Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak589 FtBenzin árak584 FtEUR401.77 FtUSD365.76 FtCHF426.62 FtGBP480.08 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz pettendimiklos73 #2386. hozzászólásáraÉn mondjuk alukasírozott bitumenlappal burkoltam ki az egész fülkét, nem mondom, hogy egy nyugati lett, de lényegesrn jobb, mint az eredeti.
Válasz Selvin #2381. hozzászólásáraUgyan olyan hangos. 30 000 ft +, s csendes. Ennyibe került a szigetelő, rezgés csillapító lemez mivel utólag orvosoltuk a problémát. Azóta jól lehet hallani a rádiót, munka közben lehet telefonálni.
Válasz Selvin #2381. hozzászólásáraFülkére gondolsz, az nem sokat változott. Viszont minden fődarabja a 1221esé, egy tőnkretehetettlen gépet hoztak össze. Mármint a motortól hátrafelé.
Válasz pangi #2378. hozzászólásáraIgen úgy. Fél kör kb 5 bár. De üzemmelegen csináld, engem is ez etetett éveken át. Reggel hideg olajnál volt 180 bár körül. alapgázon is. Nem is értem még most sem, hogy lehet egy nyomástartó szelepnek 2 értéke, hideg és meleg olajnál.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólásáraViszont pár hete láttam egyet ahol rászereltek két hidrocsapot a munkahengerek csöveire. Messzebbre megy elzárja őket.
Válasz trikolor5 #2369. hozzászólásáraMax .3-ast. Azt fel lehet huzni szepen 120 loerosre. Ha nem sulyozod tul akkor orokos, mint a nyomorusag. Ha eleg 100 loero is, akkor viszont a .2 a jobb valasztas.
10 év után meglett a monoblokk melegedési problémája. Egész napos munka után az olajnyomás csak 130-150 bár volt. Felnyomtam max gázon 190 bárra, azóta emel mindent melegedés nélkül egész nap. Szerintem hátul a vezérszelepnél ez miatt nem működött valami rendesen.
Válasz MTZ1221.3 #2357. hozzászólásáraKategóriájában, árában nagyon jó traktor volt, 82-es után nagy előrelépés volt akkor a papának .
Meg azért meg is volt becsülve, mint minden eszközünk is, mind tető alatt állt, meg rendszeres karbantartás volt.
Válasz mtz1221 #2349. hozzászólásáraÍgy igaz! Utólag nem foglalkoznék turbó ,híd meg mifene. olyat kell venni amire szükség van! Viszont egy jó ülést megérdemel a parasztgyerek. Probost vettem.
A nyugatira rengeteget lehet költeni, lehet az szakszervíz sincsen a magaslaton!
Válasz atisgyulai #2354. hozzászólásáraA caternak már régóta van ez a megfigyelő rendszere, garancia alatt Ők jelezték a tulajnak a szervíz esedékességét, ha szervízszerződés volt, utána is.
Válasz mtz1221 #2327. hozzászólásáraItteni belarus kereskedővel beszéltünk a .7- ről.
Pont olyan mint az új személy autók.
Látják központilag a traktort.
Volt hogy ők szóltak a gazdának, hogy töltsék már utána a hűtő folyadékot, mert 3 napja úgy dolgozik, hogy nincs meg a szint. Meg vigyék már szervízbe, mert megvan az üzemóra, és elveszti a garit, ha nem cserélik az olajat
Itt is van egy 952.7
Olyan búgó hanggal közlekedik hogy rossz hallgatni.
Már 1km messziről olyan a hangja, mint amikor a metro lassít!
Válasz medikus #2350. hozzászólásáraFiam van megveszve a tujbós mtz ér.
Alig tudom róla lebeszélni!
Ha nembírja az mtz ott a zetor.
Azmeg száguld 2200ford 25km/ó
Tiszta milenium falkon!
Tiszta térugrás.
Az mindenre igaz , minél újabb annál szarabb!
Ha kell 100le ne80ast vegyél inkább120as
Ha kell 250le ne a 7es széria végét hanem a 8as elejét ami250. És fehúzva használnak350-380le.soha nemfog szétmenni.
Veszel 80ast, teszelbele elsőhajtást, majd turbót, majd adagolót,majd vízpuma ventilátor hűtő. És amikor kész , szétmegy a váltó, esőhajtás,
Se eleje se vége!
Az mtz jó gép a maga kategóriájában.
Megveszed a nyugatit használtan kisgazdaságból. A belét kitaposták mindent ő csinált. Lazítózot szántot grúberezet széttaposták. Vagy nagygazdaságból kiszolgáló traktor azzal jóljársz.
Szerencse is kell hozzá!
Javítás : mtz megcsinálod " fillérekből"
Nyugati tele elektronikával járszrajta körbe körbe. Jön a szervíz 50-70 ezerért kiszáll
Kelbele egy bizbasz 300ér de lehet nemaz a baj. Holnap megrendeli a másikat kiszáll belerakja talán jó.
Nagyüzembe profigép , kisgazdaságba jó az mtz is.
Válasz Igazi Földönfutó #2346. hozzászólására1025.2, 1500 óránál eltörött a nyelestengely csapágya, beesett a kuplung, a fék volt még kicsit bajos, meg a szelephézagot garanciába elnézték.
Meg egy vezérműtömb ment el rajta.
Új gépként vette papa, javarészt Ő és nagybátyám használta, túl van már 7000 órán, ma már csak kisegítőgép, de 120 hektáron 9 évig főgép volt.
Nem volt rossz traktor. Nagybátyámnak is kitermelte a többi új gépét, amiket vett.
Válasz trikolor5 #2325. hozzászólásáraNekem az MTZ 820.4 13 éves,3400 üó,motornál még csak az olajcserék voltak,egy komoly javítás volt a kuplungcsere,valami eltört a kuplungszerkezetben.Csak a sajátot csinálom vele.
2389 hozzászólás
Válasz Gandhy #2388. hozzászólásáraVedd le a műszerfal alatti burkolatokat, aztán a traki felöli részt le tudod szigetelni.
Válasz pettendimiklos73 #2386. hozzászólásáraA zajos rész főként a kabin frontoldal, ahol nem zárt a motor felől
Válasz pettendimiklos73 #2386. hozzászólásáraÉn mondjuk alukasírozott bitumenlappal burkoltam ki az egész fülkét, nem mondom, hogy egy nyugati lett, de lényegesrn jobb, mint az eredeti.
Válasz Gandhy #2384. hozzászólásáraRezgés csillapító
+ szivacs, ahova csak lehet. A műszerfal alatt érdemes jól kitömni. A hidraulika elosztó, szivattyú hangosabb mint a váltó!
Válasz Gandhy #2384. hozzászólásáraSzerintem olyasmit tett bele, mint én a fülkefelújításkor.
Válasz pettendimiklos73 #2383. hozzászólásáraEzt kifejtenéd? Engem is érdekelne némi zajcsökkentés a 1221-ben
Válasz Selvin #2381. hozzászólásáraUgyan olyan hangos. 30 000 ft +, s csendes. Ennyibe került a szigetelő, rezgés csillapító lemez mivel utólag orvosoltuk a problémát. Azóta jól lehet hallani a rádiót, munka közben lehet telefonálni.
Válasz Selvin #2381. hozzászólásáraFülkére gondolsz, az nem sokat változott. Viszont minden fődarabja a 1221esé, egy tőnkretehetettlen gépet hoztak össze. Mármint a motortól hátrafelé.
Sziasztok! 1025.7 traktort próbálta már valaki? Ugyanolyan hangos mint a régi szériások vagy már jobb valamivel?
Válasz mtz1221 #2379. hozzászólásáraKöszönöm,megpróbálom majd!!
Válasz pangi #2378. hozzászólásáraIgen úgy. Fél kör kb 5 bár. De üzemmelegen csináld, engem is ez etetett éveken át. Reggel hideg olajnál volt 180 bár körül. alapgázon is. Nem is értem még most sem, hogy lehet egy nyomástartó szelepnek 2 értéke, hideg és meleg olajnál.
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraKöszi.A zárófedél alatt van vmi állító csavar,azt gondolom befele kell tekerni.Kb mennyit?
Válasz pangi #2376. hozzászólásáraMűszerfal bal oldalán, lefelé néz, alig találtam meg az olajsártól.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólásáraSzia.Hol tekertél rá a nyomásra?Van fotód?
Válasz mtz1221 #2373. hozzászólásáraNem rossz otlet!!! Megfontolando nekem a gyomfesu miatt, hogy veletlen se emeljem 4m fole.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólásáraDede, viszont akkor is 200baron megy.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólásáraViszont pár hete láttam egyet ahol rászereltek két hidrocsapot a munkahengerek csöveire. Messzebbre megy elzárja őket.
Válasz MTZ1221.3 #2368. hozzászólásáraNem arrólt volt szó hogy a tiéden már 2 vezeték megy a munkahengerekre ??? Azok nem melegszenek valamiért.
Válasz trikolor5 #2369. hozzászólásáraMax .3-ast. Azt fel lehet huzni szepen 120 loerosre. Ha nem sulyozod tul akkor orokos, mint a nyomorusag. Ha eleg 100 loero is, akkor viszont a .2 a jobb valasztas.
Válasz trikolor5 #2369. hozzászólására.2 monoblokkost.
Amúgy nekem az a fura, hogy újonnan lehet még venni a .2 .3 .4 et és itt van a cat-es .7 es is. 952 esből ki melyiket választaná?
Válasz mtz1221 #2366. hozzászólásáraEgy jo par eve irtam neked, hogy 200 baron nekem semmi baja. Akkor nem hittel nekem.
Válasz mtz1221 #2366. hozzászólásáraÚgy öt éve lett odacsavarva neki. Azóta cserébe jobban folyik az olaj.
Válasz TeljesenMindegy #2365. hozzászólásáraHol voltál eddig vele ?
Válasz mtz1221 #2362. hozzászólásáraEnyém is melegedett, 200 körülre lett tekerve a nyomás, azóta nem melegszik. 140 körül volt a nyomás előtte.
Válasz mtz1221 #2361. hozzászólásáraNem igazán érdekel, de azért megjavítom, műszakira kell vinnem. .
Válasz Gandhy #2359. hozzászólásáraMtz meg elektronika? Műszerfal, fűtés évek óta kuka. Ha indexelésnél a féklámpa elkezd villogni már örülök.
10 év után meglett a monoblokk melegedési problémája. Egész napos munka után az olajnyomás csak 130-150 bár volt. Felnyomtam max gázon 190 bárra, azóta emel mindent melegedés nélkül egész nap. Szerintem hátul a vezérszelepnél ez miatt nem működött valami rendesen.
Válasz Gandhy #2359. hozzászólásáraHa karod még megvan mi a gond ??? Nyújtsd ki amerre fordulsz.
Válasz Gandhy #2359. hozzászólásáraIgen, az elektronika nem a csúcsok csúcsa ezekbe, aztán gondolj bele, nekem a komplett traktort kell újrahúzni
892-nél volt az, hogy a csavarsarus csatlakozások lazulgattak, ott veszet el a kontakt.
Válasz Gumóka #2358. hozzászólásáraTegnap műtrágyáztam a 1025-tel, eltűnt belőle az index, a kar még megvan.
Válasz MTZ1221.3 #2357. hozzászólásáraKategóriájában, árában nagyon jó traktor volt, 82-es után nagy előrelépés volt akkor a papának .
Meg azért meg is volt becsülve, mint minden eszközünk is, mind tető alatt állt, meg rendszeres karbantartás volt.
Válasz Gumóka #2347. hozzászólásáraAz a 1025 meg akkor ossze volt rakva tisztesseggel. Ma is megcsinalna ugyanazt.
Válasz mtz1221 #2349. hozzászólásáraÍgy igaz! Utólag nem foglalkoznék turbó ,híd meg mifene. olyat kell venni amire szükség van! Viszont egy jó ülést megérdemel a parasztgyerek. Probost vettem.
A nyugatira rengeteget lehet költeni, lehet az szakszervíz sincsen a magaslaton!
Válasz atisgyulai #2354. hozzászólásáraA caternak már régóta van ez a megfigyelő rendszere, garancia alatt Ők jelezték a tulajnak a szervíz esedékességét, ha szervízszerződés volt, utána is.
Válasz mtz1221 #2327. hozzászólásáraItteni belarus kereskedővel beszéltünk a .7- ről.
Pont olyan mint az új személy autók.
Látják központilag a traktort.
Volt hogy ők szóltak a gazdának, hogy töltsék már utána a hűtő folyadékot, mert 3 napja úgy dolgozik, hogy nincs meg a szint. Meg vigyék már szervízbe, mert megvan az üzemóra, és elveszti a garit, ha nem cserélik az olajat
Itt is van egy 952.7
Olyan búgó hanggal közlekedik hogy rossz hallgatni.
Már 1km messziről olyan a hangja, mint amikor a metro lassít!
Válasz mtz1221 #2349. hozzászólásáraNekem teljesen megfelel az üzemméretemhez, a munka mindig időben kész volt, a hasznot meg ez is hozta.
Énmeg csak bámulok!
Válasz medikus #2350. hozzászólásáraFiam van megveszve a tujbós mtz ér.
Alig tudom róla lebeszélni!
Ha nembírja az mtz ott a zetor.
Azmeg száguld 2200ford 25km/ó
Tiszta milenium falkon!
Tiszta térugrás.
Válasz rtamas76 #2348. hozzászólásáraAddig szegelsz,hogy jön koca!
Válasz rtamas76 #2348. hozzászólásáraÍgy így. Évi 3-400 munkaórára felesleges nyugati. 1000 én sem húznák le mtzbe.
Az mindenre igaz , minél újabb annál szarabb!
Ha kell 100le ne80ast vegyél inkább120as
Ha kell 250le ne a 7es széria végét hanem a 8as elejét ami250. És fehúzva használnak350-380le.soha nemfog szétmenni.
Veszel 80ast, teszelbele elsőhajtást, majd turbót, majd adagolót,majd vízpuma ventilátor hűtő. És amikor kész , szétmegy a váltó, esőhajtás,
Se eleje se vége!
Az mtz jó gép a maga kategóriájában.
Megveszed a nyugatit használtan kisgazdaságból. A belét kitaposták mindent ő csinált. Lazítózot szántot grúberezet széttaposták. Vagy nagygazdaságból kiszolgáló traktor azzal jóljársz.
Szerencse is kell hozzá!
Javítás : mtz megcsinálod " fillérekből"
Nyugati tele elektronikával járszrajta körbe körbe. Jön a szervíz 50-70 ezerért kiszáll
Kelbele egy bizbasz 300ér de lehet nemaz a baj. Holnap megrendeli a másikat kiszáll belerakja talán jó.
Nagyüzembe profigép , kisgazdaságba jó az mtz is.
Válasz Igazi Földönfutó #2346. hozzászólására1025.2, 1500 óránál eltörött a nyelestengely csapágya, beesett a kuplung, a fék volt még kicsit bajos, meg a szelephézagot garanciába elnézték.
Meg egy vezérműtömb ment el rajta.
Új gépként vette papa, javarészt Ő és nagybátyám használta, túl van már 7000 órán, ma már csak kisegítőgép, de 120 hektáron 9 évig főgép volt.
Nem volt rossz traktor. Nagybátyámnak is kitermelte a többi új gépét, amiket vett.
Válasz trikolor5 #2325. hozzászólásáraNekem az MTZ 820.4 13 éves,3400 üó,motornál még csak az olajcserék voltak,egy komoly javítás volt a kuplungcsere,valami eltört a kuplungszerkezetben.Csak a sajátot csinálom vele.
Válasz TeljesenMindegy #2344. hozzászólásáraOda volt írva,rakodogèp vètele miatt eladó.
Válasz mtz1221 #2339. hozzászólásáraSzerintem nem is a motorjával lehet ott a baj. Lehet az az egyetlen használható pontja.
Válasz ap5557675 #2342. hozzászólásáraPozdrav brate.
A cég szokott ilyet venni, nem rossz traktor
A cég szokott ilyet venni, nem rossz.
<a href="https://agro.ria.com/ru/sell-traktor-mtz-82-1-belarus-350006459.html">traktor</a>
A cég szokott ilyet venni, nem rossz. https://agro.ria.com/ru/sell-traktor-mtz-82-1-belarus-350006459.html