Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD389.71 FtCHF430.48 FtGBP484.73 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Jó régen használgattam ilyet de nekem se volt használatim hozzá, így csak azt tudom leírni amit kitapasztaltam ha már senki más nem nyilatkozik. Ha jól emlékszem a szélső gombokat nyomogatva kijelzi az adott értékeket menetsebesség, motorfordulat, kardánfordulat. Az egyik alsó gombbal be tudod állítani a munkaszélességedet, és így kiszámolja a területteljesítményt, ha lerakod a 3 pontot akkor mér, ha felemeled, akkor megáll. De az enyém nem nagyon akart működni, és csak egy hónapig volt nálam az a gép, úgyhogy sajnos csak ennyit tudok róla mondani.
Válasz .Norbert #20328. hozzászólásáraKöszönöm a választ mindenkinek! Igaziból a traki nagyon megkímélt, minden elektomos szirszar működik rajta. Fedett helyen tárolták, semmi rohadás, gyári fény mindenhol, horganyzott dolgok csilivilik. Tehát nagyon szépen néz ki. Talán belsőleg is megkímélték ennyire és akkor nem lesz belőle sz...roller. :) Az elektromos hibáktól nem félek, szakmámba vág, meg öreg renaultom van :D
Válasz Gábor81 #20321. hozzászólásáraNekem is még mikor hozzánk került volt baj a nyúl-békával de rendbetettem a vezetékeket azóta ez működik rendesen. Nekem az elsőkerék kapcsolás van külön billenőkapcsolóra megcsinálva, így vettem ezt majd télen vissza kellene tenni a gyári megoldásra. Amivel nem birok az a kardán kapcsolása.... Ugye ezt is elektromosan kapcsolja, be is kapcsol rendesen de hirtelen fordulatszám váltáskor leállítja magát, ez még szárzúzáskor elmegy de tavaszra vetésre valamit ki kell találni... Ilyen elektromos dolgokon kívül én is nagyon elégedett vagyok vele
Válasz Mfpisti #20316. hozzászólásáraLenne egy kérdésem: Szokás szerint a nyúl-béka váltóval sz...dunk, a múltkor 20 km-re a telephelytől bennragadt békában, és nem volt kedvem azzal a fénysebességgel hazabattyogni, ráadásul történetesen volt nálam pár szerszám meg egy kis darab vezeték, úgyhogy nekiálltam kísérletezni. Kiderítettem, hogy melyik mágneskapcsoló kapcsolja a nyúl-békát. A rá menő vezeték teljesen halott, akár mit kapcsolgatok nem csinál semmmit. Kicsit megtoldottam a powershift kapcsolójára menő drótot, és rádugtam az előbb említett mágneskapcsolóra. Így gyakorlatilag ha bekapcsoltam a powert akkor nyúlban volt, ha kikapcsoltam átváltott békába, tökéletesen működött, annyi hogy a gombnyomás mellett a váltókart is meg kell húzni oldalra, különben nem tud váltani. Szóval a kérdés: HA húzok egy pozitív szálat erre a mágneskapcsolóra és beépítek egy billenőkapcsolót a kabinba, akkor hosszútávon használhatom ezt így a gép károsodása nélkül? Előre is köszönöm a segítségedet!
Válasz Gábor81 #20321. hozzászólásáraIgen, ez a nyúl-béka a gyengepontja nálam is. Csak állóhelyzetben tudod váltani, erre figyelj, mert amúgy megszámolja a fogaskerekeket. Az elektromos rendszerrel szoktak gondok lenni jelenleg is nem világít a visszajelzőm, 20 év alatt elkorrodálnak a vezetékek, csatlakozások rendesen. Most gondolkodom az egész rendszer kiváltásán de nem tudom hogy jó ötlet-e, előtte megkérdezek valaki okosabbat. Amúgy a békát nagyon ritkán kell használni, tehát ha nem is tudod váltogatni ha nyúlba benntmarad akkor már lehet használni. Nem akarok hülyeséget mondani, de az évek alatt 5ször ha használtam a békát akkor szerintem már sokat mondtam. Az gyakorlatilag egy mászófokozat, erdészetben itt-ott lehet hogy jól jön, de nálunk nem nagyon.
Válasz Gábor81 #20319. hozzászólásáraKb. 6-7 éve van meg a 3095-ös Fergim, ennél jobb traktort nehezen kívánhattam volna ennyi pénzért. Nagyon elégedettek vagyunk vele, néha ugyan előjönnek kisebb-nagyobb problémák, de egyik sem halálos. Amikor viszont működik a gép félelmetes amit tud. Volt, amikor 100 hektáros gazdaságunkat meg egy 40 létszámos tejelő marhaállományt egyedül ellátott. Most olyan 7000 üzemóra van benne, inkább a 8000-hez közelít, de nem gondolkozunk a kiváltásán.
Válasz Mfpisti #20316. hozzászólásáraAz én 3095-ösöm eddig nem csinálta, pár hete kezdte el, hogy alapjáraton bekapcsolt TLT-nél korrogó hang hallatszik. Amint növeljük a fordulatot mindez megszűnik, és ugyan úgy csendben dolgozik mint az előtt. Akkor merjem így használni?
Válasz .Norbert #20320. hozzászólására
Szia! Én a váltó miatt aggódom jobban, ebben csak a sima 2 powershift fokozatos váltó van. Az szépen teszi a dolgát. A sebességváltó rudazat nem tűnik nagyon kopottnak, könnyen megtaláltam bent minden sebességet. Annyi volt amit még nem tudok, hogy eleinte nehezen akarta a nyúl-békát váltani. De kicsit ment, akkor szedte. Ez valami elektromos baj, vagy hideg olaj, vagy szar az egész? :D Olyan 10 fok kb. közvetlen indítás után volt. Az a TLT hang nálatok is van?
Válasz Gábor81 #20319. hozzászólásáraNálunk egy 8000 órás van, motor váltó legyen rendben, elektronikához meg nagy szerencse kell hogy minden működjön, de ha sok szabadidőd van azt is rendbe lehet tenni. Meg a váltó karokat nézd a törzs oldalán hogy mennyire vannak szétkopva a csuklópontjai.
Válasz Mfpisti #20316. hozzászólásáraSzia! Köszönöm a gyors választ! MOndjuk nem sikerült teljesen megnyugtatnod! :) Jön a folyamatosan ismételgetett kérdés: Megmerjek venni egy 6000 üzemórást? :)
Válasz Gábor81 #20311. hozzászólásáraElméletileg teljesen normális, mert hátul a fokozat választó fogaskereke bazi nagy átmérőjűek, és a kiható tengelyre laza hézagolással vannak felfűzve. Emiatt "lődörögnek". Ez a kattogás, darálás, stb.
Gyakorlatilag meg ha szabályosan, adott időközönként kattan, az foghiányra utal. (felvett valamit)
Válasz MFM #20310. hozzászólásáraLétezik 40, és 50 km/h végsebességgel is.
Utólag nem átépíthető ( vagy csak nagyon drágán) mert a mechanikus áttételekkel is variáltak.
50-es csak rugózott híddal, de nem mindegyik rugózott hidas 50-es.
Válasz Fergi5445 #20308. hozzászólásáraMűszerfal kifordít, kis gumikupak levesz. Órástól, műszerésztől kiscsavarhúzó elkér. TLT-1000-es állásba, bekapcsol, gázt neki, és amikor 1000-t mutat a TLT fordulatszám mérő, akkor 2000-2100-at kell mutatni a motor fordulatszám mérőnek. Ha nem annyit mutat, akkor a kis trimmer potin addig tekergetni, amíg beáll pontosan.
Kuplung: első lépésként elvileg kalibrálni kell. Ha ez nem segít, akkor érdemes tovább kutakodni.
Olyan kérdésem lenne, kilátásban van egy 3095-ös vásárlása, és egy dolog nem tetszik, hogy bekapcsolt TLT-nél valami kattogást hallani. A tulaj azt mondta, Ő is kérdezte a szerelőket és azt mondták rá ezek ilyenek. Valóban így van ez? Esetleg mire kell egy ilyen gépnél figyelni?
Üdvözlök mindenkit a fórumon!
MF5445 tulajdonos vagyok. Két problémára szeretnék segítséget kérni. Az egyik a fordulatszámmérő hibája, kb 600-al többet mutat a valós fordulatnál, alapjáraton 1500 körül mutat, ha gázt adok akkor pedig körbefordulna ha tudna. A másik pedig a kuplung. Munkagépre való ráálláskor a kuplungpedált használom de egyáltalán nem lehet csúsztatni, hirtelen megugrik akármilyen lassan is engedem, ez természetes vagy ezen lehet kalibrálni valahogy?
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz GREVEN #20305. hozzászólásáraPadon nekem is tökéletes volt, miután vissza tettük a gépre rossz lett azonnal. A szerelő is csodálkozott, kb ezt 3x megcsináltuk, majd meguntam és full feljavítás lett belőle.
Ezért lett újra tekercseltetve és asszem új dióda sort kapott. Ha már tekercseltetve lett akkor erősebbre csinálták.
Válasz GREVEN #20305. hozzászólásáraAzt írod, hogy padon mérve semmi baja nem volt, gondolom a szervizes a traktoron mért, ahol pedig össze-vissza ingadozott. Akkor csak a vezetékek tájékán kellene tovább kutakodni, generátortól indulva a fülkéig.
Válasz Szabi. #20304. hozzászólásáraSzénkefe cserélve lett benne, forgó rész fel lett szabályozva, csapágyak nagyon szépen szaladtak, vezetékeket ujra forrasztották, padon meghajtották, tökéletesen ment.
Válasz GREVEN #20298. hozzászólásáraSzénkefe, csapágy, tekercselés és még van valami "....sor....." kb 40 ezret költöttem rá és mindent fel tudok kapcsolni, ami világít, zúg, mutat, szól, vezet stb...
Egy kis segitségre lenne szükségem. A probléma az hogy néha vilàgit a töltés jelzó làmpa.
Alapjàraton minden munkalàmpa felkapcsolva nem vilàgit. Pici gàzt adok vilàgit. Helyzetjelző meg sárga villogo megy utközbe màr vilàgit. 2 potot huzok vilàgitás nélkül fékezek plusz index és vilàgit. Generàtor jo. Fel lett szabàlyozva meg szénkefézve. Aksik nem tul régik külsőre joknak tünnek. Gép pöc röffre indul és hajtja is rendesen.
Mi lehet a gond?
Válasz MFM #20296. hozzászólásáraNem, vagyis igen, de nem azokban amik megvoltak. Most vettem a 6190 est, lényegében alkatrésznek de sajnálom annak hagyni. Valtohibasan vettem és abba kellene, megvannak az alkatrészek, de szét volt borítva a váltó, és mivel nrm én szedtem szét tuti h nrm fogom tudni osszeakni azért gondoltam h vennék egy egészet és a darabokat eladnam.
Válasz aratinga #20290. hozzászólásáraFogyasztásmérő. Ha működik akkor a jobb oszlopban lévő datatronic irja a fogyasztast. Ha megkopott a belseje akkor akad és nem enged át elég naftát ergo nem megy a traki rendesen. Simán ki lehet kötni... a dupa patron szűrőröl egyből be az adagolófejbe a gázolajcsöbet.
helló
tudna valaki segíteni massey ferguson 3065-ön az aksi felett van egy "valami" az üzemanyagrendszerhez kapcsolódik egy szintező van benne, pohár alaku, annak mi szerepe van??
24434 hozzászólás
Válasz Gábor81 #20332. hozzászólásáraSzia!
Jó régen használgattam ilyet de nekem se volt használatim hozzá, így csak azt tudom leírni amit kitapasztaltam ha már senki más nem nyilatkozik. Ha jól emlékszem a szélső gombokat nyomogatva kijelzi az adott értékeket menetsebesség, motorfordulat, kardánfordulat. Az egyik alsó gombbal be tudod állítani a munkaszélességedet, és így kiszámolja a területteljesítményt, ha lerakod a 3 pontot akkor mér, ha felemeled, akkor megáll. De az enyém nem nagyon akart működni, és csak egy hónapig volt nálam az a gép, úgyhogy sajnos csak ennyit tudok róla mondani.
Válasz Mf-es #20333. hozzászólásáraSzia! Hát elhoztam. Majd kiderül mekkora szerencsém lesz vele. :)
Válasz Gábor81 #20329. hozzászólásáraHa a váltóba,szép tiszta az olaj,van hozzá remény.
Sziasztok!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20151023211025_mf_datatronic.jpg)
Meg tudja valaki mondani hogy ezt hogy kell kezelni?
Válasz *** HM *** #20330. hozzászólására580-as hátsó guma és 38 colos.
Elől 460 lehet ha jól rémlik.
Vagy 70 mázsa a gíp.
Errmó hol vagy ...... milyen gumizásod van , hány mázsa pontosan a gíp?
Válasz .Norbert #20328. hozzászólásáraKöszönöm a választ mindenkinek! Igaziból a traki nagyon megkímélt, minden elektomos szirszar működik rajta. Fedett helyen tárolták, semmi rohadás, gyári fény mindenhol, horganyzott dolgok csilivilik. Tehát nagyon szépen néz ki. Talán belsőleg is megkímélték ennyire és akkor nem lesz belőle sz...roller. :) Az elektromos hibáktól nem félek, szakmámba vág, meg öreg renaultom van :D
Moderátor által módosítva: 2015-10-27 15:37:10
Válasz Gábor81 #20321. hozzászólásáraNekem is még mikor hozzánk került volt baj a nyúl-békával de rendbetettem a vezetékeket azóta ez működik rendesen. Nekem az elsőkerék kapcsolás van külön billenőkapcsolóra megcsinálva, így vettem ezt majd télen vissza kellene tenni a gyári megoldásra. Amivel nem birok az a kardán kapcsolása.... Ugye ezt is elektromosan kapcsolja, be is kapcsol rendesen de hirtelen fordulatszám váltáskor leállítja magát, ez még szárzúzáskor elmegy de tavaszra vetésre valamit ki kell találni...
Ilyen elektromos dolgokon kívül én is nagyon elégedett vagyok vele ![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz Mfpisti #20316. hozzászólásáraLenne egy kérdésem: Szokás szerint a nyúl-béka váltóval sz...dunk, a múltkor 20 km-re a telephelytől bennragadt békában, és nem volt kedvem azzal a fénysebességgel hazabattyogni, ráadásul történetesen volt nálam pár szerszám meg egy kis darab vezeték, úgyhogy nekiálltam kísérletezni. Kiderítettem, hogy melyik mágneskapcsoló kapcsolja a nyúl-békát. A rá menő vezeték teljesen halott, akár mit kapcsolgatok nem csinál semmmit. Kicsit megtoldottam a powershift kapcsolójára menő drótot, és rádugtam az előbb említett mágneskapcsolóra. Így gyakorlatilag ha bekapcsoltam a powert akkor nyúlban volt, ha kikapcsoltam átváltott békába, tökéletesen működött, annyi hogy a gombnyomás mellett a váltókart is meg kell húzni oldalra, különben nem tud váltani. Szóval a kérdés: HA húzok egy pozitív szálat erre a mágneskapcsolóra és beépítek egy billenőkapcsolót a kabinba, akkor hosszútávon használhatom ezt így a gép károsodása nélkül? Előre is köszönöm a segítségedet!
Moderátor által módosítva: 2015-10-27 15:39:07
Válasz Gábor81 #20321. hozzászólásáraIgen, ez a nyúl-béka a gyengepontja nálam is. Csak állóhelyzetben tudod váltani, erre figyelj, mert amúgy megszámolja a fogaskerekeket. Az elektromos rendszerrel szoktak gondok lenni jelenleg is nem világít a visszajelzőm, 20 év alatt elkorrodálnak a vezetékek, csatlakozások rendesen. Most gondolkodom az egész rendszer kiváltásán de nem tudom hogy jó ötlet-e, előtte megkérdezek valaki okosabbat. Amúgy a békát nagyon ritkán kell használni, tehát ha nem is tudod váltogatni ha nyúlba benntmarad akkor már lehet használni. Nem akarok hülyeséget mondani, de az évek alatt 5ször ha használtam a békát akkor szerintem már sokat mondtam. Az gyakorlatilag egy mászófokozat, erdészetben itt-ott lehet hogy jól jön, de nálunk nem nagyon.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Gábor81 #20319. hozzászólásáraKb. 6-7 éve van meg a 3095-ös Fergim, ennél jobb traktort nehezen kívánhattam volna ennyi pénzért. Nagyon elégedettek vagyunk vele, néha ugyan előjönnek kisebb-nagyobb problémák, de egyik sem halálos. Amikor viszont működik a gép félelmetes amit tud. Volt, amikor 100 hektáros gazdaságunkat meg egy 40 létszámos tejelő marhaállományt egyedül ellátott. Most olyan 7000 üzemóra van benne, inkább a 8000-hez közelít, de nem gondolkozunk a kiváltásán.
Válasz Mfpisti #20316. hozzászólásáraAz én 3095-ösöm eddig nem csinálta, pár hete kezdte el, hogy alapjáraton bekapcsolt TLT-nél korrogó hang hallatszik. Amint növeljük a fordulatot mindez megszűnik, és ugyan úgy csendben dolgozik mint az előtt. Akkor merjem így használni?
Válasz Mfpisti #20315. hozzászólásáraKössz, akkor ez az elmélet nem jött be.![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
Válasz Fergi5445 #20318. hozzászólásárahali ezeken az oldalakon találtam kalibrálással kapcsolatban remélem tudtam segíteni.
http://www.agrofoto.pl/forum/topic/85218-massey-ferguson-5425-dyna4-kalibracja-sprz%C4%99g%C5%82a/
http://farmingforum.co.uk/forums/showthread.php?13060-massey-ferguson-dyna-4-calibration
Válasz .Norbert #20320. hozzászólására
Szia! Én a váltó miatt aggódom jobban, ebben csak a sima 2 powershift fokozatos váltó van. Az szépen teszi a dolgát. A sebességváltó rudazat nem tűnik nagyon kopottnak, könnyen megtaláltam bent minden sebességet. Annyi volt amit még nem tudok, hogy eleinte nehezen akarta a nyúl-békát váltani. De kicsit ment, akkor szedte. Ez valami elektromos baj, vagy hideg olaj, vagy szar az egész? :D Olyan 10 fok kb. közvetlen indítás után volt. Az a TLT hang nálatok is van?
Válasz Gábor81 #20319. hozzászólásáraNálunk egy 8000 órás van, motor váltó legyen rendben, elektronikához meg nagy szerencse kell hogy minden működjön, de ha sok szabadidőd van azt is rendbe lehet tenni. Meg a váltó karokat nézd a törzs oldalán hogy mennyire vannak szétkopva a csuklópontjai.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Mfpisti #20316. hozzászólásáraSzia! Köszönöm a gyors választ! MOndjuk nem sikerült teljesen megnyugtatnod! :) Jön a folyamatosan ismételgetett kérdés: Megmerjek venni egy 6000 üzemórást? :)
Válasz Mfpisti #20313. hozzászólásáraKöszönöm!
A kuplung kalibrálást hogy kell, meg tudom én is vagy szerviz kell hozzá?
Válasz Mfpisti #20314. hozzászólásáraMegcsinálták,és mégse jó.
Válasz Gábor81 #20311. hozzászólásáraElméletileg teljesen normális, mert hátul a fokozat választó fogaskereke bazi nagy átmérőjűek, és a kiható tengelyre laza hézagolással vannak felfűzve. Emiatt "lődörögnek". Ez a kattogás, darálás, stb.
Gyakorlatilag meg ha szabályosan, adott időközönként kattan, az foghiányra utal. (felvett valamit)
Válasz MFM #20310. hozzászólásáraLétezik 40, és 50 km/h végsebességgel is.
Utólag nem átépíthető ( vagy csak nagyon drágán) mert a mechanikus áttételekkel is variáltak.
50-es csak rugózott híddal, de nem mindegyik rugózott hidas 50-es.
Válasz Mf-es #20309. hozzászólásáraMeg tudják csinákolni.
Válasz Fergi5445 #20308. hozzászólásáraMűszerfal kifordít, kis gumikupak levesz. Órástól, műszerésztől kiscsavarhúzó elkér. TLT-1000-es állásba, bekapcsol, gázt neki, és amikor 1000-t mutat a TLT fordulatszám mérő, akkor 2000-2100-at kell mutatni a motor fordulatszám mérőnek. Ha nem annyit mutat, akkor a kis trimmer potin addig tekergetni, amíg beáll pontosan.
Kuplung: első lépésként elvileg kalibrálni kell. Ha ez nem segít, akkor érdemes tovább kutakodni.
Válasz MFM #20310. hozzászólásáraNálunk a 6480 "csak" 43-al megy.
Sziasztok Ferguson tulajok!
Olyan kérdésem lenne, kilátásban van egy 3095-ös vásárlása, és egy dolog nem tetszik, hogy bekapcsolt TLT-nél valami kattogást hallani. A tulaj azt mondta, Ő is kérdezte a szerelőket és azt mondták rá ezek ilyenek. Valóban így van ez? Esetleg mire kell egy ilyen gépnél figyelni?
A dyna 6-os gépek mind 50-el mennek, vagy nincs semmi ilyen összefüggés?
Főszivattyú felújításról,kinek,mi a tapasztalata?Hidraulikus cégek szerint felújítható,szerelők szerint nem.
Üdvözlök mindenkit a fórumon!
MF5445 tulajdonos vagyok. Két problémára szeretnék segítséget kérni. Az egyik a fordulatszámmérő hibája, kb 600-al többet mutat a valós fordulatnál, alapjáraton 1500 körül mutat, ha gázt adok akkor pedig körbefordulna ha tudna. A másik pedig a kuplung. Munkagépre való ráálláskor a kuplungpedált használom de egyáltalán nem lehet csúsztatni, hirtelen megugrik akármilyen lassan is engedem, ez természetes vagy ezen lehet kalibrálni valahogy?
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz GREVEN #20305. hozzászólásáraPadon nekem is tökéletes volt, miután vissza tettük a gépre rossz lett azonnal. A szerelő is csodálkozott, kb ezt 3x megcsináltuk, majd meguntam és full feljavítás lett belőle.
Ezért lett újra tekercseltetve és asszem új dióda sort kapott. Ha már tekercseltetve lett akkor erősebbre csinálták.
Moderátor által módosítva: 2015-10-27 15:44:16
Válasz GREVEN #20305. hozzászólásáraAzt írod, hogy padon mérve semmi baja nem volt, gondolom a szervizes a traktoron mért, ahol pedig össze-vissza ingadozott. Akkor csak a vezetékek tájékán kellene tovább kutakodni, generátortól indulva a fülkéig.
Válasz Szabi. #20304. hozzászólásáraSzénkefe cserélve lett benne, forgó rész fel lett szabályozva, csapágyak nagyon szépen szaladtak, vezetékeket ujra forrasztották, padon meghajtották, tökéletesen ment.
Tanácstalanok vagyunk merre induljunk tovább.
Válasz GREVEN #20298. hozzászólásáraSzénkefe, csapágy, tekercselés és még van valami "....sor....." kb 40 ezret költöttem rá és mindent fel tudok kapcsolni, ami világít, zúg, mutat, szól, vezet stb...
Haha lol.
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/Massey-Ferguson-6485-DYNA-6/2582758/
Válasz Mfpisti #20300. hozzászólásáraÚjak vannak benne
Válasz szanberg #20299. hozzászólásáraSzervizes mérte, ingadozott össze vissza a töltés, rögtön generátorra tippeltünk.
Elvittük szerelőhöz, padon rámért, semmi gond nem volt, szénkefék újszerüek voltak benne még, de most is kicseréltettük őket.
Válasz GREVEN #20298. hozzászólásáraSzénkefecsere
Válasz GREVEN #20298. hozzászólásáraRá is mértetek a töltésre???
Alapjárattól parketta gázig jól dolgozik a multiméter szerint?
Testkábeleket, fő pozitív kábelt kötéseknél pucold fel, kabinnál a kormány orbit mellett meg mindenhol ahol ilyet találsz.
Egy kis segitségre lenne szükségem. A probléma az hogy néha vilàgit a töltés jelzó làmpa.
Alapjàraton minden munkalàmpa felkapcsolva nem vilàgit. Pici gàzt adok vilàgit. Helyzetjelző meg sárga villogo megy utközbe màr vilàgit. 2 potot huzok vilàgitás nélkül fékezek plusz index és vilàgit. Generàtor jo. Fel lett szabàlyozva meg szénkefézve. Aksik nem tul régik külsőre joknak tünnek. Gép pöc röffre indul és hajtja is rendesen.
Mi lehet a gond?
Mf6485
Válasz MFM #20296. hozzászólásáraNem, vagyis igen, de nem azokban amik megvoltak. Most vettem a 6190 est, lényegében alkatrésznek de sajnálom annak hagyni. Valtohibasan vettem és abba kellene, megvannak az alkatrészek, de szét volt borítva a váltó, és mivel nrm én szedtem szét tuti h nrm fogom tudni osszeakni azért gondoltam h vennék egy egészet és a darabokat eladnam.
Válasz sanyeee #20294. hozzászólásáraBe...rt?
Moderátor által módosítva: 2015-10-27 15:49:25
Válasz jamo #20293. hozzászólásáraköszönöm a segítséget :D
Üdv. Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki tudnae bontott teljes dynashift váltót, és kb mennyibe kerülhet? 6190 es Fergusonba kelle.
Válasz aratinga #20290. hozzászólásáraFogyasztásmérő. Ha működik akkor a jobb oszlopban lévő datatronic irja a fogyasztast. Ha megkopott a belseje akkor akad és nem enged át elég naftát ergo nem megy a traki rendesen. Simán ki lehet kötni... a dupa patron szűrőröl egyből be az adagolófejbe a gázolajcsöbet.
Válasz Horváth Róbert_55088 #20289. hozzászólásáraEgy kicsit lejebb megtalálod a linket, ott találsz alkatrész katalógust.
Válasz aratinga #20290. hozzászólásáraülepítő pohát ,megírta már bátyja
Válasz Mfpisti #20288. hozzászólásáraa képről talán könnyebb beazonosítani mi az![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150930215803_2015_09_30_21.32.52.jpg)
MF 3690-hez / 190le/ keresnék kezelésit+pótalkatrész katalógust! Tudna valaki segíteni?
Válasz aratinga #20287. hozzászólásáraÜlepítő szűrő?
helló
tudna valaki segíteni massey ferguson 3065-ön az aksi felett van egy "valami" az üzemanyagrendszerhez kapcsolódik egy szintező van benne, pohár alaku, annak mi szerepe van??
köszönöm a válaszokat
Válasz Tóth Imre_32245 #20282. hozzászólásáraKöszi tökéletes lett!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)