Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
persze lehet kamu az üzemóra de pl nálam aratáskor bálahordáskor megy 5-6 napig napig 10-12 órát de az év többi részén csak azt a heti 8-10 bálát rakja ki azt vége.
évi 200óra nem megy bele tuti
Fél éve nézegetjük a 1025-ös MTZ hirdetéseket és kettő 1025.2 is volt hirdetve úgy,hogy szöghajtásos híd volt alatta. Azt továbbra sem értem,hogy miért kerül ugyanannyiba a .2 és a .3 változat, amikor 4-5 év korkülönbség van köztük.Mondjuk üzemórában is jó nagy szórás van,elég vicces amikor 7 éves traktort hirdetnek 1600 üzemórával.....
Valaki írja már le nekem,hogy miért kerül ugyanannyiba a 1025.2 és a 1025.3 MTZ traktor.
A kocka orrú valamivel jobb mint a gömbölyű orrú,hogy az öregebbért ugyanannyit kérnek mint a fiatalabbért? A 1025.3-on úgy látom már portál híd van a .2-őn meg szöghajtás és mindegyik 4milla+Áfa
Egyenlőre marad a T25, csak elég sok neki a talajmunka, ezért érdeklődtem! Terveim között van egy 82-es vásárlása vagy egy 50Le körüli új gép vásárlása, ez majd attól függ hogy lesz-e pályázat rá!
Sziasztok!
Szerintetek menyi földnél érdemes fenntartani egy 82-es MTZ-t. Jelenleg olyan 6ha van abból 1ha almás a többi szántó! Most egy T25-ös van és az mellé szeretnék talajmunkára egy MTZ-t.
Ha már be van járódva, akkor nem annyira vészes alapjáraton, csak nagy az áttétel különbség, ha nem váltasz a sebességváltókaron is, csak a tartományváltóval. Tehát előre gyorsabb, mint hátra. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom...
Válasz #1841. hozzászólásra
Szerintem kevered a két váltót, mert a 952.2 5 sebességes szinkronos míg az 1025.2-nél van 3+R és a 3 csoporton belül 4 sebesség, de én is a 952.2-re szavaznék.
A 952.2-nél a tartományváltóval váltasz irányt, ami ugyanúgy aszinkronos, mint a 892.2-es sebességváltója, amivel annál irányt váltasz, nem?
Ha igen, akkor váltó szempontjából majdnem hogy mindegy, bár az áttételeket is meg kellene nézni hozzá...
Most vettek itt a szomszédban egy ilyet ,tapasztalat még nincs ,mert zsír a gép még .A gazda ha valami panaszt talál megírom mik azokTermészetesen pályázta a gépet
Tíz milla ,hol eredetiek ezek már hullik szét az összes új vas , a szerelőknek jó az csak van munkájuk .Ennyiért használtan lehet venni három fasza gépet ami még régebbi és puska .Na persze ezekre nincs pályázat ,mint az újra
netto 11 milla a 1221.4 traktor kunhegyesen.ez már common rail motorral készül a la Belarus,de Bosch common rail mintára ,volt szerencsém látni egyet a mult héten-viszont nagyon szépen jár az a 6 henger...
A segédemelőről olvastam olyan véleményt, hogy hiába bír többet a hidraulika, maguk a függesztőelemek nem fogják bírni.(hattyúnyak, csapok, függ. orsó) Viszont ez nem az én véleményem, mert nekünk nincs vele tapasztalatunk. de ha a függ. elemek nem bírnák, akkor szerintem nem árusítanák. A Dakota vagy a Bohr jobb?
Talán belefér, csak a tehermentesítő szerkezet nem fér már mellé. Szerintem is C110 lehet benne. Én azzal meg vagyok elégedve.Mondjuk csak 3-as vf-et emelget meg grubbert. Bár egy ilyen árán sztem kapsz segédemelő szettet is.
Válasz #1818. hozzászólásra
Lehetséges, bár az kérdéses, hogy nem-e erősebb csapók mennek-e már bele a végeibe, meg a nyomás hogy az mekkorát igényel, de gondolom az ugyan az.
Válasz #1816. hozzászólásra
C110-es lehet benne, a nagyobb az már a az 1221-be van, ha jól tudom, mi is azt tervezzük, hogy C110-es lesz bele, ha elromlik a mostani.Annyiban küllőzik hogy növelt átmérője van.
Válasz #1814. hozzászólásra
Az érdekes hogy nekünk 4 sebességes szinkronváltó van és nekünk is a 2. mellett a 4. van!
Amúgy igen más az egész, de az ára is más egyszer átnéztük, lepucoltuk az egyikről hiányzik a kupak, ahol az úszót kapcsolná, de anélkül is megy csak nincs úszó fokozat. Csak nyomatni lehet azon az ágon! De szántásnál vetésnél nagyon jó az eke forgatásra meg a nyomjelző váltásra sötétben minden egy helyen van, csak a váltókar rövid egy kicsit!
Nagyon jó gép 2001-es kiadás, ha jól tudom talán angol exportra készült!
Pár videó róla!
Válasz #1811. hozzászólásra
Valahol valami 3az1hez gyorsitva van,mert a féltengejek 3az1hez reduktorokal vannak meghajtva,meg valahol a váltó is más mert a 2melett a 4 van nem a 3dik
Válasz #1810. hozzászólásra
Az eleje olyan, de mintha úgy rémlene hogy a difi erősebb vaskosabb, a gumi-felni is egyel szélesebb az tuti. Nektek már nagyon kellene egy ilyen 6 hengeres, felénk is van egy- kettő de nincs panasz .
Igen az jo lenne a 1025 helyett.Ekék,tárcsa,kombinátorok,lazito még jo hozzá meg 2x6.5 mbp.Szervizes öreg nagyon dicséri hogy a 6 hengeresekkel alig van baj.Pedig kuplungtol olyan mint a 1025 és az eleje is ugyanaz és nem nyirja a difit mint a 100-as.
2401 hozzászólás
Válasz #1858. hozzászólásra
Az enyémen nincs pont kettő felirat, de egyeneshidas, viszont a forgalmiban úgy van 1025.2
Szerintem elírás lehetett az a kettő.
Talán azért vannak egy árban, mert a .3-ban kicsit másabb az adagoló-porlasztó páros. Na meg csúnyább is
Az meg hogy mennyi üzemóra van benne. A motor nem nagy összegért újba lehet tenni, a váltó meg szerintem sokat kibír, csak a nagy tesóké van benne
Válasz #1858. hozzászólásra
persze lehet kamu az üzemóra de pl nálam aratáskor bálahordáskor megy 5-6 napig napig 10-12 órát de az év többi részén csak azt a heti 8-10 bálát rakja ki azt vége.
évi 200óra nem megy bele tuti
Fél éve nézegetjük a 1025-ös MTZ hirdetéseket és kettő 1025.2 is volt hirdetve úgy,hogy szöghajtásos híd volt alatta. Azt továbbra sem értem,hogy miért kerül ugyanannyiba a .2 és a .3 változat, amikor 4-5 év korkülönbség van köztük.Mondjuk üzemórában is jó nagy szórás van,elég vicces amikor 7 éves traktort hirdetnek 1600 üzemórával.....
Válasz #1852. hozzászólásra
A 1025.2 egyenes hidal is van
Ha szöghajtásos én idóta vagyokEZ1
Válasz #1853. hozzászólásra
Traktorvásárlás előtt mi is megnéztünk egy pontkettest az szöghajtásos volt.
Válasz #1852. hozzászólásra
A .2-őn is egyenes hídnak kell lenni
Helo Mindenki!
Valaki írja már le nekem,hogy miért kerül ugyanannyiba a 1025.2 és a 1025.3 MTZ traktor.
A kocka orrú valamivel jobb mint a gömbölyű orrú,hogy az öregebbért ugyanannyit kérnek mint a fiatalabbért? A 1025.3-on úgy látom már portál híd van a .2-őn meg szöghajtás és mindegyik 4milla+Áfa
Válasz #1850. hozzászólásra
Egyenlőre marad a T25, csak elég sok neki a talajmunka, ezért érdeklődtem! Terveim között van egy 82-es vásárlása vagy egy 50Le körüli új gép vásárlása, ez majd attól függ hogy lesz-e pályázat rá!
Válasz #1849. hozzászólásra
Nekem meg három hektárom van a 82-s gépre akkor mire vársz hajrá
Sziasztok!
Szerintetek menyi földnél érdemes fenntartani egy 82-es MTZ-t. Jelenleg olyan 6ha van abból 1ha almás a többi szántó! Most egy T25-ös van és az mellé szeretnék talajmunkára egy MTZ-t.
Válasz #1842. hozzászólásra
Igazad lehet, mert a 952.2-est nem ismerem...
Válasz #1844. hozzászólásra
Ha már be van járódva, akkor nem annyira vészes alapjáraton, csak nagy az áttétel különbség, ha nem váltasz a sebességváltókaron is, csak a tartományváltóval. Tehát előre gyorsabb, mint hátra. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom...
Válasz #1844. hozzászólásra
Bocs sehogy nem jo váltani.
Válasz #1844. hozzászólásra
Nem.
Válasz #1841. hozzászólásra
1025-el könnyű előre hátra váltani?
Válasz #1842. hozzászólásra
A 952 az 3 terep és 4 országúti sebesség meg a gyorsító vagyis 14 sebesség előre és 4 hátra!
Válasz #1841. hozzászólásra
Szerintem kevered a két váltót, mert a 952.2 5 sebességes szinkronos míg az 1025.2-nél van 3+R és a 3 csoporton belül 4 sebesség, de én is a 952.2-re szavaznék.
Válasz #1839. hozzászólásra
A 952.2-nél a tartományváltóval váltasz irányt, ami ugyanúgy aszinkronos, mint a 892.2-es sebességváltója, amivel annál irányt váltasz, nem?
Ha igen, akkor váltó szempontjából majdnem hogy mindegy, bár az áttételeket is meg kellene nézni hozzá...
Válasz #1839. hozzászólásra
952.2
Homlokrakodóra az előre és hátrakapcsolások miatt egy 892.2 vagy egy 952.2 szinkronváltós lenne-e a jobb?
Válasz #1829. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=DFDnU1a_sFY Ezek még Minszkiek voltak valójábanA mostanit inkább hagyjuk !%!!!
Válasz #1826. hozzászólásra
Most vettek itt a szomszédban egy ilyet ,tapasztalat még nincs ,mert zsír a gép még .A gazda ha valami panaszt talál megírom mik azokTermészetesen pályázta a gépet
Válasz #1829. hozzászólásra
Tíz milla ,hol eredetiek ezek már hullik szét az összes új vas , a szerelőknek jó az csak van munkájuk .Ennyiért használtan lehet venni három fasza gépet ami még régebbi és puska .Na persze ezekre nincs pályázat ,mint az újra
Válasz #1829. hozzászólásra
Önöknél mennyibe kerül a 1025.4-es? (mondjuk eléggé vicces volt, hogy a 1221.5 és a 1025.5 -ös gépeknél hátul az alutáblára .3 volt írva...)
Válasz #1833. hozzászólásra
Ha gagyi akkor is Minszki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #1829. hozzászólásra
A kereskedő láthatja a traktor papirjábol a származását?
Válasz #1829. hozzászólásra
Mindegyiken Minszki tábla van szerintem és minden kereskedö azt mondja hogy amit ö árul az az eredeti.Akkor hogy is van ez????????????????
Válasz #1829. hozzászólásra
A 892.2 mennyi lenne?
Válasz #1829. hozzászólásra
miért MILYEN lenne a többi!
Válasz #1826. hozzászólásra
Nettó 10 milla nálunk, és eredeti MINSZKI !!!!!!!!
Válasz #1827. hozzászólásra
Az öszes tipus
Válasz #1826. hozzászólásra
Milyen fülkés már az uj??
Válasz #1794. hozzászólásra
netto 11 milla a 1221.4 traktor kunhegyesen.ez már common rail motorral készül a la Belarus,de Bosch common rail mintára ,volt szerencsém látni egyet a mult héten-viszont nagyon szépen jár az a 6 henger...
Gyárilag a 952.2 és 892.2-ökön c-110 van?
Válasz #1823. hozzászólásra
Ami nagyon jó dolog az a csapós külső feszítő!
Válasz #1783. hozzászólásra
Mtz emelö müvek.
Válasz #1821. hozzászólásra
Szerintem egy kaptafa az egész., de én a bohrra szavaznék!
A segédemelőről olvastam olyan véleményt, hogy hiába bír többet a hidraulika, maguk a függesztőelemek nem fogják bírni.(hattyúnyak, csapok, függ. orsó) Viszont ez nem az én véleményem, mert nekünk nincs vele tapasztalatunk. de ha a függ. elemek nem bírnák, akkor szerintem nem árusítanák. A Dakota vagy a Bohr jobb?
Válasz #1818. hozzászólásra
Talán belefér, csak a tehermentesítő szerkezet nem fér már mellé. Szerintem is C110 lehet benne. Én azzal meg vagyok elégedve.Mondjuk csak 3-as vf-et emelget meg grubbert. Bár egy ilyen árán sztem kapsz segédemelő szettet is.
Válasz #1818. hozzászólásra
Lehetséges, bár az kérdéses, hogy nem-e erősebb csapók mennek-e már bele a végeibe, meg a nyomás hogy az mekkorát igényel, de gondolom az ugyan az.
Válasz #1817. hozzászólásra
És a 130-t bele lehet tenni elvileg, ugye? Ha csak az átmérője nagyobb, feltételezem 20 mm-el.
Válasz #1816. hozzászólásra
C110-es lehet benne, a nagyobb az már a az 1221-be van, ha jól tudom, mi is azt tervezzük, hogy C110-es lesz bele, ha elromlik a mostani.Annyiban küllőzik hogy növelt átmérője van.
Milyen az a C110 vagy C130 -as munkahenger? 2006-os 1025.3-on milyen lehet? (Nem monoblokkos)
Válasz #1814. hozzászólásra
Az érdekes hogy nekünk 4 sebességes szinkronváltó van és nekünk is a 2. mellett a 4. van!
Amúgy igen más az egész, de az ára is más egyszer átnéztük, lepucoltuk az egyikről hiányzik a kupak, ahol az úszót kapcsolná, de anélkül is megy csak nincs úszó fokozat. Csak nyomatni lehet azon az ágon! De szántásnál vetésnél nagyon jó az eke forgatásra meg a nyomjelző váltásra sötétben minden egy helyen van, csak a váltókar rövid egy kicsit!
Nagyon jó gép 2001-es kiadás, ha jól tudom talán angol exportra készült!
Pár videó róla!
Válasz #1811. hozzászólásra
Valahol valami 3az1hez gyorsitva van,mert a féltengejek 3az1hez reduktorokal vannak meghajtva,meg valahol a váltó is más mert a 2melett a 4 van nem a 3dik
Válasz #1812. hozzászólásra
Ez az.Forever MTZ.
Válasz #1810. hozzászólásra
Ja , meg úgy is szeretitek Ivánt, legalább márkahű maradnál
Válasz #1810. hozzászólásra
Az eleje olyan, de mintha úgy rémlene hogy a difi erősebb vaskosabb, a gumi-felni is egyel szélesebb az tuti. Nektek már nagyon kellene egy ilyen 6 hengeres, felénk is van egy- kettő de nincs panasz .
Válasz #1805. hozzászólásra
Igen az jo lenne a 1025 helyett.Ekék,tárcsa,kombinátorok,lazito még jo hozzá meg 2x6.5 mbp.Szervizes öreg nagyon dicséri hogy a 6 hengeresekkel alig van baj.Pedig kuplungtol olyan mint a 1025 és az eleje is ugyanaz és nem nyirja a difit mint a 100-as.