Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Műtrágya árak új
- Ügyfélkapu-problémák új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Vadkártérítés új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
1253 hozzászólás
Válasz nagyati #746. hozzászólására A kuplungpedállal egyszerre működik egy reteszelő a váltó tetején az van rosszul beállítva, vagy elkopva, ha az jól működik nem tudja kidobni a sebességet ha gyenge a rugó akkor sem.
Válasz nagyati #751. hozzászólásáraKulisszát amúgy könnyű cserélni?
Válasz gjoni #750. hozzászólásáraKöszi megpróbáljuk!
Válasz gjoni #749. hozzászólásáraAlkatrész dorker vagy felsőzsolcán!
Válasz vszili #748. hozzászólásáraCserés,de lehet rugó gyengülés is az enyémben ez volt a gond anno!
Válasz gjoni #747. hozzászólásáraÜdv. Nekem is van ilyen gondom terep 4. és 5. sebességfokozatban. A kulisszagonddal mit kell/lehet csinálni?
Válasz nagyati #746. hozzászólásáraKulissza gondja van .
Sziasztok!
Van egy JUMZ65-öm szántás közben ha nagyon erőlködik és ahogy melegszik egyre gyakrabban nagy csattanással kidobja a sebességet de csak terep 3-4-ből amugy meg néha vissza is ugrik!Mi lehet az oka?
Válasz ...:::Pisti:::... #744. hozzászólásáraMég sehol sajnos.
Válasz Kolláth Tamás #740. hozzászólásáraÜdv
Tamás sikerült szélvédőgumit találnod?
Ha igen hol?
Köszönöm.
Sziasztok,
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy a képen a bal alsó sarokban látható fogaskerék mi célt szolgál? A váltóházban a bal oldalon található a bal oldali dekni alatt.
Válasz kori01 #733. hozzászólásáraSzia,
Igen nagyfülkés, de már időközben megoldottam, már az összerakás folyik.
Válasz Kolláth Tamás #740. hozzászólásáraNem.
Szabolcsi vagyok
Szamosangyalos
Csenger mellett
Az mtz-é csak tipp volt
Válasz ...:::Pisti:::... #739. hozzászólásáraNincs náluk. A szélvédőt onnan szereztem de gumi nincs. Az mtz nem jó sajnos. Borsodi vagy?
Válasz Kolláth Tamás #738. hozzászólásáraÜdv. Attol függ hol laksz.
Felsőzsolca traktor-ker.hu
Jumzhoz nagyon sok minden van.
Meg más gépekhez is.
Szerintem mtz-é is jó hozzá
Nagyfülkés jumzhoz hol lehet kapni szélvédő gumikédert? Esetleg ha van valakinek és eladná?
Válasz kavics64 #736. hozzászólásáraJumz d-65 így keresd.
Válasz csöpi #735. hozzászólásáraEszt megleltem ,de a JUMZ-ét sehol !
Válasz kavics64 #734. hozzászólásáraIgy keresd!(szmd 14n)
Válasz csöpi #732. hozzászólásáraÉn mondjuk müszaki adatban gondoltam ,mert a külalak az egy más téma ! A láncfűrészek is külalakra másak sőt még az országok is eltérőek de alapvetően azonos cm3 melett nincs nagy különbség ! Azért gondoltam hogy ugyan lehet két gyárban készülnek de a müszaki oldalon ugyanazok ,hisz egy országban készültek ! Nem kérdeznék ilyen hülyeségeket ha meg lenne valahol a két gép műszaki adata a guglin !
Válasz szj.szilagyijanos #730. hozzászólásáraeléggé
a kisfülkésekkel nem volt ilyen gond gondolom ez már nagy fülkés.
Válasz kavics64 #731. hozzászólásáraRánézésre is sok.
Helló mindenkinek ! Arra lennék kiváncsi a JUMZ motorja és a DT motorja között mi a különbség ? Műszaki adatok is érdekelnek ! Köszönöm !
Válasz gjoni #727. hozzászólásáraSziasztok,
A képen bekarikázott hátrameneti fogaskerék tört el. A cseréjéhez mennyire kell megbontani?
Előre is köszönöm.
Válasz Lala5995 #728. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=ioOC0JQXhNw
Válasz gjoni #727. hozzászólásáraSzimmering méret: 11.2-60h85-1
Talán jól jöhet még!
[link1
http://www.agrotechtorg.ru/catalog_auto/getPartsByModelGroup.php?typeauto=4&mark=34&model=933&group=137
Válasz szj.szilagyijanos #725. hozzászólásáraBocs 6 bordásra
Válasz szj.szilagyijanos #725. hozzászólásáraNagyot van benne bőven jobb oldalt kell lenni egy kis elenörző csavarnak a váltóházon addig kell önteni
Válasz gjoni #724. hozzászólásáraKöszönöm a segítségeket.
Olyan kérdésem lenne még, hogy a hajtóműben mennyi olaj van (mekkora hordót szerezzek ha le akarom engedni)?
Válasz ...:::Pisti:::... #722. hozzászólásáraNem kell a varia mikor mi cseréltük 5 bordásra simán kihúztuk és vissza tettük.Még az olajat se eresztettük le. Orral lefelé leálltunk egy árokba és ennyi!
Válasz ...:::Pisti:::... #722. hozzászólásáraNem kell a varia mikor mi cseréltük 5 bordásra simán kihúztuk és vissza tettük.Még az olajat se eresztettük le. Orral lefelé leálltunk egy árokba és ennyi!
Válasz ndyke #721. hozzászólásáraBármi elképzelhető. az mtz-nél is túl lehet fordítani az 540-1000 kapcsolót ha a kis lemez nincs rajta. Akkor az a villa is kilép a horonyból
Válasz ...:::Pisti:::... #720. hozzászólásáraez így van de én arra gondoltam ha nem a nútba van a bekapcsoló kar akkor szerintem nem viszi a bordáshüvelyt és akkor nem lehet kikapcsolni én arra gondoltam, hogy leeshet ha ez egyáltalán lehetséges de igazad van
Válasz ndyke #719. hozzászólásáraÜdv. Ha bekapcsolt kardánnál húzod ki a tenegelyt le sem esik a hüvely.
Sziasztok a jumz nem mtz sokkal egyszerűbb a tlt.-je a jumzba hátulról előrefele egy bordástengelytengely van aborbástengelyre rá van húzva egy bordáshüvely és ha a hüvelyt a bekapcsoló kar előretolja akkor van összekapcsolva atlt egyszerű mint a pofon hátul olaj leereszt tlt csapágyház csavarjai kiteker két lehúzócsavar beteker tlt hosszú tengely kijön bordáshüvely bentmarad ha leesik nem kell megijedni vissza lehet rakni a bordáshüvely hornyába kell menni a bekapcsoló karnak látszik minden jól ha nincs benne a nútba üresbe mozog a kar és nem tolja a hüvelyt és akkor nem kapcsol ki
Válasz szj.szilagyijanos #717. hozzászólására Szerintem csapágytörés vagy valamiért az a tengelyed hátra van csúszva ami végén a gardán kapcsoló körmei vannak,és amiatt van bekapcsolva, nem emléxem pontosan ebben is van egy kis fogaskerék egy tengelyen amin keresztül van a hátramenet vagy attól csúszott el a tengely, vagy annak is csapágy baja van ,először vedd le a váltó oldalán a dekniket mindjárt okosabb leszel.
Válasz rsándor #715. hozzászólásáraElőre minden fokozat jó, hátra semmi, a TLT üresben és sebességben is ugyan úgy hajt pedig a kar állása szerint ki van kapcsolva.
Válasz szj.szilagyijanos #712. hozzászólásáraén jumz-t még nem is láttam nem is értek hozzá,csak egy példának mondtam ezt.Tlt hajt állandóan azt hogy érted? traktor álló helyzetben is hajt?vagy csak ha mész előre?mert ugye előre megy,csak hátra nem?
Válasz szj.szilagyijanos #712. hozzászólására Tuti nincs a jumzban ilyen !!!!!!!Teljesen más a váltója meg a gardán kapcsolása mint az mtz-nek. A tankot kiveszed a difi tetejét le tudod venni ott van a difi alatt a gardán kapcsoló.A váltó oldalán van dekni ott is be tudsz nézni de szerintem valami csapágy tört össze. A váltót hasonlóan ki tudod húzni a fülke alól mint az mtz-nél csak egyben van nem kettőben, Sajnos 10 évig volt jumzom, igaz csak egyszer kellett csinálni a váltót csapágytörés miatt.
Válasz szj.szilagyijanos #712. hozzászólásárarégi mtz-ben,az ülés alatt van a kapcsoloja,egy 15ös kulcsot vagy crovát kell rátenni és azzal lehet átkapcsolni motorfordulat arányos vagy kerékfordulat arányos módba.de valahogy úgy hogy berakod előre menetbe(vagy hátra most nem emlékszem már):) és ahogy enged fel a kuplungot ugy kapcsolod amig be nem kattanik egy másik állásba...nekünk magátol kapcsolt át kb azt sem tudtuk mi van,meg mi sem tudtuk hogy van ilyen mód könyvbe láttuk csak.nem sokan használják.új Mtz.k nél már rendes kézzel fogható kar van rajt...
Válasz szj.szilagyijanos #712. hozzászólásáraösszeakadt valami belül szét kell szedni valószinű.
Válasz magyar.magyar #711. hozzászólásáraSzia,
Nem tudom, hogy a JUMZ-ban van e ilyen funkció, de köszönöm.
Válasz szj.szilagyijanos #710. hozzászólásáratavaly ugyan így jártunk mtz-vel:)csak előre nem ment nekünk csak hátra. véletlen bekapcsolt a tlt-nek az a módja mikor kerék fordulattal hajt a tlt. ez akkor kell ha erdőn hajtott kerekű kiközelítőkocsit használnak pl.aztán nem is könnyű visszakapcsolni könyvből néztük ki abba bent van! mi igy jártunk,bocs ha hülyeséget írtam lehet nem ugyanaz a gond
Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon, egy kis segítséget szeretnék kérni. A traktorom (JUMZ) hátra sebességi fokozatba nem megy-sem országúti sem terep fokozatban, előre minden sebességben zakatoló hangot ad, valamint a TLT folyamatosan hajt, pedig ki van kapcsolva. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Mi lehet a probléma. A hiba azóta áll fent, amióta szántás közben nagy valószínűséggel bekapcsolt difinél rükvercbe lett kapcsolva. Ekkor annyira beállt valami, hogy alig akart megmozdulni bármelyik fokozatban is.
Sziasztok!Tudja valaki mekkora szimering kell a jumz kardánkihajtásához?Nem találom a katalógusában és hogy kell e még valami oda gumigyűrű vagy klingerit stb...előre is köszi!
Elküldtem!
Válasz menyus #706. hozzászólásáraMost értem haza, megnéztem megvan mind a kettő a tengely is meg a hüvely is Az emil címem 1000csunya@citromail.hu küld el a számod majd felhívlak, És ne magázz már!!!!!
Sándor,sikerült megnézni?Nem találtam a számát pedig felakartam hívni önt!
Válasz rsándor #703. hozzászólásáraIgen érdekel!ha megvan a kapcsoló is!
Válasz rsándor #703. hozzászólásáraapropó kardáncsonk, milyen anyagból szokták ez gyártani? Sikerült a talajmaró kardáncsonkját letörni...hegeszthető ez? Elég furcsa a törésképe majdhogynem mintha öntvény lenne, de én nem gondolnám hogy az lenne. Szerintetek?