Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR410.85 FtUSD391.7 FtCHF442.28 FtGBP492.61 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Uazos #2412. hozzászólásáraNe jól tudod.zéró tolerancia.vagyis nulla a hatàr.ha ott a helyszínen megàllitanak,akkor ha a megengedett felett mentél 2vel(ami a műszerek szoràsa)akkor irjàk a csekket.ha nemàllitanak meg,akkor meg ahogy irtàk.szóval,ha észreveszed,hogy lefokozták,azonnal stop,és fordulj vissza nyugodtan.nem lesz semmi probléma.ez nem szabàlysértés.
Válasz vén cigány #2408. hozzászólásáraMérlegelés egyedi is lehet,de ritkán szoktak postai uton 50es korlátozásnál 65km/h alatt küldözgetni bármit is.
Viszont bármikor befigyelhet,ha 5-10%ot tullépted,vagy nem látsz egy odadobott útépítős 30as táblát...
Ugyanitt ha van elfogó autó,akkor már 55nél is megy a bünti az elfogótól.Plusz tőle a sofőr büntipontozást is fog kapni,a postai büntivel nem jár pont.
Válasz Maszek Zs #2409. hozzászólásáraMerev, oszlopra szerelt trafifax is van városban?
Ha igen, meg lehet valahol nézni a neten, hogy Leányváron Dorog felol az van, vagy csak sebességméro radar, fényképezés nélkul?
Válasz vén cigány #2408. hozzászólására62km/h útán jön csak büntetés
Arra kell figyelni,ha ilyen van ne állítsanak meg! Mert,ha meg állítanak akkor ott kapsz egyet személyesen.
Válasz $£€?! #2405. hozzászólásárahát nem tudom, ezen az úton 10 kamionból 8 külföldi, lengyel, ukrán, boszniai, de persze, ha megvan a rendszám, akkro csak idő kérdése.
a vasutó átjáróba a sorompónál is van kamera, tök egyszerű, ott az utolsó áthaladót kell megnézni, az volt az, mert aztán megállt a forgalom.
Válasz _NB_ #2401. hozzászólásáraLegaljasabb dolog a gyilkosság után a cserbenhagyás.
Még ha nem tehet is róla, álljon meg, gyözödjön meg róla van e sérülés, tud e segíteni, hívjon mentöt stb.
Egy perc is sokat számíthat.
Az ilyen ökröt, lezárni, jogsit ezer évre bevonni.
Mást nem érdemel.
Válasz $£€?! #2397. hozzászólásáraNem semmi, kamionost sem értem, így hogy nem állt meg ugrik a munkahely, amint meglesz.
Ha megállt volna, akkor a biztosítók rendezték volna az anyagiakat, ő meg ha szerencsés akkor dolgozhat tovább.
Válasz Sz_Pisti #2398. hozzászólásáraMeg lesz az a kamionos hamarosan! Jogsit bevonni tőle azonnal, addig még a büntetését le nem tölti még volán mögé sem ülhessen!!
Válasz .Richard. #2392. hozzászólásáraNem bírnak magukkal. Tisztelet a kivételnek.
Egy kollega a pápai bandájával jár. Nyugodtan korzóznak. Falun kívül is max 100-110. Így nem marad le senki.
Próbaképp 2x el volt 2 kollegával(haver más társasággal ugyanezt tapasztalta)
Naszóval azt vette észre...1xcsak 160-al veretnek...ha nem akar lemaradni... Meg minden alkalommal volt 3an egymás mellett.
Aztán a 2. alkalommal egy kocsi mögött fél méterre alig tudott megállni...azt mondta ezekkel befejezte. Kell még ő a családnak.
Folyamatosan fúvatni kell ezeket a vasakat (itt 660-asok vannak, minden este tiszta retek az összes gépész,viszont a gép tiszta),30+fokban az utánégetősnél az utánégetőt ki kell kapcsolni. első generációs fekvőhűtősnél a motortér öblítés nem frankó.
Válasz Lackó #2385. hozzászólásáraBizony ezeknek is megvan a "gyenge" pontjuk! Az új szériás 6000 gépnél is vannak konstrukciós hibák! a régebbi Lexinek is van nyűgje, igaz az beszállítói alkatrész hiba miatt szoktak kiégni.
Válasz barazdabetyar. #2386. hozzászólásáraNem messze tőlünk egy több ezer hektáron gazdálkodó cégnél is majdnem bekövetkezett egy hasonló eset olyan három éve.Claas Lexion 780TT,első szezon,majd következő szezon is.Ez már a fektetett hűtős,ventilátoros.A hűtőn keresztül van el vezetve a kipufogó!Ott meg tapadt a por,és az izzott be.Komoly tervezői megoldás!
Válasz Bárány #2378. hozzászólására Hát ezek a mulzimiliomos bohocok gyakoróljanak a sajátterületükön ne minket veszélyeztessenek még akkor sem ha csíkzsebből kívágja azt a 20-100 milliós kombájn árát
Válasz envagyok2 #2372. hozzászólására"Helyszíni információink szerint a traktor vezetője kizuhant a járműből, ezért a mentősök a helyszíni ápolást követően kórházba szállították. A mozdonyvezető a balesetet követően rosszul lett, ezért a mentősök őt is kivizsgálták és további vizsgálatok okán szintén kórházba szállították."
2621 hozzászólás
Válasz Nskype #2420. hozzászólásáraMintha egy kukorica adapter lett volna.
elszabadult egy utánfutó
Válasz fexco #2416. hozzászólásáraAz nagyon komoly, mostanában nem volt ilyen gondom. Remélem nem is lesz.
Válasz fexco #2417. hozzászólásáraÉn így fizettem egy tízest!
100m odébb meg állítottak,de elválaltam nem kaptam fekete pontot.
Válasz vén cigány #2408. hozzászólásáraBiztosan nem!mivel nem állítottak meg mondjuk a fotozàs utàn100 méterrel odébb
Válasz Uazos #2412. hozzászólásáraNe jól tudod.zéró tolerancia.vagyis nulla a hatàr.ha ott a helyszínen megàllitanak,akkor ha a megengedett felett mentél 2vel(ami a műszerek szoràsa)akkor irjàk a csekket.ha nemàllitanak meg,akkor meg ahogy irtàk.szóval,ha észreveszed,hogy lefokozták,azonnal stop,és fordulj vissza nyugodtan.nem lesz semmi probléma.ez nem szabàlysértés.
Válasz Sk Laci #2411. hozzászólásárahttps://www.waze.com/hu/
Válasz vén cigány #2408. hozzászólásáraMérlegelés egyedi is lehet,de ritkán szoktak postai uton 50es korlátozásnál 65km/h alatt küldözgetni bármit is.
Viszont bármikor befigyelhet,ha 5-10%ot tullépted,vagy nem látsz egy odadobott útépítős 30as táblát...
Ugyanitt ha van elfogó autó,akkor már 55nél is megy a bünti az elfogótól.Plusz tőle a sofőr büntipontozást is fog kapni,a postai büntivel nem jár pont.
Válasz Maszek Zs #2409. hozzászólására65-ig nem jön.
Válasz vén cigány #2408. hozzászólásáraÉn is úgy tudom h 10% körül van a határ.
Válasz Maszek Zs #2409. hozzászólásáraMerev, oszlopra szerelt trafifax is van városban?
Ha igen, meg lehet valahol nézni a neten, hogy Leányváron Dorog felol az van, vagy csak sebességméro radar, fényképezés nélkul?
Válasz Maszek Zs #2409. hozzászólására
Válasz vén cigány #2408. hozzászólására62km/h útán jön csak büntetés
Arra kell figyelni,ha ilyen van ne állítsanak meg! Mert,ha meg állítanak akkor ott kapsz egyet személyesen.
A kézi traffipaxoknál, mennyi a tűréshatár? 58-al mentem, 50 km/h helyett. Lesz büntetés?
Válasz envagyok2 #2406. hozzászólásáraVagy ha obun fizeti az útdíjat, gps alapján is ki lehetne szűrni.
Válasz $£€?! #2405. hozzászólásárahát nem tudom, ezen az úton 10 kamionból 8 külföldi, lengyel, ukrán, boszniai, de persze, ha megvan a rendszám, akkro csak idő kérdése.
a vasutó átjáróba a sorompónál is van kamera, tök egyszerű, ott az utolsó áthaladót kell megnézni, az volt az, mert aztán megállt a forgalom.
Válasz vén cigány #2404. hozzászólásáraNem hallottam róla, de tuti meglesz.
Válasz $£€?! #2397. hozzászólásáraMeglett a cserbenhagyó?
Válasz $£€?! #2402. hozzászólásáraPontosan, ezt érdemli!
Válasz _NB_ #2401. hozzászólásáraLegaljasabb dolog a gyilkosság után a cserbenhagyás.
Még ha nem tehet is róla, álljon meg, gyözödjön meg róla van e sérülés, tud e segíteni, hívjon mentöt stb.
Egy perc is sokat számíthat.
Az ilyen ökröt, lezárni, jogsit ezer évre bevonni.
Mást nem érdemel.
Válasz $£€?! #2397. hozzászólásáraNem semmi, kamionost sem értem, így hogy nem állt meg ugrik a munkahely, amint meglesz.
Ha megállt volna, akkor a biztosítók rendezték volna az anyagiakat, ő meg ha szerencsés akkor dolgozhat tovább.
Válasz Sz_Pisti #2398. hozzászólásáraMeg lesz az a kamionos hamarosan! Jogsit bevonni tőle azonnal, addig még a büntetését le nem tölti még volán mögé sem ülhessen!!
Válasz Sz_Pisti #2398. hozzászólásáraÍgy van, bízom benne meg lesz a csibész.
A JD-s mit érezhetett, mikor himbálózott és billent a traki?!
Válasz $£€?! #2397. hozzászólására A VÉDA kamerák, és az útdíj GPS jele is segíthet
Ekkora tahó a kamionos
Remélem megtalálják a bunkót.
Válasz Nyomasek Bobo #2394. hozzászólásáraTüdő, vese, szív, többi finomság...kell a donor!!!
Nincs bennem részvét.
Bár én is motorozok. De sajna vannak állatok..
Válasz Nyomasek Bobo #2393. hozzászólásáraakkor ők ésszel mennek. Ez igy nem jó annyi biztos. A hiba a dologban csak annyi,hogy mások is ott vannak az uton.
Válasz Nyomasek Bobo #2393. hozzászólásáraA Csesznek Zirc közötti részen nem mernék traktorral végig menni... Lehet 5ből 5x nem érnék oda...
Válasz .Richard. #2392. hozzászólásáraNem bírnak magukkal. Tisztelet a kivételnek.
Egy kollega a pápai bandájával jár. Nyugodtan korzóznak. Falun kívül is max 100-110. Így nem marad le senki.
Próbaképp 2x el volt 2 kollegával(haver más társasággal ugyanezt tapasztalta)
Naszóval azt vette észre...1xcsak 160-al veretnek...ha nem akar lemaradni... Meg minden alkalommal volt 3an egymás mellett.
Aztán a 2. alkalommal egy kocsi mögött fél méterre alig tudott megállni...azt mondta ezekkel befejezte. Kell még ő a családnak.
Vajon előírás az idén minden nap egy motorosnak beleszabni valamibe? Ma is egy traktorral csaptak össze. Meg a többi. .
Folyamatosan fúvatni kell ezeket a vasakat (itt 660-asok vannak, minden este tiszta retek az összes gépész,viszont a gép tiszta),30+fokban az utánégetősnél az utánégetőt ki kell kapcsolni. első generációs fekvőhűtősnél a motortér öblítés nem frankó.
Válasz Zsolesz83 #2388. hozzászólásáraLegalább veszik a gépeket, úgy van vele a mérnök!!
Válasz Lackó #2385. hozzászólásáraBizony ezeknek is megvan a "gyenge" pontjuk! Az új szériás 6000 gépnél is vannak konstrukciós hibák! a régebbi Lexinek is van nyűgje, igaz az beszállítói alkatrész hiba miatt szoktak kiégni.
Válasz barazdabetyar. #2386. hozzászólásáraNem messze tőlünk egy több ezer hektáron gazdálkodó cégnél is majdnem bekövetkezett egy hasonló eset olyan három éve.Claas Lexion 780TT,első szezon,majd következő szezon is.Ez már a fektetett hűtős,ventilátoros.A hűtőn keresztül van el vezetve a kipufogó!Ott meg tapadt a por,és az izzott be.Komoly tervezői megoldás!
Válasz Lackó #2385. hozzászólására770
Válasz Lackó #2385. hozzászólásáraSzámát nem tudom.Második szezonját aratta.Valami üzemanyag problémát írt,aztán már égett is.
Válasz barazdabetyar. #2384. hozzászólásáraAzt a k....
Jól látom, hogy ez egy 7 vagy 8000es (új) Lexi volt?
https://www.beol.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/kigyulladt-egy-kombajn-totkomlos-hataraban-4148678/
Válasz Diesel Tibor #2381. hozzászólásáraElnézte a pirosat?
Válasz Bárány #2380. hozzászólásáraHa még át ment volna, az kétszeres vicc lett volna.
Válasz envagyok2 #2372. hozzászólásáraMa beszéltem az apjával ,a gyerek kórházban van túléli,meggyógyul.
Válasz Mihály #2379. hozzászólásáraÚgy látom, ez most nem ment át.
Vicc lett volna...
Válasz Bárány #2378. hozzászólására Hát ezek a mulzimiliomos bohocok gyakoróljanak a sajátterületükön ne minket veszélyeztessenek még akkor sem ha csíkzsebből kívágja azt a 20-100 milliós kombájn árát
Válasz GREVEN #2374. hozzászólásáraEgy kamikáze edzést tartott. Nekik is kell gyakorolni!
Válasz GREVEN #2374. hozzászólásáraEz kb olyan, mint itt a szomszéd faluban régen: 2 mtz szántott egy 10 hektáros földön, és frontálisan összementek
Válasz GREVEN #2374. hozzászólásáraOtt akart landolni a kombi tetőn a balfasz pilóta????????
Válasz GREVEN #2374. hozzászólásáraHát ez nem semmi.
Mi lesz legközelebb?
Tengeralattjáró
Kombájn ütközött repülővel
Az ember már sehol sincs biztonságban úgy látszik ezektől...
Válasz envagyok2 #2372. hozzászólására"Helyszíni információink szerint a traktor vezetője kizuhant a járműből, ezért a mentősök a helyszíni ápolást követően kórházba szállították. A mozdonyvezető a balesetet követően rosszul lett, ezért a mentősök őt is kivizsgálták és további vizsgálatok okán szintén kórházba szállították."
Válasz Tom250 #2371. hozzászólásáraazt már nehéz lett volna a böszmék leírniuk, hogy mi lett a gépésszel...