Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD401.93 FtCHF439.37 FtGBP490.92 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz gyopos #1193. hozzászólására4-5 éve nem szántok egyáltalán. 3 évente csinálok egy lazítást 45-50cm-en egy egykéses lazítóval. így elég a 25cm-es gruberezés.
Válasz Tom250 #1112. hozzászólásáraSzia,most szeretnék én is egy grubert venni,tanácsot kérnék hogy mik a tapasztalataid.Látom 7 kapa van,írtad 24 cm a kapa osztás,milyen mélyen tudsz vele dolgozni és hányasban viszi a gép?Előre is köszi
Válasz hegedus.gabor.73 #1187. hozzászólásáraSzia. Szinte minden van hozzá,
Traktorker Felsőzsolca például.
Postáznak is
De pl itt egy ukrán oldal a sok közül, hogy lásd hogy mindent gyártanak, úgyhogy ide is importálnak belőle Alkatrész
Válasz ND #1185. hozzászólásáraKöszönöm szépen a választ, ez igaz, csak most vettem észre. Még új "Jumzos"vagyok, ezért nem megy a beazonosítás elsőre :)
Akkor azt hiszem rábizom a kérdést a szállítókra.
Válasz Gepi #1182. hozzászólásáraKöszönöm az szuper oldat. Bár ezek szerint felszereltségfüggő a súly, mert ennek 5.3 tonnát írnak. Eszerint amit nekem mondtak az csak a traktor súlya.
Válasz balkay #1181. hozzászólásáraItt megtalálod a műszaki adatokat:
http://hard-machines.ru/ekskavatory/eo-2621-ekskavator-proshedshiy-ispytanie-vremenem.html
Tiszteletem.
Érdeklődnék hogy egy Jumz 6M 1978-as évjáratú árokásónak, tolólappal az elején, mennyi lehet a súlya? Az orosz oldalakon nézegettem de 3.1-3.9 tonnáig adtak adatokat. A szállításhozz kéne a súly. A képen láthatóval azonos felszereltségű a gép. Előre is köszönöm.[kep1]
Tiszteletem.
Érdeklődnék hogy egy Jumz 6M 1978-as évjáratú árokásónak, tolólappal az elején, mennyi lehet a súlya? Az orosz oldalakon nézegettem de 3.1-3.9 tonnáig adtak adatokat. A szállításhozz kéne a súly. A képen láthatóval azonos felszereltségű a gép. Előre is köszönöm.
Válasz Magister #1175. hozzászólásáraBármelyik Csapágy- simering Bolt elvileg benne van a száma a karmantyúban ha nem találod mérd meg és vegyél ujjat.Arégi kikemenyedett gumikkal nem érsz semmit..
Válasz Magister #1175. hozzászólására3éve az EOhoz a neten rendeltem, de nem ugrik be a cég neve, talán valami vulkán. Minden keleti cucchoz van cuccuk
Válasz Magister #1175. hozzászólásáraÜdv.
Felsőzsolca traktorker kft. Postáz is
Vagy Jófogáson hirdetnek kisvárdán békebeli cuccokat. Csak ő nemtudom postáz e
Válasz ...:::Pisti:::... #1171. hozzászólásáraKöszi a rajzot, ezek szerint tehát felső állásban 5 fokozat országúti, alsó állásban pedig 5 fokozat terep. Érdekes a kiosztás, sok logikát még nem találtam benne, de majd biztosan rááll a kezem.
Sziasztok!
Vettem egy MTZ 45-ös gépet és abban kérnék segítséget, hogy a sebességváltóban, melyik fokozatot hol találom. Jobbra fel az a hátramenet, a többiben bizonytalan vagyok. Előre is kösz.
Válasz Zsolty 79 #1155. hozzászólásáraSzia. Nézzél meg pár YouTube-os ukrán orosz videót. Egyszerűbb mint az mtz váltó szerintem, de mégis más.
Oda figyelve, fotózva sokmindent simán ment esőre vagy 4 éve.
Most az enyém a soros, remélem menni fog. Nem volt minden porcikája szét szedve, de nem bonyolult.
A fülke levétele, meg a sok sallang lepucolása babrás
Nekünk volt nagyfulkés jumz,a váltó fogaskerekei iszonyat gyengék voltak,nagyobbak mint az mtz ben,de az mtz váltó is jobb attól.
Javítottuk nem egyszer.
De volt kisfulkesunk is,na az viszont tenyleg jó volt.
Teljesen más a kettő.
A kisfülkés a 45mtz hez hasonlít sokmindenben.
Egyébként nagyjából egyenértékű a két gép,
ami nagy különbség hogy a Jumznak a motorja alacsony fordulaton is jól terhelhető, ezt nagyon hiányolom az Mtz-ből.
Válasz matyi6506 #1147. hozzászólásáraIgen de most is szakad az eső
Meg 30,50, keleti határszélre akár 70mm eső is jöhet azt jósolták az nem túl megnyugtató.
De bizakodó vagyok
Csak pozitívan
1297 hozzászólás
Válasz Tom250 #1196. hozzászólására nem
Hogy csinálod, hogy kijöjjön a 75cm a lazított részen mész, vagy meg közölöd?
Lazítózás 50cm-en
Lehet hogy nő egy-két ősz hajszálam mire végzek.
Válasz Tom250 #1194. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget,lehet hogy még zaklatlak a kérdéseimmel!
Válasz gyopos #1193. hozzászólására4-5 éve nem szántok egyáltalán. 3 évente csinálok egy lazítást 45-50cm-en egy egykéses lazítóval. így elég a 25cm-es gruberezés.
És mivel nincs szántás, nincs eketalp sem.
Válasz Tom250 #1192. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget!Én a szántást szeretném ki váltani, legalábbis 1-2 évente.
Válasz gyopos #1191. hozzászólásáraEz egy 7 kapás Rabewerk gruber.
Merem hozzá ajánlani, szerintem nagyon szép munkája van.
Viszonylag ritka belőle a 7 kapás, de ha az ember sokat keresgél, előbb utóbb talál egyet!
Mélységtől függően nyúl 1-től 3-ig viszi.
Max mélység kb 25-28cm
Összeszedtem pár képet és videót a munkájáról:
Tavaszi gruberezés (2-es fokozatban). Repce elővetemény, előtte decemberi fagyon kapott egy tárcsát az árvakelés.
Kukorica sekély tarlóhántás kb 5-7cm mélyen (3-as fokozatban), a szárbomlás serkentése céljából, még az őszi mélyművelés előtt.
Tavaszi alapművelés kukorica alá (3-as fokozatba) Ősszel szintén gruberezve volt 20-25cm-en. Ez után még kapott egy ásóboronát és mehetett a vetőgép
Kukorica őszi"mély"művelés kb valahol 15-20cm között. Itt MTZ-vel húztam. (ez már egy másik év)
Válasz Tom250 #1112. hozzászólásáraSzia,most szeretnék én is egy grubert venni,tanácsot kérnék hogy mik a tapasztalataid.Látom 7 kapa van,írtad 24 cm a kapa osztás,milyen mélyen tudsz vele dolgozni és hányasban viszi a gép?Előre is köszi
Válasz hegedus.gabor.73 #1189. hozzászólásáraSzívesen
Válasz ...:::Pisti:::... #1188. hozzászólásáraSzia Pisti! Köszönöm szépen a válaszodat! Üdv, Gábor
Válasz hegedus.gabor.73 #1187. hozzászólásáraSzia. Szinte minden van hozzá,
Traktorker Felsőzsolca például.
Postáznak is
De pl itt egy ukrán oldal a sok közül, hogy lásd hogy mindent gyártanak, úgyhogy ide is importálnak belőle
Alkatrész
Sziasztok! A Jumz traktoroknak milyen jelenleg az alkatrészellátottsága? Érdemes venni egy 1978-as kiadású 2621-est? Köszönöm!
Válasz ND #1185. hozzászólásáraKöszönöm szépen a választ, ez igaz, csak most vettem észre. Még új "Jumzos"vagyok, ezért nem megy a beazonosítás elsőre :)
Akkor azt hiszem rábizom a kérdést a szállítókra.
Válasz balkay #1183. hozzászólásáraA 2621 az a nagyfülkés, a te képeden a kis fülkés van. Lehet ezért is más a súlya
Válasz balkay #1183. hozzászólásáraElnézést: oldat-oldalt
Válasz Gepi #1182. hozzászólásáraKöszönöm az szuper oldat. Bár ezek szerint felszereltségfüggő a súly, mert ennek 5.3 tonnát írnak. Eszerint amit nekem mondtak az csak a traktor súlya.
Válasz balkay #1181. hozzászólásáraItt megtalálod a műszaki adatokat:
http://hard-machines.ru/ekskavatory/eo-2621-ekskavator-proshedshiy-ispytanie-vremenem.html
Tiszteletem.
Érdeklődnék hogy egy Jumz 6M 1978-as évjáratú árokásónak, tolólappal az elején, mennyi lehet a súlya? Az orosz oldalakon nézegettem de 3.1-3.9 tonnáig adtak adatokat. A szállításhozz kéne a súly. A képen láthatóval azonos felszereltségű a gép. Előre is köszönöm.[kep1]
Tiszteletem.
Érdeklődnék hogy egy Jumz 6M 1978-as évjáratú árokásónak, tolólappal az elején, mennyi lehet a súlya? Az orosz oldalakon nézegettem de 3.1-3.9 tonnáig adtak adatokat. A szállításhozz kéne a súly. A képen láthatóval azonos felszereltségű a gép. Előre is köszönöm.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Válasz Magister #1175. hozzászólásáraBármelyik Csapágy- simering Bolt elvileg benne van a száma a karmantyúban ha nem találod mérd meg és vegyél ujjat.Arégi kikemenyedett gumikkal nem érsz semmit..
Válasz Magister #1175. hozzászólására3éve az EOhoz a neten rendeltem, de nem ugrik be a cég neve, talán valami vulkán. Minden keleti cucchoz van cuccuk
Válasz Magister #1175. hozzászólásáraÜdv.
Felsőzsolca traktorker kft. Postáz is
Vagy Jófogáson hirdetnek kisvárdán békebeli cuccokat. Csak ő nemtudom postáz e
Sziasztok. Jumz BH árokásó munkahengereihez kellene tömítés garnitúra, hol kapható?
Válasz ratata-tata #1173. hozzászólásáraNe keress logikát,
Ez orosz
Válasz ...:::Pisti:::... #1171. hozzászólásáraKöszi a rajzot, ezek szerint tehát felső állásban 5 fokozat országúti, alsó állásban pedig 5 fokozat terep. Érdekes a kiosztás, sok logikát még nem találtam benne, de majd biztosan rááll a kezem.
Válasz ...:::Pisti:::... #1171. hozzászólásáraIgazad van, rosszul emlékeztem. Ott a pont!
Válasz ...:::Pisti:::... #1170. hozzászólására
Válasz csipi145 #1169. hozzászólásáraBocsi de szerintem
Országúti 3,4,R
T e r e p 5,2,1
Válasz ratata-tata #1168. hozzászólásáraOrszágúti. 5. 2. 1
Terep. 3. 4. R.
Sziasztok!
Vettem egy MTZ 45-ös gépet és abban kérnék segítséget, hogy a sebességváltóban, melyik fokozatot hol találom. Jobbra fel az a hátramenet, a többiben bizonytalan vagyok. Előre is kösz.
Válasz kori01 #1164. hozzászólásáraSzétfagyott
Válasz kori01 #1164. hozzászólásáraVettem egy eo árokásót de szétfagyasztották a motorját
Válasz dani2211 #1163. hozzászólásáraKikönyökölt? vagy szétfagyott?
Válasz dani2211 #1163. hozzászólásáraAttól függ mi a baja,meg mit szeretnél vele.
Üdv jumz motorblokkot vagy komplett motort keresek megvételre
Válasz ...:::Pisti:::... #1158. hozzászólásárahttps://auto.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Jumz_arokaso_darabokban_113941525.htm
Válasz ...:::Pisti:::... #1158. hozzászólásáraMi a tel számod?
Megvolt de már nincs
Válasz Ares 826 #1159. hozzászólásáraMélyebben lehet vele dolgozni, kisebb vonóerő mellett.
Némileg kevésbé kever, de mélyebben átlazítja átroppantja a talajt, de ez már egy párszor ki lett vesézve a Grúberes topikban!
Válasz Tom250 #1122. hozzászólásáraEz így miért jobb levágva????
Válasz kori01 #1157. hozzászólásáraHa találok jó lenne.
Köszönöm.
Kisvárdán volt sokminden hirdetve, békebeli cuccok, de levették a hirdetést egy ideje.
Válasz ...:::Pisti:::... #1156. hozzászólásáraPróbálj meg kisfülkésnek az alkatrészét beletenni.
Fogaskerék, ilyesmire gondolok.
Válasz Zsolty 79 #1155. hozzászólásáraSzia. Nézzél meg pár YouTube-os ukrán orosz videót. Egyszerűbb mint az mtz váltó szerintem, de mégis más.
Oda figyelve, fotózva sokmindent simán ment esőre vagy 4 éve.
Most az enyém a soros, remélem menni fog. Nem volt minden porcikája szét szedve, de nem bonyolult.
A fülke levétele, meg a sok sallang lepucolása babrás
Szia Pisti pont ilyen munka előtt állok én is mennyire problémás szerelésű?
Folytatódik a javítás
Holnap még bontódik a váltó, difi,
Nemtudom el forgatni sajnos a képet
Válasz ...:::Pisti:::... #1152. hozzászólásáraKöszönöm!
Ezen pont olyan agy van, mint a 1221-en. Így ebből a szögből, de azon talán vastagabb a féltengely, de nem esküdnék meg rá.
195cm.
De még lehetne húzni egy picit kifelé
Nekünk volt nagyfulkés jumz,a váltó fogaskerekei iszonyat gyengék voltak,nagyobbak mint az mtz ben,de az mtz váltó is jobb attól.
Javítottuk nem egyszer.
De volt kisfulkesunk is,na az viszont tenyleg jó volt.
Teljesen más a kettő.
A kisfülkés a 45mtz hez hasonlít sokmindenben.
Válasz Tom250 #1149. hozzászólására
Jó gép ez. A váltó, difi 2x erősebb, mint az MTZ-é.
Válasz matyi6506 #1137. hozzászólására1 éve van mellette egy 80-as Mtz-m is, annak is elviszi a keréknyomát a grúber, mindkettővel szoktam használni.
Egyébként nagyjából egyenértékű a két gép,
ami nagy különbség hogy a Jumznak a motorja alacsony fordulaton is jól terhelhető, ezt nagyon hiányolom az Mtz-ből.
Válasz matyi6506 #1147. hozzászólásáraIgen de most is szakad az eső
Meg 30,50, keleti határszélre akár 70mm eső is jöhet azt jósolták az nem túl megnyugtató.
De bizakodó vagyok
Csak pozitívan