Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.08 FtUSD401.28 FtCHF438.6 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #479. hozzászólásra
Ezt.
Sajnos szinben van, egyik oldalon a faltól másikon mindenféle géptől nem lehet hozzáférni.
Ahírdetésben más ár van megadva, mint amit nekem mondott.
Hús futár
hát a dominátorral az volt a baj h megette a fejem:)
az alkatrész az aranyáronn vol hozzá és nekem nincs olyan sok földem és nem birtam kikazdálkodni
Dehogy,pont fordítva.A dominátornak több mint 40 lóerő jut 1 méter asztalra,az szk,meg 25 lóerő.Szerintem minden körülményt figyelembe véve,méterenként kellene 50 LE.
Válasz #470. hozzászólásra
Helló.Jó az észre vételed.Mikor az szk-5-t megvettem azzal kezdtem, hogy ráraktam egy 4-est.Tökéletesen elég volt a motorhoz,ill.áteresztéshez.Még a gépem megvolt semmijen problémám nem volt az asztallal.Az asztal cserét
a könnyebb közlekedés végett cseréltem le.Ugyan a 514-nél is tapasztaltam,hogy komolyabb termés eseténn, elég lenne a 3-3.5m asztal szélesség is.Valószinű hogy az ujjabb kiadásoknál, azért is raktak rá szélessebb magfelhordót.
Válasz #470. hozzászólásra
Szerintem inkább a cséplő dob, ami behatárolja gabonában, kukoricában, szárzúzós asztalnál, ha erősebb asztalhajtása lenne, akkor a motor állítaná meg.
Válasz #471. hozzászólásra
A kényelemről annyit, hogy az szk-ban csukott ajtónál lehet dolgozni a fortschrittok-ban meg csak úgy hogy nyitva van az ajtó, és eszi a kombájnos a port.
Nekem 6 évig volt szk,újonnan jó gép lenne még most is.Én a motort kicsillettem bele.4 m-es asztalhoz 100 LE.1 méterre esett 25 LE.A dominátorba ezekszerint elég volna 125 LE,dehát 200 van benne,és néha ez is kicsinek bizonyul néha.
"4-es SZK a 3-as asztalával ment volna meg az 5-ös is a 4-essel"
Ezt nem értem.
Sztem is hülyeség ezen vitatkozni, de nem is a vita itt a lényeg, hanem hogy kormi kötekedni akart.
Miért volt megváltás a 12es?
Nem tudom mit veszekedtek megint . De régi kombájnosok szerint is jók lettek volna ha a 4-es SZK a 3-as asztalával ment volna meg az 5-ös is a 4-essel . Amit még mondanak hogy meg váltás volt utánuk a 12-esekkel dolgozni bár azt mindenki elismeri hogy a csapágyazása az SZK-nak verhetetlen volt . De flénk el tüntek még a 80-as években a maszek világban ment még 2 a faluban de mindegyiket 514-es követe .
hát én nem tudom h mire jo az h egymást oltogatjátok
én nem vagyok ennyire tipus függö de szerintem mind a két fajta gép jo,szk-5 is meg az E-s kombájnok is.
DE azért mégis a mai napig gyártják az szk-5 öst
nálunk sok kombájn meg fordult már a dominátortol az 512 514 516 de most szk-5 tösönn gondolkodunk erre fele bevált gép:)
had hajtsák engem k..vára nem érdekel üljenek benne sokat egyszer úgyis a seggük alatt rohadnak szét nekem ha a 14-es elkezd rohadni azonnal lecserélem mert tudni kell egy géptől megszabadulni utána ugyse kell majd a kutyának se enyi
1489 hozzászólás
Válasz #489. hozzászólásra
De valaki volt helyette,ha másnem a tsz elnök.
Válasz #488. hozzászólásra
Abban az időben,még nem volt olyan,hogy E kombájn kereskedő.
Válasz #486. hozzászólásra
Mert a TSZ elnök szimpatizált az E kombájn kereskedővel.Szerinted az axiál mért vette át az ikr től a claas forgalmazását.?
Válasz #484. hozzászólásra
Szerintem csak alkudni kell.
Csak azt mondjátok meg,hogy miért váltotta fel a szk-kat az e kombájn?
Válasz #484. hozzászólásra
Honnan tudod, hogy van?
Alkudni kell, nem kapkodják el nyugi!
pff nem szeretem az ilyet amikor van egy pár érdeklödö és egyböl felemelik a gép árát
szánalmas szerintem
endypapa
de azért kössz:)
Válasz #469. hozzászólásra
akkor te voltál a bünös vagy a román haverod???mindegy bukta van
Válasz #479. hozzászólásra
Ezt.
Sajnos szinben van, egyik oldalon a faltól másikon mindenféle géptől nem lehet hozzáférni.
Ahírdetésben más ár van megadva, mint amit nekem mondott.
Válasz #464. hozzászólásra
Hús futár
hát a dominátorral az volt a baj h megette a fejem:)
az alkatrész az aranyáronn vol hozzá és nekem nincs olyan sok földem és nem birtam kikazdálkodni
endypapa
eszt akartad lefotozni??vagy ez nem az??
ha igen akkor köszönöm:)
Válasz #477. hozzászólásra
http://www.agrarkereso.hu/hirdet/megmutat.php?hird=17817&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=8&kereses=#
Válasz #362. hozzászólásra
CSABA9
http://www.agrarkereso.hu/hirdet/megmutat.php?hird=17817&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=8&kereses=
Válasz #472. hozzászólásra
Dehogy,pont fordítva.A dominátornak több mint 40 lóerő jut 1 méter asztalra,az szk,meg 25 lóerő.Szerintem minden körülményt figyelembe véve,méterenként kellene 50 LE.
Válasz #470. hozzászólásra
Helló.Jó az észre vételed.Mikor az szk-5-t megvettem azzal kezdtem, hogy ráraktam egy 4-est.Tökéletesen elég volt a motorhoz,ill.áteresztéshez.Még a gépem megvolt semmijen problémám nem volt az asztallal.Az asztal cserét
a könnyebb közlekedés végett cseréltem le.Ugyan a 514-nél is tapasztaltam,hogy komolyabb termés eseténn, elég lenne a 3-3.5m asztal szélesség is.Valószinű hogy az ujjabb kiadásoknál, azért is raktak rá szélessebb magfelhordót.
Válasz #470. hozzászólásra
Szerintem inkább a cséplő dob, ami behatárolja gabonában, kukoricában, szárzúzós asztalnál, ha erősebb asztalhajtása lenne, akkor a motor állítaná meg.
Válasz #471. hozzászólásra
A kényelemről annyit, hogy az szk-ban csukott ajtónál lehet dolgozni a fortschrittok-ban meg csak úgy hogy nyitva van az ajtó, és eszi a kombájnos a port.
Válasz #470. hozzászólásra
A te számításod lapaján akkor jelenleg elég a Dominátornak a 100 lóerő ?
Amúgy szerintem az áteresztőképesség miatt mondták .
Válasz #469. hozzászólásra
Kényelmesebbnek mondták és megbízhatóbbnak .
Válasz #468. hozzászólásra
Nekem 6 évig volt szk,újonnan jó gép lenne még most is.Én a motort kicsillettem bele.4 m-es asztalhoz 100 LE.1 méterre esett 25 LE.A dominátorba ezekszerint elég volna 125 LE,dehát 200 van benne,és néha ez is kicsinek bizonyul néha.
Válasz #468. hozzászólásra
"4-es SZK a 3-as asztalával ment volna meg az 5-ös is a 4-essel"
Ezt nem értem.
Sztem is hülyeség ezen vitatkozni, de nem is a vita itt a lényeg, hanem hogy kormi kötekedni akart.
Miért volt megváltás a 12es?
Nem tudom mit veszekedtek megint . De régi kombájnosok szerint is jók lettek volna ha a 4-es SZK a 3-as asztalával ment volna meg az 5-ös is a 4-essel . Amit még mondanak hogy meg váltás volt utánuk a 12-esekkel dolgozni bár azt mindenki elismeri hogy a csapágyazása az SZK-nak verhetetlen volt . De flénk el tüntek még a 80-as években a maszek világban ment még 2 a faluban de mindegyiket 514-es követe .
Válasz #462. hozzászólásra
A Dominatoral mi volt a bajod .
Válasz #465. hozzászólásra
Ez durva hogy engem tett ki ez a ...............!Ráadásul az iwiwemről garázdálkodik!
Válasz #464. hozzászólásra
De szeretem a vörösbort is, akkor mi vagyok alsó tagozatos???? Te kötöszködős kis pöcs!!!!
Válasz #459. hozzászólásra
Te is kemény arc lehetsz ha Baileyst iszol. Mifelénk ezt csakis a nők isszák.
Válasz #459. hozzászólásra
Azért csak próbáld, mindeniknek jobb lesz
hát én nem tudom h mire jo az h egymást oltogatjátok
én nem vagyok ennyire tipus függö de szerintem mind a két fajta gép jo,szk-5 is meg az E-s kombájnok is.
DE azért mégis a mai napig gyártják az szk-5 öst
nálunk sok kombájn meg fordult már a dominátortol az 512 514 516 de most szk-5 tösönn gondolkodunk erre fele bevált gép:)
Válasz #460. hozzászólásra
Hát azt nem bántam meg hogy régen se haverkodtam veled, hiba nyaltad a seggem.
Jó nagy buta parasztgyereknek tartottalak akkor is, és most is.
Válasz #457. hozzászólásra
örülök hogy tőlem tanulsz legalább nem leszel hülye.De szk őrült se
Válasz #458. hozzászólásra
Nem, én a BAILEYST SZERETEM ÉS A JÓ VÖRÖSBORT!!!
Válasz #456. hozzászólásra
Sanyi te olyan zseni vagy, talán te is benzinnel mész, min a traktorod?
Válasz #455. hozzászólásra
Köszi ebből tanultam!
Bár az rád nézve nem hízelgő
Válasz #454. hozzászólásra
Igaz ezt a jelzőt másnak adta hazánk, de rá is illik hibbant néró, így már dereng??????????
Válasz #452. hozzászólásra
jó hengerfejet kell rátenni,és jól lehuzni!!!Te agyatlan szk-ás
Válasz #453. hozzászólásra
hagy örüljön a kicsifiju de nem értem a h.....t szót.
Válasz #449. hozzászólásra
Na ma meg téged kóstolgat, a h.....t néró???????
Válasz #451. hozzászólásra
Mesélj, hogy kell h.fejet cserélni, úgy hogy ne legyen gátas!
Szívesen tanulok.
Válasz #450. hozzászólásra
nem ,nem az enyém még soha nem volt gátas.tudni kell hengerfejet cserélni,meg tömitést.ez nem dt motor.hee!
Válasz #449. hozzászólásra
Nem, azt az IFA motor csinálja, mert feszt gátas.
Válasz #448. hozzászólásra
ja dehogy nem, az meg ugy nő mikor a motor kifujja magából a hűtővizet.fel lövi a fára
Válasz #447. hozzászólásra
Dehogy!! Fa van a tetejére ültetve.
Még ennyit se tudsz??
Válasz #445. hozzászólásra
az űrnyékolt fülkét azt arra mondod amelyiknek mindenféle lemezdarabokkal összekötözték a fülkéjét kivülröl?
Válasz #436. hozzászólásra
Hol az a kérdőjel?????????????????????????????????
Válasz #443. hozzászólásra
Ahogy gondolod, az enyém, klímás árnyékolt fülkés zaj szigetelt, nem láttam még nála komfortosabb 514est.
Válasz #443. hozzászólásra
hát vagy kijavitani,mondjuk megvan mindennek a határa
had hajtsák engem k..vára nem érdekel üljenek benne sokat egyszer úgyis a seggük alatt rohadnak szét nekem ha a 14-es elkezd rohadni azonnal lecserélem mert tudni kell egy géptől megszabadulni utána ugyse kell majd a kutyának se enyi
Válasz #440. hozzászólásra
Hogy jobba 16osnél a 12es,
Válasz #439. hozzászólásra
te ne jopek után menjél mert az egy nem normális,szüklátókörü ember aki csak egyet hajt,de állitom nem volt még köze kombájnhoz.