Gázolaj árak 589 Ft Benzin árak 584 Ft EUR 401.77 Ft USD 365.76 Ft CHF 426.62 Ft GBP 480.08 Ft

Fórum

Milyen MTZ traktort vegyek?

Létrehozta: Tibi , 2008-09-11 16:59:28

Kedvencekhez Segítség

2389 hozzászólás
#2339 mtz1221
2024-02-21 13:14:18

Válasz R Sándor #2336. hozzászólásáraÉn is jobban örültem volna a saját minőségi motorjának, de hát ilyen a világ, minden szart bele raknak. smile cursing

Nincs profilkép
#2338 R Sándor
2024-02-21 13:11:33

Válasz mtz1221 #2327. hozzászólásáraMire hazajött( 50 )km már folyt az olaj az első híd bal oldalabol,smile cursing

Nincs profilkép
#2337 R Sándor
2024-02-21 13:07:03

Válasz mtz1221 #2327. hozzászólásáraMire hazajött( 50 )km már folyt az olaj az első híd bal oldalabol,smile cursing

Nincs profilkép
#2336 R Sándor
2024-02-21 13:04:40

Válasz mtz1221 #2331. hozzászólásáraBocsáss meg szarbol nem lehet várat építeni.Barmilyen szerelő fogja csinálni!!!

#2335 Gumóka
2024-02-21 12:58:00

Válasz mtz1221 #2334. hozzászólásáraNekem a kisfülkés kerek 4tonna volt, az "eredeti" nem gyári súlyaival. (170kg)
Most majd kíváncsi leszek, mennyi lesz nagyfülkével, meg közel 400kg-al az orrán, meg van még egy garnitúra hátsó súlyom is, de azt majd csak s
Ősszel rakom fel.

#2334 mtz1221
2024-02-21 12:50:21

Válasz trikolor5 #2333. hozzászólásáraFöldmunkára nem lehet egy 4 tonnás traktort egy 5.2 tonnás mellé tenni, ha solis ha más. Itt nálunk tszekbe egész évben két bruttó 22 tonnás szerelvénnyel mentek a 82-sek évtizedekig, ezt egy 75 vagy 90 lovas solistól armatracktól nem lehet elvárni. Hol van itt még asz egész hónapos tárcsázás szántás kombinátorozás.

Nincs profilkép
#2333 trikolor5
2024-02-21 12:01:56

Válasz Gumóka #2332. hozzászólásáraÚj solis90 most 14+fa, de volt 15 is. Áll a piac, minden kereskedő a pályázatokra vár. Viszont nem hiszem, hogy a solis elhúz 3ekefejet kötött földön.

#2332 Gumóka
2024-02-21 11:53:37

Válasz mtz1221 #2331. hozzászólására15,3+fa a 952.7, tegnapi hirdetés épp.

Nem tudom a hasonló kategóriájú más márkák mibe kerülhetnek most, de még mindig olcsó maradt a ruszki a kategóriájában, az más dolog, hogy egyébként meg minden is drágult.

#2331 mtz1221
2024-02-21 10:17:08

Válasz Gepi #2330. hozzászólásáraNem lenne azzal baj, ha egy normális autó szerelő neki esne és átnézné átkötné rendesen. A common railesk is mennek a saját minszki motorokkal.

#2330 Gepi
2024-02-21 09:49:40

Válasz mtz1221 #2327. hozzászólásáraHa ez igaz akkor sose lesz tökéletes az öszvér muszkasmile wacko Minszk mostoha gyerek lett.

#2329 mtz1221
2024-02-21 09:45:20

Válasz Gandhy #2328. hozzászólásáraDe a motor és az mtz találkozása miatt(elektronika) ? Vagy más oknál fogva.

#2328 Gandhy
2024-02-21 09:42:01

Válasz mtz1221 #2327. hozzászólásáraÉn kérdeztem az MTZ beszállítómat ezekről. Azt mondta, eszembe se jusson.

#2327 mtz1221
2024-02-21 09:38:53

Válasz R Sándor #2326. hozzászólásáraAzért van a garancia, hogy össze hangolják a vacak cat motort a jó mtzvel.smile lol

Nincs profilkép
#2326 R Sándor
2024-02-21 08:44:13

Válasz trikolor5 #2323. hozzászólásáraNagyjából minden!!! Ilyen van egy ismerősömnek 17 szer volt ki a garancia alatt a szervíz!!!

Nincs profilkép
#2325 trikolor5
2024-02-21 08:18:06

Válasz mtz1221 #2324. hozzászólásáraÉn az mtz-ben a motort nézem valamibe. 5600 üó alatt egyszer kellett tömítést cserélni. Gond nélkül indul mindig, erőt is leadja. Erre pont a motort cserélik ki.. smile laugh Most fejlesztik tán a saját motorjukat ami megfelel majd az eu-ba is, kíváncsi leszek..

#2324 mtz1221
2024-02-21 00:04:33

Válasz trikolor5 #2323. hozzászólásáraLehet nem bírja a trafóolajat, vagy a zsíros naftát.smile lolsmile lolsmile lol

#2321 Gepi
2023-11-10 09:02:29

mtz 820 9.9m rupetta+áfasmile cursing Mikor szaladtak meg ott is az árak? Ennyiért már inkább nyugatismile laugh

#2320 mtz1221
2023-11-08 14:22:29

Válasz MTZ1221.3 #2319. hozzászólásáraANGOL meg az OROSZ. E két helyen meg van minden. smile thumbup

Nincs profilkép
#2319 MTZ1221.3
2023-11-08 09:16:24

Válasz mtz1221 #2318. hozzászólásáraKöszönöm! smile thumbup
Nagyrészt igen, de így nem hozza be azt a katalógust, ami a 892-höz tartozik. Szerintem most a google nem keres oroszul.

Nincs profilkép
#2317 MTZ1221.3
2023-11-08 08:16:22

Válasz MTZ1221.3 #2316. hozzászólásáraMeg is van amit kerestem. Érdekes, hogy ha átváltom angolra az egész oldalt, akkor nem talál semmit, de ha orosz nyelven marad akkor pedig minden doksi ott van. Igaz oroszul smile lol

Nincs profilkép
#2316 MTZ1221.3
2023-11-07 23:29:43

Válasz mtz1221 #2299. hozzászólására892-höz nem tudsz ilyet? Nem találok sehol, pedig jó lenne ilyen amibe táblázatosan le van írva a sebesség fokozathoz tartozó haladási sebesség. smile surrender

#2315 mtz1221
2023-11-07 12:28:26

Válasz MTZ1221.3 #2314. hozzászólásáraFeljebb, 500 forintos hőszigetelőt sem tettek 30 év alatt, a motor és a fülke közé.smile whistling

Nincs profilkép
#2314 MTZ1221.3
2023-11-07 12:24:18

Válasz Ohaza63 #2301. hozzászólásáraBiztosan igazad van!
Itt erre viszont nem ismert egyáltalán. Egy darab YTO van, az is sokat volt szerelve. Azóta is megvan a gazdának, de 892.2-es MTZ-t vett mellé, persze az YTO is megmaradt neki. Gondolom elégedett vele.
Igazad van, ezeknek lesz "jövője" a kisgazdáknál. De én még mindig az MTZ-t látom erősnek, hogy ahhoz van alkatrész bőven, plusz mindenki ismeri aki hozzá mer nyúlni. 20 millióért már nagyon nem fog kisgazda venni gépet, főleg használtat nem. Egyébként még az Armatrac volna izgalmas, de a 952.7-es hídjai, váltója tetszik nagyon (plusz a súlya). Persze tuningolás nélkül, mert a felett már biztos dögösödne a váltója. Gondolom az YTO-ba már valami ZF vagy komoly váltót vettek. Az már egy szinttel feljebb van, mint az MTZ .7-es sorozata, kényelem tekintetébe.

#2313 mtz1221
2023-11-07 12:10:23

Válasz Ohaza63 #2312. hozzászólására15 év alatt menyi munkaóra ??? Fiatnak ki néző kocka 120ast, láttam 13000 munkaórával.smile thumbup Meg pár éves 9oest is, féltengely törés miatt komplett lehajtás cserével, mert változtattak a méreteken, és nem volt régi fajta féltengely.smile cursing

#2312 Ohaza63
2023-11-07 11:11:45

Válasz VW passat #2308. hozzászólásáraÉn nem panaszkodhatok az alkatrész ellátásra, mert szinte semmi bajom nem volt vele.
Klímahűtőt, hidraulika szivattyút cseréltem, meg a generátort újítottam fel házilag a 15 év alatt.
Plusz a fogyóanyagok szűrők, olajok, ék és bordás szíjak, lámpa armatúrák és egyéb apróságok stb...

Nincs profilkép
#2311 MTZ1221.3
2023-11-07 10:14:17

Válasz mtz1221 #2309. hozzászólásáraMost kérdeztem egy srácot aki jár ilyennel. Azt mondta, hogy egészséges indulás közúton a II-2 fokozatban felezve indul simán 16tonnás össztömegű pótkocsival.

#2310 VW passat
2023-11-07 08:13:23

Válasz mtz1221 #2309. hozzászólásáraNem pótkocsiztam vele, de biztos nem indul el terepen, át kell rakni I-be. Aszfalton II-be teknőssel elindul.

#2309 mtz1221
2023-11-06 23:26:23

Válasz VW passat #2306. hozzászólásáraII teknős 3-ban elindul bármilyen teli pótkocsival ?

#2308 VW passat
2023-11-06 22:57:28

Válasz Ohaza63 #2304. hozzászólásáraA kereskedő egy vicc kategória, alkatrész szinte gumin meg szélvédőn kívül nem volt semmi hozzá. Egyébként egy normálisabb kereskedővel jobban elterjedt volna és valóban nem olyan rossz gépek. Én látatlanba pályáztam egy új szériás 90est, de amikor megláttam inkább visszamondtam a pályázatot és nem vettem semmit.
Egyébként szerintem már nem lesz versenyképes áron, sok török traktor mellett el fog vérezni.

#2307 VW passat
2023-11-06 22:44:26

Válasz envagyok2 #2296. hozzászólásáraAz enyém kb. 17+áfa. Az 1221be is ugyanez a motor van az 130Le

#2306 VW passat
2023-11-06 22:39:50

Válasz MTZ1221.3 #2297. hozzászólásáraA nyúl teknős szinkronos, az I-II az csak álló helyben, a 4 sebességes váltó is szinkronos. Igen úgy van a fokozat kiosztás ahogy írtad.

#2305 Ohaza63
2023-11-06 19:27:32

Válasz Ohaza63 #2304. hozzászólásáraNem kapok a reklámért jutalékok, csak elmondtam a véleményem.

#2304 Ohaza63
2023-11-06 19:25:16

Válasz R Sándor #2303. hozzászólásáraNem azt mondtam, hogy egy Fend. Hagyományos mechanikus, minimális elektronikával.

De használtam Mtz-t is pár évig.
Barátaimnak meg Landinije, New-Hollandja van és látom, hogy milyenek és mit tudnak és mennyit bajlódnak velük, meg mennyi az alkatrész és javítás ezeknél.
Nekem egy régi YTO-m van 15 éve, amely kifogástalan és maximálisan elégedett vagyok vele.

De ez új gyártmány és nálam volt kb. 1,5 hónapig egy ilyen , tárcsáztam, szántottam vele és jónak találtam. Sokkal komfortosabbnak, mint az MTZ és sokkal erősebb is.

Egyébként a régi Ytohoz is mindig volt alkatrész Kecskeméten, de sok minden nem kellett hozzá ennyi idő alatt.
Egyébként Újvidéken van egy nagy alkatrész kereskedés ahol, mindig van minden, mert Szerbiába a nagyon sok YTO van.

Itt az ár lesz a döntő a kisebb gazdaságoknak, mert egy nyugatit már 20-25 millió +ÁFA alatt már nem kapsz.

Nincs profilkép
#2303 R Sándor
2023-11-06 19:07:02

Válasz Ohaza63 #2301. hozzászólásáraSőt még jobb,johogy nem azt mondod .smile wink

Nincs profilkép
#2302 csontii
2023-11-06 18:59:00

Válasz Ohaza63 #2301. hozzászólásáraVajon alkatrész is lesz hozzá?

#2301 Ohaza63
2023-11-06 17:05:29

Válasz MTZ1221.3 #2300. hozzászólásáraEgy hónapon belül bejönnek az országba az Euro5 motorral szerelt új 105 Le YTO-k.
Én egy hónapig teszteltem egyet. Jó kis gép, már olyan mint a nyugati.


Nincs profilkép
#2300 MTZ1221.3
2023-11-06 16:40:05

Válasz mtz1221 #2299. hozzászólásáraNem jók az orosz ismereteim smile lol
Köszönöm, jó a fokozat kiosztása, tetszik. Már csak az a kérdés, hogy az országúti - terep és a felező szinkronos e. Mert akkor nagyon könnyen kezelhető gép lenne.

Nincs profilkép
#2297 MTZ1221.3
2023-11-06 15:40:28

Válasz VW passat #2295. hozzászólásáraKöszönöm a részletes leírást! Nekem tetszik, nyugati nem is kéne, nem való nekem, hamar megunnám. smile lol
A váltók és a felező szinkronizált? Országúti terep váltás mehet menet közben is? Vagy az, hogy működik? Terepben 3 fokozat van, országútiba 4 és még azt lehet felezni? Több oldalon 14/4 fokozatúnak írják, akkor az így jöhet ki ahogy matekoltam. Nem találtam konkrét leírást sajna.

Nincs profilkép
#2296 envagyok2
2023-11-06 13:20:16

Válasz VW passat #2295. hozzászólásáraez mennyibe került kb?
és mondod, hogy 130 lóra fel eleht húzni, ez mennyire üzemképes hosszútávon?

#2295 VW passat
2023-11-06 13:05:03

Válasz MTZ1221.3 #2294. hozzászólásáraHelló

Ez csak MTZ. Nem rossz, de azért nem egy nyugati traktor.
Az első TLT a főtengely végéről kapja a hajtást, elekromos kuplungal kapcsol. Én 3m-es kalapácsos zúzóval használom, meg a gallyat is azzal akarom majd zúzni, kiváncsi leszek hogy bírja.
A váltó az megszokható, de lehet csak nekem de én az irányváltót csak nehezen tudom átkapcsolni, már szóltam a szervíznek, de nem akarják cserélni egyenlőre a bowdent (mert nincs kirojtolódva). Egyik srácnak elszakadt és elvileg az új bowdennel könnyű lett kapcsolni, majd megkérdezem tőle. Recsegni nem szokott, de meg szoktam állni, mivel a landinin is mechanikus irányváltó van ezt már megszoktam.
Kis akaratos egyébként, 1800-2000-es fordulaton szoktam használni általában, úgy eléggé tartja a fordulatot. Nekem csak nagy munkagépeim vannak azokhoz kell a fordulatszám.

Az első hajtás a váltóból jön és a király csap átmegy a hídon.
Néha úgy érzem mintha automata fokozatba ki-be kapcsolgatna az eleje, kicsit mintha rángatna.
A monoblokkos hidraulikát, vagyis inkább a kezelését nem igazán szeretem, jobb lett volna elektromos vezérléssel, de azt rendelni kellett volna a gyártól és nem tudták megmondani hogy mikorra lett volna traktor belőle.
Összességében nem rossz, de nem is nyugati, ennyiért nem tudtam volna semmi mást venni ami nekem megfelel.
Kikötés volt, hogy a nehéz munkagépek miatt 50q-a feletti traktor kell. Ami lett volna kb 10mill Ft-al került volna többe, annyit nekem nem ért meg évi 100-200 üzemórára.

Nincs profilkép
#2294 MTZ1221.3
2023-11-03 21:11:17

Válasz VW passat #2288. hozzászólásáraHelló

Így majd egy év használata után mi a véleményed? Az első TLT honnan kapja a hajtást (váltóból vagy a hátuljáról hajt át)? 2m-es vízszintes tengelyű szárzúzót eltolna az orrán gallyzúzáskor?
A váltók mennyire vészesek megszokni? Minden váltó szinkronos? Az irányváltó recseg ropog, ha nem áll a gép teljesen? Nagyon tetszik ez a gép, plusz ezt lehet oda lehet engedni beugrósnak is, ha könnyen kezelhető a váltó.
Motorját nagyon pörgetni kell?
Az eleje is olyan, mint a 1221-esé? Átmegy a királycsap a hídon? Vagy olyan, mint a régi egyeneshidas 4 hengeresek?

Köszönöm válaszod

Üdv

Nincs profilkép
#2293 hudacskoadam11081
2023-08-07 11:41:04

Sziasztok!
MTZ 921,3 keskeny nyomtávú traktorról szeretnék véleményeket, tapasztalatokat kérni.
Előre is köszönöm a segítséget!

#2292 Gandhy
2023-03-17 08:47:21

Válasz VW passat #2290. hozzászólásáraLátom ez is csilingel tolatáskor, de legalább könnyű lehúzni a csatlakozót, nem kell vágni. smile thumbup

#2291 Gandhy
2023-03-17 08:45:20

Válasz VW passat #2290. hozzászólásáraÁhhá, a hidromotornak néztem

#2290 VW passat
2023-03-17 08:08:01

Válasz Gandhy #2289. hozzászólásáraPlusz egy szabad visszafolyás.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Drasztikus átalakulás zajlik az ökoszisztémában: új károsítók jelennek meg hazánkban is
Terményárak, terméseredmények, aktuális pályázatok, tippek a jövedelmező termeléshez
MBP 6,5 t pótkocsi
MBP 6,5 t pótkocsi

1.200.000 Ft

Gépsatu eladó
Gépsatu eladó

100.000 Ft

Esztergapad 200 as tokmány eladó
Esztergapad 200 as tokmány eladó

10.000 Ft

Esztetgagép 200 as tokmáby eladó
Esztetgagép 200 as tokmáby eladó

5.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]