Hirdetés
Fórum
- Csapágyak, láncok a mezőgazdaságban új
- S.O.S. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen traktort érdemes venni? új
- AKG támogatás új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Zetor traktorok új
- Erdőtelepítési támogatás új
Cikkajánló
Hirdetés
Sokakat vonz a kihívás, amit úgy hívnak: agrárium +VIDEÓ
AgroVIRTUS: Praktikus, gyakorlatias tudást kaptak a résztvevők.
Támogatott tartalom
2401 hozzászólás
Válasz IGábor #2400. hozzászólásáraMindegyikben visit 2/4ben. Az egy nem normális 5 centi vastag fogaskerék pár, azt szánták szántó fokozatnak.
Válasz atisgyulai #2354 ez igen ! nemsemmi én traktorom 1221.3 asom meg ország út 2-4 be visít a váltó mint a öreg ZT303-gondoltam magamba talán mégis jó az a öreg zt-csak fütés nincs benne meg orbit, de kezem izmosodik töle, meg kényelmes nyugati gyári ülés olyan mint a habszivcson ülnék szerény 75 kg-mal mai ülések 15 éves mtz ben már mint ha padon ülnék ne rugozik már annyira, régi 50 esben sokkal jóbb még és a régi 70 be gyártot ban is, türhető . nem nyikorog a zt ülése mint a 2 éves 135Lovasban 800 üzemórás... a ZT303 kényelmes alacsonyabb mint a nagy gépé nem dobál annyira közel vagyok a váltó hoz, mint a nagy gépben a 2 kerék felett, ülve jobban érzem a bukkanót
Válasz Igazi Földönfutó #2397. hozzászólásáraAzért óvatosan. A "szivacs" kvára gyúlékony és szinte olthatatlan! Az égésgátolt kevésbé.
Láttam Sajóbábonyban a szivacsgyár egyik raktárának maradványait egy zárlat miatti tűz után.
Az alu csatorna beleégett a betonba.
A tűzoltók "csak" azon dolgoztak h a továbbterjedését más épületekre megakadályozzák, oltani nem tudták.
A továbbterjedést is legfőképpen az akadályozta meg, hogy az egyik elválasztó falnál szerencsére égésgátolt hab volt betárolva. Ez fogott rajta annyit hogy meg tudták állítani.
Traktor műszerfala alá nem tömködnék akármit. Főleg nem MTZ-nél, ahol csorgó olaj is van bőven ami átáztassa.
Apósnál a kemény táblás kőzetgyapot átizzott a kéményen, pedig az állítólag tűzálló.
Inkább használj fültokot / hallásvédőt ha zavar
Válasz Igazi Földönfutó #2397. hozzászólásáraElvileg nem.
Válasz pettendimiklos73 #2396. hozzászólásáraKöszi.Az ha a műszerfalat így kitömöm,nem okoz semmi galibát,gondolok túlmelegedésre vagy valami ilyesmi?
Válasz Igazi Földönfutó #2394. hozzászólásáraEz mindenre ahova csak lehet.
https://www.ahifi.hu/comfortmat-vespa-rezgescsillapito-anyag.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwrp-3BhDgARIsAEWJ6Sy4i9FckDHUxhIMcyUMl014iEMmSEjqWpIhgyaWY4XYORSaM1cXJVYaAol0EALw_wcB
Viszont a legtöbb hangot a műszerfal teljes kitömése szivaccsal vette el. nem gondoltam volna, hogy a hidraulika szivattyú, vezérlő tömb adja a legnagyobb zajt.
Válasz Igazi Földönfutó #2394. hozzászólásáraAzr nem tudom, bár így írod, maradt még szigetelőm, lehet kipróbálom.
A lemez rezgése ami hangos, nekem alukasírozott bitumenes lemez van, sokat elnyel.
Csak üss meg egy kopasz lemezt, meg üsd meg szigetelővel. Mikor csináltam a fülkét, még félkészen ezt nézegettem, észrevehető volt.
Tatra teherautónál pl. alulról volt fent alukasírozott kőzet, vagy valamilyen hasonló gyapot.
A fülke aljára azt is fel lehetne tenni.
Válasz Gumóka #2393. hozzászólásáraKöszi,nem vettem észre.Ha a motorháztetőt kibélelném az segítene?Mert a kárpitot biztosan nem szedem le,még nem olyan régi a gép.
Válasz Igazi Földönfutó #2391. hozzászólásáraLinkelte, viszont ahhoz újra kéne kárpitozni.
Én nem pont ugyanezt, de hasonlót raktam a fülkébe, mindenhova kb.
nem egy nyugati, de észrevehetően jobb lett.
Válasz mtz1221 #2390. hozzászólásáraAz üzemórát nézve ez egy 5ha-os gazdaságban dolgozott?Kamu íze van.
Válasz pettendimiklos73 #2383. hozzászólásáraMtz-be én akkor tudok rádiót hallgatni ha nem jár a motor.Minden elismerésem,hogy így le tudtad szigetelni.A technológiát leközölhetnéd,ha nem titkos.
Ész megáll, ennyiért miért nem lépett még valaki rá ??? https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/belarus-mtz-35225-traktor-raktarkeszletrol-355-le-elerheto-royal-traktor/h_7455897
Válasz Gandhy #2388. hozzászólásáraVedd le a műszerfal alatti burkolatokat, aztán a traki felöli részt le tudod szigetelni.
Válasz pettendimiklos73 #2386. hozzászólásáraA zajos rész főként a kabin frontoldal, ahol nem zárt a motor felől
Válasz pettendimiklos73 #2386. hozzászólásáraÉn mondjuk alukasírozott bitumenlappal burkoltam ki az egész fülkét, nem mondom, hogy egy nyugati lett, de lényegesrn jobb, mint az eredeti.
Válasz Gandhy #2384. hozzászólásáraRezgés csillapító
+ szivacs, ahova csak lehet. A műszerfal alatt érdemes jól kitömni. A hidraulika elosztó, szivattyú hangosabb mint a váltó!
Válasz Gandhy #2384. hozzászólásáraSzerintem olyasmit tett bele, mint én a fülkefelújításkor.
Válasz pettendimiklos73 #2383. hozzászólásáraEzt kifejtenéd? Engem is érdekelne némi zajcsökkentés a 1221-ben
Válasz Selvin #2381. hozzászólásáraUgyan olyan hangos. 30 000 ft +, s csendes. Ennyibe került a szigetelő, rezgés csillapító lemez mivel utólag orvosoltuk a problémát. Azóta jól lehet hallani a rádiót, munka közben lehet telefonálni.
Válasz Selvin #2381. hozzászólásáraFülkére gondolsz, az nem sokat változott. Viszont minden fődarabja a 1221esé, egy tőnkretehetettlen gépet hoztak össze. Mármint a motortól hátrafelé.
Sziasztok! 1025.7 traktort próbálta már valaki? Ugyanolyan hangos mint a régi szériások vagy már jobb valamivel?
Válasz mtz1221 #2379. hozzászólásáraKöszönöm,megpróbálom majd!!
Válasz pangi #2378. hozzászólásáraIgen úgy. Fél kör kb 5 bár. De üzemmelegen csináld, engem is ez etetett éveken át. Reggel hideg olajnál volt 180 bár körül. alapgázon is. Nem is értem még most sem, hogy lehet egy nyomástartó szelepnek 2 értéke, hideg és meleg olajnál.
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraKöszi.A zárófedél alatt van vmi állító csavar,azt gondolom befele kell tekerni.Kb mennyit?
Válasz pangi #2376. hozzászólásáraMűszerfal bal oldalán, lefelé néz, alig találtam meg az olajsártól.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólásáraSzia.Hol tekertél rá a nyomásra?Van fotód?
Válasz mtz1221 #2373. hozzászólásáraNem rossz otlet!!! Megfontolando nekem a gyomfesu miatt, hogy veletlen se emeljem 4m fole.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólásáraDede, viszont akkor is 200baron megy.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólásáraViszont pár hete láttam egyet ahol rászereltek két hidrocsapot a munkahengerek csöveire. Messzebbre megy elzárja őket.
Válasz MTZ1221.3 #2368. hozzászólásáraNem arrólt volt szó hogy a tiéden már 2 vezeték megy a munkahengerekre ??? Azok nem melegszenek valamiért.
Válasz trikolor5 #2369. hozzászólásáraMax .3-ast. Azt fel lehet huzni szepen 120 loerosre. Ha nem sulyozod tul akkor orokos, mint a nyomorusag. Ha eleg 100 loero is, akkor viszont a .2 a jobb valasztas.
Válasz trikolor5 #2369. hozzászólására.2 monoblokkost.
Amúgy nekem az a fura, hogy újonnan lehet még venni a .2 .3 .4 et és itt van a cat-es .7 es is. 952 esből ki melyiket választaná?
Válasz mtz1221 #2366. hozzászólásáraEgy jo par eve irtam neked, hogy 200 baron nekem semmi baja. Akkor nem hittel nekem.
Válasz mtz1221 #2366. hozzászólásáraÚgy öt éve lett odacsavarva neki. Azóta cserébe jobban folyik az olaj.
Válasz TeljesenMindegy #2365. hozzászólásáraHol voltál eddig vele ?
Válasz mtz1221 #2362. hozzászólásáraEnyém is melegedett, 200 körülre lett tekerve a nyomás, azóta nem melegszik. 140 körül volt a nyomás előtte.
Válasz mtz1221 #2361. hozzászólásáraNem igazán érdekel, de azért megjavítom, műszakira kell vinnem. .
Válasz Gandhy #2359. hozzászólásáraMtz meg elektronika? Műszerfal, fűtés évek óta kuka. Ha indexelésnél a féklámpa elkezd villogni már örülök.
10 év után meglett a monoblokk melegedési problémája. Egész napos munka után az olajnyomás csak 130-150 bár volt. Felnyomtam max gázon 190 bárra, azóta emel mindent melegedés nélkül egész nap. Szerintem hátul a vezérszelepnél ez miatt nem működött valami rendesen.
Válasz Gandhy #2359. hozzászólásáraHa karod még megvan mi a gond ??? Nyújtsd ki amerre fordulsz.
Válasz Gandhy #2359. hozzászólásáraIgen, az elektronika nem a csúcsok csúcsa ezekbe, aztán gondolj bele, nekem a komplett traktort kell újrahúzni
892-nél volt az, hogy a csavarsarus csatlakozások lazulgattak, ott veszet el a kontakt.
Válasz Gumóka #2358. hozzászólásáraTegnap műtrágyáztam a 1025-tel, eltűnt belőle az index, a kar még megvan.
Válasz MTZ1221.3 #2357. hozzászólásáraKategóriájában, árában nagyon jó traktor volt, 82-es után nagy előrelépés volt akkor a papának .
Meg azért meg is volt becsülve, mint minden eszközünk is, mind tető alatt állt, meg rendszeres karbantartás volt.
Válasz Gumóka #2347. hozzászólásáraAz a 1025 meg akkor ossze volt rakva tisztesseggel. Ma is megcsinalna ugyanazt.
Válasz mtz1221 #2349. hozzászólásáraÍgy igaz! Utólag nem foglalkoznék turbó ,híd meg mifene. olyat kell venni amire szükség van! Viszont egy jó ülést megérdemel a parasztgyerek. Probost vettem.
A nyugatira rengeteget lehet költeni, lehet az szakszervíz sincsen a magaslaton!
Válasz atisgyulai #2354. hozzászólásáraA caternak már régóta van ez a megfigyelő rendszere, garancia alatt Ők jelezték a tulajnak a szervíz esedékességét, ha szervízszerződés volt, utána is.
Válasz mtz1221 #2327. hozzászólásáraItteni belarus kereskedővel beszéltünk a .7- ről.
Pont olyan mint az új személy autók.
Látják központilag a traktort.
Volt hogy ők szóltak a gazdának, hogy töltsék már utána a hűtő folyadékot, mert 3 napja úgy dolgozik, hogy nincs meg a szint. Meg vigyék már szervízbe, mert megvan az üzemóra, és elveszti a garit, ha nem cserélik az olajat
Itt is van egy 952.7
Olyan búgó hanggal közlekedik hogy rossz hallgatni.
Már 1km messziről olyan a hangja, mint amikor a metro lassít!
Válasz mtz1221 #2349. hozzászólásáraNekem teljesen megfelel az üzemméretemhez, a munka mindig időben kész volt, a hasznot meg ez is hozta.
Énmeg csak bámulok!