Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Ares 826 #21432. hozzászólásáraJahhh... ez már politika, és Én nem politizálok. Akárki is lesz ott fent, a családom szájába senki nem ad kenyeret, nekem, nekünk kell megdolgozni érte.
Második életemben meg kovács leszek, vagy juhász!
Inkább kovács!
Válasz aratinga #21431. hozzászólásáraNem ennyire egyszerű. Abból indulj ki, hogy a levegő sokkal apróbb molekula szerkezet mint az olaj. Az olaj lehet nem szivárog, a levegő meg süvít. Példa: klíma rendszer javításnál általában nitrogén gázt használunk nyomáspróbára. Tökéletes rendszer, tartja a nyomást, megtöltjük klíma gázzal, hallhatóan enged valahol.
Végig kell nézni a rendszert, és kizárni a hibát, sajnos esetleges felesleges alkatrész cserékkel is.
Fő munkahenger, csövezés, kuplung munkahenger. Csatlakozók, idomok, tömítőkúpok sérültsége, idomok deformáltsága. Utána jön a szivattyú csere.
Válasz Ares 826 #21432. hozzászólásáranem lenne 2 kombínód,1 szk-val aratnál,meg a t150-ben rónád a köröket,kicsit gondolkozz mielött hülyeséget írkálsz,annak száradna le a keze aki ezt a tolvaj bandát ixelte
Válasz Ares 826 #21430. hozzászólásáraElhiszem, látom, tudom, és sajnos nem tudok ellene tenni, és ez így is van. Semmi nem lett olcsóbb, viszont nyugodtan szóljon az a gazda, aki 2012-ben nem tapsolt a 120Ft-os napraforgó árra, és azt mondta hogy "bocs, ez kicsit irreális, én 80-ért odaadom". Hm? Szerintem gondolkodnak a másik oldalon is. Nem vetted észre hogy a gép és alkatrész árak 2013-ban mekkorát ugrottak?
Az hogy mi a lehúzás, az más tészta.
Válasz Mf-es? #21429. hozzászólására60-80 fok teljesen normális. Nyilván függ a környezeti hőmérséklettől, terheléstől, a munka típusától( hidromotor, plusz olajhűtő van-e, stb). Többször volt már hogy mondták: " nem bírja a kezem, melegszik a váltó". 40 fok felett nem nagyon bírod, tehát az ember keze nem hőmérő. Meg kell mérni. Amúgy meg akkor meleg, ha megolvad a váltó oldalán a műanyag tank, vagy leég a festék. Az már meleg.
Válasz Mfpisti #21428. hozzászólásáraNem is szeretnék annyit a kezembe fogni mint te elhiheted nekem! És ha még lenne egy másik a mostanin kívül nem is ezt a szakmát választanám! Csak tudod mióta beléptettek a genyók az eu-ba megy a nagy szopatása a termelőknek de rendesen! Aki akkor igennel szavazott ott fosta volna össze magát a fülkébe az x közben!
Válasz Mfpisti #21420. hozzászólásáraMinden más működik ami erről a rendszerről megy csak a kuplung nem jó néha nem lehet sebessegbe tenni de a pedál nem esik be ilyenkor se hogy lehetne elkezdeni megtalálni hol kap levegot??
Ha pl csocsatlakozasnal akkor ott olajfolyas is lenne?
Válasz Mfpisti #21427. hozzászólásáraÉn nem kötekedni akartam csak amit tapasztaltam azt írtam le. Tudod az az baj hogy mindig mindenki le akarja "húzni" a termelőt mindenben! Sajnos a 35-40 forintos gabona árakból nem lehet minden két három évente új gépet venni, az árak azok tíz év alatt a gépeknél ami volt 2003-2004 15 millió azt most 30 milláért árulják! A termény árai és hozamaik meg annyival lettek jobbak! Ide rakott fel a fórumra vaklaki egy táblázatot hogy mennyi búzáért lehetett venni egy traki 30 éve meg most mennyibe is kerül a hasonló teljesítményű trakesz!
Válasz Ares 826 #21426. hozzászólásáraÉn ezt értem, de hidd el, hogy ha még 10 életed lesz, akkor sem fogsz annyi pittinges fogaskereket meg csapágyat a kezedbe mint Én. Látom a számokat, és mióta gyár olaj létezik az alkatrész hálózatban, a hajtómű alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak forgalma kb. 75%-kal esett vissza. Nagyságrenddel kevesebb hajtóművet javítunk. A gépek pedig nem fiatalabbak lettek, meg az üzemóra is szaporodott!
Válasz Ares 826 #21423. hozzászólásáraMindenki azt tesz a traktorjába, amit akar, hiszen az övé. Nekem az is tök nyolc, ha nem tesz bele semmit. Ilyen is van. A válasz második fele pedig tapasztalat...............deeeee tudom hogy mindig mindenkinél van egy okosabb ember, aki mindent jobban tud!
Válasz Mfpisti #21422. hozzászólásáraPisti az én trakimban is AGCO váltó van ami a fergákba is van, a gyári olaja az a GA-12 volt biztosan tudod miről beszélek? Miután a részvényeiket megvette a nagy "kombájn" gyártó cég és vita volt az "eszmei" szerzőkkel a váltó miatt már más váltót vesznek a gépeikhez amit most használnak. A régi váltóknál ők más színezésű hordóban árulták azt a GA-12 olajat 600 ft drágábban literenként mint amit meg lehet venni a piacon ugyan attól a gyártótól aki az ő beszállítójuk is csak más felirattal és más jelzéssel, de ugyan abban a minőségben. Miután a gondolataimat már régebben is leírtam ebben a témában érdekes lett számomra hogy ők is elkezdték árulni ezt az olajat jóval olcsóbban mint a gyári festésű hordóban lévő olaj kerül! Én nem a gyári olajat használom és minden oké a váltóban a másik olajjal is, mert a paraméterei ugyan azok, csak olcsóbb 600ft literenként azért az egy 200 literes hordónál már elég szép summa!
Válasz Ares 826 #21423. hozzászólásáraA ...talicska tx kombányba is fostalicska ambra olajat üntünk valamié.
Szervízt kő hívnod legalább azt nem mondhatják, hogy az olaja ...tad el hehe.
Válasz Mf-es? #21421. hozzászólásáraMert tökéletes!
Az eleje mindig "túl hajt", húz, kb 3-%-kal. Ezért esik a motorfordulat, főleg aszfalton, vagy forduláskor.
Válasz palczert1 #21418. hozzászólásáraA gyári olajat javasolnám Én is. A harmadára estek vissza a hajtómű problémák mióta azt használjuk, és nem az új gépeknél, hanem az öreg, tizenezer üzemórás gépeknél. Sokat keresgettük a beszállítót, de a műszaki paraméterek alapján nincs ilyen olaj a piacon, vagy sokkal drágább a gyárinál. Valószínűleg a felhasznált brutális mennyiség miatt egyedi recept alapján keverik. Első betöltés, + utógondozás.
Válasz aratinga #21414. hozzászólásáraValószínűleg valahol tömítetlen a rendszer, és ott kerül be levegő, ha sokat áll. Esetleg a szivattyú is szívhat levegőt, főleg indításnál. Ez a rendszer akkor tökéletes, ha minden tökéletes.
Sziasztok!
Első olajcsere előtt állok a 6110 es MF emnél.
Segítsetek nekem abban légyszíves, hogy milyen olajat érdemes bele tenni. Mindenhol le akarom cserélni, motor, hajtómű, első híd, stb.
Vissza olvastam a fórumban, ha jól láttam a STOU megnevezésű olajat írtátok. És ha jól értettem a váltóba is és a motorba is ugyanaz a 15w40 olajat kell rakni. Azt hallottam, hogy a Mobil a gyári olaja, de jó lenne vmi olcsóbb. Esetleg New Holland olajat használt már valaki, jó lehet bele? (Ambra Unitek SAE Mastergold 15w 40)
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Jó munkát mindenkinek!
Üdv!
Válasz aratinga #21414. hozzászólására Én egy motor kuplunggal jártam hasonlóan annak az volt a baja hogy el volt dugulva a olajtartály " szuszogója" az egy pici lyuk amin a levegő közlekedik ki és be .
Helló segítséget szeretnék kérni mf3065 kuplungcsere után legtelenitettuk a kuplungot akkor jó is volt de használat után újra levegős lett és újra kellett legteleniteni ezt a folyamatot már többször eljatszottuk van mikor egy napig is jó de utánna újra levegős lesz
Hogy lehetne kideríteni hol kap levegot??
Vagy lehet hogy ilyen nehéz legteleniteni?
Köszönöm a segítséget
Válasz MFM #21401. hozzászólásáraMenetirány szerint elől szokott lenni rajtuk egy acél persely de szinte meg sem látod szabad szemmel főleg ha régi jól összegyógyult a történet.
Hátul meg kikell szerelni a diffit a hídtokból, szétszedni, kúpkeréktengelyt mindent kihúzni belőle és felhegeszthető lazán.
CO-val is felpirítják bitang kemény lesz utána a felület, nem tudom már hogy hívják ezt az eszközt de a lényeg, hogy felköszörüli méretre forgás közben, mert egyik esztergakés sem vitte felhegesztés után.
Válasz MFM #21410. hozzászólásáracsak a hídházat kellene cserélni de javítottunk már többet ,ja dombóvár Vida fémipari kft (ők hegesztették fel,és kaposszekcsőn esztergálták)
Válasz Claaastra #21409. hozzászólásáraDombóváron hol? Az már barátságosabb táv, kb 100km.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy a gyár mit javasol ilyen esetekben, mi a hivatalos forgatókönyv? KIcserélni a komplett hidat?
Válasz balazoooo #21406. hozzászólásáraOda ne vigyétek, összeszögelték, minden egyedi mérettel... 3000órát nem bírt és szétkopott és lehetett újjáépíteni az általuk elfaragott gyári méreteket is.
Válasz MFM #21401 hozzászólásár van olyan eszterga amibe befogható a híd ,én tavaly javítottam fel egy hasonlót,öntvénypálcával felhegesztették,és leesztergállták
Válasz jamo #21394. hozzászólásáraAz a gond, hogy itt nincs acélpersely, és mivel egyben van a híddal a csapszeg ezért esztergába se lehet befogni pedig akkor körbe leszedetném, és raknák rá acélperselyt én is. De így a hegesztésen kívül más ötletem nincs.
Nekem a hátsó csappal nincs semmi gond, amit könnyen le tudnék szedni.
Válasz sanyeee #21398. hozzászólásáraSzerintem oda feketedoboz adja a jelet. Inkább a vezetékekkel lehet a baj vagy a műszerfal panellal. Vagy már ki van kerülve a feketedoboz és egy rellére van bízva a kapcsolgatás. A ledeket viszont nem kötötték át....
Válasz jamo #21395. hozzászólásáraHaverén nem világitanak a nyul-béka visszajelző ledjei, nem hinném, hogy a ledek égtek volna ki, merre található a jeladója a nyul-békának?
Válasz sanyeee #21392. hozzászólásáraValami móbor áram. Egyi dőben nekem is csinálta aztán elmúlt. Tedd rá újból a gyujtást majd vedd le és akkor már elalszik. Legalább is nekem elaludt.
Válasz MFM #21390. hozzászólására4mm sok! Nekem is is volt hasonló probléma. A difi nyakát fémszórattam és visszamunkálták. A híd ...én szerencsére volt acélpersely és azt cserélték.
Válasz ermike #21387. hozzászólásáraAránylag jó gép, erőben nagyon ott van a szeren, hibákat tekintve nagyobb gond csak a váltóval volt, egyébként apróságok jöttek csak ki rajta.
Válasz MFM #21389. hozzászólásáraÉn is arra tippeltem, megnézem majd a csatlakozókat, és befújom egy kis kontaktspayel.
Nem tudom mennyire jó ötlet felhegeszteni, a tuti az lenne h szépen felgyürüzni a csapot, csak az nagy munka kivenni ez egész hidat meg elvinni valahova megcsináltatni.
Felhegesztheted, csak azt valami puhább anyaggalkellene szerintem, és nagyon simára kellene csiszolni, hogy ne egye meg hamar a bronz perselyt.
Válasz sanyeee #21385. hozzászólásáraNincsen rajta gyűrű sajnos. Kb 4 mm hiányzik a csapszeg felső részéről. Szerintetek föl lehet hegeszteni aztán szépen leköszörülni? Vagy mi ilyenkor a teendő?
Válasz sanyeee #21386. hozzászólásáraNekem is csinálta egy időben hogy a kuplungra bekapcsoló visszajelzők nem aludtak el leállítás után. Ay kabin jobb oldala alatti doboz csatlakozóinak az érintkezését lellett megpucolni.
24437 hozzászólás
Válasz Mfpisti #21437. hozzászólásáraSzabó nem jött be?
Válasz Ares 826 #21432. hozzászólásáraJahhh... ez már politika, és Én nem politizálok. Akárki is lesz ott fent, a családom szájába senki nem ad kenyeret, nekem, nekünk kell megdolgozni érte.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Második életemben meg kovács leszek, vagy juhász!
Inkább kovács!
Válasz aratinga #21431. hozzászólásáraNem ennyire egyszerű. Abból indulj ki, hogy a levegő sokkal apróbb molekula szerkezet mint az olaj. Az olaj lehet nem szivárog, a levegő meg süvít. Példa: klíma rendszer javításnál általában nitrogén gázt használunk nyomáspróbára. Tökéletes rendszer, tartja a nyomást, megtöltjük klíma gázzal, hallhatóan enged valahol.
Végig kell nézni a rendszert, és kizárni a hibát, sajnos esetleges felesleges alkatrész cserékkel is.
Fő munkahenger, csövezés, kuplung munkahenger. Csatlakozók, idomok, tömítőkúpok sérültsége, idomok deformáltsága. Utána jön a szivattyú csere.
Válasz Ares 826 #21432. hozzászólásáranem lenne 2 kombínód,1 szk-val aratnál,meg a t150-ben rónád a köröket,kicsit gondolkozz mielött hülyeséget írkálsz,annak száradna le a keze aki ezt a tolvaj bandát ixelte![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Ares 826 #21430. hozzászólásáraElhiszem, látom, tudom, és sajnos nem tudok ellene tenni, és ez így is van. Semmi nem lett olcsóbb, viszont nyugodtan szóljon az a gazda, aki 2012-ben nem tapsolt a 120Ft-os napraforgó árra, és azt mondta hogy "bocs, ez kicsit irreális, én 80-ért odaadom". Hm? Szerintem gondolkodnak a másik oldalon is. Nem vetted észre hogy a gép és alkatrész árak 2013-ban mekkorát ugrottak?
Az hogy mi a lehúzás, az más tészta.
Válasz Mf-es? #21429. hozzászólására60-80 fok teljesen normális. Nyilván függ a környezeti hőmérséklettől, terheléstől, a munka típusától( hidromotor, plusz olajhűtő van-e, stb). Többször volt már hogy mondták: " nem bírja a kezem, melegszik a váltó". 40 fok felett nem nagyon bírod, tehát az ember keze nem hőmérő. Meg kell mérni. Amúgy meg akkor meleg, ha megolvad a váltó oldalán a műanyag tank, vagy leég a festék. Az már meleg.
Válasz Mfpisti #21428. hozzászólásáraNem is szeretnék annyit a kezembe fogni mint te elhiheted nekem! És ha még lenne egy másik a mostanin kívül nem is ezt a szakmát választanám! Csak tudod mióta beléptettek a genyók az eu-ba megy a nagy szopatása a termelőknek de rendesen! Aki akkor igennel szavazott ott fosta volna össze magát a fülkébe az x közben!
Válasz Mfpisti #21420. hozzászólásáraMinden más működik ami erről a rendszerről megy csak a kuplung nem jó néha nem lehet sebessegbe tenni de a pedál nem esik be ilyenkor se hogy lehetne elkezdeni megtalálni hol kap levegot??
Ha pl csocsatlakozasnal akkor ott olajfolyas is lenne?
Válasz Mfpisti #21427. hozzászólásáraÉn nem kötekedni akartam csak amit tapasztaltam azt írtam le. Tudod az az baj hogy mindig mindenki le akarja "húzni" a termelőt mindenben! Sajnos a 35-40 forintos gabona árakból nem lehet minden két három évente új gépet venni, az árak azok tíz év alatt a gépeknél ami volt 2003-2004 15 millió azt most 30 milláért árulják! A termény árai és hozamaik meg annyival lettek jobbak! Ide rakott fel a fórumra vaklaki egy táblázatot hogy mennyi búzáért lehetett venni egy traki 30 éve meg most mennyibe is kerül a hasonló teljesítményű trakesz!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Mi az optimális váltó olaj hőmérséklet?
Válasz Ares 826 #21426. hozzászólásáraÉn ezt értem, de hidd el, hogy ha még 10 életed lesz, akkor sem fogsz annyi pittinges fogaskereket meg csapágyat a kezedbe mint Én. Látom a számokat, és mióta gyár olaj létezik az alkatrész hálózatban, a hajtómű alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak forgalma kb. 75%-kal esett vissza. Nagyságrenddel kevesebb hajtóművet javítunk. A gépek pedig nem fiatalabbak lettek, meg az üzemóra is szaporodott!
Válasz Ares 826 #21423. hozzászólásáraMindenki azt tesz a traktorjába, amit akar, hiszen az övé. Nekem az is tök nyolc, ha nem tesz bele semmit. Ilyen is van. A válasz második fele pedig tapasztalat...............deeeee tudom hogy mindig mindenkinél van egy okosabb ember, aki mindent jobban tud!
Válasz Mfpisti #21422. hozzászólásáraPisti az én trakimban is AGCO váltó van ami a fergákba is van, a gyári olaja az a GA-12 volt biztosan tudod miről beszélek? Miután a részvényeiket megvette a nagy "kombájn" gyártó cég és vita volt az "eszmei" szerzőkkel a váltó miatt már más váltót vesznek a gépeikhez amit most használnak. A régi váltóknál ők más színezésű hordóban árulták azt a GA-12 olajat 600 ft drágábban literenként mint amit meg lehet venni a piacon ugyan attól a gyártótól aki az ő beszállítójuk is csak más felirattal és más jelzéssel, de ugyan abban a minőségben. Miután a gondolataimat már régebben is leírtam ebben a témában érdekes lett számomra hogy ők is elkezdték árulni ezt az olajat jóval olcsóbban mint a gyári festésű hordóban lévő olaj kerül! Én nem a gyári olajat használom és minden oké a váltóban a másik olajjal is, mert a paraméterei ugyan azok, csak olcsóbb 600ft literenként azért az egy 200 literes hordónál már elég szép summa!
Válasz Ares 826 #21423. hozzászólásáraA ...talicska tx kombányba is fostalicska ambra olajat üntünk valamié.
Szervízt kő hívnod legalább azt nem mondhatják, hogy az olaja ...tad el hehe.
Moderátor által módosítva: 2017-03-23 10:32:42
Válasz Mf-es? #21421. hozzászólásáraMert tökéletes!
Az eleje mindig "túl hajt", húz, kb 3-%-kal. Ezért esik a motorfordulat, főleg aszfalton, vagy forduláskor.
Válasz Sötét Paraszt #21419. hozzászólásáraEz csak kacsa szerintem nem hiszem el, hogy csak ezeket lehetne használni más olaj nem tudja ugyan ezt a követelményt!![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Válasz palczert1 #21418. hozzászólásáraA gyári olajat javasolnám Én is. A harmadára estek vissza a hajtómű problémák mióta azt használjuk, és nem az új gépeknél, hanem az öreg, tizenezer üzemórás gépeknél. Sokat keresgettük a beszállítót, de a műszaki paraméterek alapján nincs ilyen olaj a piacon, vagy sokkal drágább a gyárinál. Valószínűleg a felhasznált brutális mennyiség miatt egyedi recept alapján keverik. Első betöltés, + utógondozás.
Válasz Mfpisti #21420. hozzászólására8140-nél az első hajtás bekapcsolásakor,vísít egy kicsit.Meg 10-15-öt,esik a motor fordulat.Miért?
Válasz aratinga #21414. hozzászólásáraValószínűleg valahol tömítetlen a rendszer, és ott kerül be levegő, ha sokat áll. Esetleg a szivattyú is szívhat levegőt, főleg indításnál. Ez a rendszer akkor tökéletes, ha minden tökéletes.
Válasz palczert1 #21418. hozzászólásárahttps://www.austrodiesel.at/hu/alkatresz/massey-ferguson-kenoanyagok/olajok/
Fostalicskába csak fostalicska olajat hehe.
Sziasztok!
Első olajcsere előtt állok a 6110 es MF emnél.
Segítsetek nekem abban légyszíves, hogy milyen olajat érdemes bele tenni. Mindenhol le akarom cserélni, motor, hajtómű, első híd, stb.
Vissza olvastam a fórumban, ha jól láttam a STOU megnevezésű olajat írtátok. És ha jól értettem a váltóba is és a motorba is ugyanaz a 15w40 olajat kell rakni. Azt hallottam, hogy a Mobil a gyári olaja, de jó lenne vmi olcsóbb. Esetleg New Holland olajat használt már valaki, jó lehet bele? (Ambra Unitek SAE Mastergold 15w 40)
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Jó munkát mindenkinek!
Üdv!
Válasz aratinga #21416. hozzászólására Akkor passz.
Válasz rsándor #21415. hozzászólásáraitt a váltóból kapja az olajat nincs külön tartály
Válasz aratinga #21414. hozzászólására Én egy motor kuplunggal jártam hasonlóan annak az volt a baja hogy el volt dugulva a olajtartály " szuszogója" az egy pici lyuk amin a levegő közlekedik ki és be .
Helló segítséget szeretnék kérni mf3065 kuplungcsere után legtelenitettuk a kuplungot akkor jó is volt de használat után újra levegős lett és újra kellett legteleniteni ezt a folyamatot már többször eljatszottuk van mikor egy napig is jó de utánna újra levegős lesz![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Hogy lehetne kideríteni hol kap levegot??
Vagy lehet hogy ilyen nehéz legteleniteni?
Köszönöm a segítséget
Válasz szanberg #21412. hozzászólásáraKöszi, de már megoldódni látszik a dolog.
Szimeringet, perselyt, kúpkeréktengelyt, és társait hol érdemes beszerezni?
Válasz MFM #21401. hozzászólásáraMenetirány szerint elől szokott lenni rajtuk egy acél persely de szinte meg sem látod szabad szemmel főleg ha régi jól összegyógyult a történet.
Hátul meg kikell szerelni a diffit a hídtokból, szétszedni, kúpkeréktengelyt mindent kihúzni belőle és felhegeszthető lazán.
CO-val is felpirítják bitang kemény lesz utána a felület, nem tudom már hogy hívják ezt az eszközt de a lényeg, hogy felköszörüli méretre forgás közben, mert egyik esztergakés sem vitte felhegesztés után.
Válasz MFM #21410. hozzászólásáracsak a hídházat kellene cserélni de javítottunk már többet ,ja dombóvár Vida fémipari kft (ők hegesztették fel,és kaposszekcsőn esztergálták)
Válasz Claaastra #21409. hozzászólásáraDombóváron hol? Az már barátságosabb táv, kb 100km.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy a gyár mit javasol ilyen esetekben, mi a hivatalos forgatókönyv? KIcserélni a komplett hidat?
Válasz MFM #21407. hozzászólásáraén dombóváron javíttattam
Válasz balazoooo #21406. hozzászólásáraOda ne vigyétek, összeszögelték, minden egyedi mérettel... 3000órát nem bírt és szétkopott és lehetett újjáépíteni az általuk elfaragott gyári méreteket is.![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
Válasz balazoooo #21406. hozzászólásáraHa nem muszály odáig nem viszem el. Igen messze van sajnos.
Válasz MFM #21404. hozzászólásáraSzentesen ahonnan a vicon alkatrészt szoktátok venni ott foglalkoznak ilyennel, igaz nem Zala![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz Claaastra #21403. hozzászólásáraNem vagyok egy nagy forgácsolós de szerintem marógépen is körbe tudnák marni...
Válasz Claaastra #21403. hozzászólásáraNem ismerek ilyet a környéken. Ha valaki ismer Zala m. környékén megköszönném ha jelezné.
Válasz Claaastra #21402. hozzászólásáratalán karusszel eszterga a neve
Válasz MFM #21401 hozzászólásár van olyan eszterga amibe befogható a híd ,én tavaly javítottam fel egy hasonlót,öntvénypálcával felhegesztették,és leesztergállták
Válasz jamo #21394. hozzászólásáraAz a gond, hogy itt nincs acélpersely, és mivel egyben van a híddal a csapszeg ezért esztergába se lehet befogni pedig akkor körbe leszedetném, és raknák rá acélperselyt én is. De így a hegesztésen kívül más ötletem nincs.
Nekem a hátsó csappal nincs semmi gond, amit könnyen le tudnék szedni.
Válasz sanyeee #21398. hozzászólásáraSzerintem oda feketedoboz adja a jelet. Inkább a vezetékekkel lehet a baj vagy a műszerfal panellal. Vagy már ki van kerülve a feketedoboz és egy rellére van bízva a kapcsolgatás. A ledeket viszont nem kötötték át....![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Válasz Claaastra #21396. hozzászólásáraIgen. Köszönöm! Beszéltem is vele.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz jamo #21395. hozzászólásáraHaverén nem világitanak a nyul-béka visszajelző ledjei, nem hinném, hogy a ledek égtek volna ki, merre található a jeladója a nyul-békának?
Válasz jamo #21395. hozzászólásáraMa dolgozott többet a gép és nem jelentkezett egyszer se a probléma![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz jamo #21395. hozzászólásáraMegkaptad?
Válasz sanyeee #21392. hozzászólásáraValami móbor áram. Egyi dőben nekem is csinálta aztán elmúlt. Tedd rá újból a gyujtást majd vedd le és akkor már elalszik. Legalább is nekem elaludt.
Válasz MFM #21390. hozzászólására4mm sok! Nekem is is volt hasonló probléma. A difi nyakát fémszórattam és visszamunkálták. A híd ...én szerencsére volt acélpersely és azt cserélték.
Moderátor által módosítva: 2017-03-23 10:19:37
Válasz ermike #21387. hozzászólásáraAránylag jó gép, erőben nagyon ott van a szeren, hibákat tekintve nagyobb gond csak a váltóval volt, egyébként apróságok jöttek csak ki rajta.
Válasz zt tomi #21388. hozzászólásáraIgen, normális esetben kialszik fél perc alatt, de ez néha még fél óra alatt se akar .
Válasz MFM #21389. hozzászólásáraÉn is arra tippeltem, megnézem majd a csatlakozókat, és befújom egy kis kontaktspayel.
Nem tudom mennyire jó ötlet felhegeszteni, a tuti az lenne h szépen felgyürüzni a csapot, csak az nagy munka kivenni ez egész hidat meg elvinni valahova megcsináltatni.
Felhegesztheted, csak azt valami puhább anyaggalkellene szerintem, és nagyon simára kellene csiszolni, hogy ne egye meg hamar a bronz perselyt.
Válasz sanyeee #21385. hozzászólásáraNincsen rajta gyűrű sajnos. Kb 4 mm hiányzik a csapszeg felső részéről. Szerintetek föl lehet hegeszteni aztán szépen leköszörülni? Vagy mi ilyenkor a teendő?
Válasz sanyeee #21386. hozzászólásáraNekem is csinálta egy időben hogy a kuplungra bekapcsoló visszajelzők nem aludtak el leállítás után. Ay kabin jobb oldala alatti doboz csatlakozóinak az érintkezését lellett megpucolni.