Hirdetés
Fórum
- Műtrágya árak új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Ügyfélkapu-problémák új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Vadkártérítés új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
1253 hozzászólás
Válasz menyus #702. hozzászólására 8 bordás megnézem szerintem még meg van este visszaírok,ha érdekel?
Tisztelt Sándor!Önnek megvan még a kardáncsonkja?Ha igen 6 vagy 8bordás és mi lenne az ára?
Válasz menyus #700. hozzászólására Ha bekapcsolod a kardánt és ógy huzod ki akkor vissza is tudod tenni.
Sziasztok!Elgörbült a kardán tengelyem a jumzon szerintetek valahogy ki lehet egyenesiteni vagy kuka és újat kell venni?Ha ki lehet egyengetni hogy lehetne legegyszerűbben ha cserés akkor szét kell szedni a hátulját vagy csak kihúzom a régit és berakom az újat?Köszönöm a segitségeteket!
Válasz menyus #698. hozzászólására Hello a nevemre kattintva megjelennek a hírdetéseim és a telefonszámom.
Válasz rsándor #696. hozzászólásáraTisztelt Sándor!
Kérem adjon egy elérhetőséget és keresni fogom!
Válasz menyus #695. hozzászólásáraSzerintem a Traktorkernél minden beszerezhető hozzá, csak pénz kérdése. Azt nem tudom mekkora macera a beépítés, lehet elég csak a váltóház fedelét lekapni...
Válasz menyus #695. hozzászólására Nekem van egy csonkom meg egy kapcsolo hüvelyem 0 üzemórás.
Sziasztok!
A kotróból visszaalakitott jumz traktroba bele lehet rakni a kardánhajtást?Ha igen nagy munka?És hol lehet hozzá alkatrészt kapni mármint a kapcsolóhüvelyre és a kardánkihajtásra gondolok,kecskemét nagytraktornál sajnos nincs!
Válasz Lala5995 #693. hozzászólásáraHeló Druszám! Jók a képek csak egy kicsit szűkszavú vagy! Köszi a linket, jó motyók vannak. Te rendeltél már innen? A képeket nézve a neked nagyfülkés a Jumzod, az enyém még a régi típus (jobb kormányos).
http://melagrocom.com/category/upravlenie_rulevoe_s_gidrousilitelem_jumz_d-65/
Válasz kori01 #690. hozzászólásáraA tlt nélkül még elvagyok, mert amihez kell azt elforgatja a T25-öm. A kormányzás viszont egyre bosszantóbb így az orbit felé kacsingatok inkább.
Válasz louithebad #689. hozzászólásáranekem van hozzá valami a tlt-hez.
Üdv Mindenkinek!
Nekem is van egy jumzom, vagy öt éve használom. Kotróból alakítottam vissza, így kardán sajna nincs. Nagyon csípem, csak a kormányzása bosszant. Jobbra alig fordul, balra tűrhető, ha megközepelem akkor meg kell neki egy dinnyeföld, hogy elforduljon. Erősen gondolkodom egy orbitos átalakításon én is.
Látom vagyunk így egy páran ezért gondoltam szólok, hogy Felsőzsolcán elvileg lehet kapni orbit tartó konzolt a gyári kormánymű helyére, csak azt nem tudom milyen orbittal kompatibilis. Most őszre a hidraulika rendszert is át kéne vizslatnom, mert meleg olajjal nagyon nehezen emel, ellenben nagyon gyorsan le is ereszt.... A munkahengerem új csak nem C100 hanem C75, gondolom a szivattyú van elkopva, meg a vezérmű tömb.
Szia. bocs későn vettem észre ha érdekel még teszek fel képet holnap
Válasz ndyke #686. hozzászólásáraHeló. Én most vettem egy jumz-ot érdekelne az átalakítás , tudnál képet feltenni az orbit részről is? köszi.
Válasz #684. hozzászólásra
varaljaiac4@gmail.com
Válasz #682. hozzászólásra
Ez nem tűnik rossz megoldásnak. Kaphatok egy e-mail címet, ahol elérlek?
sziasztok nekem is jumzom van, és orbitosra alakítottam meg is terveztettem utána. teszek fel képeket ha valakit érdekel holnap délután
Mi is a jobb oldali gerendára akartuk csavarozni a munkahengert de a homlokrakodó első rögzítése miatt az eredeti irányítókar nem fért el így mi az összekötő rúdra csavaroztuk a munkahengert így is jó már vagy 400 órát dolgozott
Válasz #674. hozzászólásra Kell hozzá egy E- 12 vagy 14 kombájn orbit egy kormánymunkahenger az egyik végére gömbfej, az irányító karban lévő kúp nem egyezik meg az mtz-vel sajna csinálni kell közé egy paszdarabot.a másik vége maszek tartóval a jobb oldali gerendára csavarozva.az orbitot a gyári kormánymű helyére kell tenni és csinálni bele egy közbetétet ami egyik vége az orbitba illik a másik olyan 6 bordás mint a kormánygardán ,végére csak a csövezés maradt,
Esetleg ha érdekel titeket van egy hiányos Jumz robbantott ábrás alkatrész katalógusom. Nem magyar de van benne angol, akinek esetleg segít.
Válasz #675. hozzászólásra
Képeket megköszönöm ha tudsz feltenni róla.
Válasz #676. hozzászólásra
Szerintem mtz orbit munkahenger és csövezés. Csak az orbitnak nem tudom van-e tartója vagy le kell itthon gyártani és felfogatni a vázra.
Válasz #673. hozzászólásra
Jumz-hoz milyen cuccok kellenek, hogy orbitos legyen a kormány?
Tudtok mondani olya helyet is, ahol beszerezhetőek?
Válasz #674. hozzászólásra
Nekünk egy eo lett átalakítva, igaz akkoriban nem találtunk hozzá szabvány alkatrészeket pl munkahenger tartót. Az eredeti kormányszivattyú maradt a helyén bőven elég a teljesítménye, ha érdekel tudok képeket felrakni róla
Válasz #673. hozzászólásra
Mi szükséges hozzá? A szervó marad a helyén és a szivattyú helyére megy az orbit vagy a szervó helyére kell felrakni az orbitot?
Kormány szivattyú elég hozzá nem kell nagyobb teljesítményű?
Válasz #672. hozzászólásra Ha jól csinálod 50 alatt van az átalakítás.
Szép estét!
Van egy Jumz 6AKM traktorunk és a kormánya beszitál. Fel akartuk újítani de azt mondták az üzletben érdemesebb átalakítani orbitosra. Esetleg valaki csinált már ilyet? Mi költsége van ennek?
Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok.
Jumz-65öshöz keresek gépkönyvet elektronikus formában.
Előre is köszönöm bárkinek ha van.
nikolakis@freemail.hu
hello , peresztegi vagyok sopronál , de itt ere fele nem csinálnak probálkoztam már ,
Válasz #664. hozzászólásra
Üdv, már nem aktuális.
Válasz #667. hozzászólásra
bemégy a legközelebbi tömités technikához és csinálnak 5perc alatt negyed áron.
vagy hol laksz?
mert itt debrecenben van minden szarig.
hellosztok valaki nem e tudna segiteni Jumz EO2621 árokásohoz hol lehet be szerezni hidralikához karmantyu szetet
Válasz #662. hozzászólásra
Ha szitál az eleje, a kerék összetartást kell beállítani a kormányrudazat segítségével.
Válasz #663. hozzászólásra
A mienk?
Válasz #651. hozzászólásra
tisztelt zoltán érdekelne a jumz légy szíves adj meg elérhetőséget előre is köszönöm.
Válasz #650. hozzászólásra
Heló. érdekelne a jumz.
mégis mennyi lehet az ára?
és hol van?
Elöre is köszönöm
Másnak is nagyon hangos a fülke belülről legnagyobb sebességben?Mentem ma vele 100km-t de ez állatkinzás volt :)termosztátot lehet bele kapni?nem akar a vize üzemmelegre melegedni :( és hogy lehet beszabályozni a kormányművet mert szitál az eleje,felül már probáltuk de akkor meg megszorult elvileg alul is lehet de fogalmunk nincs hogyan!
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az mtz 45 főtengelye kompatibilis a jumzzal?
Üdv.
Válasz #659. hozzászólásra
Nekem is szórakozott egy hosszú vassal meg kalapáccsal a fülke alatt ütögesd meg a kapcsoló rudazatot ,nekem be jött .Néha megbolondult és így tudtam bekapcsolni utána üzemelt rendesen !
Üdv!
Segitséget kérnék,JUMZ traktoron nem lehetett kapcsolni a kardánhajtást leszedtük a kapcsolót de az működik de azt nem tudjuk mi lehet még a hiba oka mi romolhatott el olaj van a hátuljában nem rohadhatott be ha valaki javitott már ilyesmi kérem irja meg mit csináljunk vele!Előre is köszönöm!!!
dekompresszor nem rosz dolog,
t-25 , vtz-2048 on is van.
én nyáron is használom, kímél mindent.
a 20-48 as az 50 lovas, áttételes indítóval elindult dekompreszor hidegben úgy is hogy egy 54 amperes akksi volt amivel tekertettem.
azért jó használni mindíg mert kíméli az önindítót és az akksit is.
felpörgeted vele a motort, aztán amikor lezársz vele akkor nem álló helyzetben kell neki megindítani mindent.
jó találmány, lehetne minden gépen...
Üdv! Szokták szar aksira hivatkozva használni,h. Jó.hát amiken én alkalmazni akartam,szar aksi kiakasztott kipufi szelepeknél forgatta,mikor visszahuztam,egyböl lebököt min,mintha vizütést kapott volna. Én nem látom előnyét . Sajnos. Jó aksi meg viszi mindenestül,még ha sebességben van,akko is.talán,ha meghuzatod más géppel,azt szépen forog,visszalököd azt megy is,úgy,h. A kuplungot nem szivatod. Arra tutijó megoldás. Tehátsebességben huzva,felengedett kuplungal.visszalök a kar,szt már megy is.
Válasz #655. hozzászólásra
HIdeg időben szokták használni. Kinyitja a szelepeket, könnyen pörög a motor. Meghúzod, öniditózol, két-három fordulat után elengeded, és pöc-röf
Válasz #654. hozzászólásra
köszönöm szerencsére anélkül is jól indul.
Válasz #653. hozzászólásra
Könnyebben indul hidegben