Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR412.03 FtUSD395.1 FtCHF446.43 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az első kiadású Taurus Point7 special hátsó gumik, amik még magyar gyárban készültek, azok tényleg kényelmesebbek voltak az orosz gumitól, ülés állapottól függetlenül. A mostani (állítólag lengyel?) taurusokról már szinte csak a rosszat hallom én is.
Mondjuk én nem 150 kg vagyok csak 90, de nekem 5 éve (lassan 2500 órás) van benne a Grammer, eddig semmi baja.
A Taurus gumi mennyire ráz jó üléssel azt nem tudom, de ha sz.r az ülés, akkor mindegy milyen gumi van a gépen. Hétfőn elkértem keresztapám 82-esét, elöl hátul Taurus gumik, de vacak benne az ülés. A guminyomás 1,5 bar. Talán 1 - 1,5 órát ültem benne, de alig vártam, hogy kiszálljak a gépből. Javasoltam neki, hogy szerelje ki az ülést a traktorból, gyújtson alá, ami marad belőle azt pedig vigye el az ócskavastelepre.
Gumi csak tavasszal kell vagyis már most is jó lenne de most nem lehet mert.... mindegy is. Üléssel viszont az a baj hogy szinte bármilyet mondasz mindegyik összetörik alattam ez is 250ezer környékén volt ami benne van. Ha tudsz ennek fényében ajánlani mást vagy olyat ami ténylegesen elbír és tud rugózni akkor érdekelhet a dolog . A jelenlegi Grammer ugye de nem tudom hogy milyen típusú.
Légrugós GRAMMER van benne abból is azt mondták hogy jobb fajta mivel 150kgos faszi vagyok holmi kis bóvli nem teszi a dolgát hanem leül a sinre :D
Még egy dolog, egy jó rallis ismerősöm kérdezte tőlem hogy szerintem mi a legjobb tuning? Én meg erre a szokásos dolgokat emlegettem neki. És nem, két dolog mindössze fék és a gumi! Lehet akárhány lóerős egy autó ha a kanyarban nem tud megállni vagy nem mindegy hogy egy kanyar előtt 200méterrel kell fékezni vagy elég 100al. Szóval nagyon fontos a gumi.
Bocsánat hogy csak most válaszolok. Szinte bármi szóba jöhet ami hasonló tulajdonságokkal bír mint a taurus, kivétel a ruszki gumi! Nem vagyok ruszki ellenes jó is a belsina a maga nevében pláne ha ár értéket nézünk. De én a veséimet nézem inkább meg a derekamat így minimum a taurus.
kaposflexnél vettünk 15,5x38 ast Belshinát. A külső kifogástala, 2013as gyártású. De a vele adott belső 2007es kiadású és szét van repedezve, egyik lyukas is volt.
Nekünk a ZT-n elöl valami gagyi gumi van, kicsit kopott is már...Hátul meg jó állapotú taurus point 8 és ha belemegyek egy kátyúba az eleje pattog a de engem meg alig ráz mert a gumi elnyeli, szinte alig észrevenni, sárban meg nem ragad be sosem a taurus csak kb 1cm sár ragad rá a többi része még fog Szóval szerintem a gumi is sokat számít!
És milyen ülés van az MTZ-be neked ? Légreugós (nem holmi kiberhelt kamionülés, hanem pl. grammer), vagy valami 1000 éves mechanikus ? Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy egyik gumival kevésbé ráz, mint a másikkal, de szvsz. az ülésen sokkal több múlik, mint a papucsokon.
Szia Érdeklődnék én is hogy milyen jó áron tudnál gumit hozni. Méret 18.4 R34 2db illetve 360/70 R24 referencia értéknek. Csak taurus érdekel vagy annál jobb minőségű. Ruszki nem érdekel már írtam hogy miért. Köszönöm előre is.
Mindenkinek köszönöm a segítséget. Nem szeretnék hitetlennek tűnni, de én még nem nagyon vettem észre különbséget a gumik komfortját illetően, bár igaz, hogy leginkább ruszkik voltak rajtuk.
igen, ez a különbség mikor v.ki alkalmazott, az nagy valószínűséggel nem igyekezne cégét gyarapítani, tisztelet a kivételeknek, mert bizti van, de mikor sajátként igyekszel, az némiben más, meg ha nemcsak az üzleti oldalát nézed, hanem mikor pl egy rendezvényen odajön hozzád v.ki, hogy én voltam , aki rendelt tőled ezt meg azt, az tök jó érzés, hogy személyesen is találkozol vele, tudsz vele pár mondatot beszélgetni, mert nem csak az a lényeg hogy vegyen v.ki valamit, hanem , hogy elégedett legyen, s máskor is bizalommal vásároljon, nekem ez is nagyon fontos, jó látni , s beszélgetni elégedett ügyfelekkel
Az a baj a ruszki gumikkal hogy nagyon kemények! Ha költséghatékonyak akarunk lenni akkor jó választás a belsina ha viszont a saját veséidre gondolsz akkor amit felsoroltál az mindegyik kuka. Tavasszal vettem előre taurus gumit 360/70 R24 méretben belsina helyett, de az egyik vesém nagyon köszöni. Jövő tavasszal leszórom a hátsókat is mert sokkal lágyabb az összetétele és nem pattog annyira az úton még ha keményebbre van fújva akkor sem. Sztem ár és komfort tekintetében a taurus az egyik legjobb választás! Ez saját véleményem.
kb egy hónapja vettünk. körbejártuk a témát, kaposflex lett a befutó az ingyenes házhozszállítást is belekalkulálva. Radial Belshina. Radiál voltyre és egyéb diagonál gumik lettek volna olcsóbban de azt mondják a tapasztaltak hogy a belshina a legjobb. Jelenleg voltyre volt fent, minta még van rajta, de kirepedt minden minta tövében belülről és feszt kicsípte a belsőt. Másikon belshina van azzal nem volt ilyen gond pedig idősebb.
Első kerékre vettünk tavaly Alliance gumikat. 470/70 R30 méretben. Nem régen vannak fent, pár 10 üzemórája. Kukorica tarlón sem sérültek igazából, kopás még nem látszik rajtuk. A környéken van egy pár garnitúra felszerelve más gépekre, azok ott beváltak. Árban jók, szerintem minőségben sem a legalja. Mitasról nincs információm, de a vasdarabok sosem azt lesik, hogy milyen márkájú gumiba álljanak bele
4375 hozzászólás
Válasz #1572. hozzászólásra
8,3x20 Voltyre, vagy más normális minőség milyen árban van?
Válasz #1570. hozzászólásra
Az első kiadású Taurus Point7 special hátsó gumik, amik még magyar gyárban készültek, azok tényleg kényelmesebbek voltak az orosz gumitól, ülés állapottól függetlenül. A mostani (állítólag lengyel?) taurusokról már szinte csak a rosszat hallom én is.
Válasz #1572. hozzászólásra
Tömlö nélküli??
Válasz #1571. hozzászólásra
bruttó 111.500/db házhozszállítva
Válasz #1561. hozzászólásra
üdv:mtz -re 13.6-38 as menyibe kerülne
Válasz #1568. hozzászólásra
Mondjuk én nem 150 kg vagyok csak 90, de nekem 5 éve (lassan 2500 órás) van benne a Grammer, eddig semmi baja.
A Taurus gumi mennyire ráz jó üléssel azt nem tudom, de ha sz.r az ülés, akkor mindegy milyen gumi van a gépen. Hétfőn elkértem keresztapám 82-esét, elöl hátul Taurus gumik, de vacak benne az ülés. A guminyomás 1,5 bar. Talán 1 - 1,5 órát ültem benne, de alig vártam, hogy kiszálljak a gépből. Javasoltam neki, hogy szerelje ki az ülést a traktorból, gyújtson alá, ami marad belőle azt pedig vigye el az ócskavastelepre.
Válasz #1561. hozzászólásra
11,2x20 38+ÁFA tömlővel
15,5x38 85+ÁFA tömlővel
Válasz #1567. hozzászólásra
Gumi csak tavasszal kell vagyis már most is jó lenne de most nem lehet mert.... mindegy is. Üléssel viszont az a baj hogy szinte bármilyet mondasz mindegyik összetörik alattam ez is 250ezer környékén volt ami benne van. Ha tudsz ennek fényében ajánlani mást vagy olyat ami ténylegesen elbír és tud rugózni akkor érdekelhet a dolog . A jelenlegi Grammer ugye de nem tudom hogy milyen típusú.
Válasz #1565. hozzászólásra
Grammer ülésekbe, viszont nagyon jó áraim vannak!!!!
Válasz #1551. hozzászólásra
taurusba sajna nem vagyok jó a 18,4 r34 az drágább nálam mint a konkurensnél, a 360/70r24 az nemtom mennyi a konkurensnél, nálam 105.511.-+ÁFA
Válasz #1553. hozzászólásra
Légrugós GRAMMER van benne abból is azt mondták hogy jobb fajta mivel 150kgos faszi vagyok holmi kis bóvli nem teszi a dolgát hanem leül a sinre :D
Még egy dolog, egy jó rallis ismerősöm kérdezte tőlem hogy szerintem mi a legjobb tuning? Én meg erre a szokásos dolgokat emlegettem neki. És nem, két dolog mindössze fék és a gumi! Lehet akárhány lóerős egy autó ha a kanyarban nem tud megállni vagy nem mindegy hogy egy kanyar előtt 200méterrel kell fékezni vagy elég 100al. Szóval nagyon fontos a gumi.
Válasz #1552. hozzászólásra
Bocsánat hogy csak most válaszolok. Szinte bármi szóba jöhet ami hasonló tulajdonságokkal bír mint a taurus, kivétel a ruszki gumi! Nem vagyok ruszki ellenes jó is a belsina a maga nevében pláne ha ár értéket nézünk. De én a veséimet nézem inkább meg a derekamat így minimum a taurus.
Válasz #1562. hozzászólásra
igen
Válasz #1561. hozzászólásra
Voltyre?
Válasz #1557. hozzászólásra
11,2-20, 42.520.-+ÁFA/db
15,5-38, 91.732.-+ÁFA /db
HÁZHOZSZÁLLÍTVA!
Válasz #1557. hozzászólásra
11,2x20 Belsina 45+ÁFA
15,5x38 Belsina 90+ÁFA
Békéscsabai átvétellel
Farkas Gyula
Válasz #1557. hozzászólásra
kaposflexnél vettünk 15,5x38 ast Belshinát. A külső kifogástala, 2013as gyártású. De a vele adott belső 2007es kiadású és szét van repedezve, egyik lyukas is volt.
Válasz #1557. hozzászólásra
hány db kellene, és milyen márka?
Válasz #1554. hozzászólásra
11,2x20 és 15,5x38-ra tudsz árat mondani?
Válasz #1553. hozzászólásra
Nekünk a ZT-n elöl valami gagyi gumi van, kicsit kopott is már...Hátul meg jó állapotú taurus point 8 és ha belemegyek egy kátyúba az eleje pattog a de engem meg alig ráz mert a gumi elnyeli, szinte alig észrevenni, sárban meg nem ragad be sosem a taurus csak kb 1cm sár ragad rá a többi része még fog Szóval szerintem a gumi is sokat számít!
Valaki tud eladó 6,50-36 külső gumit Lajtára?
Válasz #1553. hozzászólásra
Grammer ülés IS kapható nálunk ELÉG JÓ áron......!!!
Válasz #1537. hozzászólásra
És milyen ülés van az MTZ-be neked ? Légreugós (nem holmi kiberhelt kamionülés, hanem pl. grammer), vagy valami 1000 éves mechanikus ? Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy egyik gumival kevésbé ráz, mint a másikkal, de szvsz. az ülésen sokkal több múlik, mint a papucsokon.
Válasz #1551. hozzászólásra
hello!
a tauruson kívűl mik jöhetnek még szóba?
Válasz #1550. hozzászólásra
Szia Érdeklődnék én is hogy milyen jó áron tudnál gumit hozni. Méret 18.4 R34 2db illetve 360/70 R24 referencia értéknek. Csak taurus érdekel vagy annál jobb minőségű. Ruszki nem érdekel már írtam hogy miért. Köszönöm előre is.
Válasz #1549. hozzászólásra
szerintem szerb
Érdeklődni szeretnék, hogy a TRAYAL gumi milyen származású és milyen az összetétele. (?)
Lánya, vagy kemény gumi?
Válasz #1547. hozzászólásra
szívesen, ha aktuális csörögj rám 06/30-934-2852, lépek is alvóba, mára elég volt a melóból:)))sziasztok!
Válasz #1546. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget, jelzem apósom felé, aztán majd Ő dönt!
Válasz #1545. hozzászólásra
voltyre
Válasz #1544. hozzászólásra
Melyik típusú?
Válasz #1543. hozzászólásra
jó, hogy visszakérdeztem:)
nálam az ár: 15,5-es nettó:92.000.-Ft/db, a 11,2-es netto: 46.000.-Ft/db
Válasz #1542. hozzászólásra
Bocsi, rosszul fogalmaztam, 2-2 db kellene, egy traktorra való szett.
Válasz #1540. hozzászólásra
akkor 4db 11,2-es és 4 db 15,5-es?
Mindenkinek köszönöm a segítséget. Nem szeretnék hitetlennek tűnni, de én még nem nagyon vettem észre különbséget a gumik komfortját illetően, bár igaz, hogy leginkább ruszkik voltak rajtuk.
A www.sinaopt.com oldalról rendelt már valaki?
Válasz #1534. hozzászólásra
2 pár kellene mindkét méretből.
Válasz #1538. hozzászólásra
igen, ez a különbség mikor v.ki alkalmazott, az nagy valószínűséggel nem igyekezne cégét gyarapítani, tisztelet a kivételeknek, mert bizti van, de mikor sajátként igyekszel, az némiben más, meg ha nemcsak az üzleti oldalát nézed, hanem mikor pl egy rendezvényen odajön hozzád v.ki, hogy én voltam , aki rendelt tőled ezt meg azt, az tök jó érzés, hogy személyesen is találkozol vele, tudsz vele pár mondatot beszélgetni, mert nem csak az a lényeg hogy vegyen v.ki valamit, hanem , hogy elégedett legyen, s máskor is bizalommal vásároljon, nekem ez is nagyon fontos, jó látni , s beszélgetni elégedett ügyfelekkel
Válasz #1536. hozzászólásra
Ez a kereskedői hozzáállás.
Open 0-24
Válasz #1534. hozzászólásra
Az a baj a ruszki gumikkal hogy nagyon kemények! Ha költséghatékonyak akarunk lenni akkor jó választás a belsina ha viszont a saját veséidre gondolsz akkor amit felsoroltál az mindegyik kuka. Tavasszal vettem előre taurus gumit 360/70 R24 méretben belsina helyett, de az egyik vesém nagyon köszöni. Jövő tavasszal leszórom a hátsókat is mert sokkal lágyabb az összetétele és nem pattog annyira az úton még ha keményebbre van fújva akkor sem. Sztem ár és komfort tekintetében a taurus az egyik legjobb választás! Ez saját véleményem.
Válasz #1533. hozzászólásra
hány darab kellene?
Válasz #1533. hozzászólásra
Az Axiál mostani akciós ujságban van aztszem nettó 93
Válasz #1533. hozzászólásra
kb egy hónapja vettünk. körbejártuk a témát, kaposflex lett a befutó az ingyenes házhozszállítást is belekalkulálva. Radial Belshina. Radiál voltyre és egyéb diagonál gumik lettek volna olcsóbban de azt mondják a tapasztaltak hogy a belshina a legjobb. Jelenleg voltyre volt fent, minta még van rajta, de kirepedt minden minta tövében belülről és feszt kicsípte a belsőt. Másikon belshina van azzal nem volt ilyen gond pedig idősebb.
Üdv!
Van valakinek infója arról, hogy 82-es MTZ-re való 15,5-38 és 11,2-20 új gumiabroncsot hol lehet olcsón beszerezni?
Válasz #1531. hozzászólásra
Lebeszéltük velük és elég korrektek meg az ár is az! Most ( kivételesen) névről nem lehet ítélni
Válasz #1509. hozzászólásra
Már a neve sem jól hangzik!
Válasz #1528. hozzászólásra
isszráheli
döntsd el adsz e érte saját pénzecskét
Válasz #1528. hozzászólásra
Első kerékre vettünk tavaly Alliance gumikat. 470/70 R30 méretben. Nem régen vannak fent, pár 10 üzemórája. Kukorica tarlón sem sérültek igazából, kopás még nem látszik rajtuk. A környéken van egy pár garnitúra felszerelve más gépekre, azok ott beváltak. Árban jók, szerintem minőségben sem a legalja. Mitasról nincs információm, de a vasdarabok sosem azt lesik, hogy milyen márkájú gumiba álljanak bele
Válasz #1527. hozzászólásra
Alliance gumiról senkinek nincs tapasztalata?
Üdv. Érdeklődnék traktor gumiban Alliancet használ valaki vaagy mik a vélemények, vagy inkább a Mitas?
Válasz #1524. hozzászólásra
Én sem erőlködöm a cserével de lassan lefogy a minta, a repedezettségéről meg ne is beszéljünk.