Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Haszonbérleti szerződés új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kukorica gyomirtása új
- New Holland traktorok új
- Zene, ami boldoggá tesz... új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
308 hozzászólás
Válasz Isssti #207. hozzászólásáraNekem 5670 Auto van, kezelő monitoron kívül lényegében ugyan az a kettő. Ha tudok segítek szívesen.
Kezelésim is van H-hoz, lefényképezem és feltöltöm szívesen ha kell.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, boldog tulajdonosa lettem egy 5670 h bálázónak de semmi tapasztalatom nincs még az üzemeltetéshez, valaki tudna e küldeni egy használati utasítást/kézikönyvet vagy röviden leírná mit mikor miért kapcsoljak. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv hesstonosok Amatőr bálázást nem éppen ismerő emberként De szeretem a kihívásokat Mennyire érdemes nekem foglalkozni egy 5580as bálázóval csak saját részre évi nem olyan sok bálára Nem olyan veszett összegekért hirdetnek jó pár darabot
Válasz sanyi1965 #200. hozzászólásáraNem vilagit, Csak lehet állitani 0-tól 10-ig, ha megnyomom a képernyőn egyszerre a + és - -al.
Hali!Nekem magyar körbálázom van,feszitőben megállt egy csapágy,kivettem,hát atöbbi is off-os ráadásul lötyögnek a görgőkben a csapágyk!!Esztergályos haverral arra gondoltunk,h az eredeti colos hesston csapágyak javítóméretként jó lehetne-e?Valaki tudna colos méretet mondani?Köszönöm! itt az alapméret:80x40x21
Válasz Lacibá59 #202. hozzászólására5670-el én gurítok zöldet. Nem tekeri fel, mert minden hengernél van lehúzó kés. Lovakat kéri rendesen, 120-ig elviszi a turbos ruszki, 140-hez már az MX120 IH húzza.
Gyárilag van is hozzá opciós szilázs görgő ami lekorlátoza 140-re a max átmérőt.
Válasz nagypistivagyok2 #201. hozzászólásáraKösz a tanácsot az okos ember a más kárán tanul akkor marad a száraz .Pedig az első luci mindig gázos.Azt azért már tapasztaltam hogy ahol vastag a rend puhább a cucc ott szenved.A csomagoltat eddig úgy oldottuk meg hogy egy fix kamrás egy 150 le-s trakival becsavarta jó lett volna megoldani házon belül...
Válasz Lacibá59 #199. hozzászólásáraÜdv.Én azt tapasztaltam,hogy a nedves lucernát a négyszögletes tömörítő henger a mellette lévő henger közé úgy bepréselte,hogy a középső négy szalag elszakadt,és szó szerint véső kalapáccsal tudtam csak kivésni az anyagot.Meg ennek a tömörítő hengernek mennek szét a csapágyai általában mert ez kapja a legjobban az ívet,a nedves cucc biztos kinyírja hamar.Én csak szárazra használom évi kb 800 bála 10 éve.
Válasz szabi-kallay #198. hozzászólásáraaz M1300-as monitorján is nyilak jelzik hogy mely oldal van elmaradva s hogy etesse a dolgozó a bálaforma és méret miatt.világít-visszajelez egyébként?
Válasz ..MZ/X.. #195. hozzászólásáraMost vettem egy jó karban lévő hesstont.Azt szeretném tőletek megtudni hogy tudok e én ezzel csomagolt legalább 120-as bálákat csinálni.A z előző tulaj nem tudta megmondani mert ő csak szárazra használta,arra tökéletes már kb300 szénát becsavartunk eddig szuper.Mtz 80-al viszem de félek hogy a nyers luciban elvérzünk.Ha valakinek van tapasztalata ebben kérem írja meg
Sziasztok Mindenkinek!
Segitségeteket kérem: mit ábrázolhat a pirossal bekarikázott? Ez egy fiatagri 5880-as körbálázó monitotja.
Előre is köszönöm a válaszokat!!!
Hát sajnos szépen kitört.
Már rendeltem alkatrészt, de a HABI elég körülményes.
1988 as a technika.-)
Válasz ronkhuzo #194. hozzászólásáracsúnyán kiütötte,ha jól látom nem egyforma az M1300-al.hány szalagos,évjárat?
Válasz ronkhuzo #194. hozzászólására5580-M1300 vezérlőgörgője szerintem ilyen, talán még a pálya is passzol, vagy átalakítható. Ha nem akkor fel kell hegeszteni vagy kipótolni mondjuk féder lapból.
bocsesz a kép lemaradt :(
Sziasztok.
hesston 5800 hoz keresek kényszerpályát és görgőket tengellyel
van ötlet??
Válasz Zolly87 #189. hozzászólásáraMagyar hesston csapágya jó bele (RAE40), csak ki kell cserélni a betétet, meg M20-as csavar kell hozzá, nem jó ami bent volt.
Válasz ..MZ/X.. #190. hozzászólásáraKöszönom, nemtudom, hogy ugyan az. Csak az a probléma, hogy a két végébe kétféle méretű volt, vagyis a széllesége. Valaki biztosan már cserélt benne.
Válasz Zolly87 #189. hozzászólásáraHa ugyan az mint az 5670-nél akkor este megnézem neked. De csapágyboltos beazonosítja. INA lesz benne és collos az biztos.
Üdv. Segítséget szereték kérni.Kiment egy csapágyam egyik görgöből (pontosabban a legalsoból) és nem tudom beazonosítani mert a kétfelén nem egyforma. Ha valaki tudna segíteni azt nagyon szépen megköszönném.
Válasz Zolly87 #187. hozzászólásáraBIztos, mert nekem is az maradt ki..
Válasz Gábor81 #184. hozzászólásáraKoszonom ez sokat segit, nekem ball oldalt aholl majdnem osszeer a ket heveder ott nincs behuzva. Remelem megoldja a gondot.
Válasz Gábor81 #184. hozzászólásáraÉn véletlen az elején hagytam ki azt a hengert, ami kicsit hárafelé húzza a hevder.. Gyakorlatilag a bal alján az a háromszög a kezdő kamra.
Válasz Gábor81 #184. hozzászólásáraÉrtelemszerűen a kép bal oldala a gép eleje :)
Na, sikerült!
Válasz Zolly87 #182. hozzászólásáraHa valaki be tud lépni a katalógusba, ott van egy ábra, amin látszik szépen merre megy a heveder.
Válasz Gábor81 #174. hozzászólásáraAzt hiszem nekem se nincs jol befuzve azert nem tudok rendes balat csinalni. Ma megneztem es eszrevettem hogy a magfeszito utolso elotti gorgobe ninncs visszavezetve, ami adna a kezdo kamra haromszog alakjat, vagyis az also meghajto hengertol felmegy egyenesen a heveder nem megy at a fesziton nekem.
Ott hogy kell legyen, a ket utolso gorgo kozott ket hevedernek kellene lenie?
Válasz ..MZ/X.. #180. hozzászólásáraEz volt az... csak emlékeznék a felhasználónevemre :)
Válasz Gábor81 #172. hozzászólásáraCNH online katalógus
Válasz Gábor81 #169. hozzászólásáraMa megnéztem, nem a legalsó állítható ami a rendfelszedőnél van, hanem egyel hátrébb.
Válasz Gábor81 #168. hozzászólásáraÁhh értem. Akkor ez nem egyezik a két gépen. Nekem egy sima rugóval megtámasztott rámpa van rajta.
Válasz Zolly87 #175. hozzászólásáraNem működik jól? :)
Válasz Gábor81 #174. hozzászólásáraEgy kepnek nagyon orvendenek, hogy hogyan kell befuzni
Válasz Gábor81 #174. hozzászólásáraErtem es koszonom. Miben nyilvanul meg ha nincs jol befuzve
Válasz Zolly87 #173. hozzászólásáraÉn egy görgő mögé nem tettem be, ami kb 5 centivel teszi odébb a hevedert és nem volt jó. Ha gépen lesz, akkor fotózom hogy van nekem a heveder bent. Érdekes hogy nem egyforma. Én nem néztem még az enyémet. De szerintem az nem sok vizet zavar....
Válasz Gábor81 #172. hozzászólásáraAbbol gondolom ahogy elhelyeszkedik a bala benne. Azt nem tudom meg h a fix meg a nyilo kamra szelessege egyforma kell legyen v kulombozo, esetleg osszevolt cserelve egy masik modelell. mert a nyilo keskenyebb mindket oldalon kb 1-1cm-el.
Válasz Zolly87 #171. hozzászólásáraHonnan gondolod hogy jól van? :) Sajnos kézikönyvem nekem sincs. Én is örülnék neki. Anno talátam online katalógust hozzá neten, de most azt se találom... én az alapján fűztem be a hevedereket.
Válasz Gábor81 #170. hozzászólásáraGondolom jol van ahogy neztem, nemreg vettem a gepet meg csak ismerkedek vele.
Valaki esetleg nem tudna egy konyvet hozza? Megkoszonnem.
Válasz Zolly87 #164. hozzászólásáraJól van befűzve a heveder? Én most tavasszal újrakapcsoztam és veletlenül nem jó helyen húztam el... nem is akart bálázni...
Válasz Zolly87 #167. hozzászólásáraAz alsó henger nem állítható. Fent van egy henger ami hivatott vezetni a hevedereket. De ha a kapcsozás nem merőleges, akkor is mehet összevissza a heveder. Meg hát vészhelyzere az ajtó alján is egy résen bújik át, meg vannak vezetőujjak is az alsó meghajtó hengernél.
Válasz ..MZ/X.. #166. hozzászólásáraA munkahenger akkor húzza fel a kilincset, amikor az ajtó felütközik a gépvázon. A kidobót a hátsó ajtó nyomja vissza, és azalatt megtelik porral nem tud visszamenni a helyére, akkor elöbb tehermentesül a munkahenger és emeli fel a kilincset, csak sajnos a köröm elé. A végálláskapcsoló pedig az néz, felemelte-e a körmöt, nem azt, hogy az ajtó bezárt-e. Épp az a tervem, hogy kötök be még egy kapcsolót az ajtóra is párhuzamosan a másik két végálláskapcsoló mellé.
Válasz ..MZ/X.. #165. hozzászólásáraNem, hanem a hengert tarto konzolon ami bemegy a kamraba amikor becsulodik, nem lattam rajta allitasi lehetoseget mivel ket sulyesztett feju belso imbusz csavar van
Válasz Gábor81 #162. hozzászólásáraHogyan tud elé zárni? Ugyan nekem 5670 van, majdnem tök egyforma a két gép. Nálam egy rudazaton keresztül emeli fel a kilincset mikor már felütközött a kamra ajtó. Olyan előfordul, hogy valami szemét miatt nem csukódik be rendesen, de akkor sem elé megy hanem nem tud beakadni. De ha jól be van állítva a két kapcsoló akkor csak teljesen zárt kilincsnél mutat zárt kamrát.
Válasz Zolly87 #160. hozzászólásáraAz alsó hengeren kétoldalt van 1-1 M20-as csavar. Ezzel a görgővel tudod állítani merre fussanak a hevederek. Állíts rajta. Arra figyelj, hogy a hevederek mindig "hegynek" mennek. Szóval a magasabbik oldalra tartanak.
Hol van hegesztés a hengeren?
Válasz Gábor81 #163. hozzászólásáraVan kidobo, csak egyszeruen nem tudok teljes balat csinalni meg szaraz anyaggal sem mert ugy beszorul v nem tom mi lehet h a hevederek megcsusznak es azutan meg vasruddal lehet kiszedni.
Válasz Zolly87 #157. hozzászólásáraKidobó van a tiéden? Én akkor nem tudom megkötni, ha véletlen kinyílik a hátulja. Onnan szoktam észrevenni, hogy feltelik a rendfelszedő... Mert sajna ha elézár a köröm, akkor a monitor jelzi a becsukott állapotot, ami valójában nem áll fenn :) És olyankor sűrünk gondol az ember olyanokra, hogy bárcsak lenne egy kis benzin meg gyufa kéznél...
Válasz Zolly87 #157. hozzászólásáraKidobó van a tiéden? Én akkor nem tudom megkötni, ha véletlen kinyílik a hátulja. Onnan szoktam észrevenni, hogy feltelik a rendfelszedő... Mert sajna ha elézár a köröm, akkor a monitor jelzi a becsukott állapotot, ami valójában nem áll fenn :) És olyankor sűrünk gondol az ember olyanokra, hogy bárcsak lenne egy kis benzin meg gyufa kéznél...
Válasz Zolly87 #160. hozzászólásárano meg van miért lett eltakarítva!
Nem nedves teljesen szaraz sarjut balaztam.
Nem tudom ket dologra figyeltem fel az egyik, hogy a nyilo meg a fix kamra kozott van kulombseg tehat ami kinyilik mind a ket oldalan keskenyebb mint a maga a fix bala kamra. A masik meg a nyilo resz legalso gorgoje mintha slegent alna latszik ujra van hegesztve a hevederek is mind az egyik szelen jarnak.
Válasz ujfalvialbert #156. hozzászólásáraNövelni nem tudod. Fel lehet szabályozni, vagy újra vulkanizálják rajta a gumit.
Olyankor is csúszhat ha kopott, öreg hevederek vannak rajta.
Mi a gondod vele, sokat csúszik?