Gázolaj árak 621 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 410 Ft USD 388.35 Ft CHF 438.98 Ft GBP 492.37 Ft

Fórum

Milyen gépek a JUMZ traktorok?

Létrehozta: alesi007 , 2008-06-08 14:20:34

Kedvencekhez Segítség

1253 hozzászólás
#603 kemotox
2013-06-21 22:29:33

Válasz #601. hozzászólásra

Köszi!!

Nem tudod/tudjátok mennyi bele egy hajtókar?

#602 gjoni
2013-06-21 22:23:14

Válasz #601. hozzászólásra

A kis önindító .hogy mikor a másik oldalt van?smile confused

Nincs profilkép
#601 laja
2013-06-21 17:43:52

Válasz #598. hozzászólásra
A Jumzba csak a 80-as hűvely dugó passzol meg a kis áttétles önindító , a nyeles tengely az 50-é , és a kerekek egyébként minden más teljesen más

Nincs profilkép
#600 laja
2013-06-21 17:40:38

Válasz #594. hozzászólásra
Nagy Traktor kft. mindent tud adni a gép átalakitásához, én is most vettem , csak a konzol a két emelő karral és a bak 90e ft. a tlt kigajtás is 50 e forint körül van , de nagyon egyszerű össze rakni , csak atlt kihajtásának az ablakát kell levenni és onna kell becsisztatni a tengelyt , a fülkéből meg a bekapcsolot.
Ha a kanalakt , meg ía tolólapot ócskavasnak jó árban el tudod adni akkor közel futni fogja az alkatrészeket .

#599 gjoni
2013-06-21 17:29:40

Válasz #598. hozzászólásra Biztos nem egyezik ,mert az MTZ blokkja ahoz piskóta
smile lol

#598 kemotox
2013-06-21 16:43:43

Üdvözlöm a Jumz tulajdonosokat!!

Kérdezném, hogy EO 2621A gépbe milyen hajtókar, hüvely dugó kellene? egyezik valami az MTZ 50-80 as motorokkal!!?

Válaszokat és a segítséget Köszönöm!

#597 gjoni
2013-05-15 18:37:33

Válasz #596. hozzászólásra
Jó fiú ezért kapásból odaadnám az EB nyolcasomat pedig az is faszasmile thumbupcool

#596 (Claastra)
2013-05-15 17:48:14

Van egy jó állapotú ilyen itt eladó 1 miller lenne az ára,Nyugdijasként vette anno a bácsika ujonan

#595 zizi1978
2013-04-27 16:50:40

Válasz #594. hozzászólásra
Hívd fel ezt a szerelőt megmondja a tutit! Nekem is ő javít 06203329804 Tóth Istvánsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#594 Hugó
2013-04-26 13:36:44

Üdv!
Tanácsra lenne szükségem tudok egy eladó EO-2621 es jumz traktort ócskavas árban nagyon jó állapotban de csak akkor venném meg ha visszaalakitható traktorrá és ez lenne a gond mert fogalmam nincs hogy mekkora munka a hátulját visszaalakitani vagy lehet e egyáltalán nekem a kardánhajtás is fontos lenne valaki tud ebben segiteni????

Nincs profilkép
#593 Feri21
2013-03-30 22:18:13

Sziasztok!
Segítséget kérnék a jumz-ban a fogaskerekek összeakadtak. Miután helyre pakoltam őket, hiba nélkül működött kb 1ha-ig. Eltűnt a hátramenet hiába raktam sebességbe nem reagált rá. Szétszedtem,de hibát nem láttam szemre vételezésre.Mi lehet a gond? segítségeteket előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#592 fifika
2013-02-08 07:56:39

Válasz #341. hozzászólásra

T.gjoni!
Láttam az előmelegitőről a képeket. Ha még olvasod a fórumot megtennéd, hogy a másik oldali bekotésekről küldenél nekem képeket. Cimem: faragofifi@t-online.hu.
Előre is köszönön. FI

Nincs profilkép
#591 Diószegi Zsolt
2012-12-06 18:21:55

Hát nemtudom, félek tőle. állítólag a fagydugókat sehol sem nyomta ki, a blokknak tuti annyi, a hengerfej is kuka, nemtudom, mire lehet még számolni, mi mehetett tönkre a motorban? A hűtőt is szétnyomja a fagy, nemde? Vagy az javítható? annyi biztos, a víz most a karterban csücsül, egész évben ott állt. ha valaki gyanakszik még valamire, vagy volt tapasztalata más fagyással, szívesen veszem.

#590 gjoni
2012-12-04 11:50:53

Válasz #588. hozzászólásra

Ráadásul itt a Keleti végen lakol még az ukrán határ is közel van .Ott még olcsóbb a cucc hozzá.smile rolleyes

#589 gjoni
2012-12-04 11:48:55

Válasz #588. hozzászólásra
Meg lehet azt csinálni olcsóbb pénzért megvenni ,blokkot meg lehet hozzá venni szoktak hirdetni még komplett motort is.smile cowboy

Nincs profilkép
#588 Diószegi Zsolt
2012-12-03 18:24:00

Üdv Uraim!

Kérdésem lenne, hogy egy megfagyott motorú nagyfülkés Jumz-zal érdemes-e foglalkozni? Az a helyzet vele, hogy tavaly a gazdája (papa) bennehagyta vizet, szerelő külsőleg annyit állapított meg, hogy a víz összefolyt az olajjal benne. Várom tapasztalataikat, köszönöm!

Nincs profilkép
#587 paloc
2012-11-05 15:21:53

ebből lett

Nincs profilkép
#586 paloc
2012-11-05 15:06:14

Nincs profilkép
#585 rsándor
2012-10-23 21:42:21

Válasz #583. hozzászólásra Ez a tárcsa súlyától és a szögállástól nagyban függ.Meg persze hogyha homok abban elsülyed.

#584 gjoni
2012-10-23 18:20:11

Válasz #583. hozzászólásra

A 230 széles függesztett 10 lapost, 56-os lapokkal öntvénytávtartóval vittem vele ,mint gép kötöttbe vinni kell neki.smile cowboy

Nincs profilkép
#583 Szabócs
2012-10-23 18:01:17

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata vagy véleménye arról, hogy vajon egy Jumz (erőlködés nélkül) eldolgozgat-e egy 2,8 m széles, 56-os lapokkal készült vontatott tárcsával (kötött talaj, 12 ha-os gazdaság)?!

#582 gjoni
2012-09-05 16:45:44

Válasz #580. hozzászólásra
Elkészült a gép ,ha igen tegyél fel képeket?smile cowboy

#581 gjoni
2012-04-16 06:37:50

Válasz #579. hozzászólásra
Igen azt mi is nézegettük a neten ,hogy lehetne megoldani.Csak gyárilag amelyikben benne van az eleje az olcsóbb.Körülményes megoldani ezért cseréltük a gépet inkább,de láttam olyat is aminek a T-25-s hajtáslánca van elől na az brutál nagyon.Persze van nyolcvan kettes elsővel is.Az szebb ránézésre!

Nincs profilkép
#580 Gyula614
2012-04-16 00:17:34

Válasz #578. hozzászólásra: Ok. Meg kb. ket honap, mert szabadsag alatt csinalom, nemelyik heten. Elso hajtason en is gondolkodtam, tenyleg nagyon jo lenne. Interneten ugy lattam hogy mar az eredeti 45 lovashoz is volt, allitolag valamilyen GAZ teherauto hidja. Eloben soha sem lattam ilyet, de Jumz-on mar igen. Most allitolag 3 fele hidat lehet ala rakni, de ehhez nem ertek. Meg kellene ra kihajtas is..

Nincs profilkép
#579 Gyula614
2012-04-16 00:17:33

Válasz #578. hozzászólásra: Ok. Meg kb. ket honap, mert szabadsag alatt csinalom, nemelyik heten. Elso hajtason en is gondolkodtam, tenyleg nagyon jo lenne. Interneten ugy lattam hogy mar az eredeti 45 lovashoz is volt, allitolag valamilyen GAZ teherauto hidja. Eloben soha sem lattam ilyet, de Jumz-on mar igen. Most allitolag 3 fele hidat lehet ala rakni, de ehhez nem ertek. Meg kellene ra kihajtas is..

#578 gjoni
2012-04-15 23:30:47

Válasz #577. hozzászólásra
Ha kész lesz, képet tegyél fel róla.Amiket írtál az tökéletesen így van .Jól jártam mert én a váltóhoz se nyúltam nagyon jó volt benne minden.A súlya miatt ,meg tényleg mindenütt jobb volt,mint a nyolcvanas.Egyszer összekötöttük a haver nyolcvankettesével,az enyém állt egy helyben és kapart nem bírt elhúzni.Igaz az enyémen Taurus gumi volt.

Nincs profilkép
#577 Gyula614
2012-04-15 22:44:18

Most egyebkent turbot is akarok ra rakni. Mar meg is vettem egy Garrett T2-eset. Szerintem lazan lesz 90 lovas. Csak attol felek, nehogy csusszon a kuplung. Jo lenne ebbe is keramia betetes tarcsa. Tud valaki?

Nincs profilkép
#576 Gyula614
2012-04-15 22:12:35

Válasz #573. hozzászólásra: 2x5 sebesseges, szerintem ennyi eleg. A kuplungja kettarcsas, kulon tarcsaval a TLT-re. Szerintem tokeletes. Persze jol kell beallitani, hogy ki is emeljen, es zarjon is rendesen. Szerintem ha atlagos a kuplung, akkor megfogja a motort. Minden alkatresze erosebb mint az MTZ-e. En is most csinalok teljes generalt. A valtojat szerelni rosszabb, mert ripityara kell szedni. Az utolso csavart is ki kell szedni belole ha fogaskereket kell cserelni, de egyebkent erre ritkan van szukseg. Volt egy 1963-as gyartasu MTZ 5L-unk regen, D-65-os motorral. 96 korul ment tonkre a valtoja, ugy hogy az egyik csapagynak elkopott a golyoskosara es kihullottak belole a golyok. Szoval nem kell felteni, ha jol ossze van rakva, orok elet. Ezert ha valaki vesz, azt tudom tanacsolni hogy nagyon nezze at, mert a valto szerelese horror, de ha jot fog ki, akkor biztos pont.
Meg egy nagyon fontos dolog, hogy majdnem 500 kg-al nehezebb mint az MTZ-80. Ez nem aszfalton torteno vontataskor nagy elony lehet. Ezert ezek a gepek sokkal kevesebbet kaparnak.

Nincs profilkép
#575 Gyula614
2012-04-15 21:59:04

Válasz #571. hozzászólásra: Persze, ha felujitasz akkor jo, bar ott is a gyari vonalba furastol kicsit elterhet emiatt.

#574 gjoni
2012-04-15 17:56:11

Válasz #572. hozzászólásra
A szántóföldhöz képest mondom 12 évig nyüstöltem semmi baj nem volt vele. A kuplungját mechanikusra csináltam meg, a nyolcvanast úgy húztam vele a sárban ,mint egy szánkót.A tlt meg alapjáratról kicsit visszahúztam a gázpedált és bekapcsoltam. Az MTZ -nek meg szallagos a tlt a jumzé meg bika ennyi.Bárcsak megtudtam volna tartani a gépet ,de kettő az sok!

Nincs profilkép
#573 rsándor
2012-04-15 14:14:24

Válasz #572. hozzászólásra Nem becsméreltem szerintem az mtz sokkal, jobb a jumzban kevés a sebesség fokozat szántóföldi munkákhoz,nagyon sz@r a tlt bekapcsolása,a kuplungja gyenge,difizár embertelen,stb.

#572 gjoni
2012-04-15 08:11:46

Válasz #564 hozzászólás
Az lehet ,hogy lomhább de az mtz-t többet kell javítani,nekem mikor megvolt 12 éven át a motorjához sose kellett nyúlni akkor miről beszélünk.Sose adtam volna el ha van eleje is.Aki a Jumzot becsméreli az nem ért hozzá,vagy pedig traktor gyilkos.A haveréknak van mindenféle gépük és érdekes az Apja nem adja el a Jumzot semmiért!smile angry

Nincs profilkép
#571 vasek
2012-04-15 07:35:22

Meglehet azt csinálni jol! Én most csináltam teljes motorgenerált, fötengely csiszolás, újj csapágysor meg minden.

Nincs profilkép
#570 Gyula614
2012-04-15 02:03:53

Keresnek megvetelre nagyon rossz allapotu JUMZ-ot, egyetlen egy dolog lenyeges, hogy a papirjai meglegyenek. Muszaki nem erdekes. Irjon legyszives ha tud valaki, vagy hivjon a 06305939516-os szamon.

Nincs profilkép
#569 Gyula614
2012-04-15 01:59:51

Válasz #561. hozzászólásra Ha szetszeded a motorban a siklocsapagyakat, akkor utana mar nem tudod osszerakni ujra jol. Mert sem a blokk nyugvocsapagy cseszeiben, sem a hatokarok csapagyhaz feleiben nincsenek illeszto stiftek, igy az fotengely csapjainak a siklocsapagyakkal osszecsiszolodott illesztesei helyreallithatatlanok a D-65-os motorban szetszereles utan. Ezert szerintem a legrosszabb dontes ha szetszeded a motort, inkabb el kellene adni egyben, vagy hasznalni. Nagyon strapabiro. Nagyobb a nyomateka mint a 80-as motornak, mert hosszabb a lokete, ennel fogva kevesebbet is fogyaszt. Teny hogy kisebb a fordulata, igy 80-as valtojaba nem ajanlott, szerintem sem. Meg ami feltunt hogy sokkal csendesebb, nem kerreg mint a 80-as motor. Egyebkent szerintem mindene erosebb, fotengely, vezerles, csapagyak, stb.

Valaki kerdezte hogy mekkora aszijtarcsa szimmering merete: 65x90. Es meg valakinek: a lendkerek felol a fotengelyen szoroperem, csigamenet, a csapagyhazban pedig grafitos azbeszt tomszelence van tomiteskent.

Nincs profilkép
#568 vasek
2012-04-14 21:24:12

Válasz #559. hozzászólásra
A kipufogo annyibol áll, hogy belepöfög a légszívó csonkba, ami a levegöszürö alatt van. Jo hangos mikor beindul! Tudtom szerint mind ilyen.

Nincs profilkép
#567 vasek
2012-04-14 21:24:10

Válasz #559. hozzászólásra
A kipufogo annyibol áll, hogy belepöfög a légszívó csonkba, ami a levegöszürö alatt van. Jo hangos mikor beindul! Tudtom szerint mind ilyen.

Nincs profilkép
#566 vasek
2012-04-14 21:24:06

Válasz #559. hozzászólásra
A kipufogo annyibol áll, hogy belepöfög a légszívó csonkba, ami a levegöszürö alatt van. Jo hangos mikor beindul! Tudtom szerint mind ilyen.

Nincs profilkép
#565 rsándor
2012-04-14 20:34:31

Válasz #563. hozzászólásra A jumz motorban nincs a lendkerék felől szimering 99% másképp van megoldva valami két félből összerakott szerkezet gátolja az olajfolyást.

Nincs profilkép
#564 rsándor
2012-04-14 20:29:36

Válasz #554. hozzászólásra Szerintem ne rakd bele a jumz motor sokkal gyengébb mint az mtz meg lomha is az mtz 2200-at forog a jumz csak 1750-et tehát lassúbb is lesz. A meghajtás sem egyezik meg teljesen más a bordás tengelyek mérete is kuplungszerkezet is.

Nincs profilkép
#563 iks
2012-04-13 20:51:31

Sziasztok!
Jumz főtengely szimering mérete kellene ha tudja valaki!
A kuplung felőli meg ami a váltónál van! A gép 1985 ös évj.
nagyfülkés előreis köszönöm!

#562 J.Zoli
2012-04-13 18:06:48

Válasz #561. hozzászólásra

Köszönöm a választ, sajna nagyon messzire laksz. Sok sikert az eladáshoz!

Nincs profilkép
#561 ava
2012-04-13 07:09:07

Köszönöm az érdeklődést.
Veszprém megyében Zirc mellet lenne a motor.Tegnap emeltem le a helyéről. Hétvégén visszarakom a generátort, indítómotort és feltöltöm vízzel az még nem volt benne mióta nálam van.Meglátom ,hogy muzsikál.Képeket csak jövő hét végén tudok feltölteni,akkor szeretném meghirdetni pár cuccal együtt. Az ára egyben 180 ft/kg.Hüvely dugó,centrifugál szűrő nélkül 150. Esetleg külön hengerfej,indítómotor (elektromos),adagoló,hűtők, főtengely
csapágy sorral,hajtókarokkal.Ezeket gondolom futár is elviszi, megegyezés kérdése. Ha van még kérdés az
ava-13@freemail.hu is felteheted.

üdv.Anti

#560 J.Zoli
2012-04-12 19:35:10

Válasz #557. hozzászólásra

Szia!
Érdekelne a motor, kérlek adj egy irányárat és egy elérhetőséget ahol elérhető vagy. Ha nem publikus akkor a juhaszz@freemail.hu e-mail címre küld légyszíves.

Nincs profilkép
#559 aero
2012-04-12 19:15:21

Köszi a választ!
Azt hiszem marad a kis motor.Gyárilag ezen nem volt kipufogó?A legnagyobb gondom vele, hogy a szomszédba összeugranak a bikák mikor elindítom.Mivel a kormányművel is vannak gondjaim(félfodulatos holtjáték), át akarom alakítani orbitosra.Műszakin ehhez mit szólnak?

Üdv!

Nincs profilkép
#558 Lala5995
2012-04-12 09:51:35

Válasz #557. hozzászólásra

Kérlek, rakj fel képeket a motorról! Egyben érdekelne a motor. Hol élsz? A nevemre kattintva megtalálod az email címem. Oda írj!

Nincs profilkép
#557 ava
2012-04-11 21:30:58

Köszönöm a felvilágosítást. Ezek szerint közvetlen befecskendezéses.Sajnos.Az orosz tudomásom szerint gyártott irányváltós MTZ-t nyugatra. Eredetileg kútfúró gépre szántam.Amiből végül nem lett semmi. Ismerős mondta
hogy előkamrás az égéstere és elég masszívnak néz ki ezért gondoltam belerakom az mtz-be. Ha valakit érdekel
kilóra eladó! Hűtök rajt vannak, szervó szivattyú nincs.
Vagy megtartom belőle a hüvely, dugót és akit érdekel alkatrész megegyezünk.

#556 korni
2012-04-09 22:02:45

Válasz #554. hozzászólásra

hello a 80-as dugó gyűrű egyezik vele.a többi nem.azt nem tudom hogy bele lehet e tenni,de gondolom mindent meglehet oldani.

#555 Axim
2012-04-09 20:48:10

Válasz #554. hozzászólásra

én úgytudom hogy a jumz motor ellentétesen forog az mtz- vel de lehet rosszul emlékszemsmile rolleyes

Nincs profilkép
#554 ava
2012-04-09 20:16:41

tisztelt jumzosok!
Az lenne a kérdésem a jumz motor előkamrás vagy közvetlen befecskendezéses? 80-as mtz-be belehet-e szerelni?
Bontok egy orosz aggregátort és egy jumz motor hajtotta
amiben 450 üzemóra van sajnálom szétszedni.
Előre is köszönöm.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Módosítaná az agrártörvényeket a kormány: bezárulhatnak a kiskapuk
Nagy szórást mutatnak kukorica átlagtermései az EU tagországok között
Három fejes váltófotgatós eke
Három fejes váltófotgatós eke

2.300.000 Ft

Vogel Noot eke
Vogel Noot eke

3.000.000 Ft

Lemken Opal 110 eke
Lemken Opal 110 eke

1.450.000 Ft

Kubota Kx61 minikotró
Kubota Kx61 minikotró

4.300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]