Hirdetés
Fórum
- Agrártámogatások kifizetése új
- Ügyfélkapu-problémák új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Műtrágya árak új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Vadkártérítés új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
1253 hozzászólás
önindítóház
Válasz rsándor #851. hozzászólásáraÜdv!
Ezer köszönet láss csodát,és működik,Mégegyszer kössz.
Most annyi van vele még hogy kidobálja a kart.
Továbbá olyan kérdés az oldalsó hidraulika kart lehet ugy használni hogy azzal emeljek és sülyesszek is?
Mert most teljesen hátrahuzva van (kiakasztva hátul) és igy az első karral emelek és sülyesztek. ha elör huzom az oldalsot akkor uszoba lemegy de nem marad meg fenn ezért toltam leghátra igy működi k az első karral.
Valami ötlet tapasztalat??
Köszönet elöre is.
Válasz balazs003 #849. hozzászólására én megtaláltam itt van Bocs hogy beleszólok de úgy is lehet állítani hogy a 3db spirálrugós biztosítású csavart betekered ütközésig aztán mind a 3-at egyformán kitekered kb 3-4 kattanásra a kattanást érezni meg hallani is fogod mert 4 pici bütyök van az alátéten ami biztosít.A kiemelővillákat meg 1 gyufaszálnyira a nyomcspágytól,és kész.Ha a váltó kuplung nem emel akkor kevésbé kell betekerni a spirálrugós anyákat, ha a kardán nem emel akkor jobban.
Válasz balazs003 #849. hozzászólására Adj egy számot felhívlak
Válasz rsándor #847. hozzászólásáraÜdv nemtudnátok mégegyszer leirni::)
Az istenért nem találom csak részleteket.
Ezer köszönet.És akkor a nagy kuplungtárcsába van a tlt tárcsa is?? Mert csak 3 villa van rajt.Köszönet
Válasz ...:::Pisti:::... #831. hozzászólásáraÜdv Jumz kardán ügybe nem tudnál segiteni ,irtam a topic elejére elöre is köszönet
Válasz balazs003 #845. hozzászólására Olvass vissza már le írtam többek között én is a beállítást
Válasz balazs003 #845. hozzászólásáraUI!
Vagy hogy is megy itt átt a tlt meghajtás nagy kuplungon keresztül., vagy ott fix hajtás utána kis kuplung??? Minden hasznos infot elöre kösziiiii
Üdv!SOs!!!
Segítséget kérnék tőletek jumz 65 kardán kuplung ügyben .Gépet most vettük kuplungot csak recsegve lehet bekapcsolni.Ez ugy e elméletileg még egy kuplung van benne a fő kuplungon kívül. Ha benyomom a nagy kuplungot gép megáll kardán nem. Ez egy be van mind a két a szerkezet ?mint a zetor? mert ot hat villája van a szerkezetnek itt meg csak 3.
Hol kéne állitani rajta? Segítséget elöre is köszi!!!
Válasz pukhely.andras #843. hozzászólásáraNevemre kattintva lejebb a hirdetéseimben megtalálod.
Válasz Kolláth Tamás #842. hozzászólásáraKöszi telefon szamodat meg tudod adni meg kene pár kerdesem
Válasz pukhely.andras #840. hozzászólásáraÚjat a habi biztos tud szerezni.
Válasz pukhely.andras #840. hozzászólásáraAttól függ hol laksz. Felsőzsolcán Dallosnál (traktorker) van bontott jumz. Hirdetnek a jófogáson is bontott eo-t lehet abban is van.
Válasz Kolláth Tamás #837. hozzászólásáraSzia meg van a baj a tengely a bordazot részen eltört ami kuplung tol a váltó fogaskerék én jön át ilyet hol lehet kapni
Válasz Filler #838. hozzászólásáraTedd rá egy másik működő karra a munkahengert ,ha hátúl van a vezértömböd egyszerű!
Sziasztok!
A hidraulika kar nem marad se úszóban se emelésben mint régen. Van ennek valami könnyű javítási lehetősége vagy szét kell hozzá bombázni a tömböt?
Válasz pukhely.andras #834. hozzászólásáraKuplung, kapcsoló rudazat, kapcsoló hüvely, tlt tengely? Melyiket nézted eddig? Valahol ezeknél lesz a hiba, de látni kéne.
Válasz ...:::Pisti:::... #833. hozzászólásáraIgen igazad van 3 csavar állítja. Köszönöm!
heló valaki segítene jumz traktoron nem megy a tlt nem reccsen semmit nem csinál előre is köszönöm
Válasz Kolláth Tamás #766. hozzászólásáraszia andras vagyok.nekünk is van egy jumz.nem megy a tlt kéne egy kis segítség.
6 fogja össze. De állitocsavar 3 van nem?
Válasz ...:::Pisti:::... #831. hozzászólásáraOk köszönöm a segítséget! De ha jól emlékszem nekem ott 5 vagy 6 csavar van. Az létezhet?
Válasz gjoni #830. hozzászólásáraElvileg a 3 állítócsavart ütközésig becsavarod majd 4-7 kattanás vissza. A múltkor én négyre állítottam a haverét jó lett. Feltéve ha ilyen kattogós az állítócsavarod a nyomszerkezeten. Ne túl nagy kattanást képzelj el de azért lehet érezni. Mindez persze alul az ablakon
Válasz ozsvaria #829. hozzászólásáraMindig úgy kapcsoltam a kardánt ,hogy vissza húztam a gázpedált lábbal épp ,hogy le nem állt és hirtelen bekapcsolni ennyi!
Válasz ...:::Pisti:::... #828. hozzászólásáraAkkor jó! Abban nem tudnál segíteni hogy a kuplungot hogy állítsam mert a kardán nem emel ki rendesen és csak nagyon recsegve bírom bekapcsolni.
Válasz ozsvaria #827. hozzászólásáraEgy dobkasza nem fogja megfogni. Mégegyet elbírna az elején
Válasz ...:::Pisti:::... #826. hozzászólásáraErre gondoltam én is hogy kicserélem a kis szìjtárcsát kisebbre, de attól tartok hogy akkor meg nagyon megfogja a gépet. Viszont egy próbát megér.
Válasz ozsvaria #825. hozzászólásáraEzekkel padlón kell kaszálni. A haver is vett ilyet rk2 után meg volt lepődve. Tegyél rá más szíjtárcsát
Válasz ...:::Pisti:::... #824. hozzászólásáraNem csúszik új szíjak vannak rajta. új penge. és csak elég nagy fordulaton kaszál "normálisan"
Válasz ozsvaria #823. hozzászólásáraNem csúszik a szíj???
Értem azért köszönöm. Nekem az a gondom hogy egy niemayer 165 fűkasza van mögötte de nem forgatja elég gyorsan legalábbis szerintem mert a két dob találkozásában nem vágja le rendesen.
Válasz ...:::Pisti:::... #821. hozzászólására
Válasz gjoni #820. hozzászólásáraEz biztos nem csúszik meg.
Ugyanakkora kuplungtárcsa a kardánnak mint a kerekeknek. Bika
A 80ason a 3 méteres zúzó nyírt a szalagokat. Mostmár az csak permetez majd a jumz zúz az bírja
Válasz ...:::Pisti:::... #819. hozzászólásáraÉs nem szalagos sokkal jobb mint az mtz
Szerintem többet forog kicsit mint 540 vagy csak alacsonyabb motorfordulaton eléri.mint az mtz. Mikor megvettem, és először felakasztottam a 3méteres zúzót felengedtem a kuplungot és félelmetes volt hogy pörgeti a 80 as után.
Válasz ozsvaria #817. hozzászólására Nem akarom elrontani a kedved de: Biztos hogy nem.
Tudja valaki hogy jumz traktoron csak 540 et tudja a tlt vagy bele lehet varázsolni 1000 fordulatot is (jumz 6 km )
Válasz csanyidani #813. hozzászólásáraNe aggódj nem forog ellenkező irányba a motorja ki mondta neked ezt?Van hozzá önindító bárhol!
Válasz csanyidani #813. hozzászólásáraHabinál látok áttételes jumz önindítót..
Válasz gjoni #812. hozzászólásáraLeszedtem a kismotor kuplungját, de ha összehozom egy áttétes öninditoval akkor kész is. Na de ott a baj hogy az mtz önindító igy visszafele hajtja!! Milyen áttétes önindíto van ami pont a másik irányban hajt?
Válasz csanyidani #811. hozzászólásáraÍgy lenne jó!Jófogáson hírdetik!
Válasz gjoni #809. hozzászólásáraAkksim az van új és izzításom is. Csak pajzs kellene de nincs ötletem hogy honnan szedjek. Az orosz oldalról nem merek rendelni. Vagy nem tudom mennyire biztos és hogy jó lesz. Lendkereket azt cserélni kell ilyenkor?
Válasz ...:::Pisti:::... #806. hozzászólásáraRendeltèl már hasonló helyről?
Válasz csanyidani #805. hozzászólásáraAnno mi is megcsináltuk pajzsot kapott bontottat meg lendkereket is fogaskoszorúval áttételes indítóval ,de utána télen vízmelegítő nélkül nem indult!Vagy hét éve benne volt 120000 ropiba !Aksival együtt.Kompletten.
Válasz turbos #804. hozzászólásáranekem markolóm van, azon nincsen
Önindítóval együtt kb 32000 Ft.
Szerintem ez a legegyszerűbb. Biztos be lehet valahogy hozatni
https://melagrocom.com/product/perehodnik-pd-starter-jumz-mtz/
Válasz ...:::Pisti:::... #800. hozzászólásáraRendben köszönöm. Igazából 45-ös MTZ-m van de azt mondták hogy megegyezik a két motor és a képeket elnézve azonos a két motor. Önindítósra meg azért szeretném átalakítani mert édesapám is szeretne vele járni és macerás neki ez a kismotoros téma és ezért mellőzi.
Gyárilag a jumz gépekben van fordulatszám mérő óra vagy ilyesmi?