Hirdetés
Fórum
- Baktérium trágya új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Tavaszi magágyelőkészítés új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Mezőgazdasági gépek festése új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
Cikkajánló
Hirdetés
1297 hozzászólás
Válasz #246. hozzászólásra
Az milyen az a "fullos MTZ nyolcvanas"?????????
A jumzomat nem adnám oda egy fullos MTZ nyolcvanasért.Szántottam én már úgy is ,hogy állt a barázdában a víz.
Sziasztok ! Képzeljétek csináltunk a jumz traktorunkhoz hashúzó kampót ,csak annyi bibije van ,hogy rá kell emelni a pótkocsit a kampóra.Majdnem olyan, mint az MTZ traktoré ugyanolyan közel van hozzá az EB-7 s pótkocsi.Nem volt könnyű de jó erős masszív lett.
Sziasztok Jumz-sok!
Szeretnék érdeklődni hogy nincs-e valakinek sok-sok alkatrésze jumzhoz! én egy 26 éves hölgy vagyok, kezdő a szakmában!!! Szert tettem egy jumz 65-re,de még sokat kell tanulnom! Nincs valakinek valami leírása róla? és kardán kihajtás tengely?
Köszi
gini_80@citromail.hu
Válasz #242. hozzászólásra
akkor tényleg nincs jól beállítva a kuplung mert ugy viszont a traki nem áll meg
Válasz #241. hozzászólásra
Hogy csak a menet kuplungot emelje ki, ne a kardánt is.
Válasz #239. hozzászólásra
oké köszönöm a segítséget.Még olyan kérdésem van hogy, a kuplung pedálnál van egy kar ha lenyomom akkor csak félig lehet benyomni a pedált ennek mi a szerepe?
Válasz #239. hozzászólásra
arra 2-3 millimétert ír a könyv.
Az 1 értelmü hogy a3-at egyformára kell, de azt kérdezte a csáko hogy mennyi hézagot hagyjon a villák és a csapágy között igy lehet a legkisebbet .A nyomcsapágyat azért kell hátrébbhuzni hogy tudjon engedni a villákon, de mindenki ugy csinálja ahogy akarja
Válasz #236. hozzászólásra
valóban túl lehetnek feszítve avillák mert ha elálítom messzebre a nyomcsapágyat akkor is csúszik a kuplung.
Válasz #236. hozzászólásra
Csak így nincsenek 1formára állítva a villák.
Inkább azokat kell beállítani.
A csapágy állitó rudazat a kuplungház oldalán van kivül, ott semmi nen forog mozog azt kell állitani, csak azért montam hogy feküdjön alá mert akkor látszik mikor áll meg a nyomcsapágy csak be kell nézni a szerelö nyiláson
Válasz #233. hozzászólásra
üdv neked kuplung rásegítő még rajt van? Mert én ledobtam róla,dőlt az olaj belőle.
Válasz #233. hozzászólásra
Inkább nem másszon alá járó motornál!!!!
Főleg ne nyúlkáljon sehova!
kb 1 gyufaszálnyi max. én ugy állitottam be hogy hozzáhuztam a villákhoz a nyomcsapágyat járo motornál aláfeküdtem és addig tekertem visszafelé amig meg nem állt aztán kontrázás,ha uj kupluntárcsával is csúszik akkor nézd meg nincsenek e tulhuzva a kiemelő villa csavarok mert akkor ezek már akkor elemelik a nyomlapot a tárcsátol amikor még a nyomcsapágy hozzá se ér, huzd hátrébb a nyomcsapágyat és engedj a villál csavarjain kb egy két fordulatot
Válasz #231. hozzászólásra
Olvass vissza!
helló jumzosok!segítséget szeretnék kérni a kuplungtárcsám vadi új a jumzba mennyi kell hogy legyen az a távolság a villáknál a szerkezethez képest hogy, ne csússzon a kuplung?
a gyári kormánymüre ha ránézel van 1 hengeres része ugyan ugy mint az mtz-n az 1 munkahenger, ezt nem tudod variálni, de ha a helyére beteszel 1 orbit szivattyut az irányitokar helyére meg 1 munkahengert akkor a munkahenger hossza határozza meg a fordulási szöget minél hosszabb annál jobban fordul a traki az enyémnél még a gyári ütközőkből is köszörültem ami az első hidon van
Válasz #227. hozzászólásra
Ezt nem igazán értem,az enyémen nincs munkahenger. Csak egy sima kormánymű olajrásegítéssel.Töbféle kormány művel szerelték a Jumzokat?
Sziaztok! Én is egy Jumboval dolgozok már 14éve:))). Most már pár éve nehéz munkát nem csinálok vele csak a magágyelökészítést, pótkocsihúzást meg a növényápolási munkákat. Nem tudom ha majd egyszer sikerül szert tennem egy komolyabb trakira az kidolgozza-e úgy az árrát mint a Jumz! Szerintem jó traki a Jumz a maga kor és árkategóriájában.
Ilyet nem lehet mert a munkahenger csak annyit mozdul, ha azt akarod hogy balra jobban forduljon azt csak a jobb rovására lehet a gyári kormánymüvel, vagy csináld meg orbitosra és ha megfelelö munkahengert teszel be akkor jobra balra fordul min állat
Esetleg abban tud valaki segíteni hogy hol tudnék állítani pontosan azon, hogy a kormányt balra jobban , illetve hogy a kerekek jobban elforduljanak balra? De ezt úgy kéne, hogy a jobrakormányzásom így maradjon, és ne változzon, ne csökkenjen. Talán a kormányművön tudok ezen állítani?
Válasz #210. hozzászólásra
Sziasztok, tökéletesem működik a kuplungom.
A rasnis csavar volt rosszul beállítvaa. Nem mind1 hogy 4-kattanás, vagy 4 fordulat.........:)
Thx a segítséget mindenkinek!
Válasz #210. hozzászólásra
Sziasztok, tökéletesem működik a kuplungom.
A rasnis csavar volt rosszul beállítvaa. Nem mind1 hogy 4-kattanás, vagy 4 fordulat.........:)
Thx a segítséget mindenkinek!
Válasz #218. hozzászólásra
Jumz 65 villamosság.Ez van...
Válasz #221. hozzászólásra
Az már vízzel töltött kerekekkel.
Az én jumzom forgalmijába 3940 kg önsuly volt irva mérlegen is igy körül. Szántásnál szerintem jobb a 82-es a jumzba az a 60.5 lóerö kevés és szarabb a difizárat folyamatosan müködtetni mert ha az mtz-n megcsimálod levegösre a sirály.
Válasz #219. hozzászólásra
Ezt a 45 mázsát honnét szedted?
a jumz-hoz igaz hogy nem olcsó az alkatrész viszont ha kiszámolod akkor gázolajban visszahozza neked. ja és a 65-ös jumz a 65le-hez kb 45 mázsa tartozik súlyok nélkül még a 80-as- hoz 35 mázsa súlyokkal annyit tud szántásban hanem többet mint a 82-es én próbáltam mind a kettőt ahol a 82-es fúladt meg kapart ott a jumz inkább kétkerékre ágaskodott és húzta az ekét
Helló Mindenki!
Segítséget szeretnék kérni! Ha bárkinek valamilyen dokumentációja (szerelési útmutató, Robbantott ábrák, Villamos kötési rajz...stb.) van Jumz 65-ről, és hajlandó lenne velem megosztani azt nagyon megköszönném!!!
Emai:gini_80@citromail.hu
köszönöm
Válasz #215. hozzászólásra
1:20 keverék
2ütemű
a kismotorba milyen benzin kell? tiszta vagy kevert?
Válasz #213. hozzászólásra
Hello,
Thx a segítséget.
Lecsekkolom a hézagokat újra, ha nem lesz jó, akkor széthúzom....
10 évig volt jumzom és gyakran használtam a kardánját én mindig igy állitottam be kb 200 üzemóránként ujra kell állitani az a 3 csavar nyomja ki a második a kardán kuplungtárcsa nyomlapját Ha igy nem müködik akkor a kiemelővillákat rosszul nézted meg vagy keveset mozdul a csapágykinyomó tengelyed a váltó oldalán lévő rugót ugy állitsd be hogy a kuplungpedált tolja fel a legfelsö állásba Vagy az egyik villaállitó csavarrol elment a menet stb k.rva sok baja lehet
Válasz #211. hozzászólásra
Mindegyik kiemelő karnál megmérted a hézagoz??????
Válasz #210. hozzászólásra
Ok de akkor váltani is fogok tudni, vagy csak a kardánom lesz ok? Mivel váltani is nehezen tudok annak ellenére, hogy a hézagom a nyomcsapágy és a békák között 2-3 mm.
van 3 rugós csavar a kiemelő villák között tekerd be teljesen mind a hármat, ez egy fordulatra 4 et kattan ha kiütközött, egyfomán mind a hármat tekerd ki kb három vagy négy kattanásra és emelni fog a kardán kuplungod
Válasz #208. hozzászólásra
A kinyomó csapágynál a hézag 2-3mm
és valamivel nagyobb a tlt kuplung nyomólapja, és az ütközőcsavarja között a hézag.
Hi,
Lsz. valaki segítsen.
Problémám van a kuplungommal. Sajna hiába nyomom ki tövig, nem emel ki rendesen.
A hézag a nyomcsapágy, és a békák között:2-3 mm között van. A kardánt is elég nehezen tudom kapcsolni, és de ha sikerült beraknom, az is folyamatosan forog...
Ha valaki le tudná írni a kuplungbeállítás pontos folyamatát, hogy mire kell dafigyelni, illetve ha valakinek bármilyen ötlete van, azt szívesen fogadom.
Thx!
Az első topic cím távoztatás, aminek látom értelmét.
Megpróbálom beírni a linket újra. A szóközöket távolítsátok el!!!!
www . traktoralkatresz . hu
Válasz #204. hozzászólásra
Esetleg Busmanul!:)
Válasz #203. hozzászólásra
Ja!
Például kínait.
:D
Válasz #202. hozzászólásra
Tökéletes ,akinek nem tetszik keressen jobb magyarázatot.:)
Válasz #200. hozzászólásra
Ennél érthetőbben nem tom elmagyarázni :DDDDDDD
Válasz #200. hozzászólásra
:DD
Engem meggyőzött!
:P
Válasz #197. hozzászólásra
:DDDDDDDDDDD
Válasz #196. hozzászólásra
Nem így terveztem.
úgy látszik nem másolható