Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR413.39 FtUSD404.69 FtCHF441.5 FtGBP491.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #1799. hozzászólásra
Most már türhető,de péntektől hétfőig ugy fujt a szél hogy hó esés nélkül 3-5méter magas hófuvások voltak.te hogy állsz az 1ső vakcinát hogy viselte a csajszi
Én kicseréltem tekerösre,igy gyorsan állithato föleg váltos ekéhez mert itt is álligatni kell hogy jol dolgozzon.Nekem is már tört el a vonoszár,meg a tengely alul vagy 3x.C130-as munkahenger van benne emel mindent.4m rövid tárcsát emeli gond nélkül,820-as nem birja fel rendesen a 892-es segédemelövel már felveszi.Itt menet problámák szoktak lenni a 3-ik támaszal meg azzal a bizonyos eltört alkatrésszel.Belemegy a kosz és berág lánghegesztövel satuba történik a mütét és van hogy nem enged dobos a végén.Az u fül meg csavarok,kis lakat,csapok nálunk fogyo eszköz minden gépbe van tartalék és kint melo közbe csere ha meg nyekken.Elég szánalmas hogy állandoan szarakodás van velük de ez van.Amit vesz az ember alkatrészt az meg szora sem méltathato.Csinálni-csináltatni meg lehet többe jön ki igy marad a bolt több darab mindenböl és van a mühelybe traki meg a terepjáro-mühelykocsiba és mehet az örület tovább.
Mivel számtalan videón láttam 80-90 lovas MTZ-ket 3 fejes VF ekével szántani, aminek ugyanilyen lehet a felfüggesztése, feltételezem, hogy ez is elbírná. Ez a Vogel meg nagyon hosszú, nagy az erőkar, így szerintem könnyebben szakad minden.
Válasz #1789. hozzászólásra
A képen az ablak felől az ülés fele a következők vannak:
- gardán kapcsoló kar
- hidraulika kar(kihelyezett csatlakozóé)
- függesztőkarok hidraulika karja (minimális nyomatás van csak benne)
Nekünk Belarus 952-es van, de ez külföldi exportra készült!
A munka hengere ismeretlen (nincs hozzá javító készlet), joystickos hidraulika, svéd vezértömb, 4-es szinkronváltó. stb...
Ez a traktor Unia Ibisa 3-as vf ekét húz igaz réselt, 4.2-es kombinátort, ami majdnem emelgeti az elejét, de ilyen probléma még nem volt velen hogy eltört volna a függesztő orsó!
Kötött, közép kötött talajon van munka nagy része, de van közte szikes, nagyon kevés homokos rész is.
Sajnos nem tudjuk meggyőzni, pedig ismerős gazdáknak is van egy 1221.2-es, Ők azzal húztak ilyen VN-t, meg 6630-al. Most még csak ~ 2500 üó. van a gépben, de már hüvelyezni kell...
Mindenben egyetértek veletek, mert sem a hajtásláncnak, sem a függesztésnek nem való ez az eke. Alsóbb képen látható, amikor elszakadt a függesztőorsó, már kb. 3x, a csapokat meg nem is lehetne összeszámolni. Most egy 1025.4-es lesz beszerezve, ha minden igaz, ami már ugye monoblokkos, ami függesztésileg elbírja majd, de a motort ugyanúgy ki fogja ütni. Én inkább egy 3-as VF ekét pakolnék rájuk, sokkal jobb lenne minden tekintetben!
Válasz #1779. hozzászólásra
Milyen talajokon gazdálkodtok, ha a 1025-ös 4 fejet húz? Szerintem is jobb lenne a 6 hengeres MTZ. Ne méretezzétek alá, ha már ennyi pénzt ki kell adni. Meg az sem mindegy hány órát kell ülni a gépben ugyanannyi munka elvégzéséhez.
Azért nem mert nem én vagyok a gazda, hanem apósom...!
Pedig egyértelmű, hogy jobb lenne, mert azért a 4-es Vogel eke sok neki, mind motorikusan, mind függesztésileg. De nem lehet meggyőzni apósomat, hogy hosszú távon szétb@ssza a gépet. Nem a 1025-nek való az, na!
De mivel Ő dönt, megint a 1025-et (.4) nézegeti, igaz az már monoblokkos, az jobban bír mindent, de motorikusan szerintem ugyanaz. Meg súlyra is. Ergo nem fogja könnyebben vinni a munkagépeket, csak nem fog szétszakadozni a hátulja.
Előbb megmértem neked mennyivel lehetne összehúzni. Az eleje 120-ra beállítható gond nélkül, így a 3x40cm alatt elmenne. A hátulja is, de csak 1-2 cm fog elmaradni a sárvédő mellett, ami elég kevés. Ha kis sarat kap már dörzsöli is. Inkább egy 3x45 centin gondolkozz.
Válasz #1773. hozzászólásra Én a szójánál úgy csináltam,hogy az Spc6-st, a kerék nyomba 55cm-re toltam a kocsikat,a többit meg 45-re .3sor az mtz hasa alatt az egyik oldalon 1, a másikon 2 sor volt.Igaz ,hogy így körbe vetettem,de engem ez nem zavart .A répa sorköz művelő is lett beállítva.
Válasz #1772. hozzászólásra
Miért nem 6hengerest?sokkal kényelmesebb, a motorja nincs kihegyezve(kimegy a világból)és ha 1900fordulaton van hajtva kevesebb naftával beéri mint a 1025ös.orsót multkorában láttam az axiálnál akciózva,de van a dakotának is,én c100as mtz-ééböl fogok csinálni egyet
Üdv mindenkinek.
Olyan kérdésem lenne felétek hogy egy 50-es sorközművelő kerékkel bele fér a 40cm sorba?????
Az elejét is jól be lehet állítani? Van valakinek tapasztalata 50 sorközműveléssel kapcsolatban 40-45 cm sortávolságban???
1. Van-e valakinek tapasztalata a 1025.4-el kapcsolatban?
Nekünk .3-as van, és most valószínűleg beszerzésre kerül egy ilyen csoda is. Esetleg valakinek konkrét tapasztalat vagy vélemény, hogy miben jobb vagy rosszabb? (A monoblokk gondolom jobb...)
2. Van-e valakinek tapasztalata a segédmunkahenger szettekkel? Melyik lehet jobb, a Bohr vagy a Dakota? Erősebb lesz -e ezáltal a hátulja, vagy nincs értelme költeni rá?
3. Hidraulikus 3. ponttal van valakinek tapasztalata MTZ-nél? Ha igen, milyet érdemes beszerezni?
Nálunk az MBP 6,5-ös van vele terhelve, azt szoktuk húzni, de talajon néha azzal is gondolkozik...a 80-82 q búzával szépen megy talajról is és aszfalton is, jó körülmények között. Felénk a 117 lovas Forterrák járnak ilyen póttal, mert abban van nyúl - béka is...!
monoblokk jó dolog lenne ha nem az orosz tervezte volna meg.
ha a függesztőkarokat összébb kell venni mert keskenyebb munkagép van utána akkor emeléskor beleér a munkahenger oldalába és a m.hengert rögzitő csavarba nekünk már 2szer szakadt bele és leesett a m.henger a helyéről.
ha felemeled a hátúlját a kar szépen lassan megy előre fele magától és enged lefele ezért a kezed rajta kell tartani.
gyárilag 2 kar müködteti az egyik a 3.ponthoz van bekötve és ahogy az orsó mozog az emlegeti vagy süllyeszti, ezt új korába kiiktattuk mert a lazitót mindig kivette a földből.
nem mondom , hogy rossz mert jobb mint a sima hidraulikás de lehetne jobb is.
Az biztos hogy a régebbi 952-920-as szinkron váltók nagyon jók voltak , nekem is van 952 ,11 éves és még mindig csendes, híreszteléssel ellentétben tényleg elég a fokozatok száma is. De a mostani műanyagos .3-.4 -es mtz-k be másabb a szinkronváltó, valamit variált rajta az orosz, (nem a 1025-ről beszélek mert az mindig is más kategória volt). Ha nehéz dolgokat akarsz cipelni csak nézz utána a monoblokknak , mert én amit láttam azon sokkal erősebb volt az egész fölfüggesztés , az biztos hogy a sima alá hiába teszel alá utólag segédmunkahengert marad egy csomó gyenge pontja ahol szakadhat törhet.
Válasz #1766. hozzászólásra
Keress valakit és próbáld ki a szinkron váltót(nagyon jó és nem romlanak,csak valakik azt hiresztelik hogy nem való semire)monoblokom az van attól ne sajnáld a pénzt nagyon jó,nincs amit nem emelne fel,lassan teszi le a munkagépet ,meg a 210lovas mtz- ig avval szerelik szerintem a kicsin tönkretehetetlen.egy hátránya hogy egyirányu a munkahenger nyomatni nem lehet
kérdezném tőletek,hogy most még variálhatok hogy milyen váltóju legyen a 952.4 mtz-hagyományos 9 -es váltó,vagy szinkron váltó.valamint mit kell tudnom a monoblockról...akinek van ilyen monoblockos mtz je kérem irja már le hogy mivel rosszabb vagy jobb mint a régi hidraulika(a megadott katalogus árba még belefér ha kihozom a gépet)
Szállításnál nem tudom menyit eszik,nem is lehet nálunk összehasonlítani mert a két 820as csak egy HW6011EST ÉS EGY BSSagro pótkocsit húz míg a 1025.3 230 mázsa búzával szaladgál.
Hello! Nálunk a munkahelyen van egy 1025.2 és .3 is. Nagyon meg vagyunk velük elégedve, én a .3al egy 16t BSS pótot huzigálok, amit könnyen visz, de csak lassan lehet vele menni(31km/h), mert bepattog az eleje. Egy 4,2 tárcsa és ugyanekkora ásóborona van utána, amit szintén elég szépen visz. Talajon nagyon jó, mert szinte km-enként lehet benne kapcsolni a sebességet(6-12km/h-ig), az elejét és difit billenőkapcsoló kapcsolja, a gardánt egy kis kar felhúzásával lehet kapcsolni. Sztem nem eszik sokat ha-ra vetítve, ekével 28-30centin 25l, tárcsával ásóboronável 6-7l-re jön ki a fogyasztás.
2401 hozzászólás
Válasz #1805. hozzászólásra
Az elsöt még megkapta a korházba 2 hetesen,majd 2 honaposan kapja a következöt.Most kicsit taknyos lett de már jol van kapja a gyogyszert.
qqq
Válasz #1795. hozzászólásra
Ment az email.
Válasz #1794. hozzászólásra
Vannak áraim, ha érdekel.
Válasz #1801. hozzászólásra
Neked lassan illene egy monoblokos,de 6 hengerel
Válasz #1798. hozzászólásra
A bovden érthető de hogy birja mind 2felé működtetni a szelepet ?vagy a tömbön is más a szelepek karja?
Válasz #1799. hozzászólásra
Most már türhető,de péntektől hétfőig ugy fujt a szél hogy hó esés nélkül 3-5méter magas hófuvások voltak.te hogy állsz az 1ső vakcinát hogy viselte a csajszi
Válasz #1798. hozzászólásra
Így van! A harmadik bovden a kiskaré és igen a kormány alatt van a tömb!
Válasz #1783. hozzászólásra
Én kicseréltem tekerösre,igy gyorsan állithato föleg váltos ekéhez mert itt is álligatni kell hogy jol dolgozzon.Nekem is már tört el a vonoszár,meg a tengely alul vagy 3x.C130-as munkahenger van benne emel mindent.4m rövid tárcsát emeli gond nélkül,820-as nem birja fel rendesen a 892-es segédemelövel már felveszi.Itt menet problámák szoktak lenni a 3-ik támaszal meg azzal a bizonyos eltört alkatrésszel.Belemegy a kosz és berág lánghegesztövel satuba történik a mütét és van hogy nem enged dobos a végén.Az u fül meg csavarok,kis lakat,csapok nálunk fogyo eszköz minden gépbe van tartalék és kint melo közbe csere ha meg nyekken.Elég szánalmas hogy állandoan szarakodás van velük de ez van.Amit vesz az ember alkatrészt az meg szora sem méltathato.Csinálni-csináltatni meg lehet többe jön ki igy marad a bolt több darab mindenböl és van a mühelybe traki meg a terepjáro-mühelykocsiba és mehet az örület tovább.
Válasz #1795. hozzászólásra
A 3 fejes vf-el semmi gond nem lesz. Nekem volt Lemken és Regent is egyik sem tört el semmit. A c110-es munkahenger kell csak hozzá.
Válasz #1797. hozzászólásra
Felétek ho helyzet??????????
Válasz #1797. hozzászólásra
A joy alatt két billenő kar van így egyszerre két szelepet mozgat bovdenen keresztül.
Válasz #1788. hozzászólásra
Nem látom tisztán,a tömb a yostik alatt van?vagy a kormány alatt?de akkor hogy vezérli a yostik?
Válasz #1788. hozzászólásra
Válasz #1784. hozzászólásra
Mivel számtalan videón láttam 80-90 lovas MTZ-ket 3 fejes VF ekével szántani, aminek ugyanilyen lehet a felfüggesztése, feltételezem, hogy ez is elbírná. Ez a Vogel meg nagyon hosszú, nagy az erőkar, így szerintem könnyebben szakad minden.
Válasz #1793. hozzászólásra
1221.3 mi péz lehet most??????A .4-es miben különbözik?Uj fülkés van valakinek már milyen lehet?
Válasz #1792. hozzászólásra
Bocs megelöztek.
Válasz #1791. hozzászólásra
Kézi gáz?????????
Válasz #1789. hozzászólásra
A képen az ablak felől az ülés fele a következők vannak:
- gardán kapcsoló kar
- hidraulika kar(kihelyezett csatlakozóé)
- függesztőkarok hidraulika karja (minimális nyomatás van csak benne)
Válasz #1789. hozzászólásra
Műszerfal jobb oldalánál ahol a hidraulikakarok vannak, mint pl.: a 80-on..
Válasz #1788. hozzászólásra
A kézigáz, hogy van megoldva?
Így néz ki!
És link a v.tömbhöz:
Hidr.elosztó MITA SVÉD
Habinál!
Az ára pedig olyan 210e körül van remélem nem megy tönkre soha!
Válasz #1786. hozzászólásra
MIndj csinálok, de most csak telefonnal tudok ha nem baj..:D
Válasz #1785. hozzászólásra
Ha nem esne nehezedre tehetnél 1-2képet a yostikrol meg alulról hogy hogyan van behuzva.kösz
Nekünk Belarus 952-es van, de ez külföldi exportra készült!
A munka hengere ismeretlen (nincs hozzá javító készlet), joystickos hidraulika, svéd vezértömb, 4-es szinkronváltó. stb...
Ez a traktor Unia Ibisa 3-as vf ekét húz igaz réselt, 4.2-es kombinátort, ami majdnem emelgeti az elejét, de ilyen probléma még nem volt velen hogy eltört volna a függesztő orsó!
Válasz #1782. hozzászólásra
Ha a 4es sima leszagatja akkor mit csinálna szerinted a 3-as forgatós
Válasz #1782. hozzászólásra
Na még egyszer, a képek...!
Üdv!
Kötött, közép kötött talajon van munka nagy része, de van közte szikes, nagyon kevés homokos rész is.
Sajnos nem tudjuk meggyőzni, pedig ismerős gazdáknak is van egy 1221.2-es, Ők azzal húztak ilyen VN-t, meg 6630-al. Most még csak ~ 2500 üó. van a gépben, de már hüvelyezni kell...
Mindenben egyetértek veletek, mert sem a hajtásláncnak, sem a függesztésnek nem való ez az eke. Alsóbb képen látható, amikor elszakadt a függesztőorsó, már kb. 3x, a csapokat meg nem is lehetne összeszámolni. Most egy 1025.4-es lesz beszerezve, ha minden igaz, ami már ugye monoblokkos, ami függesztésileg elbírja majd, de a motort ugyanúgy ki fogja ütni. Én inkább egy 3-as VF ekét pakolnék rájuk, sokkal jobb lenne minden tekintetben!
Válasz #1779. hozzászólásra
Milyen talajokon gazdálkodtok, ha a 1025-ös 4 fejet húz? Szerintem is jobb lenne a 6 hengeres MTZ. Ne méretezzétek alá, ha már ennyi pénzt ki kell adni. Meg az sem mindegy hány órát kell ülni a gépben ugyanannyi munka elvégzéséhez.
Válasz #1779. hozzászólásra
Győzd meg,vidd el valahová ahol kibirja próbálni.a hoszabb tengejtávot meg a nagyobb gumizást a dereka is meghálálja
Válasz #1775. hozzászólásra
Azért nem mert nem én vagyok a gazda, hanem apósom...!
Pedig egyértelmű, hogy jobb lenne, mert azért a 4-es Vogel eke sok neki, mind motorikusan, mind függesztésileg. De nem lehet meggyőzni apósomat, hogy hosszú távon szétb@ssza a gépet. Nem a 1025-nek való az, na!
De mivel Ő dönt, megint a 1025-et (.4) nézegeti, igaz az már monoblokkos, az jobban bír mindent, de motorikusan szerintem ugyanaz. Meg súlyra is. Ergo nem fogja könnyebben vinni a munkagépeket, csak nem fog szétszakadozni a hátulja.
Válasz #1772. hozzászólásra
Ha nem titok milyen árba megy most egy ilyen?
Válasz #1773. hozzászólásra
Előbb megmértem neked mennyivel lehetne összehúzni. Az eleje 120-ra beállítható gond nélkül, így a 3x40cm alatt elmenne. A hátulja is, de csak 1-2 cm fog elmaradni a sárvédő mellett, ami elég kevés. Ha kis sarat kap már dörzsöli is. Inkább egy 3x45 centin gondolkozz.
Válasz #1773. hozzászólásra Én a szójánál úgy csináltam,hogy az Spc6-st, a kerék nyomba 55cm-re toltam a kocsikat,a többit meg 45-re .3sor az mtz hasa alatt az egyik oldalon 1, a másikon 2 sor volt.Igaz ,hogy így körbe vetettem,de engem ez nem zavart .A répa sorköz művelő is lett beállítva.
Válasz #1772. hozzászólásra
Miért nem 6hengerest?sokkal kényelmesebb, a motorja nincs kihegyezve(kimegy a világból)és ha 1900fordulaton van hajtva kevesebb naftával beéri mint a 1025ös.orsót multkorában láttam az axiálnál akciózva,de van a dakotának is,én c100as mtz-ééböl fogok csinálni egyet
Úgy bele, hogy 3 sor vagy 4 van a gép alatt.
Üdv mindenkinek.
Olyan kérdésem lenne felétek hogy egy 50-es sorközművelő kerékkel bele fér a 40cm sorba?????
Az elejét is jól be lehet állítani? Van valakinek tapasztalata 50 sorközműveléssel kapcsolatban 40-45 cm sortávolságban???
Sziasztok!
Szeretnék kérdezni egy párat hozzáértőktől!
1. Van-e valakinek tapasztalata a 1025.4-el kapcsolatban?
Nekünk .3-as van, és most valószínűleg beszerzésre kerül egy ilyen csoda is. Esetleg valakinek konkrét tapasztalat vagy vélemény, hogy miben jobb vagy rosszabb? (A monoblokk gondolom jobb...)
2. Van-e valakinek tapasztalata a segédmunkahenger szettekkel? Melyik lehet jobb, a Bohr vagy a Dakota? Erősebb lesz -e ezáltal a hátulja, vagy nincs értelme költeni rá?
3. Hidraulikus 3. ponttal van valakinek tapasztalata MTZ-nél? Ha igen, milyet érdemes beszerezni?
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz #1765. hozzászólásra
Nem aprózzátok el...!
Nálunk az MBP 6,5-ös van vele terhelve, azt szoktuk húzni, de talajon néha azzal is gondolkozik...a 80-82 q búzával szépen megy talajról is és aszfalton is, jó körülmények között. Felénk a 117 lovas Forterrák járnak ilyen póttal, mert abban van nyúl - béka is...!
Mtz Expos árakat tudtok mondani?
Válasz #1766. hozzászólásra
monoblokk jó dolog lenne ha nem az orosz tervezte volna meg.
ha a függesztőkarokat összébb kell venni mert keskenyebb munkagép van utána akkor emeléskor beleér a munkahenger oldalába és a m.hengert rögzitő csavarba nekünk már 2szer szakadt bele és leesett a m.henger a helyéről.
ha felemeled a hátúlját a kar szépen lassan megy előre fele magától és enged lefele ezért a kezed rajta kell tartani.
gyárilag 2 kar müködteti az egyik a 3.ponthoz van bekötve és ahogy az orsó mozog az emlegeti vagy süllyeszti, ezt új korába kiiktattuk mert a lazitót mindig kivette a földből.
nem mondom , hogy rossz mert jobb mint a sima hidraulikás de lehetne jobb is.
Válasz #1766. hozzászólásra
Az biztos hogy a régebbi 952-920-as szinkron váltók nagyon jók voltak , nekem is van 952 ,11 éves és még mindig csendes, híreszteléssel ellentétben tényleg elég a fokozatok száma is. De a mostani műanyagos .3-.4 -es mtz-k be másabb a szinkronváltó, valamit variált rajta az orosz, (nem a 1025-ről beszélek mert az mindig is más kategória volt). Ha nehéz dolgokat akarsz cipelni csak nézz utána a monoblokknak , mert én amit láttam azon sokkal erősebb volt az egész fölfüggesztés , az biztos hogy a sima alá hiába teszel alá utólag segédmunkahengert marad egy csomó gyenge pontja ahol szakadhat törhet.
Válasz #1766. hozzászólásra
Keress valakit és próbáld ki a szinkron váltót(nagyon jó és nem romlanak,csak valakik azt hiresztelik hogy nem való semire)monoblokom az van attól ne sajnáld a pénzt nagyon jó,nincs amit nem emelne fel,lassan teszi le a munkagépet ,meg a 210lovas mtz- ig avval szerelik szerintem a kicsin tönkretehetetlen.egy hátránya hogy egyirányu a munkahenger nyomatni nem lehet
kérdezném tőletek,hogy most még variálhatok hogy milyen váltóju legyen a 952.4 mtz-hagyományos 9 -es váltó,vagy szinkron váltó.valamint mit kell tudnom a monoblockról...akinek van ilyen monoblockos mtz je kérem irja már le hogy mivel rosszabb vagy jobb mint a régi hidraulika(a megadott katalogus árba még belefér ha kihozom a gépet)
Válasz #1764. hozzászólásra
Képlemaradt :D
Válasz #1763. hozzászólásra
Ezt húzza nálunk.
Válasz #1758. hozzászólásra
Szállításnál nem tudom menyit eszik,nem is lehet nálunk összehasonlítani mert a két 820as csak egy HW6011EST ÉS EGY BSSagro pótkocsit húz míg a 1025.3 230 mázsa búzával szaladgál.
Válasz #1761. hozzászólásra
mienknek oda van lőve a fordulat és elhagyja a pattogást olyan 36nál 2400as fordulaton.
Hello! Nálunk a munkahelyen van egy 1025.2 és .3 is. Nagyon meg vagyunk velük elégedve, én a .3al egy 16t BSS pótot huzigálok, amit könnyen visz, de csak lassan lehet vele menni(31km/h), mert bepattog az eleje. Egy 4,2 tárcsa és ugyanekkora ásóborona van utána, amit szintén elég szépen visz. Talajon nagyon jó, mert szinte km-enként lehet benne kapcsolni a sebességet(6-12km/h-ig), az elejét és difit billenőkapcsoló kapcsolja, a gardánt egy kis kar felhúzásával lehet kapcsolni. Sztem nem eszik sokat ha-ra vetítve, ekével 28-30centin 25l, tárcsával ásóboronável 6-7l-re jön ki a fogyasztás.
még egy kis pingpongozás, s kiderül hogy talán nem is lőttem annyira mellé :D