Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR408 FtUSD391.24 FtCHF431.97 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz SzocsA #4334. hozzászólásáraEgy AKG rendszerű támogatás a cél. Ha erdősávot csinálsz, tisztán tartod a csatornákat, stb... Kert gondoknak szükségesek már csak a parasztok. nincs szükség a mezőgazdasági termelésre.
Válasz Csókkirály #4330. hozzászólásáraEz lesz 2027.-től. Ezt akarja megcsinálni az unió. Teljesen átalakítják a támogatási rendszert.
A nagyok nem kapnak támogatás. 300 hektár felett. Meg a területalapú támogatás helyett más lesz. 2027.-túl új rendszer lesz. Tényleg csak a kisgazdaságok tudnak majd pályázni.
Válasz Csókkirály #4330. hozzászólásáraAmikor Gőgös Zoltán hatalmon volt, mondtam neki, hogy a Keleti Főcsatorna Debreceni felőli oldalán ne a Hortobágy felőli részén dupla támogast adjatok.
Azt mondta nem lehet.
Torgyán papa is...... azt sem lehet.
Szerintem ezek még nem változtak.
Válasz Csókkirály #4330. hozzászólásáraVolt már olyan elképzelés/terv, hogy 1200 hektár felett csak töredék támogatás járna. Ezt a majomarcú zsidót pedig vidd vissza az offtopic-ba. A gyomrom fordul ki, ha Ner-est látok.
Ma a nőverő fideszes képviselő helyére beejtőernyőző Dömötör Csaba ismét bebizonyította, hogy fogalma sincs a mezőgazdasági kérdésekről és az uniós agrártámogatásokról, viszont mint a fideszes képviselők általában akkor is hazudik, amikor kérdez (otthon és az Európai Parlamentben is).
Organikus termelés támogatása = terület alapú elvétele. Hát pont , hogy fordítva mert anélkül nem fog menni. Ez lenne a szerepe a támogatásnak: kompenzáció a kiesett volumen miatt.
Az más kérdès , hogy jelenlegi formájában kontraproduktív. A 40 aranykoronás tábla is ugyan úgy támogatott mint a 12-es homok. A 12 hektárra kap egy magyar család 720.000 forintot, a 40.000 hektárra meg 2400 milliót egy másik család. Na ez a baj.
Képzeljetek el egy világot , ahol 3000 hektár felett nem járna. Másnap lenne eladó föld a magyar családoknak. A 12 hektáros 68 hektárosra hízna, a gyereke falun maradna , mert megélne belőle és nem halna ki a vidék.
Az nagyon baráti ár, olcsóbb mint mikor Én vettem 2008 ban.
Vedd meg mind a hármat, páros napokon használod az egyiket, páratlanon a másikat, a harmadik a tartalék, vagy az ünnepnapos, így még az unokádnak is meg van oldva a traktor dolga.
Egyébként nem tudom, hogy lehetne behozni hivatalosan tőletek, pl egy ilyen traktort.
Itt nálunk a 105 LNY Euro5 motorral 1 db kb. annyi, mint abból három.
A kínai marhára vigyáz a jó hírére, korrektan teljesítenek.
Az egyik barátom folyamatosan rendel tőlük mindent. Pl. a nyugati gépbe lévő klímakompresszor itt az Axiálnál 290.000 Ft, az Alibabán ugyanez 35.000 Ft, de szinte minden ilyen arányban van.
Én is rajta keresztül rendelgetek, fillérekért van minden.
Az YTO hoz is, pedig itt a Solarker nem olyan mohó, mint az Axiál, de negyed áron megjönnek a dolgok.
A barátom összerakott egy 5,5 KW szigetüzemű napelemes rendszer az Alibabáról, csak az akksikat vette itthon, az volt a legtöbb. Kb 800.000 Ft ba került neki az egész Alibabás cucc + az akksik (400.000 Ft) és ugyanazok a tipusú egységek vannak benne, amiket itt nálunk az EU-s pályázatokon lehet nyerni 8 millióért.
Ami az érdekes, ha esetleg sérült a csomagolás és megreklamálja, azonnal küldenek újat + apró ajándék és elnézést kérő levél és a régi is marad.
A traktorján már annyi ledfényhíd van, hogy esőben felszárítja az utat maga előtt, mindez fillérekért.
Válasz mtz1221 #4327. hozzászólásáraMeg a vám.
Lenne az még duplája is. De ha darabonként nyernél 3000-et, nem lenne rossz bolt, csak szerintem ez nem nekünk való, van már ősz hajszálam így is, elég.
Ott a kormány és az ülés közt a baj.
És nem nagy kaland kikapni egy váltót, fülke megemel hátulja kitól és kész. Szervízkönyv van.
Az apróbb problémákat meg meg lehet oldani. Ráadásul rengeteg szervíz beállítás elérhető a saját menüjében.
Válasz MrPoke #4302. hozzászólásáraCsak lábjegyzetként, tényleg haverságból, de te is csak addig fogsz a fendtért rajongani, amíg meg nem bomlik, mert nem annyiból àll egy ilyen javítás, hogy kiugrik magától a trakiból a rossz vàltó, a jó meg be, picipénzért, én példàul sok felszabadult, megkönnyebbült arcot làttam már, amikor kiment a trailer a kapun a fendt traktorral, és valami teljesen mást hagyott ott az udvaron. Nyilván ez nem azt jelenti, hogy nem jó, csak arra célzok, hogy az út általában merre szokott kanyarodni.
Válasz Gumóka #4322. hozzászólásáraMade in kína.comon van 90 lovas yto traktor 13000 euróért. 3 fér a konténerba, csak nem találok még két ilyen marhát, aki bepróbálkozna velem.
Szerintem kellene számlabekérő, proforma számla egy adott banki napi árfolyam meghatározása, banktól valami, hogy egyáltalán tudnak-e oda utalni stb. (swift, ilyesmi).
Egyszer egy fickó állítólag keresett valakit akinek 3. országból utalnának ide. Kellett neki egy megbízható ember aki felvenné a pénzt és visszaadná. Azt gondoltam hogy nem kamu de azt senki, hogy nem sokra rá benne lesznek a híradóban.
Én nem tudom hogy az Amerikai filmeken kívül egyáltalán léteznek-e ilyen dolgok mármint ekkora volumenben.
Válasz Gumóka #4316. hozzászólásáraPróba szerencse. Ali nem garantál a pénzedért ? Az a gond ha rámész más szállítási módra ott 200000 dollárokat írnak. Lehet ennyinél csak ledobják egy léghajóról ha feletted repül.
Válasz Sk Laci #4306. hozzászólásáraAttól ne félj azok jók nagyon. És olcsóbb a javítása mint egy povershift váltónak.
1/4 annyi alkatrész van benne. Ha pedig fendt et veszel rengeteg kisiparos állt rá. Viszed a rossz váltót és hozod a felújjítottat... Apró pénzért.
Válasz MrPoke #4307. hozzászólásáraTalajkövetés előre hátra billegés, az egyik kör, másik a szárnyak /oldalsó szekciók/ is kövessék le a talajt egyenetlenség esetén.
Válasz Sk Laci #4304. hozzászólásáraHengert mért húzod úszóban? Fel kell emelni a kereket a levegőbe. Nekem egy gépem sincs amit úszóban lehetne húzni.
Kólönben 30eFt körül van kínai önoldós gyorcsati. De gariba dobják ki az egészet...
Válasz mtz1221 #4301. hozzászólására26-27 ha repcevetés lehengerlése 14 L olaj a sebváltóból.
Ez már tényleg drága mulatság.
Eljutottam odáig, hogy milyen gépekkel nem dolgozhat /ahol úszóba kell tenni az olajkört-olajköröket, hogy a munkagép tudja lekövetni a talajfelszínt/.
Ha modern traktort szeretnél, csak is hidro hajtásost vegyél. (Fendt váltó rendszer)
Egyszerű olcsón javítható stb...
Különben meg newhollnd M, TG széria, JD 8000,8100 stb... Nem szabad ezeket az új vackokat erőltetni.
Én inkább költök javításra egy használt trakira pénzt, és még akkor is fele áron van mint az új....
Válasz $HMP$ #4298. hozzászólásáraA dinamik váltójára gondolsz?
1000üó van benne az összes között a legjobb!
A td5.95 mechanikus 110le
A t5.95 hi-lo váltós 110le
A t7.165 range command 170le
A t7215 powershift 240le
A t5.120 140le
Ezek keréken
Csak az agrotec! Ha bajvan ők tartják a hátukat! Nincs belepiszkàlás.
Válasz termelo #4296. hozzászólásáraA cnh gépek elsőhajtásába multi g való
Nincs is velük baj.
A hagyományos zsírok káliszappan alapú olaj.
Én 0 ás zsírt keverk olcsó mororolajjal.
De csak az elsőhajtásba rakom.mtzbe.
Rz hajtóműbe is és más hajtóművekbe is.
Nem gázosodik ez a lényeg!
Válasz rtamas1976 #4290. hozzászólásáraMilyen ez a dc váltó hosszú távon?
Egyszer elkaptam egy jokis fintort a szervizesek arcán nemtom mi bajuk vele...
Emezeket ki húzta föl agrotec mennyit lehetett őket?
Válasz termelo #4296. hozzászólásáraJa és ha tovább megyünk ezen a vonalon kb sae 130 tól lefelé elmegy bármivel az mtz gázolaj helyett is ha valakinek egyszer véletlen kifogyna a gázolaj de van nála utántöltésre valami...
Válasz Sk Laci #4291. hozzászólásáraKb olyan sűrüre keverem mint a hajtómű olajat.
Keverőszárral elkeverem még betöltés előtt.
Az mtz az nemérzékeny ilyen apróságokra.
Ne úgy képzeld el mint a mikor csak zsír van benne!
Jó a hajtómű olaj de csak oda ahol van szellőző.
Válasz MrPoke #4285. hozzászólásáraAkkor jól összerakták a tiedet.
Nálam első kerékagy roppanás laposalátét kihagyása miatt, sebváltóban csoportkapcsoló elment, ki kellett cserélni úgymond a komplet sebváltó belsejét, mert ráadásul a fogaskerekek fogain felületi kipergés volt. Mindez nem lebizosított anya miatt a gyárban. Szakszerviz javítása utánn a hidraulikus rendszer lelassult, de a szerviz nem tudja mi a hiba. Marha érdekes. Szerviz amikor átvette, gyönyörüen müködött. Felrobbant föfékmunkahengerről már ne is beszéljünk.
Ez mind 2300 óráig.
Legjobb volt, amikor a szemét /fekete szurkos anyag összeszereléskor a gyárban/ behordta a szürőt és a motor kényszerüzemmódba rakta magát. "Szuperszerviz" meg szét akarta szedni a magasnyomású rail rendszert, mert szerintük ott a hiba. Természetesen nem hagytam, magam kerestem meg a hibát és eltávolítottam.
Elsőmeghajtás lamelláinak a gyári visszahívásánál meg nem tették vissza a szégerbiztosítékot a helyére, olajnyomás szétnyomta, egyfolytában ment. Felhívtam a szervizt, válasz ne találgassak. Amikor szétszedte a bordástengelyt, már ki tudtak jönni. Elismerték a hibájukat...."csoda".
Én megszenvedtem rendesen a NH T 7040-val.
Csupa "öröm" és kiadás.
Ezért lett JD a következő traktor, aminek a hátsó olajcsatlakozókon meg szakad az olaj.
Szerviz meg csak bambán néz.
Amúgy szerkezetileg eddig a JD jól van összerakva. Csak szürők és olajcserék voltak.
Válasz rtamas1976 #4279. hozzászólásáraZsír + motorolaj..........mennyire folyékony? Hogyan engeded le "olajcserekor"?
Fémspónák, vagy más kopáselemeket hogyan távolítod el?
Válasz MrPoke #4285. hozzászólásáraA tl egyik legjobb széria!
A tla már nemvolt olyan.
A t50széria közelében sem volt.
Minden gèpünk nh
Sok panaszunk nincs rájuk.
Td, t5.95, t5.120 dinamic command
T7.165 t7.215. És mind felhúzva
Sziasztok!
Van a mondás minden c... a saját lovát dicséri.
Nekem van több is, olasz, japán, ámerikai, orosz. Mindegyik jó a maga módján, lehet az MTZ-re rosszat mondani, de vitathatatlan tény, hogy igénytelen, jön megy teszi a dolgát, alkatrész a valamikori TSZ hátsó udvarában is találni hozzá. Igaz az is, hogy itt ott csepeg az olaj belőle de beéri egy akármilyen olajjal is, míg egy zöld pl. nagyon is igényli a drága olajakat.
82 Mtz nálam szinte újkora óta van meg, a mai napig megvannak a munkák amikre használom, ma pl. gödröt fúrtam vele töltött sittes területen, hidraulikát nyomatni csak ez tud. Gyümölcsösbe fák közé nem sajnálom összekaristolni, erdőbe termelni tökéletesen megfelel.
Üdv.: Csuti
4838 hozzászólás
Válasz Igazi Földönfutó #4335. hozzászólásáraElhiszem. Falugazdászok mondták. Az biztos, hogy más lesz 2027.-től
Válasz MrPoke #4336. hozzászólásáraNekem is ez az érzésem.Minden intézkedésnek,támogatásnak az a célja,hogy minél kevesebbet termelj.Ezért fizetnek.
Válasz SzocsA #4334. hozzászólásáraEgy AKG rendszerű támogatás a cél. Ha erdősávot csinálsz, tisztán tartod a csatornákat, stb... Kert gondoknak szükségesek már csak a parasztok. nincs szükség a mezőgazdasági termelésre.
Válasz SzocsA #4334. hozzászólásáraÉs te ezt elhiszed?Mert én nem.
Válasz Csókkirály #4330. hozzászólásáraEz lesz 2027.-től. Ezt akarja megcsinálni az unió. Teljesen átalakítják a támogatási rendszert.
A nagyok nem kapnak támogatás. 300 hektár felett. Meg a területalapú támogatás helyett más lesz. 2027.-túl új rendszer lesz. Tényleg csak a kisgazdaságok tudnak majd pályázni.
Válasz Csókkirály #4330. hozzászólásáraAmit te itt elképzelsz az a kommunizmus,ami mint tudjuk utópia,mint ez a zagyvaság amit itt leírtál.
Válasz Csókkirály #4330. hozzászólásáraAmikor Gőgös Zoltán hatalmon volt, mondtam neki, hogy a Keleti Főcsatorna Debreceni felőli oldalán ne a Hortobágy felőli részén dupla támogast adjatok.
Azt mondta nem lehet.
Torgyán papa is...... azt sem lehet.
Szerintem ezek még nem változtak.
Válasz Csókkirály #4330. hozzászólásáraVolt már olyan elképzelés/terv, hogy 1200 hektár felett csak töredék támogatás járna. Ezt a majomarcú zsidót pedig vidd vissza az offtopic-ba. A gyomrom fordul ki, ha Ner-est látok.
Ma a nőverő fideszes képviselő helyére beejtőernyőző Dömötör Csaba ismét bebizonyította, hogy fogalma sincs a mezőgazdasági kérdésekről és az uniós agrártámogatásokról, viszont mint a fideszes képviselők általában akkor is hazudik, amikor kérdez (otthon és az Európai Parlamentben is).
Organikus termelés támogatása = terület alapú elvétele. Hát pont , hogy fordítva mert anélkül nem fog menni. Ez lenne a szerepe a támogatásnak: kompenzáció a kiesett volumen miatt.
Az más kérdès , hogy jelenlegi formájában kontraproduktív. A 40 aranykoronás tábla is ugyan úgy támogatott mint a 12-es homok. A 12 hektárra kap egy magyar család 720.000 forintot, a 40.000 hektárra meg 2400 milliót egy másik család. Na ez a baj.
Képzeljetek el egy világot , ahol 3000 hektár felett nem járna. Másnap lenne eladó föld a magyar családoknak. A 12 hektáros 68 hektárosra hízna, a gyereke falun maradna , mert megélne belőle és nem halna ki a vidék.
Válasz mtz1221 #4323. hozzászólásáraÜdv!
Az nagyon baráti ár, olcsóbb mint mikor Én vettem 2008 ban.
Vedd meg mind a hármat, páros napokon használod az egyiket, páratlanon a másikat, a harmadik a tartalék, vagy az ünnepnapos, így még az unokádnak is meg van oldva a traktor dolga.
Egyébként nem tudom, hogy lehetne behozni hivatalosan tőletek, pl egy ilyen traktort.
Itt nálunk a 105 LNY Euro5 motorral 1 db kb. annyi, mint abból három.
A kínai marhára vigyáz a jó hírére, korrektan teljesítenek.
Az egyik barátom folyamatosan rendel tőlük mindent. Pl. a nyugati gépbe lévő klímakompresszor itt az Axiálnál 290.000 Ft, az Alibabán ugyanez 35.000 Ft, de szinte minden ilyen arányban van.
Én is rajta keresztül rendelgetek, fillérekért van minden.
Az YTO hoz is, pedig itt a Solarker nem olyan mohó, mint az Axiál, de negyed áron megjönnek a dolgok.
A barátom összerakott egy 5,5 KW szigetüzemű napelemes rendszer az Alibabáról, csak az akksikat vette itthon, az volt a legtöbb. Kb 800.000 Ft ba került neki az egész Alibabás cucc + az akksik (400.000 Ft) és ugyanazok a tipusú egységek vannak benne, amiket itt nálunk az EU-s pályázatokon lehet nyerni 8 millióért.
Ami az érdekes, ha esetleg sérült a csomagolás és megreklamálja, azonnal küldenek újat + apró ajándék és elnézést kérő levél és a régi is marad.
A traktorján már annyi ledfényhíd van, hogy esőben felszárítja az utat maga előtt, mindez fillérekért.
Válasz mtz1221 #4327. hozzászólásáraMeg a vám.
Lenne az még duplája is. De ha darabonként nyernél 3000-et, nem lenne rossz bolt, csak szerintem ez nem nekünk való, van már ősz hajszálam így is, elég.
Válasz Gumóka #4324. hozzászólásáraAz a plusz 26000 az állandó probléma nálam.
Válasz hashtag #4325. hozzászólásáraEz egy 12e+ órás Fendt. Semmi baja.
Ott a kormány és az ülés közt a baj.
És nem nagy kaland kikapni egy váltót, fülke megemel hátulja kitól és kész. Szervízkönyv van.
Az apróbb problémákat meg meg lehet oldani. Ráadásul rengeteg szervíz beállítás elérhető a saját menüjében.
Válasz MrPoke #4302. hozzászólásáraCsak lábjegyzetként, tényleg haverságból, de te is csak addig fogsz a fendtért rajongani, amíg meg nem bomlik, mert nem annyiból àll egy ilyen javítás, hogy kiugrik magától a trakiból a rossz vàltó, a jó meg be, picipénzért, én példàul sok felszabadult, megkönnyebbült arcot làttam már, amikor kiment a trailer a kapun a fendt traktorral, és valami teljesen mást hagyott ott az udvaron. Nyilván ez nem azt jelenti, hogy nem jó, csak arra célzok, hogy az út általában merre szokott kanyarodni.
Válasz mtz1221 #4323. hozzászólásáraVegyél 3-at, kettőt meg adjál el utána
Válasz Gumóka #4322. hozzászólásáraMade in kína.comon van 90 lovas yto traktor 13000 euróért. 3 fér a konténerba, csak nem találok még két ilyen marhát, aki bepróbálkozna velem.
Válasz termelo #4321. hozzászólásáraIsmerős mondta, neki a testvére vett minikotrót aliexpressről. Az megjött neki.
Válasz mtz1221 #4319. hozzászólásáraNem tudom, az eu-n belül amit vettem az nem így van.
Szerintem kellene számlabekérő, proforma számla egy adott banki napi árfolyam meghatározása, banktól valami, hogy egyáltalán tudnak-e oda utalni stb. (swift, ilyesmi).
Egyszer egy fickó állítólag keresett valakit akinek 3. országból utalnának ide. Kellett neki egy megbízható ember aki felvenné a pénzt és visszaadná. Azt gondoltam hogy nem kamu de azt senki, hogy nem sokra rá benne lesznek a híradóban.
Én nem tudom hogy az Amerikai filmeken kívül egyáltalán léteznek-e ilyen dolgok mármint ekkora volumenben.
Válasz mtz1221 #4319. hozzászólásáraPersze, amire nem kaptál vámot
Válasz termelo #4318. hozzászólásáraKi fizetné az ember a számláról mi történne ? Alin eddig minden annyi volt mint ami ki volt írva.
Válasz mtz1221 #4317. hozzászólásáraA német Merkantilnál van a gép, leírta a srác hogy a feltüntetett ár nem valódi...
Szerintem ez egy kupec aki így próbálja meg felhívni magára a figyelmet, ebből nem derül ki hogy csaló e.
Nálunk 30m körül vagy alatt van az ára...
Válasz Gumóka #4316. hozzászólásáraPróba szerencse. Ali nem garantál a pénzedért ? Az a gond ha rámész más szállítási módra ott 200000 dollárokat írnak. Lehet ennyinél csak ledobják egy léghajóról ha feletted repül.
Válasz mtz1221 #4315. hozzászólásáraSose néztem, csak úgy meglepődtem rajta.
Nem tudom, megrendelném, mi lenne a vége.
Szerintem szopás
Válasz Gumóka #4314. hozzászólására2006os 103000 euró. Nálatok menyi egy hasonló ?
Válasz mtz1221 #4313. hozzászólásáraErre jöttem rá én is
Viszont amit találtam alin....
https://a.aliexpress.com/_EJaEGKs
Válasz Gumóka #4312. hozzászólásáraPárban kell venni, nem szivárog az. Amelyikben az O gyűrű mögött van egy teflonkarika is, azok bírják.
Válasz mtz1221 #4310. hozzászólásáraAztán az csak szivárogni fog
Válasz MrPoke #4305. hozzászólására
Válasz Sk Laci #4304. hozzászólásáraÉsz megáll, hol tud annyi kifolyni ? Ha nincs nyomás nem zár ? Vegyél rá hagyományos mtz-és nőstényeket.
Válasz Sk Laci #4306. hozzászólásáraAttól ne félj azok jók nagyon. És olcsóbb a javítása mint egy povershift váltónak.
1/4 annyi alkatrész van benne. Ha pedig fendt et veszel rengeteg kisiparos állt rá. Viszed a rossz váltót és hozod a felújjítottat... Apró pénzért.
https://www.agriaffaires.co.uk/used/professional-service-businesses/32447581/reparation-boite-vario-fendt-massey.html
Válasz MrPoke #4307. hozzászólásáraTalajkövetés előre hátra billegés, az egyik kör, másik a szárnyak /oldalsó szekciók/ is kövessék le a talajt egyenetlenség esetén.
Válasz Sk Laci #4304. hozzászólásáraHengert mért húzod úszóban? Fel kell emelni a kereket a levegőbe. Nekem egy gépem sincs amit úszóban lehetne húzni.
Kólönben 30eFt körül van kínai önoldós gyorcsati. De gariba dobják ki az egészet...
Válasz MrPoke #4302. hozzászólásáraPont a hidrostól félek.
Nagyon lestem a Valtra Q 300-ast, de nem mertem bevállalni.
Válasz mtz1221 #4303. hozzászólásáraEzeknek már semmi köze a jó öreg Fiat, és Ford trakikhoz.
Az én trakim 20 éves.. :D
Válasz mtz1221 #4301. hozzászólására26-27 ha repcevetés lehengerlése 14 L olaj a sebváltóból.
Ez már tényleg drága mulatság.
Eljutottam odáig, hogy milyen gépekkel nem dolgozhat /ahol úszóba kell tenni az olajkört-olajköröket, hogy a munkagép tudja lekövetni a talajfelszínt/.
Válasz MrPoke #4302. hozzászólásáraEZ A TÖRÖK GYÁRTÁS a tl90es paraméterein van ?
Válasz Sk Laci #4293. hozzászólásáraJa hát az egésszen más kategória. A TL90 az Fiat iveco motorral. NH-ból a legjobb széria.
Ha modern traktort szeretnél, csak is hidro hajtásost vegyél. (Fendt váltó rendszer)
Egyszerű olcsón javítható stb...
Különben meg newhollnd M, TG széria, JD 8000,8100 stb... Nem szabad ezeket az új vackokat erőltetni.
Én inkább költök javításra egy használt trakira pénzt, és még akkor is fele áron van mint az új....
Válasz Sk Laci #4293. hozzászólásáraa hátsó olajcsatlakozókon meg szakad az olaj ???????????????????
Válasz $HMP$ #4298. hozzászólásáraA dinamik váltójára gondolsz?
1000üó van benne az összes között a legjobb!
A td5.95 mechanikus 110le
A t5.95 hi-lo váltós 110le
A t7.165 range command 170le
A t7215 powershift 240le
A t5.120 140le
Ezek keréken
Csak az agrotec! Ha bajvan ők tartják a hátukat! Nincs belepiszkàlás.
Válasz termelo #4296. hozzászólásáraA cnh gépek elsőhajtásába multi g való
Nincs is velük baj.
A hagyományos zsírok káliszappan alapú olaj.
Én 0 ás zsírt keverk olcsó mororolajjal.
De csak az elsőhajtásba rakom.mtzbe.
Rz hajtóműbe is és más hajtóművekbe is.
Nem gázosodik ez a lényeg!
Válasz rtamas1976 #4290. hozzászólásáraMilyen ez a dc váltó hosszú távon?
Egyszer elkaptam egy jokis fintort a szervizesek arcán nemtom mi bajuk vele...
Emezeket ki húzta föl agrotec mennyit lehetett őket?
Válasz termelo #4296. hozzászólásáraJa és ha tovább megyünk ezen a vonalon kb sae 130 tól lefelé elmegy bármivel az mtz gázolaj helyett is ha valakinek egyszer véletlen kifogyna a gázolaj de van nála utántöltésre valami...
Válasz rtamas1976 #4295. hozzászólásáraÉn is használtam már mtz-be és jó.
Ami esetleg elkerülte a többiek figyelmét, hogy a Fendt és a Deutz is használ 15/40 es váltóolajat
valamint tudomásom szerint az összes zsir szappanban felitatott olaj...
Válasz Sk Laci #4291. hozzászólásáraKb olyan sűrüre keverem mint a hajtómű olajat.
Keverőszárral elkeverem még betöltés előtt.
Az mtz az nemérzékeny ilyen apróságokra.
Ne úgy képzeld el mint a mikor csak zsír van benne!
Jó a hajtómű olaj de csak oda ahol van szellőző.
Válasz csuti0 #4289. hozzászólásáranettó 1600 a Kiténél a gyári JD motorolaj az neked sok?
a hidraulika 1400 valamennyi...
Válasz MrPoke #4285. hozzászólásáraAkkor jól összerakták a tiedet.
Nálam első kerékagy roppanás laposalátét kihagyása miatt, sebváltóban csoportkapcsoló elment, ki kellett cserélni úgymond a komplet sebváltó belsejét, mert ráadásul a fogaskerekek fogain felületi kipergés volt. Mindez nem lebizosított anya miatt a gyárban. Szakszerviz javítása utánn a hidraulikus rendszer lelassult, de a szerviz nem tudja mi a hiba. Marha érdekes. Szerviz amikor átvette, gyönyörüen müködött. Felrobbant föfékmunkahengerről már ne is beszéljünk.
Ez mind 2300 óráig.
Legjobb volt, amikor a szemét /fekete szurkos anyag összeszereléskor a gyárban/ behordta a szürőt és a motor kényszerüzemmódba rakta magát. "Szuperszerviz" meg szét akarta szedni a magasnyomású rail rendszert, mert szerintük ott a hiba. Természetesen nem hagytam, magam kerestem meg a hibát és eltávolítottam.
Elsőmeghajtás lamelláinak a gyári visszahívásánál meg nem tették vissza a szégerbiztosítékot a helyére, olajnyomás szétnyomta, egyfolytában ment. Felhívtam a szervizt, válasz ne találgassak. Amikor szétszedte a bordástengelyt, már ki tudtak jönni. Elismerték a hibájukat...."csoda".
Én megszenvedtem rendesen a NH T 7040-val.
Csupa "öröm" és kiadás.
Ezért lett JD a következő traktor, aminek a hátsó olajcsatlakozókon meg szakad az olaj.
Szerviz meg csak bambán néz.
Amúgy szerkezetileg eddig a JD jól van összerakva. Csak szürők és olajcserék voltak.
Válasz .Richard. #4282. hozzászólásáraÉlhet még, remélem nem egy mtz teszi át a másvilágra ?
Válasz rtamas1976 #4279. hozzászólásáraZsír + motorolaj..........mennyire folyékony? Hogyan engeded le "olajcserekor"?
Fémspónák, vagy más kopáselemeket hogyan távolítod el?
Válasz MrPoke #4285. hozzászólásáraA tl egyik legjobb széria!
A tla már nemvolt olyan.
A t50széria közelében sem volt.
Minden gèpünk nh
Sok panaszunk nincs rájuk.
Td, t5.95, t5.120 dinamic command
T7.165 t7.215. És mind felhúzva
Sziasztok!
Van a mondás minden c... a saját lovát dicséri.
Nekem van több is, olasz, japán, ámerikai, orosz. Mindegyik jó a maga módján, lehet az MTZ-re rosszat mondani, de vitathatatlan tény, hogy igénytelen, jön megy teszi a dolgát, alkatrész a valamikori TSZ hátsó udvarában is találni hozzá. Igaz az is, hogy itt ott csepeg az olaj belőle de beéri egy akármilyen olajjal is, míg egy zöld pl. nagyon is igényli a drága olajakat.
82 Mtz nálam szinte újkora óta van meg, a mai napig megvannak a munkák amikre használom, ma pl. gödröt fúrtam vele töltött sittes területen, hidraulikát nyomatni csak ez tud. Gyümölcsösbe fák közé nem sajnálom összekaristolni, erdőbe termelni tökéletesen megfelel.
Üdv.: Csuti