Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Bobo77 #281. hozzászólásáraKöszönöm a választ .de mielőtt kérdésemet feltettem átnéztem minden meglévő írást a gépen és nincs adat meg rajta,valszeg leszakatt.lekopott stb. továbbá találtam a neten adato 1400g kell béle.
Sziasztok, ki hasznal, vagy ismeri a X6 szeriat?
Tetszik a LWB valtozat, de nem elvetendo a rovid sem VT valtoval.
Milyen ez a ZF fokozatmentes valto? Maradjak a poweresnel es a nagyobb tengelytavnal?
Van tesvere Landini logoval is...
Válasz Ebcsont #272. hozzászólásáraKöszönöm . Az oldalt ismerem, itt csak cikszámalapján van feltuntetve.ez alapján néztem az árát 700 eft. Nekem a kompreszoron szereplő tipus számra lenne szükségem .Ha valakinek lenne ilyen traktor komreszorral azt szívesen venném ha beolvasná a tipuszámát.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #269. hozzászólásáraFix hidas, az előző gazdánál semmi bsja nem volt?? 4,6 nehéz tárcsa, 4 fejes v.f. george beson eke 42cm fogás,3m vogel gruber,2,5m 3 késes lazító,egy pót amire 200mazsa búza fér,,
Nálúnk még csak 400ü.ó. ment.
Válasz Bandibandi #268. hozzászólásáraRugózott hidas? Na az 1enlő a halál,ahogy mondják pénztemető. A másik gyenge pontja,váltó lamella, kb. 1000 órát bír ki, többi hiba meg általános dolog.
Válasz borda77 (Joe) #257. hozzászólásáraNekem is ilyen van, mire számitsak, most 4980 van benne, eddig semmi baj nem volt, igaz akitől vettem, annál nem adta le a 175le, mi vettűk észre, mert előtte 16245 zetorunk volt, és az tőbbet tudott,,,
Mire kell számolnom??
Válasz Premier drums #256. hozzászólásáraÈn is utána jártam ennek a masina típusnak. A helyzet az hogy nem sokat bîr ki kb.2-3000 órát váltó,ès első híd a felújítás után, ami 2-3 Milla sajnos.Hidrúgózás nagyon gyenge ennek, szerelők fix hidasra cserèt javasolnak ezeknèl, ès mèg mondták hogyha nagyobbat fogatunk vele hirtelen reccsen roppant hajtáslánc valahol, szóval gyenge erőátvitel. Tehát pár Milla tartalèk zsebben,úgy lehet csak venni ezeket
Sziasztok!
Van egy McCormick mtx 140-es traktorom. Olyan problémába ütköztem, hogy a km óra hol mutat, hol nem. Ha mutat is valamit Akkor össze vissza. Radaros Dickey John típusú radar van rajt. Kábelszakadás nincs. Esetleg valaki tudna segíteni mi lehet a hiba oka? Előre is köszönöm!
Válasz arokpart51 #253. hozzászólásáraAz ülés mögött jobb oldalon van-e egy hosszú kar a fülke hátfalánál?
Mászófokoz karja azt lökted ki üresbe. Kapcsolni csak álló motor álló lehet (be!!!)
Válasz GREVEN #247. hozzászólásáramegnézem azt is,köszi.Ha jár a motor sebességváltó kart nem lehet sebességbe tenni,ha benyomom a kuplungot veszi szépen csak épp nem mozdul.
Válasz arokpart51 #246. hozzászólásáraAZ a kérdés, hogy hol zártad rövidre az üléskapcsolót?
Ha az üléspárna alatt, közvetlen a kapcsolónál az nem feltétlen elég, mert ha szakadásod van az ülésben, akkor nem csináltál semmit.
Elvileg az ülés mögött jobb oldalon (menetirány szerint) a gumiszőnyeg alatt van a csatlakozója , ott kellene megpróbálni rövidre zárni.
Segítségeteket kérném!Mc Cormik trakorunk van Mc135,báláztam vele, egyszer csak meg állt minden hajtás, TLT és előremenet is.Motor jár, poover váltó hangját hallani hogy vált,ülés kapcsoló rövidre zárva.Az is segítség ha tudtok valakit aki javít ilyeneket./irányváltó ad ki jelet/
Válasz Milking #239. hozzászólásáraSoros Bosch adagoló van rajta?
Ha igen mondok egy tippet.
A 8270Xtra fergán ilyen van és ha lelevegősödik akkor szívás, de nem is annyira.
Nyílván lelégteleníted a szűrőházat okés. Aztán lazíthattam én mindent annó mikor üresre járt, 3szor lemerültek az akksik benne mégsem indult el, pedig féktisztító spray-t nyomtuk bele a légszűrő alá járt is a motor tőle de hiába.
Megoldás: fogsz egy párhuzam szorítót és az adagolónál a visszafolyó gumicsövet elszorítod. Előtte felpumpálsz mindent, szűrőház légtelen stbstb...
Valakit beültetsz indítózni közben is pumpálod folyamatosan, elkezdi tekertetni és befog röffenni de ahogy beröffent rögtön ereszd el a szorítót máskülönben szétlövi a gumicsövet előtte.
Több napig küszködtünk egyszer, aztán így meg rögtön beindult de szó szerint. Persze ehhez az akcióhoz legyen feltöltött az akksid ha előtte lemerítetted, mert megkell, hogy jól tekerje.
Válasz Milking #239. hozzászólásáraSoros Bosch adagoló van rajta?
Ha igen mondok egy tippet.
A 8270Xtra fergán ilyen van és ha lelevegősödik akkor szívás, de nem is annyira.
Nyílván lelégteleníted a szűrőházat okés. Aztán lazíthattam én mindent annó mikor üresre járt, 3szor lemerültek az akksik benne mégsem indult el, pedig féktisztító spray-t nyomtuk bele a légszűrő alá járt is a motor tőle de hiába.
Megoldás: fogsz egy párhuzam szorítót és az adagolónál a visszafolyó gumicsövet elszorítod. Előtte felpumpálsz mindent, szűrőház légtelen stbstb...
Valakit beültetsz indítózni közben is pumpálod folyamatosan, elkezdi tekertetni és befog röffenni de ahogy beröffent rögtön ereszd el a szorítót máskülönben szétlövi a gumicsövet előtte.
Több napig küszködtünk egyszer, aztán így meg rögtön beindult de szó szerint. Persze ehhez az akcióhoz legyen feltöltött az akksid ha előtte lemerítetted, mert megkell, hogy jól tekerje.
Válasz Milking #239. hozzászólásáraSoros Bosch adagoló van rajta?
Ha igen mondok egy tippet.
A 8270Xtra fergán ilyen van és ha lelevegősödik akkor szívás, de nem is annyira.
Nyílván lelégteleníted a szűrőházat okés. Aztán lazíthattam én mindent annó mikor üresre járt, 3szor lemerültek az akksik benne mégsem indult el, pedig féktisztító spray-t nyomtuk bele a légszűrő alá járt is a motor tőle de hiába.
Megoldás: fogsz egy párhuzam szorítót és az adagolónál a visszafolyó gumicsövet elszorítod. Előtte felpumpálsz mindent, szűrőház légtelen stbstb...
Valakit beültetsz indítózni közben is pumpálod folyamatosan, elkezdi tekertetni és befog röffenni de ahogy beröffent rögtön ereszd el a szorítót máskülönben szétlövi a gumicsövet előtte.
Több napig küszködtünk egyszer, aztán így meg rögtön beindult de szó szerint. Persze ehhez az akcióhoz legyen feltöltött az akksid ha előtte lemerítetted, mert megkell, hogy jól tekerje.
Válasz mag-i #238. hozzászólásáraNe az adagolónál lazítsd meg a csövet, hanem a porlasztónál, befecskendezőnél, mert a nagynyomású ágba marad annyi levegő, amit nem tud kidolgozni.
Előtte a szűrőig le kell légteleníteni a kézi szivattyúval, utána pedig két hengeren lazítani és önindítózni.
1 az előszűrő házon középen van egy légtelenítőcsavar - meglazit pumpál amig tiszta gázolaj nem jön.
Ha nem indul (ami nagy valószinű)
meg kell lazítani a z adagolón a nyomó csöveket indít. "köpködi" a g. olajat vissza a csövek, és indulni kell.
Ezzel szemmben nekem a jcb -t nemlazitok meg semmit kétszer meg pumpálom és indít.
segíteóséget kérek ,reggel levegőre szalatt a trakim mtx 135 az istennek nem tudom lelégteleníteni, van más gépeim is de ennyire bonyolult légtelenítésel még nem találkoztam .
337 hozzászólás
Válasz szg2 #286. hozzászólásáranem.
mert a majdnem üres gázpalackban is éppen akkor a nyomás, mint a teliben, persze azonos hőmérsékleten.
Válasz Milking #282. hozzászólásáraNem akarok bele vauzni de ha töltik úgyis a nyomás mondja meg hogy mennyi az annyi nem?
Válasz Milking #284. hozzászólásáraAkkor márkakereskedő, vagy a gépkönyv ami tuti.
Válasz RkTomi #283. hozzászólásáraKöszönöm,most légy okos ebben meg 1400 g ír .
http://www.air-solutions.it/uploads/1/0/3/2/10327694/db2012.pdf
Válasz Milking #282. hozzászólásáraA cool4U szerint 1930 gr.
Válasz Bobo77 #281. hozzászólásáraKöszönöm a választ .de mielőtt kérdésemet feltettem átnéztem minden meglévő írást a gépen és nincs adat meg rajta,valszeg leszakatt.lekopott stb. továbbá találtam a neten adato 1400g kell béle.
Válasz Milking #280. hozzászólásáraKlimahűtőre rá van írva!
Az MTX 135 - nek a klímájába mennyi gáz kell ,valaki ha tudná meg köszönöm
Sziasztok, ki hasznal, vagy ismeri a X6 szeriat?
Tetszik a LWB valtozat, de nem elvetendo a rovid sem VT valtoval.
Milyen ez a ZF fokozatmentes valto? Maradjak a poweresnel es a nagyobb tengelytavnal?
Van tesvere Landini logoval is...
Válasz Milking #276. hozzászólásáraMTX-125ösnek a kompresszorát velük újítattuk fel 4-5 éve.
Válasz Milking #276. hozzászólásáraBocsi! Nem tudni miért cseh koronával számoltam (12,47).
Válasz Ebcsont #275. hozzászólásáraKöszönöm ,de ez is 740 eft, 77ft a zloty
Válasz Milking #273. hozzászólásáraBocsi durván olcsóbb:
kompi
Válasz Milking #273. hozzászólásáraCikkszám alapján kaptam egy lengyel oldalt, ami jóval olcsóbb volt (300 ezer cirka).
Válasz Ebcsont #272. hozzászólásáraKöszönöm . Az oldalt ismerem, itt csak cikszámalapján van feltuntetve.ez alapján néztem az árát 700 eft. Nekem a kompreszoron szereplő tipus számra lenne szükségem .Ha valakinek lenne ilyen traktor komreszorral azt szívesen venném ha beolvasná a tipuszámát.
Válasz Milking #271. hozzászólásáraTalán ez segít:http://trattore.it/
Segítséget kérek ,az MTX 135 nek a béta-poweres motoron milyen légkompreszor van ,tipus számra lenne szükségem.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #269. hozzászólásáraFix hidas, az előző gazdánál semmi bsja nem volt?? 4,6 nehéz tárcsa, 4 fejes v.f. george beson eke 42cm fogás,3m vogel gruber,2,5m 3 késes lazító,egy pót amire 200mazsa búza fér,,
Nálúnk még csak 400ü.ó. ment.
Válasz Bandibandi #268. hozzászólásáraRugózott hidas? Na az 1enlő a halál,ahogy mondják pénztemető. A másik gyenge pontja,váltó lamella, kb. 1000 órát bír ki, többi hiba meg általános dolog.
Amúgy mekkora ès milyen gèpekkel dolgozol vele??
Válasz borda77 (Joe) #257. hozzászólásáraNekem is ilyen van, mire számitsak, most 4980 van benne, eddig semmi baj nem volt, igaz akitől vettem, annál nem adta le a 175le, mi vettűk észre, mert előtte 16245 zetorunk volt, és az tőbbet tudott,,,
Mire kell számolnom??
Válasz Premier drums #256. hozzászólásáraEnnyi órával még csak az eszedbe se jusson ilyen traktorokat venni csak javítani fogod mert már minden része megvan kopva.
Válasz MFM #265. hozzászólásáraÁllítólag igen , nekem magasbb fordulaton bevillog a jelző lámpa .
valami vákumos adónak kell leni valahol
Válasz Milking #263. hozzászólásáraVan olyan?
Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólásokat! :) Sosem hallottunk ezen gépek felől..de így spóroltam ezek szerint egy pàr"Millàt"
És valami ajànlat,Mtz?johndeere?Case?
Az mtx traktornál hol találom a motorolaj szűrő eltömödés jelző adót?
Válasz Premier drums #256. hozzászólásáraMi anno Zetor Crystal 12011-est váltottunk ki egy MC100-as kormossal.
Válasz Premier drums #256. hozzászólásáraNekünk van Mc Cormik trakink, igaz kisebb,de a szervizesünk max 150 lóig ajánlja. Felette gyenge az erőátvitele.
Bajnak és ellenségnek adni nagyon jo, de másra nemigazán.
Válasz borda77 (Joe) #259. hozzászólásáraItt is van egy,szinte lehet hallani az elsőhíd morgását ha elmegy mellettem.Kell is javítani rendszeresen pár milláért
Válasz Tarrento #258. hozzászólásáraelső híddal mindig gondok vannak volt egy a faluba állandóan probléma volt vele....
Válasz Premier drums #256. hozzászólásáraÈn is utána jártam ennek a masina típusnak. A helyzet az hogy nem sokat bîr ki kb.2-3000 órát váltó,ès első híd a felújítás után, ami 2-3 Milla sajnos.Hidrúgózás nagyon gyenge ennek, szerelők fix hidasra cserèt javasolnak ezeknèl, ès mèg mondták hogyha nagyobbat fogatunk vele hirtelen reccsen roppant hajtáslánc valahol, szóval gyenge erőátvitel. Tehát pár Milla tartalèk zsebben,úgy lehet csak venni ezeket
Válasz Premier drums #256. hozzászólásáraEzt nem gomdolod komolyan. Az is csoda hogy ennyit elment.
Sziasztok!
McCormick mtx 175 11200 üzemóràhoz mit szóltok?
Vélemények a traktorral kapcsolatba?
Egy Zetor 16145-akarunk fiatalítani
Sziasztok!
Van egy McCormick mtx 140-es traktorom. Olyan problémába ütköztem, hogy a km óra hol mutat, hol nem. Ha mutat is valamit Akkor össze vissza. Radaros Dickey John típusú radar van rajt. Kábelszakadás nincs. Esetleg valaki tudna segíteni mi lehet a hiba oka? Előre is köszönöm!
Válasz arokpart51 #253. hozzászólásáraAz ülés mögött jobb oldalon van-e egy hosszú kar a fülke hátfalánál?
Mászófokoz karja azt lökted ki üresbe. Kapcsolni csak álló motor álló lehet (be!!!)
Válasz GREVEN #247. hozzászólásáramegnézem azt is,köszi.Ha jár a motor sebességváltó kart nem lehet sebességbe tenni,ha benyomom a kuplungot veszi szépen csak épp nem mozdul.
Válasz Batka #250. hozzászólásáraott zártam már korábban,de megnézem újra,és az a vezeték hova megy tovább tudod véletlen?
Válasz GREVEN #248. hozzászólásáraCegléden a 4es út mellett.
Válasz arokpart51 #246. hozzászólásáraAZ a kérdés, hogy hol zártad rövidre az üléskapcsolót?
Ha az üléspárna alatt, közvetlen a kapcsolónál az nem feltétlen elég, mert ha szakadásod van az ülésben, akkor nem csináltál semmit.
Elvileg az ülés mögött jobb oldalon (menetirány szerint) a gumiszőnyeg alatt van a csatlakozója , ott kellene megpróbálni rövidre zárni.
Válasz arokpart51 #246. hozzászólásáraHelyileg merre vagy?
Válasz arokpart51 #246. hozzászólásáraHelyileg merre vagy?
Válasz arokpart51 #246. hozzászólásáraÜlés kapcsolót mondtam volna rögtön elsőre. Igy jártunk mi is mind a kettővel anno.
Kuplungpedálnak nincsen valami felső holtpont kapcsolója, érzékelője?
Segítségeteket kérném!Mc Cormik trakorunk van Mc135,báláztam vele, egyszer csak meg állt minden hajtás, TLT és előremenet is.Motor jár, poover váltó hangját hallani hogy vált,ülés kapcsoló rövidre zárva.Az is segítség ha tudtok valakit aki javít ilyeneket./irányváltó ad ki jelet/
Válasz bukfenc122 #237. hozzászólásáraÜdvözlöm Uram! Amennyiben aktuális az ügylet, kérem hívjon. Segítek.
06209451427
Válasz Milking #239. hozzászólásáraSoros Bosch adagoló van rajta?
Ha igen mondok egy tippet.
A 8270Xtra fergán ilyen van és ha lelevegősödik akkor szívás, de nem is annyira.
Nyílván lelégteleníted a szűrőházat okés. Aztán lazíthattam én mindent annó mikor üresre járt, 3szor lemerültek az akksik benne mégsem indult el, pedig féktisztító spray-t nyomtuk bele a légszűrő alá járt is a motor tőle de hiába.
Megoldás: fogsz egy párhuzam szorítót és az adagolónál a visszafolyó gumicsövet elszorítod. Előtte felpumpálsz mindent, szűrőház légtelen stbstb...
Valakit beültetsz indítózni közben is pumpálod folyamatosan, elkezdi tekertetni és befog röffenni de ahogy beröffent rögtön ereszd el a szorítót máskülönben szétlövi a gumicsövet előtte.
Több napig küszködtünk egyszer, aztán így meg rögtön beindult de szó szerint. Persze ehhez az akcióhoz legyen feltöltött az akksid ha előtte lemerítetted, mert megkell, hogy jól tekerje.
Válasz Milking #239. hozzászólásáraSoros Bosch adagoló van rajta?
Ha igen mondok egy tippet.
A 8270Xtra fergán ilyen van és ha lelevegősödik akkor szívás, de nem is annyira.
Nyílván lelégteleníted a szűrőházat okés. Aztán lazíthattam én mindent annó mikor üresre járt, 3szor lemerültek az akksik benne mégsem indult el, pedig féktisztító spray-t nyomtuk bele a légszűrő alá járt is a motor tőle de hiába.
Megoldás: fogsz egy párhuzam szorítót és az adagolónál a visszafolyó gumicsövet elszorítod. Előtte felpumpálsz mindent, szűrőház légtelen stbstb...
Valakit beültetsz indítózni közben is pumpálod folyamatosan, elkezdi tekertetni és befog röffenni de ahogy beröffent rögtön ereszd el a szorítót máskülönben szétlövi a gumicsövet előtte.
Több napig küszködtünk egyszer, aztán így meg rögtön beindult de szó szerint. Persze ehhez az akcióhoz legyen feltöltött az akksid ha előtte lemerítetted, mert megkell, hogy jól tekerje.
Válasz Milking #239. hozzászólásáraSoros Bosch adagoló van rajta?
Ha igen mondok egy tippet.
A 8270Xtra fergán ilyen van és ha lelevegősödik akkor szívás, de nem is annyira.
Nyílván lelégteleníted a szűrőházat okés. Aztán lazíthattam én mindent annó mikor üresre járt, 3szor lemerültek az akksik benne mégsem indult el, pedig féktisztító spray-t nyomtuk bele a légszűrő alá járt is a motor tőle de hiába.
Megoldás: fogsz egy párhuzam szorítót és az adagolónál a visszafolyó gumicsövet elszorítod. Előtte felpumpálsz mindent, szűrőház légtelen stbstb...
Valakit beültetsz indítózni közben is pumpálod folyamatosan, elkezdi tekertetni és befog röffenni de ahogy beröffent rögtön ereszd el a szorítót máskülönben szétlövi a gumicsövet előtte.
Több napig küszködtünk egyszer, aztán így meg rögtön beindult de szó szerint. Persze ehhez az akcióhoz legyen feltöltött az akksid ha előtte lemerítetted, mert megkell, hogy jól tekerje.
Sziasztok!Kellene kis segítség...
MCCORMICK TTX 230 xtrashift 32/32 váltó
szerintetek milyen legalacsonyabb sebességet tud,úgy 1800-as motorfordulaton??
Válasz mag-i #238. hozzászólásáraNe az adagolónál lazítsd meg a csövet, hanem a porlasztónál, befecskendezőnél, mert a nagynyomású ágba marad annyi levegő, amit nem tud kidolgozni.
Előtte a szűrőig le kell légteleníteni a kézi szivattyúval, utána pedig két hengeren lazítani és önindítózni.
Válasz mag-i #238. hozzászólásáraHát nem egyszerű az biztos.
1 az előszűrő házon középen van egy légtelenítőcsavar - meglazit pumpál amig tiszta gázolaj nem jön.
Ha nem indul (ami nagy valószinű)
meg kell lazítani a z adagolón a nyomó csöveket indít. "köpködi" a g. olajat vissza a csövek, és indulni kell.
Ezzel szemmben nekem a jcb -t nemlazitok meg semmit kétszer meg pumpálom és indít.
segíteóséget kérek ,reggel levegőre szalatt a trakim mtx 135 az istennek nem tudom lelégteleníteni, van más gépeim is de ennyire bonyolult légtelenítésel még nem találkoztam .
Ki hogy szokta?