 6000 körül van elvileg... Jó a kérdés , én is nézegettem őket, még az idén esedékes lesz a kérdés, nagyon elgondolkodtató hogy egy johni miért is annyival drágább+ áfa sokszor... óra is több bennük, persze a 00 és a 10 es szériákat nagyon istenítik.
Rábukkantam egy számomra anyagilag elérhető MF 6180 traktorra.
A kérdés: Mire lehet számítani 9200 üo után? Tudom,hogy tudni kéne ezt azt a gépről, de tegyük fel, hogy normálisan használták és szervizelték. Érdemes-e egyáltalán gondolkodni rajta?
Válasz jamo #21572. hozzászólására6000-es széria, három vezetékes. Az áteresztéssel nincs gond, viszont nem mutat semmit, azért gondoltam rámérni a kimeneteire, hogy már ott nem OK, vagy valahol máshol akad el a datatronic-ig.
Válasz szanberg #21579. hozzászólásáraMegegyeztunk arra amit mutattam, ugyhogy majd meg biztos lesz par kerdesem. Berko nak is ilyenje van ugy emlekszem mintha hajdu biharba lakna de nem vagyok benne biztos
Válasz subikiss #21578. hozzászólásáraSzerintem csak a monitoros változatoknál lehet igazi táblavégi fordulót programozni, persze.
Viszont olyat tudsz ezzel is, hogy a bal alsó kis kijelzőn ami az irányváltó kar alatt van, azon betudod lőni, hogy ha függesztett eszközzel dolgozol 3-ponton, akkor a 3pont süllyesztése után kapcsolja be az A motorfordulatot, felemeléskor pedig a B motorfordúlatot. Lehet késleltietni is másodpercekkel, azt is betudod lőni külön emelésre és süllyesztésre is, ez is egyébként jó dolog, szoktuk használni.
Válasz tri #21570. hozzászólásáraEgyáltalán ezt a datatronic 2-es rendszert javította már valaki? Az előző tulaj kikötötte a gépből, gyújtás ráadásra megjelenik a főmenü pár másodpercre aztán se kép, se hang. Így meg a hibakódot se tudom leolvasni pedig lent a piros felkiáltójel állandóan világít. Beszéltem egy szerelővel, de ő azt mondta, hogy nincs hozzá szoftver, ezért nem tudja megcsinálni. Kivel lehetne ezt megszereltetni?
Válasz tri #21570. hozzászólásáraMilyen traki? Ha 3xxx szériás kilencvenes évek beli akkor felejtős. Bár arra emlékeim szerint csak két szál drót megy. Van benne két elipszis kersztmetszetű műanyag "fogaskerék" amit az áramló gázolaj forgat.... ha megkopik és összeakad akkor nem kap elég naftát a gép és hamar elfogy az erő...
Sziasztok.
Van egy 7,4l SISU motros common rail befecskendezésű kombájnom.
És szeretném kérdezni, hogy valaki találkozott e már ilyen problémával, hogy az úton való vonuláskor füstöl,és aratás közben meg sokkal halványabban füstöl mint vonuláskor.Meg minden kisebb bukkanó való áthajtásnál is megfüstöl 2200 motor fordulat mellett is.
Ezen a videón az MF7495 is ugyanazt csinálja mint a kombájnom.A 3:35 és a 10:50 percnél látható a traktor menet közben.
https://www.youtube.com/watch?v=xLJOalvuYpo
Vagy valaki tudja e, hogy mi lehet a hibája?
Válasz MFM #21565. hozzászólásáraMég szerencséd van, hogy nem a motorba ment és etette fel magával az olajat. Olyankor ha nem tudod lefullasztani el is lehet köszönni a mocitól.
Válasz jamo #21554. hozzászólásáraMondjuk most hogy mondod azt a részét nem is mondtam a történetnek, hogy a haza vezető úton a semmi közepén éjfélkor megállt a traki mert rossz az üzemanyagszint mutató óra, és erről a drága tulaj elfelejtett tájékoztatni...
Akkora szerencsénk volt, hogy az első kút amit találtunk autómata önkiszolgáló kút volt (eddig még nem is láttam ilyet) úgyhogy tudtunk venni naftát.
De mivel teljesen kifogyott lehet , hogy bekapott valami xart a tank aljáról.
Válasz jamo #21554. hozzászólásáraNem, nem volt idő hozzányúlni, pont azért kellett most a vetések közepén gépet venni, mert nem bírjuk a munkát azzal ami van, úgyhogy most qrva jó mert a munka se halad jobban meg már pénzem sincs. Csütörtökön talán tudunk csinálni vele valamit, bár ha csak ennyi lenne hogy szűrőt kelljen cserélni akkor megcsinálnám minél előbb, de attól tartok, hogy komolyabb baja lesz. Csak még ilyet nem láttam szóval fogalmam sincs azt se tudom hol álljak neki.
Válasz jamo #21558. hozzászólásáraÓ, bárcsak lenne olyan függesztett eszközöm, aminek csak alátolatok, miközben egyik kezemmel nyomvatartom azt a gombot, majd elengedem, a két alsó vonórúd a megfelelő szélességre beáll, felakad a gömbökre, a harmadik pont magától felakad és már megyek is...
Ja, akkor már értem én miért nem használom azt a gombot...Az én függesztett eszközeim nem ilyen maguktól felakadósak
Válasz tri #21555. hozzászólásáraHa be van állítva a mélység egy munkagépnél de valamiért leakasztod majd vissza akkor nem kell a potit eltekergetni. Megnyomod leengedi alátolatsz elengeded felakaszt és go...
Válasz VMisi #21551. hozzászólásáraEgyébként valaki megfejtette már, hogy mire lehet használni ezt a funkciót? Fordítva (ráemel amíg nyomom, pl ha kezdi beásni magát a gép) még jól is jönne sokszor, de így, hogy még jobban leengedi...?
Válasz MFM #21553. hozzászólásáraMegvan mi a baj? Ismerősnél a 7652es kombínó minden évben eljátszik valami hasonlót de egy üzemenyagszűrő csere orvosolja... Bár ott kattogás nincs csak füst... de már 2x is azhittem ég a kombájnjuk...
Nem fogjátok elhinni, hogyan jártam. Ez a 8220 lett a végleges választás, sokat próbálgattuk, szépen működött. Aztán tegnap este hazahoztam. Éjjel 2-kor értem vele haza, ma reggel első indításkor már gyanusan erősen füstölt, de fehér volt a füst, nem igazán foglalkoztam vele. Dolgoztam kb fél órát a géppel, aztán nekiállt kattogni a motor mint a barom meg korom fekete kis füstpamacsokat nyom ki a kipufogón. Úgyhogy csak sikerült már megint a sok használtgép közül kiválasztani a legrosszabbat.
Válasz MFM #21549. hozzászólásáraHa függesztett munkaeszközt süllyesztessz lefelé, ezt megnyomod és "leesik" az eszköz, bekapcsol egy megkerülő szelepet ahol a munkahenger olaja szabadabbon távozik vissza a váltóba.
Válasz MFM #21549. hozzászólásáraSzerintem ha azt megnyomod, akkor munkahelyzetben a beállított érték alá engedi a függesztőszerkezetet, ha elengeded visszaáll a beállított pozícióba.
mf 3065 miért van az hogy benyomott powershift gombal könnyebben lehet váltani mind mikor nincs benyomva a zöld gomb?? ugyis lehet csak egy kicsit nehezebb betenni sebességbe
Válasz szanberg #21538. hozzászólásáraAkkor ezek már nem olyanok mint az 100-asok, hogy kívül a traktor hátulján el kell fordítani egy kart az energiatakarékos kardánfordulatért? De a kkor miért van a gyári matricán feltüntetve a 750 is?
Igen, a halytómű rajt van, gondolom ebben benne lehet a kuplung is, de gomb az nincs a műszerfal oldalán. Honnan tudnék beszerezni bele egy ilyen összekötő rudat? Vagy mivel gomb sincs lehet, hogy soha nem is volt bekötve? Ez esetben mekkora munka összehozni hogy használható legyen?
24437 hozzászólás
Válasz subikiss #21585. hozzászólásáraITT megtalálod
Válasz subikiss #21586. hozzászólásáraIgen ahogy irod. Hétfőre lövök róla egy fotot ha gondolod, ami a mienken van rajz hogy melyik állásba mit csinál.
Van Transport, lifting asszem meg hogy eleje és hátulja egybe, külön müködjön. Bár még csak egyszer birizgáltam én az 5 év alatt.2008 6485 a mienk, egy homlokrakodoval még megdobva
Válasz subikiss #21585. hozzászólására![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170512212920_20170512_212155_1_.jpg)
Válasz szanberg #21579. hozzászólásáraHello, ezekkel lehet átkapcsolni, hogy a fronthidrót működtesse? a belsőnek két állása van a külső meg szabadon forog körbe Magyar kezelésit lehet valahonnan hozzá szerezni 6465 (2006)
Válasz Koszi. #21583. hozzászólásáraSajna nincs rajta légfék, így meg már nem is annyira érdekel.
Az üo kérdés viszont érdekelne továbbra is.
Válasz Tomi.. #21582. hozzászólásáraHírdetnek most egyet picit drágábban csak de abban 6000 körül van elvileg... Jó a kérdés , én is nézegettem őket, még az idén esedékes lesz a kérdés, nagyon elgondolkodtató hogy egy johni miért is annyival drágább+ áfa sokszor... óra is több bennük, persze a 00 és a 10 es szériákat nagyon istenítik.
Üdv urak!
Rábukkantam egy számomra anyagilag elérhető MF 6180 traktorra.
A kérdés: Mire lehet számítani 9200 üo után? Tudom,hogy tudni kéne ezt azt a gépről, de tegyük fel, hogy normálisan használták és szervizelték. Érdemes-e egyáltalán gondolkodni rajta?
Megköszönném,ha megosztanátok tapasztalataitokat.
Válasz jamo #21572. hozzászólására6000-es széria, három vezetékes. Az áteresztéssel nincs gond, viszont nem mutat semmit, azért gondoltam rámérni a kimeneteire, hogy már ott nem OK, vagy valahol máshol akad el a datatronic-ig.
Válasz szanberg #21579. hozzászólásáraMegegyeztunk arra amit mutattam, ugyhogy majd meg biztos lesz par kerdesem. Berko nak is ilyenje van ugy emlekszem mintha hajdu biharba lakna de nem vagyok benne biztos
Válasz subikiss #21578. hozzászólásáraSzerintem csak a monitoros változatoknál lehet igazi táblavégi fordulót programozni, persze.
Viszont olyat tudsz ezzel is, hogy a bal alsó kis kijelzőn ami az irányváltó kar alatt van, azon betudod lőni, hogy ha függesztett eszközzel dolgozol 3-ponton, akkor a 3pont süllyesztése után kapcsolja be az A motorfordulatot, felemeléskor pedig a B motorfordúlatot. Lehet késleltietni is másodpercekkel, azt is betudod lőni külön emelésre és süllyesztésre is, ez is egyébként jó dolog, szoktuk használni.
Válasz szanberg #21521. hozzászólásáraTáblavégi forduló lehet ebben vagy csak amelyikben monitor is van?
Válasz ermike #21574. hozzászólására![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz Mf-es? #21575. hozzászólásáraKikötve biztos hogy ki van, de ettől függetlenül lehet, hogy végképp be is xart.
Válasz MFM #21573. hozzászólásáraSzerintem nem kikötve van.Jó szöveggel hamarabb eladható a traki.Meghalt,de nem javítható.
Válasz MFM #21573. hozzászólásárakeresd a két katát!
Válasz tri #21570. hozzászólásáraEgyáltalán ezt a datatronic 2-es rendszert javította már valaki? Az előző tulaj kikötötte a gépből, gyújtás ráadásra megjelenik a főmenü pár másodpercre aztán se kép, se hang. Így meg a hibakódot se tudom leolvasni pedig lent a piros felkiáltójel állandóan világít. Beszéltem egy szerelővel, de ő azt mondta, hogy nincs hozzá szoftver, ezért nem tudja megcsinálni. Kivel lehetne ezt megszereltetni?
Válasz tri #21570. hozzászólásáraMilyen traki? Ha 3xxx szériás kilencvenes évek beli akkor felejtős. Bár arra emlékeim szerint csak két szál drót megy. Van benne két elipszis kersztmetszetű műanyag "fogaskerék" amit az áramló gázolaj forgat.... ha megkopik és összeakad akkor nem kap elég naftát a gép és hamar elfogy az erő...
Válasz kovkapolcs #21568. hozzászólásáraAhol füst nincs,ott meleg sincs,ahogy a közmondás mondja![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Átfolyásmérőt javított esetleg valaki? 3 vezeték megy rá, abból egy negatív, a másik kettőn lehet valamit mérni?
Válasz kovkapolcs #21568. hozzászólásárahát amit ez füstöl a videón az nem is füst koma!
Természetes dolog.
Sziasztok.
Van egy 7,4l SISU motros common rail befecskendezésű kombájnom.
És szeretném kérdezni, hogy valaki találkozott e már ilyen problémával, hogy az úton való vonuláskor füstöl,és aratás közben meg sokkal halványabban füstöl mint vonuláskor.Meg minden kisebb bukkanó való áthajtásnál is megfüstöl 2200 motor fordulat mellett is.
Ezen a videón az MF7495 is ugyanazt csinálja mint a kombájnom.A 3:35 és a 10:50 percnél látható a traktor menet közben.
https://www.youtube.com/watch?v=xLJOalvuYpo
Vagy valaki tudja e, hogy mi lehet a hibája?
Válasz MFM #21549. hozzászólásáraNem a gyors talajba húzás gombja az?
Válasz MFM #21565. hozzászólásáraMég szerencséd van, hogy nem a motorba ment és etette fel magával az olajat. Olyankor ha nem tudod lefullasztani el is lehet köszönni a mocitól.![smile bored](/oldforum/images/smiles/bored.gif)
Válasz jamo #21554. hozzászólásáraTurbó xart be. Telinyomta a kipufogót olajjal, azért füstölt mint az állat. Meg levegőt se kapott a motor.
Válasz jamo #21559. hozzászólásáraigen mindegyikbe nehezebb
Válasz jamo #21554. hozzászólásáraMondjuk most hogy mondod azt a részét nem is mondtam a történetnek, hogy a haza vezető úton a semmi közepén éjfélkor megállt a traki mert rossz az üzemanyagszint mutató óra, és erről a drága tulaj elfelejtett tájékoztatni...
Akkora szerencsénk volt, hogy az első kút amit találtunk autómata önkiszolgáló kút volt (eddig még nem is láttam ilyet) úgyhogy tudtunk venni naftát.
De mivel teljesen kifogyott lehet , hogy bekapott valami xart a tank aljáról.
Válasz *** HM *** #21557. hozzászólásáraNem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek aztán inkább az utóbbit választottam.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz jamo #21554. hozzászólásáraNem, nem volt idő hozzányúlni, pont azért kellett most a vetések közepén gépet venni, mert nem bírjuk a munkát azzal ami van, úgyhogy most qrva jó mert a munka se halad jobban meg már pénzem sincs.
Csütörtökön talán tudunk csinálni vele valamit, bár ha csak ennyi lenne hogy szűrőt kelljen cserélni akkor megcsinálnám minél előbb, de attól tartok, hogy komolyabb baja lesz. Csak még ilyet nem láttam szóval fogalmam sincs azt se tudom hol álljak neki.![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Válasz jamo #21558. hozzászólásáraÓ, bárcsak lenne olyan függesztett eszközöm, aminek csak alátolatok, miközben egyik kezemmel nyomvatartom azt a gombot, majd elengedem, a két alsó vonórúd a megfelelő szélességre beáll, felakad a gömbökre, a harmadik pont magától felakad és már megyek is...![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Ja, akkor már értem én miért nem használom azt a gombot...Az én függesztett eszközeim nem ilyen maguktól felakadósak
Válasz aratinga #21556. hozzászólásáramindegyik sebességfokozatba nehezebb berakni olyankor vagy csak valamelyikbe?
Válasz tri #21555. hozzászólásáraHa be van állítva a mélység egy munkagépnél de valamiért leakasztod majd vissza akkor nem kell a potit eltekergetni. Megnyomod leengedi alátolatsz elengeded felakaszt és go...![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Válasz MFM #21553. hozzászólására![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
Csak pozitívan
Válasz Bandika86 #21550. hozzászólásáraműködik a gomb igen ..
csak egy power sebesség van benn,de azt kapcsolja
Válasz VMisi #21551. hozzászólásáraEgyébként valaki megfejtette már, hogy mire lehet használni ezt a funkciót? Fordítva (ráemel amíg nyomom, pl ha kezdi beásni magát a gép) még jól is jönne sokszor, de így, hogy még jobban leengedi...?
Válasz MFM #21553. hozzászólásáraMegvan mi a baj? Ismerősnél a 7652es kombínó minden évben eljátszik valami hasonlót de egy üzemenyagszűrő csere orvosolja... Bár ott kattogás nincs csak füst... de már 2x is azhittem ég a kombájnjuk...![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Így már értem, köszi!
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Nem fogjátok elhinni, hogyan jártam. Ez a 8220 lett a végleges választás, sokat próbálgattuk, szépen működött. Aztán tegnap este hazahoztam. Éjjel 2-kor értem vele haza, ma reggel első indításkor már gyanusan erősen füstölt, de fehér volt a füst, nem igazán foglalkoztam vele. Dolgoztam kb fél órát a géppel, aztán nekiállt kattogni a motor mint a barom meg korom fekete kis füstpamacsokat nyom ki a kipufogón. Úgyhogy csak sikerült már megint a sok használtgép közül kiválasztani a legrosszabbat.
Válasz MFM #21549. hozzászólásáraHa függesztett munkaeszközt süllyesztessz lefelé, ezt megnyomod és "leesik" az eszköz, bekapcsol egy megkerülő szelepet ahol a munkahenger olaja szabadabbon távozik vissza a váltóba.
Válasz MFM #21549. hozzászólásáraSzerintem ha azt megnyomod, akkor munkahelyzetben a beállított érték alá engedi a függesztőszerkezetet, ha elengeded visszaáll a beállított pozícióba.
Válasz aratinga #21547. hozzászólásáraA be illetve ki kapcsolásnál váltja a sebességeket?
8220-as karfáján oldalt van egy fekete nyomógomb, amire nem reagál semmit. Ennek mi lenne a funkciója?
Válasz szanberg #21538. hozzászólásáraEzt a Göppel márkát ki forgalmazza itthon?
mf 3065 miért van az hogy benyomott powershift gombal könnyebben lehet váltani mind mikor nincs benyomva a zöld gomb?? ugyis lehet csak egy kicsit nehezebb betenni sebességbe![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz Bandika86 #21545. hozzászólásáraMég tegnap írtam neked
Válasz MFM #21544. hozzászólásáraEmail címet kaphatnék? És máris küldöm
Válasz Bandika86 #21543. hozzászólásáraAzt megköszönném![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz MFM #21542. hozzászólásáraIlyen szerelési útmutató robbantott ábrásra gondolsz mert nekem van ha gondolod át tudom küldeni
Válasz _NB_ #21539. hozzászólásáraRengeteget segít ez a dokumentum, köszi![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
3000 szériához nincs esetleg ilyened?
Válasz szanberg #21538. hozzászólásáraAkkor ezek már nem olyanok mint az 100-asok, hogy kívül a traktor hátulján el kell fordítani egy kart az energiatakarékos kardánfordulatért? De a kkor miért van a gyári matricán feltüntetve a 750 is?
Igen, a halytómű rajt van, gondolom ebben benne lehet a kuplung is, de gomb az nincs a műszerfal oldalán. Honnan tudnék beszerezni bele egy ilyen összekötő rudat? Vagy mivel gomb sincs lehet, hogy soha nem is volt bekötve? Ez esetben mekkora munka összehozni hogy használható legyen?
Válasz _NB_ #21539. hozzászólásáraJobban megnézve a felső bekötési pont a gyárin nincs ilyen magasan, amúgy alakra hasonló
Válasz MFM #21536. hozzászólásáraEzen MF8210-8220 pdf alapján gyárinak tűnik 433.oldaltól.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170419225018_v_g_lap014334.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170419225507_v_g_lap015454.jpg)
A front pto 499. oldaltól kezdődik van ott több fajta keresd meg melyik a tied :)
Elvileg a műszerfal jobb felső sarkán van a kapcsoló.
alkatrész, jegyzék