Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.69 FtUSD395.41 FtCHF442.09 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz vén cigány #2233. hozzászólásáraBocs tévedtem,fiú volt mind kettő,a pilóta csaja azt írta a posztba hogy a városban még normálisan vezetett,sajnos az utas is meghalt.
De azt is ki halottam a kommentekből hogy nem volt megfelelő jogsi!
Legyen nekik könnyű a föld!
Válasz *** HM *** #2252. hozzászólásáraNe hidd hogy az autós elmésebb! III-as golffal akartak versenyezni, szakadó esőben! Aztán büszke volt h 160-nál inkább elengedtem valamivel kevesebb területen tapdtam meg más a súly lóerő aràny is
De nem a gyár a hülye, max a lovas, ha olyat vesz amit nem tud, vagy nem akar tudni megülni, én is probáltam 1000rr-t, 3 asban némi gázra 200 mondom oké, van benne akarat de inkább hagyjuk sötét van.
A pilótákkal van a baj, sajnos túl sokat kell talpalni a melóban, egész nap 6-tal mész a géppel, attól nagy ugrás még a 106 is nem a 256.
Fáradt vagy, csak ki akarsz kapcsolódni, aztán még tavasz is van, nem is érzed, aszfalt is hideg, gyakran sáros is, meg nagy a bátorság is mert ottvan a csaj meg kell mutatni, aztàn tessék.
Szomorú, de nem az első, nem is az utolsó lesz sajnos.
Autót hànyat összetörnek egy nap, sokat amiatt mert vanakinek a 115 ló is sok volt, de az nincs a tvben
Amúgy jelenleg nincs biciklin kívül más kétkerekűm, de még lehet lesz
Válasz jozef19 #2266 hozzás
Ilyet nem csinálunk ekkora tempónál egyszer lehet tévedni nem tetszenek a sport motorok meg ki is nőttem ebből a stilusból.
Válasz 4755 #2262. hozzászólásáraNem voltam minta gyerek,de ami a pénzt vitte,az nem érdekelt.21 évesen vettem az SZK-5-ös kombájnt,kaptam is érte,hogy biciklim nem volt,de kombájnt vettem.
Válasz Mf-es? #2255. hozzászólásáraNehogy azt mond,hogy te minta gyerek voltál,nagy köbcentis nagy lóerejű motorral is lehet normálisan közlekedni,az biztos,hogy nagyobb a sérülés veszélye motoron.
Válasz TeljesenMindegy #2251. hozzászólásáraAkár azt is lehet korlátozni a társadalom 99,9%át pont nem érdekelné, mer elvétve látni komoly sportkocsikat a hétköznapokban. Komoly motor viszont minden faluban akad 4-5db.
Válasz *** HM *** #2252. hozzászólására19 évesen én nem feszegettem.Mindig is utáltam a motort.Volt itthon egy 40 éves komár motor.Elmentem 3 km.-ert vele,elszakadt a lánc.Hazáig toltam.Nekem ennyi elég volt a motorozásból.
Motorral 1x nézed be letelt a jegyed pár perc izgalom miatt.
Ha agyilag nem vagy megérve erre úgyis kipróbálod feszegetni a határokat 19 évesen meg hajaj ki nem feszegette....
De mind1 mert ha gurulgatsz is vétlenül is ott pusztulsz.
Mennyiért lehet bemenni 1 pályára ha 200 fölött akarsz motorozni?
Csak hát az unalmas nekik körözgetni...
Tulképpen minek is tudnak 300at a kocsik motorok ha 90 130al mehetsz egész országokban?
Ez is csak arra jó hogy fogyasszanak bennünket túlszaporodtunk.
Miután megvetted a 6m motrot jó fogyasztóként fogyasztottál lovagolod a koporsóbaszállítódat...
Válasz jamo #2248. hozzászólásáraMi a helyzet a két tonnás hatszáz lóerős autókkal, terepjárókkal? Azt is korlátozni kell? Mert 90km/h sebességtől lényegesen gyorsabban tudnak haladni ők is. A nagy sebességgel becsapódó két tonna nem csak a gumit üti ki, hanem az egész bálaszállítót bevágja az árokba.
Válasz jamo #2248. hozzászólásáraGyanitom lesz is itt ilyen. Valamivel tuti szabályozva lesz de annak a normálisabbja issza meg a levét. Igazábol amit a teherautokkal csinálnak az már szinte vicc. Szoval miota net van megoldás is van mindenre. Szerintem nix olyan ember aki ne ismert volna egy elesett motorost. Ebbe a hatalmas országban.
Amíg legálisan lehet venni és forgalomba helyezni ilyen motorokat addig mindig is leszek akik nem túlfeszítik a húrt mi meg sajnáljuk őket ha eljön az idejük.
Törvényi szabályozás kellene a közutakon a motoroknál is súly/le arány korlátozására. Senki nem mondja, hogy azért vesz 100+ de akárcsak 30 le motort, hogy 90km/h-val gurulgasson vele. Aki nem veszi észre, hogy egy 100lovas motorra vgyó egyén száguldozni akar az elfordítja a fejét. Ez a gyártók és a törvényi szabályozás bűne is.
Válasz BNC01 #2246. hozzászólásáraA(z) Közúti balesetek mezőgazdasági gépekkel űrlap már nem fogad válaszokat.
Ha Ön szerint ez csak véletlen lehet, vegye fel a kapcsolatot az űrlap tulajdonosával.
Válasz Gepi #2230. hozzászólásáraA motor képe alapján nagy moci lehetett, ekkorával nem mehet 19 évesen max A2 ! Akkor lehet nem is volt rá jogsija????
Gyereknek nem veszünk nem engedünk motrot ez alapszabály.
Csak dzsipót.
Élvezze a földekrejárást.
60al se akarok vasba csapódni.... nem mind1 mennnyivel ment?.... annál is elpusztulhatsz...
Nagyon sajnálom, főleg a szülőket. de mikor lesz már végre REND az utakon ? Vas szigor kellene ilyen és ehhez hasonló szabálysértés esetén milliós bírság, jogsit egy életre elvenni.... stb.
ezért féltem a családom tagjait, mert ha egy ilyennel találkoznak akkor szinte biztos, hogy menthetetlenek....
Nincs felelősség érzete a fiatalok nagy részének, sajnos az idősebb korosztályból is fordul elő.
Család béli kölök 100-al végig repeszt az utcában, szóltam az anyjának, még neki állt feljebb, ja és én vagyok a konzervatív. Ennyi, ja mondom én kérek bocsánatot.
Válasz Mf-es? #2229. hozzászólásáraAz utasával mi van, férfi vagy nő?
Mert az nagyon kellemetlen, ha egész életére maradandó fogyatékossága lesz, főleg egy fiatal hölgynek.
Válasz 44claasgarantos #2222. hozzászólásáraSajnálom a csávót, de mi az apja fa...nak kell annyira húzni annak a szarnak?????? Ha menni akar menjen ki a versenypályára ott húzhatja a szarjának ahogy akarja, és nem okoz másoknak gondot meg állásidőt de rendesen!!
Válasz Gepi #2230. hozzászólásáraTökmindegy, ott egy robogóval is gatya lett volna sajnos! Egy picit megpiszkált 125-ös NSR 25 éve ment két személlyel 145-öt, 36 lóerő volt akkor, amikor a 250-es ETZ-khez lehetett kapni leírásokat a 36 pacihoz! Ismét az ember volt a leggyengébb láncszem! Nyugodjon békében, remélem az utas valamint a traktoros felépül!
Válasz .Richard. #2226. hozzászólásáraSajnos autósok között is sok van, aki beláthatatlan kanyarban nekiáll előzni. Arra nem gondol, hogy hova tud menekülni, ha szemből is döcög valaki 100al...
Válasz Mf-es? #2221. hozzászólásáranekem is Lidles sisakom van. Valami itt a közlekedésben kvára nix rendben. A képek szerint pont kanyarban van. Elég korai kezdés volt ez igy februárban. Kiváncsi lennék mi erre a megoldás'hogy ilyen ne történjen meg. Mindenhol nem állhat rendőr.
Válasz Aprógazda #2223. hozzászólásáraHavernak is volt 2 évig túramotorja.
A kollégákkal túrázott hetvégente. Aztán eladta.
Mert: Ha nem akart lemaradni...mindig azon kapta magát, hogy 160al hasítanak.(nem szamított, osztrákba is)
Minden alkalomra jutott 1 hárman megyünk egymas mellett szitu(2auto 1 motor)
Mondta, hogy nem akar meghalni.
2621 hozzászólás
Válasz vén cigány #2233. hozzászólásáraBocs tévedtem,fiú volt mind kettő,a pilóta csaja azt írta a posztba hogy a városban még normálisan vezetett,sajnos az utas is meghalt.
De azt is ki halottam a kommentekből hogy nem volt megfelelő jogsi!
Legyen nekik könnyű a föld!
Válasz *** HM *** #2252. hozzászólásáraNe hidd hogy az autós elmésebb! III-as golffal akartak versenyezni, szakadó esőben! Aztán büszke volt h 160-nál inkább elengedtem valamivel kevesebb területen tapdtam meg más a súly lóerő aràny is
De nem a gyár a hülye, max a lovas, ha olyat vesz amit nem tud, vagy nem akar tudni megülni, én is probáltam 1000rr-t, 3 asban némi gázra 200 mondom oké, van benne akarat de inkább hagyjuk sötét van.
A pilótákkal van a baj, sajnos túl sokat kell talpalni a melóban, egész nap 6-tal mész a géppel, attól nagy ugrás még a 106 is nem a 256.
Fáradt vagy, csak ki akarsz kapcsolódni, aztán még tavasz is van, nem is érzed, aszfalt is hideg, gyakran sáros is, meg nagy a bátorság is mert ottvan a csaj meg kell mutatni, aztàn tessék.
Szomorú, de nem az első, nem is az utolsó lesz sajnos.
Autót hànyat összetörnek egy nap, sokat amiatt mert vanakinek a 115 ló is sok volt, de az nincs a tvben
Amúgy jelenleg nincs biciklin kívül más kétkerekűm, de még lehet lesz
Válasz jozef19 #2266. hozzászólásáraHmm. Mondjuk megprobálhatnák állva a motoron. Talán akkor sikerülne az adrenalint tulnyomni.
Válasz jozef19 #2266. hozzászólásáraMilyen komoly védőruhájuk van...
Válasz jozef19 #2266 hozzás
Ilyet nem csinálunk ekkora tempónál egyszer lehet tévedni nem tetszenek a sport motorok meg ki is nőttem ebből a stilusból.
Válasz 4755 #2262. hozzászólásáraValahogy igy...
https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw
Válasz später77 #2247. hozzászólásáraKöszi a jelzést, javítottuk a hibát. Most már működik ujra:
Link a kérdőívre itt
Válasz 4755 #2262. hozzászólásáraNem voltam minta gyerek,de ami a pénzt vitte,az nem érdekelt.21 évesen vettem az SZK-5-ös kombájnt,kaptam is érte,hogy biciklim nem volt,de kombájnt vettem.
Válasz Mf-es? #2255. hozzászólásáraÉn Romettel nyomtam, az sem száguld, de lehet azzal is hülyeséget csinálni
Válasz Mf-es? #2255. hozzászólásáraNehogy azt mond,hogy te minta gyerek voltál,nagy köbcentis nagy lóerejű motorral is lehet normálisan közlekedni,az biztos,hogy nagyobb a sérülés veszélye motoron.
Válasz TeljesenMindegy #2251. hozzászólásáraAkár azt is lehet korlátozni a társadalom 99,9%át pont nem érdekelné, mer elvétve látni komoly sportkocsikat a hétköznapokban. Komoly motor viszont minden faluban akad 4-5db.
Válasz *** HM *** #2257. hozzászólásáraIzirájder öcsém ...........
Válasz *** HM *** #2257. hozzászólásáraKomár mellett érthető, hogy nem érzett késztetést a motorozásra.
Válasz *** HM *** #2236. hozzászólásáraÉn úgy tartom inkább legyen motorja és arra költsön mint drogra és dohányra
Válasz Mf-es? #2255. hozzászólásáraTúlontúl túlérett voltál akkor is mán.
Vagy tejbe TÖK.
Lehet nálad csak 40ig jön elő az adrenalin.
Na itt ők mennyivel mehettek a6 ossal?
4 kiestek
3 ottmaradt....
Sofőr meg elöl csaj élte túl.... még fújni is tudott zsaruknak.....
Válasz *** HM *** #2252. hozzászólására19 évesen én nem feszegettem.Mindig is utáltam a motort.Volt itthon egy 40 éves komár motor.Elmentem 3 km.-ert vele,elszakadt a lánc.Hazáig toltam.Nekem ennyi elég volt a motorozásból.
Válasz .Richard. #2250. hozzászólásáraMi a vicc a teherautókkal?
Válasz TeljesenMindegy #2251. hozzászólásáraAnnak jogában áll elférni 160al.
Motorral 1x nézed be letelt a jegyed pár perc izgalom miatt.
Ha agyilag nem vagy megérve erre úgyis kipróbálod feszegetni a határokat 19 évesen meg hajaj ki nem feszegette....
De mind1 mert ha gurulgatsz is vétlenül is ott pusztulsz.
Mennyiért lehet bemenni 1 pályára ha 200 fölött akarsz motorozni?
Csak hát az unalmas nekik körözgetni...
Tulképpen minek is tudnak 300at a kocsik motorok ha 90 130al mehetsz egész országokban?
Ez is csak arra jó hogy fogyasszanak bennünket túlszaporodtunk.
Miután megvetted a 6m motrot jó fogyasztóként fogyasztottál lovagolod a koporsóbaszállítódat...
Válasz jamo #2248. hozzászólásáraMi a helyzet a két tonnás hatszáz lóerős autókkal, terepjárókkal? Azt is korlátozni kell? Mert 90km/h sebességtől lényegesen gyorsabban tudnak haladni ők is. A nagy sebességgel becsapódó két tonna nem csak a gumit üti ki, hanem az egész bálaszállítót bevágja az árokba.
Válasz jamo #2248. hozzászólásáraGyanitom lesz is itt ilyen. Valamivel tuti szabályozva lesz de annak a normálisabbja issza meg a levét. Igazábol amit a teherautokkal csinálnak az már szinte vicc. Szoval miota net van megoldás is van mindenre. Szerintem nix olyan ember aki ne ismert volna egy elesett motorost. Ebbe a hatalmas országban.
Válasz jamo #2248. hozzászólására-nem
Amíg legálisan lehet venni és forgalomba helyezni ilyen motorokat addig mindig is leszek akik nem túlfeszítik a húrt mi meg sajnáljuk őket ha eljön az idejük.
Törvényi szabályozás kellene a közutakon a motoroknál is súly/le arány korlátozására. Senki nem mondja, hogy azért vesz 100+ de akárcsak 30 le motort, hogy 90km/h-val gurulgasson vele. Aki nem veszi észre, hogy egy 100lovas motorra vgyó egyén száguldozni akar az elfordítja a fejét. Ez a gyártók és a törvényi szabályozás bűne is.
Válasz BNC01 #2246. hozzászólásáraA(z) Közúti balesetek mezőgazdasági gépekkel űrlap már nem fogad válaszokat.
Ha Ön szerint ez csak véletlen lehet, vegye fel a kapcsolatot az űrlap tulajdonosával.
Indítottunk egy felmérést a mezőgazdasági gépekhez kapcsolódó közúti balesetekről:
Link a kérdőívre
Várjuk a tapasztalatokat kitöltèsek formájában!
Válasz Bobo77 #2244. hozzászólásáraFelénk van hogy úgy mondják...
Válasz *** HM *** #2241. hozzászólásáraÓ hogy a .....
Válasz 44claasgarantos #2237. hozzászólásáraHát lenne dolguk az tuti a rendőröknek!
Válasz Gepi #2230. hozzászólásáraA motor képe alapján nagy moci lehetett, ekkorával nem mehet 19 évesen max A2 ! Akkor lehet nem is volt rá jogsija????
Válasz Bobo77 #2238. hozzászólásáraPont az mint a motort.
Válasz *** HM *** #2236. hozzászólására
Válasz *** HM *** #2236. hozzászólásáraAkkor meg te vagy a genyó. Bekarmolva hazafelé a bicikli is el tud úgy hajintani hogy ottmaradsz
Válasz *** HM *** #2236. hozzászólásáraMi az a motrot?
Igen itt vannak az autókban elhelyezet kamerák felvételeit beküldeni a rendőrségre hagy csemegézenek ez lenne a járható út
Gyereknek nem veszünk nem engedünk motrot ez alapszabály.
Csak dzsipót.
Élvezze a földekrejárást.
60al se akarok vasba csapódni.... nem mind1 mennnyivel ment?.... annál is elpusztulhatsz...
Nagyon sajnálom, főleg a szülőket. de mikor lesz már végre REND az utakon ? Vas szigor kellene ilyen és ehhez hasonló szabálysértés esetén milliós bírság, jogsit egy életre elvenni.... stb.
ezért féltem a családom tagjait, mert ha egy ilyennel találkoznak akkor szinte biztos, hogy menthetetlenek....
Nincs felelősség érzete a fiatalok nagy részének, sajnos az idősebb korosztályból is fordul elő.
Család béli kölök 100-al végig repeszt az utcában, szóltam az anyjának, még neki állt feljebb, ja és én vagyok a konzervatív. Ennyi, ja mondom én kérek bocsánatot.
Válasz vén cigány #2233. hozzászólásáraGondolom nő,mert azt mondják hogy két férfi nem ül egymás mögé "mert egy másba ne érjen a fa..uk"
Válasz Mf-es? #2229. hozzászólásáraAz utasával mi van, férfi vagy nő?
Mert az nagyon kellemetlen, ha egész életére maradandó fogyatékossága lesz, főleg egy fiatal hölgynek.
Válasz 44claasgarantos #2222. hozzászólásáraSajnálom a csávót, de mi az apja fa...nak kell annyira húzni annak a szarnak?????? Ha menni akar menjen ki a versenypályára ott húzhatja a szarjának ahogy akarja, és nem okoz másoknak gondot meg állásidőt de rendesen!!
Válasz Gepi #2230. hozzászólásáraTökmindegy, ott egy robogóval is gatya lett volna sajnos! Egy picit megpiszkált 125-ös NSR 25 éve ment két személlyel 145-öt, 36 lóerő volt akkor, amikor a 250-es ETZ-khez lehetett kapni leírásokat a 36 pacihoz! Ismét az ember volt a leggyengébb láncszem! Nyugodjon békében, remélem az utas valamint a traktoros felépül!
Válasz Aprógazda #2223. hozzászólására19 éves? Milyen kategóriában ment?
Válasz Aprógazda #2223. hozzászólásáraFalum béli volt.
Válasz Nyomasek Bobo #2227. hozzászólásáraMondjuk pl ha épp traki +potkocsival vagyok... A Népszavát elolvassa, mire elhagyom, ha befékez mégis...
Válasz .Richard. #2226. hozzászólásáraSajnos autósok között is sok van, aki beláthatatlan kanyarban nekiáll előzni. Arra nem gondol, hogy hova tud menekülni, ha szemből is döcög valaki 100al...
Válasz Mf-es? #2221. hozzászólásáranekem is Lidles sisakom van. Valami itt a közlekedésben kvára nix rendben. A képek szerint pont kanyarban van. Elég korai kezdés volt ez igy februárban. Kiváncsi lennék mi erre a megoldás'hogy ilyen ne történjen meg. Mindenhol nem állhat rendőr.
Válasz Aprógazda #2223. hozzászólásáraMagának kereste a bajt...sajnos. A legtöbbjük egyszerűen nem tud lassan menni..
Válasz Aprógazda #2223. hozzászólásáraHavernak is volt 2 évig túramotorja.
A kollégákkal túrázott hetvégente. Aztán eladta.
Mert: Ha nem akart lemaradni...mindig azon kapta magát, hogy 160al hasítanak.(nem szamított, osztrákba is)
Minden alkalomra jutott 1 hárman megyünk egymas mellett szitu(2auto 1 motor)
Mondta, hogy nem akar meghalni.
Válasz 44claasgarantos #2222. hozzászólására Sajnos ma reggel elhunyt a motort vezető fiatal srác. Még nem volt 19 éves. Nyugodjon békében.
Itt a tavasz elindultak a száguldozó barmok ezektől elkelene venni a jogsit mert egy gyilkos mind felelötlen ki ha én