Válasz 5465 #24225. hozzászólásáraKell, ha forduláskor elveszed a gázt. Ha tudsz egesznap egy motorfordulaton dolgozni, ès csak munka után meg fordulaton kikapcsolni a tlt, akkor felesleges. Én kuplungot vagy legalább nyírócsavart fontosabbnak tartom a zúzó kardanjara.
Sziasztok,
Hozzáértők szíves segítségét kérem.
MF5465 (2008-as) trakihoz vettem egy Nobili 2,6-os vízszintes tengelyű “Y” késes mulcsozót.
Szabadonfutós kardán kell közéjük vagy sima is jó?
Köszi előre is.
Válasz tri #24221. hozzászólásáraJujj................ az hogy élte túl hogy eddig nem lett átépítve?
Érdemes lenne beruházn egy pedál szettre, és onnan lehet tovább menni.
Válasz tri #24219. hozzászólásáraIgen, Én néztem be bocs.
8260 a full powershift.
Melyik fajta kuplung pedál poti van benne?
A karos, vagy a régi tüskés?
Üdv. Alany egy 2006-os 6465. Jobb kis műszerfalon jelzi ugye a sebességeket, ha gyújtást adok rá akkor 4 kód közt lépeget a kijelző, ahogy beindult ugye átvált a sebességek kijelzésére. Na most olyat csinál, hogy 1400 as fordulatra felemeli a motort, és nem jelzi ki a sebességeket, hanem ugyanúgy ugrál a négy kód között, gázpedál nem reagál, se a jobb oldali kijelző se a bal oldali kijelző nem reagál. Valakinek ötlet?
Sziasztok
A Massey Ferguson 6160, 6170, 6180 dynashift váltóval, 6 hengeres Porkins motoros milyen gép?
Véleményeket kérnék, esetleges típus hibák mik lehetnek
Köszönöm
Válasz szanberg #24210. hozzászólásáraNekem a motor oldalán van egy csap, bal oldalt, viszonylag közel a fülkéhez. Azt tudom nyitni, zárni, ősszel, tavasszal.
Kabin tetőn egy lemez deknit felveszek, alatta van mégegy amivel már a hőcserélőt látod majd. Annak jobb első sarkánál lesz egy fekete egység ami a víz körben van benne. Ha másnem ki iktatod és összekötöd egy cső darabbal őket. Annyi, hogy akkor majd a melegből lesz sok, de gatyában jobb dolgozni mint mikádóban.
Válasz szanberg #24207. hozzászólásáraHali szerinted van annak biztosítéka külön,mert már néztem ,csak nincs hozzá semmi könyv vagy kezelési vakon keresek,már mondták a szerelők ezt az elektromos szart csak sok meló a bontása ,rossz helyen van állítólag.
Sziasztok! Kis négyhengeres traktoroknál a dyna 6 váltó "vesztesége" inkább csak a teljesítmény leadási érzeten vehető észre, vagy pedig fogyasztásban is jelentkezik?
Kinyomott kuplunggal kevesebb ideig gurulnak ezek meg, vagy az más hibára utalhat?
Köszi a segítséget! Többen mondták már, hogy tegyem rá az MTZ csatlakozót, a de a szervizesem azt mondta, hiába mechanikus mind a 4 kör, elvileg van résolaj visszavezetés benne, az MTZ-ében meg nincs.
Sziasztok!
5400-as traktoron mechanikus hidraulika gyorscsatlakozók állandóan megadják magukat, folyik, kidobálja, nem veszi be a csatlakozókat, pedig nem sokat van használva a gép. Létezik valami olcsóbb megoldás, azon kívül, hogy 320 ezerért veszek 8 darab új, gyári csatlakozót?
Köszi!
Sziasztok! MF 7620 Dyna-6 traktorról van valakinek bármiféle tapasztalata? Van már egy régebbi 6475 illetve 5465, és szeretnénk picit erőben feljebb lépni. Előre is köszönöm ha van infótok, tapasztalatotok.
Sziasztok!
Meg 5465 tier2 perkins motoros gépezettel lenne hűtési gondom.
Országúton közlekedve vele nem melegszik.
normális a hűtővíz hőmérséklete.
Amint elkezdek vele dolgozni pl. A tegnapi nap egy három méteres tárcsát húzott, rövid időn belül elkezdett felfelé menni a vízhőfok így vissza kellett egy sebességet kapcsolni. De ezt a tárcsát ilyen sebességgel egy 82-es MTZ is elhúzná.
A termosztáttól a hűtőbe menő cső és a hűtő legteteje illetve a vízpumpától az alsó hűtő csonkra menő cső illetve a hűtő legalja is forró volt. Azonban a hűtő szinte a teljes felületén hideg volt.
Most lett rajta cserélve a vízpumpa meg a viszko is illetve tavaly a termosztát.
A hűtővíz nem fogy belőle.
Találkozott már valaki ilyen hibával?
Válasz mtz1221 #24194. hozzászólásáraClaasokban is nem? Az a baj, hogy mielött kivette a termosztátot és jo meleg volt akkor kellett volna a hűtő felső meg also csövét letapogatni. Egy kézmozzanattal.megállapithato. ha olyan forro mint felül akkor nem hül a viz. Ennyi. Persze ha forralja a fejnél akkor is a visszatérő hidegebb. Akkor ok lehet bontani. De ha a viztömlő cafatokban belül rojtozik szét az mind zárja le a hűtő likjait igy nincs hűtve mert nem is folyik annyi át. Persze nem nyomja el.mert annyi átmegy de a hűtővfele pl. Halott. Amugy meg lehet a műszer nem pontos.
Válasz .Richard. #24192. hozzászólásáraLehet mondasz valamit. Valamelyik öregebb Mf kombájnban is két termosztát van, mesélték már bontás közben találták meg a 2.-kat.
Válasz subikiss #24180. hozzászólásáraGondoltam én is irok. Mint irtad nincs termosztát. Akkor ha nincs biztosan tudja keringetni a vizet, nem fordul vissza a blokkba a meleg viz egy része? Viszko ha jo, melegen szinte el sem tudod forgatni kézzel mert az a lényege,hogy direkt hajtást kapjon a ventillátor. Egy termosztát van benne egyáltalán? Mikor tul meleg műszer szerint. Nem csak a hőfokado rossz? Ugye ha tul.meleg akkor a hűtő visszatérő csöve is legalább olyan forro mint felül ami a motorbol jön. Akkor már gyanithato a viz nem hül le. Ez a lényeg. A hűtő belül nincs elrakodva valamivel? Ezért lassulhat a viz áramlása igy a kiskörön visszamegy több forro viz. Szoval ezeket kéne szerelés elött megnézni.
Válasz subikiss #24189. hozzászólásáraNincs a viszkónak fikszáló csavara ??? Egy luk amibe belelehet egy 8-as csavart hajtani és fixen hajtja ??? Víz pumpa szíját lekéne venni és az nélkül felmelegíteni a motort 70-80 fokra, előtte maxra öntve a hűtőt. Ha akkor elkezdi kinyomni a vizet( meg bugyborékolni), akkor hengerfejes lesz.
Válasz subikiss #24189. hozzászólásáraa különbséget azt érezheted, hogy hidegen könnyebben lehet-e megforgatni, mint melegen?
ha teszel víztartály túlföolyójára egy átlátszó csövet, meghajlítod u alakba, aljára kis vizet, és úgy, hogy kabinból lásd, hogy bugyborékol-e, ha megmelegedett, akkor láthatod, hogy belefúj-e a rendsuzerbe, tehát attól melegszik, vagy hűtés probléma van. persze ha van hűtősapka, alapban azzal kezdeném, hogy vennék rá gyári újat, hogy biztosan jól zűrjon. ha melegen leveszed, pisszen? tehát nyomás van benne, jól zár?
Válasz VMisi #24188. hozzászólásáraVíz nem fogy. Menüben ír Visco speed, state-et, mindkettőnél nullát mutat. Ezt a viscót valaki megtudja nézni vagy hogy lehet kideríteni hogy jó-e? Most az hogy könnyen vagy nehezen forog azt nincs mihez viszonyítsam.
Válasz subikiss #24186. hozzászólásáraHa nagyon nehezen forog akkor direktbe hajtja,akkor túl hűt, ha könnyen forog akkor keveset forog és nem fűt rendesen.
Válasz GREVEN #24183. hozzászólásáraFent vannak, próbáltam hogy levettem őket, akkor a műszerfalon az óra nem jelezte melegnek, viszont ugyanannyi idő után elkezdett sípolni, meg a visszajelző lámpák jeleztek mint mikor megmelegszik.
Válasz reszler16 #24178. hozzászólásáraMár tárgytalan. Időközben kiderült, hogy a már meglévő váltókalibrációs módszer sem jó mert az újnak a más műszerfal kijelző miatt más módszer kell.
Válasz GREVEN #24176. hozzászólásáraHa nagyon motivált vagy, nekem meg van a 6400as széria komplett szervíz manual-ja (hogy szedjem darabjaira és rakjam megint össze) angolul. A kérdéses fejezet (05-Gearbox) 644 oldal és 636szor fordul elő benne a "clutch" szó. Adsz egy email címet és küldöm (kb. 45 MB).
Én mindenesetre a szervízt kérdezném. Azt mondod "belerakták a gyári módosítást", úgyhogy feltételezem valami szakszervíz csinálta. Magam akkor sem biztos, hogy nekiállnék, ha tudom mit csinálok. Nem ér annyit az egész.
24476 hozzászólás
Válasz 5465 #24225. hozzászólásáraKell, ha forduláskor elveszed a gázt. Ha tudsz egesznap egy motorfordulaton dolgozni, ès csak munka után meg fordulaton kikapcsolni a tlt, akkor felesleges. Én kuplungot vagy legalább nyírócsavart fontosabbnak tartom a zúzó kardanjara.
Sziasztok,
Hozzáértők szíves segítségét kérem.
MF5465 (2008-as) trakihoz vettem egy Nobili 2,6-os vízszintes tengelyű “Y” késes mulcsozót.
Szabadonfutós kardán kell közéjük vagy sima is jó?
Köszi előre is.
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-06-27 09:53:28
Válasz Mfpisti #24222. hozzászólására:))) Ok, köszi. Akkor azzal kezdem.
Válasz tri #24221. hozzászólásáraJujj................ az hogy élte túl hogy eddig nem lett átépítve?
Érdemes lenne beruházn egy pedál szettre, és onnan lehet tovább menni.
Válasz Mfpisti #24220. hozzászólásáraSzia, a henger alakú, tüskés.
Válasz tri #24219. hozzászólásáraIgen, Én néztem be bocs.
8260 a full powershift.
Melyik fajta kuplung pedál poti van benne?
A karos, vagy a régi tüskés?
Válasz Mfpisti #24057. hozzászólásáraEz csak a dynashiftre igaz, ugye? Az enyém full powershift, ott más a kuplungrendszer, ha jól nézegetem.
Üdv. Alany egy 2006-os 6465. Jobb kis műszerfalon jelzi ugye a sebességeket, ha gyújtást adok rá akkor 4 kód közt lépeget a kijelző, ahogy beindult ugye átvált a sebességek kijelzésére. Na most olyat csinál, hogy 1400 as fordulatra felemeli a motort, és nem jelzi ki a sebességeket, hanem ugyanúgy ugrál a négy kód között, gázpedál nem reagál, se a jobb oldali kijelző se a bal oldali kijelző nem reagál. Valakinek ötlet?
Válasz BolliKat #24216. hozzászólásáraKöszönöm szépen
Válasz oteló #24215. hozzászólásáraÜdv
Ha van fészbukod, nézz be ide:
MF 6100 csoport
Van pár tag, biztos megosztják a tapasztalataikat.
Sziasztok
A Massey Ferguson 6160, 6170, 6180 dynashift váltóval, 6 hengeres Porkins motoros milyen gép?
Véleményeket kérnék, esetleges típus hibák mik lehetnek
Köszönöm
Köszönöm srácok a segítséget,próbálok valamit tenni vele,bocs a késő válaszért most jutottam ide sajnos.
Válasz szanberg #24212. hozzászólásáraPedig számokat mutat.
Válasz ..,-:) #24211. hozzászólásáraAz akkor nem is digit klímás.
Habár attól lehet rajta csap is. Mindegy. Csak legyen jó
Válasz szanberg #24210. hozzászólásáraNekem a motor oldalán van egy csap, bal oldalt, viszonylag közel a fülkéhez. Azt tudom nyitni, zárni, ősszel, tavasszal.
Válasz kiro71 #24209. hozzászólásáraKompletten a digit klímának van biztosítéka!
De akkor nem menne a ventillátor sem.
Kabin tetőn egy lemez deknit felveszek, alatta van mégegy amivel már a hőcserélőt látod majd. Annak jobb első sarkánál lesz egy fekete egység ami a víz körben van benne. Ha másnem ki iktatod és összekötöd egy cső darabbal őket. Annyi, hogy akkor majd a melegből lesz sok, de gatyában jobb dolgozni mint mikádóban.
Válasz szanberg #24207. hozzászólásáraHali szerinted van annak biztosítéka külön,mert már néztem ,csak nincs hozzá semmi könyv vagy kezelési vakon keresek,már mondták a szerelők ezt az elektromos szart csak sok meló a bontása ,rossz helyen van állítólag.
Válasz kiro71 #24206. hozzászólásáraRosszabb esetben hengerfejes.
Válasz kiro71 #24206. hozzászólásáraHa a ventillátor megy akkor tetőlemez alatt az elektromos fűtéscsap lesz beállva.
Hogy lehet e kézzel állítani, azt nem tudom.
Üdv urak egy kis segítség kellene MF 8737 trakin nem megy a fűtés,valami ötlet valakinek,kurva hideg van benne....
Sziasztok! Kis négyhengeres traktoroknál a dyna 6 váltó "vesztesége" inkább csak a teljesítmény leadási érzeten vehető észre, vagy pedig fogyasztásban is jelentkezik?
Kinyomott kuplunggal kevesebb ideig gurulnak ezek meg, vagy az más hibára utalhat?
Köszi!
Köszi a segítséget! Többen mondták már, hogy tegyem rá az MTZ csatlakozót, a de a szervizesem azt mondta, hiába mechanikus mind a 4 kör, elvileg van résolaj visszavezetés benne, az MTZ-ében meg nincs.
Válasz Gabro #24200. hozzászólásáraHidraulika bolt. Vidd be a gyárit, adnak ugyan olyat fillérekből! ;)
Válasz Gabro #24200. hozzászólásáraHidraulika vagy MTZ bolt oszt jónapot.
Fillérekből
Válasz Gabro #24200. hozzászólásáraMtzn ami van az pont jó rá.Nálam 4-ből,3 már az.!
Sziasztok!
5400-as traktoron mechanikus hidraulika gyorscsatlakozók állandóan megadják magukat, folyik, kidobálja, nem veszi be a csatlakozókat, pedig nem sokat van használva a gép. Létezik valami olcsóbb megoldás, azon kívül, hogy 320 ezerért veszek 8 darab új, gyári csatlakozót?
Köszi!
Válasz peteristvan5465 #24198. hozzászólásáraNekünk 7622 van,kiváló traktor eddig,bár még csak 1700 óra van benn.
Sziasztok! MF 7620 Dyna-6 traktorról van valakinek bármiféle tapasztalata? Van már egy régebbi 6475 illetve 5465, és szeretnénk picit erőben feljebb lépni. Előre is köszönöm ha van infótok, tapasztalatotok.
Válasz Panyi #24196. hozzászólásáraEz olyan tünet, hogy nem nyit rendesen a termosztát.
Sziasztok!
Meg 5465 tier2 perkins motoros gépezettel lenne hűtési gondom.
Országúton közlekedve vele nem melegszik.
normális a hűtővíz hőmérséklete.
Amint elkezdek vele dolgozni pl. A tegnapi nap egy három méteres tárcsát húzott, rövid időn belül elkezdett felfelé menni a vízhőfok így vissza kellett egy sebességet kapcsolni. De ezt a tárcsát ilyen sebességgel egy 82-es MTZ is elhúzná.
A termosztáttól a hűtőbe menő cső és a hűtő legteteje illetve a vízpumpától az alsó hűtő csonkra menő cső illetve a hűtő legalja is forró volt. Azonban a hűtő szinte a teljes felületén hideg volt.
Most lett rajta cserélve a vízpumpa meg a viszko is illetve tavaly a termosztát.
A hűtővíz nem fogy belőle.
Találkozott már valaki ilyen hibával?
Válasz mtz1221 #24194. hozzászólásáraClaasokban is nem? Az a baj, hogy mielött kivette a termosztátot és jo meleg volt akkor kellett volna a hűtő felső meg also csövét letapogatni. Egy kézmozzanattal.megállapithato. ha olyan forro mint felül akkor nem hül a viz. Ennyi. Persze ha forralja a fejnél akkor is a visszatérő hidegebb. Akkor ok lehet bontani. De ha a viztömlő cafatokban belül rojtozik szét az mind zárja le a hűtő likjait igy nincs hűtve mert nem is folyik annyi át. Persze nem nyomja el.mert annyi átmegy de a hűtővfele pl. Halott. Amugy meg lehet a műszer nem pontos.
Válasz .Richard. #24192. hozzászólásáraLehet mondasz valamit.
Valamelyik öregebb Mf kombájnban is két termosztát van, mesélték már bontás közben találták meg a 2.-kat. 
Megnézem ezeket, köszönöm mindenkinek.
Válasz subikiss #24180. hozzászólásáraGondoltam én is irok. Mint irtad nincs termosztát. Akkor ha nincs biztosan tudja keringetni a vizet, nem fordul vissza a blokkba a meleg viz egy része? Viszko ha jo, melegen szinte el sem tudod forgatni kézzel mert az a lényege,hogy direkt hajtást kapjon a ventillátor. Egy termosztát van benne egyáltalán? Mikor tul meleg műszer szerint. Nem csak a hőfokado rossz? Ugye ha tul.meleg akkor a hűtő visszatérő csöve is legalább olyan forro mint felül ami a motorbol jön. Akkor már gyanithato a viz nem hül le. Ez a lényeg. A hűtő belül nincs elrakodva valamivel? Ezért lassulhat a viz áramlása igy a kiskörön visszamegy több forro viz. Szoval ezeket kéne szerelés elött megnézni.
Válasz subikiss #24189. hozzászólásáraNincs a viszkónak fikszáló csavara ??? Egy luk amibe belelehet egy 8-as csavart hajtani és fixen hajtja ??? Víz pumpa szíját lekéne venni és az nélkül felmelegíteni a motort 70-80 fokra, előtte maxra öntve a hűtőt. Ha akkor elkezdi kinyomni a vizet( meg bugyborékolni), akkor hengerfejes lesz.
Válasz subikiss #24189. hozzászólásáraa különbséget azt érezheted, hogy hidegen könnyebben lehet-e megforgatni, mint melegen?
ha teszel víztartály túlföolyójára egy átlátszó csövet, meghajlítod u alakba, aljára kis vizet, és úgy, hogy kabinból lásd, hogy bugyborékol-e, ha megmelegedett, akkor láthatod, hogy belefúj-e a rendsuzerbe, tehát attól melegszik, vagy hűtés probléma van. persze ha van hűtősapka, alapban azzal kezdeném, hogy vennék rá gyári újat, hogy biztosan jól zűrjon. ha melegen leveszed, pisszen? tehát nyomás van benne, jól zár?
Válasz VMisi #24188. hozzászólásáraVíz nem fogy. Menüben ír Visco speed, state-et, mindkettőnél nullát mutat. Ezt a viscót valaki megtudja nézni vagy hogy lehet kideríteni hogy jó-e? Most az hogy könnyen vagy nehezen forog azt nincs mihez viszonyítsam.
Válasz subikiss #24180. hozzászólásáraHűtővíz fogyott? Lehet hengerfejes.
Válasz subikiss #24186. hozzászólásáraHa nagyon nehezen forog akkor direktbe hajtja,akkor túl hűt, ha könnyen forog akkor keveset forog és nem fűt rendesen.
Válasz GREVEN #24185. hozzászólásáraAzt nem tudom, ehhez már nem értek
, hogy lehet kideríteni, vagy szervíz?
Válasz subikiss #24184. hozzászólásáraWiscoja rendben van?
Válasz GREVEN #24183. hozzászólásáraFent vannak, próbáltam hogy levettem őket, akkor a műszerfalon az óra nem jelezte melegnek, viszont ugyanannyi idő után elkezdett sípolni, meg a visszajelző lámpák jeleztek mint mikor megmelegszik.
Válasz subikiss #24180. hozzászólásáraOldal burkolatok fent vannak? Nekünk a 6485 rögtön melegedett ha nem tettem fel a kopoltyús oldalt.
Válasz Mézga #24181. hozzászólásáraSzijjal mire gondolsz? Feszes, nem latom öregnek. Termosztatot kivettem igy is csinalja.
Válasz subikiss #24180. hozzászólásárahosszbordás szíj rendben van? még termosztát lehet vagy vízpumpa
6465 perkins motoros melegiti a vizet. 2C ben 6-7el lazítózok 450 méteres foldön egyet kerülök megkell alnom. Hűtő termeszetesen kivan fujva.
Válasz reszler16 #24178. hozzászólásáraMár tárgytalan. Időközben kiderült, hogy a már meglévő váltókalibrációs módszer sem jó mert az újnak a más műszerfal kijelző miatt más módszer kell.
Válasz Lackó #24177. hozzászólásáraÜdv!
Abban a szervíz manuálban van szó konkrétan a Dyna6 váltó kalibrálási folyamatról is?
Válasz GREVEN #24176. hozzászólásáraHa nagyon motivált vagy, nekem meg van a 6400as széria komplett szervíz manual-ja (hogy szedjem darabjaira és rakjam megint össze) angolul. A kérdéses fejezet (05-Gearbox) 644 oldal és 636szor fordul elő benne a "clutch" szó. Adsz egy email címet és küldöm (kb. 45 MB).
Én mindenesetre a szervízt kérdezném. Azt mondod "belerakták a gyári módosítást", úgyhogy feltételezem valami szakszervíz csinálta. Magam akkor sem biztos, hogy nekiállnék, ha tudom mit csinálok. Nem ér annyit az egész.