Hirdetés
Fórum
- Átverés új
- Műtrágya árak új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
- Fortschritt E-514 kombájn új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Napraforgó ára új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
Hirdetés
Íme négy megbízható, biztonságosan termeszthető kukoricahibrid – stabil termés a kihívások ellenére is! + VIDEÓ
Vegye fel a harcot az éghajlatváltozás hatásai ellen modern KWS hibridekkel!
Sajtóközlemény
1297 hozzászólás
szia zoli el tudnád küldeni a számodat a 06302873627 számra mert szeretnék veled beszélni ha lehet előre is köszönöm
Válasz #290. hozzászólásra
Nekünk amúgy van egy bontott váltónk. Megírod mi kellene és utána nézek, hogy van-e!
Válasz #294. hozzászólásra
jah de látom h 90 lovas akkor az szmd (amúgy inkább 80 le-t mondanak rá, turbóval az szk-5 kombájnba 105 lóerőt mondtak)
Válasz #293. hozzászólásra
Szia!
Ha benne ülve jobbról van a kipufogó, a levegőszűrő "szívócsonkja" meg a kabin előtt van akkor a tiédbe is szmd motor van.
igen
Válasz #291. hozzászólásra
Hogy szmd motor van benne
a fórumon olvastam hogy szmd motoros az mit jelent pontosan
sziasztok én ma vettem egy 1993as évjáratú 90 le jumzot az lenne a kérdésem hogy hol lehet hozzá legolcsóbban alkatrészt kapni a váltójához?
előre is köszönöm
Válasz #288. hozzászólásra
Igen, már más is írta, hogy az újabbak ratyik :(
Sziasztok!
Nekünk jelenleg van 3 Jumz is. 1 EO2621, egy szmd motoros jumz, és egy régebbi eo kotróból átalakított gép. A régi típusúval nincs is gond, nagyon hálás kis gép. De az szmd... Szinte évente javítani kell, pedig még nincs benne 1500 üzemóra. A felhasznált anyagok minősége sz*r. Váltóba elszabadult egy bolygókerék, letöredeztek a fogak... Elállíthatatlanul folyik az olaj mindenhonnan (ez mondjuk a rossz javítókészletek hibája). Szóval nálunk a 1994-es nem vált be, de az öreg ami még a gömbölyű 65 lovas az tényleg aranyat ér.
Édesapám (Isten nyugosztalja) vette a is tüzes Jumzit 1993-ban. Azóta kapja az érzést napi szinten. Ennél hálásabb gépet nem csináltak Szovjet barátaink. Szabadság, szeretem!
Válasz #285. hozzászólásra
Nem akarom elkiabálni, de én kb 8 éve nem vettem hozzá alkatrészt, mármint olyat, amelyik nem 1ezne meg az mtzvel!
Persze csak könnyű melót csinál azt se olyan vészes üzemórában.
Válasz #284. hozzászólásra
Az igaz hogy nem kell vele megváltani a világot,az is igaz hogy kidolgozta az árát,de az alkatrész az arany áron van.
Sziasztok!
Nekem egy Jumz 6akl-em van, 17-éves és ez a traki már 100x kidolgozta az árát! Alkatrész van és nemis vészes áron. Nem kell vele megváltani a világot és akkor örök élet+1nap. Szállítás-növényápolás-öntözés a nehéz munkát megcsináltatom bérbe.
Válasz #282. hozzászólásra
Hát mire??????????????????????
Válasz #281. hozzászólásra
Nem erre gondoltam!
Válasz #280. hozzászólásra
Fordítóba beírod hogy "jumz traktor" aztán az eredményt bemásolod a googliba!
Jó estét!
A JUMZ-nak nem tud valaki valami Weboldalt?
Válasz #278. hozzászólásra Ha át akarod alakitani kismotorosrol elektromosra akkor a fogaskoszorut is le kell cserélni, egyébként debrecenben meg nyiregyen van bontó de készülj fel nem lesznek szégyellősek amikor kimondják az árát
Hali mindenkinek!
Sürgősen szükségem lenne egy jumz 65 önindítós kuplungharangra! Ha tud valaki esetleg segítsen!
Tel: 30/252-8058 Köszi!
Válasz #274. hozzászólásra
A tünde utcán van.
Válasz #272. hozzászólásra
Hanki ker.De ha beütöd a Google keresőbe kb. hat címet kidob.
Válasz #274. hozzászólásra
Interrusz, vagy kunhegyesen faragó
Válasz #273. hozzászólásra
Adnál konkrét cimet?Még nem volt hozzá szerencsém.
Válasz #272. hozzászólásra
Próbáld meg Nyiregyházát!
Üdv mindenkinek.Van infótok uj Jumz motort hol lehet beszerezni???? köszi.
Válasz #270. hozzászólásra
Nem látszik, csak a havas táj
jumz hashúzó
Válasz #268. hozzászólásra
Szia hétvégén küldök róla közeli fotót. Egyébként Kótajban lakom Szabolcs megyében ,fixen nem lehet csak Így lehet megoldani ,ahogy mi csináltuk.
Válasz #245. hozzászólásra
Szia,
Tudnál küldeni egy pár képet a hashúzóról?
Mailt már írtam , de nem, tudom, hogy jó címre ment-e, vagy használod-e még.
Egyébként e-nélkül hogy lehet egytengelyes ppótkocsit fixen húzni a jumz-al? Vagy nem is lehet vele? Vagy csak az enyémről hiányzik valami?
Segítséged előre is köszönöm.
Ja 1ébként hol lax? Ha esetleg nem messze, és lehetne, akkor megnézném személyesen is.
Válasz #266. hozzászólásra
Most már csak az a kérdés, hogy ebből melyik a jumz motorra szerelhető, és hova?
Mert sztem a csöves a jumzé.
Válasz #264. hozzászólásra
Debrecenben hirdetnek hozzá az expresszen képet is találsz róla ajumz alkatrészek között
Válasz #264. hozzászólásra
Szerintem semmilyen, nincs is hova tenni rá.
Miért nem jó külön álló?
Tudna segíteni vki, hogy a jumzhoz milyen motorra szerelhető vízmelegítő van,
Sok sikert hozzá ha van még kérdésed hivj.
Heló Dzso sikerült kidobni a jumzból a rásegítőt remélem fog működni .Köszi a segítséget!
Válasz #260. hozzászólásra
Heló Dzsó írd meg a telefonszámod a gjoni@citromail.hu _ra és felhívlak a jumz rásegítő ügyben ,aztán kidobom belőle mert így csak küszködök vele !
Nekemis volt jumzom ha kiveszed a rásegítőt és a kuplung rudazat és a pedálrudazat ahova kapcsolódik,azt megfordítod simán belehet nyomni a kuplungot ugyanis megfordul az erőkar,énis ledobtam róla.
Tudna valaki segiteni Jumz kezelési útmutatóba, szerelési útmutatóba?
Most fogtam be egy EO 2621-et amit 10 éve vettem.
A feljavítás vége fele járok de,néhány dolgot jó lenne könyvben megnézni .
Ha valaki tud segíteni előre is köszönö.
Válasz #235. hozzászólásra
Ha a rásegítőt kivetted ,hogy bírod kinyomni a pedált?Én próbáltam kivenni ,de azt nem bírta kinyomni még a százharminc kilós haverom sem.
Válasz #238. hozzászólásra
Ha a lendkereked kopott ,és a nyomlap is eltér a gyári mérettől akkor állítgathatod egy hétig annak annyi.Szemmel észre sem venni a kopást,én kicseréltem a lendkereket a nyomszerkezetet a tárcsát,és nyugodtan állíthatom,inkább elássa magát de meg nem csúszik a kup lung.
Válasz #244. hozzászólásra
szia egyszerü az a kardánprobléma,ki kell huzni hátulról az egészet ,elvinni egy eszterga padra.Levágni hagyni neki egy kis vállat.Esztergával megcsinálni a mélyedést a szabvány kardáncsonkba a kettőz összeütni és körbevarni heggesztővel ,csak vigyázni,hogy központos legyen .Mi is igy csináltuk ,és birja a kiképzest.
Ez is jó állapotú.
Válasz #247. hozzászólásra
Ez is gyári még.Pedig 17 éves.
Válasz #247. hozzászólásra
Azt a nagyon jó állapotúra értettem
Válasz #251. hozzászólásra
Aszem 75 DIN
Válasz #249. hozzászólásra
1 mtz 80 szivómotor mennyi lóerőt tudhat max?
Haverom 80 asa gyanusan penge volt ujkorától,de most kölcsönkért 1 grubbert és sokkal jobban vitte mint a 90 es ferga.7 felezőn vitte.Le volt esve a fergás gyerek álla.
Válasz #249. hozzászólásra
Mondhatjuk hogy fűtés...:-))))))Valakit fűt...:-))Az enyém belülről tele vót ragaszgatva nagy cicis csajokkal...De leszedették őket pedig nekem tetszett...No akkor az fullos vót..:-))))
Válasz #248. hozzászólásra
Amiben van gyári fűtés?
nem, élőbe még soha, de rajzon igen :))
Válasz #247. hozzászólásra
És fullos t-25öst láttál már???:-))