Gázolaj árak 621 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 410 Ft USD 388.35 Ft CHF 438.98 Ft GBP 492.37 Ft

Fórum

Milyen gépek a JUMZ traktorok?

Létrehozta: alesi007 , 2008-06-08 14:20:34

Kedvencekhez Segítség

1253 hozzászólás
Nincs profilkép
#353 pucor
2010-05-27 22:08:08

a 346-oshoz hozzászolnék azért szar a váltója a nagyfülkésnek mert a váltója még mindég a 45-ös höz van tervezve csak a motor lett erősebb és így a váltó gyenge a motorhoz az szmd motorosnál még szarabb a helyzet mert ott mégtöbb a ló kb turbó nélkül 85le

Nincs profilkép
#352 pucor
2010-05-27 22:03:32

valaki tudna nekem segíteni abban hogy az szmd motoros jumznál hova kell kötni a kompresszor olajzását és a másik fém csövet ami a kompresszoron van és hogy milyen szíjtárcsa kell rá?
előre is köszönöm

Nincs profilkép
#351 XLV
2010-05-05 21:08:52

Válasz #350. hozzászólásra

Már szétszedtük. A fülkéhez hozzá sem kell nyúlni, kijön az egész előre. A gumi rezgéscsillapítókat a nyelestengely végén nem találtuk meg, azt valószínűleg megette. smile biggrinsmile oops

Nincs profilkép
#350 rsándor
2010-05-05 20:42:45

Válasz #349. hozzászólásra Ne vedd le a fülkét csak bakolj alá és a következö lehetőségnél huzd szét ott van benne 4 db gumitrapéz lemezekkel összefogatva az a nyelestengelynek a vége ha leveszed a jobb oldali szerelöablakot látod is az egészet.

Nincs profilkép
#349 XLV
2010-05-04 21:26:44

Üdv!
A JUMZinak kijön a nyelestengelye előre, vagy a szereléshez le kell venni a fülkét?
Mert nem csak a kuplungtárcsát ette meg, hanem a nylestengelyt is.smile sweatdrop

#348 gjoni
2010-04-21 08:01:50

Válasz #268. hozzászólásra

Szevasz Árpi Debrecenben van egytengelyes vonórész a jumzhoz hasonló elven működik amit adtam neked csak azon rajta van a kampó is csak kicsit messzeb esik a vonórész a miénktől hívj fel mert így nehéz elmondani lényeg ,hogy van hozzá.

#347 J.Zoli
2010-04-02 18:13:50

Válasz #346. hozzászólásra

Egyetértek a véleményeddel! Nekünk volt 45ös MTZ, és van kis fülkés meg nagy fülkés JUMZunk. A nagy fülkés váltójával már sok gondunk volt, törnek a fogaskerekek és a difit is kellett javítani. Szóval van valami abban amit mondasz, de vannak akiknek bevált azok örüljeneksmile thumbup

#346 korni
2010-04-01 22:09:13

Válasz #345. hozzászólásra

Sajnos nem hogy láttam,hanem csináltam is.A nagyfülkés jumznak a váltója olyan szar anyagból van hogy iszonyat,úgy elmállott a fogaskereke hogy na.A kisfülkéssel nem volt ilyen gond,sőt a 45mtz kurva jó még.

Nincs profilkép
#345 aero
2010-04-01 21:57:05

Válasz #317. hozzászólásra
Igazad van!Ez egy akkora rakás szar, hogy ahol a 80 MTZ majdnem beszarik a 3-as ekével ott ennek még tudok gangolni fölfelé.Az MTZ-m ezen a földön eszik 28 litert ez a szar meg 22-t.Néztél már bele MTZ váltóba és JUMZ-ba?A különbséget a laikus is látja.A plusz súlya pedig felér egy összkerékkel!Üdv!Norbi

#344 gjoni
2010-03-10 08:19:11

Válasz #343. hozzászólásra

Nincs hozzá sajna mi úgy csináltuk ezt hozzá .

Nincs profilkép
#343 Horváth Zoltán
2010-03-09 18:57:40

Válasz #329. hozzászólásra

Van a jumzra speciális egytengelyes vonórész? vagy mtz kampót szoktak rá átalakítani?

#342 korni
2010-03-08 19:02:28

Válasz #341. hozzászólásra

a kismotorosnál sem kellett kiugrálni a gépből mert az is öninditós volt.De igy tényleg jobb amugy.

#341 gjoni
2010-03-08 18:17:56

Válasz #340. hozzászólásra

Ez is kismotoros volt csak biztosra akarok menni nehogy a nagy hidegben megszívjam így nincs gond .A kismotor nem hagyott cserben soha ,csak így kényelmesebb önindítóval nem kell kiugrálni a gépből.

#340 korni
2010-03-08 15:49:37

Válasz #339. hozzászólásra

a miénk kismotoros volt az beindult mindegy milyen hideg volt.de ez a vizmelegitő bizots jó mert legalább már majdnem meleg motorral indul.a kisfülkésünk az meg öninditos volt de az is beindult hidegben.

#338 gjoni
2010-03-08 13:55:39

Válasz #264. hozzászólásra

Vízmelegítő jumz

#337 gjoni
2010-03-04 15:58:11

Válasz #334. hozzászólásra

Hát remélem mert biztos drága lenne felújítani meg a szerelők nem is szívesen vállalják azt mondják problémásabb szerelni .

#336 gjoni
2010-03-04 14:55:31

Válasz #335. hozzászólásra

Lehet benne valami a szervizt mindig megcsinálom időben rajta az előző gazdája a trakinak egy öreg ember volt őnála sem volt rajta javítani való.A haveroméknak is hasonló korú a gép az apja nem adná semmiért pedig nagy MTZ pártiak .Nekem is van egy kis Mazda kettesem diesel 86000km van benne ,de egy kevesebb kilóméterűért sem adnám oda tudom hogy új korától megadom neki az olajcserét 10000km enként meg vigyázok rá hidegen nem padlózom le olyan annak a motortere mint amikor kihoztam.

Nincs profilkép
#335 agrárgyerek
2010-03-04 12:45:14

Amúgy nem egyforma minden gép ,nekem egy 1991es gépem van 82es mtzbontatlan nagyon jó motorral4200órával,egyik havernak ugyanez a glép 2500 óránál volt hüvelyezve,ugyanolyan évjárat,ez pont úgy van mint embereknék van aki életében nem volt orvosnál ,van aki mindig odajár,másik példa,az én puntóm 2004es 92000kmel,semmi probléma nem volt vele,még az akksi is gyári egyedül első féktárcsa és betét volt cseréve meg vezérlés,a többi része gyári,ismerősnek meg ugyanez a punto 2004es 56000kmel,mindig szervízbe jár hibakósot olvasni ,kuplungolta is ,meg hengerfeljes is volt ,és ugyanúgy használom mind a kocsit mind a trakit mint az ismerős ,ugyanannyit szánt na jó lehet egy kicsit kevesebbet ,de akkor is ennyi különbség nem lehet közte.smile mellow

#334 korni
2010-03-04 12:36:28

Válasz #333. hozzászólásra

lehet még abba jobb cuccok kerültek.

#333 gjoni
2010-03-04 09:41:08

Válasz #332. hozzászólásra

Hát akkor nem tudom a miénk kapott már annyit ,mint egy rossz ló és még mindig megy még a motorja sem volt megbontva.

#332 korni
2010-03-04 08:35:48

Válasz #331. hozzászólásra

mindegy sokszor láttam már a nagyfülkés jumz váltóját.olyan szar anyagból van hogy az szörnyű.A kisfülkésnel annak legalább anyagból csinálták még.A mi nagyfülkésünkbe volt 1800üzemóra és a főtengely majdnem kiesett.akkor miről beszélünk.mérgemben vettünk helyette egy öregebb 80lovas johnit ami megeszi keresztbe.

#331 gjoni
2010-03-03 17:24:13

Válasz #330. hozzászólásra
1992 óta a gép fojamatosan üzemel nehéz kötött talajon végez földmunkát ugy,hogy ne oktass ki engem mert eddig csak jumzal foglalkoztam a középiskola óta azaz 1990 től ennyi.

#330 korni
2010-03-03 09:51:03

Válasz #324. hozzászólásra

Nekem lehet több jumzod volt már mint neked!Úgyhogy nem vitázok erről,a kis fülkésnek a váltója ezerszer erősebb mint a nagy fülkésé.A tiednek kiváncsi vagyok meddig birja a váltója ha normálisan dolgozol vele.

#328 gjoni
2010-03-03 09:08:36

Válasz #318. hozzászólásra

ZTM 82 itt az Agroinformon hirdetik nézd meg a képet!

#327 gjoni
2010-03-03 09:05:13

Válasz #278. hozzászólásra

Inkább Debrecenben vegyél Nyíregyháza kurva drága!

#326 gjoni
2010-03-03 09:02:34

Válasz #318. hozzászólásra

az a neve ,hogy ztm abban van elsö hajtás is nagyecseden hirdetnek ilyen gépet nézd meg a képet rólla brutál nagyon a T 25 hajtásháza van előre rakva nem gyenge a gép.Ráadásul turbós a nyolcvankettes mtz smafu hozzá képest.

#325 gjoni
2010-03-03 08:58:02

Válasz #279. hozzászólásra

Hiába vettem én is fogaskoszorút jó volt a régi is hozzá csak előrébb kell tenni a lendkeréken mert az önindító nem éri el ennyi .Nemárt lepróbálni amíg szét van húzva hogy pörgeti e tapasztalatból mondom az enyémet kétszer húztuk szét miatta.Tettem rá vízmelegítőt ,mert mínusz íiz fölött nem igen indult jól a nagy blokk letud hűlni rendesen pedig garázsba áll.Így pedig indul ,mint állat.

#324 gjoni
2010-03-03 08:39:07

Válasz #317. hozzászólásra

Na ebben nincs igazad komám mert nekünk nagy fülkés van és nem adnám semmiért olyan pöpec a gép .

Nincs profilkép
#323 pucor
2010-02-27 13:49:46

szeva valaki tudna segíteni abban hogy, van a jumz-nál a váltóba az alsó csőtengely amibe a tlt tengelye megy oda kellene nekem az elejéhez az a csapágyazott rész ami a tlt tengelyt központosítja
előre is köszönöm

#322 J.Zoli
2010-02-11 22:27:38

Válasz #321. hozzászólásra

a váltónak már az is sok, párszor szedtük már szétsmile cursing

#321 J.Zoli
2010-02-11 22:25:36

Válasz #320. hozzászólásra

tudtommal az gyárilag csak 80 lóerőt tud

Nincs profilkép
#320 pucor
2010-02-11 21:42:37

ma telefonáltam az agro-bázisnak hogy ven-e a 90le jumzhoz motor alkatrészük, és mondta a raktáros srác hogy nem is hallot még ilyenről hogy gyártottak 90le jumzot. a tipusjele jumz- 6 km gyárilag szk-5 nek a motorja van benne

Nincs profilkép
#319 Henrik0
2010-02-11 13:03:23

lehet hát az mtz mociháztető ne tévesszen meg ez jumz 65

Nincs profilkép
#318 pucor
2010-02-10 20:40:34

ezekbe a tipusokba lehet rakni elsőhajtást?

#317 korni
2010-02-09 19:06:21

Az összes nagyfülkés egy rakás szar.A kis fülkések nagyon jók viszont.

#316 J.Zoli
2010-02-07 22:46:59

Válasz #312. hozzászólásra

A 3 fejes ekével nem lesz gond, az tuti vinni fogjasmile thumbup

Nincs profilkép
#315 pucor
2010-02-07 22:25:02

egy kérdés valaki nem tud 1 db használt lazítókést olcsón?

Nincs profilkép
#314 pucor
2010-02-07 22:24:10

a váltóját kell szétszedni a nehéztárcsa az szerintem nehéz eleve vontatott és a váznak métere kb 33kg házilag összeraktam egyet 2 db 120u gerenda van összefordítva

Nincs profilkép
#313 pucor
2010-02-07 22:18:02

ja és itt csongrád környékén elég kötött földem van

Nincs profilkép
#312 pucor
2010-02-07 22:17:27

nekem az 550 es húzta azt az ekét akkor ennek is bírnia kell

#311 J.Zoli
2010-02-07 21:03:44

Válasz #310. hozzászólásra

Hát igazából sosem mértük h mennyit eszik.

#310 Június Cézár
2010-02-07 20:14:12

Válasz #309. hozzászólásra

Fogyasztása milyen a 62 lovashoz képest?

#308 Június Cézár
2010-02-07 20:04:20

Válasz #307. hozzászólásra

Ja, hogy laza a föld.
Csak mert nálunk kötött és szerintem itt nagyon könnyű lenne ahhoz a motorhoz!

#307 J.Zoli
2010-02-07 20:01:07

Válasz #304. hozzászólásra

Néha megkapar ha mélyen van az eke, de könnyedén viszi a mi eszközeinket, itt ezen a laza homokon.

#306 Június Cézár
2010-02-07 19:40:52

Válasz #303. hozzászólásra

2.5ös nehéztárcsa az sok lesz neki.
Biztos, hogy nehéz?

#305 J.Zoli
2010-02-07 19:39:36

Válasz #303. hozzászólásra

Mit kell összerakni rajta?

#304 Június Cézár
2010-02-07 19:39:32

Válasz #301. hozzászólásra

Nem kapar meg könnyel azzal a motorral?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Módosítaná az agrártörvényeket a kormány: bezárulhatnak a kiskapuk
Nagy szórást mutatnak kukorica átlagtermései az EU tagországok között
T-088 trágyaszóró
T-088 trágyaszóró

2.700.000 Ft

Három fejes váltófotgatós eke
Három fejes váltófotgatós eke

2.300.000 Ft

Vogel Noot eke
Vogel Noot eke

3.000.000 Ft

Lemken Opal 110 eke
Lemken Opal 110 eke

1.450.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]