Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD401.93 FtCHF439.37 FtGBP490.92 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sötét Paraszt #20265. hozzászólásáraItt meg nagyszervíz van. 6497-es trakiban tavasszal illetve már előtte télen szántáskor kiment a diffizár egység karmantyúja a hídban elől. Így televerte olajjal a hidat, az meg kinyomta a kardán behajtás szimeringét.
Most szedtük szét, de mivel 8000 órás a gép és megemelve picit lehetett löttyenteni a hídon is magán így az egészet átperselyezzük. Annyi a jó, hogy ebben nem fém vagy bronz perselyek vannak hanem textilbakelit anyagúak így a csapok beépítési méretűek teljesen, meg sincsenek fényesedve vagy mattulva kopás nulla.
Az első királycsap persely löttyent egy picit a hátsú jó, meg a hídrugózás két lengőkarjaé is egy igenpicit meglöttyenthető.
Nomeg az oldalhajtások elől ahogy kapcsolódnak a hídtokhoz két függőcsapon, ebben nem csapágy van hanem alul gömbölyített kúpos csap/fészek páros, felül meg egy egyszerű hagyományos függőcsap perselyezve. Alul a kúp párokat újakra cserélem felül meg csak a perselyeket dobálom ki belőle, a csap része szintén kopás mentes, perselyben látszik, hogy dolgozott. Az alsó kúpoknál a jobb oldaliból a zsírzó hornyok kezdenek sekélyülni azon van mérhető kopás lényegében.
Mámma szétborítottuk ketten, holnap difinél karmantyúcsere meg szimeringcsere, hétfőn cucc megjön aztán perselyezés és rakódik össze.
Válasz jamo #20252. hozzászólásáraNekem is durván ezres van benne, sokkal xarabban kapaszkodik mint a Taurus, meg a gumimanus, ráadásul nem értem hogyan, de törnek le a sarkai amikor ugyan ott jár mint a többi. Arról meg nem is beszélve hogy ha 3 napot áll, utána országúton dobálja a trakit, a jó öreg uaz csinálta ezt de hogy azon mien gumi volt már nemtudom.
Válasz VMisi #20261. hozzászólására2 pár volt, mire én hívtam már csak egy volt. Nekem konkrétan landinira kell, az tengelycsonkos, neki is azon volt, így megvolt hozzá minden szerelék.
Válasz Berkó_ #20255. hozzászólásáraIgen, föleg ha nem stimmel az üzemóra... Nem lennék meglepődve, ha 1-2 hét múlva kicsit keletebbre fent lenne ugyanez 7500 órával, 10e euróval drágábban Mert a külseje+kabinbelső simán elbírná. Kiváncsi lennék, hogy akinek volt ennyi üzemórás gépek, mik gyengélkednek rajta?
Válasz pto540 #20253. hozzászólásáraNéztem én is azt, de nem merném bevállalni. A gyanúsan olcsót próbálom kerülni, de természetesen nagy a kísértés. Ugyanakkor drágább traki is lehet selejtes, csak az áràval akarják leplezni.
Válasz pto540 #20253. hozzászólásáraLátatlanból nem lehet megmondani.Ha nagyjavítás még nem volt,akkor előbb vagy utóbb,még egy 10000 eurt számolhatsz.
Válasz Berkó_ #20248. hozzászólásáraÉn 580/70r38-at tettem a 3655alá a 20.8-38 helyébe. BKT-t. Nem mondom hogy tetszik de igazából panaszt se tudok rá mondani . És a kettő árából nem jött volna ki egy ugyanilyen méretű agribib.
Válasz *** HM *** #20244. hozzászólásáraKülföldinek külföldi, de az ápolókerék csak álom egyenlőre. Mindenes lenne az új jövevény, de ha esetleg vegyszerezni kell, akkor beférjen a kapások közé. Mivel amit kinéztem az 600-as gumival van szerelve, agyonra lekopva, így muszáj leszek venni valami kisebb gumit felnivel, mert nem hiszem hogy a 600-as felnin olyan jól állna az 520-480as gumi.
Válasz Berkó_ #20243. hozzászólásáraMár 1 ekkora traktor se tudja leadni a teljesítményét 460as kerékkel........
Kéne menni fölfelé ...
Magamnak 520ast raknák olyan nyomtávon amivel pont lehet vetni, és melléqrni ikernek amit nem szégyellek......
520 szintén ,.... de a 600ast se szégyellném
És így róni a rónákat s szavannákat
Persze ez 1 főtraktor mint olyan lenne....
Ha van nagyobb stb akkor nem kell ilyen faxságokon agyalni.......
Válasz Mf-es #20245. hozzászólásáraTe vagy vlm nagy zsidró leheccccc vagy belenyúlkáltál belefutottál s beletenyereltél a 7 év alatt vlm hasznavehetetlenségekbe.....
460 as gumik amik szarok!!! 150 alattól mennek föl 300 ig.....
1 zetor hátsó felni új ehhezmérethez való 150 körül.
minden más csak drágább ami új--------
Válasz *** HM *** #20241. hozzászólásáraJut eszembe szántani nem fogok, hisz az már nem divat. Amúgy ekém sincs, és arra valószínű már nem fogja futni, vagy megveszem MF-es ekéjét, és akkor tényleg elég lesz a 460-as gumi.
Válasz *** HM *** #20240. hozzászólásáraValami olyasmin töröm a fejem! De ha megmondanám az igazat, már 20 kereskedő és 10 gazda lecsapná a kezemről a kinézett traktort!
Köszönöm a segítséget, és ha már ennyire benne vagy a segítőkészségben, egy irányárat tudnál mondani mondjuk egy középméretű középkategóriás abroncsra? FELNIVEL!
ui: Még ezt olvasva is elgondolkoznak sokan, mit akarok én gumival meg felnivel... vicc
Sziasztok!
Szeretném megtudni, mekkora az MF traktorokban használt szivargyújtó aljzata. Szélessége akkora mint a személyautókban lévő szabvány, viszont a hossza valamivel rövidebb. Tudtok benne segíteni?
Köszönöm!
Válasz MFM #20226. hozzászólásáraPontosan mit takar nem tudom,de a képek alapján valami ott történt vele.Igen az üzemóra kicsit soknak tűnik,de nézzük a pozitív oldalát ha nem nehéz munkát végzett akkor ez az óra bőven kevés.De ezt a gépet látni kellene ahhoz hogy tudjunk véleményt írni,így elég nehéz.
Válasz Berkó_ #20222. hozzászólásáraMondjuk általánosságban érdekel,de igen ha alaki tud arról is valamit az ne tartsa magában.
Egyébként annak a műszerfal sérült nem véletlen,és szerintem az a rakodóról esett le valami ami az első szélvédőn benézett,és úgy hozhatták be külföldről.De csak tipp. mindenesetre újra van festve az egész traktor.
Válasz bilickin #20217. hozzászólásáraTán az apróhirdetésben szereplő trakit nézted ki, és azért érdeklődnél? Adjunk egy kis reklámot neki, amúgy vonzó ára van annak a 6180-asnak homlokrakodóval, de ki tudja mik lehetnek a buktatói? Erre én is kíváncsi lennék!
24419 hozzászólás
Válasz szanberg #20269. hozzászólásáraAranyos nagyon! Látszik, hogy élvezi is! Én még csak a keresztlányaimat traktoroztattam meg.
Szevasztoooook!
Válasz Sötét Paraszt #20265. hozzászólásáraItt meg nagyszervíz van. 6497-es trakiban tavasszal illetve már előtte télen szántáskor kiment a diffizár egység karmantyúja a hídban elől. Így televerte olajjal a hidat, az meg kinyomta a kardán behajtás szimeringét.
Most szedtük szét, de mivel 8000 órás a gép és megemelve picit lehetett löttyenteni a hídon is magán így az egészet átperselyezzük. Annyi a jó, hogy ebben nem fém vagy bronz perselyek vannak hanem textilbakelit anyagúak így a csapok beépítési méretűek teljesen, meg sincsenek fényesedve vagy mattulva kopás nulla.
Az első királycsap persely löttyent egy picit a hátsú jó, meg a hídrugózás két lengőkarjaé is egy igenpicit meglöttyenthető.
Nomeg az oldalhajtások elől ahogy kapcsolódnak a hídtokhoz két függőcsapon, ebben nem csapágy van hanem alul gömbölyített kúpos csap/fészek páros, felül meg egy egyszerű hagyományos függőcsap perselyezve. Alul a kúp párokat újakra cserélem felül meg csak a perselyeket dobálom ki belőle, a csap része szintén kopás mentes, perselyben látszik, hogy dolgozott. Az alsó kúpoknál a jobb oldaliból a zsírzó hornyok kezdenek sekélyülni azon van mérhető kopás lényegében.
Mámma szétborítottuk ketten, holnap difinél karmantyúcsere meg szimeringcsere, hétfőn cucc megjön aztán perselyezés és rakódik össze.
Őszi aratások előtt meg is lesz oldva szépen.
Válasz balazoooo #20266. hozzászólásáraEgy kétrotoros köllött vóna, vagy egy csillagos V.
Válasz Sötét Paraszt #20265. hozzászólásáraRendsodró,hogy vált be? Nem lett kicsi?
Ki ne pusztujjon a topik hehe.
Válasz jamo #20252. hozzászólásáraNekem is durván ezres van benne, sokkal xarabban kapaszkodik mint a Taurus, meg a gumimanus, ráadásul nem értem hogyan, de törnek le a sarkai amikor ugyan ott jár mint a többi. Arról meg nem is beszélve hogy ha 3 napot áll, utána országúton dobálja a trakit, a jó öreg uaz csinálta ezt de hogy azon mien gumi volt már nemtudom.
Válasz Fergis #20258. hozzászólásáraén is.
Válasz VMisi #20261. hozzászólására2 pár volt, mire én hívtam már csak egy volt. Nekem konkrétan landinira kell, az tengelycsonkos, neki is azon volt, így megvolt hozzá minden szerelék.
Válasz pto540 #20260. hozzászólásáraTöbb is volt eladó?
Miért nem gyorskapcsos ikerkereket vettél?
Válasz VMisi #20259. hozzászólásáraAz már nemigen, ma vettem meg az utolsó párat
Válasz Berkó_ #20248. hozzászólásáraEz lehet jó lenne hátra:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gumi/egyeb-mezogazdasagi-kerek-gumi-abroncs/landini-ikerkerek/h_6546797?ref=ba24213e
Keresnék egy max. 10 éves 100 le-s Fergit homlokrakodóval, légfékkel, klímával.
Válasz Berkó_ #20255. hozzászólásáraLehet megéri még úgy is ha ráköltesz tízezret, és akkor van egy tuti felújított géped.
Válasz Berkó_ #20255. hozzászólásáraIgen, föleg ha nem stimmel az üzemóra... Nem lennék meglepődve, ha 1-2 hét múlva kicsit keletebbre fent lenne ugyanez 7500 órával, 10e euróval drágábban Mert a külseje+kabinbelső simán elbírná. Kiváncsi lennék, hogy akinek volt ennyi üzemórás gépek, mik gyengélkednek rajta?
Válasz pto540 #20253. hozzászólásáraNéztem én is azt, de nem merném bevállalni. A gyanúsan olcsót próbálom kerülni, de természetesen nagy a kísértés. Ugyanakkor drágább traki is lehet selejtes, csak az áràval akarják leplezni.
Válasz pto540 #20253. hozzászólásáraLátatlanból nem lehet megmondani.Ha nagyjavítás még nem volt,akkor előbb vagy utóbb,még egy 10000 eurt számolhatsz.
Válasz Mf-es #20235. hozzászólásáraAkkor a 13500 órás 6465-ös nulla gumival,de rakodóval 15000 euroért még majd sok eurot beszippant?
Válasz MFM #20251. hozzászólásáraNem tom pontosan 1000óra fölött menet már az tuti.
Válasz jamo #20250. hozzászólásáraMennyit ment a BKT? Csak mert nekem nemigazán jött be. Főleg Taurus után...
Válasz Berkó_ #20248. hozzászólásáraÉn 580/70r38-at tettem a 3655alá a 20.8-38 helyébe. BKT-t. Nem mondom hogy tetszik de igazából panaszt se tudok rá mondani . És a kettő árából nem jött volna ki egy ugyanilyen méretű agribib.
Válasz Berkó_ #20242. hozzászólásáraHagyjál pénzt a javitásra is. Csak óvatosan mert Greven is megszivta a homlokrakodós fergával.
Válasz *** HM *** #20244. hozzászólásáraKülföldinek külföldi, de az ápolókerék csak álom egyenlőre. Mindenes lenne az új jövevény, de ha esetleg vegyszerezni kell, akkor beférjen a kapások közé. Mivel amit kinéztem az 600-as gumival van szerelve, agyonra lekopva, így muszáj leszek venni valami kisebb gumit felnivel, mert nem hiszem hogy a 600-as felnin olyan jól állna az 520-480as gumi.
Válasz Berkó_ #20243. hozzászólásáraMár 1 ekkora traktor se tudja leadni a teljesítményét 460as kerékkel........
Kéne menni fölfelé ...
Magamnak 520ast raknák olyan nyomtávon amivel pont lehet vetni, és melléqrni ikernek amit nem szégyellek......
520 szintén ,.... de a 600ast se szégyellném
És így róni a rónákat s szavannákat
Persze ez 1 főtraktor mint olyan lenne....
Ha van nagyobb stb akkor nem kell ilyen faxságokon agyalni.......
Válasz Mf-es #20245. hozzászólásáraTe vagy vlm nagy zsidró leheccccc vagy belenyúlkáltál belefutottál s beletenyereltél a 7 év alatt vlm hasznavehetetlenségekbe.....
Válasz Berkó_ #20243. hozzászólásáraTraktort is adok,ha kell.
Válasz Berkó_ #20242. hozzászólására( biztos ápolós külföldit les háháááááá! )
460 as gumik amik szarok!!! 150 alattól mennek föl 300 ig.....
1 zetor hátsó felni új ehhezmérethez való 150 körül.
minden más csak drágább ami új--------
Válasz *** HM *** #20241. hozzászólásáraJut eszembe szántani nem fogok, hisz az már nem divat. Amúgy ekém sincs, és arra valószínű már nem fogja futni, vagy megveszem MF-es ekéjét, és akkor tényleg elég lesz a 460-as gumi.
Válasz *** HM *** #20240. hozzászólásáraValami olyasmin töröm a fejem! De ha megmondanám az igazat, már 20 kereskedő és 10 gazda lecsapná a kezemről a kinézett traktort!
Köszönöm a segítséget, és ha már ennyire benne vagy a segítőkészségben, egy irányárat tudnál mondani mondjuk egy középméretű középkategóriás abroncsra? FELNIVEL!
ui: Még ezt olvasva is elgondolkoznak sokan, mit akarok én gumival meg felnivel... vicc
Válasz Berkó_ #20239. hozzászólásáraaz alap rájuk a 460 85 38
mehecc följebb
520 70 38
600 65 38.....
de a forint csappanni fog
gumi felni drágul.......
pöcs ekénél meg a barázdába se férsz
Válasz Berkó_ #20239. hozzászólásáraVeszel kerék nélkülit és magad oldod meg a fölkerekezést?
6465-nek mi lenne az ideális gumizása? Főleg talajmunkára kellene. Milyen árral kalkuláljak, ha még a 4 gumihoz felni is párosul?
Segítséget szeretnek kérni, MF 595 kezelési utasítása nincs e valakinek?
Válasz Mf-es #20235. hozzászólásáraMennyit mennek el nagyobb felújítás nélkül? A motor vagy a hajtás problémás?
Válasz pto540 #20234. hozzászólásáraKüldtem egy privátot
Válasz pto540 #20234. hozzászólásáraBármelyiket,ha szánsz rá,még kb. 3 milliót.
6400 szériát 10000 óra felett meg szabad venni?
Műszerfalba kis izzóknak( A B C D stb.) mi a típusa, hogyan kő kérni a bótba?
Fórumos társak! Előre is elnézést az off-ért, egyenlőre információ ként, hátha egyikőtök igényt tart majd rá:
Moderátor által módosítva: 2015-08-06 05:48:39
Válasz MFM #20229. hozzászólásáraKözben megoldódott a kérdés, köszönöm.
Válasz MFM #20229. hozzászólásáraHa van adat,jó lenne az újban lévőt és a régit is tudni. Köszönöm
Válasz eFarm Pilot #20228. hozzászólásáraÚj vagy régebbiben?
Sziasztok!
Szeretném megtudni, mekkora az MF traktorokban használt szivargyújtó aljzata. Szélessége akkora mint a személyautókban lévő szabvány, viszont a hossza valamivel rövidebb. Tudtok benne segíteni?
Köszönöm!
Válasz MFM #20226. hozzászólásáraPontosan mit takar nem tudom,de a képek alapján valami ott történt vele.Igen az üzemóra kicsit soknak tűnik,de nézzük a pozitív oldalát ha nem nehéz munkát végzett akkor ez az óra bőven kevés.De ezt a gépet látni kellene ahhoz hogy tudjunk véleményt írni,így elég nehéz.
Válasz bilickin #20224. hozzászólásáraAz pontosabban mit takar, hogy sèrült a műszerfal? Amúgy az üzemóra sem kevés abban a gépben.
Válasz MFM #20221. hozzászólásáraHívni foglak. Köszönöm.
Válasz Berkó_ #20222. hozzászólásáraMondjuk általánosságban érdekel,de igen ha alaki tud arról is valamit az ne tartsa magában.
Egyébként annak a műszerfal sérült nem véletlen,és szerintem az a rakodóról esett le valami ami az első szélvédőn benézett,és úgy hozhatták be külföldről.De csak tipp. mindenesetre újra van festve az egész traktor.
Ezek a 4,9 es traktorok mennyire fogyhatnak?
Válasz bilickin #20217. hozzászólásáraTán az apróhirdetésben szereplő trakit nézted ki, és azért érdeklődnél? Adjunk egy kis reklámot neki, amúgy vonzó ára van annak a 6180-asnak homlokrakodóval, de ki tudja mik lehetnek a buktatói? Erre én is kíváncsi lennék!
Válasz Frenklin #20215. hozzászólásáraIlyen gépem van, nagyon meg vagyok vele elégedve, hirdetéseimben megtalálod a számomat hívj nyugodtan