Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Mfpisti #20316. hozzászólásáraSzia! Köszönöm a gyors választ! MOndjuk nem sikerült teljesen megnyugtatnod! :) Jön a folyamatosan ismételgetett kérdés: Megmerjek venni egy 6000 üzemórást? :)
Válasz Gábor81 #20311. hozzászólásáraElméletileg teljesen normális, mert hátul a fokozat választó fogaskereke bazi nagy átmérőjűek, és a kiható tengelyre laza hézagolással vannak felfűzve. Emiatt "lődörögnek". Ez a kattogás, darálás, stb.
Gyakorlatilag meg ha szabályosan, adott időközönként kattan, az foghiányra utal. (felvett valamit)
Válasz MFM #20310. hozzászólásáraLétezik 40, és 50 km/h végsebességgel is.
Utólag nem átépíthető ( vagy csak nagyon drágán) mert a mechanikus áttételekkel is variáltak.
50-es csak rugózott híddal, de nem mindegyik rugózott hidas 50-es.
Válasz Fergi5445 #20308. hozzászólásáraMűszerfal kifordít, kis gumikupak levesz. Órástól, műszerésztől kiscsavarhúzó elkér. TLT-1000-es állásba, bekapcsol, gázt neki, és amikor 1000-t mutat a TLT fordulatszám mérő, akkor 2000-2100-at kell mutatni a motor fordulatszám mérőnek. Ha nem annyit mutat, akkor a kis trimmer potin addig tekergetni, amíg beáll pontosan.
Kuplung: első lépésként elvileg kalibrálni kell. Ha ez nem segít, akkor érdemes tovább kutakodni.
Olyan kérdésem lenne, kilátásban van egy 3095-ös vásárlása, és egy dolog nem tetszik, hogy bekapcsolt TLT-nél valami kattogást hallani. A tulaj azt mondta, Ő is kérdezte a szerelőket és azt mondták rá ezek ilyenek. Valóban így van ez? Esetleg mire kell egy ilyen gépnél figyelni?
Üdvözlök mindenkit a fórumon!
MF5445 tulajdonos vagyok. Két problémára szeretnék segítséget kérni. Az egyik a fordulatszámmérő hibája, kb 600-al többet mutat a valós fordulatnál, alapjáraton 1500 körül mutat, ha gázt adok akkor pedig körbefordulna ha tudna. A másik pedig a kuplung. Munkagépre való ráálláskor a kuplungpedált használom de egyáltalán nem lehet csúsztatni, hirtelen megugrik akármilyen lassan is engedem, ez természetes vagy ezen lehet kalibrálni valahogy?
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz GREVEN #20305. hozzászólásáraPadon nekem is tökéletes volt, miután vissza tettük a gépre rossz lett azonnal. A szerelő is csodálkozott, kb ezt 3x megcsináltuk, majd meguntam és full feljavítás lett belőle.
Ezért lett újra tekercseltetve és asszem új dióda sort kapott. Ha már tekercseltetve lett akkor erősebbre csinálták.
Válasz GREVEN #20305. hozzászólásáraAzt írod, hogy padon mérve semmi baja nem volt, gondolom a szervizes a traktoron mért, ahol pedig össze-vissza ingadozott. Akkor csak a vezetékek tájékán kellene tovább kutakodni, generátortól indulva a fülkéig.
Válasz Szabi. #20304. hozzászólásáraSzénkefe cserélve lett benne, forgó rész fel lett szabályozva, csapágyak nagyon szépen szaladtak, vezetékeket ujra forrasztották, padon meghajtották, tökéletesen ment.
Válasz GREVEN #20298. hozzászólásáraSzénkefe, csapágy, tekercselés és még van valami "....sor....." kb 40 ezret költöttem rá és mindent fel tudok kapcsolni, ami világít, zúg, mutat, szól, vezet stb...
Egy kis segitségre lenne szükségem. A probléma az hogy néha vilàgit a töltés jelzó làmpa.
Alapjàraton minden munkalàmpa felkapcsolva nem vilàgit. Pici gàzt adok vilàgit. Helyzetjelző meg sárga villogo megy utközbe màr vilàgit. 2 potot huzok vilàgitás nélkül fékezek plusz index és vilàgit. Generàtor jo. Fel lett szabàlyozva meg szénkefézve. Aksik nem tul régik külsőre joknak tünnek. Gép pöc röffre indul és hajtja is rendesen.
Mi lehet a gond?
Válasz MFM #20296. hozzászólásáraNem, vagyis igen, de nem azokban amik megvoltak. Most vettem a 6190 est, lényegében alkatrésznek de sajnálom annak hagyni. Valtohibasan vettem és abba kellene, megvannak az alkatrészek, de szét volt borítva a váltó, és mivel nrm én szedtem szét tuti h nrm fogom tudni osszeakni azért gondoltam h vennék egy egészet és a darabokat eladnam.
Válasz aratinga #20290. hozzászólásáraFogyasztásmérő. Ha működik akkor a jobb oszlopban lévő datatronic irja a fogyasztast. Ha megkopott a belseje akkor akad és nem enged át elég naftát ergo nem megy a traki rendesen. Simán ki lehet kötni... a dupa patron szűrőröl egyből be az adagolófejbe a gázolajcsöbet.
helló
tudna valaki segíteni massey ferguson 3065-ön az aksi felett van egy "valami" az üzemanyagrendszerhez kapcsolódik egy szintező van benne, pohár alaku, annak mi szerepe van??
Segítségre lenne szükségem. MF 3125, 6 hengeres perkins motor olyan problémám adódott hogy üres járatban a motor kipörög 2600-ot viszont terhelés alatt 1500-1600 fölé nem akar pörögni. Az összes szűrőt kicseréltük az adagolóban a finom szűrőt kitakarítottuk, a tankot kimostuk a turbot is felújítattuk igy sem jó. Mi lehet a gond? ( lucas cav adagoló van rajta)
Válasz Taz #20277. hozzászólásáraA fergusont vedd meg az nagyon király masína! Mármint a 7614-es. Ha tudod akkor rugózott híddal vegyétek az mindent megér!
Segítségre lenne szükségem. MF 3125, 6 hengeres perkins motor olyan problémám adódott hogy üres járatban a motor kipörög 2600-ot viszont terhelés alatt 1500-1600 fölé nem akar pörögni. Az összes szűrőt kicseréltük az adagolóban a finom szűrőt kitakarítottuk, a tankot kimostuk a turbot is felújítattuk igy sem jó. Mi lehet a gond? ( lucas cav adagoló van rajta)
Traktorvásárlás előtt vagyunk. 3 traktor között vacillálunk. DF 6140, MF 7614, NH T6.155
Főként szállításra, 4m-es függesztett gabonavetőgép és egy 3000 l-es permetező ráncigálására használnánk.
Melyik lehet a legmegfelelőbb illetve tapasztalatok a traktorokkal valaki?
Tisztelt Kollégák!
Érdeklődnék 3690-nek mi baja lehet az adagolónak, porlasztóknak / kb 8000 üó-s gép/? Mennyi lehet a javítása? Nem ismerem a Massey-kat, csak érdekelne egy gép.
Pista bátyja ha erre jár, még egyszer köszönöm a mai telefonos segitséget, tényleg az egyik nyomás érzékelő szivatott meg, osszekötöttem a két vezetéket és minden müködött utána.
Válasz szanberg #20268. hozzászólásáraValaki egysze, mintha itt(fórumon) ajángatta vóna onelonleyfarme(ő)rt hehe, neked is olyan videjókat kéne nyomatni a szerelísekrő hehe.
Eseleg bejönne egy új traktó ára a nízettsígbő( fergaszonyos póló nyomatásbú stb.).
24418 hozzászólás
Válasz Mfpisti #20316. hozzászólásáraSzia! Köszönöm a gyors választ! MOndjuk nem sikerült teljesen megnyugtatnod! :) Jön a folyamatosan ismételgetett kérdés: Megmerjek venni egy 6000 üzemórást? :)
Válasz Mfpisti #20313. hozzászólásáraKöszönöm!
A kuplung kalibrálást hogy kell, meg tudom én is vagy szerviz kell hozzá?
Válasz Mfpisti #20314. hozzászólásáraMegcsinálták,és mégse jó.
Válasz Gábor81 #20311. hozzászólásáraElméletileg teljesen normális, mert hátul a fokozat választó fogaskereke bazi nagy átmérőjűek, és a kiható tengelyre laza hézagolással vannak felfűzve. Emiatt "lődörögnek". Ez a kattogás, darálás, stb.
Gyakorlatilag meg ha szabályosan, adott időközönként kattan, az foghiányra utal. (felvett valamit)
Válasz MFM #20310. hozzászólásáraLétezik 40, és 50 km/h végsebességgel is.
Utólag nem átépíthető ( vagy csak nagyon drágán) mert a mechanikus áttételekkel is variáltak.
50-es csak rugózott híddal, de nem mindegyik rugózott hidas 50-es.
Válasz Mf-es #20309. hozzászólásáraMeg tudják csinákolni.
Válasz Fergi5445 #20308. hozzászólásáraMűszerfal kifordít, kis gumikupak levesz. Órástól, műszerésztől kiscsavarhúzó elkér. TLT-1000-es állásba, bekapcsol, gázt neki, és amikor 1000-t mutat a TLT fordulatszám mérő, akkor 2000-2100-at kell mutatni a motor fordulatszám mérőnek. Ha nem annyit mutat, akkor a kis trimmer potin addig tekergetni, amíg beáll pontosan.
Kuplung: első lépésként elvileg kalibrálni kell. Ha ez nem segít, akkor érdemes tovább kutakodni.
Válasz MFM #20310. hozzászólásáraNálunk a 6480 "csak" 43-al megy.
Sziasztok Ferguson tulajok!
Olyan kérdésem lenne, kilátásban van egy 3095-ös vásárlása, és egy dolog nem tetszik, hogy bekapcsolt TLT-nél valami kattogást hallani. A tulaj azt mondta, Ő is kérdezte a szerelőket és azt mondták rá ezek ilyenek. Valóban így van ez? Esetleg mire kell egy ilyen gépnél figyelni?
A dyna 6-os gépek mind 50-el mennek, vagy nincs semmi ilyen összefüggés?
Főszivattyú felújításról,kinek,mi a tapasztalata?Hidraulikus cégek szerint felújítható,szerelők szerint nem.
Üdvözlök mindenkit a fórumon!
MF5445 tulajdonos vagyok. Két problémára szeretnék segítséget kérni. Az egyik a fordulatszámmérő hibája, kb 600-al többet mutat a valós fordulatnál, alapjáraton 1500 körül mutat, ha gázt adok akkor pedig körbefordulna ha tudna. A másik pedig a kuplung. Munkagépre való ráálláskor a kuplungpedált használom de egyáltalán nem lehet csúsztatni, hirtelen megugrik akármilyen lassan is engedem, ez természetes vagy ezen lehet kalibrálni valahogy?
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz GREVEN #20305. hozzászólásáraPadon nekem is tökéletes volt, miután vissza tettük a gépre rossz lett azonnal. A szerelő is csodálkozott, kb ezt 3x megcsináltuk, majd meguntam és full feljavítás lett belőle.
Ezért lett újra tekercseltetve és asszem új dióda sort kapott. Ha már tekercseltetve lett akkor erősebbre csinálták.
Moderátor által módosítva: 2015-10-27 15:44:16
Válasz GREVEN #20305. hozzászólásáraAzt írod, hogy padon mérve semmi baja nem volt, gondolom a szervizes a traktoron mért, ahol pedig össze-vissza ingadozott. Akkor csak a vezetékek tájékán kellene tovább kutakodni, generátortól indulva a fülkéig.
Válasz Szabi. #20304. hozzászólásáraSzénkefe cserélve lett benne, forgó rész fel lett szabályozva, csapágyak nagyon szépen szaladtak, vezetékeket ujra forrasztották, padon meghajtották, tökéletesen ment.
Tanácstalanok vagyunk merre induljunk tovább.
Válasz GREVEN #20298. hozzászólásáraSzénkefe, csapágy, tekercselés és még van valami "....sor....." kb 40 ezret költöttem rá és mindent fel tudok kapcsolni, ami világít, zúg, mutat, szól, vezet stb...
Haha lol.
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Massey-Ferguson-6485-DYNA-6/2582758/
Válasz Mfpisti #20300. hozzászólásáraÚjak vannak benne
Válasz szanberg #20299. hozzászólásáraSzervizes mérte, ingadozott össze vissza a töltés, rögtön generátorra tippeltünk.
Elvittük szerelőhöz, padon rámért, semmi gond nem volt, szénkefék újszerüek voltak benne még, de most is kicseréltettük őket.
Válasz GREVEN #20298. hozzászólásáraSzénkefecsere
Válasz GREVEN #20298. hozzászólásáraRá is mértetek a töltésre???
Alapjárattól parketta gázig jól dolgozik a multiméter szerint?
Testkábeleket, fő pozitív kábelt kötéseknél pucold fel, kabinnál a kormány orbit mellett meg mindenhol ahol ilyet találsz.
Egy kis segitségre lenne szükségem. A probléma az hogy néha vilàgit a töltés jelzó làmpa.
Alapjàraton minden munkalàmpa felkapcsolva nem vilàgit. Pici gàzt adok vilàgit. Helyzetjelző meg sárga villogo megy utközbe màr vilàgit. 2 potot huzok vilàgitás nélkül fékezek plusz index és vilàgit. Generàtor jo. Fel lett szabàlyozva meg szénkefézve. Aksik nem tul régik külsőre joknak tünnek. Gép pöc röffre indul és hajtja is rendesen.
Mi lehet a gond?
Mf6485
Válasz MFM #20296. hozzászólásáraNem, vagyis igen, de nem azokban amik megvoltak. Most vettem a 6190 est, lényegében alkatrésznek de sajnálom annak hagyni. Valtohibasan vettem és abba kellene, megvannak az alkatrészek, de szét volt borítva a váltó, és mivel nrm én szedtem szét tuti h nrm fogom tudni osszeakni azért gondoltam h vennék egy egészet és a darabokat eladnam.
Válasz sanyeee #20294. hozzászólásáraBe...rt?
Moderátor által módosítva: 2015-10-27 15:49:25
Válasz jamo #20293. hozzászólásáraköszönöm a segítséget :D
Üdv. Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki tudnae bontott teljes dynashift váltót, és kb mennyibe kerülhet? 6190 es Fergusonba kelle.
Válasz aratinga #20290. hozzászólásáraFogyasztásmérő. Ha működik akkor a jobb oszlopban lévő datatronic irja a fogyasztast. Ha megkopott a belseje akkor akad és nem enged át elég naftát ergo nem megy a traki rendesen. Simán ki lehet kötni... a dupa patron szűrőröl egyből be az adagolófejbe a gázolajcsöbet.
Válasz Horváth Róbert_55088 #20289. hozzászólásáraEgy kicsit lejebb megtalálod a linket, ott találsz alkatrész katalógust.
Válasz aratinga #20290. hozzászólásáraülepítő pohát ,megírta már bátyja
Válasz Mfpisti #20288. hozzászólásáraa képről talán könnyebb beazonosítani mi az
MF 3690-hez / 190le/ keresnék kezelésit+pótalkatrész katalógust! Tudna valaki segíteni?
Válasz aratinga #20287. hozzászólásáraÜlepítő szűrő?
helló
tudna valaki segíteni massey ferguson 3065-ön az aksi felett van egy "valami" az üzemanyagrendszerhez kapcsolódik egy szintező van benne, pohár alaku, annak mi szerepe van??
köszönöm a válaszokat
Válasz Tóth Imre_32245 #20282. hozzászólásáraKöszi tökéletes lett!
Segítségre lenne szükségem. MF 3125, 6 hengeres perkins motor olyan problémám adódott hogy üres járatban a motor kipörög 2600-ot viszont terhelés alatt 1500-1600 fölé nem akar pörögni. Az összes szűrőt kicseréltük az adagolóban a finom szűrőt kitakarítottuk, a tankot kimostuk a turbot is felújítattuk igy sem jó. Mi lehet a gond? ( lucas cav adagoló van rajta)
Válasz szanberg #20283. hozzászólásáraMeg rugózott fülkéve, meg eco 50-es váltóva, ha szállítani is akar valamit hehe.
Válasz Taz #20277. hozzászólásáraA fergusont vedd meg az nagyon király masína! Mármint a 7614-es. Ha tudod akkor rugózott híddal vegyétek az mindent megér!
Válasz Tóth Imre_32245 #20281. hozzászólásárahttp://farmingforum.co.uk/forums/showthread.php?13060-massey-ferguson-dyna-4-calibration
én itt olvastam
Válasz deka 0803 #20280. hozzászólásáraAz engem is érdekelne nekem 5465-öm van
korábban nézegettem egy oldalon le van írva de nem mertem még megcsinálni.
Valaki megtudná mondani hogy kel az 5470-es traktor kuplungját kalibrálni?Mi a pontos menete?
Segítségre lenne szükségem. MF 3125, 6 hengeres perkins motor olyan problémám adódott hogy üres járatban a motor kipörög 2600-ot viszont terhelés alatt 1500-1600 fölé nem akar pörögni. Az összes szűrőt kicseréltük az adagolóban a finom szűrőt kitakarítottuk, a tankot kimostuk a turbot is felújítattuk igy sem jó. Mi lehet a gond? ( lucas cav adagoló van rajta)
Válasz Taz #20277. hozzászólásáraEz mind jó lehet, talán az szól az MF mellett, hogy annak a lehet leghosszabb a tengelytávja
Sziasztok!
Traktorvásárlás előtt vagyunk. 3 traktor között vacillálunk. DF 6140, MF 7614, NH T6.155
Főként szállításra, 4m-es függesztett gabonavetőgép és egy 3000 l-es permetező ráncigálására használnánk.
Melyik lehet a legmegfelelőbb illetve tapasztalatok a traktorokkal valaki?
Válaszokért köszi! smile biggrin
Tisztelt Kollégák!
Érdeklődnék 3690-nek mi baja lehet az adagolónak, porlasztóknak / kb 8000 üó-s gép/? Mennyi lehet a javítása? Nem ismerem a Massey-kat, csak érdekelne egy gép.
Ha valakinek alkatrész katalógus kellene egy kis segítség.
http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/oversigt-fil.aspx?path=%2fMassey+Ferguson%2fTraktor
Pista bátyja ha erre jár, még egyszer köszönöm a mai telefonos segitséget, tényleg az egyik nyomás érzékelő szivatott meg, osszekötöttem a két vezetéket és minden müködött utána.
Válasz szanberg #20268. hozzászólásáraValaki egysze, mintha itt(fórumon) ajángatta vóna onelonleyfarme(ő)rt hehe, neked is olyan videjókat kéne nyomatni a szerelísekrő hehe.
Eseleg bejönne egy új traktó ára a nízettsígbő( fergaszonyos póló nyomatásbú stb.).
Válasz MFM #20271. hozzászólásáraNem kicsit, hanem nagyon hehe.
Jövőhéten ha lesz jobb idő, lecsapok még tíz hektót, azon is lesz talán még 60 bála.
Válasz Sötét Paraszt #20265. hozzászólásáraNincsenek egy kicsit ritkán a bálák?
Válasz szanberg #20269. hozzászólásáraAranyos nagyon! Látszik, hogy élvezi is! Én még csak a keresztlányaimat traktoroztattam meg.