Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.69 FtUSD395.26 FtCHF435.92 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
2 szűrő van, a hidraulika és a sebváltó. A hidraulikára gyári szűrő ment. A sebváltóra után gyártottat vásároltam, de az is nagyon jó minőségű, egy szűrős boltban rendeltem. Miért szívhat levegőt? 10V/30-as Texako olajat tettünk a sebváltóba.
Válasz #19718. hozzászólásra
Gyári szűrő(k) ment(ek) rá? Hány darab van rajta. Utángyártott szűrővel könnyen lehet gond.Nekem a gyári szűrő bypass szelepes. Legtöbb utángyártottból ezt kihagyják. Rendesen fel lettek rakva a szűrő(k)? Valahol levegőt szív a szivattyú esetleg.
Enyémbe másfajta van. De ha jól értelmezem a robbantottábrát (amit sajnos nem tudok ide betenni) akkor az ott egy "hajtű" szerű biztosító rugó és teljesen helyen van. Nem tudsz esetleg kézzel benyúlni oda. Annak ott fixen kell állnia. Ha nem lötyög össze-vissza akkor annak ott a helye és kész.
Pista bátyánk majd megmondja mi az eljárás ilyenkor. De árügyileg nem lesz elég leülni, szerintem inkább feküdjél és úgy kapaszkodjál. De ez nerm csak a fergára igaz... akármelyik nyugati vasba aranyáron adják a belsőségeket.
Massey Ferguson 3125
Ezen kívül megint lenne egy problémán! Leeresztettük az összes olajat a váltóból, illetve a munkahengerekből is, elől a kormánymunkahengerből is és egyszerűen nem tudjuk lelégteleníteni, nem kapja el a szivattyú, csak felhabosodik a váltóban. A szűrőket újra cseréltük. Mit lehetne tenni?
A telefonszámodat vagy e-mail címedet megtudnád adni?
Köszönettel: Zsolt
Ma széthúztuk a traktort, a váltót elkezdtük szétkapni, holnap végzünk vele.
Ami biztos: jó néhány fogaskerék odavan, vannak amiről fogak vannak lepattanva és vannak, amiken a fogak most kezdenek bemaródni (elfáradt). Csapágyak úgy néz ki, jók.
Felvetődik a kérdés, hogy csak a kopott fogaskerekeket cseréljük, vagy érdemes azokat is, amiken még nem látszik kopás? Félő, hogy azok is így járnának x üzemóra után, és akkor adtunk a xarnak egy pofont...
Vélemények?
Egyáltalán komplett, felújított váltót lehet ezekhez kapni?
Egyik a felső sorban majdnem középen, ez pont a felkiáltójel felett van, illetve a másik az alsó sorban kissé jobbra, a difizár mellett. Az alábbi videón lehet látni, meg azt is hogy hogy is van ez az egész villogás jelenség.https://www.youtube.com/watch?v=7ezFKFCPb2g&feature=youtu.be
Basszus, itthon jutott eszembe, hogy nem hoztam prosit tőled a két nagyobb gépről, pedig a papír alapúakat szeretem átolvasni. Tedd félre, majd jövőre megyek érte! :)
te, ez nem valami időjárás előrejelző gép? ezeknek a paranormális jelenségeknek nincs közük az időjáráshoz, vagy a következő évi terméshez, vagy bármihez? ilyesmit még nem figyeltél meg?
Köszönöm a segitséget! Még nem fogtunk neki szétszedni a kéziféket, csak meg akartam bizonyosodni, hogy nem kell-e szétboritani a fél trakit a javitásához.
Ami a villogó felkiáltójelet illeti csak egyedül az gyúl fel, viszont van a műszerfalon két kis kocka, ahol kontakt adásra nem gyúl ki semmi, nem tudom hogy kellene-e azok jelezzenek valamit. Ugyanakkor van egy olyan is, ha az irányváltó bent van valameik irányban és kuplunggal megszakitom a hátrahajtást akkor is eltünik a villogás. https://www.youtube.com/watch?v=7ezFKFCPb2g&feature=youtu.be
Bocs!
Kicsit el vagyunk foglalva az agromash-al!
A fedélen keresztül ki lehet pecázni. A hézag nem kell több legyen fél milliméternél, de a lényeg hogy 4-5 kattanásnál kezdjen fogni a kézifék legalább!
Deformálódott lamellát, ne rakj vissza!
Üdv
hangjelzés nem társul hozzá?
nálam is volt hasonló de ott csak bizonyos fordulat után villant ki a felkiáltójel, nálam hidraulika olajszűrő csere orvosolta a problémát.
Egy kis érdekesség ami ma jött elő. Elinditom a motort, amíg az irányváltó üresben van addig semmi gond, viszont berakva előre vagy hátra felgyul a műszerfalon a felkialtojel,égve marad kb 2 másodpercig, majd 2 másodpercre kualszik és ezt ismételgeti, mi okozhatja? működik minden sebesség, elektronika is, egy fékkontakt van ami nem jó, egyebet nem vettem észre. Találkozott már valaki ilyennel?
Mfpisti lenne egy kérdésem: MF 6270 nél az alábbi ábrán bejelölt oldalnyiláson keresztül szét lehet bontani a kéziféket? Illetve mondta Jamo hogy adott hézagra kellene beállitani majd összerakás után, ez a hézag mennyi kellene legyen? előre is köszönöm a segitséget.
Válasz #19689. hozzászólásra
Üdv.!
Köszi a tippet. A szerelő is mondta, aki szedi szét, hogy ez a trükk benne.
Most úgy néz ki, hogy nem lesz széthúzva, csak jövőhéten valamikor, addig nem tudjuk, hogy mit kell cserélni és mi maradhat.
A kézifék tengelyt tekerjétek ki, majd húzzátok fel, patent fogóval, vagy kábel kötegelővel rögzítsétek mielőtt a váltót lehúzzátok a hátsó hídról!!!!!!!!!!!!!!!!
MF 8140 traktoron váltófelújítást végzünk, 8700 üó van a gépben.
Jelenleg folyik a szétszerelés, a váltó oldalát levéve szembesültünk vele, hogy néhány fogaskerék elkezdett megbomlani, az egyiknek a fogából egy kis darab le is van törve. Konkrétabbat a széthúzás után tudok mondani.
Alkatrészt (fogaskerék stb.) honnan érdemes beszerezni?
Fékpedálnál vagy a pedálhenger karmantyúja vagy a munkahenger karmantyúja vagy a cső ment tönkre. Ha pl kuplungozás miatt szét volt szedve akkor utána nagyon hosszadalmas lelégteleníteni és csak járó motornál lehet.
Arról a kinyomócsapágy gyűrűről tudnál esetleg képet mutatni?
Massey ferguson 3125 Traktor!
Beesik a fékpedál, a kinyomó csapágy részén látom, hogy valami gyűrű le van csúszva, de több kérdésem is lenne!
Ha valaki tud, kérem segítsen!
Akár telefonszám megadásával, és felhívom!
Köszönöm
nincs a turbón semmi elektronika, járás közben meg egyáltalán nem befolyásol semmit a gomba, mert próbáltam lehúzva a szálat róla, úgyhogy valószinű hogy valamit hideginditásnál csinál
Ha jól gondolom ez a gomba az előtöltés szabályzón van. Turbón nincs estleg valami elektromos kütyü? Lehet azzal van összefüggésben. De a hidegindítást is segítheti ha elveszi az előtöltést.
24426 hozzászólás
3095-ön elment a nyúl-bèka kapcsóló, egyik visszajelző sem világít és ráadásul békában ragadt. Minden más amit néztem működik rendeltetésszerűen.
Válasz #19724. hozzászólásra
Baujoker kft. vállal váltó felújítást.Én csak a kopott kerekeket cserélném.Valószínű ami jó,az azért,mert nem is igen használod benne.
Válasz #19723. hozzászólásra
Sima motorolaj? Abba tudtomal 10 vagy 15w40-es STOU olaj kell aminek a viszkozitása 100fokon minimum 13,5 cst.
Válasz #19720. hozzászólásra
Majd kiderül...
Válasz #19722. hozzászólásra
2 szűrő van, a hidraulika és a sebváltó. A hidraulikára gyári szűrő ment. A sebváltóra után gyártottat vásároltam, de az is nagyon jó minőségű, egy szűrős boltban rendeltem. Miért szívhat levegőt? 10V/30-as Texako olajat tettünk a sebváltóba.
Válasz #19718. hozzászólásra
Gyári szűrő(k) ment(ek) rá? Hány darab van rajta. Utángyártott szűrővel könnyen lehet gond.Nekem a gyári szűrő bypass szelepes. Legtöbb utángyártottból ezt kihagyják. Rendesen fel lettek rakva a szűrő(k)? Valahol levegőt szív a szivattyú esetleg.
Válasz #19719. hozzászólásra
Enyémbe másfajta van. De ha jól értelmezem a robbantottábrát (amit sajnos nem tudok ide betenni) akkor az ott egy "hajtű" szerű biztosító rugó és teljesen helyen van. Nem tudsz esetleg kézzel benyúlni oda. Annak ott fixen kell állnia. Ha nem lötyög össze-vissza akkor annak ott a helye és kész.
Válasz #19717. hozzászólásra
Pista bátyánk majd megmondja mi az eljárás ilyenkor. De árügyileg nem lesz elég leülni, szerintem inkább feküdjél és úgy kapaszkodjál. De ez nerm csak a fergára igaz... akármelyik nyugati vasba aranyáron adják a belsőségeket.
Válasz #19684. hozzászólásra
Válasz #19684. hozzászólásra
Massey Ferguson 3125
Ezen kívül megint lenne egy problémán! Leeresztettük az összes olajat a váltóból, illetve a munkahengerekből is, elől a kormánymunkahengerből is és egyszerűen nem tudjuk lelégteleníteni, nem kapja el a szivattyú, csak felhabosodik a váltóban. A szűrőket újra cseréltük. Mit lehetne tenni?
A telefonszámodat vagy e-mail címedet megtudnád adni?
Köszönettel: Zsolt
Válasz #19698. hozzászólásra
Sziasztok!
Ma széthúztuk a traktort, a váltót elkezdtük szétkapni, holnap végzünk vele.
Ami biztos: jó néhány fogaskerék odavan, vannak amiről fogak vannak lepattanva és vannak, amiken a fogak most kezdenek bemaródni (elfáradt). Csapágyak úgy néz ki, jók.
Felvetődik a kérdés, hogy csak a kopott fogaskerekeket cseréljük, vagy érdemes azokat is, amiken még nem látszik kopás? Félő, hogy azok is így járnának x üzemóra után, és akkor adtunk a xarnak egy pofont...
Vélemények?
Egyáltalán komplett, felújított váltót lehet ezekhez kapni?
Válasz #19714. hozzászólásra
Ok!!
Válasz #19713. hozzászólásra
Egyik a felső sorban majdnem középen, ez pont a felkiáltójel felett van, illetve a másik az alsó sorban kissé jobbra, a difizár mellett. Az alábbi videón lehet látni, meg azt is hogy hogy is van ez az egész villogás jelenség.https://www.youtube.com/watch?v=7ezFKFCPb2g&feature=youtu.be
Válasz #19711. hozzászólásra
elküldjük
Válasz #19706. hozzászólásra
A műszerfal melyik részén van a két nem világító?
Válasz #19710. hozzászólásra
Mi az hogy nincs?
pedig ezt akartam kérdezni csak beelőzött .....
Válasz #19710. hozzászólásra
Basszus, itthon jutott eszembe, hogy nem hoztam prosit tőled a két nagyobb gépről, pedig a papír alapúakat szeretem átolvasni. Tedd félre, majd jövőre megyek érte! :)
Válasz #19705. hozzászólásra
....ha lehet inkább nem. Kevés készült belőle, már nem van minden alkatrész hozzá!
Válasz #19708. hozzászólásra
Válasz #19707. hozzászólásra
Jó helyre jöttél beszólni te is...
Válasz #19706. hozzászólásra
te, ez nem valami időjárás előrejelző gép? ezeknek a paranormális jelenségeknek nincs közük az időjáráshoz, vagy a következő évi terméshez, vagy bármihez? ilyesmit még nem figyeltél meg?
Válasz #19704. hozzászólásra
Köszönöm a segitséget! Még nem fogtunk neki szétszedni a kéziféket, csak meg akartam bizonyosodni, hogy nem kell-e szétboritani a fél trakit a javitásához.
Ami a villogó felkiáltójelet illeti csak egyedül az gyúl fel, viszont van a műszerfalon két kis kocka, ahol kontakt adásra nem gyúl ki semmi, nem tudom hogy kellene-e azok jelezzenek valamit. Ugyanakkor van egy olyan is, ha az irányváltó bent van valameik irányban és kuplunggal megszakitom a hátrahajtást akkor is eltünik a villogás. https://www.youtube.com/watch?v=7ezFKFCPb2g&feature=youtu.be
Válasz #19704. hozzászólásra
Mennyire érdemes egy 9240-es fergával foglalkozni?Eladó szerint feltöltő szivattyú a baja,olcsón adná.
Válasz #19700. hozzászólásra
Középen a sárga lámpa nem villog?
Válasz #19699. hozzászólásra
Bocs!
Kicsit el vagyunk foglalva az agromash-al!
A fedélen keresztül ki lehet pecázni. A hézag nem kell több legyen fél milliméternél, de a lényeg hogy 4-5 kattanásnál kezdjen fogni a kézifék legalább!
Deformálódott lamellát, ne rakj vissza!
Válasz #19701. hozzászólásra
Nincs hangjelzés, de nem kizárt hogy kellene legyen, ugyanis semmire nincs hangjelzésem.
Válasz #19700. hozzászólásra
Üdv
hangjelzés nem társul hozzá?
nálam is volt hasonló de ott csak bizonyos fordulat után villant ki a felkiáltójel, nálam hidraulika olajszűrő csere orvosolta a problémát.
Egy kis érdekesség ami ma jött elő. Elinditom a motort, amíg az irányváltó üresben van addig semmi gond, viszont berakva előre vagy hátra felgyul a műszerfalon a felkialtojel,égve marad kb 2 másodpercig, majd 2 másodpercre kualszik és ezt ismételgeti, mi okozhatja? működik minden sebesség, elektronika is, egy fékkontakt van ami nem jó, egyebet nem vettem észre. Találkozott már valaki ilyennel?
Mfpisti lenne egy kérdésem: MF 6270 nél az alábbi ábrán bejelölt oldalnyiláson keresztül szét lehet bontani a kéziféket? Illetve mondta Jamo hogy adott hézagra kellene beállitani majd összerakás után, ez a hézag mennyi kellene legyen? előre is köszönöm a segitséget.
Válasz #19697. hozzászólásra
Értem! Jövő héten már többet tudunk.
Válasz #19696. hozzászólásra
Általában/jellemzően a felsőtengelyből kimunkált brekkencs/3. kerék pittingesedik először.
Válasz #19695. hozzászólásra
Ezt hogy érted?
Válasz #19694. hozzászólásra
Hát nem egy olcsó játék.....főleg hogy a felső tengely az egyik kipattogott fogaskerék szerintem.
Válasz #19693. hozzászólásra
Nagyjából mennyibe kerülnek bele a fogaskerekek?
Gondolom eléggé zsebbenyúlós téma lesz...
Válasz #19692. hozzászólásra
Mi is úgy látjuk, hogy ért hozzá! Javította már korábban is, hidraulika szivattyút stb.
Válasz #19691. hozzászólásra
ment e-mail.
Válasz #19690. hozzászólásra
Ki a szerelő?
Válasz #19689. hozzászólásra
Üdv.!
Köszi a tippet. A szerelő is mondta, aki szedi szét, hogy ez a trükk benne.
Most úgy néz ki, hogy nem lesz széthúzva, csak jövőhéten valamikor, addig nem tudjuk, hogy mit kell cserélni és mi maradhat.
Válasz #19688. hozzászólásra
A kézifék tengelyt tekerjétek ki, majd húzzátok fel, patent fogóval, vagy kábel kötegelővel rögzítsétek mielőtt a váltót lehúzzátok a hátsó hídról!!!!!!!!!!!!!!!!
Sziasztok!
MF 8140 traktoron váltófelújítást végzünk, 8700 üó van a gépben.
Jelenleg folyik a szétszerelés, a váltó oldalát levéve szembesültünk vele, hogy néhány fogaskerék elkezdett megbomlani, az egyiknek a fogából egy kis darab le is van törve. Konkrétabbat a széthúzás után tudok mondani.
Alkatrészt (fogaskerék stb.) honnan érdemes beszerezni?
Válasz #19677. hozzászólásra
Ha az akkuról vitt állandó áramot,akkor nem a "stopmágnest" buherálta, mert akkor nem állna le a motor.
Válasz #19685. hozzászólásra
Vagyis delphi-n.
Válasz #19676. hozzászólásra
A jd-n levő lucas adigón fordítva (kivül) van.
Válasz #19683. hozzászólásra
Ez most két különálló probléma?
Fékpedálnál vagy a pedálhenger karmantyúja vagy a munkahenger karmantyúja vagy a cső ment tönkre. Ha pl kuplungozás miatt szét volt szedve akkor utána nagyon hosszadalmas lelégteleníteni és csak járó motornál lehet.
Arról a kinyomócsapágy gyűrűről tudnál esetleg képet mutatni?
Massey ferguson 3125 Traktor!
Beesik a fékpedál, a kinyomó csapágy részén látom, hogy valami gyűrű le van csúszva, de több kérdésem is lenne!
Ha valaki tud, kérem segítsen!
Akár telefonszám megadásával, és felhívom!
Köszönöm
Válasz #19681. hozzászólásra
nincs a turbón semmi elektronika, járás közben meg egyáltalán nem befolyásol semmit a gomba, mert próbáltam lehúzva a szálat róla, úgyhogy valószinű hogy valamit hideginditásnál csinál
Válasz #19676. hozzászólásra
Ha jól gondolom ez a gomba az előtöltés szabályzón van. Turbón nincs estleg valami elektromos kütyü? Lehet azzal van összefüggésben. De a hidegindítást is segítheti ha elveszi az előtöltést.
Válasz #19679. hozzászólásra
neeem az enyém még Lucas!
Válasz #19678. hozzászólásra
Neked is ilyen adagoló van a 3095-en?
Válasz #19673. hozzászólásra
egyetlen másodpercel előztél meg a képpel!